abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:55 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:33 | Nová verze

    Ben Sturmfels oznámil vydání MediaGoblinu 0.15.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání. MediaGoblin (Wikipedie) je svobodná multimediální publikační platforma a decentralizovaná alternativa ke službám jako Flickr, YouTube, SoundCloud atd. Ukázka například na LibrePlanet.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Zajímavý software

    TerminalPhone (png) je skript v Bashi pro push-to-talk hlasovou a textovou komunikaci přes Tor využívající .onion adresy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 12:22 | IT novinky

    Před dvěma lety zavedli operátoři ochranu proti podvrženým hovorům, kdy volající falšuje čísla anebo se vydává za někoho jiného. Nyní v roce 2026 blokují operátoři díky nasazeným technologiím v průměru 3 miliony pokusů o podvodný hovor měsíčně (tzn., že k propojení na zákazníka vůbec nedojde). Ochrana před tzv. spoofingem je pro zákazníky a zákaznice všech tří operátorů zdarma, ať už jde o mobilní čísla nebo pevné linky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 03:44 | Komunita

    Společnost Meta (Facebook) předává React, React Native a související projekty jako JSX nadaci React Foundation patřící pod Linux Foundation. Zakládajícími členy React Foundation jsou Amazon, Callstack, Expo, Huawei, Meta, Microsoft, Software Mansion a Vercel.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 01:22 | IT novinky

    Samsung na akci Galaxy Unpacked February 2026 (YouTube) představil své nové telefony Galaxy S26, S26+ a S26 Ultra a sluchátka Galaxy Buds4 a Buds4 Pro. Telefon Galaxy S26 Ultra má nový typ displeje (Privacy Display) chránící obsah na obrazovce před zvědavými pohledy (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 00:22 | Nová verze

    Byla vydána grafická knihovna Mesa 26.0.1 s podporou API OpenGL 4.6 a Vulkan 1.4. Je to první stabilní verze po 26.0.0, kde se novinky týkají mj. výkonu ray tracingu na GPU AMD a HoneyKrisp, implementace API Vulkan pro macOS.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    25.2. 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.6 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.2. 18:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.23.0 FreeRDP, tj. svobodné implementace protokolu RDP (Remote Desktop Protocol). Opravuje 11 bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.2. 17:44 | Zajímavý článek

    Španělský softwarový inženýr oznámil, že se mu podařilo na dálku ovládat sedm tisíc robotických vysavačů po celém světě. Upozornil tak na slabé kybernetické zabezpečení těchto technologií a jejich možné a snadné zneužití. Nesnažil se hacknout všechny robotické vysavače po světě, ale pouze propojil svůj nový DJI Romo vysavač se zařízením Playstation. Aplikace podle něj ihned začala komunikovat se všemi sedmi tisíci spotřebiči a on je

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (2%)
     (5%)
     (2%)
     (13%)
     (26%)
    Celkem 964 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník

    Dokážete si predstaviť život bez počítača?

    Áno, bez problémov.
    26% (442)
    Maximálne niekoľko dní.
    42% (713)
    Rád by som, ale nedokážem to.
    10% (167)
    Nie, ale netrápi ma to.
    22% (376)

    Celkem 1698 hlasů
    Vytvořeno: 7.12.2007 22:17

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jakub Lucký avatar 7.12.2007 22:24 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Mít k tomu ty správné lidi, pak klidně...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Honza Balák avatar 8.12.2007 10:32 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Přesně tak :-)
    <null>
    8.12.2007 14:35 outtony
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    mozno bola otazka inak myslena. anyway blbe je ze bez pocitacov sa dnes uz existovat neda. A 90% z nich ovlada MS.
    10.12.2007 14:59 Honza Kloupar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Dokazu si zivot predstavit bez pocitace, ale ne pocitac bez internetu a internet bez prohlizece. Na Wikipedii jsem narazil na stranku o blackle.cz, ktery zatim neni tolik rozsireny jako anglicky blackle, ale jeho obliba kazdy den roste.

    Blackle je vlastne Google v cernem. Je to stranka, ktera vypada stejne jako google a vyhledava pomoci Google Custom Search, takze Blackle.cz dava stejne vysledky jako Google.cz. Ale k cemu je to vlastne dobre?

    Vedci zverejnili clanek o mensi spotrebe CRT monitoru, pokud maji nastavene cerne pozadi. Odhadli, ze pouzivanim Google v cernem by se rocne usetrilo az 750 MegaWattHodin rocne! Clanek necekal na odezvu dlouho. Australska Rehap Media, evropska Blackles Media a celosvetove Google Custom Search se dali dohromady a vysledkem byl BLACKLE. O pul roku pozdeji je na svete blackle.cz .

    Blackle - jedna se tedy o Google v cernem, jehoz pouzivanim se pridavate k celosvetovemu vyjadreni vaseho postoje, kterym sdelujete, ze vam zalezi na energetickych zdrojich planety Zeme a na tom, jak se s nimi zachazi. Tento trend je ve svete velmi silny a dockal se ohlasu predevsim v Australii, Slovinsku, Brazilii, Spanelsku, Recku, castecne v USA, velmi vyrazne ve Francii a Nemecku. V Brazilii se stal vel;mi popularnim zejmena diky oficialni kampani podporovanou brazilskymi univerzitami, ktera se venovala zejmena problematice kaceni jihoamerickych pralesu.

    Jak se k pouzivani a propagaci Blackle postavi ceska verejnost se zatim nevi, i kdyz je zrejme, ze i zde se blackle.cz stava stale znamejsim a pouzivanejsim a diskutovanejsim internetovym vyhledavacem.

    10.12.2007 20:54 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    souhlasím to :-)
    11.12.2007 00:47 black - aka pol | skóre: 19 | blog: Ze_sveta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    A jak si tak asi přes něj vyhledám obrázky?
    (Obecně cokoliv jiného než text.., no na to už se nemyslelo?)
    11.12.2007 09:17 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Ehm, mám LCDčko, takže šetřím energii bílou obrazovou. ;-)
    Milan 13.12.2007 18:33 Milan "Nemo" Cingroš | skóre: 27 | blog: Nautilus | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Já mám LCDčko na notebooku, tak oproti CRT šetřím opravdu hodně. Docela by mě zajímalo, jak se dá ušetřit bílou barvou na LCD ;-)
    Soutěžte na české LinuxWiki a vyhrajte plyšového Tuxe.
    thingie avatar 14.12.2007 16:22 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Světlo z podsvícení je konstantní a když si ho člověk nezadusí černou na obrazovce, tak si tim může třeba ještě posvítit. Takže jo, dá se říct, že na LCD je bílá úspornější :-)
    Růžové lži.
    Milan 17.12.2007 10:12 Milan "Nemo" Cingroš | skóre: 27 | blog: Nautilus | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    To mě nenapadlo :-) Ale něco na tom bude, jenom nevím co na to oči... :-)
    Soutěžte na české LinuxWiki a vyhrajte plyšového Tuxe.
    12.12.2007 22:00 tobik | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    No ideologicky souhlasím, ale nevím, jestli tohle v praxi zrovna má nějaký význam. Pokud vycházím z předpokladu že 1 MegaWattHodina má 1000 KiloWattHodin, a jedna KiloWattHodina stojí v současné době přibližně 4 Kč, tak by dle jednoduchého výpočtu 750*1000*4 vyšlo, že za rok by se ušetřilo asi 3 milióny korun, což je z celosvětového měřítka hodně směšná částka:)
    Jakub Lucký avatar 12.12.2007 22:19 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Ale ty principy, chlape, ty principy... ;)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    13.12.2007 11:15 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    ake prinípy? napr môj ne-CRT zobrazovač spotrebuje viac energie pri zobrazovaní čiernej farby :-))

    ak tí ľudia, čo mám ja, automatický majú všetci

    Jakub Lucký avatar 13.12.2007 18:39 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Jsem reagoval na to, že dané ušetření je směšná částka ;)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    13.12.2007 08:06 svrco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    :) az na to ze blackle je hoax...

    http://medialne.etrend.sk/internet/clanok.php?clanok=4044
    10.12.2007 15:00 Honza Kloupar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Dokazu si zivot predstavit bez pocitace, ale ne pocitac bez internetu a internet bez prohlizece. Na Wikipedii jsem narazil na stranku o blackle.cz, ktery zatim neni tolik rozsireny jako anglicky blackle, ale jeho obliba kazdy den roste.

    Blackle je vlastne Google v cernem. Je to stranka, ktera vypada stejne jako google a vyhledava pomoci Google Custom Search, takze Blackle.cz dava stejne vysledky jako Google.cz. Ale k cemu je to vlastne dobre?

    Vedci zverejnili clanek o mensi spotrebe CRT monitoru, pokud maji nastavene cerne pozadi. Odhadli, ze pouzivanim Google v cernem by se rocne usetrilo az 750 MegaWattHodin rocne! Clanek necekal na odezvu dlouho. Australska Rehap Media, evropska Blackles Media a celosvetove Google Custom Search se dali dohromady a vysledkem byl BLACKLE. O pul roku pozdeji je na svete blackle.cz .

    Blackle - jedna se tedy o Google v cernem, jehoz pouzivanim se pridavate k celosvetovemu vyjadreni vaseho postoje, kterym sdelujete, ze vam zalezi na energetickych zdrojich planety Zeme a na tom, jak se s nimi zachazi. Tento trend je ve svete velmi silny a dockal se ohlasu predevsim v Australii, Slovinsku, Brazilii, Spanelsku, Recku, castecne v USA, velmi vyrazne ve Francii a Nemecku. V Brazilii se stal vel;mi popularnim zejmena diky oficialni kampani podporovanou brazilskymi univerzitami, ktera se venovala zejmena problematice kaceni jihoamerickych pralesu.

    Jak se k pouzivani a propagaci Blackle postavi ceska verejnost se zatim nevi, i kdyz je zrejme, ze i zde se blackle.cz stava stale znamejsim a pouzivanejsim a diskutovanejsim internetovym vyhledavacem.

    10.12.2007 15:03 Honza Kloupar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Omlouvam se za vlozeni dvakrat stejneho prispevku, blbnulo mi internetove pripojeni :(. Prosim spravce o smazaji jedne kopie meho duplicitniho prispevku. Dekuji.
    14.12.2007 11:04 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Já bych smáznul oba :)
    vencour avatar 7.12.2007 22:32 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?

    Bez počítače? Asi jo. Bez toho, že bych byl na něco zvědavej? To teda rozhodně nee.

    Tedy o čem je anketa? Že získávám informace (i) přes internet a mám v pc datové úložiště? Jo, to sedí.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Josef Kufner avatar 7.12.2007 22:42 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Ono počítače jsou dneska už prakticky ve všem, takže by to na delší dobu asi byl celkem problém. Vypadnout na pár dní mimo civilizaci mi potíže nečiní, ale dlouhodobě se jich zbavit by bylo za cenu ztráty spousty pohodlí. A pokud jde jen o nesezení u PC, tak prostě nemám nic lepšího na práci.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    freshmouse avatar 7.12.2007 22:45 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    ++
    8.12.2007 18:39 Tomáš Crhonek | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    +1, presne tak
    Milan 10.12.2007 10:16 Milan "Nemo" Cingroš | skóre: 27 | blog: Nautilus | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Přesně tak, rád na pár dní vypadnu někam mimo civilizaci. Ale protože mě počítače živí, tak by ta "ztráta pohodlí" byla hodně citelná. Mohl bych v práci tak maximálně nafasovat montérky a krumpáč...
    Soutěžte na české LinuxWiki a vyhrajte plyšového Tuxe.
    David Watzke avatar 7.12.2007 22:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    No, já zrovna :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    danman avatar 7.12.2007 23:06 danman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Blba otazka - Predstavit si to dokazem, ovsem ale predstavit si dokazem aj dej Star Treku :P Vyzit bez , uz by bolo nieco ine - ako spravne niekto poznamenal, bola by to pre spolocnost velka zmena Lepsia otazka by bole, Dokazali by ste zit bez osobnych pocitacov?
    krize a volici pravice:plesnive syry, stara vina a auto bez strechy levice:plesnive vina, stare syry a auto bez koles
    herne the hunter avatar 7.12.2007 23:19 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Už jsem se o to pokusil, ale trvalo mně týden, než jsem vysušil matraci ;)
    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    dayvee avatar 8.12.2007 04:13 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    +1
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    Dent avatar 7.12.2007 23:47 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    V ČR ne, to bych byl ztracenej. Musel bych si asi vydělávat rukama...

    ...

    A to bych si nevydělal ani na slanou vodu :))
    dayvee avatar 8.12.2007 04:13 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    ja ani na sladkou, kamo :-D
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    8.12.2007 08:28 Andy | skóre: 18 | NMnMet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Chybi mi odpoved : Ano uz jsem to dokazal :)
    Válka je vůl ... a já taky ;) | Chaotic state of my influence.
    9.12.2007 07:57 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    To potom nevim co tu dela tento prispevek :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    8.12.2007 09:07 Zdenek Slama | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Bez pocitace, proc ne, ale bez Internetu ?? :-D by to bylo zle. Krome toho tvrdim, ze pocitac bez Internetu je jenom polovicni pocitac! a trvalo mi dost dlouho, nez jsem na to prisel.
    8.12.2007 09:28 guns | skóre: 4 | blog: marian | Nitra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Zivot vo svajciarsku niekde v horach s rodinou, kde by som si zarabal hranim v restikach na klaviri. Je super-
    Ale ten notebook sa hodi vzdy /frozen bubble/:))
    nocturne e moll, ballade F major, ...
    8.12.2007 11:40 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Život si bez počítače představit nedokážu.

    Naše společnost (tedy ty "nerozvinuté" země by asi přežily) by se zhroutila ze dne na den. Nemocnice, banky, letiště a veškerá domácí technika (nějaký ten mikrokontrolér v sobě nemají snad jenom rychlovarné konvice a ty nejlevnější trouby a sporáky, ale i to je sporné).

    A je už jenom krůček k tomu, že se úřední záznamy budou vést jen elektronicky. To by byl úplný konec.

    Tolik k armagedonu po americku. :-)

    Já osobně bych se asi bez počítačů žít naučil, ale nevím co jiného bych dělal. S počítačem jsem srostlý více než polovinu svého života.
    9.12.2007 08:00 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    No ja jsem jendou premejslel, jak by to vypadalo, kdyby kovy prestaly ze dne na den vodit elektrinu, to by bylo teprve zajimavy, skoro nic by nefungovalo :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    9.12.2007 10:11 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    tak to si přečti Tmu od Ondřeje Neffa
    9.12.2007 11:17 jasan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Až tak strašné by to nebolo, ešte by ostali polovodiče :) .
    9.12.2007 11:57 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    No jo, ale ty vedou jenom na půl. Za komunistů bylo líp. Na západě byly jenom polovodiče, kdežto my jsme měli celovodiče.

    :-D
    12.12.2007 00:54 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Akorát bych je nepouštěl za volant... :-D
    Milan 12.12.2007 07:13 Milan "Nemo" Cingroš | skóre: 27 | blog: Nautilus | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Čekal jsem kdy to někdo řekne, akorát jsem sázel na slováky ;-)
    Soutěžte na české LinuxWiki a vyhrajte plyšového Tuxe.
    8.12.2007 12:46 ycuzo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Počítač používam denne,takže žiť bez neho asi ťažko,nanajvýš dva-tri dni, alebo počas dovolenky.
    mikirc avatar 8.12.2007 14:27 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    no kdybych byl bez PC asi bych travil dost casu ve skole coz se mi moc nezamlouva
    Byl jednou jeden...
    kotatko avatar 8.12.2007 14:38 kotatko | skóre: 10 | blog: mafyblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    No...jelikož se prací na počítači živím, tak asi ne.....A ta přdstava, že dělám třeba elektrikáře? No, tak to ne :-O
    Můj blog ČAV is only right for HAM.První český cubesat. mafy@njs.netlab.cz | soom.cz | PAST |
    8.12.2007 16:22 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    velmi rad by som sa ho zbavil ale bohuzial studium mi to nedovoluje. a koniec koncov je to moja droga
    8.12.2007 16:43 wo | skóre: 2 | blog: wo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Život ano, práci ne
    Vojtěch Trefný avatar 8.12.2007 18:27 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Představit si to dokážu a je to představa docela děsivá...
    freshmouse avatar 8.12.2007 18:31 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Ano, dokážu: ale ne svůj. :-)
    Pethros avatar 8.12.2007 18:55 Pethros | Dobruška City
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    pár dní bez pc to je věčí masakr než americkej horor.
    Max avatar 8.12.2007 20:23 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Kdybych změnil prostředí, tak by mi to nevadilo :).
    Zdar Max
    PS:Změnu prostředí myslím třeba odstěhování se na Alijašku apod. :D
    Měl jsem sen ... :(
    9.12.2007 08:03 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    +1 Ale ja bych radeji nekam za teplem :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    9.12.2007 18:55 Andy | skóre: 18 | NMnMet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    ali jaška? :) zni dobre :) to je nekde na pomezi iranu a turkmenistanu ?:)
    Válka je vůl ... a já taky ;) | Chaotic state of my influence.
    Max avatar 9.12.2007 23:41 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Hnidopichu :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    10.12.2007 13:53 Andy | skóre: 18 | NMnMet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    omlouvam se ale musel sem :)
    Válka je vůl ... a já taky ;) | Chaotic state of my influence.
    12.12.2007 00:57 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Zapni si antialijašing, to pomůže. ;-)
    8.12.2007 21:25 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Představit si život v starověkém Řecku není až tak obtížné.
    vencour avatar 8.12.2007 21:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?

    Ještě jedna připomínka, když už se tu mluví o fantaskních představách: autor měl na mysli osobní počítač, že? Jako strojní inženýr ve Star Treku bych se motal neustále kolem počítačů, tedy okolo strojů provádějících jisté úkony na základě zvoleného, vloženého programu, i když bych o nich samých nemusel vědět nic.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    8.12.2007 22:10 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Pokud to tak myslel, měl to i uvést. I jednočipy jsou počítače. A existují i analogové počítače. (zatlačte slzu na integrátory :-)) Počítač je docela široký pojem.

    Ale pokud se bavím o PC IBM kompatibilních, tak se musí poznamenat, že Scotty měl slabost pro Macintoshe. ;-)

    viz. http://memory-alpha.org/en/wiki/Star_Trek_IV:_The_Voyage_Home#Memorable_Quotes
    "Ah – a keyboard! How quaint!"

    Scott, trying to work a Macintosh

    Dr. Taylor orders Michelob beer over dinner, one of the few instances where an actual product is named in Star Trek. While the beer's label was never shown, another company managed to have a rare Trek moment of product placement. The computer used by Scotty at the Plexicorp factory is clearly a period-appropriate Macintosh Plus, and Apple Computer Company—as it was then known—receives a credit at the end of the film. Star Trek V: The Final Frontier offers one of the few other instances of product placement in the franchise's history, when Kirk, Spock and McCoy go camping wearing Levi's jeans.
    xsubway avatar 8.12.2007 22:28 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Nedovedu:| Pocitac je muj pracovni nastroj :)
    9.12.2007 00:14 Fracty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Asi by se to dalo zvládnout bez problému, ale vždy se najde někdo kdo to zkazí... Počítač tak z 60% využívám na práci, a ten zbytek jde vynechat. Ale je nutné aby i ti s kterýma přijdu do styku udělali to samé, jelikož obvykle kvůli nic se opět dostanu k počítači.
    thingie avatar 9.12.2007 07:31 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Ano, ale nenapadá mě nejmenší důvod proč bych měl.
    Růžové lži.
    9.12.2007 18:17 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    ja bych vydrzel mesic bez PC
    9.12.2007 18:45 MarSik | skóre: 16 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Dokazu si predstavit, ze bych v praci obsluhoval par tlacitek, a nezajimal me ten pocitac za tim, nebo delal neco nenudneho bez nej. A ve volnem case klidne, ale muselo by byt co delat, dneska tech moznych aktivit uz dost ubyva, spousta lidi sedi radsi u toho pocitace. Ale napada me, ze nejaky kluby deskovych her sem jeste videl ;)
    Nothing is foolproof...fools are very clever.
    9.12.2007 20:59 TomCat1 | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Hodně mě udivuje, jak mnoho lidí tady má velmi malou představivost.
    Have you tried turning it off and on again?
    10.12.2007 08:07 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Vzheledm k tomu, ze jsem bez nich zil prvnich osmnact let sveho zivota, tak ano. I kdyz bych musel zcela zmenit navyky a ostatne i zpusob prace.
    Dalibor Smolík avatar 10.12.2007 08:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Každá doba v lidské historii si vyžaduje znalost něčeho, bez čeho se nedá obejít. V současné době jsou to počítače. U nás ve firmě například je nezbytně nutné, aby i vedoucí švadlen počítač ovládala alespoň na uživatelské úrovni, zvládla e-maily s přílohami, skenování dokumentů, komunikaci přes skype, atd. Bez počítačů to nejde, i když před 20 lety jsem si život bez nich dovedl docela klidně představit.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.12.2007 10:36 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    áno, ale nevidím dôvod :-D
    David Ježek avatar 10.12.2007 12:32 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    na to kolik času u PC trávím si to představím naprosto v pohodě. Klidně třeba 14 dnů nebo i měsíc. Nicméně problém je v tom, že anketa by se spíš měla ptát:

    dokážete si představit život bez TV, VHS, DVD, mobilu, rádia, hospody?

    ... protože prostě PC už dávno není na hraní her apod. PC je běžný komunikační prostředek na úrovni mobilu (icq, skype,...), televize (filmy z P2P, divx a tak vůbec), rádia (streamy) atd. Nelze jej takto oddělit od jiných komunikačních nástrojů.

    Ostatně Robert X Cringley říkal v polovině devadesátých let: TV i telefon potřebovali 30 let na to, aby se z nich stal běžný prostředek v domácnosti, nad kterým se nikdo nepozastaví. PC za sebou mají 20 let. Za deset let nashledanou.

    A těch 10 již uběhlo.
    10.12.2007 18:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    život bez počítače? klidně. Ale svejch lyží se nevzdám ;-)
    11.12.2007 11:09 Peter Lehotsky | skóre: 26 | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    V pripade nejake globalni katastrofy bez problemu, konecne by bylo vice casu na lov s ostepem a pazourkem. A dlouhe klidne vecery u ohne, napriklad v oblibenem byznyscentru nebo nakupnim komplexu :-).

    Pocas dovolene s tim nemam problem ani v civilizovanem svete ;-).
    11.12.2007 15:38 David | skóre: 21 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    No jestli vyhraje moznost: Maximálne niekoľko dní, tak teda fuj!!!
    11.12.2007 18:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Přesně tak, jak to někdo může tak dlouho vydržet :-)
    Valerius avatar 11.12.2007 21:26 Valerius | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Dokážu... představit si cokoliv není problém :-D
    [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /
    12.12.2007 01:00 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Mně napadlo "...a pak jsem se probudil úplně zpocený..." ;-)
    12.12.2007 00:59 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    BTW, odpověď "Rád by som, ale nedokážem to" by možná zasloužila rozdělit na dvě varianty - duševně a fyzicky. Jinak do ní spadnou i lidé s kardiostimulátory. ;-)
    12.12.2007 12:54 TomCat1 | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Myslíš, že člověk s kardiostimulátorem si neumí představit, že má zdravé srdce, a že jej nepotřebuje?
    Have you tried turning it off and on again?
    Pavel Čejka avatar 12.12.2007 13:03 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokážete si predstaviť život bez počítača?
    Bez počítače s architekturou vycházející z IBM PC se klidně obejdu, bez MS Windows se obcházím už sedmý rok, bez stroje s Linuxem bych se obešel o dost hůř, ale bez jakéhokoliv počítače určitě ne, nejvýše těch pár dní. Rozhodně bych se nevzdal ZX Spectra, to bych už nebyl já :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.