abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    včera 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 549 hlasů
     Komentářů: 25, poslední včera 20:12
    Rozcestník

    Rito, to je zbytečné

    30.3.2010 00:22 | Přečteno: 2149×

    Rito, Marcelo, to je zbytečné. Ti gentlemani snad nikdy neměli ženskou. Nikdy je žádná nenaháněla a ani si neumějí představit, co to znamená být naháněný starší ženskou. Co to znamená, poprvé, po druhé po patnácté vysvětlovat někomu, že o něj nestojíš, že máš mladou a z toho důvodu nepotřebuješ starou. Nikdy nezažili jak taková zhrzená ženská dokáže pomlouvat, protože si ji nikdo nevšímá. Nechápou, že odmítnutá ženská, klidně dokáže svý soupeřce, která má leukemii říci, že počká až zdechne aby mohla nastoupit na její místo. Nevědí, že odmítnutá ženská dokáže pomlouvat, že láska je od té ženy jen o penězích. Vůbec si nedokážou představit, že starýho chlapa může milovat mladá žena, krásná a bohatá. Znají jen kliše, starý, bohatý a mladá a chudá. Takže ji Daniela nazývá "Zlatokopkou" co tahá peníze z dědy.

    Oni tomu nevěří, protože si myslí, že je to kino. Že mám nějakou squadru, která tu má dělat rozruch. Jenže to není kino, to je realita, kterou dobře znáš. Víš co se Markéta kvůli tomu naplakala. Tihle chlapci, co vidí jen monitor a mají pocit, že vědí všechno, o životě, nevědí nic. Vůbec nic. Je smutné, co všechno si Daniela alias Frenie, alias Zuzana Hraskovie, nebo Z.Zastavkanachvili, navzdory.prekazkam, tyhle děvčata z chatu dokázali vymyslet, a dokázat i napsat. Napsat ženský, která se provinila tím, že byla mladá, krásná a milovala mě.

    Stejně jako si neumějí představit, že by někdo dokázal nemocný ženský říct, co jsem uvedl. Oni vědí o ženách málo. Nemůžou to vědět. Přeji jim ať je nic nepotká takového. Oni nevědí jaké to je dívat se víc jak dva roky na mladou ženskou jak odchází a ještě občas čte na monitoru slova, která jsem uvedl. Takže pokud jsem otevřel námořnický slovník, měl jsem k tomu zatracený důvod. Nikdy jsem o tom v blozích nepsal, protože tohle se strašně špatně píše. Jsem rád, že jste na mé straně. Jsem rád, že ty i Marcela, která mě také zná dost dlouho, jednáte jak jednáte. Daniela, prostě jedná jak umí. Muži ji odmítají a stárne. Smutný osud pro ženskou. Jenže zasloužený. A ještě něco. Těm gentlemanům z toho důvodu, že ženskou nikdy neměli, také ženskou nikdy nikdo neurazil, aspoň ne v jejich přítomnosti. Zatím jim nedojde, jaká je to urážka pro chlapa, když jim někdo veřejně uráží jejich ženskou, nebo ženské. Oni znají kód, matematiku, Linux, načtenou filozofii. Vždyť si stačí přečíst ty jejich komentáře. Nikdy jim žádná nebyla nevěrná a nikdy je žádná neopustila. neprožili bolest a znají jen unixové příkazy. Nevědí, že láska končí vždycky špatně. Buď jeden umře a nebo nás ten druhý opustí a jde za někým jiným. A my zůstáváme sami. Někdy na čas, někdy na dlouho a někdy nastálo. Protože, kdyby tohle všechno věděli, tak by při prvním náznaku, řekli Láníkovi. "Sklapni blbče a mlč, jsou to ženský." Takže díky za podporu vám oběma. Jan        

    Hodnocení: 36 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    30.3.2010 00:48 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    ano, Jane, vím. Markéta se kvůli tomu hodně naplakala. Nemohla se bránit, tak jako to zvládnu třeba já. Vím, jak byla ráda, že se mohla vždycky spolehnout na Tvůj obranný štít. Pevně věřím, že odpoutání se od internetu a lidí k němu připojených a soustředění se na léčbu jí dá ještě dost síly, aby tu s námi na tomto světě byla co nejdéle. Ona je moc dobrý člověk. Ty muže zde bych neházela do jednoho pytle. Třeba zažívají zklamání, nenaplněnou lásku, osamnění, a věřím, že někdo - doufám že mnozí - žijí i v pohodovém, spokojeném vztahu. Někteří možná pochopí, časem. Zvednou oči od monitoru, a uvidí - život.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    30.3.2010 02:42 plus-elektron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    ...doufám že mnozí - žijí i v pohodovém, spokojeném vztahu. ...

    Bohuzel tomu tak neni, nesmite podle sebe soudit na tu velkou vetsinu dnesnich zen. Kazda neni tak erudovana, vstricna, chapava a prominte mi ten vyraz - takova sexy dracice jako vy. Vetsina zen nema dnes pro technicky zalozeneho muze pochopeni, casto ji neimponuje, protoze se zabyva s vecmi, kterym ta zena nerozumi. A ani financne (s vyjimkou Prahy) neni takovy muz zadna vyhra. Neni se tedy co divit, ze se rada kolegu zde utika k piti, nekteri se vybijeji na zviratech (jiste jste si vsimla, ze rada muzu zde chova psa) a take hodne z nich pouziva v diskuzi sproste vyrazy, asi aby si ulevili. Nastesti jste se nemusela potkat s jednim obzvlast tezkym pripadem (kolega Sadam), jehou vety sestavaji pouze z vulgarizmu, s vyjimkou par spojek a predlozek. O nejakem spokojenem vztahu nemuze byt ani reci.

    Byl jsem primo nadsen, kdyz jsem si procital Vase promyslene komentare a v tu chvili mi bylo zcela jasne, ze vice takovych zen by zde mohlo pomoci neco zmenit. Ano, nebojim se to rici, jednalo by se o skupinovou terapii, tentopkrat ne osob zavislych, ale osob zanedbanych. Trochu me ovsem vystrasila reakce pani Marcely, ktera po relativne kratke dobe projevovala naznaky vycerpani, nevole a nechuti. A to rikam jeste neslo do tuheho, nektere zname firmy chybely. Nesouhlasim s Vami ve vasi vizi, ze tito muzi jednou vzhlednou od monitoru a uvidi zivot. Bez pomoci to nepujde.

    Mozna by nebylo od veci, kdyby pan Jilek tematizoval napr. v televizi tuto problematiku. Aktualne se sice hodne hovori o nezamestnanych, danich a rozpoctu a pritom se bohuzel zapomina na tuto pocetnou okrajovou skupinu ohrozenych obcanu. Zde je solidarita spolecnosti a pomocna ruka zen naprosto nutna. Za vasi pomoc Vam jmenem vsech muzu predem dekuji.
    30.3.2010 06:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Tady není žádná skupinová terapie. Tady se jen za mnou přišly podívat dvě ženský co se napřed bavily, pak se bavily méně. Nakonec se objevila třetí, co mě nekolik let pronásleduje, přesně z těch důvodů co jsem popsal v blogu nahoře. Nic víc a nic méně. Markéta je skutečný člověk, Marcela je skutečný člověk a Rita je skutečný člověk stejně jako Daniela. . Ony se diví, já se nedivím. Přesně v blogu popisuji reakci, tech, co mají na mysli nějaké spiknutí. Jediný, kdo si tu přihřál polívčičku byla Daniela, co použila uživatele aby pokračovala v tom co u mne na webu nemůže. Neb je pokaždé když ji tam zjistím vykopnutá. Ti muži od monitoru hlavu nezvednou. Oni monitor milují a je jim celým životem.

    Nechodím sem moc psát o své práci, protože nemám chut vykládat lidem, jaké to je, když mi máma dvacetiletého fetáka vypravuje jak se předávkoval a kdy měl pohřeb, stejně jako manželka, která brečí, protože ji muž prohrál firmu, přišel exekutor a vzali jim skoro všechno. Lidém co mi vykládají, že mají na vysoké škole psychologii a tedy o psychologii toho vědí víc. Co bych jim já "amater" co dělá "amaterské analýzy" mohl vykládat o psychoterapii? :-) Nebo už jim někdy vykládala manželka alkoholika, jak ten chlap je zmlátil, propil všechnu výplatu a ona se s sním bojí žít i když půl roku nepije? A ptá se jestli se má rozvést? Copak tohle se může vyrovnat těm vědomostem, co ti chlápci od monitoru mají? Nebo jaké to je žít se ženskou, co má leukemii a druhá ženská ji píše co ji píše. To je celý obsah toho blogu. Ty předchozí byly jen tím čím se zabývám abych se nemusel zabývat tím co jsem popsal v předchozích větách.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 09:01 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné

    A s temi zkusenostmi ktere tak vystavujete (jako kdyby to neco znamenalo), jste nikdy neslysel, ze samochvala smrdi?

    30.3.2010 09:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Slyšel, a že je vystavuji je má věc, vám to vadí? Nemusíte to dělat. Můžete se chovat jinak. V čem vás vystavování mých zkušeností ohrožuje?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 10:02 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné

    Divat se na arogantniho dedka a jeho harem me neohrozuje, jenom otravuje. Na takovehle veci (= histericke nesmysly hodne nactiletych, namyslene plky, atd) je urceny facebook, bezte s tim tam.

    30.3.2010 10:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Tak tam běžte vy. Arogantní? Neberu vám to. Jo byli tu stížnosti, že je pro někoho problém když se lidé urážejí, myslete na ně. Mohli by se na vás zlobit. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 11:27 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Tak si všechny náš co píšeme pubertální bláboly pěkně zablokuj, nám to rozhodně vadit nebude a spokojení budeme všichni, ne? :)
    30.3.2010 11:44 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Mne take pripadne, ze se ma tento portal drzet urcite linie (GNU/Linux) a ostatni at si kdo chce pise nekde jinde. Clovek by mel umet pustit se veci a nechat je byt..., minimalne tehdy, kdy tusi, ze to nema vyznam. Vyznam techto poslednich zapisku v blogu (pokud to neni neco osobniho) mi unika.
    30.3.2010 16:14 Peter H. | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    To už bohužiaľ dlho nie je pravda (minimálne u blogov). Keby aspoň spoľahlivo fungovalo označovanie zápiskov, ktoré sa týkajú Linuxu, aby sa dali vyfiltrovať.
    Have you tried turning it off and on again?
    30.3.2010 06:55 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    víte, přiznávám, po zkušenostech zde jsem trochu v rozpacích, nakolik je tento text míněn vážně a na kolik ironicky. Nemohla bych tomu věřit, že by snad byl problém pro muže najít si ženu? Vždyť znám dost kamarádek, i takových, jak říká Jan, s pečovatelskými reflexy, že mám stále pocit, že muž se může jenom rozhlédnout a popřemýšlí, kterou pozve na kafe? Zvlášť na procházkách se psem? Nemám důvod zde dělat nějakou "terapii" nebo někomu "pomáhat", protože si stále myslím, že si každý dokáže pomoci sám. Možná snad jen když v diskusi některý muž dostane přes prsty, že takhle se nechová, může mu to pomoci, má-li schopnost náhledu na své chování. Nevím, jestli se Jan rozhodne psát sem ještě jiné blogy než na téma, co zase objevil když seděl třetí hodinu nad klávesnicí a po obrazovce mu lítal Matrix (to je tak jediné, co jsem schopná rozeznat z technických témat zde). O životě píše spíš na svých stránkách, a jeho životní zkušenosti jsou opravdu neuvěřitelné. Tak se zamýšlím nad tím, proč jsem nakonec kývla na pozvání na čaj od něj, a došlo mi, že ti ostatní se jednoduše na rovinu nezeptali. Dělali caviků všude okolo, ale aby na férovku řekli "jsi krásná žena, půjdeme na čaj?" to neudělal žádný...
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    30.3.2010 10:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Nelítal mi Matrix, překládal jsem jádro u FreeBSD 8, potřeboval jsem dodat nějaké moduly do jádra. A potom ještě něco nastavit. Oni ti hoši by se ti smáli, kdyby si takhle mluvila. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 10:14 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Nebojte, už jsem se zadaptovala a částečně zotavila z nachlazení a jsem již takřka v plné síle. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    30.3.2010 03:09 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Někteří možná pochopí, časem. Zvednou oči od monitoru, a uvidí - život.
    A něktěří možná viděli ten slavný "život" a zasedli k monitoru... Ono, když i pan Jílek se vyjadřuje docela pesimisticky:
    Nikdy jim žádná nebyla nevěrná a nikdy je žádná neopustila. neprožili bolest a znají jen unixové příkazy. Nevědí, že láska končí vždycky špatně. Buď jeden umře a nebo nás ten druhý opustí a jde za někým jiným. A my zůstáváme sami.
    Každopádně, díky. O takovýhle "život" já nestojím:)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    30.3.2010 14:23 wfqwrrghwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Life is overrated.
    30.3.2010 14:28 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    aspon mi google odhalil, ze nie som jediny, koho to napadlo...
    30.3.2010 01:15 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    No, psal jsem to už u vedlejšího (už smazaného) blogpostu. Sakra, chlapi! Když máte nějaký problém, vyřešte si to jinak - ideálně v soukromí. Tohle vážně nemá cenu... Člověk by řekl, že starý zkušený chlap bude mít dost rozumu aby se nenechal zatáhnout do nesmyslného flamewaru, který navíc nic nevyřeší a ono ne.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    30.3.2010 01:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Zkuste si to přečíst ještě jednou, jestli je to nějaký flame. Jen postesk, nic víc.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 09:08 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    To je fuk, podstatné je, že to nemá konce. Vaše blogposty bývají mnohdy zajímavé a rád je čtu, ale tahle série sebestředných plků už je fakt moc dlouhá. Od čeho jsou diskuse pod všemi těmi předchozími zápisky? To kvůli každé nové myšlence musí být nový blog? Akorát tím zbytečně otrávíte lidi, jako jsem já, kteří se dříve na vaše zápisky těšili, ale teď už jim začínají lézt na nervy.
    30.3.2010 09:14 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    No.. brát ohledy na druhé je asi to poslední co chce člověk dělat, když se cítí mizerně.
    30.3.2010 09:20 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    No.. brát ohledy na druhé je asi to poslední co chce člověk dělat, když chce zamachrovat.
    Mels tam preklep.
    30.3.2010 09:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Hmm, no je rozdíl zřejmě mezi psaným a čteným. Nic víc.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 09:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Jinak četl jsem tu stovky sebestředných plků, nijak mě nevytáčejí, protože prostě lidé mají potřebu mluvit o sobě, o svých radostech a strastech. Přečetl a zapomněl. Někomu vadí editor VIM, někomu že je něco na GTK atd. Další má potíž s Hulánem, protože si myslí, že je nejlepší, atd. Ty polemiky kolem, většinou prolétnu a nijak se nezapojuji, prostě lidé mají potřebu se vymezit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 12:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Však já neřekl, že tu nesmí být plky. Jen mě mrzí, že je píšete zrovna vy.
    Dalibor Smolík avatar 30.3.2010 01:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Nikdy jim žádná nebyla nevěrná a nikdy je žádná neopustila. neprožili bolest a znají jen unixové příkazy. Ale ono je to i v těch unixových příkazech obsaženo:
     whatis love
    love: žádná odpovídající
    
    :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.3.2010 02:03 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    vis, Dalibore, nechtel bs zustat radsi u ty ekonomiky a ten humor prenechat nam.

    Jeste jeden takovej smajlik a ty jiste vis co bude nasledovat ...
    Dalibor Smolík avatar 30.3.2010 08:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    To máš tak. Já jsem v podstatě taková veselá kopa. :-) A u některých příspěvků se dokážu velmi dobře pobavit.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.3.2010 08:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Jo? No ten jsem se nikdy neučil. To je z Emacsu? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 09:04 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    eduroam-107:~ jakub$ make love
    make: *** No rule to make target `love'.  Stop.
    30.3.2010 10:06 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Snad Vám tím neuškodím pane Smolíku, ale musím konstatovat, že zde v této "komunitě" svítíte takřka jako anděl :-). Nebo jako člověk a je to díky tomu kontextu? :-) I Vám díky že tu jste, a že se nenecháte odradit ani svést ke cool stylu šedých robotů :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 30.3.2010 10:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    No, možná svítím, ale do anděla mám daleko :-), nicméně mám už také své roky, jen o něco méně než Jan. A nejsem povoláním ajťák, k Linuxu jsem se dostal spíš náhodou - ale určitě nelituji, v práci se mi tahle znalost docela hodí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Grunt avatar 30.3.2010 20:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Mně to teda na Fedoře vrací něco jiného:
    [petrvlasic@petr ~]$ whatis love
    love: nothing appropriate
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.3.2010 20:09 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    LANGUAGE=cs whatis love
    xxxs avatar 30.3.2010 02:42 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    volakedy som cital jilkovske blogy rad. take normalne, literarne, s trochou chlapackosti. teraz? zaplava monotematickych zapiskov. samy utok, rypanie, fanklub s rovnakymi nazormi, chovanim a vyjadrovanim ako ma autor. aj mne to pripada ako klonovanie uctov. obsah ziadny, iba vyhrocovanie. to je nejaky test, alebo je zavada na vysielaci?
    30.3.2010 03:00 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Ti gentlemani snad nikdy neměli ženskou. Nikdy je žádná nenaháněla a ani si neumějí představit, co to znamená být naháněný starší ženskou.
    My šukáme jen mladé pevné kusy jako ten jehož jméno se nevyslovuje... :D:D
    30.3.2010 06:45 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Už je to hodně trapné.
    Petr Bravenec avatar 30.3.2010 06:59 Petr Bravenec | skóre: 43 | blog: Bravenec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Člověče, vy máte nějaký problém. Zkuste vyhledat odbornou pomoc, dnešní zdravotnictví dokáže divy. Vaše zápisky zde jsou velmi osobní, takže si vezměte mé doporučení osobně. A od včíl už BAN, vaše problémy na abclinuxu mě obtěžují. Nemám zájem se nakazit stížnostitýdou.
    Petr Bravenec - Hobrasoft s.r.o.
    30.3.2010 07:30 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Není zrovna on profesí ten, kdo by měl sám sobě pomoct? Ale jinak souhlas, taky mě tyhle kydy serou...
    30.3.2010 07:34 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    No znate to. Kdo s cim zachazi, tim take schazi :-)
    30.3.2010 10:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Tak to máte těžký když musíte mermomocí číst, co vás sere. To máte nařizený? Nebo je to vlastní iniciativa?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 11:23 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Nikoliv. Člověk se tu snaží najít užitečný informace týkající se zaměření portálu, a při tom zákonitě musí projít tou tunou sraček, kterou sem cpou lidi kteří zkrátka akorát mají volno a náladu ze sebe vypotit tyhle kejdy. A samozřejmostí je to, že je k tomu třeba přizvat všechny dvě známé ženy, aby se zaregistrovali jen kvůli tomu, aby mohly o těhlech sračkách diskutovat.
    kotyz avatar 30.3.2010 11:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    na diskutovani se registrovat nemusi a ty kydy nemusis cist cely, to snad poznas po par radcich ze to je kyd, tak to dal nectes a do diskuze nelezes. to ja jako kdyz si lidi stezujou ze v televizi davaji samy kraviny, ale stejne na cumi cely odpoledne a vecer. zeby na ty jejich nesly prepinat kanaly a nebyl tam vypinac? ale jdete ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 11:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    +1
    30.3.2010 11:41 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Ne, musím to dočíst celý, abych byl schopný říct jak moc velký je to kyd. Bez toho aniž bych věděl jak moc velká je to kravina nemůžu o ní fundovaně diskutovat :-)
    kotyz avatar 30.3.2010 11:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    nemusime nic, musime akorat jednoho dne umrit a to vetsinou ani nevime kdy. vsechno ostatni je ciste dobrovolny, ikdyz se to vetsinou tvari jako povinny ;-) to je videt ze to chces cist a chces si o tom pokydat v diskuzi a jenom delas ze vlastne nechces. a nikdo te k tomu nenuti, jen ty sam.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    30.3.2010 11:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Tak si zablokuj ty lidi co píšou sračky, pokud sem píšeme nějaké z tvého pohledu užitečné informace, ber to jako cenu za užití těch užitečných informací. Serou mě anonymové co si pořád mění nicky a píšou tu sračky, ale lidi co píšou pod svým registrovaným nickem a stejně píšou sračky, ti mi vůbec nevadí, protože funkce blokovat prostě funguje. :)
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 11:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    . .. ...a já třeba píšu co? :-D
    30.3.2010 12:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Ty píšeš sračky, ale takové kterým se člověk rád zasměje :D:D
    30.3.2010 07:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Problém? Ne. Jen prožívá obyčejné lidske strasti. To není problém. Jednoduše pisi svým přátelům. Obtěžuje vás to? Nebo urazí. Pisu jim co vidím. Vidím vetsinou mlade ne moc se orietujici muže. Muže jejichž znalosti o IT jsou velké o zivote malé. Leč oni se chovají jakoby všechny jejich potíže řešil internet. Nechci je změnit. Jen to pisi na blog. Říkám tem známým ze tihle lide zatím spoustu věci nevědí. Nevedi protože nezažili. Tak hovoří jak hovoří .
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 08:26 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Muže jejichž znalosti o IT jsou velké o zivote malé. Leč oni se chovají jakoby všechny jejich potíže řešil internet. Nechci je změnit. Jen to pisi na blog. Říkám tem známým ze tihle lide zatím spoustu věci nevědí. Nevedi protože nezažili.
    Nebo zažili a nikdy nechtějí zažít znovu.
    30.3.2010 09:54 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Svym pratelum? To na ne nemate email?
    30.3.2010 10:01 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné

    Mozna nema pratele.

    30.3.2010 10:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Jistěže mám, volím tuhle formu. V čem se cítíte ohrožen mým pohledem na zdejší svět?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 10:34 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Necitim se ohrozen, jen mi to prijde - divne. Jako exhibicionismus. Kdyby tomu aspon nechybel kontext a bylo tam vysvetlene, proc je ten dopis otevreny.
    30.3.2010 07:34 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Ale to je vazne dobra terapie! A za to Vam nekdo plati?
    30.3.2010 10:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Tady ne, tady nedělám terapii, tady si jen tak klábosím, podobně jak si klábosí jiní. Terapie vypadá jinak, ještě letos budete mit možnost vidět seriál, který jsem napsal a v kterém vystupiji, jak terapie vypadá. Jmenuje se ten seriál "Ze závislosti do nezávislosti." Pak možná zkorgujete svou představu co je terapie a co je klábosení jen tak mezi prací. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    pavlix avatar 31.3.2010 14:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Pochybuju, že by podle váz někdo, kdo četl vaše místní zápisky, mohl jakkolik korigovat svoje představy o terapii.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.3.2010 07:44 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Buď je to nějaký výzkum nebo jsou to jarní deprese kombinované s přemírou alkoholu. Navlékni tenisky a jdi se proběhnout na čerstvý vzduch.
    30.3.2010 08:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Je to to jen rozhovor. Nic víc. Povídám si o životě tímhle způsobem. Podobně jako když jedu tramvají nebo Metrem a lidé si povídají mezi sebou. Vy je slyšíte, nelze neslyšet. Někdy vás to zajímá, někdy nezajímá. Ale rozhodně pokud nemluví o tom jak jste špatní, tak si ti lidi povídají o čem chtějí. Jinak nepiji, ani neberu jiné drogy. Chodím hodně, běhat už nemůžu, mám artrozu v kolenou, je mi skoro šedesát. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 08:10 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    OMG. Onanie.
    30.3.2010 09:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Onanie, ne. Jen jsem napsal lehce expresivní text. Protože jsem přišli dvě ženský, vyjádřili názor a s touhle komunitou to zamávalo, že někteří až propadli panické hrůze, jaké spiknutí se chystá. Někteří se nechovali jako v jeslích, jak říkala Rita, ale jako splašení šimpanzi v kleci. Jeden levicový intelektuál dal blog, vyjádřil jsem se k tomu a už se z toho někteří hroutí. Druhý mi vykládá, jak demokracii vymyslela levice. Když mě to pobaví, tak se z toho hroutí jiní.

    Pak mi začnou někteří posílat odkazu na Hulána. Kouknul jsem a nic zvláštního jsem neviděl. Jen má někdo jiný názor, tak nastane tady panika. Taky pamatuji Plešingra, neříkal nic hroznýho a s některými to cvičilo, že byli na prášky. Vám nemůžu si stěžovat na potíže, většinu téhle komunity by to složilo.

    Dámy se vyjádří a hned jim začnou někteří rozumbradové vykládat, aby si uvědomily kam přišly. Tak se ptám? Kam přišly. Mají právo s evyjádřit ke mě, k vám k vašim názorum, tedy nejen právo, ale mají to vůbec dělat aby jste se z toho nezhroutili?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    pavlix avatar 31.3.2010 14:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    s touhle komunitou to zamávalo
    Moc si fandíš :). Zamávalo to tak s jedním člověkem, který se vyjadřuje cca na tvé úrovni. Nějakých pár lidí, co se nudí nebo se jim ještě nechce začít pracovat (můj případ), to čte. Spousta čtenářů ABCLinuxu čte jen blogy trochu k tématu, další spousta nečte blogy (skoro) vůbec.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    AnachronyX avatar 31.3.2010 18:58 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Hm... tak to tedy děkuji.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    30.3.2010 09:03 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Tohle patří do "Bibi radí". :)
    30.3.2010 09:04 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Ako pozerám scenár sa celkom opakuje - pamätáte si ešte na isah ? Budú aj "odborné obvinenia" a teatrálne sa odmlčanie ?
    30.3.2010 09:10 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné

    AbcLinuxu. Vase denni davka emoci.

    30.3.2010 09:12 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Tahle dávka vypadá na zlatou. :)
    30.3.2010 09:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Hodláte si dát. Neriskujte, nepovede se vám to a můžeme se potkat. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 10:59 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Jakube, přiznávám, fakt jste mě pobavil, ta hláška sedí úžasně! :-) :-) :-) :-) Děkuju, tak dlouho jsem se fakt nezasmála.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    30.3.2010 09:58 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Tak pokud jsem Vás podpořila, jsem ráda. Aspoň jsem mohla něco vrátit :-) Já zas děkuju za to, že jste. Při představě, že by existovala v mužském podání jen taková šedá masa jako se nachází /až na výjimky/ zde, mi naskakuje husí kůže. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    30.3.2010 10:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Ale Marcelo, mě nic nedlužíte.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 10:18 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    si nudna a nezaujimava. neviem ako sa ti podarilo vyvolat taky rozruch...
    30.3.2010 10:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Tak máte kliku, že vy jste vtipný a šarmantní.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 10:27 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    30.3.2010 10:21 Sedy maso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Tady seda masa? Jauuuu, to jste za ty dva dny na portale prohledla.

    Dokoce vite, kdo tady ma jake zkusenosti. Ale dle smajliku vas ta husi kuze bavi, mozna vzrusuje. Co treba aplikovat poucku vaseho gurua a nechat lidi si zit vlastni zivot. Nakonec i u minitoru, co ja vam do toho co kdo dela ve svem volnem case nebo cim se zivi? Pokud je to legalni. To ten vas spolek nemuze ovladnou sve touhy stale nekoho autoritativne poucovat, donekonecna presvedcovat ze vam vlastne na mineni druhych nezalezi, opravdu nezalezi, tak uz nas poslouchejte, nam na tom preci vubec nezalezi.

    Ted jeste si tu vymnenujete jakoby korepondenci. A k tomu zase smajliky, aby vsichni videli, ze jste fakt, ale fakt nad veci. "Ja se smneju, ja se fakt smneju" Nebo ten jeden, kdo vi jak to s vama je, psat i stejne chyby, to je fakt divny, Ale to je fuk, to je vase vec.

    30.3.2010 10:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Jo tři rozdílný IP adresy, každý na jiným konci Prahy, sem to ale pašák, že s e ve svých letech umím tak skvěle pohybovat. Nebo že vy by jste byl lehce omezený? Ale ne, machr vašich kvalit jistě ví jak to je. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 10:37 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    My vime, ze existuje SSH, to se nebojte.
    30.3.2010 10:20 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Pane Jilku, jen tak dal. Co jsem koukal, tak jste sem natahnul behem tech par dnu a par blogu dve zensky (registrovany a mozna par dalsich neregistrovanych):-) Jen tak dal a za chvilku tu bude vyrovnany skore chlapi-zensky:-)

    Normalne bych tykal, ale ted bych chtel vyjadrit vykanim uctu, protoze ty blogy nejsou bezny ozralecky vylevy nebo mikroblogy o kravinach, ale slusnej text, kterej ale bohuzel nemam kvuli delce sanci stihat cist. Ale jen tak dal.

    Bohuzel se ani nechytam v tom, jakej byl prvni uder, takze k clanku muzu prihodit akorat to, ze si pomalu zacinam delat obrazek, ze zensky jsou pekne ostry, kdyz jdou za svym. A to tak, ze by chlapi opravdu nekdy neverili.
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 10:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    protoze ty blogy nejsou bezny ozralecky vylevy
    Děkuji, konečně někdo docenil mou těžkou práci na udržení standardu. :-D
    ze si pomalu zacinam delat obrazek, ze zensky jsou pekne ostry, kdyz jdou za svym. A to tak, ze by chlapi opravdu nekdy neverili.
    Až takhle ostrou neznám, ale na vlastní kůži jsem poznal co taková trochu míň hustá ženská dovede. Mimochodem, chlapi ale taky...
    kotyz avatar 30.3.2010 11:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    budes zase letos obhajovat zlatou ledvinu na festivalu premiovyho lezaku? jeste chlastas za amatery nebo uz ti hodili lano z profi beer ligy? :-D :-D :-D

    asi te prijdu podporit na pivni petiboj ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 10:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Láska končí vždycky špatně. Buď jeden umře a nebo nás ten druhý opustí a jde za někým jiným. A my zůstáváme sami. Někdy na čas, někdy na dlouho a někdy nastálo.
    To je vaše, nebo nějaká modifikace? Má to obrovskou hloubku...
    30.3.2010 10:50 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    houby hlboke...

    We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 11:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    neumim německy
    30.3.2010 11:04 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Jesteśmy ur. sam, tylko żyjemy, umieramy samotnie. Tylko za pośrednictwem naszej miłości i przyjaźni możemy stworzyć iluzję, na razie, że nie jesteśmy sami.
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 11:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Tywoe! To je citát z Hamburgerhill, nebo z Čety?! (google celkem válí, hong-kongská polština, ale srozumitelná)
    30.3.2010 11:39 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Orson Welles
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 11:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    To byl ten poručík?
    30.3.2010 12:13 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    http://en.wikipedia.org/wiki/Orson_Welles
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 12:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Toho pána neznám.
    Dalibor Smolík avatar 30.3.2010 11:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 30.3.2010 11:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    to s tou moudrosti a vekem je taky hluboky ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 30.3.2010 13:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    To je prosím citát Miroslava Horníčka :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.3.2010 11:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    To je moje, přišel jsem na to v padesáti osmi letech a napsal jsem na to téma knihu "svobodní v bolesti" s podtitulem "Stopař a průvodce pouští vztahů" Tam jsme se nechal inspirovat názvem "Stopařův pruvodce po galaxii.:-)" Ty knížky mě pobavily. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 11:25 Sedy maso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    V dopisech Rite je svata pravda mila Blazeno. Kazda laska konci spatne. Dokoce i laska k sobe spatne skonci. Smrti skonci, nekdy sam sebe clovek opusti i driv. Smutne, boze tak smutne.

    I ten pocitac jednou cloveka opusti.

    I ten chlast, zvirata, politicka orientace. Vsechno pomine, ale to tady nikdo nepochopi, protoze nema me zkusenosti.

    Uryvek z dopisu pratelum.
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 11:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    I ten chlast, zvirata, politicka orientace. Vsechno pomine,
    ...a sexuální orientace?
    Heron avatar 30.3.2010 11:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Ta je věčná :-D
    kotyz avatar 30.3.2010 11:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    i ta se muze zmenit, kdyz mas padnej duvod ;-) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    30.3.2010 11:57 Sedy maso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Vidis Blazo, ze nepochopi, nemaji moji zkusenost. Nevi, jake je hladit tvoji srst, chytat te behem predavani lasky za ruzky a poslouchat tve nezne meeee,

    Nakonec jsi mi opustila Blazo se starym kozlem a mne zustal jen ten Popovicky. Ale odpoustim, ti Blazo, at jste spolu stastni. Placi, ale to preboli.
    30.3.2010 12:10 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    musim priznat, ze si mu Vas prispevek libi, ale asi ne kazdy to pochopi. Usmivam se pri myslence, jak si pan Literak a pan Kratky asi rvou vlasy, ze ty blogy tady vubec povolili. Musim svym znamym z Idnes dat tip, ze na abclinuxu je to dnes jako za tech nejlepsich casu mladde fronty ...
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 12:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    ...prodám ti ovci, levně...

    ovce je lepší ;-)
    30.3.2010 12:17 Sedy maso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Blond?
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 12:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    no jasně že blond ;-)
    30.3.2010 12:30 Sedy maso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Beru, treba nebude mit blby, umeceny kecy, kdyz se vratim nametenej z hospody, jako Blaza.
    30.3.2010 12:05 osvc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    zesmesnujete pouze nemocneho cloveka.
    30.3.2010 12:04 osvc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    no konecne jsem to pochopil. Ale az timto blogem je to jasne, ty predchozi prispevky pana Jilka byly takove zamlzene. Ale ta dnesni zminka o te tezke nemoci nejake osoby a nejaka neopetovana laska ...

    Pratele, pochopte to. Je to volani o pomoc. Pan Jilek se zmita v osobnim konfliktu. A co je skutecne neobvykle, terapeut hleda pomoc u terapeuticke skupiny.

    Navrhoval bych terapii zviraty. Slysel jsem totiz, ze u nekterych nemoci lide jezdi na Floridu a plavou tam v tom bazenu s spolecne s delfiny. Protoze ti delfini jsou pritulni ale nedokazou zranit slovy. U nas by mohl napr amiga pujcit panu Jilkovi na tyden ty sve zrudne kocicky. Pan Jilek by se na ne dival a pochopil, ze jeho zivot neni tak strasny.
    30.3.2010 12:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Nepochopil, ale nevadí, protože u vás bych skutečně pomoc nehledal, to je jako hledat klíče na světle, když jsem je ztratil za rohem ve tmě. Spíš mám strach o některé členy této komunity, jestli unesou tolik dobra najednou. :-) Včetně vás.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    pavlix avatar 31.3.2010 14:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Skoro jako bys mluvil o sobě.

    Tak teď už si fakt můžete podat ruku s Tomešem za jeho starých dobrých časů. Ten měl taky pocit, že by mu měli všichni padnout k nohám a pak se hroutil z toho, že se tak nestalo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.3.2010 12:40 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    To je tady proboha nejaká nová sekta?
    30.3.2010 12:42 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    sekta sedych robotov. uz dost :D
    30.3.2010 12:53 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Koukám, že si někdo vypůjčil moje jméno. Že by si chtěl někdo ze mne vytvořit klona? :-) Upozorňuju, že platí jenom moje přihlášené příspěvky, přátelé. Zaklonovat se nenechám :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 12:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    marcela x Marcela, linuxovej server, velký a malý písmena maj význam ;-)
    30.3.2010 13:20 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Ano to je správně. Tady může být jenom jedna marcela a já tu byla dřív. Takže laskavě neklonujte.
    30.3.2010 13:40 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Marcelo, tak jsem si prošla diskuse, a už mě to tu nudí. Vracím se zpět na Janovy stránky do diskuse, a jinak jako vždy na chatu v Chodcově místnosti. Jestli zde zůstanete dál jako ženský protipól, tak hodně štěstí. Zdravím všechny slušný lidi.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 13:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    :* mucinky...
    pavlix avatar 31.3.2010 14:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    amigo já tě asi začnu mít rád :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2010 19:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    :* mucinky...
    30.3.2010 14:00 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    To je asi dobrý nápad, Rito. Robotům se uleví a najedou na běžný režim :-) Taky o tom popřemýšlím. Exkurze do domu hrůzy ok, i když ten na Matějský pouti je možná inspirativnější. Však, mám tu už prima cool klona, ten mne kdyžtak nahradí :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    31.3.2010 21:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Vracím se zpět na Janovy stránky...
    Díky! Jste zlatá...
    1.4.2010 11:17 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    S tím symbolem jste se nějak spletl, nebo ironie? To mi k Vám vůbec nesedí. Ten kruh by spíš mohl být klidně celý vybarven /hádejte, jako barvou?/...Aspoň tak na mě působíte.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.4.2010 11:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    /hádejte, jako barvou?/
    #ff69b4 ?
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.4.2010 11:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    1.4.2010 13:19 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Jednoznačně Grey :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 1.4.2010 14:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Fuchsia :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.4.2010 15:43 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Dobrá, tak fuchsia. A když se to pootočí, je to téměř smajlík. Cool smajlík :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    1.4.2010 13:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    S tím symbolem jste se nějak spletl, nebo ironie?
    Nespletl, ani to není ironie.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.4.2010 14:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    #ff69b4
    1.4.2010 14:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Příloha:
    Specielně pro Amigu ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.4.2010 14:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    jéééé, díky! :-D
    kotyz avatar 1.4.2010 14:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    odstin "jardikova ruzova", ble :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 1.4.2010 14:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    vic by se mi libila "sadamova fekalni hneda" to je takova prijemna barva :-D ;-) :-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    30.3.2010 13:09 Stevko | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Začalo to oslovením nejakých neznámych ľudí a keď som sa v prvom odseku nedozvedel, o koho ide (alebo aspoň o čo), tak som to vzdal. Toto sa mi fakt zdá nevhodné do verejného blogu.
    Príspevok nemá byť ukončený spojením „môj názor“.
    30.3.2010 14:20 wfqwrrghwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Přestaneš už konečně tapetovat nebo to přestane, až si pro tebe přijde ta s kosou?
    30.3.2010 14:22 wfqwrrghwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    btw. nechceš se přejmenovat na Legie?
    30.3.2010 14:34 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    "Rito, to je zbytečné" - to řekněte taxikářům a uvidíte ;-)
    danaketh avatar 30.3.2010 14:55 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Bože můj. Ačkoliv jsem s vámi v mnoha ohledech musel souhlasit, tohle mi přijde trošku mimo mísu. Respektive hodně mimo mísu. Vyvozujete jakési závěry podle příspěvků v diskusích, což má zhruba stejnou váhu jako průzkumy volebních preferencí.

    Pokud bych postupoval stejným způsobem, tak bych teď musel nutně napsat blogpost o tom, že jste zamrzlý puberťák, který má nutkavou potřebu světu neustále oznamovat, že zná dvě ženské, které se s ním navíc baví, tudíž je to pořádný kanec.

    Nic takového ale nenapíšu, protože si názor na lidi utvářím zcela jiným způsobem ;)

    Rozjíždíte tady své svaté tažení za pravdu a lásku (svoji) a pak se hrozně divíte, že se to obrací proti vám. Jenže takhle to na internetu funguje - tvrdošíjné prosazování své pravdy vede jen k tomu, že vám nebude nikdo věřit :)
    30.3.2010 15:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Zřejmě jste nepochopil že nepodnikám tažení a je sděluji že jsou tu lidé, kteří žádné starosti s ženskejma nemaj, protože žádnou nemají a tedy nevědí jak se v jejich přítomnosyti chovat, když ty s nima diskutují a nevědí, že lidé mohou mít i jiné starosti a přesto z nich nezhroutit, na rozdíl od těch co se hroutí z toho, že někdo používá amarok misto moc. :-) Jaksi sem neočekával něčí souhlas, docela jsem překvapen kolik lidéí mi ho přesto vyjádřilo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Shadow avatar 30.3.2010 16:07 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Když já tomu nerozumím! I když, jak tak to tak lehce pročítám, rozumět tomu snad ani nechci.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    30.3.2010 16:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Jinak ze své strany celou debatu ukončím. Potkal jsem tu během týdne ty samé chytré jako když jsem před několika lety svou účast zde omezil. Překvapila mě reakce starších, kteří dokonce onomu "spiknutí věřili" a kladli ty udivené otázky dámám, jestli jsou skutečné, ač jsem nabídl dva televizní pořady, kde s nimi vystupiji. Divili se, co že podporují mě, čím jsem si to zasloužil? Mě když něčí manželka, partnerka, přítelkyně řekne, že ten chlap za to stojí, tak ji věřím. Zná ho a má pro své tvrzení důvod.

    Spiklenci z abíčka holt vytvořili atmosferu, která mi nedala abych trošku nezaprovokoval. Rita to říkala jasně a zřetelně. Smál jsem se, když někteří prudili a smál jsme se když si levicoví intelektuálové nebo političti korektní hráli na co nemají a co nejsou. Chtějí být nad věcí a zatím mi přišli jako pitomci. Jako pitomci se chovali. Mimo pana Smolíka. Ten má glanc, Ti další se v tom nezměnili. Mladí holt se bud naučí a nebo budou mít problém. Pokud neunášejí ve virtuální realitě, těžko budou snášet realitu.

    Má-li se někdo a má zájem zjistit, jak se v některých případech pracuje se závislými může se podívat Tady Pod názvem Zachránci a nezachráněni. Jinak shodou okolností je tam i blog o paní Daniele, která našla blbce, který ji naletěl a uveřejnil jí poskytnutou korespodenci. Ten blog je pod názvem "Drbny na scéně" Takže možná někomu dojde, co a jak. Bude-li mít chut kdo komentovat nech komentuje. Urážející komentáře druhých uživatelu mažu, bez váhání.

    Jinak samozřejmě budu pokračovat v náštěvách abíčka, pokud budu mít pocit, že se něco chci dozvědět a přečtu si i pár plků, které se tu v hojné míře vyskytují. Na blozích. Ale za ty redakce nemůže. Místní redakci pokud o to stojí, vyslovuji své uznání. Tolik let a na tak vysoké úrovni. Klobouk dolů.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.3.2010 16:32 AnachronyX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Pane Jílku, myslel jsem, že alespoň plníte uzavřené dohody. Evidentně ne. Výraz "blbec" jste si mohl odpustit. Stejně jako to ostatní. Pokud skutečně věříte, že je tu dost soudných lidí, aby si o celé té nechutné kopanici mezi námi udělali svůj obrázek, tak jim konečně přestaňte podsouvat hotové hodnotové soudy. Každý jsme to od někoho schytali. Po právu. Naposledy vás žádám, přestaňte celou věc konečně hrotit. Já vám - s výjimkou této poznámky - za celý dnešek nenapsal vůbec nic a ani do budoucna to nemám v úmyslu.

    A tu poslední invektivu na svém zrušeném blogu na vaši adresu beru zpět. Byla napsána dříve, než jsem četl vaše prohlášení, že toho necháváte být.
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 16:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Hele, co kdybyste šli někam rozbít držku, nebylo by to pro oba schůdnější?
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 16:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    "si"
    31.3.2010 09:51 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné

    To by byl anachronyx blazen, jilek je podle myho typickej udavac, coz tak sleduju s jakou moralkou proplouva diskusemi.

    Cubic avatar 30.3.2010 18:46 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Ten váš blahosklonný tón působí poněkud hloupě, zvlášť když jste to byl vy, kdo něco neunesl a začal vyhrožovat fackama. Lidé, co nemají problém s rozlišením kyberprostoru a reality, si uvědomí, že taková výhrůžka je jen plané gesto z kterého budou mít ostatní prču. Jediný další důvod, který mě napadá je, že jste chtěl imponovat tomu svému hejnu přitakávaček. Bylo viditelné, že to dámy, při jejich inteligenci, vzali jako známku charakteru a srdnatosti.
    30.3.2010 17:46 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    WTF? tych par poslednych prispevkov tu v blogoch vobec nechapem? nejak je tu zrazu v diskusii vela linuxaciek :-)
    30.3.2010 17:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Protože, kdyby tohle všechno věděli, tak by při prvním náznaku, řekli Láníkovi. "Sklapni blbče a mlč, jsou to ženský."
    Tak počkat. Urážet se teda smí, nebo nesmí? Čuhám čuchám nekonsistenci ;-)
    30.3.2010 18:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Někdy je lepší to říct obrázkem:



    (p.s. Nemám nějak zvlášť v úmyslu urážet, spíš to má být satyra)
    30.3.2010 22:50 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Zřejmě jsi myslel satiru - označení satyr by možná urazilo všechny tři pány.
    31.3.2010 21:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Máš samozřejmě pravdu, díky. Se satyry a satirami mám vždycky problém...
    30.3.2010 18:14 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    ty tvoje stereotypy o linuxach/ITacich si muzes zapomenout :-D

    ja treba beru za normalni ze me nahanej holky zleva zprava. A blogposty o tom fakt psat nemusim. No je fakt ze me to obcas taky dost stve, hlavne kdyz nepochopi ze mam zajem o lepsi a pak se chovaj jak popisujes (i kdyz v mensim meritku teda)) :-(.
    AnachronyX avatar 30.3.2010 18:17 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Nesmíš to brát tak vážně. Ono je to totiž jen cosi na způsob sci-fi.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    AnachronyX avatar 30.3.2010 18:45 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Takže shrnuto - za pár ne nijak hrozivých reakcí, které mi byly cca xkrát omláceny o hlavu, a za vůbec žádnou vulgaritu jsem se dočkal několika blogových zápisků na svou hlavu, množství sprostých nadávek a nepodložených tvrzení. To vše v krásném psychologizujícím a rádoby spravedlivém balení. Dopustil jsem se jediného "zločinu", dovolil jsem si na svou obranu uvést autentický výpis jednoho mailu, a to se svolením osoby, jíž ta hora urážek byla adresována. Opakovaně jsem se i omluvil. Vše nakonec téměř bezvýsledně. No nic.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    30.3.2010 18:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Nechcete toho už fakt nechat? Oba. Už je to trapný.
    AnachronyX avatar 30.3.2010 18:51 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Dagu, tobě by nevadil podobný zápis, kdyby se v něm objevilo tvé jméno a viselo to tu a každý, kdo by do Google zadal tvé jméno, by to třeba vyjelo jako jedna z prvních věcí? Já se do nikoho nenavážím ani v ničem nepokračuji. Jen mi přijde směšné, když byly tyhle poslední blogové zápisy označeny za nezávadné. Nic víc.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    30.3.2010 18:59 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Já? já je sbírám a vystavuji na svém webu : http://dagles.klenot.cz/kritiky.html Dokonce o nich přemýšlím, proč to napsali. A mám je rád, své kritiky, jsou součástí mne, tou veselou a radostnou, psí, haf haf.

    BTW. Před lety mi pan Jílek také na tomto serveru nabízel pár facek a mám pocit, že v první části kritik je i jedna od něj.
    AnachronyX avatar 30.3.2010 19:01 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Já se ale ptal na ty sprosté nadávky. Prostě tohle mi vadí. A taky to, že to někdo považuje za normální.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    30.3.2010 19:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Víš jak zní taková pořádná sprostá nadávka? Jistá dávka arogance, urážení a spol. k webu patří, si to přiznejme, kdybychom neměli nějaký problém, tak sem nechodíme.

    Jo bejvalo tu slušno, ale to se tady vedly řeči jen o Linux. Jak se začne o politice, ekologii, ekonomice..., tak tomu rozumí přeci každej, každej má k tomu co říct a taky řekne. A protože se tady pravdy nedobere, tak se nakonec naštve (že není za proroka) a začne nadávat.
    30.3.2010 19:23 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    A především, pan Jílek projevil přání diskusi ukončit, budiž mu za to poklona vyseknuta (vážně). Tak mi přijde blbé to zase rozfoukávat. Nebo co si myslíš že jako dosáhneš a chceš dosáhnout? A co z toho ty, nebo někdo jiný budeš mít?

    AnachronyX avatar 30.3.2010 19:34 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    To bylo sice trochu jinak, ale budiž. Nejprve napsal na mém zrušeném blogu, že na vše rezignuje. Já to vzal, že to tím celé končí. No a pak napsal tohle. Visí to tu od rána. Celý den až do odpoledne jsem na to nereagoval. Teprve až poté, co mě ve svém příspěvku opětovně označil za blbce. Nic nerozdmýchávám. Jen jsem konstatoval pár věcí.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    30.3.2010 19:42 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    AnachronyXi, je to zbytečné. Pochybuji, že ještě někoho ten spor zajímá.
    AnachronyX avatar 30.3.2010 19:44 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Zkusím tomu věřit, ale na to je tu až podezřele vysoká čtenost a velký počet komentářů :-D
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    30.3.2010 19:46 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    no, rozhodne to nie je to krokodylia rieka...
    30.3.2010 19:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Ale ne pro ten váš spor.

    Je to bizarní, tak to láká číst, sám si také čtu. Nebo si tu jde zaexhibovat bez velkých výčitek svědomí, protože v tomhle se už nedá moc pokazit.
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 19:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Hmmm, tak Daga bych tady v tý diskusi spíš typnul jako "pozorovatele" :-D splete se každej...
    30.3.2010 19:58 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Pozoruji a nakonec jsem si i zaexhiboval kolego šedý robote. Ono, tahlecta komunikace (a následná exkomunikace, buď někoho, nebo rovnou prakticky celého osazenstava krom Dalibora)), to mi moc zajíma.

    Omlouvám se za tentokrát opravdu sprosté slovo: Trensakční anlýza. Já o tom vím hovno, (abych už zase byl slušnej), ale zajíma mi to. A tady to zhroucení přenosu se mi zdá klasické.
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 22:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    ...když já nevim, na který jsem straně :-D
    30.3.2010 22:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    A musíš být na nějaký straně? V tomhle případě? :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 22:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    ...no asi ne, ale jako samčí jedinec druhu homo sapiens jsem (jen) lovec/válečník :-D
    AnachronyX avatar 30.3.2010 23:15 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Teď nevím... lovíš kočky, nebo gambáče? ;-)
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2010 08:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Staráče :-D
    xxxs avatar 31.3.2010 02:03 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    celkom som sa pobavil.
    30.3.2010 18:51 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    To víte, jak se do lesa volá...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    AnachronyX avatar 30.3.2010 18:54 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Přestaňte lhát. Žádné sprosté slovo jsem na adresu nikoho z vás nepoužil.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2010 19:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Ještě toho by mi trochu chybělo! :-D Zbiju tě po internetu woe! :-D
    AnachronyX avatar 30.3.2010 19:54 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Až přestaneš pít ty patoky, Bohušu ;-) Prej Gambrinus, no totok :-D
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    30.3.2010 19:51 Ukr8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Pane Jilku, narozdil od vas je mi v diskuzich zcela jedno, zda nekdo ma nebo nema vaginu (a uz vubec ne jak starou). Proto klidne napisu tento komentar.

    Marcela a predevsim rita-gabriela se podle meho nazoru v diskuzich na abclinuxu chovaji vyslovene trapne (http://www.abclinuxu.cz/blog/Strider_BSD_koutek/2010/3/rito-to-je-zbytecne#105). Snad maji pocit, ze ony jsou ty moudre, ze ony jsou ty, kdo maji ten bozsky nadhled a ty, kdo muzou soudit, hodnotit a poucovat.
    30.3.2010 20:28 marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    +1
    Grunt avatar 30.3.2010 20:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    …aneb jak započal konec. Jestli to takto půjde dále…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.3.2010 20:41 Peter H. | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Myslíš ich, či Abíčko?
    Have you tried turning it off and on again?
    Grunt avatar 30.3.2010 20:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    No hádej 3×
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 30.3.2010 20:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    (Můj konec – jestli to půjde takhle dále, tak se z donucení těch tří snad pustím do života)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    gtz avatar 31.3.2010 08:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    vypadá to, že zde se fakt řeší jen stále a stále nějaká terapie a rozdíly mezi babama.

    Zlatý sadám

    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.3.2010 21:54 Markéta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Tak jsem si přečetla zdejší komentáře a zpětně i pár blogů včetně diskusí a nevím, zda je mi více zle z chemoterapie nebo z některých místních komentátorů. Domnívala jsem se, že místní komunita Linuxáků a jim podobných lidí, je trošku na jiné úrovni než chatová komunita např. místnosti Absolutně nejlepší pokecík pro 12-20let. Zmýlila jsem se. Vy opravdu nevíte, jaké je to žít se mnou jako s člověkem, kterému v 33-ti letech dávají dva měsíce života. Proto ten Janův blogový postesk, který někteří vzali tak úporně. Přeji Vám, aby život Vás a Vaše partnery/tky nepostavila do takového situace.
    Dalibor Smolík avatar 31.3.2010 22:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Markéto, ono je to těžké. Většina zdejších čtenářů není do věci zasvěcena a jejich reakce se zdá neadkvátní. Vždy záleží na souvislostech. Jestli je pravda, co zde píšete, všechno vypadá úplně jinak ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.3.2010 22:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Marketo, ještě žiješ
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    31.3.2010 22:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Pane Smolíku, pokud mi pošlete mail, dám vám svoje číslo, a mužete mi zavolat, já vám celou situaci objasním, třeba po telefonu. Tady už nic nebudu vysvětlovat, nebo sdělovat. Nemyslím, že bych v skoro v šedesáti letech měl potřebu tady hrát nějakou smutnou hru. Pochopil jsem, že zde je cokoliv zbytečné publikovat, protože každý je mistr světa, všemu rozumí, od všho má klíče a málokdo hledá co by ho zaujalo, ale jde jen o to aby každý předvedl svou chytrost. Vy jste zde opravdu vyjímka, která potvrzuje pravidlo.

    jan_jilek@atlas.cz
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2010 23:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    jan_jilek@atlas.cz
    ...to budou mít booti radost... :-D
    1.4.2010 00:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Hmmm, no at si poslouží. Možná někteří pochopí, že život není až taková sranda. Nakonec mail mám i v infu, pokud se nemýlím.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.4.2010 11:07 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Já si myslím, že teď je nejdůležitější, aby se se Markéta cítila v rámci možností co možná nejlépe. Pokud možno jako v bavlnce.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.4.2010 14:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    ...zatimco tady pindáte, Kolibáč znásilnil Abigail a hodil jí do krokodýlí řeky :-D
    1.4.2010 14:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    heh, to mi připomíná ten vtip s krokodýlem a ženskou...
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.4.2010 14:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    ?
    1.4.2010 16:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Takhle týpek přijde do hospody a tam cedule: "Dnes akce - kdo splní 3 úkoly, dostane zdarma 20 piv"
    Tak se ptá barmana, jaký jsou ty 3 úkoly. Barman povída:
    1. vypít půl lahve rumu na ex
    2. vytrhnout hladovýmu krokodýlovi jeho bolavý zub
    3. přivést k orgasmu ženu, která ho nikdy neměla
    Tak týpek si poručí lahev rumu, voklopí půl do sebe a pak povídá: "kde máte toho krokodýla?"
    Barman ho zavede do vedlejší místnosti. Z té se nějakou chvíli ozývají strašný zvuky, ale pak se konečně týpek vynoří, celej podrápanej a povída: "To bychom měli. Tak, a teď kde je ta panička s tím bolavým zubem?"
    kotyz avatar 1.4.2010 16:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    2x LOL :-D jeden za to ze je dobrej a druhej za to ze sem ho jeste neznal ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 1.4.2010 17:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    Znal jsem to, ale pobavil jsem se skvěle :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 1.4.2010 14:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rito, to je zbytečné
    sakra! a ja u toho nebyl :-/
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.