abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    28.4. 23:33 | Nová verze

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.04.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:22 | Zajímavý projekt

    TmuxAI (GitHub) je AI asistent pro práci v terminálu. Vyžaduje účet na OpenRouter.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 486 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník

    .

    18.10.2006 18:04 | IT | poslední úprava: 21.10.2006 14:25

    .        

    Hodnocení: 45 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.10.2006 18:06 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    A spolu s tím asi zakázali i pravopis.
    18.10.2006 18:08 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    vyhlasil jsem nezavislost nad pravydly ceskeho pravopisu, vic me to nezajima
    18.10.2006 18:12 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Důkladnou nezávislost. Ale neboj, vyšleme proti rebelujícím pisatelům trestnou výpravu pod vlajkou ÚJČ.
    18.10.2006 19:11 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    hmm, pak aby na tebe nedopadla tvrda pest slusnych lidi, kteri nechteji, aby nekdo prznil jejich rodny jazyk :-D
    θηριον ειμι
    18.10.2006 20:57 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    To bohužel přes internet nejde. Ale vynechávání nabodeníček mám za prznění též a jako omluvu neberu ani Irix. :-D
    18.10.2006 21:04 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Nojo, hluboce se omlouvám a dokonce se tentokrát ani nebudu vymlouvat na špatně nakonfigurovaný Irix ;-) -- mám totiž lepší výmluvu: chtěl jsem zachovat konzistenci citace (která byla bez nabodeníček) se zbylým textem :-D
    θηριον ειμι
    18.10.2006 21:51 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Trochu jsem měl pocit, že v tom vězí něco podobného. :-D Jinak kdybych si ještě nekdy sedl k takovému Irixu, jako je na FI, tak bych asi použil tuhle blbinku.
    19.10.2006 11:18 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    To je supr, už to hážu do bookmarků ;-)
    θηριον ειμι
    18.10.2006 21:11 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Mel bys s tim zacit.
    19.10.2006 07:52 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    > To bohužel přes internet nejde.

    Že nie?
    19.10.2006 08:35 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    To je dobrý. :-D Ale čistě elektronicky to zatím naštěstí nejde.
    18.10.2006 20:36 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Taky můžete vyhlásit nezávislost na latince a psát sem třeba bukvama. Ale to už by vaše nezávislé (čti frýý) myšlénky tolik lidí nečetlo, co? :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    18.10.2006 20:50 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    az budou bukvy v utf-8 a sezenu bukvovou klavesniuci, tak jima klidne psatr zacnu
    18.10.2006 20:53 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Вуквы в UTF-8 :-)
    18.10.2006 21:22 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    ja jsem si predstavil tyhle bukvy
    18.10.2006 21:47 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Jo ták. :-D Ale možná i ty by se daly do Unicode protlačit. :-)
    19.10.2006 08:44 mike
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Буквы в UTF-8
    19.10.2006 09:13 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Díky za opravu. :-D
    Dalibor Smolík avatar 19.10.2006 12:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    To, co jsi napsal v azbuce jsou "vukvy", nikoliv "bukvy". B v azbuce je naše V :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.10.2006 15:22 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Já vím, to mám z toho, že klikám rychle a myslím pomalu… :-) A taky z toho, že bukvy umím (trochu), ale rusky ne, takže jsou mi tak trochu na nic. :-)
    19.10.2006 16:11 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Naopack... Jde o pokrok.
    18.10.2006 18:18 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Ovšem to, že jim nejede ten web (a to co tam teď visí nevypovídá o tom, že by to bylo z vůle vlastníka domény), ovšem už za tak pozitivní nepovažuju.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Zdenek.Z avatar 18.10.2006 18:20 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Rostou lysohlávky, rostou?
    18.10.2006 18:21 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    myslíš tvrdá trestající pěst pracujícího lidu? :-D
    18.10.2006 18:26 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    mezi delniky se stale aktivne pohybuji a absolutni vetsina z nich neni zvedava na zvasty zlodeju, ktery by jim urcili co museji delat az do konce zivota a jako vyplatu dostali sobotni frontu na mrazenej chleba
    18.10.2006 18:36 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    budeš se divit, ale proti těm, co se živí rukama nemám vůbec nic, to že se teď živím kancelářskou prací je souhra věcí, se kterejme jsem nepočítal, ale jsem rád ž se staly. Jediné co já chci od státu je to, aby mě nechal pracovat tak jak chci (má vejplata se odvíjí od obratu co mám měsíčně - aby sis nemyslel, že jsem klasickej úřada, kterého zajímají dva údaje - konec pracovní doby a výplata - jo a ještě dostatek kafe ve skříňce) - to znamená, že nechci vyplňovat zbytečný papíry, nechci povině chodit na pracovní soboty a lepit nástěnky. Jsem ochotnej platit daně, ale rád bych viděl, kam ty peníze jdou - nechci si denně číst v novinách co si za ně kdekterej zabírač židle v parlamentu koupil. Když si platím sociální pojistění, chci brát důchod, když si platím zdravotní pojištění nechci slyšet že nějaký lék pro mě není a podobně.
    unknown_ avatar 18.10.2006 18:35 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Jo dal sem ti špatný hodnocení a vůbec se za to nestydím ;-)
    belisarivs avatar 18.10.2006 20:30 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Napodobne.

    To, ze je nekdo komunista, neznamena, ze je stalinista.

    Ja sam chodim poctive k volbam protoze kdo nevoli, voli komunisty. Ale presto s tebou nesouhlasim.

    To, co u nas KSC predvadela neni komunismus ale stalinismus. Komunismus je jenom ekonomicky smer (nebo neco v tom smyslu) ktery v realnem svete nemuze poradne fungovat (a ani nikde nefunguje).

    A ke vsemu, jsem krestan. Nikoho jsem nezabil, vim co cirkev provadela za svinstva, ale to jeste automaticky nedela gaunera ze me. Ve jmenu cehokoliv se daji provadet kdejaka svinstva. Americani ve jmenu demokracie napadaji bezduvodne ruzne staty a chovaji se pri tom jak pani sveta. Znamena to, ze kazdy demokrat je gauner? Zcela jiste ne.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Max avatar 18.10.2006 23:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    ... a ani nikde nefunguje ...

    Na toto ti asi dost lidí odpoví : "A co Čína?"
    Je pravda, že se tam mají lidi asi dost mizerně (mezi vojnou a civilním životem asi moc velký rozíl nejni, hlavně v těch velkých továrnách apod.), ale jako stát to vypadá, že roste. Už jenom kolik trhu a všeho sežral, kolik procent se tam všeho dělá apod. Před pár měsíci dostavili mega přehradu, s Ruskem jsou kamarádi a navazují další obchodní vztahy atd. Otázkou ovšem je, zda je lepší cesta nehledět na život jednotlivců, ale prosperitu státu, nebo opačně, snažit se, aby jednotlivci žily na solidní úrovni i za cenu toho, že stát jako takový půjde dolu. Nejlepší je samozřejmě možnost č. 3, ale k té se zas tolik zemí nedostane ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Heron avatar 19.10.2006 07:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Čína je otrokářský stát. Možná komunistický s některými převzatými prvky "ze západu", ale stále otrokářský. A na rozdíl od ostatních komunistických zemí v číně pochopili, že se nemůžou uzavírat před okolním světem, ale je potřeba obchodovat.

    aby jednotlivci žily na solidní úrovni i za cenu toho, že stát jako takový půjde dolu

    Tohle jsem nepochopil. Jak může jít stát "dolů" když jeho občané (kteří vlastně stát tvoží), jdou "nahoru"?

    Max avatar 19.10.2006 16:50 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Mno, třeba sociální dávky, slabší daně apod. => stát vynakládá hodně prostředků atd. Vím, nejni to zase úplně stoprocentní (nejsem politolog), ale ... :). Také bych se tě mohl zeptat, jak to, že jde životní úrověň dolu (nebo je dole) a přitom stát prosperuje? Vždyť občané tvoří stát :) (třeba ta Čína, že ...)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    belisarivs avatar 19.10.2006 10:15 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Ano, presne tuhle odpoved jsem cekal. Ale to uz neni komunismus. To je Stalinisticky rezim, co si uvedomil, ze ekonomicky je kapitalismus vyhodnejsi.

    Proste Cina uz stavi na kapitalismu. Navic 75% naroda jeste ted zije ve stredoveku, nema ani zakladni vzdelani a leci se tak maximalne bylinkama. Neni to misto kde bych chtel zit.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Dalibor Smolík avatar 19.10.2006 12:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Komunismus je pěkná myšlenka, která však nemůže fungovat. Vážím si lidí, kteří vykonali mnoho dobrého, i když byli přibližně do roku 1950 přesvědčenými komunisty. Přibližně do té doby lidstvo nedošlo k poznání, že komunismus nemůže fungovat (dříve to byla myšlenka, že je země plochá a za tvrzení opaku se upalovalo). Proč nemůže fungovat, by bylo na dlouhý ekonomický referát. Pro ten tu není místo.
    Lidé, kteří se hlásí dnes ke komunismu, jsou buď ignoranti, snílkové mimo mísu nebo v horším případě zločinci, kteří násilím se snaží zvrátit vývoj úplně někam jinam. Byly různé formy komunistického útlaku - od mírného (bývalá Jugoslávie), přes ten náš až po extrémní (Pol Pot - Kambodža). Ani jedna forma komunismu nefugovala. Opravdu nerozumím tomu, jak dnes někdo se může k tomu hlásit a ignorovat zkušenosti z minulosti.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 19.10.2006 14:24 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazali ksm
    Presne tak. Blaboly typu "Kdyz mi si vsechno dame, tak budemem mit vsechno dohromady" mluvi samy za sebe.

    Kdyz mam chleba a o ten se podelim s 50 lidma, tak umru hlady.
    IRC is just multiplayer notepad.
    19.10.2006 15:54 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    > Komunismus je pěkná myšlenka, která však nemůže fungovat.

    Záleží na definici. Pokud to bude ono "všichnivšechnonahromadě", tak to opravdu fungovat nemůže. Ale pokud budeme brát komunismus jako myšlenku že soukromé vlastnictví není neomezené, a že trh nefunguje vždy nejlépe, pak dnes ve světě nenajdete stát, který by nebyl komunistický.

    > Proč nemůže fungovat, by bylo na dlouhý ekonomický referát. Pro ten tu není místo.

    Naopak, už před skoro 100 lety bylo známo, že socialistické plánování může fungovat stejně dobře jako kapitalismus- cenám je totiž naprosto jedno jestli je stanovuje trh nebo vláda.

    > Opravdu nerozumím tomu, jak dnes někdo se může k tomu hlásit a ignorovat zkušenosti z minulosti.

    Krom zkušeností se stalinismem je dobré neignorovat ani zkušenosti s kapitalismem 19. století..
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    19.10.2006 16:20 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    že socialistické plánování může fungovat stejně dobře jako kapitalismus- cenám je totiž naprosto jedno jestli je stanovuje trh nebo vláda
    Fakt? To by mě zajímalo, proč jsem četl článek z prognostického ústavu, kde se zmiňoval jeden prakticky neřešitelný problém. Jak stanovit cenu např. brambor před tím, než je sklizeno? Jak mají uhodnout úrodu a podle toho optimálně rozvrhnout cenu? Podotýkám, že článek vyšel v 80. letech minulého století.

    O ekonomice toho moc nevím, ale vím jedno, je to pěkně složitý systém a jako takový není možné ho nějak centrálně řídit. Autonomní řízení je v mnoha ohledech (a některých případech) rychlejší, levnější a spolehlivější, než direktivní centrální. No a to se socialisté/komunisté snaží potlačit.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Dalibor Smolík avatar 19.10.2006 16:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    socialistické plánování může fungovat stejně dobře jako kapitalismus- cenám je totiž naprosto jedno jestli je stanovuje trh nebo vláda. Proboha!! Kdo jste zažili socialistické plánování, kdy se zapomnělo na toaletní papír a pak pět let nebyl?? Cena je přece odvozena od hodnoty zboží, tj. množství společensky nutné práce vložené do výrobku - tj. prolínání nejnovějších technologií, apod. plus tlak konkurence, např. ceny počítačů za 10 let podstatně spadly díky vývoji techniky, kdo takovou cenu určí - plánovač na úřadě? Ne, ceny se mění podle poklesu výrobních nákladů a pod tlakem konkurenčních firem. Naopak - jde -li o zvýšení ceny ropy, firmy pružně kalkulují náklady do cen výrobků. Každé administrativní stanovení ceny brzdí vývoj a technický pokrok.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.10.2006 21:39 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    18.10.2006 19:55 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    nemam nic proti levici, jakou je v teto zemi treba zlodejska ODS

    ANO, nazývejme věci pravým jménem: ODS JE LEVICE !!! To, že o sobě tvrdí opak, ještě neznamená, že to tak je.

    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    18.10.2006 20:51 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Je pěkné, že KSM možná bude rozpuštěno, protože je potřeba se zbavit veškerého rudého plevele, který u nás stále roste. Na druhou stranu rozpuštění KSM jako oficiálního hnutí asi vyřeší máloco, protože bude moci dále působit neoficiálně. Radost mne však zalila z jiného důvodu. Zrušení KSM je prvním krokem ke zrušení KSČM, což by komunisty velmi oslabilo. Na druhou stranu se obávám, že k takovému kroku zde není dostatek odvahy.
    18.10.2006 21:44 HLuPaCeK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    zlodejska ODS?
    OT: Zajímalo by mě proč autor po 8 letech korupční vlády ČSSD nazývá ODS zlodějskou stranou, když nejvíc afér kvůli finančním podvodům je nasměrováno právě proti ČSSD a projevy pana Paroubka ve stylu ukřiečenýho totalitního vůdce jsou vlastně lepší než umírněný klidně vypadající obličej Topolánka? (vím, že se autor o ČSSD vůbec nezmínil, ale přišlo mi to nefér...)
    18.10.2006 22:01 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Cílem ČSSD je vytvořit ve státě co nejvíce lidí závislých na sociálních dávkách. Až jich bude více než 50 %, nikdy volby nevyhraje pravicová strana, která by chtěla dávky krátit. Levice ustoupila od modelu společnosti, kde stát vlastní úplně všechno, protože takový model se ukázal jako neživotaschopný. Raději vybere elitu nadnárodních koncernů jako Philips či Toyota, které budou všechno vlastnit, a levicové politické uskupení bude mít za úkol zákony likvidovat menší soukromé subjekty, protože by se lidé dokonce mohli postavit na vlastní nohy. Téměř všichni obyvatelé se stanou zaměstnanci těchto koncernů a téměř všichni budou pobírat nějakou formu sociálních dávek. Sociální demokracie je naprosto nesprávné označení, jde o socialismus ve své nejčistší podobě.

    Pod pojmem sociální demokracie si představím politický směr, který podporuje mladé rodiny daňovejma prázdninama a dotuje odborníky vybrané projekty na vysokých školách či sem tam postaví dálnici(jako liberálové v USA). Pod pojmem sociální demokracie si určitě nepředstavím prase, snažící se vybrat co nejvíce daní od všech vrstev s tím, že ti, kterým zbylo málo si mohou vystát potupující frontu na sociálním úřadě, aby dostali alespoň několik stokorun. Takže za levičácký sociální demokraty lze označit maximálně ODS. ČSSD se v EP združuje u socialistů a z jejich programu jasně plyne, že nejsou sociální. Socialismus je totalitní režim s nulovou finanční svobodou a zhruba poloviční osobní svobodou, čili přesně to, o co se tu socani snažej. ČSSD má se sociální demokracií jako politickým směrem společnýho asi jako stalin s komunismem či hitler s fašismem. I když stokrát opakovaná lež se stává pravdou.

    I když samozřejmě vzhledem k tomu, že tu bylo ještě před dvaceti lety dvacet procent obyvatel registrovanými vrahy a zloději opravdu vypadá program ODS jako utrapravice. LOL.
    19.10.2006 13:31 HLuPaCeK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    tím jsi ale neodpověděl, proč jsi nazval ODS jako zloděje (navíc snažme se dívat do budoucnosti s ohledem na přítomnost a nikoliv s oporou o minulost)
    belisarivs avatar 19.10.2006 14:28 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Protoze tomu tak je. Kradli jak straky co slo. Jak rikal pan Simek: "Vsichni si mysleli, ze vse rozkradli uz komunisti. A hle, nasly se rezervy."

    Ano, je dobre se divat do budoucnosti a neopirat se tolik o minulost, ale kdyz te nekdo okrade, budes ho povazovat za pritele? Meli by byt nackove legalizovani? Chcete abychom se divali do budoucnosti, ne?
    IRC is just multiplayer notepad.
    belisarivs avatar 19.10.2006 14:29 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Trochu jsem zmotal vykani a tykani do kopy, ale na pointe to snad znat neni.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Dalibor Smolík avatar 19.10.2006 14:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Lidé z ODS v tom uměli chodit a nalézat díry v zákonech a přišli si na dost slušné peníze. To je pravda. Ale prorůstání zločinu se státní správou za vlády ČSSD je fenomén trochu jiného kalibru. To není totéž. Kdejaký politik této "strany" má úzké konekce na mafiány, jeden kryje záda druhému, popřípadě se některý podniktel včas odstřelí, je-li nepohodlný. Když to praskne, odnesou to politikovi podřízení a asistenti, ale mafiánovi se nic nestane. Dobře se uměli o sebe postarat.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 19.10.2006 15:14 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Problem je, ze resime jestli je lepsi ODS nebo CSSD a pritom vsichni vime, ze je to stejna sebranka.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Dalibor Smolík avatar 19.10.2006 15:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    S tím plně souhlasím. Ale co s tím dělat? V téhle morální katastrofě je alespoň nutné volit mezi koncepcí svobodného podnikání, samostatností a činorodostí jedince a mezi všeobjímající péčí státu a čekání na státní příspěvky. Nic jiného jako občané dělat nemůžeme.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 19.10.2006 15:41 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Ano. Kazdy narod ma takovou vladu jakou si zaslouzi.

    Ja prave premyslim, jestli volit podle programu ty same strany ktere me tolikrat zklamaly nebo dat sanci jinym stranam.

    Pripadne je jeste zbabele reseni v podobe hlasu pro ruzne strany jako treba Balbinova poeticka strana, ktere jsou vylozene recesisticke, jenom proto aby z neucasti ve volbach neprofitovali komunisti kteri voli vzdy (vsimnete si, ze kdyz jde hodne lidi k volbam, tak komunisti propadaji).

    Predstavu, ze bych k volbam nesel jsem zavrhnul okamzite.
    IRC is just multiplayer notepad.
    19.10.2006 15:49 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Lidé z ODS v tom uměli chodit a nalézat díry v zákonech ...
    ... které vesměs sami psali
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Dalibor Smolík avatar 19.10.2006 16:14 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Zákony počátkem devadesátých let dávali dohromady lidé jako Rychecký, Jičínský a spol., v parlamentu byly většinou umělecké celibrity a řada disidentů. Zkušenosti s tvorbou zákonů neměl zkušenosti nikdo :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 19.10.2006 16:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    omlouvám se za opakování slova zkušenosti :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.10.2006 16:24 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    No to je pravda, ale pokud si pamatuju dobře, byli už v té době na ně navázáni ti "správní" lidé, kteří měli přehled a věděli co a jak
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    19.10.2006 16:54 HLuPaCeK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Otázkou však zůstává, jestli špičky ODS jsou ty samé osoby jako byly "když ODS kradla". Pokud ano tak nastává další otázka, kterou politickou stranu (demokratickou) by jste teda šli volit (zelený neberu)?
    Max avatar 19.10.2006 17:28 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    To je pravda, také se mi zdá, že není koho volit. Když né Zelní (měli pěkně komickej program, snad to nemysleli vážně, některý věci ... :) ). Ještě mně napadají nezávislí, ale ty neznám a ani jejich volební program atd., do politiky nedělám :-/
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.10.2006 10:27 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    > obcas jsem tam chodil pobavit se nad nekonecnou debilitou mladych zamindrakovanych kripliku.

    A já furt hledal důvod proč čtu ten tvůj blog :-)

    > komousi jsou svine naprosto bez debaty, stejne jako fasisti, nacionalni socialisti a panbickari vseho druhu.

    Jezinky a Eskymáci by nebyli?

    > dopadla tvrda pest slusnych lidi

    Hele, nedělal tvůj tatík náhodou toho legračního žalobce z procesu s Horákovou?

    > doufam tedy ze se uz konecne zacne brat v teto zemi komunismus za stejne svinstvo a kupu sracek jako nacismus.

    Každá kupa sraček vznikla v nějakém kontextu, a není o nic horší než samy důvody, které k těm sračkám vedly.

    > nemam nic proti levici, jakou je v teto zemi treba zlodejska ODS

    egriiiid.

    > ale komunismus nema s levici nic spolecneho, je to normalni totalitni a zlocinecky rezim, kdy par bezpaternich svini vlastni vsechno a hlavne vsechny.

    Komunismus je jen historická nálepka na velmi širokém spektru ideologií, od Stalina nebo Pol Potovy Kambodže, po liberální Jugoslávii.. Hysteričtí blbečci jako jsi ty by se měli podívat v kolika západních zemích se v posledních cca 50 letech komunistické strany podílely na moci, a co z toho bylo.. řeknu ti, vcelku nic zvláštního.

    > slovo komunista se v mlade a moderni generaci zakotvilo jako nadavka nejhorsiho kalibru.

    Seš si jistej?

    > Jo a kdo mi da spatne hodnoceni, je komunista!!!

    Není zač.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Dalibor Smolík avatar 19.10.2006 12:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Hysteričtí blbečci jako jsi ty by se měli podívat v kolika západních zemích se v posledních cca 50 letech komunistické strany podílely na moci, a co z toho bylo.. řeknu ti, vcelku nic zvláštního.
    V západních zemích měli formální podíl na moci, byli i ve vládě, ale neměli ústavou zajištěnou vedoucí úlohu strany, kdy u nás rozhodovali i o tom, zda bude stánek s novinami stát na tom nebo druhém rohu ulice :-(
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 19.10.2006 15:15 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Tady narazime na rozdil mezi komunismem a stalinismem.
    IRC is just multiplayer notepad.
    19.10.2006 23:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Stalinismus je forma vlády, která vznikne, když se někdo pokusí uvést komunismus do praxe.
    Quando omni flunkus moritati
    20.10.2006 09:46 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Chybí ti tam kvantifikátor, voe.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    19.10.2006 17:44 victor8 | skóre: 24 | blog: blog | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    >> slovo komunista se v mlade a moderni generaci zakotvilo jako nadavka nejhorsiho kalibru.

    >Seš si jistej?

    Toto mozem potvrdit. Minimalne u nas na Slovensku v Kosiciach to nadavka najvyssieho kalibru rozhodne je.
    20.10.2006 09:44 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Větší než Felvidék?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    19.10.2006 17:54 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Tak jsem si rikal, co nam KDE s tim session managerem provedlo ... a ejhle, ono je to o komousich :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Dalibor Smolík avatar 19.10.2006 18:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    No, jde o to, abychom nemuseli mít v tom KDE na pozadí povinně srp a kladivo :-)
    Moc se nesmějte! Jako dítě jsem musel povinně nosit rudý pionýrský šátek do školy!
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.10.2006 18:45 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    A na mne pri satkovani nevysel, hec... Trapas pred nastoupenou skolou. Nebudu ja treti odboj? :-D
    Dalibor Smolík avatar 19.10.2006 18:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Já to vidím tak nejméně na čtvrtý :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.10.2006 23:09 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tak nam zakazaly ksm
    Já se ale nesměji, protože ...

    Slibuji dnes přede všemi,
      jako Jiskra jasná,

    že budu žít pro svou zemi,
      aby byla šťastná :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    21.10.2006 16:15 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Zápisek na <|>
    Proč bylo potřeba smazat zápisek o zrušení KSM? Že by se autor zastyděl za zprasený pravopis? :-D
    21.10.2006 17:15 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zápisek na <|>
    na pravopis seru, jen sem chtel udzet blog v nepolitickem stavu, tenhle zapisek mi nejak ujel. ani nevim proc sem komousema ztracel cas. takze tak :-)
    21.10.2006 20:46 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zápisek na <|>
    Stejně s tím nejde nic dělat, celý diskusní vlákno je umazaný od rudých hoven, takže to tady stejně smrdí politikou. :-)
    21.10.2006 21:45 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zápisek na <|>
    ony ty hovna nejsou jen rudý, že...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.