abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 709 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Partners - trapas

    21.5.2009 12:58 | Přečteno: 2695× | Ruzne | poslední úprava: 21.5.2009 13:06

    Volal mi jeden známý, že když jsem něco udělal pro něj, udělá teď on něco pro mne. Ještě se mě stačil zeptat zda mám nějaké úvěry nebo životní pojistku a už jsme měli domluvenou schůzku. Podrobnější informace povědět nechtěl, ale už jsem trochu tušil.

    Nastal den naší schůzky, jedeme výtahem velkou prosklenou budovou, nahoře známý prohazuje pár slov s nějakou asi recepční. Mezi jejich slovy zazní "Partners" a já si říkám - a sakra.

    Partners je společnost zabývající se finančním poradenstvím. Na základě vašeho profilu vám nabídnou různé finanční produkty, které potom sami vyřizují. Na vás zůstává pouze odpověď ano nebo ne. Kdyby měl váš pes nějaké peníze jistě by mu slíbili jejich zhodnocení.

    Člověk si řekne že by to mohlo být zajímavé, ale kolik taková sranda stojí? Odkud plyne jejich příjem? Podle toho co jsem pochopil mají peníze z provize od finanční ústavů, jejichž produkty vám prodají, ale od vás nechtějí nic, "pouze" kontakty na další osoby, vaše známé, kterým potom telefonují a snaží se je překecat na schůzku.

    Pouze kontakty? Nechápu jak je možné z někoho tahat kontakty na třetí osoby, které o ničem neví? Já třeba neznám člověka, který by mi za to nevynadal nebo minimálně nepoděkoval. Bojujeme proti spamu, zvažujeme komu dáme svou emailovou adresu a oni chtějí jméno a telefon!

    "Ale vždyť je to pro jejich dobro.", říkají. Nebo, "Kdybyste měl obálky s padesáti tisíci, komu byste je dal?". Nechci hodnotit kvalitu jejich služeb, žádné nevyužívám, ale způsob kterým získávají nové klienty je mi odporný a nedivil bych se, kdyby byl nezákonný.

    Zákon by ale asi porušovali ti klienti, protože to oni rozdávají kontakty svých známých. Mi to připadá trapné, raději bych za služby platil než se nechat takto zneužívat.

    Co si o tom myslíte?

           

    Hodnocení: 94 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.5.2009 13:03 Bigfish
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    že jste musel svému příteli ně provést, když se vám takto pomstil :-D

    21.5.2009 13:05 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    Je to svinarna. Nejhorsi na tom je, ze se nekteri clenove partners vydavaji pracovni nabidnky, clovek tam posle zivotopis, prijde na schuzku v domneni, ze se jde uchazet o praci, a misto toho se ho pak zeptaji, jestli nechce financni poradenstvi. Fakt na pest.
    Joseph avatar 21.5.2009 13:30 Joseph | skóre: 7 | blog: No_bullshiting_please | Ba'aretz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    keby mi to niekto spravil tak mu tou pestou bez diskusie dam. cas ma svoju cenu (vysoku) a oni mrhaju MOJIM casom a navyse ma podviedli.
    אם אין אני לי, מי לי; וכשאני לעצמי, מה אני; ואם לא עכשיו, אימתי.(פרקי אבות, פרק א, משנה יד
    21.5.2009 15:07 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    A co takhle je tam zdrzet pracovnim pohovorem? At ukazou firmu, daji nabidku atd. Mozna si to pak priste rozmysli.

    3.6.2012 10:22 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    Není to tak dávno, co jsem byl na pár schůzkách u Partners. Celkově mé dojmy byly různé.. Shrnutí zde: http://partnersnenioregistrovanempartnerstvi.blogspot.cz/.
    3.3.2013 15:43 Auditor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    Salamek avatar 21.5.2009 13:39 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    nebo Euro Financial jsou taky svině roku , je to to samé + letadlo systém + 20 000 otroctví , neotročíš ? zaplatíš
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    dandyg avatar 21.5.2009 20:06 dandyg | blog: dandyg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    Naprostý souhlas. Jeden pohovor v přestavěném bytě činžovního domu, spousta řečí o tom, jak v důchodu umřu hlady a že stačí pouze domlouvat lidi, kterým oni budou zprostředkovávat finanční poradenství a že si budu platit penzijní bůhvíco za 800Kč měsíčně a pak budu milionář. Na konci pohovoru vstoupí 20 letý mladík (v obleku, s nagelovanou hlavou a s cedulkou "Finanční poradce měsíce") do dveří s otázkou, kdy si dáme další schůzku :) Řekl jsem, že nikdy a odešel. Druhý den mi nejspíše právě tento mladík volal, že neumím jednat s lidmi a co, že se mi na jejich strategii nelíbí :) Ukončil jsem hovor a on už nikdy nezavolal. Samozřejmě mě tam pozval kamarád, který si to ode mě poté patřičně vyslechl. Bohužel se pořád najdou lidé, kteří jsou ochotni do téhle pyramidové hry jít.

    21.5.2009 21:46 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

     A není letadlo u nás zakázané? V USA za to zrovna nedávno šel někdo sedět (dělal to ovšem ve velkém a je rád, že je schovaný za mřížemi).

    Salamek avatar 21.5.2009 22:10 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    nwm...
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    23.5.2009 16:13 joe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    Samozřejmě je letadlo/pyramida nelegální. Ale různé jejich obměny nejsou :)
    21.5.2009 13:46 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    No po mě rozhodně kontakty nevyžadovali a zkušenosti s nimi mám pozitivní (rozhodně lepší než jednat přímo s bankou/pojišťovnou).
    21.5.2009 13:52 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    Jaké jsou tedy jejich požadavky ve Vašem případě? Případně jaké jejich služby využíváte, smím-li se ptát? Díky
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    24.5.2009 23:41 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    Požadavky nejsou žádné. Jenom mi poradce řekl, že kdybych věděl o někom, kdo by jeho služby mohl chtít využít, tak ať tomu člověku dám kontakt a aby se mu ozval. Pravda kontakt na něj jsem taky dostal až po dobrých refencích od kamarádky a vyžádaně.

    Co využívám se mi nechce moc veřejně rozebírat. Ale jsem rád, že to nemusím všechno řešit přímo, vidím srovnání s kamarádem, který si podobné věci řešil sám, a stálo ho to víc úsilí a nakonec i peněz.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.5.2009 13:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    Něco podobnýho jsem taky zažil u kamaráda a vůbec se mi to nezamlouvalo. Když budu chtít aktivně spořit, tak se pro to rozhodnu sám a produkty si taky zvládnu porovnat sám. Nemusí mi to nikdo vnucovat.
    21.5.2009 14:37 misch
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    No teda. Kdyby se mi kamarád "odvděčil" za nějakou pomoc tím že mě bude tahat po prodejcích titanových hrnců, vlněných přikrývek, nebo finančních produktů, asi bych mu na rovinu řekl ať se raději nesnaží revanšovat se vůbec, že je to lepší než dělat z lidí blbce.

    Rozdávat kontakty? Nikdy. Je to svinstvo vůči těm kamarádům/známým. V tom případě bych dotyčnému asi řekl, že to uděláme opačně -- ať mi on dá třeba 20 vizitek, já je rozdám známým pokud budu chtít, a oni se s ním pak můžou sami spojit :).

    A používám jednoduchou metodu jak jednat se všemi lidmi, kteří se mě snaží přesvědčit že si se mnou prostě *musí* domluvit schůzku (nebo mě přesvědčovat o něčem po telefonu), protože mají úžasnou nabídku a byl bych blbej kdybych ji nevyužil ... :). Říkám jim pokaždé "Jestli je to tak zajímavé, pošlete mi podrobnosti na mail xyz@... a rád si o tom něco přečtu.". Funguje to překvapivě dobře. A kupodivu mi nikdo nic neposlal :(.

    11.6.2009 23:31 Ondruch
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    Jen by mě zajímalo, jestli jste někdy na osobní schůzce v Partners byl, že ji tolik kritizujete?? A píšete tu o prodeji finančních produktů, pokud já dobře vím, tak na první schůzce se nikdy nic podobného neřeší.

    24.3.2010 17:45 MM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    a poradce sepíše smlouvu, a odešle - POKUD SE MU BUDE CHTÍT :)
    Petr Bravenec avatar 21.5.2009 14:50 Petr Bravenec | skóre: 43 | blog: Bravenec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    To nemáš mezi známými nikoho, kdo OPRAVDU potřebuje pomoci? Někoho na sociální podpoře, s dluhy z automatů? Na pervitinu? Na chlastu? Když dáš finančnímu poradci kontakt na někoho takového, tak si přeci musí poradce olíznout všech deset prstů! Kdo jiný potřebuje s financemi poradit, když ne právě nějaká taková ztracená existence!
    Petr Bravenec - Hobrasoft s.r.o.
    24.5.2009 23:45 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    Proč by člověk musel být ztracená existence aby využil služby finančního poradce? Člověk se nemůže dostatečně orientovat ve všem. Nebudu si sám spravovat auto a ani se nebudu sám zastupovat u soudu. Stejně tak prostě nemám chuť strávit čas porovnáváním všech možných nabídek na finančním trhu, i když by mi nedělalo problém se v tom vyznat.
    21.5.2009 14:51 Chameleon | skóre: 21 | blog: bezbarve_zapisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    V jedné takové "firmě" jsem měl asi před 3 roky pohovor, když jsem hledal práci po maturitě. Začalo to tak, že mi přišla luxusní obálka s pozvánkou na pohovor. Po vstupu do kanclu, který byl takový větší mezonet, jsem byl usazen do velké zasedačky a vyplnil firemní propiskou 4 stránky nějakého dotazníku. Pak přišel čas na osobní pohovor o financích, o tom jak berou každého i bez znalostí z oboru, protože v praxi nejlépe uchazeči poznají o co jde..

    Ten co vedl pohovor pořád kreslil perem na papír různé koláče a bublinky, do toho vysvětloval kolik stotisíců dostanu za měsíc a na závěr se pokusil o trapný vtip, kdy po mě požadoval slovo chlapa že se ozvu a poznamenal, že pokaždé se musí smát když proti němu sedí žena.

    A na úplný závěr jen tak poznamenal, že je třeba odjet na víkend do Prahy na vymejvárnu mozku a opět jen tak mimochodem si výdaje kolem platíte vy.

    Teď přijde ten pravý Happy End - Před měsícem jsem toho člověka v obleku co byl zástupce vedoucího pobočky a chvástal se jak vydělává obrovský prachy potkal na pracáku, na školení pro nezaměstnané :)

     

    /--OpenSUSE, prdel Linuxu.--\
    vencour avatar 21.5.2009 15:01 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    Před 11 rokama jsem na něco takového taky naběhl, zůstalo u prvního setkání. Měli se shánět lidi, co by sháněli další lidi. Taková a osobní zkušenost mi přijde podstatná pro získání hroší kůže k takovým letadlům ... a co jim tak namítnout "čim víc se snažíte, tim víc se vám lidi budou vyhejbat" ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    21.5.2009 15:34 Franky | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    No, tohle vsechno je jedna strana mince, ta druha rika - mate moznost mit financni produkty, ktere za neco stoji (spousta spolecnosti vyviji produkty exkluzivne pro ne, maji v cele p. Kohouta, p. Prouzu, p. Sidla, tihle lidi sami o sobe jsou zarukou kvality). Pravda je, ze jsou poradci placeni provizne, ale tuhle provizi zaplatite tak jako tak, at uz jdete primo do ustavu nebo k poradci. To, ze date na nekoho kontakt je jedna vec, druha vec je, ze (aspon moje zkusenost) poradce Vas pozada, abyste jim dal nejdriv vedet. Za predpokladu, ze se s nim nebudou chtit videt, nebude jim telefonovat a pratele Vas neodsoudi. Mozna mam jen dobreho poradce, ale ocekaval bych tohle od kazdeho prave vhledem k tomu, co tu zminujete. A to, ze si je clovek schopnej vybrat kvalifikovane sam, je dle meho nazoru nesmysl. A i kdyby  to zvladl, bude mu to trvat minimalne rok, nez prozkouma vsechny produkty a behem te doby se z nich polovina zmeni, dalsich x novych se objevi a muze zacit znova...

    21.5.2009 15:46 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    Jak píšu v článku, kvalitu samotných služeb nehodnotím, pouze se mi nelíbí to rozdávání kontaktů. Možnost zavolat těm lidem předem jsem nedostal, což je logické, nemám přesvědčovací schopnosti na jejich úrovni a v každém případě bych se nesnažil nikoho přesvědčovat, pouze bych se zeptal. Ale i kdybych dostal možnost obtelefonovat své známé, proč bych to dělal? To je prostě trapné, musel bych se stydět sám před sebou.

    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    21.5.2009 16:21 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    maji v cele p. Kohouta, p. Prouzu, p. Sidla, tihle lidi sami o sobe jsou zarukou kvality
    z tech panu znam jenom pana kouhouta a ten je vsechno, jenom ne zaruka kvality. uzasny je jeho blog na aktualne.cz... vzdycky si ho s chuti prectu, protoze tak jak nad jeho clanky se pobavim malokde. ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    22.5.2009 00:16 Franky | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    P. Kohout dosti dramatickym zpusobem pomohl zbohatnout p. Kellnerovi svymi investicnimi doporucenimi. P. Prouza byl namestkem ministra financi, nez presel k Partners, bojuje za etiku na financnim trhu, p.Sidlo - jeden z nejkvalitnejsich pojistnych matematiku a specialistu na pojisteni vubec u nas. Kolem nich samozrejme dalsi kopa lidi ;-)

    22.5.2009 00:35 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    kdo vi, jak to s tim kellnerem bylo... zkusmo jsem si dal do googlu hledat pavel kohout a vypadl na me postarsi blogspot pana kohouta ze srpna '07 kde pise:
    Celkové riziko bankovního sektoru na obou stranách Atlantiku není přehnaně velké, takže krize velkého rozsahu nehrozí.
    na tak dobreho analytika fakt mel hodne spatny cuch... mj. je to jeden z tech expertu, co jeste na podzim '08 rozhlasovali, ze se nam krize vyhne...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    22.5.2009 07:04 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    skoda, ze nemuzu dohledat blognuti, kde loni v srpnu (tusim) doporucil ke koupi jiste akci (kupujte, levnejsi uz to nebude!) a pokud by jej nekdo poslechl, , tak by asi tezce splakal nad vydelkem...

    On je to takovy svazacek, na analytika ma dost ideologicke videni sveta.
    20.9.2012 21:53 kuba.d
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    Kohout mel pravdu, v dobe krize Patners rostla 28% za rok !!!
    21.5.2009 21:33 Projistotus Odlogus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    Videl jsem jejich reklamu v televizi. Z te jsem se dozvedel dve veci:
    • Meli by rozvazat pomer s reklamni agenturou. Ta reklama nebyla schopna vysvetlit, co nabizi, jen ukazat, jaci jsou "hodni a mili".
    • At uz delaji cokoli, dost to vydelava, kdyz mohou vydavat takovehle neefektivni reklamy.
    3.6.2009 22:57 eM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    Ta reklama nebyla pro nove zakazniky, ale pro stavajici.

    Pro ty kdo nechapou: nema naborovat klienty, ale dat najevo tem stavajicim, ze Partners ziji a prosperuji.

    23.5.2009 16:21 joe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    Financni poradce obecne je jedna vec, ale saskarna s otravnymi nahaneci a zastupci, kteri vi kulove, je to o cem se bavime. Mimochodem, zrovna temi tremi jmeny bych se neohanel :)
    microcz avatar 22.5.2009 14:56 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    hehe, to je pěkná modelová situace jak z příběhů, co jsem psal do blogu :))) ...jsme na tom ale podobně, já tohle taky nechápu, ty někomu pomůžeš, jakože mu fakt zachraníš kůži, vytáhneš ho z bryndy nebo do něj investuješ svůj čas a peníze a něco pro něj uděláš....a on místo toho aby byl aspoň trochu vděčnej tak za tebou přijde a defacto se na tobě snaží ještě vydělat :( hrůza :(

     

    3.6.2009 23:12 eM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    Mno, vedete tu pekne reci.

    At se Vam to libi ne ne, tak si nektere veci muzete vyresit "sami" asi tak jako prumerny windowsak preprogramovat linuxove jadro... Cimz chci rict, ze cim vachrlatejsi reci tu dotycny vede, tim vetsi kulove bude vedet (tak na 99,9%; jen geecz je vyjimka;)).

    Ale k meritu veci. Jednoduchy businessmodel - ty me v pripade dobreho dojmu doporucis u svych znamych a ja se ti budu hrabat v natropenych financnich nesmyslech, sedet u pocitace, lamat si hlavu, jak tve nesmyslne plany co nejdrive naplnit ... jestli vubec pujdou. Anebo neprekousnes tu chvili nepohodli a uz se neuvidime - tzn. vyber si svobodne sam. Ja s nikym, kdo tu pridanou hodnotu nevidi, beztak spolupracovat nechci.

    At zije PCLinuxOS aneb o mrtvych jen dobre :))

    6.6.2009 02:23 eM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    Sakrys, vidim ze jsem se  minule trochu rozohnil. Proste jde o to, ze neexistuje jina moznost, jak se s poradcem z Partners sejit, nez ze Vas nejaky znamy doporuci. Nebyt cesi, tak Vam podekuji ... protoze je lepsi se poradit hned, nez treba az ve 40ti zjistit, ze jste nekudy hazeli penize z okna za nefunkcni nastroj... .

    "Peace" a financni gramotnost.

    7.5.2010 13:48 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    Dámy a pánové,

    nevím jak Vy, ale docela mě tahle konzervativní diskuze pobavila, jde pouze o to, že nehodláte někomu jinému svěřovat peníze a nedávat kontakty. Ano může to být nepříjemná situace, ale opravdu radši budete platit? 2 000 Kč za hodinu? 800 kč na důchod se Vám zdá hodně? Já jsem se díval kam spěje třeba ČR s Jirkou Paroubkem, takový člověk jako já bude mít důchod 4 000,- Kč, NÁDHERA. Nebo radši využít 1 000 Kč měsíčně do fondů Franklin and Templeton a žít z úroků? Jako třeba Němci?

    Promiňte, nechci dopadnout jako ti co do mě naráží vozíkem v inetrsparu! Pokud mám nějakou částku a to i třeba minimální vložím ji ve svůj prospěch. V jiných zemích je to potvrzené! Takže pokud je přežite socialismu tak silní, že hodláme být nadále tak konzervativní tak bezdomovců za 30 let bude přebývat! Takže si buď vyberte ze svého platu odkládat minimum, a nebo utrácejte za cokoliv živte podnikatele a na stará kolena třeba žebrejte :-) ...

    Jsem klintem Partners, také nejsem důvěřivý člověk a nechal jsem si portfolio potvrdit s více stran, musím pak jenom dodat že partneři jsou víc než kvalitní a tímto jsem se službami Partners spokojený.

    To že v závěru mám někoho doporučit, tak to udělám velice rád, pokud vidím, že tato práce k někomu spěje. Já u známých neměl problém, kdo neměl zájem řekl ne, koho to zajímalo řekl ano. Každopádně to byl pro mě příjemnější telefonát, než když mi nabízí bavlněné ponožky z call centra.

    V dnešní době se s kontakty obchoduje, tohle prostě hádám strategie jak se dostat k co největší vrstvě klientů.

    U jednoho doporučení na mojí známou mi pak právě naopak děkovala s tím, že nebýt pana poradce, tak snad ani hypotéku nedostanou, a že do banky kvůli hypotéce už v životě chodit nechce.

    Tak je to pak názor proti názoru, ale pokud vidím, že tato společnost existuje, prosperuje hádám, že bude víc spokojených klientů jako já, jiank by tu už vůbec nebyla :-)

    Mějte se,

    Honza
    Heron avatar 7.5.2010 18:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    To je zvláštní, že zatímco se obvykle v diskusích kritizuje, tak zrovna lidi klienti jistých (a jak na potvoru zrovna když jde o peníze) společností, se rozplývají blahem jak je ta zrovna jejich společnost úžasná. Čím to? ;-)
    26.7.2011 21:11 závěr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    je zajímavé, že jakékoli reference na Partners se na netu špatně hledají... no mám za sebou pár schůzek a ... vlastně si mám zajít na pobočku jisté banky, aby bylo sjednáno, co mne zaujalo, protože pokud si napřed nesjednám pojistku, nevezmou si to na svědomí sjednat mi jiný, pro mne zajímavý produkt. chápu, že je to důležité, ale to bylo potřeba absolvování tolika schůzek,abych pak klient musel přímo do banky? informace byly formálně správně všechna čest, ale na závěr určité rozladění... čas ukáže...
    13.2.2012 22:25 Marta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    Dobrý den, dnes jsem byla na schůzce s finančním poradcem Partners. Kamarádka na mě dala kontakt jejich finančnímu poradci. V prvním telefonátu s poradcem jsem hned vyloučila dát deset kontaktů /jako moje kamarádka na mě/.I přes to jsem na schůzku šla.bylo mi řečeno, že mohu doporučit, pokud budu spokojena. Hned jsem řekla, že kontakty dám pouze v případě, že budu spokojená na základě reálně ušetřených peněz, tedy ne okamžitě. Poradce vehementně požadoval alespoň 10 jmen. Už to mi bylo podezřelé, ve chvíli, kdy pro mě ještě neudělal mimo kafe nic. na konec přednášky, kdy mi cpal podílové listy, vysvětloval že jsou nejlepší požadoval znovu 10 kontaktů. Odmítla jsem, tak alespoň požadoval podpis formuláře o mých osobních datech a chtěl i data z občanky a když jsem si chtěla formulář v klidu pročíst doma, odmítl mi ho vydat. Nepodepsala jsem, jelikož se domnívám, že firma, která požaduje na první schůzce několik podpisů bez dání možnosti si v klidu doma prostudovat dokument a souhlas s nakládáním s osobními daty a dalších 10 kontaktů na "nové klienty" není solidní. S pozdravem Marta
    22.3.2012 15:27 Zagy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    Tak to je na hraně zákona.. A určitě to bylo u Partners?

    22.3.2012 15:25 Zagy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas

    Mám pár potřehů a zkušeností ohledně společnosti Partners, dělím se o ně na svém webu. Je to zejména pro ty, kdo uvažují o kariéře u partners a ještě o tom nic moc neví...

    10.2.2014 13:05 Barbora Volková
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Partners - trapas
    Když čtu některé Vaše komentáře na Partners je mi z toho zle. Myslím, že každá práce je hlavně o lidech,takže když to jeden pokazí druhý to může napravit ! Je to jako by jste šli do špičkové nemocnice na plastiku a nějaký doktor Vám plastiku pokazil.Řeknete si, tak do této nemocnice už nikdy nepůjdu,ale musíte si to nechat u jiného doktora spravit ne? Je to jen zásvist dalších okradačských společností a zášt nedůvěřivých lidí.Tak je to.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.