abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    21.6.2009 18:04 | Přečteno: 4292× | plky | poslední úprava: 21.6.2009 18:04

    Jak se pozná IŤák? Skutečně podle toho, že nosí ponožky v topánkách? Pravda, nebo jen neznalost lidí, které tyto slova vypouštějí z úst?

    IŤák se údajně pozná podle několika málo věcí :

    Ponožky v topánkách

    Proč lidé něvědí, o čem v této slouvislosti mluví? Nu, protože pocení nohou. Ano, mohl bych se zařadit mezi extrémy ohledně pocení nohou. Obecně jsou doporučovány tyto věci proti pocení nohou :

    Po dlouhém hledání jsem nakonec na internetu našel radu. Pořídit si antibakteriální ponožky, které obsahují částečky stříbra, u kterého jsou prokázány antibakteriální účinky. Protože co je to zápach na nohou? To je kvašení a různé pochody různých bakterií apod., kterých se člověk jen tak lehce nezbaví. Nakonec jsem tedy sáhl po této poslední možnosti a zakoupil si pokusně 10 párů ponožek značky NanoSilver, kotníkovky, společenské, sportovní (mají tlustší stěny) atd..

    Konečně pokrok. Dříve jsem zneškodnil ponožky během 2-3 hodin nošení. Nejde si ovšem měnit ponožky každou chvíli, takže jsem s nimi vždy zbytek dne musel nějak přežít. S antibakteriálními ponožkami jsem vydržel 3 dny. Po třech dnech jsem ponožky předložil nezávislým osobám, které konstatovali, že jsou ponožky čisté, bez zápachu apod. Dokonce se mi i celkově nohy po delším používání zlepšily (i bez ponožek už se tolik nohy nepotily atd.). Tyto ponožky se zdají býti dokonalé, což bohužel nejsou. Jejich slabinou je sepírání. Čím více je člověk pere, tím více se z nich dostávají částečky stříbra aj. věci, takže jejich silné antibakteriální účinky klesají. Proto také doporučuji, nosit tyto ponožky co nejdelší možnou dobu, aby se co nejméně praly. Není to nehygienické, ty ponožky jsou nato stavěné. Z počátku jsem si je měnil každé 3 dny. Nyní, po roce používání, si je měním 1x denně.
    Musím přiznat, že jsem se k nim moc pěkně nechoval. Neměly by se prát s aviváží (obalý se poté tenkou vrstvou, která znepřístupňuje kontakt pokožky s ponožkou a účinnost jde dolu).

    Nu, po roce používání těchto ponožek jsem spokojen. Vím, že teď už nakoupím dalších 10 párů, ale jen kotníkovky (na léto do topánků) a sportovní (jsou hodně tlusté a zvládnou z nohy odvést hodně potu a ač vypadají jak zimní ponožky, tak v nich v létě není žádné horko). I když jsou dnes již hodně seprané, tak jsou pořád 100x lepší, než nějaký plně bavlněné.

    Zpět k topánkám

    Uznávám, že ponožky jsou v topánkách trochu nevkusné, ale jen klasické dlouhé ponožky. Kotníkovky mi přijdou zcela normální. Lidé, jenž mají něco proti ponožkám v topánkách asi vůbec netuší, jakou úlohu plní. Asi se jim nikdy noha nepotila. Myslí si, že se noha zapařuje, přitom se zahřívá méně, nežli bez ponožek a je suchá včetně samotných ponožek a bot. Další věcí je, že v ponožkách vládne větší hygiena (je lepší jak pro mě, tak pro majitele, když se procházím na návštěvě po bytu v ponožkách, nežli bos). Včera přišel další argument. Když se ti potí nohy bez ponožek v topánkách, pořiď si lepší topánky. Hehe, co jsem asi udělal? Jestli mi značkové topánky na hory, které mají vložku nasycenou antibakteriálním roztokem a tvarují se podle nohy, nepřijdou vhodné, tak které to jsou, to by mně vážně zajímalo :D?

    Nevkusných věcí mi přijde hodně, ale toto opravdu ne. Tato reakce sice přišla po včerejším výletu do Muzeí, kdy jsem byl odsouzen na základě kotníkovek v topánkách, ale ač se to nezdá, nevadí mi, když ve mně lidé poznají IŤáka (ač se jim to teda nikdy nedaří :) ). A jaké jsou vaše zkušenosti? Máte nějaký tip na lepší ponožky, či nějaký další způsob obrany nohou?

    Zdar Max

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Tak jak jste natom? :)
     (4 %)
     (9 %)
     (16 %)
     (25 %)
     (41 %)
     (28 %)
     (36 %)
     (46 %)
    Celkem 232 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.6.2009 18:06 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Víš, co to jsou topánky?
    21.6.2009 18:08 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Tedy pokud náhodou neexistuje místo, kde Češi říkají sandálům topánky, to bych byl potom mimo já. :-)
    Max avatar 21.6.2009 18:19 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Nevím, zda přímo místo, ale já sandálům říkám topánky. A myslím, že nejsem sám. Jižní Čechy ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.6.2009 20:26 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Pocházím z místa 5km od Maxe a taky znám topánky jako sandály :-)
    21.6.2009 22:07 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Ja tez jizni cechy, ale topanky jsem nikoho v praxi neslysel pouzit jako slovo.
    22.6.2009 14:59 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Taky tak, mám to zafixované jako slovenský ekvivalent pro sandály, už nevím odkud.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    22.6.2009 15:35 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Akorát že slovensky "topánky" = "boty". :)
    22.6.2009 15:39 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Tak si možná myslím i to :-))
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    22.6.2009 13:55 imro | skóre: 19 | blog: hovado
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Nebol by link na tie ponozky s tym striebrom?

    Max avatar 22.6.2009 14:34 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Link je přímo v článku ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.6.2009 18:27 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Ach jo, já a minimálně další dva mí spolužáci jsme v ~19 letech důchodci... :) Prestižky jsou pohodlný a (pro mě) vkusný boty, který mají (na rozdíl od některých COOL bot) klenbu...

    Jinak kotníkový ponožky v sandálech taky nosím, jinak ta noha čvachtá. Nicméně mít v sandálech normální ponožky a ještě k tomu natáhlý co nejvýš (pár takových potkávám) je opravdu odporný...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    Max avatar 21.6.2009 18:31 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    No, kotníkovek nemám moc, takže někdy musím sáhnout i po obyč ponožkách, ale ty si vždycky dám co nejníže, aby nešly nahoru :-/.
    Zdar Max
    PS:boty jedině universální, co se hodí ke kvádru. Nechci mít x druhů bot. Zbytečnost ...
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 22.6.2009 11:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    PS:boty jedině universální, co se hodí ke kvádru. Nechci mít x druhů bot. Zbytečnost ...
    zbytecnost je predevsim to kvadro :) jinak bych chtel videt ty boty "co se hodi ke kvadru" jak prokazuji svou univerzalitu v nejakem tezsim terenu, treba pri brodeni potoka, v luzickych blatech ci na nejake ctyrkove horske stezce :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.6.2009 11:23 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Jeden spolužák si k obleku (na promoci) vzal kanady, protože „společenské“ polobotky si od něj trvale vypůjčil otec a v teniskách tam jít nechtěl. :-)
    22.6.2009 16:44 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Mohlo by to být hořší. Slyšel jsem vyprávet člověka, co musel pří podobné příležitosti navšívit půjčovnu, protože černý oblek, o kterém se domníval, že je bezpečně uložen doma ve skříni, byl použit při pohřbu jeho strýčka.
    22.6.2009 16:49 lacik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Kdysi na fakultě jsem viděl studenta, který šel ke zkoušce sice v saku, ale pod ním měl tričko, na kterém byl natištěný límeček od košile a kravata. Na nohou měl manšestráky a tenisky - prý bude sedět za stolem, takže zkoušející nebude vidět co má. Jak dopadl, nevím.

    kyknos avatar 22.6.2009 16:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    ja jsem chodil na zkousky v dzinach a tricku...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.6.2009 17:07 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    V tom se liší fakulta od fakulty. :-)
    kyknos avatar 22.6.2009 18:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    delal jsem zkousky na 6 fakultach a nikde jsem nemel oblek...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Luk avatar 22.6.2009 18:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Jak kde (a hlavně u koho). Např. takový doc. Nagy z KM FEL (dokud tam ještě učil) odmítal zkoušet ty, kteří nebyli oblečeni podle jeho představ. Osobně jsem si na většinu zkoušek sako a kravatu bral, ono totiž skutečně platí, že "šaty dělají člověka" (a v extrému "lháři ve fraku každý věří" ;-)). Člověk v kravatě je většinou lidí podvědomě považován za serióznějšího, důvěryhodnějšího, lepšího. Viz také např. kravata-test.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    kyknos avatar 22.6.2009 18:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Na to ten zkousejici nema pravo - a dal bych mu to najevo. Ja jsem se moc nesetkal s tim, ze by to nekdo vyzadoval, ale v tech nekolika malo pripadech, kde oblek byl vetsinovym oblecenim bylo tricko velkou vyhodou. Vetsinou totiz vyprovokovalo hned rano otazku: "a vy tu chcete co? taky na zkousku? to tak pojdte" ... a byt prvni bylo temer vzdy vyhodou
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Max avatar 22.6.2009 20:14 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    No, já si myslím, že požadovat po vysokoškolákovi společenský oděv může. A i kdyby nemohl, tak ty nemůžeš nic ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 22.6.2009 20:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    no u nas byval akademicky senat nejmocnejsi instituce :) a tohle by vyresil natotata
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.6.2009 18:47 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Některé zkoušky jsem absolvoval v kraťasech a triku. Proč ne, když je to zkoušejícímu jedno, nebo když je zkouška písemná? Ale přijít v tom, co se mi líbí, na zkoušku z algebry, kde všichni chlapi přijdou v obleku, protože na katetře matematiky to tak je zvykem, jsem si nedovolil. :-)
    22.6.2009 20:28 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Kryl (MFF) sa rad ludom v sakach vysmieval (mozno este vysmieva): Nechodte na skusku predcasne v smutocnom, este neviete ako to dopadne.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    kyknos avatar 22.6.2009 20:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    :))
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Luk avatar 22.6.2009 20:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    To mi připomíná, jak Šnorek psával před začátkem zkoušky na tabuli telefonní číslo 283 880 816 a vždycky dodal: "Ale volat až po zkoušce!" :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.6.2009 20:41 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Profesor Kratochvíl zase před zkouškou z Kombagry s oblibou říkal těm několika přítomným "kravaťákům", ať si kravaty raději povolí nebo sundají, aby se jim náhodou špatně neprokrvoval mozek. :-D

    Mám rád tyhle svérázné lidi. A plně se s jejich názorem ztotožňuji. Jestli se někdo chce vyoblíkat jak na svatbu, tak prosím (i když nevím, na svatbu by se mi oblek asi taky brát nechtělo :-)), ale rozhodně se mi nelíbí, když někdo podle oblečení studenta soudí. Já teda sako mám, ale obyčejné "sportovní", které nosím normálně místo bundy nebo svetru (ty ani skoro nemám), když není dost teplo na kraťasy a sandály. A to jen proto, že je mi to pohodlnější. Člověk, který mě podle oblečení soudí, se mi moc nezamlouvá.
    Luk avatar 22.6.2009 21:29 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Člověk, který mě podle oblečení soudí, se mi moc nezamlouvá.
    Soudí každý. Ať už podvědomě či vědomě. Ať už tak nebo onak.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    kyknos avatar 22.6.2009 21:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    nejaky dukaz?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    otula avatar 22.6.2009 21:39 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Ty jsi nikdy nikoho podvědomě nesoudil? Třeba když uvidíš 60letou 100kg bábu v minisukni a růžové košilce, tak si nepomyslíš vůůůůbec nic…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    kyknos avatar 22.6.2009 21:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    co bych si mel myslet?

    Pokud je mou JEDINOU informaci vzhled, mohu na jeho zaklade spekulovat. Ale jakmile mam jine a daleko lepsi vstupy, vzhled ma nulovou vahu.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    otula avatar 22.6.2009 22:03 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    co bych si mel myslet?
    Chceš tím říct, že si nepomyslíš vůbec nic? Sorry, ale tohle ti neuvěřím ani omylem. To bys musel být absolutní flegmoš, což rozhodně nejsi.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    kyknos avatar 22.6.2009 22:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    pomyslet si muzu ledacos, ale nebudu delat zadny zaver natoz soud. protoze na to proste nemam data.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    otula avatar 22.6.2009 22:34 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Jenže už tím, že si o ní něco pomyslíš, vyneseš podvědomě nějaký soud. A o tom Lukáš mluví (aspoň to předpokládám).
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    kyknos avatar 22.6.2009 22:35 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    co je to zanesmyslnou implikaci (pomyslis->soud) ?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    otula avatar 22.6.2009 22:37 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Mně nesmyslná nepřipadá, ale s tebou se neshodnu nikdy, takže nemá smysl to řešit.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    kyknos avatar 22.6.2009 22:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    to mas pravdu :) kde nic neni ani smrt nebere
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    vencour avatar 22.6.2009 23:28 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Souhlasim, když si pomyslim, vim, co bych mohl zkoumat, kdyby mi to za to stálo, ale ne, abych dělal hned soud.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    otula avatar 23.6.2009 07:23 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Ono záleží na tom, jak si člověk vyloží, co je myšleno výrazem „podvědomě soudit“ – to, že je to podvědomé, má v tomto směru velkou váhu, protože pokud bys „dělal hned soud“ (což vnímám tak, že už bys vynášel nějaké rádoby objektivní závěry), tak už by to bylo vědomě. Ale podvědomě ji soudíš ve chvíli, kdy tě napadne, že na ni leze druhá míza a zapomněla se podívat do zrcadla, případně že padla na palici.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Luk avatar 22.6.2009 21:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Takhle rovnou ho k dispozici nemám. Ale existují výzkumy, které jednoznačně prokazují ovlivnění chování člověka podle vzhledu jiných lidí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    kyknos avatar 22.6.2009 21:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    a ty vyzkumy tvrdi, ze to dela KAZDY? mohu videt citaci nejakeho clanku?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Luk avatar 22.6.2009 22:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Že to bude dělat úplně každý, samozřejmě nelze prokázat. Hypotéza se testuje na výběrovém souboru, a i kdyby se to prokázalo na všech členech výběrového souboru, nemusí to znamenat, že to platí pro celý základní soubor.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    kyknos avatar 22.6.2009 22:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    coz moc nejde dohromady s vyrokem
    Soudí každý. Ať už podvědomě či vědomě. Ať už tak nebo onak.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.6.2009 22:38 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Vyjádřil jsem se dost nepřesně: mluvil jsem v dané souvislosti hlavně o těch zkouškách. Kdyby mě někdo chtěl vyrazit jen proto, že jsem nepřišel vyžehlený od hlavy k patě, tak bych se asi trochu zlobil.
    22.6.2009 17:23 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Já tak na zkoušky chodím naprosto běžně. Teda, obvykle mám na sobě v létě sandály (bez fuseklí!! :-D) a kraťasy, ale to je fuk. :-) Oblek a kravatu jsem měl snad jedině na ústních zkouškách z matematických analýz. Ani nevím proč, snad jsem chtěl na paní docentku Starou udělat dojem aspoň oblečením, když už ne znalostma. :-D
    Max avatar 22.6.2009 14:39 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Nojo, jak pro koho ;-). Když jdu za kulturou, tak se vždycky hodí ;-).
    Zdar Max
    PS:jen si slovíčkař a tahej za slova ;-)
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 21.6.2009 20:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Nicméně mít v sandálech normální ponožky a ještě k tomu natáhlý co nejvýš (pár takových potkávám) je opravdu odporný...
    A mohl by mi někdo vysvětlit proč? Zatím nejpřijatelnější vysvětlení bylo:Vypadáš v tom jako idiot, ale to jsem brzo zavrhl, protože já vypadám jako idiot permanentně, takže teď jsem ve stavu sladké nevědomosti. Zatím co jsem pochopil, tak to bude nejspíše nějaký druh společenského faux-pas nebo tak něco, ale mohl by mi někdo vysvětlit nějaký racionální důvod a nebo nejlépe příčinu?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.6.2009 21:03 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    To je stejný případ jako

    Uznávám, že ponožky jsou v topánkách trochu nevkusné, ale jen klasické dlouhé ponožky. Kotníkovky mi přijdou zcela normální.

    Žádný racionální důvod v tom nehledej, autor prostě vyrostl v jisté době, která považuje za "normální" to, nad čím starší ročníky jen kroutí hlavou. Momochodem, všiml jsem si, že letos jsou v módě brýle alá Urbánková, takže jestli bude stajn8 periaoda, tak klasické ponožky možná přijdou do kursu za 20-30 let ;) A teenageři budou kroutit hlavama, proč ti lidi nosí ty nedomrlé ponožky pod kotníky ... :)
    Grunt avatar 21.6.2009 21:10 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Uznávám, že ponožky jsou v topánkách trochu nevkusné, ale jen klasické dlouhé ponožky. Kotníkovky mi přijdou zcela normální.
    Dobře, ale důvod?(krom vypadáš v tom jak idiot a nevypadáš v tom jak idiot)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.6.2009 09:20 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Nějaké perfektní zdůvodnění bych za tím nehledal. Pravděpodobně byly sandály původně navrženy pro bosé nohy a svět nějak nechápe onu českou inovaci s ponožkami.
    houska avatar 22.6.2009 09:44 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    naprosto tomu rozumim - sandaly bez ponozek proste tlaci a clovek ma pak odrene nohy
    22.6.2009 10:49 T.O.M. | skóre: 22 | blog: T.O.M.'s blog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    V tom pripade sis koupil nevhodne boty a je to tvoje chyba.

    Bohuzel ale musim rict, ze dlouhe ponozky v sandalech nejsou jen vysada Cechu/Slovaku. Narazil jsem na dost takovych i v Polsku, Nemecku nebo Finsku.

    Osobne nemam nic proti kotnikovym ponozkam v sandalech. Kdyz jdu rano do prace, nenecham si zmrznout nohy jen proto, ze odpoledne bude horko nebo naopak nepujdu rano v plnych botech, abych se v nich odpoledne uvaril.

    Ovsem pokud nekomu zduvodneni, ze v tom vypada jako idiot, nepripada dostatecne padne, tak uz mu neni pomoci. U takoveho cloveka by me neprekvapilo, kdyby u spolecenskeho obleku schvaloval (schvalne nepisu nosil, protoze kolik ITaku nosi kvadro, ze) kratke kalhoty a k nim osoupane mokasiny s bilyma ponozkama...

    kyknos avatar 22.6.2009 10:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    No, jestli v necem lidi vypadaji jako idioti, tak v obleku s kravatou. Legracnejsi a mene funkcni hadry se jen tak nevidi :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.6.2009 11:25 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Oblek s kravatou mi nepřipadá až tak legrační (i když někomu to vyloženě nesedne). Ale naprosto souhlasím s tím, že méně funkčních hader by se moc nenašlo. :-)
    kyknos avatar 22.6.2009 11:35 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    ja jsem holt funkcionalista - jak je neco jen na efekt a v rozporu s funkci, prijde mi to smesny
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.6.2009 11:42 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Pro někoho je funkcí právě ten efekt. :-)
    22.6.2009 12:23 T.O.M. | skóre: 22 | blog: T.O.M.'s blog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    To jsem ja taky, ale nebudu chodit s ruzovym batohem jen proto, ze mi jako jediny perfektne sedne na zada a vleze do nej vse potrebne :-)

    kyknos avatar 22.6.2009 12:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    no u batohu je barva soucasti funkce - ruzova je v lese dost napadna :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 22.6.2009 12:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    To jsem ja taky, ale nebudu chodit s ruzovym batohem
    To vždycky můj kamarád zdůvodňoval slovy:Něco proti růžové?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 22.6.2009 13:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    V tom pripade sis koupil nevhodne boty a je to tvoje chyba.
    A, tady to vypadá, že zas někdo ví víc a nechce se podělit.
    Bohuzel ale musim rict, ze dlouhe ponozky v sandalech nejsou jen vysada Cechu/Slovaku. Narazil jsem na dost takovych i v Polsku, Nemecku nebo Finsku.
    A já bych řekl, že to bude mírného pásma a období kde/kdy ráno člověku mohou nohy zmrznout a odpoledne se uvařit.
    Ovsem pokud nekomu zduvodneni, ze v tom vypada jako idiot, nepripada dostatecne padne
    to jsem brzo zavrhl, protože já vypadám jako idiot permanentně
    Nejde mi o to, že někdo vyhodnotí vzhled jako idiot, ale nějak se k tomu vyhodnocení snad musel dostat a musí ho umět zdůvodnit, ne? A zatím se mi ještě dostatečného zdůvodnění nedostalo.
    takoveho cloveka by me neprekvapilo, kdyby u spolecenskeho obleku schvaloval (schvalne nepisu nosil, protoze kolik ITaku nosi kvadro, ze) kratke kalhoty a k nim osoupane mokasiny s bilyma ponozkama...
    Z hlediska praktičnosti? Naprosto. Z hlediska nějaké společenské etikety? Už asi moc ne. (Za předpokladu, že se bude jednat o nějakou slavnostní či společenskou událost a to soudě dle toho obleku)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.6.2009 14:57 T.O.M. | skóre: 22 | blog: T.O.M.'s blog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Nejde mi o to, že někdo vyhodnotí vzhled "jako idiot", ale nějak se k tomu vyhodnocení snad musel dostat a musí ho umět zdůvodnit, ne? A zatím se mi ještě dostatečného zdůvodnění nedostalo.

    Podle me je ohled na spolecenskou etiku nebo firemni "dress-code" soucasti prakticnosti a z toho vychazi i zduvodneni. Fakt, ze ti predepsane obleceni pro nejakou akci krajne nevyhovuje, je vec uplne jina. Pokud jses pragmatik a jses nucen se nejak zmenit, pujdes cestou nejmesiho odporu a vyberes si z satniku to, co zplnuje pozadavky ostatnich a tobe je nejmene nepohodlne. Proti vsem jde tak mozna Jirasek a nebo radoby hvezdicky snazici se nejak vyniknout :-)

    BTW, proti ruzove nic nemam a (narozdil od manzelky) si klidne napr. ruzove triko oblecu, kdyz to zrovna nebude proti etikete ;-)

    21.6.2009 18:34 Marian Krucina | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Lepší kalhoty až nad pupek, než obnažená díra do zadku. A tričko přes to to jistí.

    21.6.2009 18:35 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Copak o to, ale on se mi vzdycky v sandalech bez fusekli rozedre kotnik...
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    hikikomori82 avatar 21.6.2009 18:45 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Trvalo mi nez som pochopil clanok. Pre slovakov uvadzam preklad:
    CZ          SK
    boty    --> topánky
    topánky --> sandále
    
    21.6.2009 18:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    My normálně taky říkáme sandálům sandály. Tedy alespoň tady v Královéhradecku. My tady vůbec máme krásnou čistou češtinu ;-)
    Vojtěch Trefný avatar 21.6.2009 18:52 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    My tady v Praze sice mluvíme jako prasata, ale sandálům taky říkáme sandály :-)
    22.6.2009 09:18 Jarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Potvrzuji, jsem tez z vychodu Cech a topanky jsou pro me slovensky boty.
    21.6.2009 18:59 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    CZ          SK
    topánky --> sandále
    V "běžné" češtině topánky neznamenají sandály. Už jsem se nad použitím toho slova podivil v prvním komentáři.
    22.6.2009 17:20 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Je možné, že se do toho pletou ještě opánky (ty ale vypadají jinak, viz obrázek). Osobně si myslím, že je to něco podobného jako s drevokocůrom ...
    21.6.2009 18:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Nejlepší boty jsou sálovky. Nebo turfy - jsem schopen nosit turfy i do přírody nebo po městě :-D
    Btw. Nevěděl jsem, že přestige ještě vůbec prodávaj :-D

    V anketě jsem zatrh jenom "Do topánků jedině naboso". Nemůžu si pomoct, asi jsem cool... :-D
    21.6.2009 18:46 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Autor tohoto zápisku sa inšpiroval blogom Linusa Torvaldsa? :)
    Max avatar 21.6.2009 18:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Ne, autor tohoto blogu čte anglicky maximálně návody a manuály. Na nějaké blogování se po anglicku nezmůže a po finsku už vůbec ne :).
    Zdar Max
    PS: byl by nějaký link? :)
    Měl jsem sen ... :(
    22.6.2009 09:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Také mě při čtení blogu napadlo, jestli to celé není reakce na Linuse. Odkaz: Outwitting the fashion police.
    stativ avatar 21.6.2009 19:05 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Taky nechápu co mají lidi proti ponožkám v sandálech. Zaprvé – když se člověku zpotí nohy a nemá ponožky tak stačí krátká vycházka a člověk má na nohou nalepenou spoustu prachu. Za druhé – nehrozí trapný případ, kdy má člověk zpocenou nohu a chůze v sandálech vydává jisté zvuky…
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Michal Fecko avatar 21.6.2009 19:34 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Neznasam sandale... Najlepsia obuv (nie v takom prevedeni ale ciste :-D - ale su lahke, platene, lacne, dobre sa nosia, skvelo sa v nich soferuje a aj ked ich budem mat len jednu sezonu stoja nejakych 5 - 7 eur)...
    21.6.2009 19:43 xavier | skóre: 10 | blog: borkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Zato neuvěřitelně rychle ničí nohy(záleží kus od kusu, ale těch špatných je víc). Na ježdění autem to jde, ale párkrát jsem si je vzal na brigádu na stavbě (minimálně 10 hodin za den na nohách) a už druhý den jsem je vyhodil, protože jsem měl chodidla zničený tak, že jsem skoro nemohl chodit.

    Michal Fecko avatar 21.6.2009 19:50 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    To koli vlozkam - tie sa znicili a stupal si na "krizikovu" podrazku - odporucam vymenit vlozky a predlzi sa zivotnost a hlavne nohy netrpia. IMHO na brigadu na stavbe by som si zobral nieco pevnejsie ako tenisky....
    genius2000.log avatar 22.6.2009 13:47 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Tyhle botky jsem nosil na stredni kdyz byla pisemka - psal jsem si na ne vzorce :). A navic to slo smazat takze shoes-rw :)
    djhanz.cz - music is my life.
    houska avatar 21.6.2009 19:43 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    ad boty - Prestige bych na sebe nevzal, nelibi se mi. Ale chapu ze nekdo nosi jen jeden typ bot, sam mam uz potreti ty same boty (Reebok)

    obleceni - kosile nikdy, tricko ano a nikdy ne v kalhotach

    haro - stane se, nekdy clovek vstane a ty vlasy ne a ne poslouchat

    deodorant - no priznam se, nekdy zapomenu

    ponozky v topankach - pokud plati ze topanky (sk) = sandale (cz), tak me to nevadi, ale pritulka by to asi neprenesla pres srdce. BTW vsimli jste si ze tohle vadi jen cechum/slovakum? ;)

    21.6.2009 19:50 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Pár dní o ponožkách v sandáloch písal aj Linus, takže zrejme sa všade nájdu ľudia, ktorým to vadí (a myslia si, že ich názor je správny).
    21.6.2009 19:51 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Pár dní = Pred pár dňami :)
    Cubic avatar 22.6.2009 10:29 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    videl jsem to i v nejake anglicky psane knizce o cesich od nora nebo sveda, co zil par let v cechah, ponozky v sandalech nezapomnel zminit
    21.6.2009 19:50 mic130
    Rozbalit Rozbalit vše ponozky v sandalech? no a

    na stredni jsem normalne nosil klasicky ponozky v sandalech, ne kvuli potu ale kvuli zimne. kdyz vychazite rano v 5 hodin a je kolem 8mi stupnu tak bez fusekli je fakt zima. a i tak nechapu co maj lidi proti ponozkam, to je to tak dulezity? omg ze by nova fobie "soccusfobie"

    Luk avatar 21.6.2009 19:52 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Asi nejsem správný ajťák, protože:
    Boty značky Prestige
    Donedávna jsem vůbec nevnímal, že tato značka existuje. Nebýt něčího blogu na abíčku, o její existenci bych možná neměl tušení dodnes.
    Kalhoty vytažené až nad pupek, které drží tenký pásek
    Kalhoty mám možná někdy dost vytažené, ale drží je tlustý a široký pásek.
    Kostkovaná (flanelová) košile
    Košile nosím málo (prakticky jen pod sako), kostkované nebo flanelové (a zejména kostkované flanelové) vysloveně nesnáším. Mým poznávacím znamením je spíše tričko (ve cca třetině případů nějak související s Linuxem).
    Neupravené háro
    Abych se s hárem nemusel moc upravovat, snažím se nemít ho moc dlouhé. Jakmile začne být těžko zvladatelné (tj. obvykle 5+ cm), jde dolů.
    Deodorant
    Sám bych na to možná kašlal, ale s ohledem na lidi okolo nezanedbávám ani obecnou hygienu, ani deodorant.
    Ponožky v topánkách
    V ponožkách v sandálech nevidím sebemenší problém. Naprosto nechápu lidi, kteří v tom nějaký problém vidí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.6.2009 22:07 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    > Kalhoty mám možná někdy dost vytažené,

    Tahle móda tu byla jen pár dní na přelomu osmdesátých a devadesátých let, ne? :-)

    Luk avatar 21.6.2009 22:13 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    No jo (někdo si kopne do toho, jiný do onoho)... :-D

    Ale co se týká mě, tak si prostě strašně nerad přišlapávám konec kalhot, tak si je raději vytahuji trochu výš.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.6.2009 22:15 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Nemohl jsem nereagovat, už je to skoro klasika. :-)

    22.6.2009 14:13 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Roztřepený konce kalhot nevypadají zrovna dobře. :-D Ale dá se to vyřešit tím, že se ohrnou. :-)
    Dent avatar 21.6.2009 22:20 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    ?
    21.6.2009 19:57 mic130
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    boze co mate proti kosilim? ja je miluju, sice moc nesajou pot, ale jsou nadherne lehky na noseni, nejsou tak nechutne prilnavy jako tricka a clovek se v kosili citi mnohem pohodlneji. ted mam dokonce jednu na sobe. zluta s palmama a nazvy pristavu

    Max avatar 21.6.2009 20:08 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Asi špatně čteš ;-). Nikdo tady neříkal, že jsou košile špatné, ba naopak, jsou výborné. Tady se jen naráží na flanelovou (kostkovanou) košily nacpanou v kalhotech ;-).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.6.2009 20:53 mic130
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    tak kosile v kalhotech je fakt blbost, pokud nema clovek sako.

    Max avatar 21.6.2009 22:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Zase to bereš obecně. Košile, o které se tu bavíme podléhá jistým specifikacím :). U ostatních je to tak nějak jedno :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.6.2009 22:17 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Rozlišoval bych "havajskou" košili se šortkami a klasickou košili s kalhotami...


    vencour avatar 21.6.2009 20:14 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Jen to, že se špatně žehlej. Jinak kapsy pro IŤáka jsou potřeba, ponožky na nohou v klimatizované serverovně taky.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    21.6.2009 22:03 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    > Jen to, že se špatně žehlej.

    Záleží na tom, co si koupíš. Já žehlím tak dvě košile týdně a říkám, že s košilemi z dobrého materiálu není problém (tím neříkám, že by to bylo snažší než tričko bez límečku a kapsy -- pouze to, že to není tak strašné). Osobně mám tento postup:

     1. límeček
     2. oblast za krkem
     3. rukávy (oba, z obou stran)
     4. přední díly
     5. záda

    Luk avatar 21.6.2009 22:10 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Mně tedy košile vůbec pohodlné nepřipadají. Je mi v nich vždycky horko (bez ohledu na materiál), strašně se potím, většinou jsou velmi neforemné/pytloidní atd.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Fluttershy, yay! avatar 21.6.2009 20:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Heh... Kdo mi to nedávno říkal, že skoro všechny body té definice splňuji? (Prestižky rulezzz!)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.6.2009 20:25 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Jestli myslíš na srazu AbcLinuxu, tak Maxovi ponožky vytkla stejná dáma :-)
    default avatar 21.6.2009 20:39 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Von byl nějakej sraz? :-o

    Luk avatar 21.6.2009 22:06 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Před 2 lety byl sraz autorů abíčka. Na nějaké vytýkání ponožek si tam nevzpomínám (ledaže to bylo před mým příchodem nebo po mém odchodu (ale to těžko, už tam skoro nikdo nebyl), zato si vzpomínám, že se tam někdo chlubil, jak vynechává školní tělocvik.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Fluttershy, yay! avatar 21.6.2009 20:54 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    ^_^

    (BTW fotky jsem musel promazat, zapomněl jsem tam tradičně nějaká nastavení z dřívějška... slušná byla zhruba jedna nebo dvě, ale Freshmouse tam chce mít rozmazaný xicht, tak se na to asi vykašlu.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    otula avatar 21.6.2009 21:38 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Já nosím celý rok tlusté termoponožky. Je mi v nich skvěle, ať je zima, nebo 30 nad nulou, a od doby, co jsem to začal praktikovat, vyhazuji boty poté, co jsou nadranc, a nikoliv poté, co smrdí.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    22.6.2009 14:30 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Moje řeč. Myslet si, že v sandálech nohy nezasmrádnou je krutý omyl. Já nosím tohle. Sandály ("triopy") mi obvykle vydržely cca rok, tyhle botky vydrží obvykle tak tři. Pochopitelně tlustá fusekle je podmínkou.
    otula avatar 22.6.2009 14:52 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Ty vypadají dobře a jsou za pusu. Teď už jen, jestli bych se do jejich dvanáctek vlezl a nikde mne netlačily :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    22.6.2009 17:33 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Ty "Roady" jsou šité fakt dobře a pohodlně. Široká špička, vysoký nárt. Nevýhodou možná poněkud jemnější kůže a šněrování na háčky ( docela nasere, když se pod stolem občas "zaháknou" kličky ;-) ). Mám je teprve rok, takže co u nich odejde jako první po tkaničkách, ještě nevím.

    Ještě nosívám tyto. Dostal jsem je od otce. Dal mi je nejspíš ze stejného důvodu proč jsem je zkraje nerad nosil i já - mají totiž nízký nárt. ( To však obvykle spraví několik deštivých výletů spojených s brouzdáním ve vysoké trávě.) Výhodou kůže je, že se časem poddá a zdeformuje podle chodidla - nikoliv naopak, jak je tomu u křusek z umělé kůže.

    Bohužel obecným nešvarem u pracovní obuvi posledních let, je "polstrované" obšití u kotníku - Nejčastější místo kde dojde u této obuvi k destrukci. Bohužel klasické celokožené kotníkové boty BEZ TÉTO VYMOŽENOSTI v rozumné cenové relaci už nikdo nedělá.

    otula avatar 22.6.2009 18:39 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Tady ty druhé se mi ani nějak nelíbí, ale ty předešlé vypadaly dobře. Jediné boty, které jsem sehnal na svou nohu a chodí se mi v nich celkem dobře, jsou LOWA Forest GTX MID, jen koukám, že je LOWA vůbec nemá ve svém katalogu :-D Ale vypadají úplně stejně, jako Renegade - jen ty kousky kůže jsou na patě trochu jinak střižené a mají jinde cedulku GORE-TEX. Jinak jsou k nerozeznání.

    Líbí se mi i jejich "politika" - pokud se ti například někde podaří fiknout o něco některý šev (byla tam myslím lhůta 10 let, ale nerad bych teď kecal), tak to zdarma opraví, servis mají po celém světě. Při akci 3. výrobek zdarma v Hervisu to bylo za pusu :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    21.6.2009 21:46 slamák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Pokud ti smrdí nohy i v sandálech, je něco špatně. Osobně měním ponožky i 4x denně. 1 pár do bot na cestu z a do práce, druhý pár do pracovních bot, třetí na doma( nejraději doma chodím bos), čtvrtý kdo dalších bot , které mám na kolo.

    Kdo nosí ponožky v sandálech, má vytažené kalhoty až ke krku a flanelku v nich, vypadá jak debil i když jím není. Prestige nosí socky. Jo občas je dobré se osprchovat, abys nesmrděl jak bezdomovec. Deodoranty to někdy nepřebijí.

    21.6.2009 21:46 slamák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    btw bavlna ruluje, syntetika saje.

    Grunt avatar 21.6.2009 21:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Kdo nosí ponožky v sandálech, má vytažené kalhoty až ke krku a flanelku v nich, vypadá jak debil
    Proč?
    Prestige nosí socky.

    Proč?

    BTW: Co to je za obuv? Do dnes jsem o nich neměl nejmenší ponětí, vypadají jako normální boty. Pochopil jsem, že asi mají něco společného s minulým režimem. Toť důvod faux-pas?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.6.2009 22:00 slamák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    ad debil: protože dnešní doba vyžaduje, aby člověk vypadal úspěšně.

    ad socky: na nikom jiném jsem je neviděl.

     

    Grunt avatar 21.6.2009 22:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Nepochopeno, takže oprava:

    Proč ten kdo nosí ponožky v sandálech, má vytažené kalhoty až ke krku a flanelku v nich, vypadá jak debil?

    Proč ten kdo nosí Prestige je socka?.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.6.2009 22:15 slamák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    ad1: vypadají jak mentálně postižení, ti taky neřeší vzhled a oblékají se tak. A to tu ještě neřeším nemožné tlusté holky co nosí bokovky. To je lahůdka sledovat, jak se jim ty špeky přelévají přes okraj kalhot a ta tlouštíkovská stažená prdel je in.
    ad socky: všichni , které jsem je viděl nosit, skutečně socky byli.

    otula avatar 21.6.2009 22:28 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    ad bokovky: ty holky nemusejí být ani tlusté. Stačí, aby byly úplně normální, a vypadají v tom tlustě. Stejně nechápu, co na tom všechny (nebrat doslova, jsou i holky, které mají rozum) vidí. Leze jim z toho prdel, nevypadá to ani trochu sexy, elegantně už vůbec ne. A ještě z toho mají nemocné ledviny, vaječníky a já nevím co…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    21.6.2009 22:13 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    > Pokud ti smrdí nohy i v sandálech, je něco špatně. Osobně měním ponožky i 4x denně. 1 pár do bot na cestu z a do práce, druhý pár do pracovních bot, třetí na doma( nejraději doma chodím bos), čtvrtý kdo dalších bot , které mám na kolo.

    Já to mám de facto stejně.

    V jedněch fuseklích přijdu do práce; v práci si vezmu na nohy jiné. Je to ze dvou důvodů: a) ponožky bývají vždy alespoň trochu vlhké; b) v práci je jiné "klima" než venku, takže si beru teplejší nebo méně teplé, podle potřeby. Na cestu z práce si beru opět ty, ve kterých jsem přišel. Pokud jsou tyto ponožky po příchodu domů zpocené (třeba v létě), tak si na doma beru jiné.

    Na sport si beru samozřejmě ještě jiné.

    S ponožkami není problém, protože v pračce (nebo v batohu) moc místa nezaberou a nemusejí se žehlit.

    Max avatar 21.6.2009 22:24 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    No vidíš, ty si měníš ponožky 4x denně, já si připlatil za kvalitní ponožky a měním 1x denně. Ušetřím za praní, ušetřím za x dalších ponožek a jejich skladování, nošení sebou atd.
    Zdar Max
    PS:špatně není nic, je to normální. Někomu se nepotí, někomu málo, někomu víc atd.
    Měl jsem sen ... :(
    init_daemon avatar 21.6.2009 21:46 init_daemon | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Prestizky su synonymom pohodlnosti, kvality, a stylovosti, a este k tomu za dobru cenu! Ad. k ponozkam v sandaloch, ja nepochopim ako moze niekto v dnesnej dobe, ked na zemi je vseliaky humus od zaschnutych hovien, ktore vietor rozfukava az po kadejake svinstvo nenosit ponozky :-D. Potom este k tomu spotene nohy... Humusaci :-D. Ja si davam na nohy bud polypropylenovo-bavlnene alebo cisto bavlnene ponozky.
    21.6.2009 21:48 slamák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    co, roušku přes ústa nosíš? Protože ty uschlé hovna vítr v podobě prachu roznáší a pak to vdechuješ.

    init_daemon avatar 21.6.2009 21:52 init_daemon | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    na to stacia huste chlpy v nose a vreckovka na vyfuknutie :-D
    21.6.2009 21:56 slamák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    hmm tak chlupy si z nosu vytrhávám, jakmile začnou trčet ven, vypadá to odporně.

    default avatar 21.6.2009 22:11 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Na to pozor. Jedna známá si chlupy vytrhávala a dostala rakovinu. Ty chlupy tam nejsou pro nic za nic. :-)

    Luk avatar 21.6.2009 22:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Spojitost "trhání chlupů -> rakovina" je hodně odvážná (už proto, že se vytrhávají ty vnější, kdežto nejdůležitější funkci mají chlupy uvnitř). Na druhou stranu je fakt, že ty chlupy zachytí hodně svinstva, které by jinak prošlo volně až do dolních dýchacích cest (proto je dýchání ústy ještě nebezpečnější, vzduch jde úplně nečištěný).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.6.2009 22:17 slamák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Si vytrhávám jen ty přerůstající, už tolik nedrží a nebolí to. A tu rakovinu dostala určitě z něčeho jiného nebo měla dědičné předpoklady.

    default avatar 21.6.2009 22:31 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    JoJo. Oba máte pravdu. Snad jsem se zmýlil…

    kyknos avatar 22.6.2009 11:18 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    vy mate v nose chlupy????
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.6.2009 12:06 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    a tobě tam snad rostou blonďaté kudrnaté kadeře ?
    kyknos avatar 22.6.2009 12:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    mne tedy v nose neroste nic
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    houska avatar 22.6.2009 13:18 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    tak s tim neco delej ;) ty chlupy tam nejsou pro srandu kralikum, maji svuj ucel
    kyknos avatar 22.6.2009 13:34 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    mam si masturbovat do nosu nebo co? :)))))

    zatim to fungovalo bez chlupu dobre a popravde receno, predstava ze mam rymu a tece mi to zkrz nejaky chlupy nebo se kolem tech chlupu vytvari nejake usazeniny, ktere pak nejdou vysmrkat ci vycistit, me do cela desi :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.6.2009 14:33 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Však počkej, dočkáš se. Nosní, ušní a zádový porost narůstá a hostne věkem - mám takový neodbytný pocit že se stěhuje z hlavy.
    houska avatar 22.6.2009 14:33 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    ale na tech chlupech se maji vytvaret usazeniny ... je to filtrace aby ti vsechen bordel nesel rovnou do plic, z nosu to jde jednoduse vysmrkat
    22.6.2009 14:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Častokrát se mi stávalo po věčírku/noci strávený v hospodě nebo jiným silně zakouřeným prostoru, že jsem pak ráno měl černý soply. Dost hnus, vzhledem k tomu, že sám jsem nekuřák...
    Fluttershy, yay! avatar 22.6.2009 17:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Jak haviř.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kyknos avatar 22.6.2009 17:12 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    myslim, ze na filtraci bohate staci ta vlhka sliznice v nosu, chlupy odfiltruji stejne tak maximalne mouchy :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.6.2009 13:44 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    mne tedy v nose neroste nic

    Tak tomuhle se hodně špatně věří, leda snad v případě, že ti nerostou ani vousy.
    kyknos avatar 22.6.2009 14:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    no verit tomu nemusis, ja zas nechapu, co delat v nose s chlupama? co kdyz je vdechnes?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.6.2009 14:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Nevdechneš, chlup, který by vypadl zachytí ostatní chlupy a při výdechu ze ho zbavíš (afaik).
    Anebo ho vdechneš, noaco, takovej mikrochlup se vstřebá... Já taky nemám na první pohled vidět v nose žádný chlupy, ale vem si třeba lupu a pořádný světlo a budeš vidět :-D
    Chlupy asi není nejlepší název, spíš chloupky nebo ještě něco menšího. A jsou skvělým bezpečnostním prvkem, jedním z důvodů, proč je zdravější dýchat nosem...
    kyknos avatar 22.6.2009 14:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    no pockej,mikroskopicke chloupky a chlupy jsou dver uzny veci, lupu jsem si do nosu nestrkal. nemam tam nic, co slo zvenku videt, nahmatat nebo nedejboze trhat :) a o tom tu byla rec
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.6.2009 22:30 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Bacha na to, chlapi. Možná budete splňovat nejnovější trendy, aniž byste to věděli!

    Na Novinky.cz se totiž píše: "Ponožky v sandálech a pantoflích předvedla na své módní přehlídce pro letní sezónu australská značka David Jones. (...) Skutečně trendové jsou však pouze sexy sandálky s kvalitními kotníčkovými ponožkami z nejlepší bavlny, jejichž barva skvěle ladí s oblečením. Staré sandály a fotbalistické bílé ponožky do půli lýtek jsou pořád stejně trapné, jako bývaly dosud."

    (Připomíná mi to D-Fensovy řeči ohledně "vysoce kvalitních psacích potřeb". :-))

    Ale pozor!

    Novinky.cz to publikovaly 11. srpna 2008. Zajímavé je, že podobný článek byl tamtéž publikován 9. dubna 2007. Ovšem jsou zde velké rozdíly! Zatímco r. 2007 se psalo, že "ponožky v sandálech nosí němečtí pánové a zkazili tím pověst své země", v roce 2008 už je to úplně jinak: "ponožky v sandálech jsou jasným rozlišovacím znamením Čechů v zahraničí".

    Jestli vám připadá, že to píšou zmrdi pro zmrdy, tak máte pravděpodobně správný dojem...

    Grunt avatar 21.6.2009 22:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Ponožky v sandálech a pantoflích předvedla na své módní přehlídce pro letní sezónu australská značka David Jones. (...) Skutečně trendové jsou však pouze sexy sandálky s kvalitními kotníčkovými ponožkami z nejlepší bavlny, jejichž barva skvěle ladí s oblečením. Staré sandály a fotbalistické bílé ponožky do půli lýtek jsou pořád stejně trapné, jako bývaly dosud.
    Ty vole, také se umím občas ztřískat, ale až takto?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.6.2009 23:56 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Jestli vám připadá, že to píšou zmrdi pro zmrdy, tak máte pravděpodobně správný dojem...
    Už dlouho hledám způsob, jak bych to popsal a dnes jsem jej konečně objevil. Děkuji!
    21.6.2009 23:32 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Dříve jsem zneškodnil ponožky během 2-3 hodin nošení. Nejde si ovšem měnit ponožky každou chvíli, takže jsem s nimi vždy zbytek dne musel nějak přežít. S antibakteriálními ponožkami jsem vydržel 3 dny.

    No, opravdu si měníš ponožky jednou za tři dny? :-)

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Max avatar 21.6.2009 23:55 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Jo, jo, jen se směj. Kdo nevyzkouší, nepochopí ;-). Jinak jelikož je mám už sepraný, tak měním 1x denně. Ale zezačátku 1x za 3 dny nebyl problém.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Fluttershy, yay! avatar 22.6.2009 00:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Taky je mám (už nějaký ten pátek) a potvrzuji. Paráda.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.6.2009 00:02 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    No záleží na materiálu ponožek, sklonům k pocení nohou a typu obuvi. Než jsem si zakoupil vysoké kožené goretexové bačkůrky značky hanwag, nosíval jsem kanady a v nich troje tlusté tesco ponožky. Měl jsem vyzkoušeno, že při denním rotování vrstev trojponožek jde v jedněch trojponožkách bez problémů absolvovat týden vcelku obstojné chůze (~50km/den, mírně kopcovitý terén), než došlo k prvním projevům vhodnosti trojponožky vyprat. Ověřeno očichem nevěřících slečen.

    Nyní když používám jednu vrstvu dnešní střední třídy "hypermoderních" ponožek do zmíněných hanwagů, většinou moment vhodnosti výměny/přepraní nastává tak po třech až čtyrech dnech podobných podmínek. Opět testováno na nevěřících slečnách.

    Takže mi tento údaj přijde dost reálný a ne nutně zavánějící nedostatkem hygieny.

    Jinak co se týče ponožek a sandálů, tak jsem člověk, který nepochopil, proč jsou ponožky v sandálech nevhodné (když nepočítám ujeté módní konvence). Také jsem asi jeden z mála lidí, kterým zmiňované kotníkovky přijdou podobně ujetý módní trend jako třeba proklatě nízké pasy kalhot -- nemyslím kalhoty "pod pupek", ale kalhoty, ze kterých vyléza spodní prádlo, či začátek škvíry mezi půlkama sedacího ústrojí.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    Luk avatar 22.6.2009 00:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Měl jsem vyzkoušeno, že při denním rotování vrstev trojponožek jde v jedněch trojponožkách bez problémů absolvovat týden vcelku obstojné chůze (~50km/den, mírně kopcovitý terén), než došlo k prvním projevům vhodnosti trojponožky vyprat. Ověřeno očichem nevěřících slečen.
    Jenže ono nejde jen o čichový vjem. V těch ponožkách se také hromadí sůl a po nějaké době už může docela dráždit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.6.2009 00:54 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Clovek pochodujuci tyzden 50km/den sa myslim trochou soli len tak nerozdrazdi.

    Pre miestne ponozkove fifinky mam navrh. Chodte na 2 tyzdnovy trek do pohoria s velkymi prevyseniami a neste vsetko cely cas na chrbte (vratane jedla na 14 dni). To vas jednak nauci dobre optimalizovat potrebne a nepotrebne veci. A dvak vam znacne rozsiri obzory kolko sa da prezit v jednych ponozkach, pretoze prat kazdy den vo vode vytekajucej zo snehu sa vam zarucene chciet nebude a 5 parov ponoziek tiez tahat nebudete. Overeny tip na podobny vylet su Pyreneje v maji/juni. (A taktiez zistite ako casto sa je nutne umyvat, aj ked kazdy den budete prepoteny durch. Pretoze seba tam clovek umyva v rovnakej vode v akej perie. Zvladla to aj holka.)
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    22.6.2009 08:35 Sajfi | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Hezky napsano, uplne jsem dostal abstak po horach. Krasne bylo, kdyz jsme cekali nekolik dni na Elbrusu jestli se zlepsi pocasi. Taky se tam chodilo v jednech hadrech celou dobu a po navratu dolu, kde bylo zase kolem +25 stupnu, se clovek zacal stitit sam sebe. Ale sprcha to spravila :-).
    22.6.2009 00:38 peterh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Neda sa na toto pouzit koloidne striebro? Proste v tom vyprat obycajne ponozky? (priznam sa, ze neviem moc o tom, idem googlit ;) )

    Max avatar 22.6.2009 07:17 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Nejde jen o to stříbro. Tyhle ponožky mají i dobrý odvětrávací systém. Toho u klasických ponožek nedosáhneš ani omylem.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    22.6.2009 08:21 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Ponožky v sandálech, to je česká specialita.Prostě je to tak a cizinci vždy nevěřícně kroutí hlavou.
    Míval jsem kdysi také různé nerdské úlety. Moje zlatá doba v tomto směru, to byla 2. polovina 80.let a přelom 80. a 90. Nevím proč, skončilo to, když jsem se oženil :-)
    Vzpomínám si, jak jsme pak s jedním kolegou chodili v 1992, 1993 v Hannoveru po Cebitu (tuším že tehdy tam dokonce ještě vystavovali Atari Falcon - byl to vlastně samý závěr té naší "klasické" éry na kterou vzpomínáme vždy se slzou v oku) a sázeli se, kolik českých návštěvníků neomylně poznáme již z dálky dle vnějších znaků. Úspěšnost byla cca 90%.
    Nevím, kam by mě zařadily dnes "módní hlídky", ale je to docela fádní - džíny+mikina, džíny+triko, kraťasy+triko(když je horko), "slavnostní kalhoty+košile+svetr"(když třeba školím, ale to už je poměrně zřídka)... Ale ponožky do sandálů, to je i na mě moc :-)
    Max avatar 22.6.2009 08:43 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    No, mně od března / dubna do října / listopadu můžeš potkat v topánkách, tříčtvrťáky a krátké tričko (pokud dlouhodobě neklesne teplota pod 5 stupňů nad nulou). V ostatním období kožené boty, džíny a triko s rozeplou letní budnou. Na kultuře potom sako, košile a kožené boty :).
    Vždy jsem lítával spíš bos, ale v Phe to moc nejde :-/. A v každé obuvy se mi bez ponožek nohy prostě potí, nemám na výběr.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    22.6.2009 09:20 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Lidi, kteří nechodí v sandálech v -10 °C, mi nemají co kecat do toho, zda si do nich vezmu ponožky a jaké.
    22.6.2009 09:33 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Jsem teď na Novém Zélandu, kde je zima (roční období). Mrazy sice bývají jen v noci, ale přes den se teplota málokdy vyšplhá přes 10 Celsia. Takže žádné velké vedro. Místní slečny však natolik milují své "flip-flops" (česky asi žabky...), neboli minisandálky, které nemají nic více než zcela plochou tenkou podrážku podrážku a malý řemínek, který vězí mezi palcem a ukazovákem, že v tom chodí i v tomto počasí. Typický úbor: flip-flops (samozřejmě na boso), nějaký druh krátkých kalhot nebo plandavé sukně a tenký svetřík. Já bych umrzl, jim to zjevně vyhovuje.
    22.6.2009 17:09 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Drsné. Zajímalo by mně, jestli to dělají jen kvůli vzhledu (a vnitřně se třesou zimou), nebo jsou tak otužilé, že jim to už nevadí (potom by mně zajímalo, v čem potom chodí v létě :-) ).
    22.6.2009 18:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Hm, pěkné... Slyšel jsem, že je tam skvělý lyžování...
    A jak je to s prací? Dá se sehnat?
    kyknos avatar 22.6.2009 09:33 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    ad ponozky: nevim co je spatneho na ponozkach v sandalech - to preci zalezi na teplote okoli. Ponozky clovek take oceni, pokud se zrovna brodi koprivami.

    ad poceni nohou: ja mam pocit, ze to predevsim zavisi na aktualnim zdravotnim stavu. Nekdy clovek ujde padesat kilometru a stravi 16 hodin v kozenych botach a nohy ma zpocene minimalne, nekdy se naopak stane, ze ma sandaly bez ponozek a nohy se spoti a smrdi. A mam skutecne pocit, ze to byva v situacich, kdyz na cloveka "neco leze".
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.6.2009 21:51 slamák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Ty chodíš v sandálech kopřivami? Se divím, protože kopřivy žahnou i přes pevnější plátno,jako je  například denim a vyskytují se obvykle v neupravovaných lokalitách (křoví, lesy louky), kde je vhodnější plná obuv. Ponožky takovou ochranu proti okolí neposkytují.

     Pokud je chladno nebo přímo zima, rozhodně si nevyberu sandály, ale dám přednost obuvi izolující chlad..

     

    23.6.2009 08:32 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Kopřivy žahnou i přes pevnější plátno? To je ale pěkná blbost. To si asi pleteš s prodíráním trním. Ovšem pravda je že ponožky ochrání tak maximálně před nepříjemně svědivým požaháním na prstech u novou - v sandálech se špatně škrábe.
    22.6.2009 10:00 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Něco jako prestižky jsem na noze deset let neměl. :-) Kostkované košile nosím, ale výhradně s kšandami, takže zpravidla zastrčené. Deodorantům se nebráním, ale než bych na sebe něco patlal, tak se jdu raději umýt. :-)
    houska avatar 22.6.2009 10:30 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Kostkované košile nosím ... s kšandami ... zastrčené. Deodorantům se nebráním ...

    A je to tu :) klasickej AJťák.

    kyknos avatar 22.6.2009 10:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    jo jo, nejlepsi jsou neajtacky tuny vonavek a deodorantu a drbatka na vsi :) hlavne ve francii to je v mode :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    houska avatar 22.6.2009 10:40 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    kyknos avatar 22.6.2009 10:42 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    a co teprve pohled na zenu ocima ajtaka :P
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    vencour avatar 22.6.2009 11:12 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Nesedí mi tam jen ten nezájem o okolí, že neví, že jede na dovolenou ... kolik se k tomu přihlásí? V mém okolí bych to viděl na 0% ;-), čili odhadem 20 lidí mimo danou specifikaci.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    otula avatar 22.6.2009 11:26 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Na dovolenou bych asi nezapomněl, ale už se mi stalo, že jsem o svém volnu naklusal v 7 ráno do práce. Jenže úplně stejně, když jsem chodil na gympl, jsem jednou v sobotu ráno dojel do Kyjova a divil se, že je škola zavřená ;-) Stejně tak nevnímám své okolí, pokud mne někdo neosloví a nemluví na mne - jsem špatná drbna. Ale myslím si, že tohle chování nevyplývá z toho, že je člověk "ajťák", ale spíš prostě lidé určitého způsobu myšlení a chování, k němuž se vážou i tyto "zvláštní" vlastnosti, mají tendenci pracovat s počítači a tuto práci dělají.

    Jinak tedy notebook, PDA, ani chytrý mobil nemám a po ničem takovém netoužím. :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    22.6.2009 18:21 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Já se hlásím. Kdybych měl v hlavě udržovat spoustu tady těch nesmyslných společenských akcí, dovolených a jiných datumů, tak už nezvládnu nic jiného. Prostě - co nemám v kalendáři, který se mi OTA synchornizuje s tamagočim v kapse, to nevím.
    22.6.2009 12:03 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Tyhle kecy pravděpodobně vymýšlí parta buzerantů.

    Časy se nám mění. Dobu, kdy počítače byly vidět téměř výlučně v laboratořích, nám poodvála osmdesátá a do moře spláchla devadesátá léta. Dneska umí do určité míry používat počítač skoro každý a není na to potřeba žádný expert z té laboratoře. Ajťák je skoro každý. Támhle Karel, tady Pepa, jinde Jirka. Každý z nich vám řekne, že je ajťák, nebo aspoň, že ho "baví pracovat s počítačem".

    Je zajímavé, že "ajťáci" mají takovou pověst nějaké speciální, zvláštní skupiny obyvatelstva. Že mají zvláštní výrazivo? A mluvil už někdo z vás s účetním? Nebo lékařem? Že mají tendenci se spolčovat a mluvit o práci? Vy máte dojem, že třeba právníci ne?

    Mám dojem, že některým "ajťákům" se tato vymyšlená pověst líbí. Asi před čtrnácti dny jsem viděl díl seriálu Teorie velkého třesku. Tam tu pověst rozváděli do absurdit (jednalo se spíše o fyziky a matematiky, ale to je jedno) a musím říci, že to byl jeden z nejubožejších seriálů, co jsem kdy viděl. Několik blbů se baví plácáním "odborných" výrazů nebo soutěžením, kdo je víc asociální a kdo se víc bojí žen...

    Pozoroval jsem také jistou diferenciaci mezi těmito "ajťáky". Jedni se snaží hrát moderní kluky, co všechny "empétrojky" vyzkoušeli a všechny Windows přeinstalovali, druzí se naopak snaží být podivíny a brání se tomu, aby náhodou nepoužili něco moderního nebo typ věci, co už někdy použil někdo jiný.

    Je to trapné.

    22.6.2009 12:23 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Naprosto souhlasím. Taky ten dnešní rádoby fenomén "ajťáků" nechápu.
    22.6.2009 13:01 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Předpokládám, že dokážete rozlišit mezi lidmi, kteří "jako vole fakt mají rádi ty počítače a Pepovi nainstalovali toho Vindousa" a mezi těmi, kteří tomu opravdu rozumějí. Těch druhých je nehledě na dobu pořád zhruba konstantní procento. To, že potkáte projevy IT na každém kroku zdaleka totiž ani náhodou neznamená, že každý kdo si to koupí, je profesionál a ví o co tam jde...
    22.6.2009 13:18 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Troufám si říct, že se nic takového freshmouse tvrdit nesnažil. :-)
    22.6.2009 13:48 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Cituji: "Ajťák je skoro každý"

    Článek té slečny nebo paní je pochopitelně blábol. O tom ale žádný spor nevedu. Pochopitelně bychom asi měli napřed definovat co míníme pod pojmem "ajťák". Já pod tím odjakživa vidím člověka, který je profesionál, rozhodně ne "Pepu vodvedle co umí pálit ty dévédé"...
    22.6.2009 18:25 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Ano a nejhorší jsou ti, kteří používají zásadně termíny jako "přenosný osobní počítač" místo notebook (nebo laptop) a dělají idioty z každého, kdo použije nějakou web 2.0 pitomost, že?
    Grunt avatar 22.6.2009 14:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Konečně jsem pochopil. A překvapivě jsem v domněnkách nebyl daleko od pravdy.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.6.2009 00:57 slamák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách

    Jako že není "in" používat pracovní boty jako vycházkovou obuv?

    Nikola Ciprich avatar 22.6.2009 17:19 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    http://www.novinky.cz/zena/zdravi/168195-plisne-na-nohou-dokazi-pekne-potrapit.html

    nahodou nejaky pripravek s tou zminovanou chytrou houbou nekdo nezkousel? treba ten biodeur?
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    26.6.2009 13:12 Lynn | skóre: 16 | blog: hell | Němčice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Biodeur vyzkoušen a zakoupen další do zásoby. Vyléčilo mi to úplně příšerně pórovité palce u nohou (tam, kde lamisil selhal, houba sežrala). Dále na sobě pozoruji sníženou potivost (míň smradu)

    :-) :-D :-)
    To je síla televize...
    genius2000.log avatar 23.6.2009 01:36 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Samozrejme bez ponozek. Kosili mam jednu na party (rozhodne ne kostokovanou ani flanelovou) a jednu k obleku. Nosim vetsinou veci od F&F nebo Cherokee (proste Tesco shit), ale na prazdniny si hodlam koupit neco trochu lepsiho bo jsem zjistil ze na party vypadam vetsinou jako ten nejvetsi supak. A protoze tam hraju, tak to vypada docela blbe :). Jo a haro mam, ale s tim se taky neco udela.
    djhanz.cz - music is my life.
    11.12.2009 08:42 Mirek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se pozná IŤák a ponožky v topánkách
    Čau Maxi, já taky nosím ponožky v sandálech. A máš pravdu, že jít k někomu na návštěvu a chodit tam pak bos bez ponožek, není ono. Kotníkové ponožky jsou dobré. Zatím je nenosím, ale brzy začnu.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.