abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 01:55 | Bezpečnostní upozornění

Společnost Uber potvrdila bezpečnostní incident a únik dat v roce 2016. Unikly údaje o 57 milionech cestujících (jména, emailové adresy a čísla mobilních telefonů) a 600 tisících řidičích (navíc čísla řidičských průkazů).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 23:44 | Humor

Co vypíše příkaz man půl hodiny po půlnoci? Text "gimme gimme gimme". Jedná se o virtuální velikonoční vajíčko připomínající skupinu ABBA a její hit Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight). Problém nastane, pokud gimme gimme gimme nabourá automatizované testování softwaru. To se pak příkaz man musí opravit [Bug 1515352] [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
včera 18:11 | Zajímavý článek

Mozilla.cz informuje, že Firefox na Fedoře podporuje Client Side Decorations. Firefox na Linuxu se vykresluje včetně standardního záhlaví okna, které je v případě webového prohlížeče většinou nadbytečné a ubírá drahocenné vertikální místo na obrazovce. Verze distribuovaná uživatelům Fedory však nyní obsahuje experimentální podporu pro takzvané Client Side Decorations, které umožňují vykreslování „oušek“ panelů do záhlaví okna.

Ladislav Hagara | Komentářů: 9
včera 05:00 | Bezpečnostní upozornění

Maxim Goryachy a Mark Ermolov ze společnosti Positive Technologies budou mít v prosinci na konferenci Black Hat Europe 2017 přednášku s názvem "Jak se nabourat do vypnutého počítače, a nebo jak v Intel Management Engine spustit vlastní nepodepsaný kód". O nalezeném bezpečnostním problému informovali společnost Intel. Ta bezpečnostní problém INTEL-SA-00086 v Intel Management Engine (ME), Intel Server Platform Services (SPS) a Intel

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 28
včera 01:33 | Zajímavý projekt

Na Humble Bundle byla spuštěna akce Humble Book Bundle: Java. Za 1 dolar a více lze koupit 5 elektronických knih, za 8 dolarů a více 10 elektronických knih a za 15 dolarů a více 15 elektronických knih věnovaných programovacímu jazyku Java od nakladatelství O'Reilly. Peníze lze libovolně rozdělit mezi nakladatelství O'Reilly, neziskovou organizaci Code for America a Humble Bundle.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 00:11 | Zajímavý projekt

Článek na OMG! Ubuntu! představuje rodinu písma IBM Plex. Jedná se o open source písmo (GitHub) navržené a uvolněné společností IBM (YouTube, Carbon Design System). Ukázka na Font Squirrel.

Ladislav Hagara | Komentářů: 11
20.11. 23:22 | Komunita

Na Humble Bundle lze získat počítačovou hru Brütal Legend (Wikipedie, YouTube) běžící také v Linuxu zdarma. Speciální akce končí ve středu v 19:00.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
20.11. 06:00 | Zajímavý článek

USA Network vysílá již třetí sérii seriálu Mr. Robot (Wikipedie, ČSFD.cz). Ryan Kazanciyan, technický konzultant seriálu, se na Medium v sérii článků Mr. Robot Disassembled věnuje jednotlivým dílům a popisuje použité nástroje a postupy.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
19.11. 23:55 | IT novinky

Společnost StartCom oficiálně oznámila, že jako certifikační autorita končí. Od 1. ledna 2018 přestane vydávat nové certifikáty a následující 2 roky bude poskytovat OCSP a CRL. Počátkem roku 2020 budou všechny platné certifikáty zneplatněny.

Ladislav Hagara | Komentářů: 53
19.11. 22:00 | IT novinky

Hodnota Bitcoinu, decentralizované kryptoměny, překonala hranici 8 000 dolarů [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (9%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (74%)
 (14%)
Celkem 735 hlasů
 Komentářů: 37, poslední včera 15:21
    Rozcestník

    Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům

    Německý internetový portál Heise Online informuje, že Google a Microsoft zpřístupnily data evropských uživatelů vládním institucím USA. Úkon byl učiněn na základě zákonů jako je Patriot Act.

    8.8.2011 17:36 | little.owl | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    belisarivs avatar 8.8.2011 17:55 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    K tomu mam jen dve veci.

    1) Microsoft zpřístupnili

    2) Dacani
    IRC is just multiplayer notepad.
    michich avatar 8.8.2011 18:16 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    2) Dacani
    ... jsou zákonodárci, kteří kdy hlasovali pro PATRIOT Act.
    belisarivs avatar 8.8.2011 19:48 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jasne.
    IRC is just multiplayer notepad.
    regine2 avatar 9.8.2011 12:20 regine2 | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům

    3) Přiznáváme, co již dávno děláme. ;-)

    NSA headquarters in Fort Meade, Maryland The National Security Agency/Central Security Service (NSA/CSS) is a cryptologic intelligence agency of the United States Department of Defense responsible for the collection and analysis of foreign communications and foreign signals intelligence, as well as protecting U.S. government communications and information systems, which involves cryptanalysis and cryptography.

    National Security Agency

    budova NSA

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    little.owl avatar 8.8.2011 23:10 little.owl | skóre: 22 | Brighton
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Ad1) .... no jo, jsem take dacan ... a lepsi uz to nebude.
    You're damned if you do, and you're damned if you don't.
    8.8.2011 18:27 milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    jakým právem se má co USA s*át do evropských uživatelů? Cpou se všude a do všeho co jen můžou!!!
    8.8.2011 19:33 gugl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Nikdo evropské uživatele nenutí tyto systémy používat. Alternativ je dost, vč. tuzemských. Osobně používám gugl jen pro vyhledávání, v žádném případě bych jim nesvěřil maily nebo dokonce data.
    AsciiWolf avatar 8.8.2011 21:31 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Osobně používám gugl jen pro vyhledávání, v žádném případě bych jim nesvěřil maily nebo dokonce data.
    Pokud Google používáš pro vyhledávání, věř, že jim svá data už dávno svěřuješ. ;-)
    8.8.2011 22:42 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Tak takový data ať si klidně shromažďujou. To mě žíly netrhá.
    9.8.2011 20:33 ann
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Google/USA se z dotazů vyhledávače těžko může dopátrat identity uživatele. Něco jiného je u těch, co u googlu mají mail a využívají geolocation a další služby aktuálně třeba google+
    9.8.2011 22:07 dustin | skóre: 61 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Geolocation přes IP adresu přece využívá každý uživatel googlu, pokud se jí nějak aktivně nebrání :)
    gtz avatar 9.8.2011 22:15 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Geolokace lze vypnout není v tom žádný problém. Google přece řve zda povolím webu sledovat polohu apod. no a jasně, že nepovolím. IP se hojně používá v google.api pro mapy pro polohu apod. To již vypnout nelze.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.8.2011 22:18 geo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Podle IP adresy pozná poskytovatele, nikoli identitu ani přesnější polohu dotyčného hledače. Krom toho adresa se dynamicky mění při každým připojeni k Netu.
    pavlix avatar 9.8.2011 23:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Krom toho adresa se dynamicky mění při každým připojeni k Netu.
    Takhle obecně je to velmi odvážné tvrzení.
    little.owl avatar 9.8.2011 23:29 little.owl | skóre: 22 | Brighton
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Tam nejde jenom o IP adresu.

    Pres browser toho prozradite plno - a u Linuxu je to jeste horsi - malo uzivatelu, lepe dohledatelni.

    Kouknete se na http://browserspy.dk/
    You're damned if you do, and you're damned if you don't.
    gtz avatar 8.8.2011 21:34 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    používáš android? Pokud ano, tak ty data již mají.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    xkucf03 avatar 9.8.2011 00:31 xkucf03 | skóre: 46 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Používat Android neznamená mít všechna data (maily, kontakty, kalendáře…) u Googlu.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-Výuka.cz, Nekuřák.net
    Bedňa avatar 9.8.2011 00:37 Bedňa | skóre: 33 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Veľa ľudí si myslí, že pokiaľ máš Android musíš používať ich služby, čo vôbec nieje pravda a nemusíš ho kvôli tomu ani hackovať ako WC iPhone.
    Pokecajte si s umelou stupiditou na http://www.kernelultras.org/
    9.8.2011 10:01 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Na druhou stranu je pravda, ze musis bejt pri nastaveni telefonu bdelej a ostrazitej.
    Bedňa avatar 9.8.2011 14:35 Bedňa | skóre: 33 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Hlavne že tam tá možnosť je, sú platformi, kde si nevyberieš ani vlastný market.
    Pokecajte si s umelou stupiditou na http://www.kernelultras.org/
    moo avatar 9.8.2011 17:46 moo | skóre: 7 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    platformy ano, platformi nie
    End the FED!
    egg avatar 11.8.2011 21:59 egg | skóre: 20 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    8.8.2011 22:20 milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    zajisté že mě nikdo nenutí je používat, ale jsou to kvalitní služby a nevím o žádné lepší a už vůbec né tuzemské. každopádně mi nevadí že má k mým datům přístup google, ale vadí mi ony vládní instituce USA ..pokud by si má data vyžádala vláda naše(v případě že by k tomu měla u mého účtu důvod), taky by se mi to nelíbilo, ale je to vpořádku
    8.8.2011 22:40 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    sluzbu, ktera poskytuje ma data jakekoliv vlade, nelze povazovat za kvalitni.
    9.8.2011 02:56 FooBar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Legislativa pro zpristupneni dat statu (typicky pro policejni ucely) je temer vsude na svete. Je asi zajimavy rozlisovat policie != vlada, ale to samozrejme taky nemusi platit univerzalne, jakmile narazime na faktickej nebo i formalni policejni stat.

    Kazdopadne, docela by mne zajimalo, jaky online sluzby pouzivas, ze se temhle hnusum vyhejbas.
    9.8.2011 12:13 XXX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Prosím vás a v které zemi platí, že "policie != vlada"?
    stalker avatar 13.8.2011 23:51 stalker | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Vatikán?
    9.8.2011 09:01 Jiri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Nemel by Google respektovat Evropske zakony, pokud operuje na evropskem trhu?

    Mozna to poslat k provereni...
    9.8.2011 10:55 radek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    odpoved zni ne :)
    9.8.2011 12:33 Peter Fodrek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    To je problematicka vec,

    Ak su zakanik aj poskytoval v EU platia len EU pravidla.

    Ak je zakaznik aj poskytovaterl z USA, platia len pravidla USA.

    Ak je zakaznik z EU a poskytovatel z USA, alebo naopak, platia aj pravidla EU aj USA, aj pravidla mediznarodneho obchodu. Pripadne vynimky z tychto troch legistativ su v medziach dohod medzi USA a EU.

    9.8.2011 15:08 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    A proto chtěj co nejvíc rozšiřovat věci jako ACTA.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    oryctolagus avatar 9.8.2011 22:33 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Já bych to z dovolením trochu poopravil...

    Ak su zakanik aj poskytovatel v EU, platia pravidla USA.

    Ak je zakaznik aj poskytovaterl z USA, platia pravidla USA.

    Ak je zakaznik z EU a poskytovatel z USA, alebo naopak, platia pravidla USA.

    :-D :-(
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    8.8.2011 19:37 jd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům

    Jestli jsou ta data na serverech americke spolecnosti, popr. primo na serverech v USA tak je to naprosto v poradku.

    belisarivs avatar 8.8.2011 19:49 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Co je naprosto v poradku?

    Ze nejaky picus nahlizi do soukromych dat jinych? Tohle bylo "v poradku" tak za minuleho rezimu.
    IRC is just multiplayer notepad.
    pools avatar 8.8.2011 20:18 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Tak tenhle byl pěkný. Jen tak dál!
    Vivre libre ou mourir!
    8.8.2011 20:21 BG
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Kdo nedělá nic špatného, nemá se čeho bát. Nejvíc křičí ti, kteří mají černé svědomí - teroristi, pedofilové, sodomité, nevěřící....
    8.8.2011 20:25 Erbureth | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    ...odpůrci režimu, objevitelé dat protiřečících dogmatům...
    8.8.2011 20:29 Michal2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Ty zajiste take nedelas nic spatneho tak nam sem dej pristup ke svym mailum, SMS atd. Pokud ne- jsi potencialni sodomita, pedofil, terrorista, nacek,...
    oryctolagus avatar 8.8.2011 20:54 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Příloha:
    ...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    8.8.2011 21:08 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    ani tak ani tak

    čti ještě jednou:

    Kdo nedělá nic špatného, nemá se čeho bát. Nejvíc křičí ti, kteří mají černé svědomí - teroristi, pedofilové, sodomité, nevěřící....
    8.8.2011 22:08 Pavel Píša | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Opravdu? Lze si třeba vyhledat články, popisující, jak vláda USA v rámci podpory svých daňových poplatníků předala Boingu data získaná v 90-tých letech systémem Echelon (z území spravovaném na Irském ostrovu). Systém byl zřízen pro ochranu světa před nebezpečím šíření komunismu (v 60. letech) a později i terorismu. Ovšem odposlechy a záznamy interní komunikace Airbusu byly pro vládu USA také zajímavé. Odhad škod jen v jednom obchodním případě 6 miliard. To je vážený pane Kavole i vašich 10 kč, když se škoda rozpočte na všechny obyvatele Evropy.

    Opravdu se o nic nejedná, když jeden stát využívá takto získané informace k dobývání ekonomického prostoru ostatních? Když si jdete koupit obraz na aukci, tak také neberete za problém, pokud všichni znají strop vašich možností (množství peněz na účtech a váš limid dohodnutý s finančním poradcem)? Když vaše konkurence, která má štěstí na vládu ve své zemi a která tuto vládu třeba sponzoruje/uplácí, dostává informace o vaší příští obchodní cestě, seznam ještě nedořešených problémů vašich výrobků z interního testování, seznam nových technologií dřív než je použijete natož zapatentujete? Případně se jedná masivní soubory soukromých dat a psychologických profilů, ze kterých lze odhadnout, které z volebních slibů (stejně jen klamavých) a "uniklých" věrohodně vyhlížejících kauz nejvíce ovlivní volby ve prospěch strany, která je názory a nepřímými pobídkami nejvíce nakloněná zahraniční politice státu disponujícího širokou špionážní sítí.
    8.8.2011 22:19 Pavel Píša | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Těch nevěřících jsem si všiml až teď :-)
    8.8.2011 23:39 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    ach jo, na co jsem to zvýrazňoval ... ;-)
    little.owl avatar 8.8.2011 23:09 little.owl | skóre: 22 | Brighton
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Ano, tohle je to hlavni. Prave Nemci, ktere se tim zacali zaobirat jako prvni, maji obavu z prumyslove spionaze a snahy vlady USA podporit churavejici ekonomiku, kdy nevahaji zneuzit antiteroristicke legislativy. A celkem opravnene, nebylo by to poprve.

    Nas nejdulezitejsi zakaznik pouziva infrastrukturu Googlu a hlavni konkurent jsou prave Americane. A ted nikdo nevi, zdali se to k nim nedostane. Byl z toho dnes poprask. Tohle muze zlomit vaz vsem cloudum.

    Osobne, mne je celkem u zadku, jestli mi Google skenuje maily kvuli klicovym slovum a reklame, ale vadi mi, ze k tomu ma minimalne pristup na zaklade zcela nejasnych duvodu analyticky software vlady USA.
    You're damned if you do, and you're damned if you don't.
    9.8.2011 10:01 astray
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Však počkej, ono to nic špatného dneska se stane špatným zítra a pak na Tebe ty staré informace vytáhnou.
    moo avatar 9.8.2011 17:48 moo | skóre: 7 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    sick? stupid as hell.
    End the FED!
    8.8.2011 22:40 pje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jste naivní. V USA je monetární oligarchický režim, demokracie a ekonomika jde k šípku. Kdo žije ve virtuálním světě, riskuje pozdní probuzení do šokující relaity... Zlatý linux.
    9.8.2011 08:28 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Lidi jako ty je treba postrilet co nejdriv, eliminujou se tak skody.
    8.8.2011 21:26 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Pokud jde o informace, které uživatelé dobrovolně předali z EU do USA, tak se s tím asi nedá nic moc dělat. Taky se mi to nelíbí, ale z pohledu mezinárodního práva je to v pořádku, akorát to dokazuje, že USA kráčí mílovými kroky k fašismu.

    Pokud ale jde o data, které ty firmy musely vydat jen proto, že jsou americké, ale komunikace přes USA vůbec neprobíhala, pak je to opravdu hnus a IMO by to i porušovalo mezinárodní právo.
    8.8.2011 22:18 Pavel Píša | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    To je otázka. Pokud se firma zaručila ochranou osobních dat, tak tím porušila svojí smlouvu. Pokud data uniknou/jsou předána mimo složky zabývající se čistě bezpečností, tak, i když je to na rozkaz státu, by stejně měla firma/stát veškeré škodu platit a v každém případě by od ní měli všichni soudní zákazníci okamžitě přejít jinam. Nejsem si ovšem jistý, jestli naše, britské, francouzské nebo třeba ruské zákony jsou o mnoho lepší a firmy důvěryhodnější.
    8.8.2011 23:08 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    V každém textu zásad ochrany osobních údajů, které jsem viděl (včetně Googlu a Microsoftu), je napsáno, že se ochrana nevztahuje na případy, kdy je zákonem přikázáno ta data vydat. Zkuste si ty zásady někdy přečíst.
    8.8.2011 23:38 Pavel Píša | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Však já je dočetl a také žádná svá data vědomě u velkého bratra neskladuji a na jeho milostivou ochotu mi moje vlastní data vydat nespoléhám. Totiž ani to podle smluv nemusí a četl jsem i nějaký článek jak Google zlikvidoval nepodloženou blokací mailing-listu jeden open source projekt. I když k participaci na několika cizích dokumentech jsem byl dotlačen. Mimochodem, kdo si dočetl EULA k Win do konce. Naposled jsem četl k Win2k, zajímavé počtení a důvod neinstalovat nebo alespoň ne sám. Jinak naposled jsem své dokumenty psal na Win (3.1) před 15 lety a již tenkrát jsem většinu svého kódu měl přesunutou na GNU/Linux. Přesto, že naše ovladače chodí i na Win7, tak ani pro jejich programování systémy nad 2k nikdy na stole neměl, testování je mimo naši firmu a viděl jsem je jen zdálky ve škole a vůbec mi nechybí.
    9.8.2011 08:31 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    No hlavne ve smlouve s Googlem (a dalsimi) je, ze vsechna data ktera jim poslete jsou jejich, a muzou snima nakladat naprosto dle libosti.
    9.8.2011 09:10 Zopper | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    1) není tam, že jsou jejich - to by žádná firma nemohla využívat google... 2) shrňte nějak stručně všechno to ukládání, přesouvání mezi servery, duplikování, zálohování, analýzu pro reklamu, indexování (třeba abyste mohl snáz prohledávat maily) a počítejte i s dalšími technologiemi, které třeba mohou za rok přijít - osobně mě nenapadá, jak to formulovat jinak, pokud nechci vypsat všechny ty činnosti doslovně, neustále provádět aktualizaci textu licence a riskovat, že něco zapomenu...

    Někdy je potřeba se na licenční text podívat i z druhé strany a pochopit, že ve světě, kde je každý žalovaný za sebemenší zakopnutí, se firmy snaží chránit, kde můžou. Tím neříkám, že se mi to líbí - celý tento systém je blbě postavený - ale nevidím zrovna v této části licencí tak velký problém.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    9.8.2011 10:46 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    1) není tam, že jsou jejich - to by žádná firma nemohla využívat google...
    ehm, a kdo říká, že všechny firmy podepisují stejnou smlouvu, jako obecný uživatel? - to by každý musel Googlu platit za mail atd. nemalé peníze, když ten argument otočíme (některé firmy platí)
    8.8.2011 22:26 milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    přesně to jsem měl namysli, vystihl jste to krásně "USA kráčí mílovými kroky k fašismu" a není to vidět jen na tomhle, ale cpou se absolutně do všeho..
    9.8.2011 10:11 DarkKnight
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    pouzivam cesky google (tj firmu ktera je registrovana v cesku - pobocka te americke), nikde jsem nesouhlasil s predanim duvernych informaci treti strane (nicmene pokud to je v obchodnich podminkach, neda se nic moc delat)
    8.8.2011 23:45 Nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    jakým právem se má co USA s*át do evropských uživatelů?
    Napriklad pravem silnejsiho.
    Bedňa avatar 8.8.2011 18:29 Bedňa | skóre: 33 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Tu by som parafrázoval vtip o Ukrajine. Prídite do USA, vaše dáta tam už sú.
    Pokecajte si s umelou stupiditou na http://www.kernelultras.org/
    8.8.2011 23:05 Andrej | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    +1
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    8.8.2011 18:52 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Oi, tak to je hezke.. Existuje nejaka svobodna alternativa googlu??? Nebo google over tor? :-)
    8.8.2011 19:01 marvn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    takze vladni instituce ted maji vsechny emaily a dokumenty z gmail/hotmail/googledoc/mslivedoc ? tak to jim preji prijemnych 1000 let cetby :)
    Bystroushaak avatar 8.8.2011 19:23 Bystroushaak | skóre: 32 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Však on už si to Echelon roztřídí..
    8.8.2011 19:26 Erbureth | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Četby? Bohužel stačí pár grepů...
    8.8.2011 19:44 marvn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    mno...pokud mi nekdy v brzke budoucnosti prijde predvolani kvuli urazkam na cti, podnecovani k trestnemu cinu a za trestny cin ve stadiu pripravy, tak jsi mel pravdu...
    Jendа avatar 11.8.2011 15:17 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Ty takové věci nešifruješ?!
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    Bluebear avatar 8.8.2011 21:50 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Kdybych byl v roli tajné služby, příliš bych se s tím nebabral; celou tu fůru dat bych jen tak zběžně protřídil pro případ, že najdu nějaké chutné "nízko visící ovoce" (někteří teroristé jsou blbí a jejich chycením snadno naženu politické body), pak bych to zaindexoval podle pár jednoduchých proměnných (určitě podle jména osoby, národnosti, státu a pár dalších běžných charakteristik) a strčil do archivu.

    Nic dalšího už bych nemusel dělat. Ta data bych prostě měl a hřálo by mě vědomí, že až budu potřebovat na někoho vytáhnout nějakou pěknou špínu, vím, kde ji najdu.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    8.8.2011 19:24 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Před pár dny jsem si přehodil defaultní vyhledávač na DuckDuckGo, jehož ochrana soukromí na první pohled nevypadá špatně, a i když v některých oblastech docela pokulhává (české výsledky, odkazy na příspěvky po fórech), tak imho minimálně za zkoušku stojí.
    8.8.2011 20:17 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    díky za tip
    9.8.2011 11:33 Hue | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Můžu jen doporučit Scroogle. Je to jen wrapper Googlu, takže vrací stejné výsledky (pokud nebereme v úvahu úpravu výsledků podle analýzy navštívených stránek) a v Google přitom nepoznají, o koho jde..
    9.8.2011 15:12 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Hehe, takže místo googlu, který je aspoň na očích veřejnosti budu dávat data scrooglu?
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    9.8.2011 16:59 Anonymous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    A co tedy používat, nemám-li dávat data nikomu?
    9.8.2011 20:12 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    To je přeci jasné, ne? Nic. :-)
    10.8.2011 16:54 Anonymous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    A co tedy používat, potřebuji-li něco používat?
    pavlix avatar 10.8.2011 17:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Což o to, používej si, co chceš :). Ale jsou řešení, která jsou na únik dat náchylnější a řešení, která jsou na únik dat méně náchylná. Ale to je zbytečné rozebírat, když ti vyhovuje řešení, kdy vydáváš data sám a dobrovolně.
    10.8.2011 18:57 Anonymous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Mohu poprosit o (byť jen jeden) příklad řešení méně náchylného na únik dat? Je-li řešení složitější a má jednoznačný název, stačí ten (a já už si o něm přes řešení náchylnější na únik dat něco zjistím).
    10.8.2011 21:42 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    řešení čeho, vyhledávání na webu?

    - no tak to by mě taky zajímalo, s jakou alternativou kolega přijde ...
    pavlix avatar 10.8.2011 22:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Spíš práce s daty obecněji, Google není jen vyhledávač, a spoustu dat získává tím, že mu je lidé sami svěří.

    I když je pravda, že i ve vyhledávání by se dalo leccos vymyslet, kdyby člověku šlo primárně o množství a kvalitu vydaných dat. Já ale většinou vyhledávám hlavně abych našel, ne abych nebyl nalezen.
    10.8.2011 23:28 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jestli to je na mě, tak žádnou :-(, to bylo jen konstatování faktu. Snažil bych se ale spíš o randomizaci na straně počítače než přes web.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    9.8.2011 20:22 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Pořád hledáš na Googlu, takže i ten si přijde na své. Navíc to nemusí třídit, stačí přidat štítek paranoici a může se prodávat.
    pavlix avatar 9.8.2011 21:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Nebo koupí data od Scroogle.
    9.8.2011 21:47 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jj :-D.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    8.8.2011 19:32 Socan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Don't be evil... Amikum je dame jentak a cinsky hacker si je od USA kdykoliv "vypujci". Proc?

    Petr Tomášek avatar 8.8.2011 20:10 Petr Tomášek | skóre: 37 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Prdel by byla, kdyby Evropská komis těm firmám zakázala v evropě činnost :-)
    Jashin© avatar 8.8.2011 20:59 Jashin© | skóre: 8 | Keyboard/Home
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    EHK jsou ti samí fašouni, jako verbež v USA.
    With liberty and metal for all
    gtz avatar 8.8.2011 20:47 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jen tak dále, dávejte googlu/androidu veškerá data, telefony, SMS a bude o vás vědět i to co nikdy nechcete.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    8.8.2011 22:31 milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    pointa je jinde...nejde o google, ale o vládu USA...počítám s tím, že všichni co využíváme google jsme souhlasili že k nim logicky budou mít přístup, ale nesouhlasili jsme že se v nich můžou rejpat vládní instituce kdykoliv se jim zachce
    8.8.2011 23:11 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Však jste souhlasil i s předáváním vládám. Viz Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google, část Sdílení informací, třetí bod.
    little.owl avatar 8.8.2011 23:14 little.owl | skóre: 22 | Brighton
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jedu na custom buildech Androidu a pokud tam neni nejaky trojan, je Android sam o sobe OK.

    Google Apps jsou jina vec.
    You're damned if you do, and you're damned if you don't.
    oryctolagus avatar 8.8.2011 20:55 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    To je supr, vzhledem k tomu, že USA za chvíli anektuje Čína...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    8.8.2011 21:37 PetrHL | skóre: 16 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Sakra práce. A to u nich mám mám všechny své maily a úkoly. Škoda, že si sám neumí nastavit IMAP (ani POP3, SMTP). Takže buď to budu muset nějak skousnout nebo to nastudovat, případně někoho otravovat :(. Ale co použít jako webové rozhraní? Na Gmail jsem si zvykl :(. Je fajn mít vše na telefonu i v počítači.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | HamQTH
    oryctolagus avatar 8.8.2011 21:48 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Já to vyřešil zakoupením domény a hostingu. Webové rozhraní pro mail používám Roundcube, imho geniální. Umí smtp, imap, pop,.. a je imho minimálně stejně příjemné jako gmail ;-)
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    8.8.2011 21:59 PetrHL | skóre: 16 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jo, taky mám web na VPS kvůli nějakým specialitkám. Ale zrovna toto nastavení je jedna z (mnoha :() věcí, kterou moc nechápu ani po přečtení How to.

    Díky za odkaz na Roundcube, vypadá to excelentně. Určitě vyzkouším.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | HamQTH
    Bilbo avatar 10.8.2011 01:52 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Pro menší množství mailů (tak do 10 denně, osobní koresponence) Roundcube jde, ale narozdíl od gmailu nemá "conversation view". Svůj hlavní soukromý účet mám na vlastním serveru, na gmailu mám účet na pokec v různých (převážně opensource) konferencích (jejichž archivy jsou stejně veřejné :). Zkoušel jsem to taky přehodit na roundcube, ale pokud tam leze přes 100 mailů za den v dlouhých konverzacích, tak už Roundcube za gmailem v přehlednosti a rychlosti orientace v mailech dost pokulhává.
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    oryctolagus avatar 10.8.2011 02:20 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jó, konverzace by byly fajn... Mailing listy jsou, pravda, poněkud míň přehledný. Koukám, že jsi dva dny zpátky znovuotevřel příslušnej bugreport... Se podílíš na vývoji?
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    Bilbo avatar 11.8.2011 01:18 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Nepodílím, aspoň ne momentálně, ale pokud to nikdo nenaimplementuje, tak je možné že se na to někdy časem vrhnu a pošlu patch. Už jsem před časem (cca půl roku nazpět) zkoušel přidat featuru, že by seznam emailů a preview pane byly odděleny ne horizontálně ale vertikálně (což je na širokoúhlých monitorech o dost lepší), ale poté co jsem se chvíli šťoural v kódu (a v CSS stylech) a výsledek moc nefungoval jsem toho nakonec nechal
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    Jendа avatar 11.8.2011 15:23 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Taky mám s webmaily takové rozporuplné zkušenosti, co se týče použitelnosti. Co zkusit upgrade na nějaký normální desktopový klient?
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    Bilbo avatar 11.8.2011 23:40 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Přesně tak - desktopový klient. Doma na desktopu používám Thunderbird, ale když jsem s notebookem na cestách tak se hodí ten webmail (je to jednodušší než zjišťovat jak kde nastavit SMTP a jestli to půjde :)
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    oryctolagus avatar 11.8.2011 23:52 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    (je to jednodušší než zjišťovat jak kde nastavit SMTP a jestli to půjde :)
    Jak jako jak kde nastavovat SMTP? Doufám, že nemluvíš o té úchylce nastavovat si smtp per-ISP? To je totiž největší kravina minimálně od doby, kdy existuje SSL/TLS ;-)

    A pokud náhodou tvůj poskytovatel mailu nepodporuje SSL/TLS, je načase změnit poskytovatele mailu, anebo (lépe) být sobě poskytovatelem mailu ;-)
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    12.8.2011 11:04 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Doufám, že nemluvíš o té úchylce nastavovat si smtp per-ISP?
    někteří ISP mají zas tu úchylku blokovat odchozí spojení mimo své servery ...

    p.s. jak s tím podle tebe souvisí SSL nebo TLS je mi fakt záhadou ...
    Jendа avatar 12.8.2011 11:30 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    I TCP/465? Grr. VPN (to dělám stejně, protože jednak jsem líný to furt přenastavovat a druhak nikdy nevím, jak „kvalitní“ ty ISP SMTP servery jsou).
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    12.8.2011 12:05 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    někteří všechno (web jedou přes proxy)

    jen nevím, proč se tomu říká Internet Service Provider ...
    pavlix avatar 12.8.2011 15:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Pak se ale nemůžou divit, když dotyčný zase jede přes DNS tunel.
    Jendа avatar 12.8.2011 17:20 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    HTTP tunel (přes proxy) je mnohem rychlejší než DNS.
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    pavlix avatar 13.8.2011 15:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Já věděl, že se najde hnidopich, proto jsem volil DNS, aby to fungovalo v co nejvíce případech :).
    Bilbo avatar 15.8.2011 02:59 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    anebo (lépe) být sobě poskytovatelem mailu ;-)
    Takhle to mám vyřešené, ale bohužel se mi nepovedlo nakonfigurovat na SMTP autorizaci (nedařilo se mi exim přesvědčit, že po plaintextu se přihlásit nelze, aby akceptoval přihlášení jen přes SSL/TLS) - a kvůli lokální mailům nejde jen tak vypnout plaintext SMTP na portu 25, takže nakonec jsem to vyřešil SSH tunelem + port forwardingem + povolení relay jen z localhost. A k tom webmail "na cesty".
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    pavlix avatar 15.8.2011 10:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Toho SMTP/TLS AUTH je sice škoda, ale pro neveřejné instalace mi IPsec/OpenVPN/SSH přijde jako dobrý způsob připojení. Už jen pro to, že jdou libovolně recyklovat pro přístupy k dalším portům a protokolům. Já osobně fandím tomu IPsecu, až se zlepší přístupnost uživatelských rozhraní pro práci s ním.
    little.owl avatar 8.8.2011 23:12 little.owl | skóre: 22 | Brighton
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Take uz koukam po nejake VPS.
    You're damned if you do, and you're damned if you don't.
    9.8.2011 06:54 PetrHL | skóre: 16 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Viz má patička. Mám u nich dvě VPS a zatím naprostá spokojenost.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | HamQTH
    oryctolagus avatar 9.8.2011 22:37 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Já u nich mam webhosting a taky spokojenost... za tu cenu suprový.
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    pavlix avatar 9.8.2011 23:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Na mě docela dobře působí kluci od virtualmaster.cz s jejich dynamicky měnitelným virtualhostingem.
    Jendа avatar 11.8.2011 15:21 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Taky maily můžeš začít šifrovat. Velký G tak sice bude mít pořád k dispozici s kým si píšeš, ale už ne co si píšeš. Problém je, pokud je třeba něco řešit s BFU, který si neumí nastavit GPG :-(.
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    Bluebear avatar 8.8.2011 22:04 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jediné, čemu se divím, je, že se tomu někdo diví :-D

    Ne, vážně: vzhledem k tomu, že absolutní zabezpečení neexistuje a dostatečně umanutý hacker se dostane přes všechno, je IMHO nutné u všech dat, která jsou uložena kdekoli na internetu, počítat s tím, že se stala veřejným tajemstvím. Do toho nemusí vláda vůbec vstupovat, to zvládnou i script kiddies.

    Tohle je vlastně jen oficiální přiznání statu quo :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    8.8.2011 22:33 milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    hacker mi nevadí..hacker je kamarád..ať si počte =D pointa je jinde...
    8.8.2011 23:49 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jediné, čemu se divím, je, že se tomu někdo diví
    Souhlasim. Ani bych do toho netahal hackery. Pokud uz nekdo sva data predal online webovym sluzbam Googlu ci Microsoftu, tak uz je skoro jedno, jestli k nim maji pristup jen neoficialne tamni admini, nebo rovnou i dalsi instituce, v kazdem pripade je lze tezko povazovat za dostatecne privatne zabezpecena a pokud by mela zustat privatni, tak by vubec se nemela dostat na takove servery.
    9.8.2011 00:27 Deltabox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Snad jenom hlupáci a úplní naivisti nad tímto tématem můžou ještě debatovat. Vše co teče v cyber prostoru je velmi dobře čitelné a spousta hlupáků v každé sekundě sděluje dobrovolně své citlivé data různým službám co jsou zdarma . . . .. Již kolem roku 75 uměly počítače na UNIXU live sledovat všechny hovory v DC a analyzovat hovory. Co tyto stroje dokáží dnes se dá jen velmi těžce odhadovat. Hodně štěstí, ideální je paměťová kapacita mozku a žádné připojení.
    Pavel Čejka avatar 9.8.2011 10:47 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    1975 a analyzovat hovory? No, analyzovat hlas ani omylem, to byl problém ještě o dalších 20 let později, nanejvýš sledovat odkud a kam jsou spojení. Zato dneska už existuje software, který dokáže realtime uchovávat obsah hovorů v textové podobě. Usnadňuje to archivaci a indexování :-)
    Bystroushaak avatar 9.8.2011 17:26 Bystroushaak | skóre: 32 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Slyšel jsem o tom také z více zdrojů, mělo to fungovat v rámci projektu Echelon. Ale konkrétní linky nemám, takže je možné že je to jen urban legend.

    PS: Pravděpodobně nešlo o přepis komunikace. Echelon má vyhledávat jen klíčová slova a to nebyl imho problém ani v té době (rozpoznat jedno slovo od více řečníků).
    AsciiWolf avatar 10.8.2011 11:23 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Také jsem o tom někde slyšel (četl). Údajně byly ty "sniffery" umístěny na svodidlech silnic či semaforech.
    Jendа avatar 11.8.2011 15:26 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Tomu, že se dá s použitelnou chybovostí převést na text to chrchlání po GSM, bych moc nevěřil (zatím).
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    11.8.2011 17:08 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Řekl bych, že nejde, za algoritmus, kterej by přenášel hovor jako texťák by operátoři trhali ruce :-D.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    Jendа avatar 11.8.2011 17:36 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jako že by se to pak na druhé straně syntetizovalo from scratch*) plechovou hubou, jo? :)

    *) Ono i dneska si toho GSM dekodér spíš víc vymýšlí než skutečně přijímá - jestli si dobře pamatuju, tak na 20ms vzorek připadá asi 30 bajtů a do toho se moc zakódovat nedá.
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    11.8.2011 18:23 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jj oproti těm nejagresivnějším algoritmúm by to byla super čistá reprodukce :-).
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    Jiri 12.8.2011 07:39 Jiri "eR0" Svoboda | skóre: 37 | blog: cat /dev/mind | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Musí se vycházet z toho, že GSM není zvukový kodek, ale hlasový kodek. Pak už to malé množství dat nevypadá tak strašlivě. :-)
    Jendа avatar 12.8.2011 11:39 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    No jasně, vokodér, přepínání frekvencí, generování tónu a ruchu… Vždyť říkám, že si toho víc vymyslí než přijme :-).
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    9.8.2011 03:00 FooBar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    BTW ten clanek mi prijde ze nerika vubec nic podstatnyho. Chyba clanku, chyba strojovyho prekladu, nebo chyba mezi zidli a klavesnici?
    9.8.2011 08:31 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Sranda
    Jak tady ctu prispevky, tak se fakt bavim - USA jsou fasouni, EU socialisti, Cina otrokari, ...

    Kde je vlastne rezim, ktery by mistnimu osazenstvu vyhovoval? Na Marsu? Tam se ale kamaradi s Paroubkem ... :-) [vtip pro pametniky]
    Shadow avatar 9.8.2011 09:12 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda
    Proč myslíš, že lidem s různými názory a různými politickými představami by měl (nebo mohl) vyhovovat jeden konkrétní politický systém?
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Fëannatar avatar 9.8.2011 10:00 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sranda
    No, ten problém je, že takový režim nejspíš nikde není. USA jsou extrémní patrioti a samozvaná světová policie, EU socky, rusové mafiáni, čína otrokáři a pokračovat by se dalo dál…
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    belisarivs avatar 9.8.2011 10:37 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Moje nova paticka na gmailu:

    ----------------------------------------------------------------------------------
    For all wankers from US Government reading my personal stuff
    according fascist laws like Patriot Act:
    Make world a better place. Go jump out of the bridge.
    IRC is just multiplayer notepad.
    9.8.2011 11:54 dizz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Diky, myslim ze ji taky pouziji. jaka le licence? ;-)
    belisarivs avatar 9.8.2011 12:15 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    WTFPL - Do What The Fuck You Want To Public License
    IRC is just multiplayer notepad.
    gtz avatar 9.8.2011 15:47 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Také se asi přidám.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.8.2011 12:28 tomATOM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Nechal jsem se inspirovat a mám také něco podobného. Díky za inspiraci :-)
    Dent avatar 9.8.2011 17:24 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Nebylo by lepší "Go jump off of the bridge?" Případně neurčitý člen u mostu? Nejsem sice angličtinář, ale to mi tam sedí víc.
    Dent avatar 9.8.2011 17:30 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    No nic, sám to neumím napsat bez chyby a ještě poučuju :))
    moo avatar 9.8.2011 17:50 moo | skóre: 7 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    ale bol si rozhodne blizsie nez original :D
    End the FED!
    little.owl avatar 9.8.2011 19:24 little.owl | skóre: 22 | Brighton
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    ... jump off a bridge ...
    You're damned if you do, and you're damned if you don't.
    AsciiWolf avatar 10.8.2011 11:27 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jinak, "...according fascist laws..." bych změnil na "...according to a fascist laws...". ;-)
    little.owl avatar 10.8.2011 12:52 little.owl | skóre: 22 | Brighton
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    ... according to fascist laws ....

    ... in accordance with fascist laws ...

    spise by pouzili "nazi laws"
    You're damned if you do, and you're damned if you don't.
    oryctolagus avatar 10.8.2011 17:26 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jj, jen bez toho a... Neurčitý člen se nikdy nedává před množný číslo...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    Jendа avatar 11.8.2011 15:28 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    To bych mohl lepit pod šifrované bloby :-).
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    belisarivs avatar 9.8.2011 10:46 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Tahle afera dodava strance http://googleforidiots.com/ i jejimu readme zcela novy a netuseny rozmer. :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    Pavel Čejka avatar 9.8.2011 11:35 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Nepřekvapuje, trendy jsou jasné už dlouho.

    Tak jsem se zamýšlel nad službami, které používám (nejsou mezi nimi žádné sociální sítě, fotoalba, přes freemaily jdou hlavně mailové konference a ani do diskuzí nepíšu nic kompromitujícího - tedy snažím se, abych se za své výplody nemusel stydět) a uvědomil jsem si, že jsme ve sr*č**ch mnohem hlouběji, než se na první pohled zdálo.

    Google a Microsoftu se nevyhne nikdo. A Google s Microsoftem nejsou jediní.

    1/ kdo provozuje vyhledávač nezávislý na jednom z nich, aby to stálo za řeč? (na první pohled mohu vyloučit Google, Bing, Seznam, Atlas, Yahoo, Altavistu, Lycos ... možná Jyxo, nebo Yandex nevím ... být paranoidní, tak je střídám a budu doufat, že nikdo neshromáždí příliš dat najednou

    2/ co nástroje ke sledování návštěvnosti, zveřejňování reklamních banerů, výměnné reklamní systémy...? To bychom museli navštěvovat jen velmi omezenou množinu prověřených webů bez reklam a nic jiného, jsou metody, které o nás získaná data zamlží, ale zcela se vyhnout sledování nelze

    3/ OS na mobilních telefonech ... Android, Windows Mobile ani iOS se mne sice netýká (znám a konfiguruji jiným), jsem velmi konzervativní a svého Siemense SL45i se tak brzy nevzdám, ale už jen prostá realizace hovoru znamená, že jsem sledován mobilním operátorem, bezva

    4/ sledování Microsoftem pomocí Windows se mne týká taky minimálně :-) (méně než 1% času práce s PC)

    5/ proprietárním IM sítím se sice vyhýbám (ICQ, AIM, Skype ...), ale pár lidí se mnou komunikuje přes Google Talk

    6/ a to nepočítám kamery na každém kroku, elektronické platby všeobecně, RFID čipy v kartách (OpenCrad např.), RFID čipy v zakoupeném zboží, docházkový systém, webobchody shromažďující informace o zákaznících, fotící turisty ;-) a naslouchající sousedy ;-)

    Takže co s tím?

    Vcelku pro mne není problém používat služby na vlastních serverech a silně šifrovat, ale komunikovat s ostatními musím a s většinou lidí dokonce nešifrovaně, protože většina lidí jsou prostě nepočítačoví.

    Není cesty ven a Big Brother to ví.
    9.8.2011 14:02 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    1. viz vyse v diskusi 2. Adblock + Flashblock + NoScript 6. prilis vlezle kamery by melo jit prelepovat poznamkovymi listky (jeste lepsi by bylo vyrobit nejakou verzi, kde se bude citovat Listina zakladnich prav a svobod)

    Jinak to zatim leze na nervy prilis malo lidem => cekat, az to zacne vadit vice lidem.
    9.8.2011 15:20 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Ještě přidej Facebook a alternativy.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    9.8.2011 18:05 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    ono to bohatě stačí bez něj
    Jendа avatar 11.8.2011 15:31 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    nejsou mezi nimi žádné sociální sítě
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    11.8.2011 17:09 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    OMG, pravdu díš :-/.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    Bluebear avatar 9.8.2011 20:10 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    a uvědomil jsem si, že jsme ve sr*č**ch mnohem hlouběji, než se na první pohled zdálo.

    IMHO nejsme. Ono to tak vypadá, ale ve skutečnosti je to stejně drsná džungle, jako byla v lidské společnosti vždycky. Jen se to posunulo do jiných rovin.

    Za pravěku a starověku se sledování moc neřešilo, až na pár výjimek týkajících se králů. Tam tě rovnou kuchli kyjem nebo mečem, když jsi byl na špatné straně nebo se někomu prostě zachtělo vypálit vesnici. Tvé informace byly, pravda, v bezpečí, tvá hlava již méně. :-)

    Kupříkladu za inkvizice měla církev docela slušné informace o významných ovečkách. Samozřejmě, že proti dnešku nic moc, ale lepší ani nepotřebovala - když se měl někdo upálit za čarodějnictví, důkazy se ruče vyrobily, dav se seběhl na čumendu a nikdo neprotestoval, všichni byli setsakra rádi, že na té hranici nejsou sami.

    Dnes se v euroamerické civilizaci považuje aspoň za slušnost nejdřív na tebe najít špínu a teprve potom tě zavřít. Přinejmenším veřejnost a média musí mít pocit, že existuje jakési právo; to předtím často nebývalo.

    Ve sr*č**ch budeme, až na nás poletí asteroid se 99.9% zásahem za tři měsíce, nebo až nastane globální jaderná či biologická válka.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Pavel Čejka avatar 9.8.2011 23:57 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    IMHO nejsme. Ono to tak vypadá, ale ve skutečnosti je to stejně drsná džungle, jako byla v lidské společnosti vždycky. Jen se to posunulo do jiných rovin.
    Nejspíš ano. Jenže doba počítačová umožňuje leccos provádět vzdáleně, zatímco dříve musel špicl ke sledovanému (osobně riskoval), nebo alespoň pod okno na dosah štěnice (v dobách pozdějších a nedávných), dneska už nic takového netřeba. Dobrý software leccos značně usnadní, zpohodlní a před sledovaným lépe ukryje (nenechá stopám vzniknout). Proto je více na místě před nebezpečím varovat, protože je více skryté, až tak moc, že o něm mnozí neznalí uživatelé ani neví. A taky tím vím, čím víc počítačů okolo sebe máme, čímž nemyslím jen PC, telefony, ale i všelijakou spotřební elektroniku.
    když se měl někdo upálit za čarodějnictví, důkazy se ruče vyrobily
    To do určité míry (a se značnou nadsázkou) funguje i dnes. Jen těmi výrobci důkazů bývají nejčastěji novináři a obětí veřejně známější/činné osobnosti. Důsledkem nebývá smrt oběti, ale její zprofanování, potíže s prokazováním neviny, rozpad rodiny, ústup z veřejného života atd...
    Dnes se v euroamerické civilizaci považuje aspoň za slušnost nejdřív na tebe najít špínu a teprve potom tě zavřít. Přinejmenším veřejnost a média musí mít pocit, že existuje jakési právo; to předtím často nebývalo.
    Neexistuje záruka, že se tento stav během několika málo týdnů/měsíců nezmění. V minulosti se to párkrát stalo. Někdy stačí dlouhé pnutí a pak lehce šťouchnout ...

    Opatrnosti není nikdy dost. Více uvidíme, jak s informacemi bude naloženo, až si je úřady od Microsoftu a/nebo Googlu vyžádají. Tipuji, že to nebude trvat dlouho a při troše štěstí by to mohlo prosáknout ven.
    Ve sr*č**ch budeme, až na nás poletí asteroid se 99.9% zásahem za tři měsíce, nebo až nastane globální jaderná či biologická válka.
    Jsou různá nebezpečí. Některá lidi spojí a vybudí k maximálnímu úsilí, jiná působí naopak. Až to nastane, tak uvidíme. To ovšem neznamená, že příliš mnoho informací v rukou jedné korporace/vlády/zájmové skupiny není nebezpečné. Může být a dokud nemáme s riziky zkušenost, je lépe sdílet informace opatrně (nesdílet vůbec možné není).
    9.8.2011 12:03 stepulka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Bordel ve státě, bordel ve světě, fašisti z usa si dovolí všechno... ach jo, špatný je to ten svět. Byl jsem tak naštvaný, že jsem smazal bez rozmyšlení všechny služby u googlu, včetně gmailu.
    9.8.2011 13:20 Zdenek 'Mst. Spider' Sedlak | skóre: 37 | blog: xMstSpider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Byl jsem tak naštvaný, že jsem smazal bez rozmyšlení všechny služby u googlu, včetně gmailu.

    Jo, a ted uz jim jenom staci napsat, zes to "omylem" smazal, at ti to obnovi ;-)
    9.8.2011 17:33 stepulka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Jsem si toho vědom, že je to určitě někde v databázi. Byla to spíše jen taková ironická demonstrace, ale google u mě skončil.
    9.8.2011 13:27 postak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    V celém "kolosu" sledování uživatelů už google s androidem nehraje velikou roli. Pokud pošlu SMSsku, někomu zavolám - operátor si tyto informace stejně uchovává, pokud pošlu přes mobila email - operátor ví minimálně odkud a kam atd atd. Zajímalo by mě pokud pošlu smsku třeba ve tvaru "Tomorow! Obama's last day!", kdo by se první zalarmoval. ... a taky by mě zajímalo, jak obrovsky vzroste návštěvnost těchto stránek po tom, co si tuto diskusi nacachuje google :-)
    9.8.2011 14:54 2X4B-523P | skóre: 38 | blog: Zelezo_vs_Debian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    přitom by stačilo zrušit CIA, vyměnit vládu USA, odříznout Wallstreet od sféry vlivu a bylo by po teroru, s tim 9/11 to fakt přehnali... Ono už za komančů byla spousta vyvražďování působena západními rozvědkami pod falešnou vlajkou (i když to se nám docela hodilo)...
    10.8.2011 08:29 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Zrusit CIA? Vymenit vladu? Odriznout Wall Street? Neni jednodussi se rovnou sam zastrelit?
    10.8.2011 09:26 2X4B-523P | skóre: 38 | blog: Zelezo_vs_Debian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    možná kdyby to udělalo tolik lidí, aby zbylo jen těch plánovaných 500 milionů lidí na planetě, jinak to budou muset udělat třeba chemicky... myslím že si počkám až mě zabijí, nechci jim šetřit práci při budování NWO
    Bystroushaak avatar 10.8.2011 18:26 Bystroushaak | skóre: 32 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    aby zbylo jen těch plánovaných 500 milionů lidí na planetě
    :P

    Co že by tím získali? Nějak nechápu tyhle paranoidní sračky. Skutečně bohatí lidé kteří by měli stát za NWO by mohli vyvražděním většiny populace jen tratit (po stránce ekonomické, kulturní, výrobní, nenávistné, otrocké a vůbec libovolné).
    Jendа avatar 11.8.2011 15:35 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Co že by tím získali?
    No ti zbývající by mohli mít průměrně 12× větší ekostopu! :-)
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    gtz avatar 9.8.2011 22:20 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládní instituce USA získaly přístup k evr. datům
    Však v týdnu byla zpráva o tom, že google koupil firmu zabývající se detekcí obličejů z fotografií. Toto ve spojení s tím čím vším co on má by mohl být hodně velký problém. Nový minority report?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.