abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:33 | Zajímavý software

    AI Claude Code od Anthropicu lépe rozumí frameworku Nette, tj. open source frameworku pro tvorbu webových aplikací v PHP. David Grudl napsal plugin Nette pro Claude Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:11 | Nová verze

    Byla vydána prosincová aktualizace aneb nová verze 1.108 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.108 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:44 | IT novinky

    Na lasvegaském veletrhu elektroniky CES byl předveden prototyp notebooku chlazeného pomocí plazmových aktuátorů (DBD). Ačkoliv se nejedná o první nápad svého druhu, nepochybně to je první ukázka praktického použití tohoto způsobu chlazení v běžné elektronice. Co činí plazmové chladící akční členy technologickou výzvou je především vysoká produkce jedovatého ozonu, tu se prý podařilo firmě YPlasma zredukovat dielektrickou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 16:33 | Zajímavý projekt

    Patchouli je open source implementace EMR grafického tabletu (polohovací zařízení). Projekt je hostován na GitLabu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:11 | IT novinky

    Český Nejvyšší soud potvrdil, že česká právní úprava plošného uchování dat o elektronické komunikaci porušuje právo Evropské unie. Pravomocným rozsudkem zamítl dovolání ministerstva průmyslu a obchodu. To se teď musí omluvit novináři Českého rozhlasu Janu Cibulkovi za zásah do práv na ochranu soukromí a osobních údajů. Ve sporu jde o povinnost provozovatelů sítí uchovávat údaje, ze kterých lze odvodit, kdo, s kým a odkud komunikoval.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 02:11 | Komunita

    Google bude vydávat zdrojové kódy Androidu pouze dvakrát ročně. Ve 2. a 4. čtvrtletí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.1. 17:22 | Zajímavý článek

    Bezpečnostní specialista Graham Helton z Low Orbit Security si všímá podezřelých anomálií v BGP, zaznamenaných krátce před vstupem ozbrojených sil USA na území Venezuely, které tam během bleskové speciální vojenské operace úspěšně zatkly venezuelského diktátora Madura za narkoterorismus. BGP (Border Gateway Protocol) je 'dynamický směrovací protokol, který umožňuje routerům automaticky reagovat na změny topologie počítačové sítě' a je v bezpečnostních kruzích znám jako 'notoricky nezabezpečený'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    7.1. 06:11 | Nová verze

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu dosáhl 3,58 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Linux Mint a Ubuntu. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 26,32 %. Procesor AMD používá 67,43 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    7.1. 05:55 | IT novinky

    V Las Vegas probíhá veletrh CES (Consumer Electronics Show, Wikipedie). Firmy představují své novinky. Například LEGO představilo systém LEGO SMART Play: chytré kostky SMART Brick, dlaždičky SMART Tagy a SMART minifigurky. Kostka SMART Brick dokáže rozpoznat přítomnost SMART Tagů a SMART minifigurek, které se nacházejí v její blízkosti. Ty kostku SMART Brick aktivují a určí, co má dělat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.1. 18:33 | Bezpečnostní upozornění

    Vládní CERT (GovCERT.CZ) upozorňuje (𝕏) na kritickou zranitelnost v jsPDF, CVE-2025-68428. Tato zranitelnost umožňuje neautentizovaným vzdáleným útočníkům číst libovolné soubory z lokálního souborového systému serveru při použití jsPDF v prostředí Node.js. Problém vzniká kvůli nedostatečné validaci vstupu u cest k souborům předávaných několika metodám jsPDF. Útočník může zneužít tuto chybu k exfiltraci citlivých

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (1%)
     (4%)
     (0%)
     (10%)
     (21%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (11%)
     (54%)
    Celkem 298 hlasů
     Komentářů: 7, poslední včera 15:35
    Rozcestník

    Uživatelské rozhraní GIMPu

    Je skvělé
    11% (107)
    Ujde
    45% (438)
    Je špatné, ale Gimp používám
    19% (187)
    Je špatné, a proto Gimp nepoužívám
    13% (122)
    Nemám názor
    12% (121)

    Celkem 975 hlasů
    Vytvořeno: 19.3.2006 20:48

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 19.3.2006 20:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    No ujde... důležitý je, že není v gtk1 a že je dost dobrej ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.3.2006 21:06 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    To já gimp neřešim vůbec... protože s nim neumim :-D
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    David Watzke avatar 19.3.2006 21:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Taky ne... ale viděl jsem obrázky, který v něm někdo vytvořil... a některý byly opravdu nádherný :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.3.2006 00:05 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Taky jsem viděl obrázky, které někdo vytvořil ve Photoshopu... a nebylo na nich vidět, že je vytvořil ve Photoshopu... ^_~
    22.3.2006 13:17 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Ono to je nepochybně daleko víc otázka autorových schopností než toho, v čem dotyčný pracoval.
    ...
    21.3.2006 17:30 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Tak jsem si včera trochu hrál...
    Pokusil jsem se udělat si banner pro web :-)

    tady

    Příde mi že s gimpem vůbec neumim, ale opravdu hodně se mi líbí ty pozvolný přechody barev ;-)
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    David Watzke avatar 21.3.2006 19:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Docela pěkný, ale to písmo... OMG!
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.3.2006 21:06 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Nezměnila se anketa nějak moc rychle? Někdy to trvá celej tejden a tahle tu nebyla ani dva dny :-/
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    19.3.2006 21:13 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    To si Leos jen chtel overit, zda jsme zaznamenali nejakou zmenu a kdyz byl dostatecny vzorek odpovidajich, dal tam anketu na dalsi 3 dny...
    20.3.2006 08:14 georgo23 | skóre: 26 | blog: instalace_vmwaru | Karviná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    souhlas nektere jsou tu neumerne dlouho, a nektere co by mne docela i zajimaly se tu sotva ohreji.
    jen se učím jak se to naučit .... ...
    19.3.2006 21:18 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Uživatelské rozhraní GIMPu je skvělé
    Uživatelské rozhraní GIMPu je skvělé. Je poměrně intuitivní, ikonky jsou názorné, jen nastavení velikosti štětce je úplně blbé, ale to je spíš chyba programu pod tím rozhraním. Hlavní jsou výsledky práce s GIMPem, ty jsou v mém případě docela uspokojivé a omezeny pouze mojí (ne)schopností, GIMP mi poskytuje dost velkou volnost.
    22.3.2006 13:27 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu je skvělé
    Stoprocentní souhlas.

    Za ty roky co s Gimpem pracuju jsem si na něj zvykl natolik, že by mě jakákoli změna rozraní velice nepříjemně překvapila.
    ...
    19.3.2006 22:19 IGIZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    na gimpovskem rozhrani je blbe ze je tam tisic oken a na liste je ihned plno .. :(( osobne by mi vyhovoval gimp naskladany do jednoho okna ktere muzu jednoduse minimalozovat jinac noproblem
    Vykook avatar 19.3.2006 23:04 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Xnest
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Vojta Drbohlav avatar 20.3.2006 10:02 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Tak si to kopni na jinou plochu. ;-)
    20.3.2006 21:55 BruXy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Presne, taky nerozumim tomu, proc si nekdo neotevre GIMP na jine virtualni plose...
    Kovář David avatar 22.3.2006 13:34 Kovář David | skóre: 2 | Telč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Souhlas, navíc si v GNOME nastavím klávesovou zkratku na minimalizování všech oken a nevídím tu žádný problém.
    19.3.2006 23:18 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Jé, konečně mi prošla nějaká anketa. :-) Byl to ale porod. ;-)

    Osobně si myslím, že je více než dobré, i když by šlo ještě vylepšit. Především myslím práci s okny, protože někdy je v tom zmatek.
    Petr Bravenec avatar 20.3.2006 06:33 Petr Bravenec | skóre: 43 | blog: Bravenec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Gimp byl kdysi fajn. Až dokážu uložit soubor a především vytvořit všechny klávesové zkratky, kterým jsem stačil přivyknout ve verzi 1, bude Gimp zase fajn. Po startu nejnovějšího Gimpa jsem se vždycky akorát strašně vytočil. Takže Gimp 1 ano, Gimp 2 ne!
    Petr Bravenec - Hobrasoft s.r.o.
    20.3.2006 07:22 Ja.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Patrim do skupiny lidi, kterou mrzi, ze v GIMPu neni ctverecek, cara a kruznice...proste GIMPolama:-)
    Max avatar 20.3.2006 09:50 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Ale je ;-) , Filtry => vykreslení => Gfig
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.3.2006 11:01 Marble
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Čára – libovolný kreslicí nástroj (tužka, štětec), klikni na místo začátku, podrž shift, posuň krysu a až budeš spokojený, klikni podruhé.

    Čtvereček, kružnice – výběrem oblasti označ žádaný geometrický tvar a pak Edit->Stroke a vyber si, jakým způsobem aktuální výběr občmárat.
    20.3.2006 07:22 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    S gimpem pracuju rád a že zaznamenal nějakou averzi vůči prostředí - ani ne. Prostě s ním pracuju a tohle neřeším, ono to taky není o tom dělat myší a hledat čuflíky ;)
    20.3.2006 07:25 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    a když už sem to nakousl
    20.3.2006 07:49 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Chybí možnost: Neumím s ním!
    Max avatar 20.3.2006 09:56 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Před týdnem by mi taky chyběla, ale teď už ne. Je to celkem jednoduché, Po asi po 15 hodinách strávených nad gimpem jsem si na něj zvykl a mohu s klidem říci, že se mi už líbí :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.3.2006 11:50 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Jo jo - to si to někdo umí načasovat ;-)
    20.3.2006 14:02 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Uplně jednoduché... po 15-ti hodinách

    Hmm...

    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    David Watzke avatar 20.3.2006 14:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    To je IMHO krátká doba...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.3.2006 11:24 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Krátká doba? Asi jak na co - na to, aby si člověk udělal názor to stačí. Na perfektní zvládnutí všech funkcí asi sotva!
    David Watzke avatar 20.3.2006 14:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    To by byl kapka nesmysl, hum? Uživatelské rozhraní GIMPu - Neumím s ním :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.3.2006 07:10 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    To by byl kapka nesmysl, hum?
    No, viděla jsem tu horší ;-)
    22.3.2006 13:33 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Nemusíš nutně hlasovat v každé anketě. ;o)

    Já taky přeskakuju ankety typu, "až budu velký, chtěl bych být: a) b) c)"
    ...
    6.4.2006 15:36 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Nemusíš nutně hlasovat v každé anketě. ;o)
    Já jsem komunikativní typ. A v každé nehlasuji - nekřivdi mě! Teď jsem trochu cestovala a zanedbávala to tu!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 20.3.2006 08:04 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Uz se tesim na ten flame :-D
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    20.3.2006 14:03 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Mno jo... už se to tu začíná rýsovat ;-)
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    20.3.2006 14:00 HonzaRez
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    A ještě jedna odpověď tu chybí: Nevím, protože ho používám, jenom když potřebuji.
    Jardík avatar 20.3.2006 15:14 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Je špatné, ale Gimp používám.
    GIU jako takové má dobrý vzhled, jenom bych vylepšil ovládání. Bylo by dobré při aktivaci okna s obrázkem, že se ukáže i hlavní okno a další okna s nástroji a podobně při aktivaci okna s nástroji by se měly zobrazit i ostatní, hlavní okno a poslední aktivní obrázek. To by zvýšilo efektivitu práce, než dlouho hledat v liště "ta správná okna" a všechna je aktivovat.
    Je to můj názor, tak mě nekamenujte.
    Věřím v jednoho Boha.
    22.3.2006 13:37 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    To je naprostá blbost, protože pro značnou část věcí "hlavní okno" vůbec nepotřebujete a jenom by zabíralo místo.

    Pokud by někdo takovou věc do Gimpu dopsal, tak to budu reportovat jako bug ;o)
    ...
    20.3.2006 16:38 machr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Rozhrani gimpu je dobry. Az na jednu drobnost - gtk ukladaci a oteviraci dialog. Ten kdo ho vymejslel mel bezpochyby mozek velikosti zajecich varlat!
    Jardík avatar 20.3.2006 17:10 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Mě se vcelku ten dialog na otevírání/ukládání líbí. Alespoň to - na rozdíl od Qt dialogu - není okopírované z Windows. Možná kdyby bylo standardně rozbaleno "procházet jiné adresáře".
    Věřím v jednoho Boha.
    20.3.2006 19:02 Kero | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Myslim, ze spouste lidi nevyhovuje a proto by mela byt moznost jineho - to snad neni takovy problem.
    Jsem odpůrcem GPL, ale ne odpůrce svobodného softwaru. Jen software pod MIT licencí je opravdu svobodný.
    20.3.2006 19:13 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Mylis se. Je to problem. Jeste jsi neslysel o GUG?
    22.3.2006 15:19 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Stoprocentní souhlas. Ten dialog vysloveně nenávidím. ;o)
    ...
    20.3.2006 17:32 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Ze všech, co jsem zatím viděl, mi jak Photoshop tak Gimp dokonale vyhovují. Jestli má tlačítka po víc oknách a nebo v jednom, mi je vcelku fuk -- oboje má své výhody.
    Gimp mám za výborný,
    20.3.2006 20:31 ferjo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Visla prave verzia ktora sa vola GIMPSHOP. Ovladanie je vraj spravene na sposob Photoshopu. http://plasticbugs.com/?page_id=294
    20.3.2006 21:30 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Neeeee! :) Ja chci kafe s kofeinem, maslo s tukem, jogurt s mlikem a Gimp s okynkama! Uz jsem si na nej tak zvykl a mam ho rad! Haf haf!
    21.3.2006 10:20 Roj | Praha / Dobruška / Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Kofolu s cukrem!!
    22.3.2006 15:10 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    A čaj vzniklý louhováním čajových lístečků, pokud možno bez příchutě papíru.
    ...
    20.3.2006 21:29 mc_bizon | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    niečo medzi "Je skvělé" a "Ujde". Neni skvelé, ale určite lepšie ako "Ujde". Najviac mi vadí ako robí s oknami, kvôli tomu ho musím odstavovať na samostatnú plochu. ale inak je dobrý
    21.3.2006 09:10 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Jo, asi tak bych to definoval, sice sem hlasoval pro "Ujde" ale mela by tam bejt jeste moznost neco jako "Je skvele az na par nedostatku" ... :o)) Jinak to ze pro nej vyhrazujes plochu, nebylo to tak zamejsleny? A kdyz se ti tohle nelibi, pouzivej Kritu :o)
    22.3.2006 00:28 Kozuch | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uživatelské rozhraní GIMPu
    Gimp could use a redesign (jako kdysi Dreamweaver)...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.