abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 18:11 | Nová verze

    Yocto Project byl vydán ve verzi 5.0. Její kódové jméno je Scarthgap. Yocto Project usnadňuje vývoj vestavěných (embedded) linuxových systémů na míru konkrétním zařízením. Cílem projektu je nabídnou vývojářům vše potřebné. Jedná se o projekt Linux Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:56 | Nová verze

    Operační systém 9front, fork operačního systému Plan 9, byl vydán v nové verzi "do not install" (pdf). Více o 9front v FQA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    29.4. 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
    Celkem 0 hlasů
     Komentářů: 0
    Rozcestník

    Masters za námi

    14.7.2009 00:16 | Přečteno: 1454×

    Další ročník mezinárodního metalového festivalu je za námi. Počasí se vydařilo na 100%, atmosféra velkolepá při nejednom koncertě. Návštěvnost byla zas o něco vyšší než minulý rok. Někde jsem zaslechl 41 000 prodaných lístků. Celkově hodnotim festival na jedničku, skvělě jsem si ho užil. Když jsme s partou po posledním koncertě čekali na vlak, bylo nám smutno. Domů nás táhla snad jen pořádná postel, sprcha a jídlo.

    První den jsem byl zvědavý na Rage. Nigtwish zklamali téměř každého. Ze začátku blbej zvuk a pak popovej falešnej hlas od Annet. Další den byl pro mě hodně našlapanej. Od tří hodin nehrála kapela, o kterou bych nechtěl přijít. Přestávku na pívo jsem si dal během Korpiklaanů. V sobotu nás čekala další várka hvězd. Hodně jsem se těšil na Evergrey, Blind Guardian nebo Axxis. BG mě trochu zklamali. Na živo jsem je viděl prvně a podle nahrávek jsem očekával větší show. Poslední den byl spíše odpočinkovej. Stanoval jsem na kopci za tratí, takže výhled na stage zajištěn. Teprve Voivod mě přilákal do areálu. Na Arch Enemy jsem se prodral až do prvních řad a ještě na závěr festu pořádně zapařil. Europe byly první polovinu blbě nazvučený, ale pak se zvuk srovnal a při posledním songu Final Countdown zpíval a skákal úplně každý.

    Těším se na další fesťáky. Uvažuju ještě o Benátský noci, Brutalu nebo Obscene Extreme. Uvidim ještě jak na tom budu finančně.

    A co vy, kteří jste se zůčastnil? Jaké jsou vaše dojmy?

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Váš názor na MoR:
     (25 %)
     (15 %)
     (10 %)
     (10 %)
     (4 %)
     (7 %)
     (12 %)
     (15 %)
     (22 %)
     (60 %)
    Celkem 67 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    14.7.2009 00:23 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi

    Jojo, MOR byl parádní. Ale Korpíci teda taky, ty bych vynechat nemohl. Stratovarius byli taky perfektní. A jinak pokud si tam viděl hlouček co, krom hovna pokřikoval BUZNY!, tak jsme to byli my ;-). Dost jsem kempil u stánku s Dudákem.

    Jinak potkal jsem i někoho z abíčka, nějaky Liberečák.

    No ale stejně, hovnooo! :-D

    Baník pyčo!
    14.7.2009 11:32 pepik | skóre: 16 | blog: nevim | Chlumec nad Cidlinou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi

    Buzny jsem taky slyšel, ale už si nevybavuju o koho šlo. U nás zas jelo PERKELEE!! Stánek s dudákem nevim kde je. Poslední dva dny jsem byl někde vzádu u stánku s vojenským stanem, jeden maník tam hrál na kytaru. Doufám, že není odtud, zníčil jsem mu dvě struny :D:D.

    Potkal jsem někoho s trikem Linux. Byl kolem 20 řady někde uprostřed pod podiem a prošel jsem kolem něho, když dohrála jedna kapela. Už si nepamatuju která.

    Konqui avatar 16.7.2009 17:54 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Nebylo to černé tričko, vzadu velké logo archlinux?
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    16.7.2009 19:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Hej to jsem viděl v kempu takový tričko černý s archlinuxem na zádech, tos byl ty? Kdes to triko sehnal, to chci taky ;-)
    (Já měl mikinu nightwish nebo zelený triko Guinness, občas šátek jin-jang na hlavě)
    Konqui avatar 17.7.2009 17:05 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Jo to jsem byl já :-) tričko je dělané na zakázku na www.t-shock.cz, jestli chceš, můžu ti poslat podklady v png - jen stálo okolo 600ti...A vydrželo rok a bylo v píči, vybluté, ošoupané...
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    16.7.2009 19:41 pepik | skóre: 16 | blog: nevim | Chlumec nad Cidlinou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi

    Pokuď mě paměť neklame, bylo to něco takového: http://i.iinfo.cz/urs/Linux-vas-poznamena-114097559865214.gif . Archlinux určitě ne. To bych se jakožto Archlinuxák ozval hlasitěji :D

    14.7.2009 21:37 slayn | skóre: 5 | blog: Cokoliv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    HOVNOO!

    potkal jsi mě;)

    fesťák byl úžasnej, jen mi přišlo, že jsem ve čtvrtek ráno vyjel a odpoledne jel domů.. to je tak, když někdo odmítne spát:D
    To err is human, to arr is pirate!
    15.7.2009 09:56 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Blázne, to bych teda nedal :-D. Mě zas v pondělí ve čtyři ráno vyhodili spolubydlící ze stanu, že už jedou ;-) (měli jet v šest), tak jsem si zkusil, jaký je spoj z Vizovic do Kopřivnice vlakem. Hrozný, ale zase jsem se aspoň chvíli projel s nima, jeli na Prahu. Jinak zbylo mi přesně 10 kČ a jsem 600 korun v mínusu ;-). Ale stálo to za to.

    Social metal, abych ušetřil, jsem razil (tedy pij to, co ti kdo nabídne), ale tu alpu od jakýchsi "horníků" (podle toho co ten týpek vyklepal z kananad to vypadalo, že právě vyfáral z dolu) od Opavy jsem teda odmítl :-D. Podle toho jak vypadal ráno, jsem udělal dobře ;).
    Baník pyčo!
    Salamek avatar 14.7.2009 01:06 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    HOVNOOOOOOOOOO!!!
    Zařvi si toi toi!! držku mu rozbij s takovym hajzlem nesmíš se srát!!!... :-D
    MOR 09 byl masakrální (už mám 4 tej pásek na ruce :-P) nej byli kataklysm ,arch enemy ,... jen nightwish byl hroznej shitt a kopání do mrtvol , musel jsem v polovině odejít bo bych po tý krávě co tam mršila moje oblíbený písničky musel mrsknout moje dvojsvazkovy klíče jestli se ji hodně rychle nezbaví tak budou na příštím festu napsaní nejmenším písmem s časem na 8:00 nightwish > nightbitch
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Václav 14.7.2009 08:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Mě ten čtvrtej pásek unikl :(
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Milan Lajtoš avatar 14.7.2009 03:56 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Poprosím aj hodnotenie Eluveitie..
    “Every great achievement was once considered impossible.”
    Salamek avatar 14.7.2009 06:19 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    pa rá da , dokonce jsme potkal venku zpěváka jak jde s nějakou holčinou :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    14.7.2009 14:16 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Ten zmiňovaný zpěvák se pak s tou holčinou válel u stanu kousek od nás. K tomu si přinesli víno, vodku a ještě nějakou flašku, takže bylo asi veselo. Pak jsme vyrazili na Arch Enemy, tak nevím jak skončili.
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    Kalíšek avatar 14.7.2009 07:02 Kalíšek | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Neda mi to a prispeju svou spetkou informaci. Masters sem si uzil, ale protoze jsem clovek spise punkove/HC zalozeny, uz to nebylo ono, i kdyz napriklad Bed Sores na Coca-Cola Stage byly neuveritelni.

    Ale Rad bych zminil neco k nezapomenutelne hlasce HOVNO!!!!! Letos to rval na MoR skoro kazdej, ale skoro nikdo nevi, jak to vzniklo, tak si myslim, ze by nebylo na skodu to tu zminit: Pred davnymi casy v dnes jiz temer zapomenutem roce 2008 posledni vecer MoR kousek od mojeho stanu tak nejak trochu vic popijeli moji kamosi :-D a naproti pres reku byla banda polaku, ktera si zapamatovala ceske slovo Hovno, ale nejak ho neumeli dobre vysvetlit, no a moji kamaradi se rozhodli ze je to nauci. A to byla prvni noc, kdy jsem nemohl spat protoze sem porad slysel jenom: Hovno....HOVNO!!!!!!, trochu sem nechapal, ze to vydrzeli celou noc, ale kdyz sem rano vylezl ze stanu a zarval jejich smerem hovno, tak se mi ozvenou vratilo takovy divny sypani, jako by mel nekdo vyrvany hlasivky :-D.

    Pak se na youtube objevilo video, na kterem byla vsude tma a jen bylo slyset Hovno....HOVNO!!!! a odtud se to zacalo sirit. No a letos uz to bylo jasny, protoze kdyz na cloveka, ktery je pod vlivem zarves sborove Hovno, je tak 90% sance, ze to na tebe zarve taky.

    Tohle by k historii hovna mohlo stacit, preci jen si rikam, ze by byla skoda, kdyby se zapomnelo, jak to vzniklo a proste se jen rvalo Hovno....HOVNO! Tak snad tahle ma vzpominka alespon nekoho pobavila

    HOVNO!
    14.7.2009 15:04 Premek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi

    Tohle uz je treti clovek, co rika, ze hooovnooo pochazi z jejich party a treti ruzny vysvetleni :)

    Kalíšek avatar 14.7.2009 20:47 Kalíšek | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Dal bych ruku do ohne ze to u nas zacalo :-D Ale to asi nema smysl takhle resit
    Salamek avatar 15.7.2009 00:07 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    já bych řekl že máš pravdu...dyt jenom my sme takovy čunata se schopností někomu nasrat do spacáku :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Kalíšek avatar 15.7.2009 08:35 Kalíšek | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Zdarek, no ja v tom hovne tenkrat prsty nemel, to mel na starosti hlavne pan Perina, Vojta, Halina a dalsi. Ja tehda jen lezel ve stanu a poslouchal porad do kola hovno hovno :-D
    Salamek avatar 15.7.2009 10:26 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    jj z peřiny vypadávají takovy věci :-D, hudry hudry smrt, všichni tu chcípneme,hovnooo
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Liskni_si avatar 18.7.2009 19:16 Liskni_si | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi

    Jo, no, to je sice pěknej příběh, ale hovno se křičelo už mnoho let před tím, žejo :)

    Salamek avatar 18.7.2009 22:38 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    a proč myslíš že mám na ruce 4 náramky MoR ?
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    19.7.2009 14:12 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Nj, ale on zmiňuje rok 2008. Ale to je jedno ;-), každý má to svoje hovno a vyrobit ho přece umí každý, tak se neserme :D.
    Baník pyčo!
    14.7.2009 09:44 Gonio- | skóre: 2 | blog: moje | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Ve čtvrtek byl jednoznačně nejlepší Fleret, potom Rage byly taky dobří a o Nigtwish se nemá cenu zminovat (snad jen, že pro mě tato kapela nadobro skončila).

    Pátek byl už o mnoho zajímavější: Keep of Kalessin to rozjeli suprově, i když mohli trochu více zesílit hlas zpěváka. Kreyson jsem sledoval jen z dálky, ale i tak docela slušné. Kataklysm - dokonalost. Na Korpiklaani jsem už šel do kotle a stálo to zato, zahráli ještě mnohem lépe než před 2 roky. No a na Dragonforce jsem byl asi nejvíce zvědavý, jejich alba mám naposlouchaná, takže jsem mohl dobře posoudit jak moc to zkurví naživo. A překvapivě kytary i hlas byl skoro na 100% a navíc měli super show na podiu. Myslím, že rozhodně nejlepší na MoR. Bohužel, pro mě už jejich hudba moc není, dříve jsem je poslouchal, ale ted jsou jak flašinet - pořád dokola. Na Edguy jsem si sedl na tribunu, ale vůbec se mi nelíbili, takže jsem to zabalil a šl spát.

    Sobota byl vůbec nejlepší den. Začal jsem u podia na Legion of the Damned - super pařba. Pak jsem vyzkoušl Axxis - neznal jsem je, ale příjemně mě překvapili, příště jdu na ně zase. Pak jsem si dal pauzu a šetřil jsem si síly na Stratovarius a BG. Stratoši zahráli na 100%, Kotipelto spíval suprově a jejich setlist byl klasický (to co vždycky + 2-3 písničky z Polaris) - problémy měli akorát s vypadávajícím zvukem kláves. Ale nebylo to tak hrozné. No a pak přišli BG. Viděl jsem je naživo poprvé, a rozhodně nesklamali. Nemám to ale s čím porovnat, takže nevím jestli hráli lépe nebo hůře než obvykle. Tiamat jsem si poslechl 1-2 písničky, ale vůbec mě to neoslovilo, takže jsem to zase zabalil.

    Neděle byla už více méně odpočinkový den. Eluveitie odehráli suprově, a rozhodně si zasloužili lepší čas. Na Heaven Shall Burn byl největší Circle Pit a Wall of Death co jsem na mástru viděl. Klukům od HSB by ale neškodil trochu lepší zvuk od zpěváka. Potom jsem už čekal jen na Arch Enemy. A nebylo to marné čekání. Takovej masakr byl jedině na Kataklysm, ale Arch Enemy byly přecejenom o něco lepší. Dal jsem do toho všechny zbývající síly a užil jsem si je na 100%. Naneštěstí měli na svou show jen hodinu. Takže to strašně rychle uteklo. No a poslední kapela Europe - poslechl jsem si první 2 písničky a nějak se mi to nelíbilo, moc uspávací. Ze stanu jsem si poslechl akorát Rock the night a Final Countdown.

    Cesta domů byla taky zajímavá, přecejenom jet z Vizovic do Olomouce skoro celou noc, to se jen tak nevidí.
    Myslíte si, že máte pravdu ? To je rozdíl mezi námi dvěma, já mám totiž jistotu, že ji nemám.
    Fluttershy, yay! avatar 14.7.2009 11:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Škoda, že jsem tam nebyl.

    Nightwish je škoda, hráli Meadows of Heaven? Na studiové verzi se mi zdálo, že Anette fakt umí zpívat. A Master Pashion Greed nebo The Islander jsou parádní --- asi proto, že i nich Anette prakticky nezpívá. ^_^

    Jinak DragonForce mi přišlo, že vyjma toho prvního dema (původní sestava) a Ultra Beatdown je to furt to samé, ale tím posledním fakt "dospěli" --- méně dlouhých elektronicky znějících partů, které už byly pomalu klišé, ostřejší zpěv, nápaditější skladby i zajímavější texty.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    14.7.2009 11:24 12345 | skóre: 41 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi

    Pokud má paměť dovolí, setlist vypadal nějak takto:

    1. 7 Days to the Wolves
    2. Dead to the World
    3. Siren
    4. Amaranth
    5. Romanticide
    6. Wishmaster
    7. The Poet and the Pendulum
    8. Nemo
    9. Sahara
    10. Dead Boy's Poem
    11. Escapist
    12. Dark Chest of Wonders
    13. Wish I Had an Angel

    Přišlo mi škoda, že hrají tolik těch starých skladeb, které pro Anette prostě nejsou. Věci z Dark Passion Play se mi docela líbily a třeba Sahara a Escapist byly podle mne skvělé (jsem na ně zatížený). Nejspíš mi teď bude upíráno vlastnictví hudebního sluchu, ale prostě si myslím, že Anette není úplný propadák. Studiové verze jsou ovšem daleko preciznější.

    Fluttershy, yay! avatar 14.7.2009 11:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Přišlo mi škoda, že hrají tolik těch starých skladeb, které pro Anette prostě nejsou.

    Taky si myslím, na dobrou třetinu z těch skladeb se Anette IMHO fakt nehodí.

    Nejspíš mi teď bude upíráno vlastnictví hudebního sluchu, ale prostě si myslím, že Anette není úplný propadák. Studiové verze jsou ovšem daleko preciznější.

    Hlavně, na Dark Passion Play je parádní asi polovina skladeb a druhá polovina je pop-metal na jedno brdo, jenom Eva z toho vyčuhuje, to je jenom pop.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    14.7.2009 11:35 pepik | skóre: 16 | blog: nevim | Chlumec nad Cidlinou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi

    Nejvíc mě nasrali, jak uřízli konec Dead Boy's Poem. Když ho Anette neumí zazpívat, neměli ho hrát vůbec.

    stativ avatar 14.7.2009 11:49 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Na studiové verzi se mi zdálo, že Anette fakt umí zpívat. A Master Pashion Greed nebo The Islander jsou parádní --- asi proto, že i nich Anette prakticky nezpívá. ^_^
    Souhlasím, The Islander a Master Passion Greed se mi z Dark Passion Play líbí nejvíc. Ale musím tě zklamat, Nightwish v nějakém rozhovoru, nebo snad i oficiálním prohlášení, řekli, že Master Passion Greed naživo nikdy hrát nebudou (protože je příliš útočná a to, proti komu je namířená je až moc okaté). Mimochodem v ní Anette nezpívá vůbec, prý s tím totiž nemá nic společného.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Fluttershy, yay! avatar 14.7.2009 11:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    ...Master Passion Greed naživo nikdy hrát nebudou (protože je příliš útočná a to, proti komu je namířená je až moc okaté).

    To spíš Bye Bye Beatiful (taky parádní).

    Mimochodem v ní Anette nezpívá vůbec, prý s tím totiž nemá nic společného.

    Ale v Bye Bye Beautiful zpívá. Sice něco úplně mimo, ale zpívá.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    stativ avatar 14.7.2009 12:33 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Není ale zdaleka tak útočná.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    MaFy avatar 14.7.2009 11:36 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Sakra, bohužel jsem o to přišel. V práci se to celé posr..., tak jsem se nikam nedostal :-( Jsem opravdu moc, moc nas.... Jaký byly Eluveitie??
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    14.7.2009 12:26 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Eluveitie paráda, videl som ich už štvrtý krát a znova nesklamali. Len škoda toho trochu blbého času a tým pádom aj krátkeho setu. Tie akustické nástroje mohli byť nazvučené trošku hlasnejšie, ale nič strašného. Len ma trochu mrzí, že som stál trochu ďaleko od moshpitu a ľuďom ktorí tam so mnou boli sa moc nechcelo predierať sa tam. Hrali myslím Inis Mona, Your Gaulish War, Uis Elveti, The Somber Lay, Tarvos, Primordial Breath, Gray Sublime Archon, Bloodstained Ground a Tegernako, takže úplná bomba.
    MaFy avatar 14.7.2009 13:51 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    No krucinál.....takové dobré songy..tak to jsem naštvaný ještě víc :-( Každopádně děkuju za skvělou recenzi ;-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    daan avatar 15.7.2009 14:37 daan | skóre: 6 | blog: Clairvoyant | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    sranda, ja som mal zase pocit, ze vam sa nechce predierat dopredu.. :) anyway, ako hovoris - setlist perfektny, no kratky. teraz by som si vypocul aj tie akusticke veci, trochu im prichadzam na chut.
    vlastikroot avatar 14.7.2009 20:22 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Stratovarius byli fakt paradni, byl sem strasne nadsenej :-D kataklysm zabijacka, super parba. Nightwish SUX cock. Rage predvedli opravdu dobrej vykon. Axxis byla docela sranda (jo-ha-na :-D). Eluveitie presne to co jsem od nich cekal, proste fakt moc dobra hudba. Korpici byla nejvetsi sranda, stal jsem u jedny louze kde vsichni skakali v ty vode :-D Keep of kalessin jsem neznal, od prvnich tonu co meli v intru se mi zacli libit :-) Interitus a Innocens sem poslouchal ze zeme, nebyl jsem niceho vic schopnej (rum z predchozi noci :-D), ale fakt se mi libili, dokonce mam pocit ze mnohem vic jsem si uzil je nez nightwish.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    15.7.2009 14:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Byl jsem tam, a musím říct, že Nightwish stáli fakt zahovno :-D
    Ta "zpěvačka", co vypadala jak luxusní prostitutka smícháná s předvádějící se puberťačkou, mě po chvíli iritovala tak, že jsem si radši šel dát pivo. Navíc hráli skoro jen písničky z novýho alba (DPP) a to se mi nelíbí. Wish I had an angel jediná rozumná z celýho vystoupení... No možná ještě amarant nebo jak se ta obilnina menuje... :-D
    Zkrátka Nightwish už nejsou Nightwish, už je to něco úplně jinýho. Novej žánr: Popmetal :-(

    Co se mi líbilo - co bylo hustý? Korpiklaani, Interitus, Axxis (lol, Johana :-D), celkem i Rage, Dragonforce taky fajn, Edguy, Eluveitie, atd.. Curcified Barbara měly sice pěkný postavy, ale ta hudba už tak skvělá nebyla, bohužel. Shaman taky zklamal - dost divný. Stratovarius - fajn, ale zastak mě nebere a Blind Guardian už vůbec. Na Europe jsem bohužel už nebyl, takže nevim...

    Co ale byl silnej zážitek byla kapela Fleret - ta babča byla fakt skvělá, když prohlásila "Děcka tiše, něčo vám poviem..." tak všichni ti řvoucí drsní bodáky ověšení metalisti v publiku ztichli a připažili :-D A hudbu měli Flereti taky skvělou, takou jedinečnou... Výbornej zážitek... ;-)

    Jo a ještě něco, ta uvaděčka, takováta ženská co tam oznamovala kapely, tak ta mě fakt vytáčela páč měla úplně blbý kecy a snažila se falešně lidi hecovat, no prostě...
    Ale jinak hustej fesťák, o tom žádná...

    Btw. neni nad rum z alberta a mytí v řece ;-)
    vlastikroot avatar 15.7.2009 14:47 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Na tu zenskou co tam blbe kecala sme rvali ukaz kozy :-D :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Fluttershy, yay! avatar 15.7.2009 14:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Novej žánr: Popmetal :-(

    Jak jsem psal, u Evy čistý pop. Ale pop-metal jsou AFAIK i Europe.

    Co ale byl silnej zážitek byla kapela Fleret - ta babča byla fakt skvělá, když prohlásila "Děcka tiše, něčo vám poviem..." tak všichni ti řvoucí drsní bodáky ověšení metalisti v publiku ztichli a připažili :-D A hudbu měli Flereti taky skvělou, takou jedinečnou... Výbornej zážitek... ;-)

    Jo, Fleret je parádní. Vzpomínám si, jak posílali Jelínka do prvních řad. ^_^

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    15.7.2009 20:21 kub. | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi

    "Děcka tiše, něčo vám poviem..."

    --až tak z východu nebyla :)

    grubber avatar 16.7.2009 10:37 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    BTW rum +1 a do toho potoka lidi čurali a kakali :-D
    16.7.2009 12:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Je mi jasný, že ta říčka nebyla nejlepší ukázkou čistoty vody, ale to je správně ;-) (snad :-D)
    Salamek avatar 16.7.2009 14:54 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    do té říčky je svedená kanalizace z vizovic ;-)(už 3 roky)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    16.7.2009 15:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    No a?
    Salamek avatar 16.7.2009 23:27 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    no jen čvachtat se v tym není moc košer (i když já jako správej fekálník se v tom zase vyválel :-D)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    16.7.2009 23:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Košér? Jo tak to jsou nějaký náboženský důvody, ale ty já nemám... ;-) Co se týče hygieny, já tu vodu nepil a použil jsem mejdlo takže by neměl bejt problém, maximálně získáš nějaký ty protilátky ;-) Prakticky jsem jen potřeboval něco na vnější osvěžení a smytí mejdla...
    17.7.2009 12:40 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Afričané, co se koupou v Nilu (pěkná stoka) taky žijou ;-). Samozřejmě, pak je to trošku selektivní výběr, ale co tě nezabije, to tě posílí ;) (a díky tasemnicím zhubneš! :)).
    Baník pyčo!
    16.7.2009 11:33 12345 | skóre: 41 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Navíc hráli skoro jen písničky z novýho alba (DPP) a to se mi nelíbí.
    Spíš bych řekl, že bohužel hráli skoro jen písničky z Tarjiných alb.
    16.7.2009 19:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Aha, hmm, tak dost těhle písniček stejně ani moc neznám, imho dost špatnej set na koncert...
    Fluttershy, yay! avatar 16.7.2009 19:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Dost špatný set na koncert s Anette jako zpěvačkou. S Tarjou by tenhle výběr byl nářez.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Salamek avatar 16.7.2009 23:29 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    jj bejt tam Tarja tak jsem ve předu a ječím jako 13 letá pubertačka :-D
    Prostě s Anette to bylo utrpení hudba parádní ale jakmile otevřela tu svoji kačeří hubu tak bylo všechno v prdeli
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    17.7.2009 11:42 davadu | blog: davadu | Uherské Hradiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi

    Hmm, díval jsem se na youtube na videa z roku 2005 a 2009. --- Jako letos bych být NightWishema. sežral toho zvukaře za živa. Protože kdyby to byl jen zpěv, tak řeknu OK, ale toto bylo v háji všechno, včetně

    To nemělo ani výšky, ani středy a nešlo o zpěv. --- Vypadalo to, jako buď na dementního zvukaře nebo úplně rozesranou audioapararuru. ---- U Pendulum tomu úplně chyběly některé smyčcové party, zvuk byl totálně zastřený něco jako kdyby tam nějaký inteligent použil EAXové efekty typu "Pod vodou". :( ----  To by neuzpíval nikdo ani Tarja. ;)

    Ještě mne napadla jedna možnost a to byla ta, že by se tak totálně zhoršily všechny videokamery, které letos na Masters byly na NightWish. ;)

    Fluttershy, yay! avatar 17.7.2009 12:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Moc mi to hlava nebere, protože spolužáci byli na podzim na Nightwish v Praze a fakt si to pochvalovali. Špatného nazvučení by si určitě všimli, takže asi to byl problém v rámci MoR.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.7.2009 12:15 davadu | blog: davadu | Uherské Hradiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi

    Stačí porovnat např. --- Planet Hell 2005

    a Pendulum 2009

    Je to z přibližně té samé vzdálenosti a je to rozdíl o x tříd ve zvuku. --- Jsou tam slyšet neskutečné úlety ve zvuku. :(

    17.7.2009 12:18 davadu | blog: davadu | Uherské Hradiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi

    Samozřejmě nevylučuju, že Anette mohla mít nějakou hlasovou indispozici, protože v některých partech má docela zbytečné tremolo.

    17.7.2009 12:23 davadu | blog: davadu | Uherské Hradiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi

    Nic, jdu si užívat dovolenou. Stejně, co se stalo, to se stalo, ať to bylo na čí chtělo straně. Stejně se to tady v diskusi nevyřeší. :D

    18.7.2009 22:58 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Špatného nazvučení by si určitě všimli, takže asi to byl problém v rámci MoR.
    Klidně to mohlo být tak, že si Nightwish přivezli vlastního zvukaře, ale aparát byl místní. To málokdy dopadne dobře.
    Quando omni flunkus moritati
    18.7.2009 23:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Imho to tak bylo u většiny kapel na MoR...
    Nástroje Nightwishům nazvučeli jejich finsky (?) mluvíí odborníci, takže bych očekával, že zvukař byl taky jejich...
    17.7.2009 12:42 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Masters za námi
    Nezhořšily, všiml sis dobře. První den bylo zvukově strašné všechno, druhý už to dali do kupy. Mému známému, muzikantovi, přišly dost blbě nazvučení i Rage, to já zas neposoudím, ale u Nightwish děs!
    Baník pyčo!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.