abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    10.5. 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 594 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Pracujete přes Vánoce?

    jako ve všední den
    22% (262)
    ne, ale budu ve střehu
    26% (306)
    ani nápad
    52% (606)

    Celkem 1174 hlasů
    Vytvořeno: 21.12.2008 23:37

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Max avatar 21.12.2008 23:43 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Né, nakonec jsem si vzal dovču, nicméně budu bdít a telefony zvedat. Jinak budu dělat svoje věci, takže úplný odpočinek nehrozí.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Jakub Lucký avatar 21.12.2008 23:50 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    No, přijímačky na VŠ jsou ohne legrace, obzvlášť ty v lednu... Takže budu pracovat ale ne pracovat ve smyslu job, ale ve smyslu work :)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Conscript89 avatar 24.12.2008 13:09 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Coze? Prijimacky v lednu? A to kam? Ja je delal na zacatku kvetna. Co me ceka ted v lednu je zkouskovy :/

    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    Jakub Lucký avatar 24.12.2008 14:40 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    njn... tyhle [A-Z]AMU školy jsou svinstvo :)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    25.12.2008 18:04 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    To jsou asi nejaky talentovky. Kamarad delal tusim jeste o dost drive.
    25.12.2008 23:19 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Určitě, najít talenty trvá dlouho :)
    Jakub Lucký avatar 26.12.2008 11:58 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    No právě... vyberte z 90ti zájemců 5...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    27.12.2008 23:40 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    90ti
    Pro Vaše dobro doufám, že nebudete dělat zkoušky z češtiny... nebo si raději znovu projděte psaní číslovek. ;)
    Jakub Lucký avatar 28.12.2008 00:36 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Nedělám... a tohle píšu čistě dle výslovnosti, protože jinak mi to prostě vypadá divně...

    Navíc, Čapek (jestli se nepletu, možná to byl jiný významný spisovatel) psal úplně bez interpunkce apod... Tak moje číslovky jsou vedle toho banalita ;)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    28.12.2008 00:55 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    To nevím, ale Hrabal má souvětí na kapitolu. ;) Těch co psali bez interpunkce určit bude více, zejména pak v poezii. Ale víte, jak to v umění chodí... napřed musíte ukázat, že ovládáte to ostatní, než můžete začít tvůrčím způsobem porušovat všechna pravidla a vytvářena díla sestávající z jednolitě zeleného plátna. ;)

    No, tak máte štěstí s přijímačkami a pro příště si zapamatujte, že "divně to vypadá", když k tomu připojíte koncovky "po anglicku" (jako 1st, 23rd...). Je to nešvar a škaredý zlozvyk. ;) Když píšete číslovku číslicí, tak existují dvě podoby zápisu: řadová číslovka s tečkou za číslicí a všechno ostatní bez jakýchkoliv znašek nebo koncovek. Pravopis předpokládá, že ctěný čtenář si to bude schopen vyskloňovat sám. "5 z 90ti" by se tedy četlo jako: "Pět z devadesátiti." To jste skoro s jistotou říci nechtěl. ;)
    xkucf03 avatar 28.12.2008 01:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    +1 tyhle patvary jsou nechutné.
    Na druhou stranu: řadové číslovky se učí už na základce, takže bychom mohli mít radost, že sem chodí i mladší žáci :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    David Watzke avatar 22.12.2008 00:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Nepracuju nikdy a teď přes prázdniny (tj. do 4. ledna) budu těžce válet šunky :-D Ne, kecám, plánuju s pár věcma pohnout, předevčírem jsem o tom psal u sebe v blogu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Pavel Půlpán avatar 22.12.2008 19:30 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Jojo... překopat web. Co mi to jen připomíná? Každej den o tom alespoň pět minut uvažuju! :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    David Watzke avatar 23.12.2008 12:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    :-) Překvapivě jsem se dokopal aspoň k tomu admin rozhraní, bylo to mnohem jednodušší než jsem si myslel. Zamyslel jsem se nad tím jak by mohla vypadat grafika mýho novýho webu a... ne. Asi pak poprosím nějakýho grafika o inspiraci :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Pavel Půlpán avatar 23.12.2008 13:51 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Čím míň grafiky, tím líp. Slackwaristi by měli radost... :-)
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    David Watzke avatar 23.12.2008 13:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Jasně :-) Spíš než grafiku jsem si říkal že bych zkusil něco cool, něco co by prostě lidi posadilo na prdel. Přemýšlel jsem o použití AJAXu, ale nevím jak stoprocentně lze vyřešit fallbacky. Uvidím. Možná jen nastuduju něco z CSS3 s tím, že v pravěkých browserech (zdravíme IE, které dodnes pořádně nepodporuje ani CSS2) to holt tak pěkný nebude :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Pavel Půlpán avatar 23.12.2008 14:02 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    No, AJAX je něco, čeho se bojím jak čert kříže... respektive mi to spíš připadá na jednoduchej web jako naprosto zbytečná komplikace. A CSS3 bych též zatím nechal spát. Takže v mým případě zase nic! :-D

    Zajímavý je, že myšlenku na cool věc mám většinou, když nemám čas. A teď, když sedím v jobu a nemám do čeho píchnout (aj asistentky už jsou v tahu), tak mě nic nenapadá. :-)
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Josef Kufner avatar 23.12.2008 18:14 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Můžeš celý web udělat jako RPG... chodit jednoduchým 3D světem... koukat na zdi s plakáty... samozřejmě žádné obludné animace, jen stylově vyrobené stránky a zajímavou navigaci. A nezapomeň na mapu :)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Jakub Lucký avatar 24.12.2008 11:37 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Takhle funguje nějaký správce souborů... Jako 3D manager... A to je dost peklo...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    22.12.2008 00:28 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Jistě. Zítra (22.) to je jasnačka, 23. jdu pravděpodobně taky a pokud vstanu před jednou dopolední, tak i na Šťedrý den jdu do rachoty (jinak by to nemělo smysl tam už chodit). A to tam jdu spíš kvůli tomu, že chci, než že bych musel (ono se okolo 24. furt luxuje, utírá prach, lidi jsou na sebe sprostí, překáží si při gruntování a vůbec není moc o co stát -- i když člověk zaleze do pokoje k počítači a pustí si muziku, tak furt slyší njaký randál, který ho ruší).

    22.12.2008 00:33 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Ono tohle pracování přes svátky nebo víkendy je podle mě někdy dokonce lepší než práce v běžné dny, protože má člověk větší klid, nepotká moc lidí a může si v klidu dělat svou práci. Ale nesmí se to přehánět.

    Drom avatar 22.12.2008 10:44 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Proto nejradeji pracuju v noci :)
    22.12.2008 11:50 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    ... ono se okolo 24. furt luxuje, utírá prach, lidi jsou na sebe sprostí, překáží si při gruntování a vůbec není moc o co stát ...
    Rozumne reseni, kdybych nebyl zrovna ten, kdo nakonec bude muset provadet to luxovani a podobne prace, nejspis bych se take "ulil" do prace, tam je vetsi klid.

    Druha alternativa je Vanoce prospat, ale pokud nejste medved (kterym se to toleruje), tak vas budou stejne porad z postele tahat, i kdyz jste oficialne ve stavu nemocnych. Navic pokouset se usnout v okamziku, kdyz v okolnich bytech klepou rizky, luxuji, cosi melou v kuchynckem robotu, venku klepou koberec a jeste k tomu vsemu porad pousteji koledy, je opradu nadlicky ukol ...
    22.12.2008 12:45 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    > Rozumne reseni, kdybych nebyl zrovna ten, kdo nakonec bude muset provadet to luxovani a podobne prace, nejspis bych se take "ulil" do prace, tam je vetsi klid.

    Já mám uklizeno vždycky, tak nemusím takhle "náhle". Pokud to náhodou vypadá jako v tanku, tak to je jen takový "povrchový nepořádek" (použité oblečení na zemi atd. :-)), který lze uklidit během pěti minut. A ostatním se v bordelu nehrabu. :-)

    > Druha alternativa je Vanoce prospat, ale pokud nejste medved (kterym se to toleruje), tak vas budou stejne porad z postele tahat, i kdyz jste oficialne ve stavu nemocnych.

    Třeba Silvestr ztratil význam. Když jsem byl mladší, tak pro mě Silvestr znamenal ponocování. Teď ponocuju běžně a dokonce bych řekl, že na Silvestra chodím spát dříve než jindy. :-)

    23.12.2008 13:31 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Pamatuju, ze jsem nejakou dobu bezel na jadre, ktere bylo prelozeno 31.12. v cca. 23:20 :-) (a to jsem tehdy jeste musel patchovat i2c a lmsensors).
    22.12.2008 00:52 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    No asi takhle - jako mladej svobodnej sem o case vanocnim byl v praci , protoze lidi s rodinama byli doma a nekdo to udelat musel. Ted mne cas zaradil mezi ty s rodinou a tak budu s rodinou na horach a tuto "poctu" prenecham mladsim. Nicmene na sms o tom ze nefunguje pulka vesmiru a ja jsem jedinej kdo to muze vyresit asi zareagovat budu muset :D.

    22.12.2008 00:55 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Mimochodem, jaké profese to všichni máte, že pořád čekáte problémy a musíte být furt na drátě? Osobně zažívám spíš problémy typu "v kuchyňce není mlíko", a už ty mi přijdou dost zásadní. :-D

    22.12.2008 01:09 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    No samozrejme - problem "nemam strouhanku" je naprosto zasadni. ( Zvlaste 24.12. v 18:00 bych to nazval koncem sveta :D ). Pokud mas na krku support 24/365 a pod sebou nekolik mladasu kteri zdaleka nevi vsechno , jedes na dovolenou s tim, ze ten telefon v krajni nouzi proste pouzijes. Ona  ta pravdepodobnost se u mne uz nejakej rok rovna nule, ale znamej minulej rok o jarnasech na horsky chate fakt hakoval a ja jsem krome svejch potomku hlidal i ty jeho :D

    Heron avatar 22.12.2008 11:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    No třeba takový správce sitě, admin serverů apod. musí být k disposici pořád. Lidé (bohužel) chodí na weby i o svátcích a obecně mimo pracovní dobu a hrozně je irituje, když jim třeba nejde připojení na internet (ty parchanti :-)).
    22.12.2008 12:47 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    > Lidé (bohužel) chodí na weby i o svátcích

    Mimochodem, máš nějaké statistiky, o kolik méně (nebo více) lidé chodí na web o Vánocích (zajímá mě hlavně 24. 12. mezi pátou a devátou večerní)?

    Heron avatar 22.12.2008 14:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Loňské nemám, o letošní si řekni v lednu :-).

    Třeba abíčko poskytne.

    Každopádně ze zkušeností z práce pro ISP je 24.12. průběh trafficu dost podobný standardní neděli. Po 20.00 to vyletí nahoru (lidi zjistí, že v TV ani na vánoce nic není, tak jdou koukat na porno na inetu :-D). Jinak asi každý večeří jindy, protože se to kolem 17-20 nijak zvlášť neodlišuje od běžné neděle.
    22.12.2008 01:13 support
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Zrovna taham 48h vkuse na supporte od 23.12 12:00 do 25.12 12:00 :-)

    xkucf03 avatar 22.12.2008 01:14 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Nepracuji

    Na Vánoce jsem se letos fakt těšil - konečně si trochu odpočinu od školy a práce :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    randy avatar 22.12.2008 01:24 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Cez sviatky som sice doma, ale mam dva tyzdne pohotovost, takze bez mobilu a notebooku nemozem ist ani na krok ;D

    R>
    Marián Kyral avatar 22.12.2008 08:30 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Na vánoce jsem naštěstí doma s rodinou, ale Sivestr strávím v práci. Na druhou stranu, konečně ten Slovenský Euro projekt skončí :-)

    22.12.2008 08:47 Mahu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Tak ja mam dovolenou, ale uz sedim v praci :-( Doufam, ze to nebude na dlouho ...

    22.12.2008 09:07 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Ja budem sice doma, ale budem este dokoncovat dokumentaciu a robit podobne cinnosti, na ktore pocas roka nie je velmi cas. Ale celkom sa tesim, milujem svoju pracu :) Hlavne nech tie prekliate telefony nezvonia.

    22.12.2008 09:45 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Mě vždycky pobaví, jak snad v každé knížce nebo článku o programování je napsáno, že se má dokumentace dělat průběžně, přičemž realita je většinou zcela jiná. Ale 22. 12. říct "budem este dokoncovat dokumentaciu a robit podobne cinnosti, na ktore pocas roka nie je velmi cas", to je úlet. :-)

    22.12.2008 17:36 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    To protože takové knížky a články píšou teoretici, kteří skutečně nikdy neprogramovali. Ono když během programování narážíte na nečekané komplikace, přepisujete části SW znovu od začátku, několikrát se "doplní" (tj. základu změní) zadání, musela by se i ta dokumentace několikrát přepisovat. Proto na to každý kašle a dokumentuje, až když musí.

    24.12.2008 15:41 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Ano, to už je takový folklór mezi programátory. Kdyby programátor přiznal, že dělá dokumentaci, nebo nedej bože, píše poznámky, tak se na něj ostatní dívají jako na kreténa. Proto raději každý hrdinsky vykřikuje, jak nic z toho nedělá. :-D
    stybla avatar 24.12.2008 15:46 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Snazim se delat dokumentaci prubezne. Obcas si rikam, ze nebyt tech komentaru v kodu, tak jsem usetril ~50% mista, ale ... ;-)
    PS: nemam problem to priznat, ale take jsem se nikdy neoznacil za programatora :-)
    stybla avatar 24.12.2008 15:45 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Proto na to každý kašle a dokumentuje, až když musí.

    Fantasticky pristup! Rovnou napisu: "az kdyz uz nikdo nevi, co dana funkce popr. kus kodu doopravdy dela".
    24.12.2008 17:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Nejlepší jsou projekty kde pro jistotu nikdo nedokumentuje a všichni spolíhaj na nějaký exmaples. Měl jsem takhle celkem trable s libmad, lidavcodec a libavformat...
    stybla avatar 24.12.2008 19:51 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    jo, to je smutne. ale byla sance to napravit, ne? :)
    xkucf03 avatar 25.12.2008 00:15 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    O tom jak (kdy, kde, o čem...) psát komentáře hezky pojednává knížka Dokonalý kód.
    Docela mě potěšilo, když jsem zjistil, že tam píší přibližně to, k čemu jsem si sám intuitivně došel :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Conscript89 avatar 25.12.2008 08:45 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    O tom ta knizka prece je, ne? :)

    Ted ji pomalu ctu, koupil jsem si ji k vanocum :D

    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    22.12.2008 09:22 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    budu ve strehu... za predpokladu, ze "pres Vanoce" je mysleno mezi 24-26... :-/ ...jinak je anketa zase dvojznacna.

    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    Salutis avatar 22.12.2008 09:31 Salutis | skóre: 7 | blog: Salutis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Budem relaxovať.

    Najväčší dar je vedieť posúdiť hodnotu vecí.
    Drom avatar 22.12.2008 10:56 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    O svatcich mam prace dost, nastesti jen svoji. V pohotovosti tak napul budu, ale nemelo by se nic stat a problemy uzivatelu jako "nefunguje mi pocitac" nebo "jak mam zabezpecit svuj wifi router" hazim na leden, to si meli vzpomenout 14 dni zpet, ne o svatku. Jinak ja zasadne nepracuju o sabesu, nehlede na rocni obdobi.
    Fluttershy, yay! avatar 22.12.2008 13:08 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Úřad ne-e. Práce jo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    genius2000.log avatar 22.12.2008 13:20 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Jo, hraju na Stedry den i na Silvestra, mozna i nekdy v prubehu :D
    djhanz.cz - music is my life.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.12.2008 14:16 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Flákat se můžu přes rok, teď toho mám na práci hodně :-)
    Václav 22.12.2008 14:51 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Od zítřka mám sice až do příštího pondělí volno, ale že bych mohl nepracovat se říct nedá…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    22.12.2008 15:29 alanos | skóre: 24 | blog: alanos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Pokud se do toho nepočítá vaření :o) , tak nepracuji.

    22.12.2008 17:16 kubasa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Mě ani nehne

    m1c4a1 avatar 22.12.2008 18:42 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Nepracuju, ale protože mě hned na začátku ledna čekají zkoušky a musí se odevzdat jeden školní projekt, tak mi nezbývá, než se přes vánoční svátky učit. Mám to tak ale už 5. rok, tak jsem si nějak zvykl. :-)

    22.12.2008 21:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    I normálně jsem línej jak veš, natožpak vo Vánocouch :-D
    Isah avatar 22.12.2008 22:52 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Jasně, jdu na noční 24. ,25. a 26. Sloužím blahu nemocného lidu. Bývá většinou klid a 25. mohutný průjmy :-)

    Bohužel, letos naposledy, příští rok už je budeme slavit kvůli synovi.

     

     

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Isah avatar 22.12.2008 22:55 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Omlouvám se, hnusnej wysiwyg mne dostal :-(

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    the.max avatar 23.12.2008 12:01 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    tak si ho vypni:-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    Dalibor Smolík avatar 25.12.2008 22:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    Obávám se, že hromadné průjmy začnou hned po Novém roce, až lidi začnou platit faktury za elektřinu :-)

    Jinak všichni partneři mají volno až do Nového roku, takže práce teď moc nebude.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.12.2008 12:20 kabakov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    ja jsem si vzal v praci volno uz nyni na 22. a 23. abych se trochu zregeneroval a mel trochu klidu na delani semestralek + bakalarky. Ackoliv doma je vetsi zmatek nez bych mel asi v praci a tak vetsinu sve skolni prace udelam pristi tyden pred silvestrem pekne v kancelari ;)
    23.12.2008 16:57 pakanek | skóre: 28 | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    Jen mezi svátky. Ale pokud by se mi vyhnuly ty udivené pohledy "nechej toho a pojď mezi nás", tak pracuji i přes svátky. Člověk musí umět odpočívat nejen o svátcích. A rozhodně ne tak, že se ožere.
    Všechno dobré je pro něco zlé.
    23.12.2008 17:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    A rozhodně ne tak, že se ožere.
    To je spíš vrcholový sport, než odpočinek :-D (zdraví to ničí přibližně stejně...)
    dayvee avatar 24.12.2008 18:53 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    povazovat piti za sport by me jentak nenapadlo. dosud jsem se povazoval za nesportovce.
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    xxxs avatar 25.12.2008 20:47 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    ale ano. sportovci tejto discipliny sa nazyvaju alkoholisti.
    Conscript89 avatar 24.12.2008 13:11 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?

    No, ja budu zprovoznovat domaci server (koupil jsem si na vanoce novej notas, tak z toho staryho udelam serverik), zrovna jsem zacal sosat CentOS.

    Takze to nebude ani tak prace jako spis zabava :)

    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    stybla avatar 24.12.2008 15:21 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pracujete přes Vánoce?
    ve smyslu zamestnani - ne.
    ve smyslu ostatni prace - jako kdykoliv jindy, protoze prace je vzdy vice nez dost.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.