abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 144 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    -

    26.4.2008 23:53 | Other | poslední úprava: 30.11.2016 14:20

    -        

    Hodnocení: 77 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.4.2008 00:07 b022d
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Co na to říct. Když holt potřebujete dvojité vé pana gé, ať už z jakéhokoliv důvodu...
    27.4.2008 00:10 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    No já taky nechápu, proč je to takový žrout disku. Jenom adresář windows u mě zabírá 16 GB. Ty nabídky se dají naštěstí přepnout do rozumného "klasického" vzhledu, ale oni předělali i ovládací panely. No nic, dodělat do XP lepší správu paměti tak bych se na Vistu vykašlal, ale s tou pamětí to, alespoň trochu umí. Jinak, co se týká stability, nemůžu si na ní stěžovat. 3 měsíce v provozu bez jediného pádu systému - občas padlo akorát VLC (díky pomrvenýmu filmu) a miranda (ale je to betaverze takže ta to má povolené). Zhruba tak dva a půl měsíce jsem Vistu používal, jako primární systém, ale pak mě omrzela a zas vesele frčím na linuxu. Hned je ten počítač o poznání tišší, protože Vista furt něco dělá s diskem. Furt něco scanuje a tak podobně. Děsím se okamžiku, kdy bych jí měl mít na pracovním notebooku (tam jsou naštěstí XP). To by ten NB musel mít, alespoň 4 GB paměti, pač pomalej disk a málo paměti je velice nešťastné.
    27.4.2008 00:23 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace

    Ad 1. - Nebral bych to automaticky jako chybu. V dnešní době 7 GB nic není.

    Ad 2. - Opět to není chyba. Volná RAM se využívá jako disková cache.

    27.4.2008 00:37 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    To je sice pravda, ale všechny ty "zbytečnosti" se taky budou aktualizovat, pokud je v nich chyba můžou být dírou do systému (pokud běží a vlastně i pokud neběží, je-li ve windows něco jako suid bit). Teda pokud tam nějaké zbytečnosti jsou, že to zabere 7 GB zas tak moc neříká. Kdoví, co včechno je v tom započítané - třeba čtyřgigovej swap?

    Těším se až se zítra podívám na hodnocení, to bude sonda do duší čtenářů :-D Jakpak si cení (sprosté*) nadávání na Windows.

    * já z cukru nejsem, ale dřív to tu vypadalo, že všichni ostatní jo
    THIS IS SPARTA!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.4.2008 00:38 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Nebral bych to automaticky jako chybu. V dnešní době 7 GB nic není.
    Když to není smysluplně využité, tak je to chyba vždy.
    27.4.2008 00:42 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Ad 1. - Nebral bych to automaticky jako chybu. V dnešní době 7 GB nic není.
    No ja teda 7GB na holy system (bez aplikaci) povazuji za hodne. Na argumenty, ze tam jsou 3D prostredi a janevimcojeste mam protiargument - zbytecne pi.oviny, na ktere se me ma pri instalaci zeptat, jestli je chci. A ja bych mu odpovedel, ze v zadnem pripade.
    Ad 2. - Opět to není chyba. Volná RAM se využívá jako disková cache.
    Otazka zni, zda Visty tu pamet opravdu pouzivaji jako diskovou cache.

    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    27.4.2008 00:53 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace

    No ja teda 7GB na holy system (bez aplikaci) povazuji za hodne. Na argumenty, ze tam jsou 3D prostredi a janevimcojeste mam protiargument - zbytecne pi.oviny, na ktere se me ma pri instalaci zeptat, jestli je chci. A ja bych mu odpovedel, ze v zadnem pripade.

    To je věc názoru. Když si vzpomenu na staré Windows 95, kdy bylo nutné kvůli kdejaké blbosti (např. instalaci TCP/IP protokolu) cpát do mechaniky instalační CD, tak mi toto přijde docela OK. Za situace, kdy se běžná velikost HDD pohybuje od 250 GB výše, mě 7 GB opravdu nevytrhne.

    Otazka zni, zda Visty tu pamet opravdu pouzivaji jako diskovou cache.

    Řekl bych, že ano. Při 2 GB RAM si systém po nastartování vezme 1 GB, po upgrade na 4 GB si bere asi 2 GB. Je to logické a správné - nemá smysl nechat ležet volnou RAM ladem.

    27.4.2008 01:00 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    To je věc názoru. Když si vzpomenu na staré Windows 95, kdy bylo nutné kvůli kdejaké blbosti (např. instalaci TCP/IP protokolu) cpát do mechaniky instalační CD, tak mi toto přijde docela OK.
    To jo, jenže ten Win95 pak většinou zkopíroval všechny soubory, co už měl nainstalované, znova.
    27.4.2008 01:04 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Když si vzpomenu na staré Windows 95, kdy bylo nutné kvůli kdejaké blbosti (např. instalaci TCP/IP protokolu) cpát do mechaniky instalační CD, tak mi toto přijde docela OK.
    Z tohoto hlediska ano, tech 7GB je odpovidajicich. A samozrejme jak jsi spravne podotkl, je to vec nazoru.
    Je to logické
    Jiste. ovsem co je u MS logicke? :-) Netusim, pro co Visty tu pamet pouzivaji, ale pokud na uzitecne veci (napr. jiz zminene diskove cache), tak jsem (prijemne) prekvapen :-)

    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    27.4.2008 00:35 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Ad 6 - total commander si neuloží ini, protože si ho chce dělat v program files. Přesně situace platná na linuxu.

    Ad 3 - ovladač.

    Ad 10 - tohle třeba tady dělá linux - akorát že nezapne qwerty, ale rovnou americkou klávesnici.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.4.2008 00:38 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    To víme, že ovladač. Ten tam právě schází.

    Že by mi samovolně kxkb přepínal klávesnici, to se mi nestalo. Zato na Windows ano.
    27.4.2008 00:50 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Mě se to nikdy nestalo na windows. Není tozpůsobeno nevědomýmmačkáním klávesové zkratky?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.4.2008 01:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Opravdu ne.
    27.4.2008 01:06 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Je už nějaký pátek, ale pokud s dobře pamatuju, tak na Win98 mě myslím Wordpad přepínal jazyk klávesnice.
    stativ avatar 27.4.2008 08:37 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Ne, pokud máš dvě klávesnice, jednu třeba US nastavenou jako default a jednu CZ_qwerty a při spuštěném nějakém programu si klávesnici změníš na CZ a přepneš se jinam, klávesnice se přepne zpět na US.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    27.4.2008 13:14 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    A, tak to už jsem doma. Widle si totiž pamatují zvolenou klávesnici u jednotlivých programů. Přišlo mi to tak přirozený, že mě to v tuhle chvíli ani nenapadlo. Mea culpa, ale to není bug.

    Ale u toho linuxu je to buď bug, nebo zkrtaka, o kteréé nevím, protože já mám klávesnici jen jednu, a když mi ji to změní, tak fakt už!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.4.2008 13:16 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    To je možné, že pamatují, ale občas mi takto zapamatované nastavení přepnuly na tu druhou během psaní.
    stativ avatar 27.4.2008 18:08 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    A, tak to už jsem doma. Widle si totiž pamatují zvolenou klávesnici u jednotlivých programů. Přišlo mi to tak přirozený, že mě to v tuhle chvíli ani nenapadlo. Mea culpa, ale to není bug.
    Ne vždy se ale ta klávesnice změní zpátky.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    28.4.2008 11:50 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Me to delaji i W2000. Obcas mi prehodi CS na US, v jednom programu mi pro zmenu vypnou numerickou klavesnici. Staci klavesovymi zkratkami prehodit klavesnice CS->US->CS a cislicka zase jdou... Vot kakaja technika...
    29.4.2008 18:59 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Souhlas Wokna pořád přepínaj klávesnici, navíc maj pro každou aplikaci jakože jiný rozložení klávesnice ale i to moc nefunguje protože některý aplikace maj třeba víc oken a pak se to míchá a blbne.

    U linuxu se mi nikdy nestalo, že by se klávesnice sama změnila - já používám VOK a rodiče českou a funguje to přepínání skvěle.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    grubber avatar 27.4.2008 08:24 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    V Linuxu jsou Program Files? Nebo nejaky jiny adresar, kde jsou ulozene binarky, data a nastaveni vsech programu? (Pokud teda nemluvime o GoboLinuxu :-)).
    27.4.2008 13:16 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    No, počítám, že by binárky bylu uložené v usr nebo tak, ne? A konfigurák by hezky patřl do home. Jenže total commander by si ho tlačil k sobě do usr a neprivilegovaný uživatel by asi ostrouhal.
    progdan avatar 27.4.2008 00:36 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    To jsi jeste neinstalovat SP1, ze? Kvuli jednomu programu (nereste proc,jakemu a ze jsou alternativy) jsem instaloval Visty do VirtualBoxu. Rikal jsem si, ze 15GB disk jim bude stacit. A ejhle, po instalaci uz jen 6GB volneho mista. Nasledovala instalace cca 350MB aktualizaci, pote stazeni cca 650MB SP1 (tady zbyvalo cca 5GB mista) a pak prekvapeni ve forme hlasky:

    Nelze nainstalovat Service Pack 1. Pro instalaci Service Packu 1 potrebujete alespon 7 GB volneho mista na disku.

    Nechapu, proc 650MB service pack potrebuje 7 (slovy sedm) GB volnyho mista na disku - to ty zaplaty hodla kompilovat nebo co?
    Take jsem mel chut si postezovat do blogu, ale nakonec jsi to ty udelal za mne a tvuj nazor plne sdilim, nedokazal bych si zarvat lepe :)
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    Heron avatar 27.4.2008 07:42 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Nechapu, proc 650MB service pack potrebuje 7 (slovy sedm) GB volnyho mista na disku

    Zálohy?

    3.5.2008 20:46 NewBzuci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Pozor-on sice potrebuje 7GB, ale poi instalaci se moje slozka Windows zvetsila pouze o 200MB... uzivatel WinVistaUltimate 32bit. S tim zranim pameti je to asi takhle: Po spusteni si vemou 1GB, po chvili snizi na 800MB. Kdyz si pustim BAF2 na plny detaily, velkou mapu a tak, tak si system veme cely 2GB. A kdyz BAF2 vypnu, system si bere jenom 300MB !!! a postupne si to zvysi zpetna 750-800. Takze tu pamet asi jen tak nepozira. A s tim prepinanim klavesnice nevim, nikdy se mi to nestalo, a to mam Visty rok. Stava se mi to ve skole, kde bezi XP s Novell klientem. A dost me to s***... Ucitelka mi navic neustale nadavala, ze prepinam klavesnici a ostatni uzivatele ji potom maji prenastavenou :D tak jsem si sedl jinam a byl klid... S Vistama jsem nad miru spokojenej.
    freshmouse avatar 27.4.2008 00:41 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Hmm. Ostatní jsou spokojeni, instaloval jsi dle návodu?
    David Ježek avatar 27.4.2008 00:48 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    já jsem to dostal bez návodu, jen holá CD ;-)
    27.4.2008 10:36 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    vypada to jako brusny kotouce :D
    Metal smajdalfe, METAL!
    xxxs avatar 27.4.2008 11:56 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    ahoj, vobec sa mi nedari vytiahnut produktove cislo z toho ciaroveho kodu. kde robim chybu?
    David Ježek avatar 27.4.2008 13:00 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    to bude tím, že tam ten kód není celý.
    xxxs avatar 27.4.2008 17:20 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    skoda. niezeby som potreboval vista kody, ale chcel som ti urobit radost zo zdielania spolocnej informacie.
    27.4.2008 00:53 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    No ja mám Vistu Business x64 čo bola s notebookom, a imho to celkom ujde... lepšie než XP (konečne sa tam dajú napr. normálne robiť symlinky, file dialog podporuje záložky...). Pár blue screenov to už vyhodilo, aj iné problémy sú (napr. raz za čas mi po prebudení len tak začnú padať náhodné systémové služby :-) ), ale väčšina vecí sa dá celkom dobre nastaviť

    UAC som vypol, dosť ramky žere Superfetch či jak sa to volá, po vypnutí sa pár sto mega uvoľní, ale keďže mi väčšinou tá ramka nechýba, nechal som to zapnuté, možno to systém neparne zrýchli - možno... (aj keď teda to má občas problémy uvoľniť tú pamäť keď je treba...). Okrem toho som vypol indexovanie disku, bo to fakt nepotrebujem, a zbytočne to bude spomaľovať a hrčať diskom keď netreba...

    Problém s právami a zápisom na určité miesta tuším zmizol po vypnutí UAC, ale nepamätám už či som to aj nejak ručne nemenil. Každopádne som to raz nastavil a odvtedy to behá jak má (akurát je divné že vo FAR Manageri niektoré súbory/adresáre vôbec nevidím, pričom v prieskumníku vidieť sú). Trochu ma sere, že adresáre ktoré sa v skutočnosti volajú Documents, Music, Pictures, Downloads... mi prieskumník a file dialogy a proste všetko windowsovské zobrazuje ako Dokumenty, Hudba, Obrázky, Preberanie :-)..., ale zvykol som si na to.

    Takže žiadne WOW sa nekoná, ale zas BadVista to tiež neni :-)
    27.4.2008 00:54 perdy | skóre: 5 | blog: stdout
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    On je Pahorek sfilmovany? Diky za inspiraciu.
    ln -s vim emacs
    David Ježek avatar 27.4.2008 01:17 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    ovšemže ... a ten film je hodně luxusní (dabing z roku 78)
    27.4.2008 10:17 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Hmm, já jsem vždycky viděl jen kolorovanou verzi. Ale musím souhlasit, že je to opravdu velmi dobrý film.
    Grunt avatar 27.4.2008 01:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Já jsem zase po koupi notebooku udělal tu chybu, že jsem vyměnil Atheros5007EG(trošku mi blbnul a binární ovladač, který při každém upgradu jádra bylo nutno znova kompilovat nebylo zrovna to pravé ořechové, zvláště když jsem běžel na vývojové verzi Ubunta) za Broadcom 4311MCG. No nic, dva litry v čudu a snad mi dají už konečně ti digitální vydřiduši pokoj.

    BTW.:Ta plocha na screenshotu má černé pozadí nebo tak krásně "zčernala"?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Xeelee avatar 27.4.2008 03:23 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    QIP v defaultním stavu ukládá do User data nebo jak se tomu nadává. Pokud jsi nastavil ukládání do složky s QIPem, tak smaž položku z registru a po spuštění se tě znovu zeptá na místo ukládání souborů. Nejlepší by ale stejně bylo přesunout složku s QIPem mimo Program Files.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    David Ježek avatar 27.4.2008 09:32 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    nastavení qipu jsem neměnil. Navíc už ani nevím, kdy jsem ho naposley instaloval, ale prostě mi štve, že v tom user-friendly-WOW systému najednou musím řešit problémy, které v XP nebyly.
    27.4.2008 13:26 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Nastavení patří do Documents and settings. Total commander to dokáže nastavit - registry, program files, d&c. Bohužel proram files je tradičně výchozí. Další z drobných kapek nutících lidi k ogování do administrátora.
    Xeelee avatar 27.4.2008 13:41 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Ve Vistě se to už nejmenuje Documents and settings, ne? V QIPu 2005 se vše ukládá do složky s QIPem. V Infiu už se data kvůli WV defaultně ukládají do složky uživatele, protože spousta lidí má QIP v Program Files.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    27.4.2008 13:44 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Abych to rozsekl, nastavení aplikací patří do %APPDATA%. ;)
    27.4.2008 04:54 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    jen tak z prdele přehodil vaši jasně definovanou QWERTY na QWERTZ aniž by se zeptal, nebo to nějak indikoval.
    Neřekl bych, že to je jen tak z prdele, ale spíš proto, že jsi mu to (omylem) nařídil. Jestli totiž v asta-la-vista funguje přepínání klávesových map jazyka jako v XP (výchozí zkratka Ctrl+Shift), tak člověk přepne mezi QWERTZ a QWERTY ani neví jak.

    (<flame>Ve skutečnosti Visty ví, co je správné a tak ti přepínají pitomé qwerty na správné qwertz</flame>)
    Quando omni flunkus moritati
    David Ježek avatar 27.4.2008 09:32 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    ctrl-shift není ten problém, znám tuhle zkratku a žádné náhodné její stisknutí se nekoná. prostě píšeš a uprostřed věty se to samo od sebe změní.
    30.4.2008 07:20 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Není to alt shift?
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    27.4.2008 06:04 pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Soubor s ini v total commanderu lze nastavit pri instalaci. Chtelo by to min klikat na next :)
    David Ježek avatar 27.4.2008 09:33 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    tcmd jsem neinstaloval, asi holt budu muset (beztak je nová verze). achjo, kde jsou časy fenomenálního DOS Navigatoru...
    Prcek avatar 27.4.2008 13:08 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Jo DOS Navigator jsem taky dlouho pouzival, super vec. Casy jsou pryc, ale DN zije dal - treba jako DOS Navigator Open Source Project nebo dokonce verze pro Linux Necromancer's Dos Navigator ;-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    rADOn avatar 28.4.2008 11:02 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Necromancer je na draka. Nebo aspon byl kdyz jsem ho naposled zkousel, padal jako svestky a nic moc neumel. Sice se mi po DN obcas zasteskne ale casy Pascalu a DOSu jsou proste uz pryc. Zaplatpambu.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    27.4.2008 07:14 JKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Já jsem schodou okolností před chvílí taky zkoušel nový OS. Jen tak pro přehled. Nejen, že se tě to na nic neptá, ale automaticky ti to nainstaluje akorát velký kulový a nemůžeš ručně doplnit instalaci. Předpokládaje tento přístup na základě zkušeností s předchozími verzemi, stáhl jsem si instalační DVD, že to třeba bude jinak. Místo více možností je to ale jen 3 CD v jednom. Ale co je nejhorší, i ten blbý language support to v roce 2008 musí tahat z interntu. Každé civilizované distro to má na instalačním médiu a na DVD jebeztak ještě 1GB místa volné. Jakmile se objevilo

    "would you like to download languae support"?

    tak jsem se nasral, zmáčkl reset a instalaci nedokončil. Takhle se po ránu nervovat nehodlám... :-)
    27.4.2008 08:30 alpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Proc? Anglani, Amici, Kanadani a Australani to nepotrebujou, a vzhledem k tomu ze to se rovna polovine uzivatelu neni duvod to tam davat defaultne. A kde se vzal ten dialog, kdyz se te to na nic neptalo :-) ?
    27.4.2008 10:42 JKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Aha. Takže je lepší, nechat 1,2GB instalačního média prázdné, aby (jak říkáte) 50% uživatel muselo naprosto zbytečně a zdlouhavě tyto balíky stahovat. Joooo.... už je mi to jasné! :-D Aly vy jste si asi nevšiml že mluvím o DVD nikoli CD, kam se to asi nevešlo.

    K tomu dialogu, mluvil jsem o výběru balíků, te cipovinky typu "chcete nainstalovat grub do MBR". I kdyžco se tak matně pamatuju, tak dřívější verze Ubuntu (kolem verzí 5,6) MBR automaticky převalily...
    Heron avatar 27.4.2008 07:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Zrovna od Tebe bych tento zápisek nečekal.

    2) Co na tom PC děláš s 2GB RAM? Pro typické využití stanice s Vistama bych považoval za standard tak 6GB. Jak jsem již vysvětloval dříve, nikoliv pro OS samotný, ale pro typické app na daném OS spouštěné. Zabrané 1G, tedy max 1/6 dostupné paměti nepovažuji za mnoho.

    5) dá se vypnout, ale jinak souhlas

    6) tcmd si, pokud vím, ukládá .ini do adresáře \Windows. No tam pochopitelně nemá co dělat. Tohle je chyba těch programů. V linuxu také jako user nezapíšeš do /usr/.

    10) S tím jsem tedy nikdy neměl problém. Vždy jsem si přídal českou klávesku jako qwerty a hotovo.
    David Ježek avatar 27.4.2008 09:34 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    2) omlouvám se, jsem jen ubohý plebejec, který nechce investovat do RAM :-)
    27.4.2008 09:51 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    6) tcmd si, pokud vím, ukládá .ini do adresáře \Windows. No tam pochopitelně nemá co dělat. Tohle je chyba těch programů. V linuxu také jako user nezapíšeš do /usr/.
    je to chyba admina, co neumi cist instalacni dialogy a jen odklika x krat next
    27.4.2008 12:48 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    ach jaj, co by som dal za 2 GB RAM :-)
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    27.4.2008 12:51 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Dejte peníze a budete je mít. :-)
    27.4.2008 12:57 neodoxy | blog: the_truth_is_out_there
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    2GB RAM ddr2 se daji sehnat uz od 700kc ( nekde i levneji )
    it's so easy...
    Michal Fecko avatar 27.4.2008 13:13 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Mozdo túži po 100Mhz SDRAM moduloch :-D
    27.4.2008 13:19 neodoxy | blog: the_truth_is_out_there
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    taky se daji jeste sehnat, ja treba doma nejaky kousek stale mam :-D
    it's so easy...
    Michal Fecko avatar 27.4.2008 13:27 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Ak pozháňa 512M SDRAM moduly tak mu ich treba 4ks, a to som 512M SDRAM moduly tušim ešte nevidel :-) Nehovoriac o podpore 2G SDRAM na bežnej desktop doske s SDRAM slotami a cene za 512M modul (pri cene okolo 400,- SK za 256M modul) 800,- * 4 = 3200,- SKK :-D
    27.4.2008 13:35 neodoxy | blog: the_truth_is_out_there
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    to jsem take nevidel, ale neni problem to hodit jako cluster :-) kdysi jsme si takhle udelali se znamyma cluster z par starych Dell Optiplex, meli jsme tam dohromady 2166MB sdram :) s tou cenou by to slo vysoko, to je jiste
    it's so easy...
    27.4.2008 13:29 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Pevně věřím, že 2gigabajtový ne :)
    27.4.2008 13:36 neodoxy | blog: the_truth_is_out_there
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    to ne no :)
    it's so easy...
    27.4.2008 08:26 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Ja mám z poslední doby zase jenom pozitivní zkušenosti. Sice ne s Vistama, ale s Windows Server 2008. Stáhnul jsem si trial verzi a naintaloval do VirtualBoxu. 512 MB pameti stačilo bohatě a to tam mám puštěné IIS, MSSQL a Visual Studio, čili hromada věcí v .NETu. Nevím, co by se mi na tom nelíbilo. A docela čumím i na výkon VirtualBoxu. Na těch Windowsech si pouštím v pohodě videa z archivu České Televize ve fullscreenu.
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    Michal Fecko avatar 27.4.2008 09:22 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Zda sa mi alebo je to KDE naozaj upravene na styl Windows ? :-P
    David Ježek avatar 27.4.2008 09:34 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    ne, KDE moc nemusím, toto je brutálně vytuněné IceWM :-D
    Xeelee avatar 27.4.2008 13:45 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Pěkný desktop ;-)
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    peYko avatar 27.4.2008 14:07 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    pouzivam archa a vistu ultimate... a vistu pokladam za najlepsi windows doteraz. kolko to zere to mi je jedno ale neznasam kokotov ktori si to davaju na stare vredy s 512MB ram a hovoria ake je to nepouzitelne. akoze ja sice mam 2gb ram, obcas chvilu cakam ale idem mi vsetko (az na stary tuner a kabel od siemensu...)
    ...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
    27.4.2008 19:15 qk | skóre: 15 | blog: qk_develop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    akoze ja sice mam 2gb ram, obcas chvilu cakam
    ROFL, teda, na pocitaci s 256MB, kde sem taky obcas chvilki cekal (jak na linux tak na XP).
    Nabizi se zasadni otazka, co maji Visty tolik navic ze potrebuji 8x vice pameti??? opravdu jsou aspon 2x lepsi nez XP? mne to moc neprijde
    29.4.2008 01:06 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Nabizi se zasadni otazka, co maji Visty tolik navic ze potrebuji 8x vice pameti???
    Kupodivu tam, na rozdil od XP, funguje vyhledavani, mozna proto...:-)
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.4.2008 19:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    kolko to zere to mi je jedno ale neznasam kokotov ktori si to davaju na stare vredy s 512MB ram
    Počítač s 512MB RAM mi připadá jako solidní desktopový systém. Mám to tady na jednom z desktopů a kus si žere ještě sdílená grafika. S výkonem tam není na Linuxu s KDE jakýkoliv problém.
    otula avatar 27.4.2008 20:47 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    S výkonem tam není na Linuxu s KDE jakýkoliv problém
    Tak si zkus v GIMPU otevřít třeba 800MB mnohavrstvý TIFF, vyexportovaný z Huginu ;-) :-p
    BTW, když už na to narážím, je škoda, že GIMP nepracuje s pamětí tak jak Photoshop (netuším, jak to Photoshop dělá, ale není problém v něm otevřít na počítači s 256 MB RAM naráz třeba 50 fotek)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    27.4.2008 21:04 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Tak si zkus v GIMPU otevřít třeba 800MB mnohavrstvý TIFF, vyexportovaný z Huginu ;-)
    Ano, to je opravdu zcela běžná věc, kterou člověk na normálním desktopu dělá minimálně alespoň 3x denně :-P
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    otula avatar 27.4.2008 21:11 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Ona není potřeba ani taková šílenost, stačí třeba 3 fotky naráz z obyčejného 6Mpx foťáku - případně 1 několikavrstvá - a to je úplně běžná činnost. Právě kvůli GIMPu zvažuji, zda vyhodit ty 4x256MB co mám a koupit alespoň 2x2GB, jenže se mi do toho nechce, dokud neupgraduji počítač. V GIMPu totiž dojde RAM strašně rychle.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    27.4.2008 22:59 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    BTW, když už na to narážím, je škoda, že GIMP nepracuje s pamětí tak jak Photoshop (netuším, jak to Photoshop dělá, ale není problém v něm otevřít na počítači s 256 MB RAM naráz třeba 50 fotek)
    Mam pocit, ze tvurci Photoshopu, znechuceni kvalitou spravy pameti ve Windows, si delaji vlastni virtualni pamet svepomoci. Ta je samozdrejme o rad lepsi nez ta defaultni (alespon ten v XP a starsich), hlavne proto, ze vi, co ktera data jsou, ktera musi v pameti udrzet a ktere muze z pameti vyhodit bez velkeho dopadu na vykon.

    Kdezto GIMP, stejne jako vsechny unixove programy, spoleha plne na spravu pameti operacniho systemu, ktery neni specialne navrzen a vytunen na praci s velkymi obrazky a nevi, co maji jednotliva data za vyznam, tazke jeho vykon je v tomhle ohledu mnohem horsi.
    30.4.2008 07:26 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Já na 256MB ram běžně otevírám v GIMPU cca 5 7Mpix fotek naráz a jde to, víc nepotřebuju. Pravda je, že přepnutí potom na www prohlížeč je pak kapku pomalejší...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    27.4.2008 23:50 Timberwolf | skóre: 4 | blog: timberwolf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Bohužel jsem zažil včera i dnes podobnou, ne-li horší frustraci.. Na svém notebooku Dell Vostro 1400 jsem se rohodl opět po dlouhé době nahodit Visty. Ještě teď se tluču do hlavy co jsem si to usmyslel... Visty Basic mám v OEM verzi, takže mi to pěkně přemazalo disk, s čímž jsem počítal. Instalace proběhla taky celkem bez problémů. Následoval první boot do systému instalace driverů atd. Pár dalších rebootů... Instalace antiviru a dalších programů. Do té doby všechno ok Potom vyběhla nabídka aktualizace systému další reboot a hopla problikla BSOD, následoval reboot všechno a to se pěkně zacyklilo (BSOD - reboot)... Oprava systému přes instalační DVD fungovala, ale najednou mi win zabíraly o 3GB víc.. Do teď jsem se v hodnocení Windows Vista snažil být zdrženlivý, ale toto "představení" mě utvrdilo v názoru, že je to prostě SHIT...
    28.4.2008 18:19 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše jak na prepinani klavesnic
    Kdysi davno - jeste v minulem tisicileti, nez jsem se dostal k Linuxu - mi to same delal muj prepinac DOSovych aplikaci - NT3.51. Uvazoval jsem o tom, ze mu povolim jenom anglickou klavesnici a ceske znaky budu psat prez Alt+cislo (jestli to dneska vubec jde) a mel jsem v planu udelat si klavesnici se zdvojenou radou `1234567890-=, kde by dole bylu US a nahore CZ znaky (nebo opacne), ktera by ty ceske znaky posilala do pocitace jako alt+cislo. Pak jsem ziskal CD s RedHatem 4.2, takze k tomu jiz nikdy nedoslo.

    Druha moznost je dat si na klavesnici fyzicky prepinac US/CZ, ktery by prepinal rezim. Mel jsem takovy prepinac na jedne klavesnici na prohazovani y a z (coz je trivialni - je treba jen 4-kontaktovy prepinac, nebo jakykoliv prepinac a 2 dvoukontaktove rele na 5V).

    Procesor atmega 8 je dnes za necelych 40kc a zvladne to v pohode.
    29.4.2008 18:52 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    No taky jsem z Visty byl vykoukanej, a po dvou hodinách trápení jsem jí smazal - ztracenej čas.

    Teď jsem stříhal video na Vistě - ve škole na kámošově notebooku a dost jsem se divil co je ochotnej ještě používat. Když jsem začal něco psát do hledání tak spadnula aplikace průzkumník a tím pádem všechno zmizelo a musel jsem čekat až se vyřeší problém a znovu se objeví aspoň ikony na ploše. Windows media player pořád padal - vždy se objevil modrý disk a pak se zas psalo něco o hledání řešení problému.

    Program na střih videa, který jsem používal na XP nebyl schopen zobrazit video - zobrazoval černo, nainstalovali sme snad všecho co se jen týkalo kodeků - několik DV kodeků jsme zkoušeli ale video jsme neotevřeli prostě černo - ale v přehrávačích šlo otevřít. Často se stávaly haluzy v překreslování a dokonce jsem dvakrát viděl Bluescreen, ten jsem v XP viděl za celý život jen jednou - myslím náhodný při HW potížích to se nepočítá.

    Určitě si nepamatuju další věci, kámoš vždy řekl no to se prostě stává, to je normální. Fakt jsem čuměl je to jako beta verze, Hulán je fakt hustej že to dokáže používat.

    PS: a ty funkce "zvýšené bezpečnosti" sou fakt masakr to člověka akorát nasere, jak vždy všechno zčerá a ptá se to na nějakou píčovinu typu tento soubor je z Internetu opravdu si ho přejete otevřít?
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    3.5.2008 20:54 NewBzuci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    Ta funkce "vsechno zcerna" se da vypnout ;) a navic je to jedna z casti zabezpeceni. Uz se mi stalo (i ve firefoxu), ze jsem oteviral stranku a z niceho nic mi nabehlo: "program xxx.exe vyzaduje opravneni spravce. Opravdu si jej prejete spustit?", takze bych rekl docela uzitecna funkce ;) i kdyz nic neni neprustrelne... Zatim jsem za cely rok pouzivani VistaUltimate32bit nezazil jedinou (!) BSOD a mel jsem par restartu aplikace explorer.exe, zvlaste me prekvapila, kdyz se restartovala pri instalaci SP1 :) Jsem s Vistou spokojeny. Spis me stve, ze jsem si ji koupil za 15k a dneska stoji 6.... Za to bych fakt vrazdil. No a Vista EXtras je kapitola sama o sobe.
    4.5.2008 00:36 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Nový" OS, "nový" desktop, nefalšovaná frustrace
    tak me se po mesici pouzivani (2 hry + 3 programy) - chodil jsem tam vlastne jen hrat .. zacyklil explorer.exe tak ze se stale restartoval :D jelikoz to nebyl jediny problem co to delalo tak tam sli XP:)
    Metal smajdalfe, METAL!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.