abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:55 | IT novinky

    Microsoft představil nové označení počítačů Copilot+. Dle oznámení se jedná se o počítače poskytující funkce umělé inteligence. Vedle CPU a GPU mají také NPU (Neural Processing Unit). Uvnitř představených Copilot+ notebooků běží ARM čipy Qualcomm Snapdragon X Elite nebo X Plus.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | Zajímavý článek

    Příspěvek na blogu Codean Labs rozebírá zranitelnost CVE-2024-4367 v PDF.js, tj. mj. prohlížeči PDF souborů ve Firefoxu. Při otevření útočníkem připraveného pdf souboru může být spuštěn libovolný kód v JavaScriptu. Vyřešeno ve Firefoxu 126.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:55 | Nová verze

    Lazygit byl vydán ve verzi 0.42.0. Jedná se o TUI (Text User Interface) nadstavbu nad gitem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | IT novinky

    K open source herní konzole Picopad přibyla (𝕏) vylepšená verze Picopad Pro s větším displejem, lepšími tlačítky a větší baterii. Na YouTube lze zhlédnout přednášku Picopad - open source herní konzole z LinuxDays 2023.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (79%)
     (5%)
     (9%)
     (8%)
    Celkem 393 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.12.2007 00:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Já jen doufám, že se díky konkurenci a "přetahování se" mezi prohlížeči, začne vývoj pořádně hejbat a z krůčků ve vývoji nových technologií se stanou mílové kroky ;-)
    20.12.2007 01:20 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    A já doufám, že nejen pokud jde o technologie, ale i uživatelský komfort a bezpečnost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.12.2007 11:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    jj, ruku v ruce...
    20.12.2007 01:26 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Já zase jen doufám, že se nerozpoutá další válka prohlížečů...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    20.12.2007 03:27 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    V aktuální situaci by to ale nemuselo bejt tak zlý. Už teď se dá hovořit o existenci relativně zdravýho konkurenčního prostředí a taková menší válka by mohla bejt ve prospěch kvality všech účastníků.
    20.12.2007 11:24 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Přesně tak. Teď jsou na trhu dva velcí a dva malí hráči, taková konkurence na poli webových prohlížečů nebyla snad nikdy. :-)
    20.12.2007 03:33 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    To se asi hned tak nestane. Problémů je celá řada, což vždycky znamená jistou brzdu pokroku, protože neni možný se koncentrovat na jednu věc a v těch ostatních si nechat ujet vlak. To je podle mě mimochodem i jeden z důvodů, proč Opera nemá tržní úspěch - tak strašně se snažili vyrobit mocnej a prudce použitelnej prohlížeč, že zapomněli na to, že by taky měl fungovat. A teď vydávaj jednu verzi za druhou a příznivci jásaj nad tim, co všude jinde funguje už roky.
    20.12.2007 08:27 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Vy si vážně s tím opruzem vůči uživatelům Opery nedáte pokoj? Zaznamenal jsem pouze jednoho jásajícího, který neustále jitří tyhle žabomyší spory a ten uživatelem Opery není.
    andree avatar 20.12.2007 08:38 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    staci si zajst na zive alebo dsl.sk :-D
    20.12.2007 11:36 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    To chce klid a nohy v teple, přečíst si to ještě jednou a pochopit, co jsem tim myslel. Do Opery jsem nikdy neryl a nemám k tomu důvod, protože jí nepoužívám. Nechte si ty jedovatý sliny na místo, kde se hoděj, tady jste se vůbec netrefil.
    20.12.2007 12:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    No jestli v té větě bylo něco jedovatého, tak jsem kralevic dánský.
    20.12.2007 14:41 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Podívejte se, pokud vám vadí faktická poznámka že Opera nemá se svym desktopovym browserem tržní úspěch (což je nezpochybnitelnej fakt, kterej je vidět z každýho grafu), pak máte problém. Pokud vám vadí názor, proč se tak děje, pak máte další problém. A pokud v tom příspěvku navíc vidíte něco, co tam nebylo, neni a nikdy nebude, pak máte třetí problém. Co s nima uděláte je vaše věc, ale neočekávejte, že si lidi tohle chování nechaj líbit.
    21.12.2007 11:47 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    No mě spíš vadí to "teď vydávaj jednu verzi za druhou a příznivci jásaj nad tim, co všude jinde funguje už roky" ... Já jsem byl dlouhodobým uživatelem Netscapu a Firefoxu, na čerstvě nainstalovaném systému jsem jenom tak pro otestování svých CSS stylů nainstaloval Operu a jásal jsem například nad tím že si v základním nastavení pamatuje otevřené taby. Mimo jiné proto jsem u ní zůstal jako u hlavního prohlížeče. To umí Firefox až teď (FF 3) tak jakýpak "co všude jinde funguje už roky" :-)
    21.12.2007 14:39 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Otevřené taby si pamatuje od verze 2 a rozšíření na to bylo odpradávna.
    21.12.2007 16:56 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    To že silnou stránkou FF jsou rozšíření nepopírám. Ale já jsem psal o základním nastavení ve kterém to umí skutečně až FF3. Opera má svou výhodu právě v tom, že všechny funkce jsou dostupné hned po instalaci... Pochopitelně i starší FF lze "vytunit" že bude mnohem lepší, ale to mě jako uživatele prohlížeče nezajímá. Prostě nainstaluju prohlížeč a jedu.
    22.12.2007 10:50 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    A když potřebujete funkci, kterou Opera nemá, tak máte smůlu.
    21.12.2007 21:37 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    O chování samotný aplikace jsem se právě nebavil, to jsem shrnul pod "mocnej a prudce použitelnej prohlížeč". Je to jedna ze silnějších stránek Opery (jde ale o dost subjektivní oblast, každej pracuje trochu jinym stylem a má proto trochu odlišný preference, já si třeba otevřený panely neukládám, protože to nepotřebuju a narazil jsem s tim i na jistý problémy). Spíš jsem měl na mysli podporu standardů, kdy se Opera sice snaží o implementaci všeho novýho, ale v zaběhnutejch standardech úplně pořádek nemá (a spoustu uživatelů dokáže pořádně naštvat, když se v minulý verzi korektně renderovanej web v tý aktuální nezobrazuje správně). Můžeme se v tomhle směru bavit o určitejch preferencích vývoje, dejme tomu třeba o stabilizaci a inovaci. Nicméně se nikdo nemůže divit, že třeba enterprise sféra po Opeře nesáhne, protože přednější než nový funkce je pro ní konzistence a stabilita.
    andree avatar 20.12.2007 08:39 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    som uz len zvedavy, kedy niekto pride s acid3 testom...
    20.12.2007 10:14 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    A den je hned lepší :-) Btw. nechápu, kdo mohl hodnotit takovou zprávu jako špatnou.
    vim ~/.emacs
    20.12.2007 10:39 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Tak kupříkladu já. Není to zpráva, ale blogpost. Navíc to nepovažuji za milník - snad až bude skutečně venku, oznamovat si může kdo chce co chce. A pak, celkově působí tato informace spíš jako Jobova zvěst, než jako něco přínosného. Protože to přinese jen další, nové problémy se zajištěním kompatibility webových aplikací.
    20.12.2007 11:38 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Půjde o změny v režimu pro podporu standardů. A jedná se o největší průlom v této kritické oblasti u nejrozřířenějšího dominantího prohlížeče za posledních deset let. Podobně úspěšný průchod testem oznamovali i jiné prohlížeče. Začalo se o tom psát po celém Internetu. Opravdu to vaše hodnocení nechápu, snad jedině v kontextu vašeho dnešního zápisku v blogu - abyste neztratil poslední zbytky své tváře a nevypadal blbě.
    20.12.2007 12:01 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Děkuji za péči. Každé ráno při čištění zubů vidím že je má tvář vcelku nezměněna a na svém místě. Na vyjádření svého hodnocení mám stejné právo jako vy. Ba co víc, napsal jsem i proč jsem hodnotil jak jsem hodnotil, což byste měl spíše ocenit.
    20.12.2007 12:49 dizz | skóre: 21 | blog: Dizzyho_Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    REJP:kdyz byla hadka otom ze je FF (2.0.X) nejrosirenejsi tak jste strikne rozdeloval skupinu pouzivajici IE6 a IE7. Ted tu pisete cosi o nejrozsirenejsim dominantni prohlizeci a jaky je to prulom kdyz se to tyka jen IE8 (ktery jeste ani nevysel ;) KONEC_REJPU
    Chuck Norris dohral GNU/Linux... a dvakrat!
    20.12.2007 13:52 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Ano, píšu o prohlížeči obecně, protože jeho verze během pár let nahradí všechny předešlé verze a bude ho používat asitak půl miliardy lidí, podobně jako je tomu doposud. Je to průlom z hlediska toho prohlížeče i z hlediska jeho tvůrců.
    mkoubik avatar 20.12.2007 13:23 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Protože to přinese jen další, nové problémy se zajištěním kompatibility webových aplikací.
    Ano, tak jako každá nová verze MSIE.
    20.12.2007 13:57 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Jak to můžete vědět, když jste to ještě ani neviděl? Podle všeho by tomu tak již být nemělo.
    20.12.2007 19:02 Andrtalec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    No, ale ja mám aj tak obavu, že zlo napáchané lenivými "tiežwebdizajnérmi" bude ešte horšie. Nový stav, keď MSIE bude OK čo sa týka CSS ich len povzbudí v nepodporovaní ostatných prehliadačov/platforiem. Mňa napr. ide šľak trafiť, keď stránka odo mňa chce ActiveX a pod. - a fakt to vidím do budúcna horšie.
    xkucf03 avatar 20.12.2007 17:58 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    No, zrovna třeba verze 7 mě potěšila - díky podpoře plynulé průhlednosti v PNG už moje stránky v tomto prohlížeči nevypadají hnusně :-) (resp. aspoň vypadají stejně jako v jiných prohlížečích).

    A na uživatele šestky se už nemusím ohlížet, protože to je jejich problém, že používají zastaralý software.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Daniel Kvasnička ml. avatar 21.12.2007 10:19 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    A na uživatele šestky se už nemusím ohlížet, protože to je jejich problém, že používají zastaralý software.
    ...kez bych tohle mohl rict svym klientum ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    xkucf03 avatar 21.12.2007 17:01 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Řeším to upozorněním (http://sorry.vse.cz/~xkucf03) , které se zobrazí na základě podmíněného komentáře. Stránky jsou samozřejmě funkční i v 6, akorát v něm nevypadají moc hezky. Ale jsou to osobní stránky, uznávám, že jinde může mít zadavatel požadavek na estetičnost i v šestce (který není oprávněný - opravdu si mají pořídit novější verzi - ale zadání se musí plnit).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    21.12.2007 19:57 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    není oprávněný - opravdu si mají pořídit novější verzi
    Asi vás to překvapí, ale existují i počítače, na kterých si uživatel nemůže nainstalovat, co ho napadne. Existují také operační systémy, kde lze provozovat např. MSIE5.5, ale IE7 ne.
    22.12.2007 10:53 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    není oprávněný - opravdu si mají pořídit novější verzi
    Asi vás to překvapí, ale existují i počítače, na kterých si uživatel nemůže nainstalovat, co ho napadne.
    Existují, ale pak je to o nezodpovědnosti těch osob, které o tom rozhodují. IE 5.5 v době, kdy má menší tržní podíl než Opera (pod půl procenta), dnes již nikoho při tvorbě webů nezajímá.
    Existují také operační systémy, kde lze provozovat např. MSIE5.5, ale IE7 ne.
    Ale lze tam provozovat jiné současné prohlížeče.
    Luk avatar 22.12.2007 14:10 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Ale lze tam provozovat jiné současné prohlížeče.
    ...které na rozdíl od IE ani není potřeba instalovat ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.12.2007 14:19 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Správně, stačí je třeba jen rozbalit z archivu.
    Luk avatar 22.12.2007 18:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Teď takhle například používám snapshot Opery 9.50, abych to měl samostatně od ostré verze. Ale u Firefoxu a některých dalších browserů to jde také.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    belisarivs avatar 20.12.2007 22:15 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Hm, tak ani posledni beta FF3 tim Acidem neprojde uplne.

    O FF2 nemluve.
    IRC is just multiplayer notepad.
    belisarivs avatar 20.12.2007 22:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    IRC is just multiplayer notepad.
    20.12.2007 23:57 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    belisarivs avatar 21.12.2007 09:08 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    No, Vami odkazovany comment hlasi tohle
    Masahiro Yamada   2007-12-19 17:27:50 PST
    
    (In reply to comment #172)
    > The site broke. I'm reporting it. Let me know if the Acid2 test still doesn't
    > pass after the new year.
    > 
    I agree because Opera 9.50beta (build 9613) on Windows 2000 doesn't pass too.
    And its result seems to be same as result fo Firefox Trunk.
    Pro neznale (tim nemyslim Vas):

    Souhlasim, protoze Opera 9.50beta (build 9613) na Windows 2000 taky neprojde (Acid2). A jeji vysledek vypada stejne jako vysledek Firefox Trunk (cili to oba prochazi stejne blbe).

    A ostatni hlasi tohle.
    Scott Baker   2007-12-19 15:48:28 PST
    
    Firefox 3 Beta 2 (at least on Linux) doesn't pass the acid 2 test anymore. I
    just tried Beta 1 yesterday, and it worked fine, but Beta 2 has problems. It
    appears both of the eyes are broken with Beta 2. Can someone else confirm? This
    is with a fresh profile and everything.
    
    Comment #171 Paulo Raponi  2007-12-19 15:55:27 PST
    
    Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9b2) Gecko/2007121120
    Firefox/3.0b2
    
    
    Firefox 3 Beta 2 in Windows Vista doesn't pass too
    Cili FF3b2 neprojde. Navic jsem jako dukaz uvedl screenshot Acid2 ve FF3b2. Artefakt je tam dobre videt.
    IRC is just multiplayer notepad.
    21.12.2007 10:46 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Pravdu prostě nemáte, ať už je to jakkoliv. :-D
    21.12.2007 11:23 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Samozrejme, jedinou pravdu ma totiz PT. Na vecne case a nikdy jinak! :-D
    21.12.2007 12:27 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Mám, ale vy tomu nerozumíte a jen jste se ztrapnil.
    21.12.2007 18:51 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Já nerozumím acid2 a ty nerozumíš vtipům. :-P
    21.12.2007 12:27 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Autor (Hixie), který ten test vymyslel a sestavil, tam informuje, že na té stránce mají chybu, oznámí jí a snad po Novém roce již bude opravena. Mezitím si každý může vyzkoušet a ověřit na správně fungujícím zrcadlu stránky, že Firefox 3 i Opera 9.50 testem Acid2 úspěšně projdou.
    belisarivs avatar 21.12.2007 17:56 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Dekuji za vysvetleni. Mate pravdu. Funguje to.
    IRC is just multiplayer notepad.
    21.12.2007 00:21 fettgesicht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    Já myslím, že když se do toho MS pořádně opře, může IE (při tom, kolik má MS k dispozici prostředků) zvládnout všechny možné testy a ještě mít X fíčur, o kterých se nám zatím ani nezdálo. Pokud vezme trochu rozum do hrsti a nebude tvořit takové designové paskvily, jako IE 7 (pár tlačítek tady, pár tlačítek támhle, jedno nastavení tu, jiné zas tam...). FF i Opera pak možná zase rychle ztratí to, co snad v poslední době získaly. Možná že tahle zpráva o IE 8 je prvním náznakem takového vývoje. Visí to podle mě jenom na tom, jestli vývoj IE budou i nadále řídit vohnouti.
    belisarivs avatar 21.12.2007 09:11 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    To se uvidi. Jak to tak pozoruju, tak MS vesmes konci na puli cesty. Cili mam spis mpocit ze udelaji vse, aby to proslo Acid2 aby se tim mohli ohanet a tim to taky zkonci.

    Treba takovy Power Shell (projekt Monad) taky vypadal nadejne a ted je ticho po pesine. Ke ztazeni je, ale taky, co jsem slysel, zadna solava.
    IRC is just multiplayer notepad.
    21.12.2007 22:38 zelial | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milník padl: Internet Explorer 8 podporuje test Acid2
    hele, na powershell mi nešahej! to je mé světlo ve tmách windowsího skriptování. a teď vydali RC na v2, takže ticho po pěšině rozhodně není...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.