abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    dnes 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 547 hlasů
     Komentářů: 24, poslední dnes 17:10
    Rozcestník

    Jsme totálně v prdeli

    13.8.2009 13:23

    Soudruzi. To jsme tedy v pěkným průseru. :-( video        

    Hodnocení: 41 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    =^..^= AmigaPower® avatar 13.8.2009 13:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Blyk tywoe! :-D Je tady ještě někdo, kdo to vydeo nevyděl? :-D
    13.8.2009 13:41 Good_one | blog: qwertz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Podle mě to je spíše bububu, abychom začali dělat něco se svojí populační křivkou. Porodnost v Mulsimských zemích také klesá. Doufejne :-)

     

    13.8.2009 13:48 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Když tak občas koukám na lidi kolem ... nebylo by to lepší ? BWT, která kultura je původní ?

    13.8.2009 13:49 Good_one | blog: qwertz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Zajeď si na ozdravný pobyt do Íránu, Afghánistánu či Pakistánu vole.

    13.8.2009 14:09 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Spíš do Francie nebo VB :-D jestli to video říká pravdu a nic se nezmění, bude ČR vypadat v té době asi takhle..
    13.8.2009 14:24 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Nebo do Malmö. David Kolibáč, až se ze Skandinávie vrátí, nám může referovat, jestli mu tam přistěhovalecká pakáž nenatrhla řiť. Má dlouhé vlasy, snadno si ho, při jejich nízkorozpočtové inteligenci, spletou se ženou. A žena, která není zcela zahalená, je prý provokativní, a proto ji často znásilní. Ale i kdyby si ho nespletli... Jak jsem četl, tak se muslim spokojí se zvířetem, dítětem, ... Prostě pakáž.

    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 14:26 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    30. 6. 2009, holič u olomouckého nádraží --- vlasy 165mm→5mm # podruhé v životě!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Václav 13.8.2009 14:34 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Hezky :) Z podobné délky jsem šel → 5cm → 3mm (teď to držím na cca 2cm). Celkem šok ten průvan, co? :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 14:35 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Jo, první dva docela jo.

    Chceš ten case?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 14:35 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Dva dny, pochopitelně.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Václav 13.8.2009 14:37 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Jo vidíš... Už ne, kámoš mi mezitím dotáhl jeden vyřazený :) Přece jen je to od tebe do prahy kus štreky.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 14:41 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Teoreticky bych to mohl vzít na hřbet, až příští týden pojedu na letiště. Ale když nechceš... takový krásný case.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    xkucf03 avatar 13.8.2009 14:43 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Pokud tam nepojede, ať se aspoň podívá na videa a článek:

    + např. návštěva Marseille je taky celkem depresivní zážitek.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    13.8.2009 15:04 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Škoda, že v tom prvním videu chybí transparent BEHEAD THOSE WHO SAY ISLAM IS VIOLENT (nebo jsem to přehlédl). :-)

    A díky, že jsi mi připomněl odkaz na to druhé video, nemohl jsem ho najít...

    13.8.2009 16:23 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Nejspíš pisatel onoho transparentu neznal pojem oxymorón, nebo měl velmi drsný smysl pro humor ...
    13.8.2009 15:50 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Co to tam je za zvěřinec v tom druhým videu? I anarchistickej plevel se při demolování majetku snaží maskovat, protože ví, že se to nesmí a někdy se to i trestá.
    unknown_ avatar 13.8.2009 15:00 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Nechapu co vsichni mate. Treba tady Aberdeen je vylozene multikulturni mesto, a nejsou tady vubec zadny problemy. Nikdo nikoho nikde nemlati, nepomlouva, nenadava, nekrade se tady, policajti tady sou vyjimecne (videl sem 3 za 12 dni, a to do mesta chodim kazdej den; po porovnani je CR vylozene policejni stat), a zbrane ani nenosi (v Grampians je jenom asi 250 policajtu co zbran nosit muze). Jestli ty rasisticky problemy precejenom nebudou zpusobeny nepochopenim jine kultury, a netoleranci neznameho.
    xkucf03 avatar 13.8.2009 15:05 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Ano, je to nepochopení – viz můj příspěvek výše – pro takovou kulturu opravu nemám pochopení.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    unknown_ avatar 13.8.2009 15:09 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Pak doufej, ze ostatni budou mit pochopeni pro tvoji nechapavost.
    xkucf03 avatar 13.8.2009 17:12 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    sorry, ale jak můžeš takové demolice nebo nesnášenlivé demonstrace komentovat slovy „nepochopení jiné kultury“?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    unknown_ avatar 13.8.2009 17:13 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Asi proto, ze to muselo nekde zacit? Treba v nepochopeni jine kultury?
    13.8.2009 20:59 grim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    a která kultura nepochopila kterou?

     

    kotyz avatar 13.8.2009 21:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    jedna druhou ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    unknown_ avatar 14.8.2009 18:53 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    +1
    xkucf03 avatar 15.8.2009 01:16 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    K tomu je dobré, když žijí na oddělených územích - pokud se nechápou, mohou se alespoň respektovat a nelézt tomu druhému na jeho půdu (pokud mají žít v jednom multikulti státtě, tak to bohužel možné není).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    13.8.2009 16:53 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Bělorusko, rusko, .... Nejde spíš o celou společnost ? Zatím na útoky za názor vedou pravý češi 1:0 ... jsi Čech ne ? Tudíš je jedno jakého je vyznání, ale na jaké je úrovni civilizace.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.8.2009 13:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    ...to zas bude flejm jak hovado, ábýčko pobyje rekord vo nejdelšý stránku... :-D
    Václav 13.8.2009 16:30 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Tyhle flejmy já rád :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    David Ježek avatar 13.8.2009 13:55 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    přestaň blogovat a začni se rozmnožovat.
    13.8.2009 13:58 Good_one | blog: qwertz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Já mám v plánu 3 děti. :-D

    13.8.2009 16:57 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Já už jedno mám :)
    13.8.2009 13:55 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    To video je snad všude. :-) Ale nějak mi v něm chybí návod, co s tím dělat. Bez něj je to nepovedená propaganda.
    13.8.2009 13:57 Good_one | blog: qwertz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Navod? Chceš ho i s obrázky?

    13.8.2009 14:22 mektige
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Tak když budou mít normální lidi průměrně třeba 8 dětí a muslimové taky, nevím jestli je to ideální dlouhodobé řešení...
    Grunt avatar 13.8.2009 23:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    8 dětí a muslimové taky
    Kurnik, z čeho ty děti potom živý? Jedou na solární pohon?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.8.2009 15:43 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Neříkej, že by to takovýmu depresivnímu klipu neprospělo! :-D
    David Ježek avatar 13.8.2009 14:04 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    jak pravil Michael Douglas Sharon Stoneové v závěru Základního instinktu: "budem píchat jak králíci, žádný děti" ... tu druhou část si ale škrtni ;-).
    kotyz avatar 13.8.2009 14:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Strilet muslimy?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    vlastikroot avatar 13.8.2009 14:28 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Vybit je do jednoho, nabozenstvi je sracka !
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    unknown_ avatar 13.8.2009 15:01 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    To bys musel byt zabitej aj ty. Protoze takova nenavist k nabozenstvi je sama nabozenstvim.
    vlastikroot avatar 13.8.2009 15:09 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Jakoze chci vybit vsecky svine co by me radi urizli hlavu jen protoze neverim v nejakyho jejich posahanyho boha, ze je nabozenstvi !? Az jejich vira nebude vyzadovat moji smrt, potom se o tom muzem bavit.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 15:11 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Můžeš konvertovat k islámu. ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    unknown_ avatar 13.8.2009 15:12 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Jo. Je to nabozenstvi. Ses proste nabozenskej fanatik. A jedinej kdo chce nekoho zabijet ses ty.
    Václav 13.8.2009 15:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Přílohy:
    A jedinej kdo chce nekoho zabijet ses ty.

    ?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 13.8.2009 15:27 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Ale je možné že slova Holocaust, Butcher, Slay a Massacre za posledních pár let změnily význam a znamenají „Ať jsi křesťan nebo ateista, budeme dobří kamarádi“
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    13.8.2009 15:32 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Ty zlobivé dítě, ty jsi ty plakáty určitě vytrhl z kontextu! :-D

    Václav 13.8.2009 15:43 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Oni mají tito lidé stejně speciální autocenzorský talent - ty nápisy buď nevidí, nebo vidí zkomoleně. Každopádně se od něj maximálně dočkáme komentáře typu: Je to jejich kultura, ve které jim nesmíme bránit.

    Aneb oblíbená poslední věta při pokusu o komunikaci s kmenem lidožroutů.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    unknown_ avatar 13.8.2009 15:46 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Asis nepochopil, ze se jim nekdo nasral do zeme. Az se oni naserou k nam, tak taky budes chodit s plakatem, ze je chces zabit (v mirne odlisne forme to delas uz tedka). Takze jak se vlastne od nich lisis?
    Václav 13.8.2009 15:47 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Ehm, tyhle záběry jsou z Londýna.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    13.8.2009 15:48 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Komu a kam? To ten Londýn je už jejich, nebo co?
    Václav 13.8.2009 15:51 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Na stranu druhou, oni si to myslí, my bychom jim neměli zasahovat do kultury, takže by to obyvatelé Londýnu měli vzít jako fakt, přestat se jim sakra srát do jejich země a odstěhovat se :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    13.8.2009 15:54 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    To není špatnej nápad. První se povinně dstěhujou multikulturalisti, aby šli příkladem, a potom se obnoví původní pořádek. :-)
    vlastikroot avatar 13.8.2009 15:59 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Byt obyvatelem londyna tak jim tam jdu z povinosti hazet granaty a strilet kulometem. Tohle jsou totiz regulerni vyhruzky smrti. Pseudohumanisty co by se jich sli zastavat bych bral taky.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    unknown_ avatar 13.8.2009 16:01 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    To tvoje cos tedka napsal, sou taky regulerni vyhruzky smrti. Muzes mi uz sakra rict, jak se od nich lisis?
    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 16:04 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Velice. Zatímco ty podivné existence přišly do Evropy odjinud a najednou se chovají, jakoby jim to tady patřilo, Vlastík se chce bránit na vlastní půdě před tichou invazí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    13.8.2009 16:04 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    unknown_ avatar 13.8.2009 15:55 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Je snad tvuj? Ok, netusil sem, ze to (udajne) je z Londyna. Nicmene az budou zabijet deti, tak jako izraelci v palestine, tak rekni, pak to teprv bude mit nejakou vahu.
    13.8.2009 16:00 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Zabíjení dětí není některým přistěhovalcům vůbec proti srsti.
    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 16:00 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Už musíš vytáhnout Palestinu na území Izraele, který vznikl na území Palestiny, která vznikla na místě Izraele po vyhnání Izraelitů? Analogie: patří Sudety Němcům, nebo Čechům?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Václav 13.8.2009 16:10 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    No, Izraelce v Palestině omlouvat nebudu, ale v tomhle by si mohli s Muslimy podat vesele ruce :)

    Ovšem to že omezují kulturu a občany státu ve kterém jsou hostem, jako třeba Británie, to je nesporný fakt. Už tam pomalu zakazují obyčejnou vlajku Svatého Jiří, nejen v autech, ale i v hospodách. Muslimy uráží. Šéf Rady pro podporu britsko-muslimského porozumění, Christopher Doyle, dokonce navrhuje změnit vlajku a patrona. Malé holce bylo zakázáno nosit do školy křížek na krku (stará zpráva, zdroj klidně dohledám), množí se vraždy ze cti... Inu, veselo tam mají.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    vlastikroot avatar 13.8.2009 16:16 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Nechali to zajit prilis daleko, tuhle chatru by meli silne a tvrde upozornit ze jsou tam jen hoste, a ty pseudohumanisty vyhazet.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    unknown_ avatar 13.8.2009 16:16 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Ovšem to že omezují kulturu a občany státu ve kterém jsou hostem, jako třeba Británie, to je nesporný fakt.
    Prijde mi, ze v tomhle neni Britanie jako Britanie. Nebo zeby Aberdeen byla vyjimka?
    Už tam pomalu zakazují obyčejnou vlajku Svatého Jiří
    Ve Skotsku by te taky s Anglickou vlajkou vykopali :-D.

    Václav 13.8.2009 16:24 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Je něco jiného když ti tam rozbijou hubu (a myslím že by dotyčný věděl co riskuje), než když si přistěhovalec diktuje a policie podle něj jedná. Rozlišuj to prosím. Aberdeen... Vážně netuším, ale spoléhám na to že to město znáš celé jako své boty. Jaký je tam poměr příslušníků menšin k Britům? Je jich dostatek pro vznik ghet?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    unknown_ avatar 13.8.2009 16:43 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Mesto samozrejme neznam uplne dokonale, ale uz tady mam spoustu kamaradu, co sou tady rok, dva. Informace mam z casti od nich, z casti (znacne - casto chodim do mesta se projit, najit praci a pod.) svy zkusenosti. S ohledem na to, ze tady je velice malo Britu (jestli vubec naci), tak nevim. Ale cizincu tady muze byt tak... 10-20%, je ale dost mozny, ze vic, protoze ne vzdycky jdou rozeznat. Zbytek Skoti. Dostatek pro vznik ghet nas je samozrejme dostatek.
    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 16:25 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Ono na tom Skotsko skutečně není tak hrozně jako Anglie, jsou tam jiné zákony, jiní lidé... Anglie je koncentrák, kterému šéfují magoři.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    unknown_ avatar 13.8.2009 16:44 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Nj, v Anglii je proste moc pravicaku...
    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 16:58 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Poslední dobou především vyloženě pravicová Labour Party!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    unknown_ avatar 13.8.2009 17:07 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    No furt je to tam priblizne jenom 400:200 pro levici, kdezto ve Skotskym parlamentu je to 117:12 pro levici. Rozdil, nemyslis?
    13.8.2009 17:50 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Vzhledem k tomu, že o zákonech rozhoduje ta většina ani ne.
    Quando omni flunkus moritati
    unknown_ avatar 14.8.2009 18:52 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    opravuju se - je to 111:16 a jeden nezavislej.
    mirec avatar 13.8.2009 14:15 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    To video mi pripomenulo, že by bolo super, ak by sa celkovo znižoval počet ľudí na planéte. 1 miliarda je tak akurát.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    houska avatar 13.8.2009 14:35 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    ok, zacnem u tebe - jdi se obesit
    13.8.2009 14:47 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    To je jako soudruh Mao... Ten byl taky ochoten "komunistické myšlence" obětovat polovinu lidstva. :-)

    mirec avatar 13.8.2009 15:01 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    No ak by to urobili dostatočne humánne tak prečo nie ;)
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    pools avatar 13.8.2009 15:05 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Mám doma pistoli na prasata, stavíš se?

    Vivre libre ou mourir!
    13.8.2009 15:08 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Vždyť jsi říkal, že se odstěhovala... :)))))))))

    mirec avatar 13.8.2009 15:16 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Myslím, že som povedal humánne. I keď neviem, či treba s opicami, ktoré sa naučili hovoriť a myslia si o sebe aké sú múdre a dokonalé zaobchádzať práve humánne. Úprimne myslím si, že ľudia sú ten najväčší hnus, ktorý je na tejto planéte (alebo to bude len tým, že bývam na Slovensku?).
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    13.8.2009 15:19 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    > I keď neviem, či treba s opicami, ktoré sa naučili hovoriť a myslia si o sebe aké sú múdre a dokonalé zaobchádzať práve humánne.

    A mně tady říkají, že jsem rasista, fuj! :-)

    mirec avatar 13.8.2009 15:23 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Ja som si na to už zvykol. Proste na Slovensku je rasista každý, kto povie svoj názor na bandu darmožráčov, ktorí tu robia deti a žijú zo sociálnych dávok (áno nepoužil som farbu, patrí to pre niektorých príslušníkov istej farby a väčšinu príslušníkov inej farby). Nikto s nimi nič neurobí, max. tak im postavíme nové byty keď tie staré zničia. Takýchto "ľudí" by sa trebalo zbaviť (teda ak chceme udržať ekonomiku štátu ďalších mnoho rokov) a v podstate by som mal aj riešenie, ktoré by fungovalo bez zabíjania, ale asi by bolo pre väčšinu ľudí extrémne radikálne.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    13.8.2009 15:34 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Myslím, že jsi nepochopil ten můj vtípek...

    A co jinak, jak se daří tomu baráku, kde bylo cikánské gymnázium, které zrušili pro nezájem? :-)

    13.8.2009 16:55 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Americký profesor John Holdren napříkůad navrhuje extrémní metody snížení množství populace, jako hormadné potraty a plošnou kontaminaci pitné vody sterilizanty. Což by nebylo zas tak zajímave, i v USA jsou určitě magoří, jenže tenhle je zrovna teď vědeckým poradce amerického prezidenta, viz Obama's Science Czar, says: Forced abortions and mass sterilization needed to save the planet. Proti tomu je i Džamila hadr ...
    mirec avatar 13.8.2009 17:08 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    404, ale z názvu usudzujem, že nejde o hromadné potraty, ale o hromadnú sterilizáciu, čo by mimochodom nebol až taký zlý nápad. Aspoň u nás by to mohol byť elegantným riešením [predstavte si sterilizáciu pri pôrode, 1 dieťa zadarmo, pri ďalších buď poplatok, alebo sterilizácia, čím by sme sa zbavili príživníkov, ktorí nechcú pracovať (alebo by sme ich minimálne donútili začať niečo robiť)]. Jednoduché, efektívne, prirodzený výber úspešnejších jedincov (darwin v praxi).
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    unknown_ avatar 13.8.2009 17:10 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Forced abortions sou vynucene potraty...
    unknown_ avatar 13.8.2009 17:12 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Vubec by to nebyl prirozeny vyber, ale naprosto neprirozeny. Navic by se vubec nedotkl tech, kterych se (aspon tak soudim, s ohledem na to, s cim mate v Madarsku problemy) dotknout ma. Cikani by si proste rodili doma.
    xkucf03 avatar 13.8.2009 17:20 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Fungující odkaz: http://zombietime.com/john_holdren/
    četl jsem jen kousek, ale zní to dost děsivě.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    mirec avatar 13.8.2009 17:48 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    No pravdu povediac viem prd anglicky takže radšej nesúdim. Fakt je, že desivo znie všeličo. Problém je, že ľudstvo bez akejkoľvek regulácie nemá šancu sa na planéte uživiť. Musíme najskôr zničiť životné prostredie, zasrať celú planétu, kým si uvedomíme, že ľudí je priveľa?
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    xkucf03 avatar 13.8.2009 18:00 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Každému, co jeho jest.

    Můžeme začít s tím, že se každý národ bude nakládat jen se svým územím a nebude se cpát jinam*. Např. přemnožení Afričani zůstanou v Africe, začnou trpět hladem a dojde k samoregulaci. Stejně tak v Evropě např. zjistíme, že nemá kdo zametat ulice nebo vyvážet popelnice, že je málo pracujících a stoupne porodnost. Pokud se prostě budou národy držet svých hranic, situace se vždycky dostane zase do normálu** – ale pokud bude docházet k hromadným migracím, je to neštěstí.

    *) a to platí pro obě strany stejně – Irák, Afghánistán, křesťanské kostely v muslimských zemích…
    **) např. počet obyvatel bude kolisat, ale to je přirozené, v některých dobách mají lidé více dětí, jindy méně – to není důvod k dovozu černochů nebo asiatů.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    mirec avatar 13.8.2009 18:07 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každému, co jeho jest.
    No to by platilo v prípade, že by každá krajina bola na samostatnej planéte nezávislá (resp. minimálne závislá) od inej. Povedzme, že by sme nechali ľudstvo "padnúť na hubu" tým, že ponecháme všetko na samoregulácii. Ľudia prirodzene bez ohľadu na ostatných využiju zdroje na danom území (všetci sú sebci, serú na ostatných). Pod zdrojmi si medzi inými môžme predstaviť drevo / stromy. Tak skúsme si predstaviť situáciu, že zničíme podstatnú časť lesov. Stúpne podiel skleníkových plynov. Tým by stúpla priemerná teplota, zväčšili sa púšte ... Globálny problém si vyžaduje globálne riešenie.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Grunt avatar 13.8.2009 23:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Blbost. Nějaká termonukleární zbraň by zastala práci mnohem lepší.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.8.2009 14:17 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Všude jsou na to odkazy, já to ale neviděl a ani mě to moc nezajímá. Podle mě to bude pěkná sračka, jako většina podobných "filmařských" pokusů.

    Fakt ale je, že se tady (v Evropě) jistá hnusná chátra množí jak "Kanaďani" v novém bytě... A to rozhodně není dobré.

    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 14:25 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    TyTrubko mi nejede, ale jak tak koukám na ty komentáře, mám pocit, že jsem to video koutkem oka někde viděl. Pokud je to to, v němž argumentují i muslimy v Rusku, je to pěkná demagogie (v Rusku, resp. jeho okrajových republikách jsou muslimové v podstatě původní). Takových už tu bylo. Jasně, že rostoucí počet docela radikálních muslimů (islám je radikální sám o sobě) v Evropě je problémem. Řešením je, že (a) se muslimové naučí toleranci tak jako moderní křesťané (á la Kralyk), nebo (b) dojde k výrazné radikalizaci původních Evropanů a muslimy narveme do plynu. Uvidíme, kdo přežije. Spíš to tipuji ('tip' vs 'typ', kočkomile) na muslimy, protože pseudohumanisté podbourávají suverenitu Západu.

    Mně je to ale fuk, já budu dávno v Kanadě, nebo v Japonsku, kde mají trošku rozum a hlavně dostatečnou vzdálenost od mochametánů. ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    13.8.2009 14:30 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    A co když se zradikalizují pseudohumanisti? Já si to umím docela dobře představit, jak soudruh Václav Láhev navrhuje "humanitární bombardování" České republiky... Vy ne?

    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 14:34 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Pseudohumanisté se takto nezradikalizují, neboť ctí taktiku ne nepodobnou appeasementu, jsou to vesměs pacifisté.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Václav 13.8.2009 14:35 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    pacifismus je snad u většiny z nich jen póza :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 14:44 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Póza? Jak by tedy mohli hlásat takové hovadiny?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    13.8.2009 14:44 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Slova "pseudohumanista" a "ctít" nemohou být na jednom řádku.

    A jejich pacifismus? To je snad vtip, ne?

    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 14:46 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Slova "pseudohumanista" a "ctít" nemohou být na jednom řádku.

    Mohou. Demonstroval jsem to.

    A jejich pacifismus? To je snad vtip, ne?

    Ne, to není vtip. Buď jsou to pseudohumanisté a současně pacifisté, nebo to nejsou praví pseudohumanisté a pseudohumanismus je jen póza jako v případě environmentalismu některých politiků.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    13.8.2009 14:50 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Dostáváme se k zajímavému tématu... praví a nepraví pseudohumanisté. :-D

    Já ale myslím, ža autenticita není důležitá. Důležité je to, co dělají. Ať už jako pózu, nebo z přesvědčení.

    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 15:06 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    To by si chtělo ujasnit pojmy. Podle mého je pseudohumanismus do absurdna vyvedený humanismus, podle tvého je to zřejmě póza.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    13.8.2009 15:07 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    To se nevylučuje.

    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 15:08 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Vylučuje.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Václav 13.8.2009 15:49 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Ale nevylučuje. V dnešní době je to populární filozofie, ke které se z principu samozřejmě nabaluje spousta pozérů. Pravověrných je vždycky málo, zbytek jsou korouhvičky ve větru trendu.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    13.8.2009 15:11 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Akademická otázka: je netolerance k něčemu netolerantnímu skutečnou netolerancí?

    unknown_ avatar 13.8.2009 15:14 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Pokud netolerujes netolerantni nabozenstvi, jak od neho muzes ocekavat toleranci? A s kecama ohledne priciny a nasledkem sem nechod, protoze vsechno krome tvych absolutistickych nazoru se vyviji.
    13.8.2009 15:17 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    >Pokud netolerujes netolerantni nabozenstvi, jak od neho muzes ocekavat toleranci?

    Takže když budu tolerovat netolerantní náboženství, moho od něj očekávat toleranci? To je dobré, velmi dobré. :-D

    unknown_ avatar 13.8.2009 15:20 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Driv nebo pozdeji od neho toleranci muzes ocekavat. Je to logicky.
    13.8.2009 15:22 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Já se jen bojím, že to bude spíš později, než dříve.

    13.8.2009 16:59 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Stačí si vzpomenout, jak dlouho to trvalo v Evropě křesťanům ...
    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 17:00 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Islám je tu navíc o nějaký ten pátek kratší dobu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    vlastikroot avatar 13.8.2009 15:17 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    A netolerance k necemu co je netolerantni k necemu netolerantnimu ? :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    13.8.2009 15:21 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    A netolerance, co je netolerantní k něčemu netolerantnímu k něčemu netolerantnímu...? :-)

    13.8.2009 15:33 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Rada: jsou mezilidské vztahy zobecnitelné na mezicivilizační vztahy?

    :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    default avatar 13.8.2009 15:50 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    To jako že jedna z těch dvou "skupin" je z jiné planety? :-D

    13.8.2009 16:11 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Ne nutně, někteří jsou schopní najít na té naší jediné těch civilizací hnedle sedm nebo osm :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    default avatar 13.8.2009 18:31 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Ale jó. Když jsem se přestěhoval na jih, tak jsem měl (a doteď mám) pocit, že jsem na jiné planetě. :-D

    13.8.2009 16:38 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    V Enderovské sérii od O. S. Carda je docela zajímavá klasifickace dle hiearchie "cizosti". Zjednodušeně řečeno, vlastnosti jako inteligence, vědomí, kultura a pod. jsou podružné, hlavním rozdílem je to, jestli se s "těmi druhými" dá rozumně domluvit. Pokud ne ... no, stačí si vzpomenout, jak se jmenuje třetí díl.
    default avatar 13.8.2009 18:33 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    hlavním rozdílem je to, jestli se s "těmi druhými" dá rozumně domluvit.

    S tím souhlasím. Každičký den tady mám minimálně dvacet důkazů, že je to pravda. :-(

    14.8.2009 09:11 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    To bychom museli nejdříve definovat civilizaci...

    AsciiWolf avatar 13.8.2009 17:10 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Achjo... Tady zase někdo řeší náboženské, anti-islámské sr*čky... :-(

    Ta část filmu (rozuměj +-15 sekund), kterou jsem sběžně zhlédnul (a komentáře pod ním), mi případaly, jako propagace křesťanství a zatracování "zlého" muslimského vyznání...

    Ano, neříkám, že muslimské vyznání není fanatické, nicméně křesťané (kteří nejspíš tento dokument vytvořili) by si měli "zamést před vlastním prahem"...

    Každé náboženství je stejné (z historického hlediska je křesťanství ještě horší), fanatické, sloužící k ovládnutí mas lidí a parazitování na nich... Same sh*t, different as*hole... :-)

    Také vám zde hodím link na jeden zajímavý dokument... ;-)

    Fluttershy, yay! avatar 13.8.2009 17:15 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Každé náboženství je stejné (z historického hlediska je křesťanství ještě horší), fanatické, sloužící k ovládnutí mas lidí a parazitování na nich...

    To je holý nesmysl.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    unknown_ avatar 13.8.2009 17:17 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    To je holy nesmysl, ze je to holy nesmysl :-D
    AsciiWolf avatar 13.8.2009 17:25 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Neříkám, že každé náboženství takto bylo zamýšleno, nicméně se to v tento "režim" většinou zvrhlo... ;-)

    Samozřejmě nepočítám Buddhismus, který je o něčem jiném, než jen slepé víře v něco...

    13.8.2009 18:26 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Ale kresťanstvo sa zo svojho politického násilného obdobia už viacmenej vyvinulo pred pár storočiami (samozrejme zopár idiotov sa nájde vždy všade, ale to nie je významná časť), zatiaľ čo islam ním z veľkej časti ešte stále prechádza. Aspoň teda ho takto veľa ľudí využíva, ono často náboženstvo je v týchto prípadoch len zámienka na zastretie skutočného dôvodu...
    13.8.2009 17:14 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    nevim, proc mam pocit, ze jde o hodne zalostnou propagandu.

    v celem filmu se operuju s pojmem ,,studie ukazala'', ze je potreba porodnost 2.11 bla bla bla. ktera studie? kdo ji delal? v momente, kdy tam uvadi, ze EU ma 31 zemi, ztraci dokument zbytek sve verohodnosti. nevic mam pocit, ze k modelovani vsech cisel pouzili maximalne trojclenku.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    13.8.2009 19:25 Good_one
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    To cislo je naprosto logicke a vymyslim ho i bez studie. Pár tvoří 2 lidi. K tomu aby populace zůstávala na stejném počtu musí mít tato dvojice 2 děti. To jest porodnost 2. K tomu je třeba připočíst nějaký počet, který mít děti nemůže, nedožije se produktivního věku a podobně, a je jeasné že to bude 2 a něco.

    =^..^= AmigaPower® avatar 13.8.2009 20:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    ...ale prdlajs! To ".11" je když se naroděj děťy se třema nožyčkama, šesťy prsťčkama a tak... :-D
    14.8.2009 18:47 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    To mi připomíná, jak jsme se kdysi se spolužáky bavili ve vlaku o tom, jestli je počet tědí (při porodu) číslo přirozené, celé, racionální, reálné nebo komplexní ... tak jsme se rozjleli, že přítelkyně jedno ze spolužáků, co jela s námi v kupé, raději odešla s tvrzením, že jsme ještě morbidnějčí než medici (chodila s nimi do stejné jídelny), co při jidle vykládají příhody z patologie.
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.8.2009 19:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Mně by celkem zajímalo, jak se dostali právě ke 2.11ti, protože čistě logicky a matematicky (na dvě desetiný čísla) je vystačující číslo už 2.01. Kde vzali ty faktory, který to zvedli o 0.10? :-D
    14.8.2009 20:35 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Asi počítají s větší úmrtností dětí.
    mkoubik avatar 14.8.2009 23:10 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Jseš zhulenej? Nebo ty slova s "i" jsou cizí slova, který do česťyny přešly z cizích invasivních kultur, ve kterých se tato přežitá buržoazní písmena stále používají namísto revolučních a pokrokových "y"?
    kotyz avatar 14.8.2009 23:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    ale no tak, to -ti za cislovkou, to snad ne ... :-/
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.8.2009 22:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Tak je to správně šmudlo! ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 17.8.2009 12:17 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    V Polsku.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    unknown_ avatar 17.8.2009 12:22 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    I v CR.
    Fluttershy, yay! avatar 17.8.2009 12:23 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Ale blbě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    unknown_ avatar 17.8.2009 12:31 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Zajimal by me tvuj dukaz :-D
    Fluttershy, yay! avatar 17.8.2009 12:35 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Hmmm?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Fluttershy, yay! avatar 17.8.2009 12:37 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    Resp. toto:

    Tyto jednoslovné výrazy píšeme bez mezer, bez spojovníku a nevpisujeme do nich koncové části číslovek, neboť slabiky -ti- a -mi- jsou už obsaženy v tvaru číslovky. Koncové -ti a -mi nepíšeme ani u základních číslovek: pro děti od 14 let, za účasti 58 % voličů, od 5 do 8 h (nikoli od 5ti (5-ti) do 8mi (8-mi) h).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    unknown_ avatar 17.8.2009 12:37 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Dik :-) mas samozrejme pravdu, splet sem si to s tim, ze se tam nedela mezera mezi 12procentni. A s vedomim, ze lidi jeste pisou 12-ti (z pomlckou) se mi to uz uplne pomotalo/
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.8.2009 14:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    ...a jak se to teda píče?
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.8.2009 14:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    ...ehm, *"píše" ;-)
    13.8.2009 20:06 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    To cislo je naprosto logicke a vymyslim ho i bez studie.

    kdyz uz se odkazuji na najaky ,,research'' je zvykem citovat zdroj... ti, co zdroje neuvadi, maji k tomu vetsinou nejaky duvod...
    K tomu aby populace zůstávala na stejném počtu musí mít tato dvojice 2 děti.

    jo, jenomze to nezahrnuje imigraci. a imigrace v mnoha ohledech muze byt velice vitanym jevem... mimochodem, zabranuje zdegeneravani... :-]

    kazdopadne jakou teorii my vysvetlis 31 statu evropske unie?

    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    mkoubik avatar 13.8.2009 20:19 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Zajímalo by mě, jestli lidi takhle řvali, když skutečnou evropskou kulturu plenili Cyril a Metoděj. Holt si myslim, že islám, jako mladé náboženství, teď prostě prožívá takovou tu pubertu, ktrou mělo křesťanství ve středověku.
    15.8.2009 03:15 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Jenže narozdíl od křesťansví, které mělo "pubertu" v době, kdy palné zbraně měli za sebou teprve první dětské krůčky, je dnešní situace, eufemistiky řečeno, poněkud jiná ...
    Grunt avatar 13.8.2009 23:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Co? Co to melete? Vždyť já tady pořádného muslima neviděl ani nepamatuju. Naposled snad někde ve Vídni. A když sebou dovezou nějaké ten jejich Kebab místo koček/psů co nám tu připravují naši žlutí imigransští přátelé, tak proč ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    14.8.2009 08:18 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli

    > Vždyť já tady pořádného muslima neviděl ani nepamatuju.

    To přijde. Česká republika zatím mnoho muslimů neobsahuje, ale bude-li dění pokračovat dál tímto směrem, také se dočkáme... :-(

    vlastikroot avatar 23.8.2009 01:00 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Myslim ze jsme uplne v prdeli, protoze pokud i jen 1% muslimu dokaze udelat tohle (neni pro slabsi povahy), tak s nasim humanistickym pristupem nemame sanci. Oni ty transparenty (slay,behead) mysli OPRAVDU vazne.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.8.2009 15:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme totálně v prdeli
    Pěkný sandály ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.