abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 504 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    KDE 4.2.0

    Před několika málo minutami oficiálně vyšlo dlouho očekávané KDE 4.2.0. Podle vývojářů má být tato verze první použitelná pro běžného koncového uživatele. Přináší totiž vylepšení oproti řadě 4.1 téměř ve všech oblastech. Dostupné na KDE mirrorech je jako obvykle i liveCD KDE Four Live (tentokrát i 64bitová verze).

    27.1.2009 19:27 | pools | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.1.2009 19:34 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Podle vývojářů má být tato verze první použitelná pro běžného koncového uživatele.
    to měla být i 4.1 ... a koneckonců i 4.0, i když tam tomu přestali věřit ještě před vydáním ;-)
    27.1.2009 19:41 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Používám od RC1 a tohle je už skutečně použitelné :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    27.1.2009 19:53 Samae1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    4.0 jsem viděl ve Fedoře 9, pak i v OpenSuse 11.0 nepřišlo mi nic moc extra, kvůli čemu bych ho nasazoval na ostro. Ve Fedoře se mi po pár minutách "hraní" podařilo rozsekat grafiku, že byla nepoužitelná(kombinace z Compizem nebyla zrovna bezproblémová), OpenSuse jsem pustil a ani ne mém počítači úplně nenaběhlo, když jsem ho virtualizoval padlo při vlastnostech souboru/složky. Takže jsem toho nechal.

    4.1 Jsem viděl před pár dněma v Kubuntu 8.10 a hrůza, každých pár sekund problikává, nešli instalovat/aktualizovat programy, navíc grafický program poškodil pár souborů(seznam zdrojů a seznam instalovanejch balíčků, pokud jsem ho správně pochopil) a pak to nešlo ani přes samotný apt, i přesto se mi líbilo. Dneska jsem stáhnul Mandrivu a jedu na ní dvě hodiny, s KDE ani jeden problém - pro mě použitelná a považuju se za běžného koncového uživatele.

    4.2 Hurrá !!!
    27.1.2009 21:19 Lubos Kopecky | skóre: 32
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    problem s blikanim se da vyresit nasledovne (alespon kamosce sem to tak odstranil, sam na kde4 prechazet nehodlam a spokojene zustavam u 3.5.10 na lennym):
    1. go to System settings in the menu
    2. Press the Advanced tab
    3. Select the Service Manager
    4. Stop the Detecting RANDR(monitor) changes
    5. Also tick the checkbox use, so it won't startup again
    6. Press apply and close the window 
    28.1.2009 11:40 Samae1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Vim, že by to šlo, ten apt taky, ale proč bych se s tim dělal, když mám dřív staženou Mandrivu, která využívá KDE jako primární DE.

    27.1.2009 20:10 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Nie je to ideálne - ešte mi chýba KHotKeys v pôvodnej funkcionalite - ale inak je to pre mňa veľmi dobre použiteľné. Spokojnosť.
    27.1.2009 21:12 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    ... a koneckonců i 4.0

    Tohle nikdo netvrdil. A kdyby i jo, zadny rozumny clovek by tomu neveril (vzhledem k rychlosti vydani a mnozstvi radikalnich zmen).

    28.1.2009 07:19 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    že netvrdil? -

    KDE 4.0 is the innovative Free Software desktop containing lots of applications for every day use as well as for specific purposes.

    ... ještěže sám web projektu usvědčuje KDEčkaře ze snah měnit minulost ;-)

    (zajímavé je to pročíst si to celé, nikde není ani zmínka o tom, že by to nebylo pro normální uživatele, ale pouze pro vývojáře a testery - a KDE 4.1 následně pro "early adopters" - jak s oblibou odpálkovávají jakoukoliv kritiku na to, že se to vydalo eufemisticky řečeno "nedokončené")
    28.1.2009 07:30 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Ta věta neznamená, že aplikace v KDE 4.0 jsou svou stabilitou určeny pro běžného uživatele, ale že KDE 4.0 obsahuje jak aplikace pro běžného uživatele (textový editor, mailový klient), tak i aplikace specifičtější (nevím jaké, KDE nepoužívám, třeba je tam nějaký 3D modelovací program, apod.).
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    28.1.2009 10:08 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    fascinuje mě, jaké kreativní interpretace se dají vymyslet, jen aby se nemusela přiznat chyba :-)

    nu dobrá, tož přistoupíme na tvůj výklad, ale stále mi tak nějak v tom článku chybí jakékoliv upozornění, že to není určeno pro běžné uživatele - přehlédl jsem něco?
    28.1.2009 10:33 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Mam pocit, ze spousta lidi z KDE priznala, ze KDE 4.0 nebylo uplne idealni a verejne rekli, ze si mysli, ze byla chyba to vydat (i kdyz v announcementu to asi nebylo). Chyby se proste stavaji - bude se to tu pitvat jeste dlouho? Myslim, ze co se stalo, stalo se a ted bychom se u konecne mohli bavit o tom, jake je nove KDE 4.2. Podle meho nazoru je KDE 4.2 vhodne pro kazdodenni pouziti a proto jsem definitivne odhodil KDE 3.5, se kterym jsem byl maximalne spokojeny, ale KDE 4 je proste budoucnost a uz konecne zacina vypadat slibne ;-)

    zoul avatar 28.1.2009 10:45 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Přesně. Hrát si se zavedeným označením verzí byla hloupost a je škoda, že to vývojáři neuznali hned, všichni bychom si ušetřili spoustu zbytečných diskusí.
    28.1.2009 11:20 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    tož moje první rýpnutí nebylo namířeno směrem pitvání staré chyby, nýbrž tím, že podle feature planu bych (já osobně) považoval za náhradu KDE 3.5 (tudíž k obecnému použití vhodné) teprv KDE 4.3 (když se zadaří) - ale když byla reakce taková jaká byla, holt jsem se musel ohradit ...
    28.1.2009 13:44 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    považoval za náhradu KDE 3.5 (tudíž k obecnému použití vhodné) teprv KDE 4.3 (když se zadaří)
    Dost možná až 4.5, nebo starší. Vždyť KDE projektu trvalo pár let, než se dostalo až do 3.5 stavu. Ona třeba 3.3 (je to ve CentoOS 4, tuším) byla taky nic moc :).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    thingie avatar 28.1.2009 13:52 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Tou dobou už ale myslím nikdo KDE 2 nepoužíval.
    Růžové lži.
    28.1.2009 11:26 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    To není kreativní interpretace, to je pouhý překlad. Vzhledem k tomu, že můj předchozí příspěvek byl první na toto téma, nechápu, jakou chybu jsem se podle tebe měl snažit zakrýt.

    Tvůj překlad by dával smysl, kdyby tebou citovaná věta končila slovy „…containing lots of applications for every day use.“, ale ona, potvora, pokračuje dál a právě toto pokračování jí dává jiný význam, než jaký tu naznačuješ.
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    28.1.2009 22:19 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    To není kreativní interpretace, to je pouhý překlad.
    pouhý překlad to není, jestliže jednu větu opisuješ celým odstavečkem

    Vzhledem k tomu, že můj předchozí příspěvek byl první na toto téma, nechápu, jakou chybu jsem se podle tebe měl snažit zakrýt.
    mluvil jsem obecně o jistém myšlenkovém proudu (prostuduj si starší diskuse o KDE4), bez ohledu na to, jestlis' to psal ty nebo kdokoliv jiný
    Tvůj překlad by dával smysl, kdyby tebou citovaná věta končila slovy „…containing lots of applications for every day use.“, ale ona, potvora, pokračuje dál a právě toto pokračování jí dává jiný význam, než jaký tu naznačuješ.
    ale vždyť říkám, že jsem ochoten na tvůj "překlad" přistoupit - má to ovšem tu drobnou chybičku, že například ten mailový klient, který sis tam kreativně dobásnil, v KDE 4.0 není (resp. chybí celé kdepim), stejně jako v době vydání nebyly k disposici odpovídající verze aplikací jako Amarok, K3B nebo ktorrent, což do toho "applications for everyday use" řekl bych patří, tudíž ta věta je zavádějící tak jako tak (v kontextu, že ty aplikace v KDE 3 byly, tudíž náhodného čtenáře, kterému se neřekne, že teď nejsou, a naopak se mu řekne jen "lots of applications", to uvádí v omyl)
    28.1.2009 22:58 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    • Dobrá, nebyl to překlad, šlo o vysvětlení.
    • Možná jsi mluvil obecně o nějakém myšlenkovém proudu, ale protože já se necítím být jeho součástí, a protože jsi reagoval na můj příspěvek, je celkem pochopitelné, že tvůj pokus o jízlivost se mne dotkl.
    • Jestli v KDE 4.0 mailový klient (který jsem uvedl jen pro příklad) chybí, pak je to opravdu důkaz nedotaženosti té verze. Ale nic to nemění na tom, že význam věty – tak jak jsem jej naznačil ve svém prvním příspěvku – je správný. To, že ta věta třeba není pravdivá, neřeším.
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    29.1.2009 08:28 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Možná jsi mluvil obecně o nějakém myšlenkovém proudu, ale protože já se necítím být jeho součástí, a protože jsi reagoval na můj příspěvek, je celkem pochopitelné, že tvůj pokus o jízlivost se mne dotkl.
    mým cílem opravdu není každého na potkání urazit, i když si mnozí možná myslí opak ... prostě se neumím vyjadřovat, s věkem a zkušenostmi se to nelepší ...
    Jestli v KDE 4.0 mailový klient (který jsem uvedl jen pro příklad) chybí, pak je to opravdu důkaz nedotaženosti té verze. Ale nic to nemění na tom, že význam věty – tak jak jsem jej naznačil ve svém prvním příspěvku – je správný. To, že ta věta třeba není pravdivá, neřeším.
    rač si povšimnout, že já jsem překlad nenabídnul, pouze jsem označil část, kterou považuju za nejvíce zavádějící, a jestli to celé je/není k dennímu použití nebo jestli v tom jsou/nejsou věci k dennímu použití z tohoto hlediska (použitelnosti pro běžného uživatele) nepovažuju za zásadní významový rozdíl ... a nedá se říci, že je ta věta nepravdivá, opravdu tam byla "spousta aplikací", jenže jiných než by dlouholetý uživatel KDE očekával (kdyby měl soudit na základě té zprávy, bez znalosti stavu kódu v svn před vydáním), aneb roztahovací a otáčecí hodiny na ploše mailového klienta nenahradí
    zoul avatar 28.1.2009 10:43 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Tohle už se probíralo mockrát. Ať už vývojáři tvrdili co chtěli, verze x.0 se prostě bere jako stabilní release. Tady nejde o to, jestli je to dobře, nebo špatně. Takový je zkrátka zvyk, většina lidí to tak bere a nemá smysl se to snažit obcházet vydáním 4.0 s podtitulem „developer preview“. Já chápu jejich motivaci, ale nemůžou na jedné straně chtít vydat release, který bude testovat hodně lidí, a na druhou stranu tvrdit, že není určený pro širokou veřejnost. To je prostě protimluv.
    27.1.2009 19:34 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    ups.. Tak to jsem zvědav, co ze svého seznamu chyb vymažu a co nahlásím ;-)

    Konqui avatar 27.1.2009 19:50 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    A systray pořád rozesraný.To nedokážou spravit tak zásadní věc jako je překreslování ikonek v systrayi?
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    27.1.2009 19:52 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Tak to bude asi chyba jinde, protože mě se ikonky v panelu zobrazují dobře.
    Konqui avatar 27.1.2009 20:03 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Nebude, ono jak kdy...někdy se zobrazí dobře, někdy špatně, v KDE 3x, Gnome a podob. se zobrazují všude dobře...
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    Marián Kyral avatar 28.1.2009 13:19 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Momentálně mi blbne jen ikonka Psi což je čistě Qt4 aplikace. Ale zase Skype je v pohodě. Občas se to rozsype všechno, ale během pár minut se to zase samo spraví.

    pools avatar 27.1.2009 20:02 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Mi systray funguje dobre od verze 4.1.96, tak nevim, u starsich verzi to kravilo ale ted je to ok.
    Vivre libre ou mourir!
    27.1.2009 20:17 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    4.1.96 - pozadie systray je sice uz dobre, ale vykreslovanie ikoniek je pomale a preblikavaju pri tom. Po spusteni screen savera je vsak pozadie zase dodrbane...
    Jardík avatar 27.1.2009 23:12 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Mně to blbne taky, na intelu i nvidii
    Věřím v jednoho Boha.
    28.1.2009 00:17 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Příloha:
    Moje řeč. Přikládám přílohu pro ty, kteří nevěří.
    28.1.2009 09:23 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Co je tam špatně? KDE 4 neznám, takže to nepoznám...
    1.2.2009 18:39 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    No ty barvičky pod těma ikonkama. To tam být nemá. Občas tam zase ikonky chybí úplně. Občas se překrývají...
    1.2.2009 19:54 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Aha. No grafici občas vymyslí různé roztodivnosti, myslel jsem, že to pozadí k těm ikonám patří… Ale ta baterka s polovinou pozadí byla podezřelá :-)
    28.1.2009 09:25 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Příloha:

    Mam ten samy problem, viz priloha.

    Gentoo Linux, AMD64, NVidia 9600GT, driver 180.22. Momentalne nepouzivam zadne optimalizacni nastaveni v xorg.conf, ani pomoci nvidia-settings, ale v podstate je to jedno. Uz jsem z toho zoufaly, tak jsem to zkusil v default nastaveni jako posledni moznost :-( Nejhorsi na tom je, ze evidentne neexistuje univerzalni spravne nastaveni, protoze co funguje jednomu, nefunguje druhemu :-( Jestli tu mate nekdo NVidii a nemate tenhle problem, tak se prosim pochlubte, jake nastaveni pouzivate. Dik!

    mirec avatar 28.1.2009 09:35 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Myslím, že to nebude grafickou kartou. Ak by to bolo grafickou kartou určite by sa to prejavovalo aj inde. Je možné, že to je verziou x-serveru. Ja mám xorg-server-1.5.3 a vyzerá, že funguje v poriadku. Možno je to špecifický problém ktorý sa objaví po spustení screensaveru, fakt neviem, bolo by dobre prísť na presnú príčinu a nahlásiť čo najpodrobnejší bugreport.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    28.1.2009 09:42 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    To je docela zajimava myslenka - X server jsem nepodeziral, spis jsem cekal, ze je to schovane ve vhodne kombinaci parametru pro NVidia driver (je jich tam asi milion a predpokladam, ze se nektere tlucou). Ja mam X server 1.3.0 (myslim).

    Screensaverem to u me asi neni (teda spis jsem to nepozoroval) - proste se to objevi treba kdyz se prida nova ikona do tray, tak se ikony posunou, ale neprekresli se nove pozadi kazde z ikon. Nebo kdyz prijde zprava do kopete, tak se ikona zacne animovat, ale pozadi se neprekresluje.

    mirec avatar 28.1.2009 09:53 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    No ono mohlo by to byť tým, že plasma používa ARGB. Problém môže byť v tom, že implementácia systray v X.org nerátala s použitím ARGB. Ja mám najnovšiu verziu X.org dostupnú v Gentoo a u mňa problém nepozorujem.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Marián Kyral avatar 28.1.2009 13:30 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Příloha:

    hmm, já mám x11-base/xorg-server-1.5.3-r1 a problémy vidím neustále. Třeba když přepínám plochu (mám nastaven efekt "sklouznutí"). Občas se to samo od sebe zase spraví aby se to o chvíli později zase rozbilo.
     

    28.1.2009 13:51 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Koukam, ze na tom muze byt nekdo jeste hur nez ja ;-)

    Taky pouzivam pro prepinani sklouznuti, ale takove hruzy mi to nedela - mam spatne "jen" pozadi ikon.

    27.1.2009 20:36 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Vie niekto o live CD s natívnym nVidia drajverom a KDE 4.2?
    27.1.2009 20:48 Venec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Ty se dle mýho na live CD nedavaj. Stáhni si tuto a pak si nainstaluj ovladače pomocí 1 click install. Takhle jsem to udělal já

    Freedom!
    27.1.2009 21:30 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    To mi už ale nezafunguje ako live CD. Jedine, že by nVidia-ový driver prišiel kernel-modulom pre jadro čo je na tom Live CD ...

    Nejak mi to nejde do hlavy. Na to, aby sa prejavili efekty KDE 4.2 treba 3D akceleráciu. Na tú pre nVidiu (aj ATI?) treba natívny drajver. Takže s čím to má fungovať? S grafikou od Intelu?
    27.1.2009 21:18 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    mandriva 2009.1 alfa2 one
    27.1.2009 21:02 TanisCZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    A to měla být velká chlouba Linuxu.

    Pamatuji si těsně před vydáním, jak lidi nadávali na Aero a říkali, jak to KDE 4 zadupe celou Vistu do země.

    Nedovedu si představit, že je na tomhle někdo produktivn. 

    pools avatar 27.1.2009 21:06 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    A co třeba tu O Červené Karkulce?
    Vivre libre ou mourir!
    thingie avatar 27.1.2009 21:06 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Já si nedovedu představit, že člověk co používá v souvislosti s desktopy slovo produktivní někdy něco skutečně udělá, ať už má cokoliv.
    Růžové lži.
    saly avatar 27.1.2009 21:06 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Tady se komentuje KDE 4.2 :-)

    Salamek avatar 27.1.2009 21:08 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    linux a jeho vzhled zadupal aero dřiv než tenhle nazev nekoho v microsoftu napadnul Jinak KDE4 stale nepovažuji z dodělane(ono taky že neni) dobry pocit budu mit až tak z 4.3
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    27.1.2009 21:14 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    +1 I kdyz tento pocit jsem mel uz i o 4.2 (a mozna i 4.1).

    Rozhodne pockam na 4.3, dost mozna i na 4.4.

    Zatim mi vyhovuje Gnome - naprosto stabilni, rychle, zadne problemy.

    Salamek avatar 27.1.2009 21:20 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Tak tak taky jsem GNOMař :-D KDE4 je prvni KDE které mě láká ... jen by to chtělo hlavní nabídku stejnou jako v GNOME (ta co je v 4.1 je příšerná nepřehledná ,rychlejší je vzpomínat u terminálu jak je příkaz na to co chci spustit než to lovit tam) nějaky pěkny 3 ikonky a pod tim stejna struktura jako v gnome nabídce a jsem plne spokojen :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    28.1.2009 09:51 q pal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Nemusite nic lovit. Po kliknuti na menu muzete hned psat cast jmena nebo popisku (napr.: burn) a menu Vam nabidne co hledate (napr K3b). Pokud nechcete spoustet menu (Alt+F1), muzete si vystacit s Krunnerem (Alt+F2). Menu nabizi rychly pristup do oblibenych aplikaci a slozek, nastaveni, ovladani napajeni a naposledy pouzitych aplikaci a dokumentu.

    Salamek avatar 28.1.2009 15:42 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    to v 4.1 ? ee 4.2 jsem neviděl
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    28.1.2009 19:09 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Ve 4.1.3 to jede. Akorát v české mutaci je lepší psát vypalování ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Salamek avatar 28.1.2009 20:06 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    no přiznám se že používat nějaké "vyhledávání" mě opravdu nebere , já radši přehlednou nabídku...
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    28.1.2009 22:25 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    pravý klik na menu a "Přepnout na klasický styl nabídky" - gratulace, že se mi povedlo vývojáře vyprudit, aby to naimplementovali, přijímám na mailu, co mám v profilu, fork bomby atd. přijímám na /dev/null :-D
    Salamek avatar 28.1.2009 22:51 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    hmm ted jen rozbehat 4.2 :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    29.1.2009 08:33 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    hmm ted jen rozbehat 4.2 :-D
    všimni si data uzavření bugu, to menu je tam už dávno, to přepínání na pravý klik je o něco mladší, ale určitě to takhle šlo přepnout už ve Fedoře 10, která vyšla s KDE 4.1
    Salamek avatar 29.1.2009 17:57 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    jj je to tady ...
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    28.1.2009 23:01 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Počkej to jakože to menu, co se objeví po zmáčknutí tlačítka vlevo dole, se objeví normální menu a ne ta nová příšernost? No jo, koukám že opravdu jo.

    Děkuji ti velice.
    Quando omni flunkus moritati
    Nicky726 avatar 28.1.2009 22:09 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Další možnost je použít KRuner ;-) (alt + f2) Osobně nabídku téměř nepoužívám, od doby, co jsem přešel na KDE.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    27.1.2009 22:02 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    To si s niečím pletieš. BTW, nedokážeš si predstaviť, že na tom niekto dokáže byť produktívny, pretože nevieš ako to funguje a nič lepšie, než čo máš, ani nepoznáš. Nainštaluj si vo Windows Powerpro a VirtuaWin, nauč sa s tým pracovať a potom budeš mať predstavu (kio, dcop, kparts zatiaľ necháme tak).
    27.1.2009 23:22 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Čo také vie napríklad ten VirtuaWin čo by nevedel aj normálny správca okien (a zároveň to má nejaké zmysluplné využitie)?
    27.1.2009 23:54 Michal Stano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

     Ze by virtualne desktopy?

    28.1.2009 00:03 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Koľko správcov okien v Linuxe "neovláda" virtuálne desktopy?
    28.1.2009 00:46 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    VirtuaWin sú virtuálne desktopy vo Windows. Ja pracujem v KDE, ale ak som vo Windows, potrebujem minimálne Powerpro a VirtuaWin, aby som sa dokázal trochu priblížiť k produktivite v KDE. Kto to nepoužíva, tak nechápe.
    28.1.2009 00:54 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Aha. Ja som to pochopil naopak. :) (tiež nechápem, ako sa dá bez takých základných vecí pracovať vo Windows)
    Salamek avatar 27.1.2009 21:06 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Když už si dovolili dát pruhlednou lištu a efekty do kwin tak by taky mohli spachat neco s dekorací oken... uz se da na to v defaultu celkem divat :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    27.1.2009 21:42 maxxz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Zatím jsem si na disk nainstaloval jen to live-cd s openSUSE a KDE 4.2. Nastavuje se to bez problémů, běží to plynule na opensource ATI driveru je kompozit nechutně pomalý (ATI RADEON X1100 integrovaná grafika) a s fglrx nefunguje suspend to ram, takže nepřipadá v úvahu, což mě nutí jet bez kompozitu, ale ani mi to nevadí, je to bez něj svižné a vypadá to dobře. Projel jsem jen pár aplikací a všechno bez problémů, sítový manažér je konečně přepsán, nebo alespoň přeportován a běží nativně pod QT 4, prostě tu a tam je KDE 3 sítový manažér. Mód Folderview je to na co jsem čekal, prostě mi chybí klasická plocha, na tu widgetovou sem si nemohl zvyknout. Ještě jsem nezkoušel Conky, ale něco mi říká, že ten opět nepoběží správně, stejně jako pod KDE 4.1.4. Když jsem si hrál z live-cd tak mi 3x spadla plasma, vždycky se restartovala a běžela dál, ale co jsem to nainstaloval na disk, tak nespadla ještě ani jednou. Uvidím zítra to budu zkoumat podrobněji.
    27.1.2009 22:08 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše 4.2. - THE ANSWER

    Hezký codename :-D

    Michal Fecko avatar 27.1.2009 23:02 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Este aj na tych ukazkovych videach im to pekne seka, a to dokopy nic nerobia, ziadne pootvarane okna, ziaden openoffice, ziaden gimp, inkscape, nic, proste sa poflakuju po ploche resizuju tie desktopove blbosti a seka to... Ach jaj... Netesi ma to... :-(
    27.1.2009 23:24 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Určite tam je niekde napísané (ako to bolo aj pri minulých videách), že to sekanie spôsobuje program, v ktorom to je nahrávané. :)
    Michal Fecko avatar 27.1.2009 23:40 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Vyhovorky, vyhovorky... :-P
    lmanik avatar 27.1.2009 23:42 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    .................
    A komu to cpes?
    27.1.2009 23:24 Ivanhoej | skóre: 26 | blog: ss2_Debian | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Vidim ze v Archu to uz je tak zajtra poskusam ci uz sa konecne da pouzivat, zatial 4.1.4 bolo nepouzitelne na pracu.

    Salamek avatar 27.1.2009 23:44 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    to mi tak připomíná že mě ještě čeká install archlinuxu na druhý odíl :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    28.1.2009 00:06 Chameleon | skóre: 21 | blog: bezbarve_zapisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Trochu offtopic, ale nedávno jsem se po roce rozhodl nainstalovat Archa a on na mě vypadl grafický instalátor.. Docela mi to zkazilo radost :-(
    /--OpenSUSE, prdel Linuxu.--\
    daan avatar 28.1.2009 14:03 daan | skóre: 6 | blog: Clairvoyant | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    afaik, arch linux nema graficky instalator..
    lmanik avatar 28.1.2009 14:09 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    mozna myslel chakru
    A komu to cpes?
    28.1.2009 09:20 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Nepoužitelné na práci? Zajímavé, já 4.1 používám v práci každý den a problémy nemám ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    28.1.2009 10:05 q pal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Tak to jste divnej! Ale ja taky, protoze mam ten samy problem :-)
    Nanestesti, ja pouze doma.

    28.1.2009 00:26 06078 | skóre: 15 | blog: 06078
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Konečně. Už se nemůžu dočkat až vyzkouším. Momentálně stahuju LiveCD (iso), ale neskutečně se to plazí.

    David Watzke avatar 28.1.2009 00:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    3 MB/s je plazení? :-D Mrkni na jinej mirror...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    28.1.2009 13:15 06078 | skóre: 15 | blog: 06078
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    3Kb/s je plazení :-D. Dneska už to celkem jde.

    28.1.2009 01:04 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    mel bych k tomu par dotazu. kde se proboha daji nastavit akce appletu upozorneni na nove zarizeni? proc proboha stale nejde nastavit chovani kolecka mysi na taskbarem? a nakonec jak se jmenuje software na konfiguraci wirelessu? nevim kterej balicek nainstalovat. tak nejak tajne doufam, ze na to je taky nejakej applet.
    28.1.2009 08:44 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

     

    jak se jmenuje software na konfiguraci wirelessu

     

    KNetworkManager, NetworkManager-kde ?

    28.1.2009 10:32 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    to mi prave nainstaluje ten Qt3 hnus... :-( debian z experimental
    28.1.2009 09:43 kub. | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    NetworkManager-kde4

    28.1.2009 07:55 merlik | skóre: 13 | blog: merlik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Tak jsem si včera odpoledne hrál a ... večer už jsem to z kde-testing overlaye měl přeložené. Ještě doladit podporu jabberu v kopete a uvidíme :)

    I cesta může být cíl.
    28.1.2009 09:17 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Co ja za problem s jabberem v kopete? Ja jsem to taky vcera prelozil a krome spatne barvy fontu v dialogu pro vyber plasmoidu (nejde presit text u nevybrane polozky) a tradicniho problemu s ikonami v trayi, jsem nezaznamenal zadny problem.

    mirec avatar 28.1.2009 09:30 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Odporúčam chvíľu používať psi ;) Rozdiel v podpore XMPP je fakt obrovský a to psi je jeden z dosť málo udržiavaných klientov.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    28.1.2009 09:36 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    No to je pravda, ze psi je asi to nejlepsi, co jde na jabber pouzit, ale pro me 2 kontakty na jabberu se mi nevyplati, aby mi bezely 2 programy.  Kopete zpravy odesilat i prijimat umi a to je v podstate jedine, co od kvakadla potrebuju. Bohuzel jsem zcela zavisly na ICQ, protoze to pouzivaji vsichni a jabber z mych znamych skoro nikdo :-(

    daan avatar 28.1.2009 14:07 daan | skóre: 6 | blog: Clairvoyant | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    preto vacsina serverov podporuje icq transport.. :)
    28.1.2009 14:51 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Ja vim, pouzivam to v praci, abych prosel pres proxy. Ale o stabilite by se dalo diskutovat. Ucet mam na netlab a jsem VIP, ale se stabilitou spokojeny nejsem. Navic transport implementuje ICQ protokol asi na stejne urovni, jako kopete implementuje jabber. Takze nema logiku pouzivat omezene podpory ICQ pro 60 kontaktu pres transport, abych mel na dvou kontaktech plnou podporu jabber funkci ;-) Sam z toho nejsem nadseny, ale jsem realista. Pokud moji znami nepouzivaji jabber, ale pouzivaji ICQ, tak je pro me dulezitejsi poradna podpora ICQ nez podpora Jabberu.

    28.1.2009 12:26 maxxz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Jde vám WiFi přes nativní Broadcom driver ? Já když zadám svoje SSID, WEP a další, tak mi po potvrzení spadne network manager... Nevim jestli je to chyba openSUSE 11.1 nebo KDE 4.2, ale pod KDE 4.1.4 a openSUSE 11.0 se to nestávalo...
    mirec avatar 28.1.2009 16:14 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Výkon
    Hmm, chcel by som sa spýtať ako je na tom KDE 4.2 s výkonom?
    KDE 4
    KDE 3

    Ako som tak analyzoval .. pri KDE 4 trvalo prekreslenie desktopu so zapnutou plasmou približne 3s. U KDE 4 bez plasmy alebo KDE 3 je prekreslenie desktopu takmer okamžité (pri 15 fps nebolo prekreslenie desktopu vidieť ani na 1 zábere). Takže ako tak počítam plasme prekreslenie trvalo 45 záberov pričom kdesktop to zvládal s rýchlosťou min. 15 fps, takže ako tak počítam kdesktop má min 675x rýchlejšie prekresľovanie, alebo sa mýlim?

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Smiem sa opytat ako zaplne/vypnes plasmu? ( Teda ja si to predstavujem ze hodis to bashu "killall plasma" a desktop ti 675x rychlejsie ) .

    Alebo mozno mas na mysli nieco uplne ine;)

    mirec avatar 28.1.2009 21:27 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výkon
    Je to killall plasma ;) Pozadie pod plasmou vykreľuje x.org.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    To fakt ti ide rychlejsie? Ja ked to urobim si ziadnu zmenu nevsinem ani na intelli (ci uz k horsiemu alebo lepsiemu- proste to iste)
    mirec avatar 29.1.2009 08:18 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výkon
    Možno je to tým, že mám zakázané argb a ďalšie kraviny. V každom prípade mi vadí, že nie je také ľahké sa zbaviť plasmy z KDE 4 ako kdesktopu z KDE 3 :(
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    28.1.2009 20:59 Luboš Luňák | skóre: 19 | blog: Seli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výkon
    Hmm, chcel by som sa spýtať ako je na tom KDE 4.2 s výkonom?
    Celkem přijatelně, na to, že dělat na optimalizacích ještě skoro nebyl čas. To KDE 4 video je celkem jasný důkaz toho, že to není vina KDE, ale nějaké vrstvy níže. Všechno s Qt4 používá implicitně double-buffering, takže jediné, co v tom videu musí Plasma udělat pro překreslení, je udělat blit z pixmapy na obrazovku. To je normálně relativně jednoduchá a rychlá operace, takže pokud to trvá udělat tak hodně dlouho, brzdí to něco jiného (X, driver, HW,...).
    mirec avatar 28.1.2009 21:31 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výkon
    Skôr by sa mi hodila možnosť vypnúť desktop (niečo ako killall plasma, akurát to so sebou zoberie aj panel, v KDE 3 nie je problém kdesktop zhodiť okrem toho vykresľovanie pozadia nerobí kdesktop). Aj keby plasma bola v assembleri a bola by maximálne optimalizovaná neverím, že to nepôjde < 100x pomalšie. Dôvod je to, že pod oknami je okno na rozdiel od iných desktopov. Navrhoval by som pridať plain desktop (ale v tom prípade by neboli povolené ani plasmoidy, verím, že by sa našli ľudia ktorí by to používali).
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Jardík avatar 28.1.2009 19:28 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Kdy už s tim konečně něco udělaj, mně se to pořád seká, si připadám fakt jak dement, že se to snad seká jenom mně, ale seká se to nesnesitelně. A to jak na nvidii, tak na integrovanym intelu. Buď si všichni vymejšlej, aby to vypadalo, že je KDE strašně dobrý a rychlý a nebo to mám blbě já, ale na dvouch strojích současně (které nemají z hardwaru vůbec nic stejného), o čemž pochybuju.
    Věřím v jednoho Boha.
    28.1.2009 19:34 maxxz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Bez kompozitu mi běží svižně, subjektivně asi stejně jako KDE3. Resizování a překreslování oken je okamžité, načítání aplikací je vcelku svižné, až na Amarok 2, to je snad nejpomalejší aplikace co jsem kdy viděl. Ale úplně stabilní to zase není, plasma si tu a tam spadne a network manager mi padá, když se chci připojit k wifi :(
    Jardík avatar 28.1.2009 21:18 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Bez efektů mi to běží poměrně rychle, ale já rád efekty a nechápu, proč to je s nima jak slideshow, proč s nimi při minimalizaci/maximalizaci bliká systray a mění se pozadí těch v ní. Bez efektů to nedělá, mají to fakt strašně zabugované. Bez efektů se na to nedá dívat - okna a menu jsou kostrbatá a blbě se překreslují okna v pozadí při přesunu okna v popředí.
    Věřím v jednoho Boha.
    28.1.2009 21:33 Luboš Luňák | skóre: 19 | blog: Seli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Bez efektů to nedělá, mají to fakt strašně zabugované. Bez efektů se na to nedá dívat - okna a menu jsou kostrbatá a blbě se překreslují okna v pozadí při přesunu okna v popředí.
    Jo jo, mají ty drivery pěkně zabugované. Pomůže $KDE_SKIP_ARGB_VISUALS?
    Jardík avatar 29.1.2009 15:51 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Samozřejmě, vývojář kwinu, takže je opět chyba v ovladačích nvidia, ati, intel a jánevímjakýchještě, jenom KDE je bez chyby. KDE_SKIP_ARGB_VISUALS zkoušet ani nebudu, protože to přijdu o průhledný panel a spoustu dalších věcí. Ve Windows je průhledný panel, okna a spoustu efektů a přitom to jede svižně, ještě lépe než KDE bez efektů. Je na čase si to přiznat, chyba prostě je v KDE a né ovladačích.
    Věřím v jednoho Boha.
    Jardík avatar 29.1.2009 15:53 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    BTW compiz jede hodně rychle, plynule, s compizem si můžu nainstalovat bmpanel, který je pak taky průhledný (využívá také jistě ARGB visuals) a je to stále rychlé. Cairo-dock je taky hodně rychlý s compisite, proč není KDE? Tohle jesně svědčí o tom, že KDE4 je pomalý paskvil.
    Věřím v jednoho Boha.
    mirec avatar 29.1.2009 17:12 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Prosím nebrať ako rýpanie. S KDE_SKIP_ARGB_VISUALS mi prekresľuje plasma výrazne pomalšie ako bez. Ovládač intel 2.5.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    28.1.2009 21:42 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    A ovládače Nvidie? Ja mám 180.22 a s efektami to beží rýchlo a systray nebliká.
    Jardík avatar 29.1.2009 15:46 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Nvidia: 180.22

    Intel: 2.4, 2.5 i 2.6

    Všude pomalé a bliká to (s efektama, bez nich docelá rychlé a nebliká).
    Věřím v jednoho Boha.
    29.1.2009 16:07 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Tohle je divne. Na starym pocitaci jsem mel NV 7600GS AGP, Athlon XP 2600+ a sice KDE4 byla subjektivne trochu pomalejsi nez Compiz, ale o zadnem blikani nemohla byt rec. Samozrejme tam byly ruzne graficke problemy, jak uz jsem probiral vyse.

    Ted mam NV GT9600, ale Core 2 Duo, takze je to neporovnatelne. Nicmene krome grafickych glitchu nemam zadny problem s odezvou. Jeste to zkusim nejak kvantifikovat, ale s Compizem uz to porovnavat nebudu, protoze si ho na novy pocitac uz instalovat nechci vzhledem k tomu, ze uz tam nebudou ani KDE3.

    Jardík avatar 29.1.2009 19:36 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    KDE jako takové nebliká, ale bliká tam systray, asi jsem se špatně vyjádřil.
    Věřím v jednoho Boha.
    30.1.2009 12:47 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Tak to máš asi smolu. Ja mám 180.22, Core 2 Duo E4400, kancelárska karta 7300 SE a behá to ako blesk. Systray bliká len keď scrollujem v applete Web Browser.
    28.1.2009 21:06 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Mně se to seká taky (s efekty i bez, bez nich je to ale lepší). Na dvou strojích s ATI.
    28.1.2009 20:17 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Pridám tiež pár postrehov.

    Hardvér: HP nx6125, 1,5GB ram, ati xpress300 zo zdielanou pamäťou,

    extra: bluetooth myš

    ISO: Kde4 32bit, ovládač grafiky radeon (r300_dri)

    Ide rýchlo (až na to čítanie z CD čo je samozrejme jasné)

    A to aj v prípade že mám zapnuté defaultné efekty

    Asi raz my zatuhol konfigurátor KDE.

    Plazma my nespadla.

    Chýba pár funkcií a drobností čo má KDE 3.5.10

    Bluetooth tam nieje. - nemôžem otestovať.

    Wifina nič nenaskenovala cez knetwork-manažér (to ale môže byť problém broadcomu alebo suse)

    Aplikácie pre KDE:

    Nič moc ale uvidíme povedal slepí

    Ale idú. Hovorím o krusadery, kaffeine, amaroku

    Chýba my dosť nastavení ale aj to sa poddá tak keď bude kde4.3
    28.1.2009 20:30 maxxz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    A zkoušel si rozjet Ndiswrapper a připojit se na nějakou síť která má WEP nebo WPA ? Já jakmile zadám WEP heslo a potvrdim spadne mi network manager... Nevim zda je to problém KDE 4.2 nebo openSUSE, ale někde problém být musí...
    thingie avatar 28.1.2009 20:36 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Ndiswrapper? Na mém hw odvádí b43 vynikající práci, ndiswrapper myslím nezvládá lépe už vůbec nic, proti němu.
    Růžové lži.
    28.1.2009 20:40 maxxz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    S nativním bc43xx driverem co je v openSUSE mi WiFi nefunguje, nenajde ani jedinou síť a nenapojí se. Přes Ndiswrapper a windows driver to nachází sítě, ale nemůžu se připojit na svoji, když mi padne network manager hned po zadání wep...
    thingie avatar 28.1.2009 20:44 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    bc43xxcoco? Už sto tisíc let se to jmenuje b43 a zrovna ty karty co mají tendence vyskytovat se v HP noteboocích to zvládá pěkně. I kdyby nic jiného, minimálně to není taková katastrofa pro powermanagement jako ndiswrapper.
    Růžové lži.
    28.1.2009 20:50 maxxz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Ano, pardon je to bc43, doufám že jste spokojený. Když vám tu vysvětluju, že mi to stím vaším slavným ovladačem nehledá sítě, tak zjevně nefunguje a jediná možnost je ndiswrapper. Minimálně mi je jedno co je katastrofa pro powermanagement, pokud to nefunguje tak se musím spokojit s ndiswrapperem. Nechápu proč jste začal reagovat ? Neptal jsem se na váš názor na ndiswrapper. Zajímalo mě jestli se uživatel "Dusan" připojí na WiFi síť s heslem. Takže děkuji za výklad o ndiswrapperu a bc43 driveru, ale příště reagujte k věci. ;)
    thingie avatar 28.1.2009 21:01 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Spokojený nejsem, protože je to b43, aspoň opsat to správně, achjo.

    Ten ovladač je aktivně vyvíjený, podporovaný, je v kernelu a umí kdeco. U původního příspěvku není nic o nějakém ndiswrapperu, ale že to nějakým způsobem nefunguje, kdoví s jakým ovladačem. Mimo bylo okamžitě nabízet k hw ke kterému je v kernelu driver nějaký ndiswrapper. Může mít špatnou verzi firmware, může mít nějaký jiný snadno řešitelný problém, může to jít spravit když se to pokusí nahlásit. Ale ne, to někdo prostě musí okamžitě přijít, poradit ndiswrapper a ještě k tomu přidat přednášku jak je mimo zmínit se o nativním drajvru. Mein gott. Doufam, že je za to aspoň modrý okýnko nebo něco, protože jinak to fakt neni možný, tohle.
    Růžové lži.
    29.1.2009 08:03 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Ja som to neriešil pretože wifina nieje mojim pripojením do netu a suse nechcem používať.

    Samozrejme trochu ma to štve, že nefunguje korektne (aj na mojej MDV 2008.1) ale hovorím neriešim to.

    Ps. k tomu broadkomu sa robý aj openfirmvár (nejaká univerzita) ten je kompatibilný s b43 z jadra 2.6.27.(dáka beta).

    Počkám na mandrivu 2009.1 tá bude asi fakt dobrá (a možno tam bude aj odladenejší kbluetooth manžer (hlavne ma zaujíma čo je z myškou) a skúsim openfirmwar k tomu. :-)
    28.1.2009 23:03 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Stáhl jsem, nacpal jsem do kvm a je to nechutná slideshow, kde člověk musí čekat půl dne jenom na to, než se posune myš. Oproti předchozí verzi LiveCD (1.1.85) je to změna k horšímu
    Quando omni flunkus moritati
    Salamek avatar 28.1.2009 23:37 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Me to běží ve virtualce naprosto plynule ....
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    31.1.2009 00:27 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    32bitová nebo 64bitová verze?
    Quando omni flunkus moritati
    Salamek avatar 31.1.2009 20:21 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    32b
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    1.2.2009 01:08 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Jo, tak ta mi jde podstatně líp. Akorát bych řekl, že ta Live CD se liší i v dalších věcech, nejenom v cílové architektuře (například u 32bitvé verze Nepomuk psal něco o regenerování databáze, u 64bitové jsem si ničeho nevšiml. Splash screen při bootu je úplně jiný atd.

    Tak jako tak se mi KDE4 zdá podivné. Prostě šílenej převrat, kde se zahodí všechno, co uživatelé znali a používali, a je jim nucena buď změna prostředí a/nebo nutnost učit se všechno znova
    Quando omni flunkus moritati
    1.2.2009 08:54 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    Nemam pocit, ze by KDE4 bylo az tak radikalne odlisne. Jiste, je tu par veci, ktere jsou udelane jinak, ale v podstate plni stejnou funkci.  Stale muzou byt na plose ikony, i kdyz jsou to ted plasmoidy (nebo jde pouzit folderview), porad mame panel s tlacitkem pro nabidku programu, porad existuje tray, kde jsou schovane nektere programy, atd.

    Co je na tom tak hrozne jine, ze se lide musi ucit tolik novych veci nebo prejit?

    1.2.2009 13:40 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Příloha:
    Co je na tom tak hrozne jine, ze se lide musi ucit tolik novych veci nebo prejit?
    Tohle je tak trochu kouknu a vidim. Já bych osobně řekl všechno.

    Ale pro příklad - ta tlápa vpravo nahoře, všechny ty vyjíždějící nabídky, které dělají kdovíco. Zoom out - proč? Kam se podělo nastavení virtuálních ploch? Aha, tady je - proč se tam zobrazuje jenom jedna plocha, když, jak koukám, mám čtyři? Proč jsou některý věci v tray v tom černém čtverečku a jiné ne? A jak je přestěhuju, aby to bylo stejně?

    Ano, je mi jasné, že všechno tohle se nechá někde zjistit, naučit a začít používat. Problém je v tom, že je to prostě všechno naráz a člověk aby si vyhradil několik dní na to, aby se naučil s KDE4 dělat. A tomu já prostě neříkám pohodlný přechod. Když to porovnám například s OO.o - tam si člověk změny verze z 1 na 2 všiml podle toho, že a) vypadalo to jinak (ale nabídky byly víceméně stejné) a b) při ukládání starých dokumentů se ptal, jestli je má konvertovat. Tam se člověk nemusel učit nic, prostě používáním našel odlišnosti a řešil je jednu po druhé, jak na ně postupem doby narážel.

    Btw. právě jsem se při laborování s tím LiveCD dostal k tomu, že mám větší část obrazovky pokrytou šedou plochou, která nereaguje na nic (příloha.) Je to bug nebo feature, kterou jsem nepochopil?
    Quando omni flunkus moritati
    mirec avatar 1.2.2009 16:05 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

    No s tými bugmi som na tom podstatne horšie. Mám taký pocit, že plasma je zabugovaný omyl ale budiž, niektorí to považujú za najlepšiu časť KDE. No ale k problémom:

    Zoom out - proč?

    Zoom je tam kvôli aktivitám. Nemá nič spoločné s virtuálnymi polochami.

    Kam se podělo nastavení virtuálních ploch?

    Prešlo z kcmshell desktop do kcmshell4 desktop.

    Proč jsou některý věci v tray v tom černém čtverečku a jiné ne?

    To už tu bolo preberané nespočetne veľa krát. Takmer každý s tým má problém ale nikto to nerieši. Pravdepodobne majú vyššiu prioritu google widgety či ako sa to volá.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    1.2.2009 16:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Zoom je tam kvôli aktivitám. Nemá nič spoločné s virtuálnymi polochami.
    To je dost možné. Ale co je to aktivita? Další nová záležitost, se kterou je potřeba se nějak vyrovnat. Přidej to na seznam a je z toho ještě o něco málo větší hromada věcí, se kterými je potřeba se nějak potýkat.
    Prešlo z kcmshell desktop do kcmshell4 desktop.
    Z pohledu uživatele přešlo z "pravý klik na plochu, nastavení pracovní plochy, virtuální plochy" někam jinam. Je jedno kam, opět to znamená další záležitost, kterou je potřeba řešit (aby nakonec člověk zjistil, že virtuální plochy jsou nastavené na víc než 1, ale není to vidět a nejde se k nim dostat tak, jak to šlo dříve)
    To už tu bolo preberané nespočetne veľa krát. Takmer každý s tým má problém ale nikto to nerieši.
    Hm, dobrý, takže verze 4.2, kde by člověk čekal, že oproti 4.0 budou jenom nějaká vylepšení, stále obsahuje chyby, které měly před .0 (nebo aspoň těsně po) zmizet.
    Quando omni flunkus moritati
    mirec avatar 1.2.2009 17:18 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Ale co je to aktivita?

    No (nehovorim, že už funguje, budem len písať o vízii ktorú majú ľudia z KDE 4) aktivity sú také niečo .. že sa prostre desktop dá prepínať do rôznych režimov, napr. práca, doma a pod. Podľa toho sú rôzne panely, pozadie, plasmoidy dokonca by na to mali reagovať aj programy ako kopete a prispôsobiť kontakty danej aktivite. Teda v práci napr. bude zobrazovať pracovné kontakty prioritne a pod. Zatiaľ to myslím, že ešte nie je dokončené (alebo som aspoň nenarazil na gui).

    Z pohledu uživatele přešlo z "pravý klik na plochu, nastavení pracovní plochy, virtuální plochy" někam jinam.

    Ešte stále je to prístupné z kontextového menu pageru (čo je asi najintuitívnejšie) a zo systemsettings / desktop.

    K systrayu .. niekomu to ide, niekomu nie .. zatiaľ v tom nevidím logiku. Možno to developerom ide dobre, fakt neviem. Mne to napr. včera nešlo, dnes mi to funguje OK .. fakt nechápem. Problém nastane aj s nastaveným KDE_SKIP_ARGB_VISUALS=1?

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    1.2.2009 20:04 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    No (nehovorim, že už funguje, budem len písať o vízii ktorú majú ľudia z KDE 4) aktivity sú také niečo .. že sa prostre desktop dá prepínať do rôznych režimov, napr. práca, doma a pod.
    To zvládnu bez pomoci DE. Chybí mi tam snadno dostupné tlačítko zmizet s tím.
    Ešte stále je to prístupné z kontextového menu pageru (čo je asi najintuitívnejšie) a zo systemsettings / desktop.
    Jo, já jsem to našel, v tom není problém. Problém je v tom, že dotyčné nastavení prostě odněkud zmizelo a pro uživatele, který chce přecházet, to znamená zbytečně hledat - zbytečně proto, že když to tam bylo předtím, proč by to tam nemohlo být dál?
    Problém nastane aj s nastaveným KDE_SKIP_ARGB_VISUALS=1?
    Nemám potuchy. Co se verze 4.2 týče, tak jsem ji odepsal stejně jako obě předchozí verze, KDE4 hodlám zase věnovat pozornost, až bude verze 4.3.
    Quando omni flunkus moritati
    mirec avatar 1.2.2009 20:19 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Co se verze 4.2 týče, tak jsem ji odepsal stejně jako obě předchozí verze, KDE4 hodlám zase věnovat pozornost, až bude verze 4.3.

    Tiež zatiaľ čakám na 4.3, ak aj tú zbabrú možno sa vykašlem na KDE úplne ... :(

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    2.2.2009 08:58 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Ešte stále je to prístupné z kontextového menu pageru (čo je asi najintuitívnejšie) a zo systemsettings / desktop.
    Jo, já jsem to našel, v tom není problém. Problém je v tom, že dotyčné nastavení prostě odněkud zmizelo a pro uživatele, který chce přecházet, to znamená zbytečně hledat - zbytečně proto, že když to tam bylo předtím, proč by to tam nemohlo být dál?
    Hele, kdyz jsi to nasel ty (a netvrd mi, ze to trvalo dele nez 30 vterin), tak proc by to nenasel i nekdo jiny?
    2.2.2009 12:46 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Kde jsem napsal, že to nenajde někdo jiný? Já pouze tvrdím, že je to zbytečná práce navíc.
    Quando omni flunkus moritati
    2.2.2009 14:44 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Jiste, zbytecna prace navic, ktera zabere cca 30 vterin casu a uzivatel ji dela jednou za uhersky rok. Mne treba prijde logicke, ze nastaveni virtualnich desktopu najdu v kontextovem menu pageru a umisteni toho stejneho kamkoliv jinam povazuji za plytvani mistem a snizeni prehlednosti. Je to proste jen uhel pohledu. Tim nechci nejak znevazovat tvuj nazor, mas na nej pravo, jen mi prijde, ze delas z komara velblouda.
    2.2.2009 15:25 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Jiste, zbytecna prace navic, ktera zabere cca 30 vterin casu a uzivatel ji dela jednou za uhersky rok.
    To hledání nezabere 30 vteřin navíc, ale podstatně víc.
    Mne treba prijde logicke, ze nastaveni virtualnich desktopu najdu v kontextovem menu pageru a umisteni toho stejneho kamkoliv jinam povazuji za plytvani mistem a snizeni prehlednosti.
    To si pravděpodobně mysleli i vývojáři KDE. Z pohledu uživatele nicméně něco šlo a teď to nejde, což je regrese - chyba.
    Tim nechci nejak znevazovat tvuj nazor, mas na nej pravo, jen mi prijde, ze delas z komara velblouda.
    Ono to spíš je stokrát nic... tuhle něco jinak, támhle něco jinak a celkový dojem je, že všechno je jinak
    Quando omni flunkus moritati
    2.2.2009 13:04 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

     

    Ešte stále je to prístupné z kontextového menu pageru (čo je asi najintuitívnejšie) a zo systemsettings / desktop.
    Jo, já jsem to našel, v tom není problém. Problém je v tom, že dotyčné nastavení prostě odněkud zmizelo a pro uživatele, který chce přecházet, to znamená zbytečně hledat - zbytečně proto, že když to tam bylo předtím, proč by to tam nemohlo být dál?

     

    Ja se teda povazuju za docela bezneho uzivatele desktopu, ale automaticky jsem sel nastavit virtualni plochy pravim tlacitkem na pageru - jina moznost me ani nenapadla.

    Ale zase mi vadi, ze zmizelo nastaveni screensaveru z praveho tlacitka na plose :-D

    Jenze si myslim, ze kdyby nikdo nedelal zmeny, tak tu mame jeste ovladani ala Win 3.11. Zmeny jsou soucasti vyvoje kupredu - po tydnu pouzivani KDE4 jsem s timhle desktopem naprosto spokojeny. Souhlasim, ze jsou tam jeste nejake bugy, neco neni uplne dotazene, ale celkove jsem spokojeny, ze jsem zahodil KDE3.5 a definitivne jsem presel. Rozhodne v KDE4 vidim velky potencial do budoucna az se vychytaji bugy a dotahnou se veci k dokonalosti.

    A komu nove KDE4 nevyhovuje, tak prece muze pouzivat KDE3.5, ktere je porad udrzovane a urcite jeste nejakou dobu bude - a az nebude, tak bude KDE4 mnohem lepsi nez KDE3.5 a nebude duvod neprejit ;-)

    1.2.2009 21:24 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0

     

     

    Ano, je mi jasné, že všechno tohle se nechá někde zjistit, naučit a začít používat. Problém je v tom, že je to prostě všechno naráz a člověk aby si vyhradil několik dní na to, aby se naučil s KDE4 dělat.

    Stačí na to hodinka dve. Je to jednoduché.

     

    Salamek avatar 28.1.2009 23:38 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.2.0
    Jinak všimli jste si té magické velikosti live iso obrazu ??? 666,7MB :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.