abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:55 | Komunita

    Společnost Proxmox Server Solutions stojící za virtualizační platformou Proxmox Virtual Environment věnovala 10 000 eur nadaci The Perl and Raku Foundation (TPRF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána nová verze 2.4.65 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešena je bezpečnostní chyba CVE-2025-54090.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Společnost Proton AG stojící za Proton Mailem a dalšími službami přidala do svého portfolia AI asistenta Lumo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 12:22 | IT novinky

    Amazon koupil společnost Bee zaměřenou na nositelnou osobní AI aktuálně nabízející náramek Pioneer (YouTube) s mikrofony zaznamenávající vše kolem [𝕏, LinkedIn].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Teufel nedávno představila svůj první open source Bluetooth reproduktor MYND.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    22.7. 20:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.2 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.7. 19:33 | IT novinky

    Anton Carniaux, právní zástupce Microsoft France, pod přísahou: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu, musí dodržovat americké zákony.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    22.7. 15:33 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 141.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Lokální AI umí uspořádat podobné panely do skupin. Firefox na Linuxu využívá méně paměti. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 141 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.7. 22:44 | Bezpečnostní upozornění

    NÚKIB upozorňuje na kritickou zranitelnost v SharePointu. Jedná se o kritickou zranitelnost typu RCE (remote code execution) – CVE-2025-53770, která umožňuje neautentizovaný vzdálený přístup a spuštění kódu, což může vést k úplnému převzetí kontroly nad serverem. Zranitelné verze jsou pouze on-premise verze a to konkrétně SharePoint Server 2016, 2019 a Subscription Edition. SharePoint Online (Microsoft 365) není touto zranitelností ohrožen.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    21.7. 21:00 | IT novinky

    Společnost Valve zpřísnila pravidla pro obsah, který je možné distribuovat ve službě Steam. Současně řadu her ze Steamu odstranila. V zásadách a pravidlech přibylo omezení 15: Obsah, který by mohl porušovat pravidla a normy stanovené zpracovateli plateb a souvisejícími sítěmi platebních karet a bankami nebo poskytovateli připojení k internetu. Sem spadají zejména určité druhy obsahu pouze pro dospělé.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (27%)
     (24%)
     (4%)
     (6%)
     (5%)
     (2%)
     (3%)
     (29%)
    Celkem 97 hlasů
     Komentářů: 14, poslední včera 23:49
    Rozcestník

    Nakupujete na internetových aukcích?

    eBay
    15% (175)
    Aukro
    27% (321)
    jinde
    6% (67)
    ne
    62% (746)

    Celkem 1204 hlasů
    Vytvořeno: 25.2.2008 19:31

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Honza Balák avatar 25.2.2008 19:38 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Nenakupuji, nemám v ně důvěru... respektive spíš v nabízené zboží.
    <null>
    25.2.2008 19:52 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?

    Já mám z aukrem celkem dobré zkušenosti. Sehnal jsem tam zajímavé věci jako třeba Itrony IV-6, obří chladič z polovodičů ČKD, super "ruku" na monitor, válendu ...

    Bez rizika to není, ale IMHO lepší, než normální internetové "bazary".

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    Honza Balák avatar 25.2.2008 20:13 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    No třeba jsem narazil na foťák (Olympus SP-550UZ) za docela dobrou cenu, ale...

    Přes inzerát jsem totiž koupil RC model vrtulníku a on má menší vadu - nechce vzlítnout. Takže dá dost práce to zprovoznit :-). A pro rejpavé - u mě chyba není :-D
    <null>
    25.2.2008 21:02 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Tak to je teda blbá vada : - )
    I am Jack's wasted life.
    Valerius avatar 25.2.2008 22:44 Valerius | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    taková OPRAVDU menší :-D
    [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /
    28.2.2008 16:40 tony
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    kupil som canon EF 50mm f1.4 na ebay - skvely objektiv, az na to ze to asi niekto polial sirupom a na koncoch sa zasekaval. musel som dat do opravy...
    Max avatar 25.2.2008 21:21 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Přímo aukcích se nedá říci, řekl bych bazarech a ano, nakupuji a je to to nejlepší, co může být. Když člověk používá kvalitní servery a není úplně hloupý, tak těžko narazí na nějaký podvod či lichvařinu ...
    Zatím tak funguji od r. 2002, potkal jsem sice pár takových podvodníčků, ale nikdy jsem se nenechal nachytat, takže zatím maximální spokojenost :). Uživatelé fór na pctuningu a ocguru ví, o čem mluvím :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Marián Kyral avatar 25.2.2008 21:35 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Na vánoce dostala dcerka Lego Duplo, tak teď na Aukru dokupuji kostky, ať se dá pořádně stavět ;-)
    David Watzke avatar 25.2.2008 21:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Ne, raději tady hodím inzerát do bazaru.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    dayvee avatar 25.2.2008 23:10 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Uprimne receno nemam duveru v pouzite cizi zarizeni. Shanim-li neco, radeji si nasetrim na nove, nepouzite a koupim to v eshopu. Pouzite zarizeni kupuji jen od znamych a kamaradu kterym duveruji
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    Max avatar 25.2.2008 23:29 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Já kupuji většinou použité zařízení, které je ještě v záruční době, takže tam se pomalu ani nejni čeho bát ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    26.2.2008 10:43 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Shanim-li neco, radeji si nasetrim na nove, nepouzite a koupim to v eshopu.
    Ne všechno lze koupit nové. Mnohdy jsou věci cenné právě proto, že nejsou nové.
    David Ježek avatar 26.2.2008 11:03 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    třeba kalhotky britney spears :-D
    26.2.2008 11:45 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Kdyby mi někdo zaplatil, tak bych třeba i uvažoval o tom, že se na takovou věc z dálky podívám...
    David Ježek avatar 26.2.2008 11:52 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    sakryš Roberte, přestaň tu myšlenku dále rozvíjet, chystám se obědvat. ;-)
    27.2.2008 10:58 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Máš tam chybu, chtěl jsi napsat "objednat". :-D
    frEon avatar 27.2.2008 14:39 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    dam vic ;-)
    Talking about music is like dancing to architecture.
    26.2.2008 20:20 TomCat1 | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Např. na eBay je velká nabídka zcela nových věcí. Tzn. můžeš vydražit i novou věc se zárukou.
    Have you tried turning it off and on again?
    Milan Vít avatar 26.2.2008 07:43 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Na eBay, ale jen věci, které se u nás koupit nedají a předat je lze elektronickou cestou. Často například předplacené kupóny do iTunes Store.
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    David Ježek avatar 26.2.2008 08:41 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    na aukru se nebojím, ostatně mají i jisté "obranné techniky", nicméně pokud kupuji, tak jedině od člověka s aspoň několika kladnými hodnoceními, pokud prodávám, tak zásadně s platbou předem na účet. zatím 63 aukcí (rozložené ~50/50% nákup/prodej) a ani jediný problém.
    26.2.2008 19:16 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Na aukru nějaký žák naší školy připravil nějakého nešťastníka o cca 11000kč a protože to policie začala řešit až po době delší než půl roku, tak se nedochovaly na serveru žádné záznamy, které by mohly pachatele usvědčit. Jinak na aukru nakupuji i prodávám. Okrást vás můžou i na ulici, takže jediným způsobem jak nebýt okraden je nic nemít.
    Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
    26.2.2008 11:34 mikro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Aukro aj eBay, kedze som velky blazon do Atari a Amiga kompov, tak sa tam daju obcas zohnat zaujimave veci (hlavne ten pokial ide o eBay). Pamatam si, ked som prvy raz nakupoval cez eBay, som bol vyklepany ako maly fagan :)

    Kazdopadne, neviem ci je to cielovou skupinou (atari/amiga nadsenci), stastim alebo rozumnym pristupom (vzdy som nakupoval od ludi, co mali pozitivne hodnotenia), ale doteraz som nikdy nebol podvedeny -- vzdy poslem prachy nacas a dopredu, predavajuci vzdy poslal to, co slubil. Niekedy sa s nimi da dokonca dohodnut po aukcii, ze nepytaju plnu sumu, odpustia postovne, daju mi paypal konto, aby som to nemusel posielat cez banku etc... proste fakt prima ludia.

    Co sa tyka aukra, tiez v pohode, len mam z tych ludi pocit, ze sme este stale nevyrastli z tej nasej malosti, prilis vela podozrievania, este tam nefunguje taka dovera ako v zapadnych aukciach.

    Inak Aukro ma jednu naozaj uzasnu specialitu (aspon pokial ide o historicke pocitace) -- bezne sa tam objavia ludia, co daju startovaciu cenu 1500 KC za uplne obycajne Atari ST a... teraz to pride... sa tam najdu a ludia, co mu to kupia ;-))) Pritom na ebayi by to bol tak deal za $20 aj s postovnym. Druha vtipna vec je, ze na aukre je plno ludi, co ako keby nepochopili princip aukcie, tzn. hned v prvej hodine clovek bezne najde pri ponuke "od korunky" 10 ponuk, cize par hodin pred koncom aukcie uz ani nema cenu pozerat, pretoze cena je neskutocne premrstena prave vdaka tymto 'skorym prihadzovacom" (toto je inak problem aj na Ebayi, ale nie v takej miere).

    Tot moje skusenosti :-)
    David Ježek avatar 26.2.2008 11:55 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    tuhle tam nekdo prodal sempron 3300+ socket A za ~4500kc. sice sberatelsky kousek, to nerikam ze ne, ale i tak je ta cena TOTALNE premrstena. ale zasejc to ma vyhody ... tuhle jsem tam celkem nedavno prodaval X2 4000+. zacal jsem jej na rozumne cene, kterou jsem si rikal, ze moc nebudu tratit. a ti pitomci co prihazovali to vysroubovali na 1340kc. v den ukonceni aukce stal novy 4000+ rovnych 1351kc :-D
    26.2.2008 16:11 Jan Hataš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    To ti není ani trochu trapně věřejně nazývat pitomcem někoho, komu něco prodáváš? Bratr bude mít radost až to zjistí...

    A BTW ta aukce je tady, kdyby se chtěl někdo podívat jak vypadá takové "šroubování ceny" :-)
    David Ježek avatar 26.2.2008 16:21 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    az na to ze vidis akorat dva posledni stavy (ale po pravde, uz nevim kolik prihozeni tam probehlo)
    Marián Kyral avatar 26.2.2008 22:05 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    No nic moc. Kdyby to bylo od koruny, tak by to bylo něco jiného :-)
    Marián Kyral avatar 26.2.2008 21:54 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Hold v zápalu boje ;-)

    Já třeba včera tři aukce vyhrál a dnes dvě prohrál. Teď si dám zase pohov, než se objeví něco zajímavého.
    26.2.2008 14:04 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    jop kupuju :-) aukro i ebay :-) na ebay ted vetsinou audio cd :)
    Metal smajdalfe, METAL!
    Elch avatar 26.2.2008 15:19 Elch | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Nevěřim, ve správnou funkčnost věcí, koupených z druhé ruky...
    26.2.2008 20:07 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Třeba u plakátu, knihy nebo lístku na koncert je ta funkčnost trochu bezpředmětná...
    26.2.2008 20:22 ####
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Tak treba listky na koncert se za louzi falsuji a prodavaji a pak se lidi z druhe ruky nestaci divit, kdyz se nedostanou tam kam meli namireno.
    26.2.2008 20:30 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Proc? Jsou sice druhy zbozi, ktere nema smysl kupovat z druhe ruky, ale obzvlast v IT je spousta druhu zbozi, u ktereho pri pouziti zadne pozkozeni ci opotrebeni nevznika.

    Typyckym pripadem jsou soucasti, ktere nemaji zadne mechanicke casti - pokud s nimi predchozi majitel nedelal "psi kusy" (napr. brutalni pretaknovani se zvysenym napetim u procesoru), budou fungovat stejne jako na zacatku. Jsou sice vyjimky (napr. kondenzatory na zakladnich deskach), ale vzdy jsem mel mene problemu s pouzitym hardware nez novym (viz "vanova krivka"), snad az na jednu desku, u ktere jsem musel vymenit kondenzatory (tu jsem ale dostal zadarnmo :-) ).

    Starsi hardware je vetsinou jinak nez v bazarech ci aukcich nesehnatelny (zkuste dnes sehnat treba RDRAM ... nebo nedej boze RDRAM termitnatory ...), navic u bezneho hardwaru je casto skutecna zivotnost mnohem vyssi nez moralni. Pokud potrebujete jen jednu vec u starsiho stroje, tak bud muzete pouzit bazarovou, nebo kupovat vse nove.

    Pouzity hardware bych ho rozdelil do tri trid podle zpusobu opotrebovavani:

    1) Zadne pohyblive casti, zadne velke namahani - pameti, pridavne karty (mimo vykonych grafik s aktivnimi chladici), ruzne radice, kabely, redukce, media se software. U takovehoto zbozi staci prekontrolovat - pokud chodi, nebyva s nim problem.

    2) Zadne nebo snadno vymenitelne pohyblive casti, ale ma nemechanicky (vetsinou teplem) namahane casti - zakladni desky (chladice chipsetu, kondenzatory, MOSFETy), vykone grafiky (chadice), zdroje (chladic, kondenzatory, vykonove prvky), pretakovane procesory (tepelne pozkozeni), flashdisky (opotrebeni FLASH pameti), monitory (obrazovka u CRT, podvetleni u LCD). Pokud je v haji jen chladic, tak po jeho vymene (popr. uprave na pasiv) muzeme dostat za malo penez hodne muziky (i vcetne ceny chladice) ... tedy, alepon pokud uzivatel onen hardware predtim "neupekl".

    3) S mechanickymi pohyblivimy castmi (a nejen jimi), co se opotrebovavaji - typycky opticke mechaniky, harddisky, ventilatory a harddisky. I kdyz dobre harddisky vydrzi i leta (mam v supliku pres patnact let stale funkcni stare disky), tak radeji nebrat (hlavne optiky), a pokud uz ano, tak pocitat s moznosti selhani. Napr. disk na preneseni vetsiho mnozvi dat (dnes desiky GB) muze byt klidne pouzity - muze byt porad levnejsi nez drahy mnohagigovy flashdisk a pokud odejde, tak prinejhorsim budete muset jit s flashdiskem vickrat ci vypalit to na pakl DVD-+RW ...
    26.2.2008 21:13 Wirg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Souhlas. Moje zkušenost s nákupy použitých a nových věcí taky vanovou křivku potvrzuje.
    26.2.2008 22:05 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Souhlasím, na eBayi nakupuju v podstatě jen elektroniku a nestalo se mi, že by mi došla nějaká věc v nefunkčním stavu. Ano, měl jsem tu už něco vadného, ale šlo o věc novou se zárukou, takže výměna žádný problém. Jinak z eBaye mám notebook a v podstatě celý nový počítač, co mi tu teď leží na stole. A co se týče starších věcí (např. 100 MHz SO-DIMM low density RAM modul), neznám lepší místo. Zkuste si takový modul koupit v ČR (pokud nechcete celý notebook :)).

    Ceny za mnoho věcí (jmenovitě takový ten OEM hardware z Hong Kongu, na kterém není moc co zkazit) jsou oproti těm zdejším doslova směšné (CF to SATA adaptér za 150 Kč, USB hub 89 Kč, držák telefonu do auta za 140 Kč [vč. dopravy]) a to i za cenu, že musíte platit poštovné.
    Rezza avatar 26.2.2008 16:54 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Prodavam obcas na Aukru...
    Fluttershy, yay! avatar 26.2.2008 21:52 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Mám laptop z Aukra.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    27.2.2008 11:32 depka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    ja tez ;)
    27.2.2008 08:46 wojta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Poměrně často nakupuji i prodávám na Aukru (pro mne je často cca 1-2x za měsíc). Zejména jde právě o starý nebo dokonce historický hardware. Spokojenost je velká, jen jednou za ty tři roky jsem narazil na křiváka.
    27.2.2008 11:32 depka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    solventni prodejce si nedovoli prodat zajice v pytli a kdyz uz se neco posere je ochoten prisoupit na nejake reseni(reklamace, vraceni casti penez-kdyz neni zbozi zcela vadne) protoze se boji negativnich kometaru. Co jsem si cetl ty stiznosti na aukro foru na podvodne aukce ,vetsinou to byly na oko bijici podezrele aukce navic od novacku prodejcu
    27.2.2008 13:38 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Nakupoval jsem na nemeckem ebay, na americkem ebay, vzdy jen nove veci s pevne stanovenou cenou, ale nejvice kupuju na nemeckem amazon.de, tento obchod nema chybu (pokud mate nemeckou adresu), ale v tomto pripade se vlastne nejedna o aukce.
    27.2.2008 13:41 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Má nakupování na amazon.de nějaké jiné výhody oproti amazon.com? Kromě cla? Nakupoval jsem na amazon.com a taky bylo vše bez problémů. Až na dobu doručení.
    27.2.2008 17:50 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    nevim jak na amazon.com, ale na amazon.de jde platit ceskou kreditkou, doruceni (po nemecku) pomerne rychly, veci primo od amazonu nad 20E jsou bez postovnyho, a pri dnesnim kurzu eura vyjde treba canon 400d se zakladnim objektivem na 14500Kc...
    27.2.2008 19:13 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Na americkém jde českou kreditkou platit taky. :-) Elektroniku jsem ale nekupoval. Většinou jenom knihy, ale ty tam asi budou mít jenom v němčině.
    27.2.2008 22:28 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    ne, maji i sekci s anglickymi knihami - http://www.amazon.de/b?ie=UTF8&node=52044011
    27.2.2008 22:45 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Hmm, ale zrovna knížku, kterou jsem objednával z Amazonu naposled bych tam pořídil o celé tři stovky dráž (a to počítám i poštovné z USA).

    Každopádně je to dobré vědět, příště si to ještě porovnám a třeba i ušetřím. Ale to poštovné zdarma nad 20 € bude asi jenom pro objednávky v rámci Německa, že?
    28.2.2008 10:53 mikro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    pruser s amazon.com je, ze ti nepredaju elektroniku, ak nie si z USA. nejake divne nariadenie.
    27.2.2008 20:36 Andy | skóre: 18 | NMnMet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    ja napr. shanim zesilovac za rozumnou cenu (uz asi pul roku), klidne i skrablej a nic :) asi sem moc narocnej ;)
    Válka je vůl ... a já taky ;) | Chaotic state of my influence.
    27.2.2008 22:16 Jumperman | Liběšice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Na internetových aukcích nenakupuji... Radši si produkt objednám přes firmu, taktéž na internetu... :)
    m1c4a1 avatar 28.2.2008 01:17 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Zrovna jsem si na Aukru založil předevčírem účet, abych mohl dědovi pomoct prodat univerzálku 200 k soustruhu. :-D Tak uvidíme, co je to zač, čekám na potvrzovací dopis. :)
    28.2.2008 09:29 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    Kupoval som dost veci na aukciach (a par veci aj predaval) - ale nikdy nie zo zahranicia. Daju sa tak zohnat veci, ktore je takmer nemozne zohnat inym sposobom.
    28.2.2008 15:33 georgo23 | skóre: 26 | blog: instalace_vmwaru | Karviná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakupujete na internetových aukcích?
    NO ja mam treba dobre zkusenosti s Ebay.
    Nasel jsem bryle raybany na jejich webu ktere se mi fakt libili.
    U nas za ne chteli cca 4-4500 tis. , ale bonbonkem bylo to ze nesli sehnat. Nabizel jsem 100% zalohu dopredu, prosel jsem mnozstvi optik a nic. Tak jsem si je nasel na ebay a kouopil i s postovnym za 2100,- :-).Samozrejmne uplne nove. To same kdyz jsem hledal na socket 939 cca pred mesicem dvoujadrove CPU. Unas jej sehnat ? temer zazrak, tam jsem jej koupil za polovicni cenu naseho nedostupneho zbozi, takteze nove. No co na to dodat ...
    jen se učím jak se to naučit .... ...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.