abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:33 | Nová verze

    Desktopové prostředí Budgie bylo vydáno ve verzi 10.10. Dokončena byla migrace z X11 na Wayland. Budgie 10 vstupuje do režimu údržby. Vývoj se přesouvá k Budgie 11. Dlouho se řešilo, v čem bude nové Budgie napsáno. Budgie 10 je postaveno nad GTK 3. Přemýšlelo se také nad přepsáním z GTK do EFL. Budgie 11 bude nakonec postaveno nad Qt 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Humor

    OpenChaos.dev je 'samovolně se vyvíjející open source projekt' s nedefinovaným cílem. Každý týden mohou lidé hlasovat o návrzích (pull requestech), přičemž vítězný návrh se integruje do kódu projektu (repozitář na GitHubu). Hlasováním je možné změnit téměř vše, včetně tohoto pravidla. Hlasování končí vždy v neděli v 9:00 UTC.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 03:00 | Nová verze

    Byl vydán Debian 13.3, tj. třetí opravná verze Debianu 13 s kódovým názvem Trixie a Debian 12.13, tj. třináctá opravná verze Debianu 12 s kódovým názvem Bookworm. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 13 a Debianu 12 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.1. 03:00 | Komunita

    Na stránkách Evropské komise, na portálu Podělte se o svůj názor, se lze do 3. února podělit o názor k iniciativě Evropské otevřené digitální ekosystémy řešící přístup EU k otevřenému softwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.1. 19:44 | Zajímavý software

    Společnost Kagi stojící za stejnojmenným placeným vyhledávačem vydala (𝕏) alfa verzi linuxové verze (flatpak) svého proprietárního webového prohlížeče Orion.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    9.1. 19:11 | IT novinky

    Firma Bose se po tlaku uživatelů rozhodla, že otevře API svých chytrých reproduktorů SoundTouch, což umožní pokračovat v jejich používání i po plánovaném ukončení podpory v letošním roce. Pro ovládání také bude stále možné využívat oficiální aplikaci, ale už pouze lokálně bez cloudových služeb. Dokumentace API dostupná zde (soubor PDF).

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    9.1. 14:22 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann se v příspěvku na svém blogu rozepsal o open source AdGuard Home jako domácí ochraně nejen před reklamou. Adguard Home není plnohodnotným DNS resolverem, funguje jako DNS forwarder s možností filtrování. To znamená, že když přijme DNS dotaz, sám na něj neodpoví, ale přepošle ho na vybraný DNS server a odpovědi zpracovává a filtruje dle nastavených pravidel a následně posílá zpět klientům. Dá se tedy používat k blokování reklamy a škodlivých stránek a k rodičovské kontrole na úrovni DNS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    9.1. 03:33 | Zajímavý software

    AI Claude Code od Anthropicu lépe rozumí frameworku Nette, tj. open source frameworku pro tvorbu webových aplikací v PHP. David Grudl napsal plugin Nette pro Claude Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    9.1. 00:11 | Nová verze

    Byla vydána prosincová aktualizace aneb nová verze 1.108 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.108 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.1. 20:44 | IT novinky

    Na lasvegaském veletrhu elektroniky CES byl předveden prototyp notebooku chlazeného pomocí plazmových aktuátorů (DBD). Ačkoliv se nejedná o první nápad svého druhu, nepochybně to je první ukázka praktického použití tohoto způsobu chlazení v běžné elektronice. Co činí plazmové chladící akční členy technologickou výzvou je především vysoká produkce jedovatého ozonu, tu se prý podařilo firmě YPlasma zredukovat dielektrickou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 15
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (8%)
     (4%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (3%)
     (5%)
     (3%)
     (10%)
     (50%)
    Celkem 374 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 10.1. 23:18
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Z jedne diskuze:

    17.7.2006 20:29 | Přečteno: 1350×

    mas na mysli bohnice, cerny most nebo opatov? opravdu naadherna prazska zakouti... jste proste omezeni, kdyz si myslite, ze praha je velke mesto... kdyz jsem tam byl naposledy, tak jsem se na minutku zamyslel a uz jsem prejel stanci, proste z florence na andel me ta vzdalenost opravdu prekvapila... holt jsem zvykly jezdit metrem jinsi trasy... vy prazsti vidlaci...

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™ (sillogism, , 18.02.2006 10:53 ) vlákno | reagovat No to by mě zajímalo, nad čim jsi přemejšlel. Když jsi takovej debil, že ani neumíš vystoupit z metra. Sem vždycky hotovej z band vidláků, co na schéma jednoduchého, ale účelného pražského metra koukaj jako na sci-fi.

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™ (bugger, , 18.02.2006 11:02 ) vlákno | reagovat mas pravdu, tri liny prazskeho metra ani slozite schama mit nemuzou... nemusis se bat, tu jednu stanici jsem bez problemu dosel pesky... po ceste jsem obdivoval somraky na smichovskem nadrazi, favority na nadrazni, uchvatny autobusak... jak rikam, prazsky omezenec nepochopi, ze ho nekdo, kdo zije v 10x vetsim meste, muze taky povazovat za vidlaka...        

    Hodnocení: 25 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.7.2006 20:50 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    a?
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.7.2006 20:56 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Připojuji se k dotazu :-D
    17.7.2006 21:17 Hanato | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Do tretice :-) taky jsem nejak nepochopil pointu....
    Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
    David Watzke avatar 17.7.2006 21:16 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Jo, taky nemám rád pražáky, co si myslí, že když bydlej v Praze, že jsou něco víc...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.7.2006 21:18 Hanato | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Jo souhlasim s tim, ze Praha je dira (napr. proti Berlinu, kde je snad 10 tras metra), ale zase je to jediny mesto v republice, pac Brno je vetsi vesnice :-D
    Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
    David Watzke avatar 17.7.2006 21:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    ale zase je to jediny mesto v republice,
    Další...

    :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.7.2006 22:15 Hanato | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    No jsem si musel taky rejpnout ;-)
    Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
    17.7.2006 21:19 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Já zas nemám rád vesničany, který si myslel, že když nebydlej v Praze, tak jsou něco víc :-)

    Jinak autor blogpostu má pravdu, máme tady k sobě tak nějak blíž. Hlavně lidsky. :-D
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    17.7.2006 21:22 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    ... Když jsi takovej debil...
    Jojo, není nad teplé lidské slovo :-D

    (není to z nějakého filmu? je mi to povědomé)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    17.7.2006 21:35 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Adresáta něco takového většinou rozpálí do běla, takže ta teplá lidská slova fakt zahřát dovedou. Navíc v takovym malym městě se to prostě musí říct naférovku a ty problémy řešit, tady se jeden před druhým neschová. Možná byl ten film o starostech nějakého podobného malovelkoměsta.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    17.7.2006 22:12 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Tak jsem to zvoral. Bylo to Konečně teplé lidské slovo Limonádový Joe.

    Mě se nejvíce líbí, když se dva vesničani dohadují, kdo z nich je z větší prdele. Jedna má tak 500 a ta druhá 400 obyvatel. To si rázem připadám jako obyvatel New Yorku poslouchající hádku Pražáka s Brňákem, kdo z nich je z větší prdele :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    17.7.2006 22:20 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Jak tak koukám kolem, tak Blansko je do podobné diskuse nejvhodnější soupeř v dosahu :-)
    Copak toho není dost?
    17.7.2006 22:21 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Tři kroky doleva a pak se doptáte nemůžu na mapě najít :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    17.7.2006 22:24 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    My na mapě nejsme. Protože jsme hrozně důležití. To víte, utajení :-)
    Copak toho není dost?
    17.7.2006 22:38 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Souhlasim s tim, ze Blansko je dost dobre schovany v lesich Moravskeho krasu. A vede k nemu paradni motorway pro motorkare :-) Bohuzel i Blansko je videt (i kdyz dost nepodrobne) z Google Map
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    17.7.2006 22:41 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    S tamvedoucí železnicí mohu být také celkem spokojen :-) K tomu jak je schované už jsem připomínky měl :-) A i tak je dost velké na to, aby se v něm dalo zabloudit…
    Copak toho není dost?
    17.7.2006 22:29 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    1609, kdo dá míň? :-)
    17.7.2006 23:22 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    1015, ale jsou to celkem 3 vesnice dohromady.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    17.7.2006 23:35 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Pardubice, Praha… a která je ta třetí? :-)
    17.7.2006 23:40 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Trvalé bydliště mámv Srchu a k němu jsou ještě přibalené dvě vesnice (Hrádek a Pohránov). Pardubice mám uvedené, protože Srch by asi většině lidí nic neřekl no a Praha je jasná, v ní bydlím přes týden... :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    18.7.2006 00:45 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    60 a to mozna prehanim.
    Jiří Němec avatar 18.7.2006 01:12 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    57 a docela tomu věřím.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    18.7.2006 11:40 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Tak podle te tabulky jsem se spletl, tam i s druhou casti ktera k nam patri (asi 2 km od nasi vesnice) mame celych 100 obyvatel.
    Jiří Němec avatar 18.7.2006 11:53 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    My jsme tak malí, že tu kvůli tomu byla i televize. Točili nejmenší vesnice. Taky jsem tam byl, převážně jako herec. Řekli nam co mame dělat a říkat - dokument podle České televize.

    Máme schopného starosty, takže nám to že jsme samostatně obec nese docela výhody.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    David Watzke avatar 17.7.2006 21:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Já zas nemám rád vesničany, který si myslel, že když nebydlej v Praze, tak jsou něco víc :-)
    Určitě je jich míň jak těch pražáků...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.7.2006 21:45 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    To pochybuju. Vesničanů je v ČR víc než osmkrát víc než pražáků, takže šance tu je. Třeba hodně brňáků si to myslí určitě :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    David Watzke avatar 17.7.2006 21:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Třeba hodně brňáků si to myslí určitě :-)
    Brno není vesnice :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.7.2006 21:48 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Šmankote a co to teda je? Městys?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    17.7.2006 21:50 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Není to tam tak ošklivé jako v Praze, takže to bude takové poloměsto :-)
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 17.7.2006 21:55 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Brno je druhé největší město České republiky.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.7.2006 22:39 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    My dva se asi skutecne neshodneme ;-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    18.7.2006 11:22 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Brno není vesnice :-D
    Brno opravdu nic jiného než přerostlá vesnice není - ale to pochopíš, až budeš nějakou dobu žít v opravdovém městě(*) ...

    - o počtu obyvatel to opravdu není

    (*) prosím nedosazovat automaticky jako příklad Prahu ;-)
    17.7.2006 21:49 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Před rozpadem Československa jsem tvrdil, že nejvíc slovenských nacionalistů člověk najde v Praze. Po rozpadu federace to začalo platit o brněnských (ne moravských - většině moraváků je Praha ukradená, jen (někteří) Brňáci z toho mají pořád komplex).
    17.7.2006 22:46 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Je to pravda. Komplex mam z toho, ze zatimco v Praze bych mohl predstirat, ze neco delam, tak tady to lze tezko. Take souhlasim s tim, ze Brno jako nejvetsi mestys Moravskeho markrabstvi je plny ambicioznich ritnich horolezcu, kteri sve plne uplatneni najdou az v daleke cizine. Vzhledem k posledni situaci na higway D1 to ale vypada, ze dalsimu prilivu brnenskych ritolezcu zacina branit neprekonatelna a smrtelna dalnicni bariera.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    17.7.2006 22:53 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Nepřekonatelná je (zejména v pondělí ráno) už pěkných pár let. Smrtící je jen občas. Vždycky když jedu ráno na školení a poslouchám dopravní zpravodajství, říkám si, že některé vyhlášené úseky (příjezd po D1 od Brna, magistrála, Jižní spojka u Barrandovského mostu, Korunovační, V Holešovičkách, Rašínovo nábřeží) by mohli vynechávat a zmínit se o nich jen v případě, že by náhodou (jednou za deset let) byly průjezdné…
    18.7.2006 00:20 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z jedne diskuze:
    Magistrála je průjezdná na místní poměry celkem dobře (plynule se pohybuje) dost často, ale Korunovační objíždim z obou stran, protože to je prostě humus. Ostatní zmiňovaný úseky naštěstí k životu nepotřebuju.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.