abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:22 | IT novinky

    V uplynulých dnech byla v depu Českých drah v Brně-Maloměřicích úspěšně dokončena zástavba speciální antény satelitního internetu Starlink od společnosti SpaceX do jednotky InterPanter 660 004 Českých drah. Zástavbu provedla Škoda Group. Cestující se s InterPanterem, vybaveným vysokorychlostním satelitním internetem, setkají například na linkách Svitava Brno – Česká Třebová – Praha nebo Moravan Brno – Břeclav – Přerov – Olomouc.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 8.7.0 správce sbírky fotografií digiKam (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení (NEWS). Nejnovější digiKam je ke stažení také jako balíček ve formátu AppImage. Stačí jej stáhnout, nastavit právo ke spuštění a spustit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | IT novinky

    Před 30 lety, k 1. 7. 1995, byl v ČR liberalizován Internet - tehdejší Eurotel přišel o svou exkluzivitu a mohli začít vznikat první komerční poskytovatelé přístupu k Internetu [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 11:33 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.4 open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:44 | Bezpečnostní upozornění

    Balíček s příkazem sudo byl vydán ve verzi 1.9.17p1. Řešeny jsou zranitelnosti CVE-2025-32462 (lokální eskalace práv prostřednictvím volby host) a CVE-2025-32463 (lokální eskalace práv prostřednictvím volby chroot).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 05:22 | IT novinky

    Do služeb Seznam.cz se lze nově přihlásit pomocí služby MojeID [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 03:33 | Bezpečnostní upozornění

    Bezpečnostní výzkumníci zveřejnili informace o osmi zranitelnostech, které postihují více než 700 modelů tiskáren, skenerů a štítkovačů značky Brother. Bezpečnostní upozornění vydali také další výrobci jako Fujifilm, Ricoh, Konica Minolta a Toshiba. Nejzávažnější zranitelnost CVE-2024-51978 umožňuje útočníkovi vzdáleně a bez přihlášení získat administrátorská oprávnění prostřednictvím výchozího hesla, které lze odvodit ze

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.6. 16:00 | Komunita

    Společnost Oracle vlastní ochrannou známku JAVASCRIPT. Komunita kolem programovacího jazyka JavaScript zastoupena společností Deno Land vede právní bitvu za její osvobození, viz petice a otevřený dopis na javascript.tm. Do 7. srpna se k nim má vyjádřit Oracle (USPTO TTAB).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    30.6. 13:11 | IT novinky

    Byl představen samostatný rádiový modul Raspberry Pi Radio Module 2 s Wi-Fi a Bluetooth.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    30.6. 12:44 | Upozornění

    Certifikační autorita Let’s Encrypt ukončila k 4. červnu zasílání e-mailových oznámení o vypršení platnosti certifikátů. Pokud e-maily potřebujete, Let’s Encrypt doporučuje některou z monitorovacích služeb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (28%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 336 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník

    Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy

    17.5.2007 10:57 | Přečteno: 2989× | Glosy | poslední úprava: 17.5.2007 13:16

    Koupil jsem v Alzasoftu dvě myši od Logitechu (BT-58), protože jsem s nimi spokojen a po dřívější špatné zkušenosti s Geniusem nedám na Logitech dopustit.

    Bohužel již před nedávnem jsem nejaké kupoval a kvalita stála za H***o. Říkal jsem si, že budou asi falešné.. nyní jsem obdržel aktuální kousky.. ale co bych o tom povídal... obrázky napoví samy.

    na fotkách kde jsou vedle sebe je vždy napravo moje stávající myš, kterou považuju za pravou. Jinak je to ta opotřebovanější.

    Pokud byste si toho nevšimli, tak za povšimnutí stojí:
    jiná barva plastu.
    vyosená optika.
    úplně jiný mechanizmus kolečka.
    Nekvalitně vytištěný certifikát pravosti.
    a spoustu jiných drobných detailů.

    Dodatek:

    Jak jsem byl upozorněn v diskuzi, tak je nefér obviňovat bez důkazů. Podnikl jsem kroky na ověření mého tvrzení. A o výsledku zde budu informovat.        

    Hodnocení: 57 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy, obrázek 1 Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy, obrázek 2 Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy, obrázek 3 Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy, obrázek 4 Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy, obrázek 5 Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy, obrázek 6 Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy, obrázek 7 Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy, obrázek 8 Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy, obrázek 9 Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy, obrázek 10 Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy, obrázek 11

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.5.2007 11:02 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Tyy jooo, dúfam, že som od nich nekúpil falošný notebook :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    17.5.2007 11:09 outsider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Je ti jasne, ze nejde o presne tu samou mys?

    P/N: 831115-0000 vs. P/N: 831116-0000 ?
    17.5.2007 15:06 black - aka pol | skóre: 19 | blog: Ze_sveta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Což je prostě důvod proč jsou jiné. Tohle se děje často. Holt se někdy stane, že věcičky s vyšším produktovým číslem (P/N Product Number) jsou spíše optimalizovány pro cenu. Je to ale věc výrobce, ne dodavatele.
    17.5.2007 11:26 Rx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Mám myš Logitech M-BT58 s P/N 831115-0000 už asi 1,5 nebo 2 roky a nezdá se mě, že by to nebyl originál.
    17.5.2007 11:26 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Me hlavne sere, ze dnes maji presne ctvrty tyden v reklamaci moji grafarnu (vadny vetracek) :-(
    17.5.2007 11:29 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    OMG. Ty jsi máslo, doufám, že si tě klepnou přes prsty. Snad se k tobě budou lidi chovat tak, jak se chováš ty k nim.
    Shteffi avatar 17.5.2007 11:55 Shteffi | skóre: 21 | blog: Shteffi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Nevim co je špatnýho na tom, když upozornim na to, že prodávaj šmejd, kterej neodpovídá původní kvalitě. S logitechama sem nikdy neměl problémy.. až s těmahle od alzasoftu... nekvalita je na nich vidět na první pohled. Jediný vysvětlení je, že to je padělek.

    těchhle nekvalitních myší jsem už měl od nich v ruce víc.. takže to nepovažuju za nějakej výkřik.

    A ano klidně ať se ke mě lidi chovají stejně. Já šmejdy neprodávam. Teď sem se díval a už jsem u nich udělal kšeft za cca 500 000,- (ne soukromně zamozřejmě)

    Mam snad o tom raději mlčet?
    17.5.2007 12:03 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Jedna vec je vysloviť podozrenie a druhá vysloviť obvinenie, ktoré sa zakladá na podozrení (je nedokázané). Dalo by sa to chápať aj ako poškodzovanie obchodného mena...
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    17.5.2007 12:04 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Ne, ale máš být smart. Vymalovals nám tu nějaký certifikát pravosti, tak kdybys nebyl jen blogískový hajzlík, tak hejbneš pérdelí a ověříš si ho přímo u logitechu.

    Jestli máš nebo nemáš pravdu je celkem jedno, alzasoft je špatný možná, ty jsi špatný určitě. Tohle není sranda, mohl bys být příčinou toho, že si tu myš od nich koupí méně lidí. A jsou-li tvoje tvrzení lživá, zasloužíš trest.
    Shteffi avatar 17.5.2007 12:30 Shteffi | skóre: 21 | blog: Shteffi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    No dobře.. chápu... Nechal jsem se unést... Nemusel jsem hned vystupovat s obviněním... Opravím to tak aby to nevyznělo tak napadavě.

    A víš co? ten certifikát zkusim u Logitechu ověřit. a uvidíme.... snad mi odpoví.
    17.5.2007 13:40 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Bezva, jsem zvědavej na výsledek. Logitech je moje oblíbená značka, ale bojím se, že příčina údajné nekvality bude na jeho straně. Alzasoft odebírá přece od stejných dodavatelů jako další prodejci v ČR, takže padělky by se buď musely objevit i u nich nebo by to opravdu musel být čistě alzasofťácký podvod, což si ovšem nedovedu i při velmi bujné fantazii představit. Uvidíme :-)
    17.5.2007 14:44 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    mohl bys být příčinou toho, že si tu myš od nich koupí méně lidí.
    A to ma byt jako spatne? Ta mys vlevo je jednoznacne smejd od pohledu...
    17.5.2007 15:34 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Důraz bych kladl na to "od nich".
    17.5.2007 16:32 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Důraz bych kladl na to "od nich".
    A ma byt? Tak nemaj prodavat smejdy, problem vyresen. Mimochodem naprosto nechapu ten spolek masochistu, co v Alzasoftu neustale nakupuje a pak jde pridat do internetovych diskusnich for dalsi prispevek na tema, jak s nimi dotycna firma opet pri reklamaci vybehla. Nekoupil bych tam ani podlozku pod mys.
    17.5.2007 16:54 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    To je naprosto zcestná argumentace :-)
    17.5.2007 17:14 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Tentokrát si kľudne mohol byť aj tvrdší :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    17.5.2007 12:12 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Ty hele, povšimni si drobného nápisu - "MADE IN CHINA" všichni moc dobře vědí jakým způsobem se tam vyrábí, takže obojí může být "originál" Logitech, akorát každý kousek dělal jiný výrobce, takže otázka kvality u čínských výrobků je vždy sázkou do loterie.
    17.5.2007 12:29 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    "MADE IN CHINA" všichni moc dobře vědí jakým způsobem se tam vyrábí
    To by me zajimalo, co vsichni moc dobre vedi. Ja to treba nevim.
    17.5.2007 13:05 Anonymní odpověď
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Existují dva způsoby výroby China versus zbytek světa. Věc se má takto, dělník si ráno stoupne před fabriku, a doufá že ho vybere nadhaněč a postaví ho na pracovní místo. Předvedou mu postup výroby na jednom výrobku, a pracuj. Po směně odchází, a i když svou práci odvedl v požadované kvalitě další den si stoupá do téže fronty jako předchozí den a doufá že mu dají zase práci. Zbytek světa funguje jako v China s tím, že pokud se pracník osvědčí má místo i další den pokud samozřejmě přijde a je co vyrábět. Pokud jeden výrobek budeš vyrábět týden, kvalita tvé práce bude nesporně vyšší než když ho vyrábíš pouze jeden den.
    17.5.2007 13:38 Aldagautr | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    u cinskych fabrik, o kterych mam info od insideru, to funguje spis tak, ze radovy zamestnanec ani neopousti areal, proste takovy pracovni koncentrak
    o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval
    Dalibor Smolík avatar 17.5.2007 13:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    Kvalita čínských výrobků je velmi kolísavá. A je to různé firma od firmy. Nemusí jít o falizifikát, prostě firma přesunula výrobu jinam a výrobky nejsou totožné. Chtělo by to skutečně prověřit, zda je výrobek pravý (jen z jiné výroby) nebo jde o falzifikát, tak jako Vietnamci prodávají tenisky (víc pruhů = víc Adidas :-))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.5.2007 14:37 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft prodává falešné Logitechy
    A to se nejak lisi od zbytku sveta?
    17.5.2007 14:46 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy
    Něco podobného se mi stalo u kuchyňského spotřebiče - elektrická trouba. Instalovala ji firma, která měla na starosti výrobu celé kuchyňské linky, takže jsem nebyl přítomen vlastnímu nákupu - jen jsem na výrobek ukázal v katalogu. Když pak po půl roce trouba přestala správně fungovat, prohlásil přivolaný technik ze záručního servisu, že záruční list je padělek. Při bližším pohledu a srovnání originálu s padělkem to bylo lehce poznat, ale sám bych si toho asi nikdy nevšiml.

    Původní firma, která ten padělek dodala (padělaný byl pouze záruční list, trouba byla pravá, avšak patrně kradená), se - jak je dobrým zvykem mnoha českých řemeslníků - nejprve bránila sprostými slovy a pak couvla až při pohrůžce obchodní inspekcí. Dodali originál záruční list, ale teprve potom mi došlo, že ho pravděpodobně vzali od jiného výrobku, který by pak zase někomu dodali s falešným záručákem. Tak jsem je té inspekci stejně nabonzoval...
    18.5.2007 08:31 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy
    Bonzovat se nemá!!!!! Ale hlásit se to musí:-)
    V podstatě nic nevím
    freshmouse avatar 17.5.2007 15:01 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy
    Už se přepaluje i hardware, zrada!
    Max avatar 17.5.2007 21:20 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy
    A taky už byl vynalezen parní pohon ... ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    17.5.2007 21:27 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy
    Už zase? :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    17.5.2007 15:23 Chipa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy
    Dneska s stává, že i prodejce prodává napodobeniny značek s přesvědčením, že jsou pravé. Berou co distributor dodá. Zrovna minulý týden jsem četl pěkný článek, tuším v Respektu, právě o falšování. Baterie Duracell co vybuchujou a tak. Ale úplný vrchol bylo zfalšování celé továrny. A to už panečku síla. Klidně pak začnou vyrábět výrobky, které původní společnost ani nedělá a vesele je pustí do distribuce po celém světě. viz. http://www.iht.com/articles/2006/04/27/business/nec.php
    David Ježek avatar 17.5.2007 18:08 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy
    a proto má smysl kupovat pouze levný šmejdy. zaplatíš za ně daleko méně než za "kvalitní značkový produkt", který často vzejde ze stejné šmejdské továrny. :-D
    brk avatar 17.5.2007 21:29 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy
    Něco podobného se mi stalo kdysi na Vltavě, když jsem si koupil CDčko. Na bookletu nebyla holografická nálepka EMI, co jsem měl snad na všech originálních nosičích od tohoto vydavatelství koupeného v té době. Booklet měl takové divné barvy, ale pořád to byl slabý odvar podle vlastního CD. Tam byly ty barvy na potisku úplně vyblité, jak na CD, co se prodávaly(ji?) v Polsku na burze za 150. Na takových 95% jsem si byl jistý, že to je padělek, ale komu se chce dopisovat si s někým kvůli CDčku za tři kila a s nejistým výsledkem. Nejraději bych to CD vrátil, ale u audio/video/software takové to do 14 dnů bez udání důvodů asi neplatí.
    USE="-qt -kde"
    18.5.2007 14:45 PMD
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy
    U obchodů VltavaStores funguje jedině pořádně zařvat, nebo s sebou mít právníka, jinak ti budou tvrdit ledacos. Mně třeba tvrdili, že jim nefunkční harddisk nemůžu vrátit, protože jsem otevřel ten pytlík:) Ještě tam na mě vyskočil nějakej bugr, kterej vypadal jak nařvanej taxikář:) Někdo by se možná nechal zastrašit.
    20.5.2007 22:23 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy
    Vidíte. A já když jsem kupoval na Vltavě dvojcédéčko, první, co jsem udělal, bylo, že jsem ho ripnul cdparanoiou na zálohu a jako test povrchu. Předposlední stopa byla pár místy nečitelná, na povrchu to vlasové škrábnutí téměř nebylo vidět. Tak jsem reklamoval. Bez problému.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 17.5.2007 23:20 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy
    Jo, taky jsem jednou Geniusu naletel, ale ted uz spokojene chrochtam u MX400 :-) Jen skoda, ze to horizontalni scrollovani nejde poradne rozbehnout.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    18.5.2007 00:20 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy
    Podle me se o zadny padelek nejedna, proste top modely se delaji v nejlepsi fabrice a jak vyrobek zastarava, tak se do top fabriky daji nove modely a ty vybehove se nechaji delat v tech horsich/mene kvalitnich, protoze nakonec jsou stejne urceny jen pro mene rozvinute trhy.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    18.5.2007 14:35 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft ASI prodává falešné Logitechy
    Před mnoha lety jsem si koupil optickou myš Microsoft WheelMouse Optical. Asi o dva tři roky si ji pořídil kamarád, a byla taková nějaká průsvitnější a chatrnějši, leč funkční. I stejný typ výrobku se asi může měnit, ostatně výrobci na to upozorňují v příručkách, divil bych se, kdyby Logitech byl výjimkou.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.