abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 31
    30.4. 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    30.4. 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 500 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník
       Někteří uživatelé Linuxu, a není jich málo, se chovají jako fanatičtí věřící. Jako kdyby jejich zdravý úsudek byl silně ovlivněn vírou v to, že Linux je nejlepší.
       Jestliže se někoho toto tvrzení dotýká natolik, že mě z tohoto důvodu nemá rád nebo snad i nesnáší, nechť je mu sděleno, že třeba právě on slepě věřící není.

    Aktuální zápisy

    Urážky

    17.9.2005 12:34 | Přečteno: 1480× | poslední úprava: 11.3.2006 20:38

    Urážky

       Netuším, zdali jsem někoho přímo urazil a pokud ano, tak bych se mu rád omluvil, ale také bych rád slyšel, vlastně četl názor, zdali je urážka to co teď napíšu.

       Pokud někomu napíšu:"Přeci nejseš retard, který neumí ani nainstalovat OS Windows a pak říká, že je system k ničemu." Jde o urážku? Nejde o to, že neumí nainstalovat OS Windows, ale o to že začne hnojit na něco, čemu ani nerozumí.

       Přijde mi jako kdyby někdo hlásil, že spalovna odpadů je hroznej humus a přitom tam nikdy nebyl a ani nevěděl ani jaké limity mají pro vypouštění jednotlivejch škodlivin a jaký limity mají teplárny, elektrárny a co všechno vypustěj skládky do okolí.

       Jinak na tvorbě dokumentu, v čem je Linux zaostalej se pracuje. Bude to ale trvat.

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.9.2005 12:49 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše urážka? jak pro koho...
    Pro někoho to může být urážka, pro někoho nemusí. Každopádně to ukazuje, že se neumíš vyjadřovat slušně. Podle toho jak reaguješ bych řekl, že jsi docela hrubián. Zkoušíš se trefovat do uživatelů Linuxu a nemáš na to.

    Zkusíme si tvou větu trochu upravit: "Přeci nejseš retard, který neumí ani nainstalovat OS Linux a pak říká, že je k ničemu."

    Pro tebe bych asi okamžitě byl "fanatik bojující proti M$". Zkus hádat, jak se nám představuješ ty?

    Tohle je poslední zápis, který ti věnuju. Od teď se budu pouze bavit tím, jak ze sebe děláš šaška.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    17.9.2005 13:02 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: urážka? jak pro koho...
    OS Linux umím nainstalovat, a že je k ničemu neříkám.

    Ale stejně, když někomu něco nejde a pak prohlásí, že je chyba na druhé straně, tak je podle mě retard.

    Linuxový uživatel by si to měl dvakrát uvědomit, protože narozdíl od Windouwsového sem tam něco nakonfiguruje, kompiluje a zjistí, že to co program umí a jak funguje je napsáno v dokumentaci. Pokud nastane chyba, tak ji nejprve hledá u sebe a jeho vlastním nastavení, kompilaci a teprve potom u programu.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    17.9.2005 13:10 Leos
    Rozbalit Rozbalit vše retard?
    Tak tohle vyjadreni je pekne ubohe. Kdo podle tebe neumi nainstalovat windows, tak je retardovany? Nebo jak jsi to myslel?
    17.9.2005 13:28 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: retard?
    Podle mě, kdo neumí nainstalovat Windows a říka, že je to program na prd, je retard.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    17.9.2005 13:47 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše windows = retard
    Líbíly se mi Windows 3.1, protože jsem svého času nic lepšího neměl. Windows 95/98 a zejména ME byly a jsou na prd, jedině Windows NT 4.0 ve mě budily naději na lepší zítřky. :-) Dostaly se mi do ruky ale moc pozdě (asi v roce 1999), hodně brzo po tom jsem uviděl Windows 2000 a záhy jsem zjistil, že jsou vytvořeny tak, aby je obsluhoval i retard. Sice jen navenek, o to je to horší.
    17.9.2005 13:15 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Vytrhnuté z kontextu
    Ale no tak. To snáď nie. Prečo sa uchyľujete k tomu, že vytrhávate napísané z kontextu ? Prečo tam neuvediete celú diskusiu súvisiacu s tým výrokom ?
    17.9.2005 13:19 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše hmm
    Zdravim

    Rozmyslel jsem se jestli ma smysl na tohle vubec reagovat, ale neda mi to.

    Zasadni rozdil je v kvalite programu. Kdyz narazim na to co tu nekdo psal v blogu pred par dny. Kdyz zacnes instalovat linux a instalaci hned na zacatku zrusis tak se nic nestane. Kdyz zacnes instalovat wokna a instalaci hned zrusis tak ti to zrusi tabulku oddilu a mbr. A to je jen priklad, ze zkusenosti vim ze takovychto silenosti jsou wokna plny. Jasne, je expert na windowsy, kterej to vsechno zna a poklada za normalni. (this is no bug, this is a feature) Jenze linuxovy uzivatel, ktery od systemu ocekava ze bude delat to co mu rekne a nebude delat nic co mu nerekne pak samozrejme na windowsy hazi spinu a ma duvod, ja bych teda takovy hloupy system pouzivat nemohl.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    17.9.2005 13:32 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    OK, ale určitě nebudeš říkat, že třeba Adobe InDesign je blbej program aniž by si ho nainstaloval a vyskoušel.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    17.9.2005 14:15 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    To je lepší říct, že jsou v Adobe blbci, že jim Linux (ani nic jinýho mimo Windows a Mac OS) nestojí za to, aby v něm jely jejich programy. Pokud se nepletu, tak mimo prohlížeče PDF a SVG neudělali nic.
    17.9.2005 14:25 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    Třeba nejsou blbci, ale myslí jako každá jiná komerční firma. Třeba maj svoje průskumy, který jim říkají, že Linux používá hodně málo lidí a ještě míň je jich ochotno zaplatit za jejich software, protože je tam hromada jinejch programů jako Gimp, Inkscace, Sodipodi, ... a investice do další divize, které by se zabývala přechodem na Linux a jednotlivý distribuce se prostě nevyplatí.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    17.9.2005 14:00 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Jó, Plešinger

    Jó, Plešinger

    (předloha zde)
    Jeho systém se sebou měl problémů dost.
    V unixový rodině totiž nevyrost.
    Vlastní FATka nevěděla, jestli ho má ráda,
    stalo se co muselo, tak zformátoval hárda.
    
    Problémovej parchant, furt by jen hry hrál,
    myslet se mu nechtělo, to radši jen klikal,
    a když pořád slyšel, že wokna jsou šmejd,
    jediný ho napadlo, command-line proklejt.
    
    Jó, Plešinger je jako sen,
    duše v plamenech, hlava z wokna ven.
    Jó, Plešinger nepatří sem,
    Linux je královna, no problem.
    
    Hodně lidí spojil jak ocel tvrdej šok,
    že systémy jinech běžej bez pádu i rok.
    Jenže v linuxu nemaj svý vokenní prográmky,
    a tak na ábíčku léčej si svý mindráky.
    
    deleted
    17.9.2005 14:18 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jó, Plešinger
    Bomba, takhe jsem se dlouho nenasmál.

    Sice tatik dovedávna pracoval s SCO-Unixem a Informixem, já použíwám HP-Unix Slackware a Windows, ale na tom nesejde.

    Máš básnický střevo a to ti závidim.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    17.9.2005 14:36 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jó, Plešinger

    Vlastní FATka : ROFL !

    Z.H.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    17.9.2005 14:36 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše vrchol

    Co se o Linuxu obecně neví? LINUKS = Lidová Národně Ultra-levicová Komunistická Strana

    Myslím si, že pan Plešinger je sociopat. Vyžívá se v urážkách a provokacích úplně stejně, jako se ten vrah z Karlova náměstí vyžíval v zastrašování lidí. Je mu úplně jedno, zda má pravdu či ne, nejde mu o to, aby lidi přesvědčil, že Windows jsou lepší než Linux. Jeho jediným cílem a zábavou je naštvat a urazit co nejvíce lidí. Dokud mu toto potěšení budeme poskytovat, nepřestane a noapk bude se stupňovat. Jakákoliv logická argumentace je naprosto zbytečná a předem odsouzená k neúspěchu. Navrhuji jej tedy ignorovat.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.9.2005 14:39 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Navrhuji mě mě neignorovat.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    17.9.2005 15:56 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Ano, celkem souhlasím, tento přístup p. Plešingera taky trochu nechápu. Kolikrát už jsem chtěl reagovat na jeho příspěvky, ale nejrozumnější je ignorovat tyto názory, když nebudou lidi reagovat na jeho příspěvky, bude to otázka času kdy zmizí z abclinuxu.
    17.9.2005 16:06 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Prvá veta vyzerá ako citát. Z akého zdroja je ?
    18.9.2005 14:56 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Pan Plešinger to má napsáno v podtitulu svého blogu (jestli se to jmenuje podtitul... prostě když vlezeš na jeho blog, tak to najdeš vpravo nahoře).
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    17.9.2005 16:18 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Já se tedy nemůžu zbavit dojmu, že zvrácenou mysl jen simuluje. Říkal jsem si, že je po invazi "živáků" do rootu, se s jistotou objeví časem i tady, ale touto formou... To už je lepší ignorovat nesmysly (viz třeba Team Amerika a jeho kernel), než kroutit hlavou nad tím, že se tu _vůbec_ flamuje kvůli instalaci Windows.
    Math, as Barbie says, is hard.
    17.9.2005 17:29 sewi | skóre: 21 | blog: Bunker Hill | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Chtělo by to systém, který by umožnil registrovanému uživateli filtrovat příspěvky. Takovej blacklist. Bude se hodit.
    And they thought they were free
    17.9.2005 17:32 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Náhodou-mě celkem baví číst jeho příspěvky i komentáře. Beru to jako recesi, odreagování se a srandu. Samozřejmě ho neberu vážně.
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    17.9.2005 17:58 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Sranda to je, ale vadí mi, jací jsou někteří Linuxáci fanatici. Je to škoda a Linuxu to škodí. Tak třeba, když se mi něco nepovede a je to od MS, tak je to schit a už nikdy mi to na počitač nesmí, ale když mi něco nejde na Linuxu nastavit, tak se zeptám a on mi někdo poradí a pak budu šťastnej. Tyhle reakce jsou typicky modličský a vývoji a propagaci podle mě vysloveně škodí. Jako kdyby někdo prodával jednu značku auta a nadával na druhou, že je úplně k prdu, a nedokázal uznat, že je v něčem lepší.

    Ale hlavně, v téhle debatě, kterou jsem začal vůbec nešlo o Windows, ale o to, zdali je urážka někomu napsat: "přeci nejsi retard a tele, který nadáva na BLABLABLA a přitom jsi ani BLABLABLA nevyzkoušel".

    Ptám se. Je to urážka?

    Tady se ukázala, jak mocná je víra a zaslepenost v to že Windows je špatnej. Někteří z vás se chováte jak věřící, kterým stačí říct, že Bůh třeba není a oni se začnou čertit a nedokážou připustit variantu, který nevěří.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    17.9.2005 18:05 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Tak pozor-ja nemam absolutne nic proti windowsum. Zrovna ted mam zapnute 2 pocitace-Debian a Widle. Ve widlich zrovna vypaluju v Neru a no problem. Snazim se je ale pouzivat co nejmene-jako prevenci proti problemum. Nejsem vubec fanatik-pokud jsi tim fanatikem myslel zrovna me.
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    17.9.2005 18:17 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Ne, tebe jsem nemyslel, ale uznej sám že jsou tady takocí, kteří si tu honěj triko tím, že maj všechno zadarmo a legálně a nakonec by ti i mohli vyčítat, jestli máš ty Windowsy a Nero koupený. Plno lidí tu hlásí jak přešli z Windowsu a teď jim na kompa nesmí, protože jsou čestný a maj všechno legálně (filmy, muziku, hry) a ty Windouwsy ze kterých přešli měli určitě taky koupený.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    17.9.2005 18:34 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Jo, a pak jsou tu takový, co si myslej jak jsou děsně nad věcí a zřejmě nemaj na práci nic jinýho než porád dokola prudit blogpostama o tom, jak jsou všichni fanatici. Ale vůbec si to nevztahuj na sebe...
    17.9.2005 19:14 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    No toto… Vol zbraň!
    Copak toho není dost?
    17.9.2005 19:37 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Nejseš ty nějakej vztahovačnej? :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    17.9.2005 19:47 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Jenom maličko :-)
    Copak toho není dost?
    17.9.2005 18:57 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    To o té urážce jsem napsal já a velmi mi lichotí, že jste mému postu věnoval celý nový příspěvek. A také Vám hned odpovím:

    ano, výše zmíněná věta je urážka, konkrétně urážka onoho dotyčného, který napsal, že se mu nepovedlo nainstalovat Windows na druhý disk, aniž by si zničil MBR toho prvního.

    Vy napíšete, že "přece není retard ...", čímž ale předjímáte fakt, že retard je, protože ano nedokázal nainstalovat a ještě odsuzuje systém W, že je konstrukčně špatný.

    Když Vám napíšu větu přece nejste retard, který si plete s/z ve slově průskum (správně průzkum), tak Vás to ani trochu neuráží? POchybuju o tom. A jestli ne a máte takovou hroší kůži, tak jenom skrytě doufám, že nejste zároveň vedoucí oněch Dětí lesa, kterým jste dělal web.
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    17.9.2005 19:16 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Asi je to zbytečné, ale: "Píšu, že "přece není retard ...", čímž ale předjímám fakt, že retard je, protože nedokázal nainstalovat a právě proto odsuzuje systém W, že je konstrukčně špatný." Chyba bývá jinde, než se na první pohled zdá.

    Jinak u Dětí lesa dělám a baví mě to.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    17.9.2005 19:32 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    retard je, protože nedokázal nainstalovat a právě proto odsuzuje systém W, že je konstrukčně špatný."
    Jsi úplně vedle, protože jsi původní blogpost buď nečetl nebo nepochopil. Autor totiž nekritizoval Win, protože mu nešly nainstalovat. Kritizoval je kvůli zjevné vadě, kterou obsahují. Ty o té vadě víš, ale tvrdíš, že je normální se škrábat pravou rukou za levým uchem (odpojovat druhý harddisk).

    Neboli, autor původního příspěvku kritizoval vadu, kterou ty sám uznáváš, že existuje (musíš kvůli ní odpojovat harddisk). Takže ten systém JE konstrukčně špatný právě kvůli té vadě. Tvoje výlevy o retardech jsou mimo, protože jsi vůbec nepochopil (nebo spíš nechceš pochopit), o čem autor psal.

    Dám ti příklad: když něčí auto nejede rovně, ale uhýbá samo od sebe do strany, takže je řidič nucen neustále srovnávat směr i na rovné silnici, nazval bys retardem toho, kdo by takto vadné auto kritizoval? Ty bys pak přišel a řekl, že auto je úplně v pořádku, stačí přeci pořád trochu vyrovnávat směr.
    17.9.2005 20:18 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Já jsem psal o tomhle, ale asi jsem fakt mimo. To zdali autor předchozího příspěvku kritizoval údajnou vadu, a něco mu nešlo mě mrzí, ale postup jak na to jsem mu napsal. O čem autor psal jsem pochopil, ale onu údajnou chybu jsem nikdy nezaznamenal, přesto mu budu věřit. Ostatně pokud má legální instalačku a stratil nějaká data, tedy hodnotu, nechť žádá náhradu u prodejce. A je mi úplně jedno zdali měl originál legálně kopený Windows XP , nebo ne.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    18.9.2005 09:26 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    To zdali autor předchozího příspěvku kritizoval údajnou vadu, a něco mu nešlo mě mrzí, ale postup jak na to jsem mu napsal.
    Jistě, odpojit druhý disk. To však není postup _řešení_. To je _obcházení_ problému. Kdyby autor někde něco špatně provedl v instalačním programu, pak by tvoje kritika byla na místě. On však v instalačním programu neudělal nic špatně. Ty mu radíš, aby pořád kroutil volantem a nekritizoval uhýbající auto...
    Ostatně pokud má legální instalačku a stratil nějaká data, tedy hodnotu, nechť žádá náhradu u prodejce.
    A tím pádem nemá právo chybu kritizovat?
    18.9.2005 11:18 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Uživatel si nemá sám instalovat OS ani nic jiného. Platí-li toto v Linuxu, musí to stejně platit i u woken. BFUčkům to tady otloukáte o hlavu každou chvíli a sami to potom nedodržujete ? Příště ať si ten člověk na instalaci MS Windows najme nějakou firmu která mu to za takových 1500 korun ráda nainstaluje.
    18.9.2005 11:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Haha. Než něco napíšeš, chvilku se nad tím zamysli, ať ze sebe neděláš blba. Přečti si ten jeho původní blogpost. On kritizuje VADU systému. A p. Plešinger mu za to vzápětí nadává do retardů.
    18.9.2005 14:53 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Jo vím, četl jsem tu jeho story o tom kterak neumí instalovat WIN XP. Myslel jsem si vždycky že je všeobecně známo to že wokna nesnesou jiný OS na disku/discích a že snad každý člověk ví to, že se instalují obvykle jako první WINy a potom další systémy. Potom to je bez problémů. Proč se takto widle chovají nevím. Hádám ale že je to tím, že MS prodává komerční OS a nějak automaticky počítá s tím, že bude použitý jako jediný, když už si za něj platíme.
    18.9.2005 15:07 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Máš úplnou pravdu. Jenže v tomto případě šlo o to, že ho za kritiku tohoto podivného chování Windows p. Plešinger napadl. Proto jsem taky tak vyjel...
    18.9.2005 15:42 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Člověk, který hlásá, že OS Windows je špatnej a kničemu a přitom ho nedokáže nainstalovat je podle mě retard. Jde o to, že keci o tom jak je to špatný system a vidět to jen z rychlíku, nebo mu neporozumět je znak kecala a retarda.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    18.9.2005 16:30 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Přestaň už konečně tvrdit pořád dokola tu samou kravinu. Ten člověk Win kritizoval, protože přišel na to, že mají v instalátoru velkou chybu.
    Člověk, který hlásá, že OS Windows je špatnej a kničemu a přitom ho nedokáže nainstalovat je podle mě retard.
    Co to meleš za hovadiny? Ten člověk kritizuje na základě chyby, kterou ty sám přiznáváš -- pouze mu radíš, jak tu chybu obejít odpojením disku. Takže přestaň nadávat. A nebo buď zticha.
    18.9.2005 16:35 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Windows jsou výjimka. Jsou všeobecně rozšířeny a lze se s nimi setkat i bez instalace. Zejména jsem se bavil v každotýdenním programování v jazyce C. Posadil jsem se k počítači s Windows 2000. Vybrat jsem si nemohl, v celé učebně byly Windows 2000, i když za několika stěnami byla místnost s počítači s Linuxem, FreeBSD, Irixem, Mac OS a (kupodivu) i s Windows 2000 (které jsem vždy ignoroval). Na dokončení odhlášení předchozího uživatele jsem si počkal tak deset minut, mé přihlášení pak trvalo asi osm minut. Nejde o přesné hodnoty, i s chybou měření 50% a naprostým nezájmem o skutečnou podstatu problému si troufám tvrdit, že jde o slabost operačního systému (= Windows jsou nekvalitní), protože se týkala pouze počítačů s Windows, i když ne všech. U ostatních systémů jsem se s těmito problémy nesetkal nikdy. Pro úplnost dodávám, že jak uživatelské účty, tak domovské adresáře byly uloženy na serveru a byly všem operačním systémům společné.
    19.9.2005 10:50 leste
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Tak tohle není pravda. Osobně jsem (v práci) instaloval W2000 server vedle nainstalovaných WXP Prof. V pohodě mi tam instalátor nabídl a vytvořil dual boot. Takhle sprostě se chovají widle jen k non MS systemům.
    17.9.2005 22:29 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Ještě se zeptám - ty děti Vám platí, že je vedete? Když u nich "děláte"?
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    18.9.2005 03:02 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Nevim proč by mi měli platit. Salaš co je na fotce a prostě všechno jsem s kamarády stavěl také. Protě mě to baví.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    18.9.2005 03:03 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    Jo, o Linuxu a počítačích se nabavíme.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    18.9.2005 20:16 logo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vrchol
    zlatá slova máte můj upřímný souhlas.

    tahle fanatičnost škodí linuxu víc než reklama Microsoftu na Rootu.

    Linux má své klady ve kterých je jeho síla a ty by měl rozvíjet a držet se jich , aby o ně náhodou nepřišel samou snahou něco do něj rychle nacpat aby byl co nejpopulárnější a nejrozšířenější. Taková rychlokvaška se sice rychle vyžene nahoru, ale až lidi zjistí že je v ní něco špatně tak ji okamžitě zavrhnou a neštěkne po ni pes

    nevím, ale občas mám takovejhle pocit
    Pravák Bob avatar 17.9.2005 18:01 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Odkudpak to je?
    Nedá mi to a musím odpovědět citátem z jednoho staršího českého filmu:Mě může urazit jen inteligent!
    knowledge brings fear

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.