abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:11 | Komunita

    Během tradiční ceremonie k oslavě Dne vzniku samostatného československého státu (28. října) byl vyznamenán medailí Za zásluhy (o stát v oblasti hospodářské) vývojář 3D tiskáren Josef Průša. Letos byly uděleny pouze dvě medaile Za zásluhy o stát v oblasti hospodářské, druhou dostal informatik a manažer Ondřej Felix, který se zabývá digitalizací státní správy.

    Gréta | Komentářů: 1
    dnes 04:44 | Nová verze

    Tor Browser, tj. fork webového prohlížeče Mozilla Firefox s integrovaným klientem sítě Tor přednastavený tak, aby přes tuto síť bezpečně komunikoval, byl vydán ve verzi 15.0. Postaven je na Firefoxu ESR 140.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 43. Ve finální verzi vychází šest oficiálních edic: Fedora Workstation a Fedora KDE Plasma Desktop pro desktopové, Fedora Server pro serverové, Fedora IoT pro internet věcí, Fedora Cloud pro cloudové nasazení a Fedora CoreOS pro ty, kteří preferují neměnné systémy. Vedle nich jsou k dispozici také další atomické desktopy, spiny a laby. Podrobný přehled novinek v samostatných článcích na stránkách Fedora Magazinu: Fedora Workstation, Fedora KDE Plasma Desktop, Fedora Silverblue a Fedora Atomic Desktops.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | IT novinky

    Elon Musk oznámil (𝕏) spuštění internetové encyklopedie Grokipedia (Wikipedia). Zatím ve verzi 0.1. Verze 1.0 prý bude 10x lepší, ale i ve verzi 0.1 je podle Elona Muska již lepší než Wikipedia.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:44 | Komunita

    PSF (Python Software Foundation) po mnoha měsících práce získala grant ve výši 1,5 milionu dolarů od americké vládní NSF (National Science Foundation) v rámci programu "Bezpečnost, ochrana a soukromí open source ekosystémů" na zvýšení bezpečnosti Pythonu a PyPI. PSF ale nesouhlasí s předloženou podmínkou grantu, že během trvání finanční podpory nebude žádným způsobem podporovat diverzitu, rovnost a inkluzi (DEI). PSF má diverzitu přímo ve svém poslání (Mission) a proto grant odmítla.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 04:55 | Nová verze

    Balík nástrojů Rust Coreutils / uutils coreutils, tj. nástrojů z GNU Coreutils napsaných v programovacím jazyce Rust, byl vydán ve verzi 0.3.0. Z 634 testů kompatibility Rust Coreutils s GNU Coreutils bylo úspěšných 532, tj. 83,91 %. V Ubuntu 25.10 se již používá Rust Coreutils místo GNU Coreutils, což může přinášet problémy, viz například nefunkční automatická aktualizace.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.10. 21:00 | IT novinky

    Od 3. listopadu 2025 budou muset nová rozšíření Firefoxu specifikovat, zda shromažďují nebo sdílejí osobní údaje. Po všech rozšířeních to bude vyžadováno někdy v první polovině roku 2026. Tyto informace se zobrazí uživateli, když začne instalovat rozšíření, spolu s veškerými oprávněními, která rozšíření požaduje.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.10. 17:11 | Humor

    Jste nuceni pracovat s Linuxem? Chybí vám pohodlí, které vám poskytoval Microsoft, když vás špehoval a sledoval všechno, co děláte? Nebojte se. Recall for Linux vám vrátí všechny skvělé funkce Windows Recall, které vám chyběly.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.10. 16:11 | Komunita

    Společnost Fre(i)e Software oznámila, že má budget na práci na Debianu pro tablety s cílem jeho vyžívání pro vzdělávací účely. Jako uživatelské prostředí bude použito Lomiri.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    26.10. 17:11 | IT novinky

    Proběhla hackerská soutěž Pwn2Own Ireland 2025. Celkově bylo vyplaceno 1 024 750 dolarů za 73 unikátních zranitelností nultého dne (0-day). Vítězný Summoning Team si odnesl 187 500 dolarů. Shrnutí po jednotlivých dnech na blogu Zero Day Initiative (1. den, 2. den a 3. den) a na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (36%)
     (47%)
     (20%)
     (19%)
     (23%)
     (17%)
     (21%)
     (17%)
     (18%)
    Celkem 279 hlasů
     Komentářů: 14, poslední 14.10. 09:04
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    kouby avatar 6.2.2007 12:13 kouby | skóre: 27 | blog: init | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Urcite je gmplayer v gtk2 neni to nahodou jeste gtk1.2?
    That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
    6.2.2007 12:28 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Uz nejakou dobu ne.
    6.2.2007 12:25 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    no masaker! Qt4 rulez!!!
    6.2.2007 12:27 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Masakr je jak je to hnusný. :-)
    6.2.2007 12:32 chile
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    to je fakt, zprasit QT, to se musi umet. u GTK je to dano nativne :-)
    6.2.2007 12:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Přesně. :-) U GTK je to jedna z klíčových features. :-)
    DjAARA avatar 6.2.2007 13:41 DjAARA | skóre: 32 | Praha|Náklo|Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Tak hnusně může vypadat aplikace jen napsaná v Qt ;-).
    6.2.2007 14:13 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    aplikace jen napsaná
    Nejak ti to nevyšlo... :-D
    6.2.2007 14:49 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    ale zas furt hezci nez to originalni gui k mplayeru
    atan avatar 6.2.2007 12:29 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Jaktoze SMPlayer neni v Portage. Buu...
    Vojta Drbohlav avatar 6.2.2007 13:30 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Napiš Davidovi, rád udělá ebuild. :-)
    atan avatar 6.2.2007 13:48 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    No ja cekal, ze se hned ozve. ;o)
    David Watzke avatar 6.2.2007 15:16 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Protože David nebyl in da house :-D Za chvilku na to mrknu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 6.2.2007 15:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Whatever, tak pro tohle teda ebuild dělat nebudu. Za prvé to v Qt 4 není:
    If you're using Qt 4, then first of all type:
    qt3to4 smplayer.pro
    a za druhé tak hovadský Makefile jsem neviděl - vše napevno. To raději počkám až to udělá nějaký (chudák) Gentoo devel :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    6.2.2007 13:11 bobbin | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Nevim proc, ale jakykoli "kabatek", at uz v GTK ci v QT mi prijde strasne omezujici, prikazova radka mi prijde mnohem efektivnejsi...
    To same se tyka i ostatnich prehravacu.
    6.2.2007 13:36 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    jo jo... to jsou ty lidi co mají zpuštěný jenom Xka + Xterm, co? :-)
    6.2.2007 15:45 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Jenom jeden? Ostatně k tomu právě Xka jsou, aby se vešlo víc terminálů na jednu obrazovku.
    Quando omni flunkus moritati
    6.2.2007 15:47 bobbin | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    ale no tak, naslo by se i neco dalsiho... treba xlock a xeyes ?
    stativ avatar 6.2.2007 14:19 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Ju, SG Atlantis... i kdyz asi od 3. serie je docela nuda...
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Mikos avatar 6.2.2007 14:26 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Náhodou posledních několik dílů 3. série bylo zas výborných ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    6.2.2007 16:02 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Atlantis nemá chybu, zato s SG-1 už to jde trochu z kopce :-( Alespoň teda podle mého skromného názoru.
    6.2.2007 17:27 repli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    No už od druhé řady SGA začínám mít přesně opačný pocit. SG-1 má dobrou zápletku, která dle mě docela ukazuje dnešní svět atd, když bitvy tak pořádný. v SGA posledních 5 dílů akorát nějaká trapná výplň typu zoombie. Prostě SG-1 je o úplně nečem jiným.
    6.2.2007 14:31 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Funguje to v Konquerore ako KMPlayer? http://kmplayer.kde.org/screenshots.php
    6.2.2007 14:37 pj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    to gui je na pobliti, si predstavte, kdybyste tohle ukazali zhyckanym xp userum :-)
    6.2.2007 20:55 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    A jaký přehrávač teda používají xp useři? Většina jich v sobě má nějaký spy/ad -ware. Já osobně na Windows používám VLC.
    Mikos avatar 6.2.2007 21:03 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Dle mých zkušeností větší BSPlayer (ten bych řekl nejčastěji), Media Player Classic nebo VLC (někdy dokonce originální Media Player od Microsoftu). Až na VLC se mi žádný z nich nelíbí ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    6.2.2007 22:15 pj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    pokud ne ten co je soucasti xp, tak nejspis mpc, resp. kmplayer (nema nic spolecneho s kde/mplayer), prip. winamp, kazdopadne jejich gui (obecne win apps) je o rad propracovanejsi, a ne jaky maj ty linuxovy gui fujtajbly s par oooobrovskejma butonama s tlustyma fontama ;-)

    >>>> A jaký přehrávač teda používají xp useři? Většina jich v sobě má nějaký spy/ad -ware. Já osobně na Windows používám VLC.
    Mikos avatar 7.2.2007 00:53 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Nepřišel ty si sem náhodou rovnou z (L)Živě? Dle stylu tvého příspěvku bych se skoro vsadil že jo :-P

    Btw. to že aplikace nedodržuje celkový design desktopu (jako třeba ten tvuj kmplayer, bsplayer nebo i originální Windows Media Player v nových verzích) považuju za vskutku odporné, hlavně že Linuxu někteří vytýkají různorodé GUI (Qt, GTK), ale že ve Windows je to často co aplikace to vlastní "theme", to jaksi přehlížejí ;-)

    Jinak např. GUI Kaffeine mi vyhovuje mnohem víc než GUI libovolného Windowsovského přehrávače (a že jsem jich v mých temných woknařských dobách vyzkoušel dost... BSPlayer, Zoom Player, Media Player Classic, atd.).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    7.2.2007 12:29 pj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    dodrzovani jednotnyho vzhledu ovsem nejak nesouvisi s tim, ze linuxovy gui je tak humpolacky neomaleny, tlusty fonty atd... staci se podivat ne ty screenshoty z xp a linuxu uvadeneho smplayeru a pochopis kam miri muj prispevek.

    >>>>někteří vytýkají různorodé GUI (Qt, GTK), ale že ve Windows je to často co aplikace to vlastní "theme", to jaksi přehlížejí
    7.2.2007 13:24 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer

    Tlustý fonty nejsou GUI, to je nevkus uživatele. ;-) BTW:

    A: Because it messes up the order in which people normally read text.

    Q: Why is top-posting such a bad thing?

    A: Top-posting.

    Q: What is the most annoying thing on usenet and in e-mail?

    A proto jsi humpolácky neomalený v první řadě Ty. ;-)

    6.2.2007 14:44 JoHnY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Ja bych spis zajasal kdyby byl v linuxu konecne nejakej player co zvladne (avi, ogm i) mkv vcetne podpory vsech featur. Ve widlich to trvalo docela douho, MP Classic to nakonec vyresil na jednicku. Podporuje kompletne titulky v SSA a ASS. Jako jeden z mala. Mplayer nezvlada scriptovani a ani poradne styly. Kazdej kdo nekdy videl kvalitni ASS vi o cem mluvim. Rozdil je asi jako mezi tkinkerem a Qt4kou

    Pokud bude navic napsanej v Qt4, este lip.
    Mikos avatar 6.2.2007 14:51 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    VLC by ti nestačilo? Případně třeba můj oblíbený přehrávač Kaffeine (ale ten je založen na Xine a nemám zdání zda Xine dobře podporuje ASS titulky v Matroska kontejneru, nikdy sem se s takovou obskurností nesetkal :-P).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 6.2.2007 14:52 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Jinak Media Player Classic sem nepoužíval ani ještě v mých temných Windows dobách, nikdy se mi nelíbil...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    otula avatar 6.2.2007 15:12 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Podle mne je teda MPC jediný použitelný media player ve Widlích. I když mi některý známý říká, že má problém s přehrátím toho či onoho, první má otázka zní "A zkoušels to v MediaPlayer Classicu?" A většinou ještě ironicky dodám: "Mně v Linuxu jede všechno" ;-). Na Widlích prostě jedině MPC+xcodecpack :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Mikos avatar 6.2.2007 15:16 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Fuj, k jakýmkoliv codecpackum mam silnou averzi ;-) Když něco instalovat, tak jedině ffdshow, žádný packy s milionem + jedna zbytečných kodeků, které se mezi sebou vzájemně perou a zaprasí totálně systém.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    6.2.2007 17:57 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Od toho je velice konzervativní CCCP, který obsahuje vše, co může taková lama na Windows pro přehrávání multimédií potřebovat… ;) Včetně CCCP Insurgent, což je nástroj, který se pokusí opravit systém po instalaci těch nabubřelých codec-packů.
    Mikos avatar 6.2.2007 20:47 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Pravda, o CCCP packu jsem už slyšel, ten prý je vcelku použitelný (teké pokud vím je založen hlavně právě na ffdshow + nějakých splitterech a neobsahuje milion dalších zbytečných kodeků ;-)).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    otula avatar 6.2.2007 21:19 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    xcodecpack je velmi světlou výjimkou mezi všemi šílenými balíky kodeků. Obsahuje opravdu jen základ pro to, aby šla přehrát většina kodeků. Zkusil jsem ho schválně najít na webu, tady je odkaz: http://recodemedia.fre3.com/xcodecpack.html. Vidím, že nová verze obsahuje navíc ještě Direct VobSub, Video Inspector a dokonce i MediaPlayerClassic. To ve staré verzi, kterou v práci instaluji, nebylo. Ale i s těmito programy je to stále štíhlý balíček.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Mikos avatar 6.2.2007 21:36 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    No stačí pohled na tu stránku a hned vidím že je v tom packu DivX, naprosto zbytečně. Stejně tak by tam nemusel být xvid a další věci, protože by bohatě stačil ffdshow.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 6.2.2007 21:40 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Pravda pořád je to asi lepší než naprostá většina těch různých šílených codecpacků, ale stejně je to nic moc a dost věcí tam přitom i chybí (když už codecpack, tak tam nevidím např. možnost jak přehrát Matroska a OGG videa, v dnešní době dost podstatná věc). Ten CCCP codecpack co tu zmiňoval někdo výše mi přijde mnohem lepší a profesionálnější.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    otula avatar 7.2.2007 07:24 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer

    Souhlasím s tebou.

    Jen pro vysvětlení: už jsem kodeky ve Windows velmi dlouho neřešil. Ten xcodec pack jsem našel už před pár lety a byl mi sympatický tím, že je v něm to, co potřebuji - s ffdshow jsem míval na starších počítačích problém, protože byl pomalejší, než originál kodeky. Ogg se používal jen výjimečně, a to na hudbu, H.264 neexistovalo. RealMedia člověk skoro neznal, protože dostupný internet streamovat nedovoloval, takže tak. Dnes je samozřejmě zcela jiná situace.

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Prcek avatar 6.2.2007 15:21 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Dalsi vysoce pouzitelny prehravac je Crystal Player - ta free varianta bohate staci, akorat teda nepouzivam nejnovejsi verzi, ale verzi 1.85, protoze tam je jeste stary zpusob ovladani (mnohem pouzitelnejsi a prehlednejsi nez u te novejsi verze).

    MPC pouzivam taky - na prehravani DVD, quicktime a realmedia souboru (streamu).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    6.2.2007 16:35 Duro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Crystal player sux :D . kmplayer rullz ( nie ten KMplayer pod linux )
    6.2.2007 15:18 mkva
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Clovece kde jsi? Nechces se ozvat?
    6.2.2007 15:56 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Tak to máš blbý. Zpomalovat a zrychlovat video a zoomovat ho moc přehrávačů neumí. Mně to párkrát přišlo vhod. ;-)
    6.2.2007 17:59 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    ASS v Matrjošce je docela běžná praxe u některých anime-fansubových skupin. :)
    Mikos avatar 6.2.2007 18:14 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Hmm, tak to bude tím že na anime nekoukám :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    6.2.2007 19:48 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Tak jestli si chceš udělat představu o ASS anime titulcích od die-hard otaku, představ si nějaký ten pěkný flash filmeček a v něm všelijaké animace textu po obrazovce… :-D
    Mikos avatar 6.2.2007 20:45 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Ježiš, to si radši představovat nebudu, to mi přijde jako horor ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    7.2.2007 09:04 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    No vidíš, a přitom to může být třeba jen romantická komedie. Aha, já zapomněl, ona jsou to pro někoho synonyma… :-D :-D
    6.2.2007 19:26 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re:Kaffeine
    Kaffeine je univerzální frontend pro přehrávače videa a audia na linuxu. Existují pluginy pro různé backendy: xine, mplayer, gstreamer. Je teoreticky možné že vám Kaffeine jede proti mplayeru :)
    Mikos avatar 6.2.2007 20:43 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Re:Kaffeine
    Vím že Kaffeine umožňuje používat i jiné backendy, nicméně Xine je pokud se nepletu stále defaultní a podpora jiných backendů není zdaleka taková...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    7.2.2007 10:22 mkva
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Re:Kaffeine
    No tak, Mikos, ozvi se. Kde se flakas? Co je s tebou? Email urcite znas, tak dej vedet.
    6.2.2007 14:51 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    muzes zacit :-D
    6.2.2007 18:02 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Mplayer 1.0 RC1 už zvládá poměrně pokročilé ASS.
    6.2.2007 19:40 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Proč to?
    Trochu mi není jasné proč další GUI, když tu máme takové zdařilé kousky jako Kaffeine, KMPlayer, Kplayer a to mluvím jen o KDE. Minimalismus (čisté Qt)? Podpora MS Windows? To bude nejspíš ono. Qt4 je možné provozovat na Windowsech už nyní, KDE4 asi taky, jednou, ale to je zatím daleko.
    6.2.2007 19:45 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    Po dlouhé době diskuse, u které nevídím žádné +1. Objeví se:-)?
    Math, as Barbie says, is hard.
    David Watzke avatar 6.2.2007 19:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SMPlayer - QT4 frontend pro MPlayer
    +1
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.