abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 144 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník

    Frugalware - zkousel nekdo?

    24.10.2006 19:23 | Internet | poslední úprava: 24.10.2006 19:31

    Posledni dobou jsem tak trochu zkousel ruzna distra - Danix, Kubuntu, Ubuntu, Slackware, Myah, ... a narazil jsem na jednu moc zajimavou, kterou se ale teprve chystam zkusit > na Frugalware. Ma to byt neco mezi Slackem a Archem (jsem uzivatelem Archu). Zajimal by me pohled ceskeho uzivatele a pripadne informace o nasazeni teto distribuce na server, ma nekdo zkusenosti nebo nejake postrehy?
    Update: jo a jeste pridavam link na clanek.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Mikos avatar 24.10.2006 19:28 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Osobně jsem Frugalware nezkoušel, nicméně používá vynikající balíčkovací manager pacman z Arch Linuxu, takže z tohoto ohledu je to distribuce která za vyzkoušení stojí :-)

    Sám ale nevidím jediný důvod proč nepoužívat originál - tedy Arch Linux ;-) Naopak Frugalware má z mého pohledu oproti němu značné nevýhody (na rozdíl od něj si pokud vím nezakládá defaultně na "rolling updates", ale na číslovaných verzích, nemá takovou uživatelskou základnu a komunitu a i v dalších věcech se mi nelíbí - včetně instalace a filosofie).

    Zkrátka jednoznačně doporučuji rovnou šáhnout po Arch Linuxu.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Michal Fecko avatar 24.10.2006 19:33 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Frugalware som skúšal inštalovať 2x (verziu 0.5 (tuším)) ale nejako slávne to nedopadlo a po prvom update mi chciplo Xko. Takže som sa vrátil k mojej obvyklej kombinacii, Arch Linux (unstable-testing edition :-D)
    Mikos avatar 24.10.2006 19:30 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Btw. můžu se zeptat proč vůbec uvažuješ o něčem jiném než Archu (když už jak píšeš seš jeho uživatelem)? Přijde mi to jako holé šílenství ;-) Jediný rozumný důvod který mě napadá by mohlo být pomalé připojení k internetu (a tedy to že se ti nehodí zakládání si na rolling updates)... ale i to je jako důvod zpochybnitelné :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    jiri.one avatar 24.10.2006 19:36 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Rad zkousim neco noveho ;-) nerikam, ze Arch opustim :) Jinak se mi na Frugalware libi treba to, ze ma i stabilni vetev, kterou upgradeuje jednou za pul roku (jako Ubuntu), takze je vhodnejsi pro server. No a jako kdyz dam hledat cestinu do OpenOffice tak ji tam najdu, zatim co v Archu je jen AURovskej PKGBUILD, ale nechci tim rozhoret zadnej flame :)
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    Mikos avatar 24.10.2006 19:46 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    No pokud vím Frugalware není zrovna distribuce vhodná pro server, tady nevidím žádnou výhodu, oproti Arch Linuxu by sis moc nepomohl ;-)

    A jak sem psal já naopak to že si zakládaj na číslovaných "stabilních verzích" považuju za nevýhodu (chci používat distribuci která si kompletně zakládá na "rolling updates" a žádné updatované "stabiní verze" nemá). Ale to je otázka co komu vyhovuje...

    Co se týče češtiny do OpenOffice - pokud bude pro ní dost čechů hlasovat v AURu, tak bude do oficiálních repozitářů přeřazena. Zatím pro ní hlasovalo ale jen 22 lidí, pokud se to dostane přes 30 či 40, brzo jí někdo z Trusted Users adoptuje. Proto všichni kdo jí chcete hlasujte! ;-) Já samozřejmě také hlasoval, nicméně to že je jen v AURu pro mě není žádný problém (AUR považuji za jednu z největších předností Arch Linuxu oproti jiným distrům, je to přímo geniální koncepce).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    jiri.one avatar 24.10.2006 19:55 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    No vyhoda je v ty stable vetvi ... si teda myslim ... nezkousel jsem takze se prozatim nemuzu hadat :)
    Ja hlasoval taky a stoprocentne souhlasim s tim, ze AUR je bezva, ale stejne bych byl jako cesky uzivatel rad, kdyby to uz rovnou bylo v current.
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    Mikos avatar 24.10.2006 19:57 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Z tvého pohledu možná výhoda, avšak jak jsem psal výše já to za výhodu nepovažuji, právě naopak. Chci aby se vývojáři soustředili jen na "current" větev a neztráceli čas udržováním nějaké "stable" větve. Sem "rolling updates" filosofii totálně zaprodán ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    jiri.one avatar 24.10.2006 20:01 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Tak v tom s tebou nesouhlasim, ale respektuju te. Debianisti jsou na tom asi podobne ;-) A tady pozor, je jich vic ;-)
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    Pinhead avatar 25.10.2006 06:35 Pinhead | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Hm, v AURu je openoffice-cs 2.0.4-2 označená jako OpenOffice german language files.
    25.10.2006 15:12 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Ups, moje chyba. Trošku jsem teď šachoval s PKGBUILDama a nakonec to dopadlo takhle. Hned to jdu opravit. Dík za info.
    Michal Fecko avatar 24.10.2006 19:38 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Mno podľa mňa je treba skúsiť aj iné, čo ak to je lepšie ako aktuálne?! ;-) Každopádne Arch je teraz môj domovský prístav, kde všetky moje pokusy i tak končia. (Naposledy po skúsení Kubuntu tušim 6.10 som prešiel s inštaláciou a obnovou nastavení späť na Archa za 15 minút tuším. :-))
    jiri.one avatar 24.10.2006 19:42 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Tak to byla rychlost :) Ja Kubuntu nainstalil manzelce do notebooku a ta je s nim moc spokojena ... vyzkousel jsem ji tam OpenSuSE, Danix, Fedoru, Myah :). Ale to jen tak mimochodem :)
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    David Watzke avatar 24.10.2006 19:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Holé šílenství je především přejít z Gentoo na Arch... kvůli lenosti si nastavit ACCEPT_KEYWORDS ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Mikos avatar 24.10.2006 19:53 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Já důvody přechodu ve svém starém blogpostu Proč jsem přešel z Gentoo na Arch popsal a jsou pro mě víc než relevantní (a co víc, i po té době jsou stále relevantní, vývoj v Gentoo sleduji, mam kamarády co Gentoo používají a je to pořád stejné... možná dokonce horší).

    Jinak v tom mém blogpostu jsem na konci psal: "I přes to všechno co jsem napsal se prosím nenechte zmýlit - Gentoo stále považuji za z mého pohledu nejlepší distribuci pod Sluncem a pokud se v něm situace zlepší, možná se k němu v budoucnosti vrátím..."

    To však už neplatí - k Gentoo se rozhodně v budoucnosti už vracet nehodlám. S Archem jsem dlouhodobě mnohem spokojenější než sem tenkrát kdy byl s Gentoo. A to Gentoo používal hodně dlouho...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.10.2006 20:43 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    No fujda, Frugalware je taky pro i686.
    jiri.one avatar 24.10.2006 20:45 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    ? :)
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    24.10.2006 21:12 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    ?? :D
    To ale nastve kdyz nekdo pouziva i586, si muzou arch nebo frugo doprat jen v QEMU. Nastesti existuje Debian/Slack/FreeBSD...
    jiri.one avatar 24.10.2006 21:15 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    aha :) tak uz chapu :)
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    kotyz avatar 24.10.2006 22:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    zkousel sem, pekny to bylo, ale byl problem s mountovanim (stejne jak u debianu a myslim ze arch bude to samy az se dostanu k jeho vyzkouseni). cd ani ntfs oddily se nepripojovali a po hodinovym snazeni s fstabem uz ty oddily slapaly ale cd bud vubec nebo divne (vsechno se kopirovalo na disk do tempu). ale jinac sem si vyraznejch nedostaku nevsim, bylo to i prijemne rychly, ale zas na druhou stranu za 2 dny sem si nak moc detailni obrazek neudelal. ale pacman se me zalibil.

    no cet sem na webu archu ze to ma bejt neco mezi archem a mandrivou, alr zadny control centrum sem tam nenasel, tak uz nevim o co to ma bejt "lepsi" nez arch ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    25.10.2006 01:23 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    V Debianu nejsou žádné problémy s mountováním. Problém spíš je, že to neumíš správně nastavit.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    kotyz avatar 26.10.2006 17:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    i prd nastavit. nechal sem si poradit od zkusenyho debianisty kterymu to fungovalo a nefungovalo me to.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    24.10.2006 23:28 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Ze zvědavosti zkoušel verzi 0.5, ale bohužel je to stále takový nedodělek. Instalátor pro instalaci nepřednastavené konfigurace - rozuměj vlastní výběr balíčků - jsem shledal velmi nepřehledný(subjektivní dojem), ale hlavně nefunkční. Chtěl jsem základ GNOME + vybrané aplikace, ale instalátor se pravidelně během instalace na cílový oddíl zasekl. Musel jsem tedy nainstalovat jen úplný základ a až dodatečně pomocí pacmana doinstalovat původně zamýšlený software, což už překvapivě proběhlo ok. Přestože se používá systém s definicí závislostí mezi balíčky, některé jaksi zapomněli dopsat a musel jsem potřebné doinstalovat ručně, což mi ovšem jako Slackwaristovi nečinilo větší problém. Pak jsem se pustil do konfigurace v /etc stromu a zjistil, že Frugalware zdaleka nanaplňuje proklamovaný KISS přístup a dokonce si dovoluje implementovat this-distro-only specifické úpravy obecného sw (např. fontconfig). To mě odradilo a dál jsem ho nezkoušel, takže nemohu objektivně posoudit jeho spolehlivost při delším běhu.

    Potřeby ArchLinuxáků po podobném distru, které ale bude udržovat alespoň jednu stabilní větev, Frugalware zatím zřejmě nenaplní. Ne každý používá Linux jenom doma na hraní a experimenty a dokáže ocenit stabilní prostředí, které mu Arch z principu prostě poskytnout nemůže ;-)

    In the garden sleeps a messenger ·
    25.10.2006 10:27 myx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Když budu chtít vysoce stabilní systém pro server, bude to (aspoň v mém případě) předchůdce Archu Slackware. Myslím, že distro mezi nimi je celkem zbytečné.
    Mikos avatar 25.10.2006 15:02 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Slackware není předchůdce Archu, skutečným předchůdcem Archu je pokud vím CRUX (i když i Slackwarem se v něčem autor Archu inspiroval).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    jiri.one avatar 25.10.2006 16:37 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Tak dekuji za prispevky, zda se, ze tu jeste zadny staly uzivatel neni a vsichni maji jen letme zkusenosti (pokud vubec nejake). No kazdopadne se tesim az Frugalware vyzkousim. :)
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    9.1.2007 22:07 Huncut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Tak co, uz jsi Frugalware vyzkousel? Ja jsem si ho rozjel doma asi pred mesicem a zatim jsem moc spokojeny. Vse funguje tak jak ma a pokud neco nahodou ne, vetsinou je to jen otazka chvilky to nastavit spravne. S mountovani jak nekdo psal vyse vubec zadne problemy nemam. Nastaveni fstab funguje tak jak ma a dva ntfs oddily pouzivam uplne bezne.

    Jo vyber balicku pri instalaci neni uplne nejprehlednejsi, ale kolikrat delate instalaci, zejo? :) Hlavne ale po instalaci mi vsechno behalo tak jak jsem ocekaval, naprosto bez problemu a to sem v podstate linuxovej beginer :) Staci umet cist a vse jde hladce.

    Nemam s timto distro zadny problem, jednoducha aktualizace diky pacmanovi je opravdu skvela. System beha hodne svizne a prijde mi takovy malo "zabalastovany". Vsak ma take puvodne zaklady ve Slackware :)
    jiri.one avatar 10.1.2007 16:41 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Zatim jsem nezkousel, ale snad uz brzy vyzkousim. Kazdopadne jsem rad, ze se nasel nekdo, kdo na te distribuci jede a je spokojen, moc poradnych nazoru tu nepadlo :)
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    Darth Phantom avatar 5.3.2008 12:57 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Omlouvám se za příspěvek k poněkud starší diskuzi, ale přijde mi to lepší než zakládat novou diskuzi na stejné téma. Chtěl bych trochu uvést informace o Frugalware na pravou míru a připojit svoje zkušenosti s touto výbornou distribucí.

    Frugalware je distribuce navržená pro středně pokročilé uživatele a její motto podle autorů je: Simplicity, multimedia, design. Ač zde někdo podotknul někde v diskuzích že to není nic nového, tak musím říct, že tento slogan Frugalware beze zbytku naplňuje. Jednoduchost a konfigurace ve stylu init skriptů Slackware je poznat opravdu v každém okamžiku při práci se systémem. Ač nejsem žádný odborník na Linux, tak třeba nastavení kompletní lokalizace je otázkou editace tří jednoduchých souborů.

    Jinak mě mile překvapila rychlost systému (rychlost spouštění aplikací) a Frugalware je nejrychlejší distribucí, kterou jsem zkoušel (a to jsem jich zkoušel opravdu požehnaně). Určitě na tom má podíl to, že je systém kompilován pro i686 a i to, že není rozhodně nějak "zabalastovaný". Ve Frugalware lze sice nainstalovat některé graf. konfigurační nástroje, ale je to otázkou volby. Nejsem příznivcem "plíživých" distribucí typu OpenSuse a Mandriva a tak jsem v tomto ohledu s Frugalware velice spokojen. Snaha některých uživatelů Arch Linuxu odsunout Frugalware na druhou kolej a tvrzení, že je Frugalware něco jako Mandriva, se prostě nezakládá na pravdě. Je sice pravda, že Frugalware nebízí mnoho svých původních nástrojů a je jakýmsi křížencem mezi Slackware a Arch Linuxem (používá upravený pacman-g2) ale to bych mohl namítnout: Ubuntu je založen na Debianu, Arch Linux vychází z distribuce Crux atd. V tom bych neviděl zásadní problém. Myslím, že právě v tomhle je hlavní princip Linuxu a otevřeného software (něco upravit a dál svobodně šířit).

    Podpora multimédií je v systému na velice dobré ůrovni. Co se týče designu, tak výchozí podoba po instalaci je opravdu to nejlepší, co jsem v Linuxu zatím viděl. Moc se mi defaultní nastavení okenních manažerů nelíbí, nejsem žádný artwork designer, ale podle mě je lepší si nějaký vzhled upravit dodatečně, než si vytvářet svůj "artwork".

    Tak to by mohlo stačit, už se nebudu dál rozepisovat, ale jsem ochoten reagovat např. na argumenty bojovníků za práva uživatelů Arch Linuxu typu Kozziho atd. :-). Co bych ve Frugalware nezařadil mezi silné stránky, je instalační program. I podle mínění autorů "instalation is not magic" a uživatel by měl mít určité povědomí o oddílech, MBR atd. Instalační program je založený na knihovně ncurses a je hodně podobný instalačním programům např. z Debianu nebo Archu, takže by to němělo zas až tak někoho překvapit. Vydání nové verze Kalgan je na spadnutí http://www.frugalware.org/. Do češtiny jsem lokalizoval většinu programů kromě pacmana-g2 a dokumentace. Doporučuju všem alespoň vyzkoušet.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    jiri.one avatar 5.3.2008 13:17 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    ja jsem frugalware zkousel asi pred mesicem, live CD vypadlo celkem k svetu a tak jsem si rekl, ze ho vyzkousim na ostro a nainstaluji si ho. Bohuzel instalator mi nekolikrat spadl a to vzdy v jinou chvili, coz me od nej nakonec uplne odradilo, takze realnou zkusenost primo s distribuci nemam a po zkusenosti s instalatorem se to vaham zkusit znovu. Nu pockam na vydani nove verze a uvidim, jestli se neco zlepsilo.

    Kazdopadne dekuji za nazor, konecne tady nekdo prednesl neco z vlastni zkusenosti.

    a jak je na tom frugal s 64bitem nekdo zkousel?

    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    Darth Phantom avatar 6.3.2008 21:10 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Abych se přiznal, tak s instalátorem taky nemam zrovna nejlepší zkušenosti. Můžu ale říct, že to co následuje po instalaci to bohatě vynahradí. Vyřešil sem to prostě tak, že jsem instaloval přes netinstall a zbytek už sem tahal z netu. I sami autoři tvrdí, že "instalation is not magic" a lze jen souhlasit. Na druhou stranu síla Linuxu nespočívá v jeho instalačním programu :-). Co se týče podpory x86_64 tak ho Frugalware podporuje a asi to víš, spíš se asi ptáš jestli někdo nemá praktickou zkušenost. Sám 64bit nemam, takže nevim. Ale určitě dobře :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    jiri.one avatar 7.3.2008 09:27 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frugalware - zkousel nekdo?
    Ja zkousel tech instalatoru vic, vcetne netinstall a ani s nim se mi instalace nepovedla. Ale ukecal jsi me, zkusim to jeste jednou.
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.