abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:44 | Bezpečnostní upozornění

    Balíček s příkazem sudo byl vydán ve verzi 1.9.17p1. Řešeny jsou zranitelnosti CVE-2025-32462 (lokální eskalace práv prostřednictvím volby host) a CVE-2025-32463 (lokální eskalace práv prostřednictvím volby chroot).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 05:22 | IT novinky

    Do služeb Seznam.cz se lze nově přihlásit pomocí služby MojeID [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 03:33 | Bezpečnostní upozornění

    Bezpečnostní výzkumníci zveřejnili informace o osmi zranitelnostech, které postihují více než 700 modelů tiskáren, skenerů a štítkovačů značky Brother. Bezpečnostní upozornění vydali také další výrobci jako Fujifilm, Ricoh, Konica Minolta a Toshiba. Nejzávažnější zranitelnost CVE-2024-51978 umožňuje útočníkovi vzdáleně a bez přihlášení získat administrátorská oprávnění prostřednictvím výchozího hesla, které lze odvodit ze

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:00 | Komunita

    Společnost Oracle vlastní ochrannou známku JAVASCRIPT. Komunita kolem programovacího jazyka JavaScript zastoupena společností Deno Land vede právní bitvu za její osvobození, viz petice a otevřený dopis na javascript.tm. Do 7. srpna se k nim má vyjádřit Oracle (USPTO TTAB).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:11 | IT novinky

    Byl představen samostatný rádiový modul Raspberry Pi Radio Module 2 s Wi-Fi a Bluetooth.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 12:44 | Upozornění

    Certifikační autorita Let’s Encrypt ukončila k 4. červnu zasílání e-mailových oznámení o vypršení platnosti certifikátů. Pokud e-maily potřebujete, Let’s Encrypt doporučuje některou z monitorovacích služeb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:44 | Pozvánky

    Přemýšlíte, jak začít prázdniny? Už v úterý 1. července se bude konat Virtuální Bastlírna, tedy online setkání bastlířů, techniků, vědců i akademiků, kde se ve volné diskuzi probírají novinky ze světa techniky, ale i jiných zajímavých témat.

    Za poslední měsíc jsme byli svědky plamenů několika raket. Zatímco malá raketa od Hondy se úspěšně vznesla a opět přistála, raketa od SpaceX se rozhodla letět všemi směry najednou. Díkybohu méně … více »
    Uprdkávač | Komentářů: 0
    29.6. 23:44 | Komunita

    Linus Torvalds zmínil, že souborový systém Bcachefs zřejmě odstraní z mainline Linuxu v začleňovacím okně pro vydání 6.17. Kent Overstreet mu totiž posílá kód s novou funkcionalitou i pro začlenění do kandidátů na vydání, kdy očekává pouze opravy chyb. Kent Overstreet byl již dříve z vývoje vyloučen kvůli konfliktní komunikaci.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 12
    27.6. 11:55 | IT novinky

    Ministerstvo průmyslu a obchodu propaguje Microsoft. Ten ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu spouští AI National Skilling Plan v ČR. "Iniciativa Microsoftu přináší konkrétní a praktickou podporu právě tam, kde ji nejvíc potřebujeme – do škol, firem i veřejné správy.", říká ministr průmyslu a obchodu Lukáš Vlček.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 34
    27.6. 10:55 | Zajímavý projekt

    Jste český ISP? Vyplněním krátkého dotazníku můžete pomoci nasměrovat vývoj nové generace routerů Turris Omnia [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (28%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 336 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník

    Totální ignorace Jindřicha Plešingera

    28.9.2005 10:49 | Přečteno: 1598× | Hardware a Software

    Co takhle si přestat všímat jeho zápisků a raději psát třeba učebnici Linuxu?


    Zaujal mě tento příspěvek a myslím, že to není vůbec špatný nápad, když bude psát a nikdo nebude reagovat, za chvíli ho to omrzí...


    Jste pro? Já od této doby přestávám reagovat na jakýkoliv zápis výše uvedeného uživatele a to i v tomto zápisku...


    P.S.: Vím, že to tu asi nemá co dělat, proto se omlouvám, ale týká se to tu valné většiny uživatelů, portál Abclinuxu.cz je moje domovská stránka a nechci, aby někdo takhle snižoval úroveň směrem k Zive.cz, kde jsou každý den Flamy Firefox vs. zbytek světa, Linux vs. zbytek světa, živě.cz je přeci jen jedno, nemusí jich tu být víc...

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    jose17 avatar 28.9.2005 10:52 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše rozhodne PRO
    som rozhodne ZA. od teraz, kto zareaguje na jeden jediny prispevok (blog alebo otazku v diskusii) xplesu je xx#$%!! (teda vlastne na xplesovej urovni), ok? uz o nom nikto nechce pocut..
    Ja vim, on vi, ty nano!
    28.9.2005 10:55 lubo
    Rozbalit Rozbalit vše no hura :-)
    velmi rad sa pridavam.
    David Watzke avatar 28.9.2005 11:00 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše ...
    Tak já taky.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    vogo avatar 28.9.2005 12:48 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    me to
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    28.9.2005 11:12 Neci | skóre: 24 | blog: den_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše ja
    Ja uz som sa pridal :-) Na taketo vylevy nema zmysel cokolvek pisat.
    28.9.2005 13:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ja
    Naprostý souhlas. Jenom o něco níže to někdo nepochopil a nechal se vyprovokovat k další diskuzi
    Quando omni flunkus moritati
    28.9.2005 11:14 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Poznámka
    Taky ho už ignoruji. Mám k tomu ale dvě poznámky:
    1. I když napíše něco smysluplného, tak jsou reakce dost mimo
    2. Všechno to začalo potom, co označil freedos za unix-like systém a byl opraven. Jaká blbost občas stačí... :-)
    28.9.2005 11:31 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Uz ...
    ... to nejakou chvili praktikuji:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    28.9.2005 11:44 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Vyvoleni :-)
    Co tahle tady zavest Zuctovani? :-) a v sobotu Duel :-)
    28.9.2005 11:50 Jindříšek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvoleni :-)
    Podle mě není úplně mimo. Občas mi příjde, že by jsme si opravdu měli zamést před vlastním prahem, ale všichni. http://www.abclinuxu.cz/blog/xplesa/2005/9/27/103120#49
    28.9.2005 11:56 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvoleni :-)
    28.9.2005 12:01 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvoleni :-)
    No toto, na jakou rakci jsi to reagoval?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    28.9.2005 11:55 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše .
    Budiž, ale tohle není udržitelné řešení. Ještě by se nesmělo reagovat ani na příspěvky ostatních k jeho zápisům -- nebo nanejvýš hláškou ,Don't feed the trolls`. Kromě toho to znamená, že bude psát všude možně naprosté zhovadilosti, a přitom bude mít vždy poslední slovo.
    28.9.2005 11:57 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    A další věc je, že začne psát pod dalšími pseudonymy (pokud už to dávno nedělá) -- např. Jindříšek výše.
    28.9.2005 12:13 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Správně já jsem Jindřišek, ale další pseudonymy se mi asi používat nebude chtít, tak si je asi zřizovat nebudu, ale reakce a názor mohu psát nejen do svého blogu, ale i jinam. Ani se nemusím vždy podepisovat. Co teď. Co takhle totální ignorace všeho, co bude kritizovat, né-li pohrdat, v nejhorším případě zesměšňovat Linux a nedej Bože bude naznačovat, že existují systémy které sice nejsou zdarma, ale mají některé věci lépe vyřešeny.

    Tak by jsme se alespoň více dokázali utvrzovat, že Linux je lepší a nic na něj nemá.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    28.9.2005 12:29 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    bejt to na ircu, uz mas davno banana :-)
    28.9.2005 12:34 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Máš tam chybu. Nie Linux, ale Linuks.
    28.9.2005 12:43 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    kritizovat

    Konštruktívne? Kedykoľvek! Ale to neprodukuješ. Zatiaľ.

    pohrdat

    Nenapadá ma nič, čo si skutočne zaslúži pohŕdanie. Snáď okrem účastníkov a fanúšikov reality show Big Brother&co. Schopnosť pohŕdať je priamo úmerná stupňu nepochopenia a stupňu namyslenosti.

    zesměšňovat

    Trefa. To tu skutočne asi mnohým vadí. Asi preto, že nedokážu pochopiť, prečo by XY zosmiešňoval niekoho, kto mu (a iným) pomáha (zadarmo) riešiť jeho (ich) problémy. Ja to nechápem tiež. Mohol by si ten myšlienkový pochod objasniť?

    naznačovat, že existují systémy které ... mají některé věci lépe vyřešeny

    Kľudne naznačuj. Ešte lepšie: povedz to priamo, rovno a bez okolkov, bez urážok, napádania atď. A potom tá debata k niečomu bude a ukáže sa v nej či máš pravdu, alebo nie. Ale snaž sa nech je vecná.

    28.9.2005 13:18 llook | skóre: 8 | blog: l'blog | Prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .

    Jen mi to připomělo jeden citát:

    No a po tom právě voláme soudruzi: Taková pozitivní konstruktivní satira.

    P. S.: Proč by si BB zasloužil pohrdání? Protože jseš těžkej intelektuál, který pohrdá vším populárním? :-)

    10 REM Dej si pauzu... 20 FOR DELAY=1 TO 5000 : NEXT DELAY
    28.9.2005 14:17 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Proč by si BB zasloužil pohrdání? Protože jseš těžkej intelektuál, který pohrdá vším populárním?

    To je téma na samostatný blog. Nie, môj názor na BB je nezávislý od toho čo je a čo nie je populárne.

    V BB diváci sledujú skupinku ľudí, ktorí boli obraní o súkromie a sú manipulovaní. A národ to s potešením sleduje. Predchádzajúci stupeň bolo trhanie krídiel muchám. Akurát, že tá mucha sa na to neponúkla sama. Naopak nasledujúci stupeň bude čo? Keď im amputujeme ruky a budeme sa baviť, na tom ako jedia z válova? A až bude medicína na dostatočnej úrovni tak im prehodíme nervové dráhy medzi pravou a ľavou stranou?

    28.9.2005 18:51 llook | skóre: 8 | blog: l'blog | Prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Jsou tam dobrovolně a věděli do čeho jdou. Myslím, že člověk by měl mít právo nakládat se svým soukromím zcela svobodně - třeba ho i předvádět v televizi. Nikdo by do toho neměl být nucen, ale to oni nejsou.
    10 REM Dej si pauzu... 20 FOR DELAY=1 TO 5000 : NEXT DELAY
    28.9.2005 12:46 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Ale vždyť ty sem žádné názory nepíšeš - jenom provokace. Ale zatraceně kvalitní provokace, že Ti to většina čtenářů žere. Pro ně jsi totální hovado. Ale pro mě ne, spíš máš můj obdiv.

    Ikdyž na druhou stranu vyprovokovat tuhle sektu není nic těžkého. Stačí založit blog a napsat, že je linux shit a že Windows rulez. Čtenost zaručeně největší, pod 100 komentářů to také mít určitě nebude, spoustu lidí vytočíš, budou ti to vymlouvat, někteří nadávat, někteří psát obsáhlé příspěvky a obhajvat svoje názory. Tobě napsání příspěvku zabere 10 sekund, oni budou dlouho promýšlet svoje reakce, psát obranné blogposty, aby ti to co nejvíc nandali a ty si to pak můžeš číst a smát se tomu (a já se tomu směju taky), zatímco oni zoufale dál a dál reagují a snaží se (někteří) rozumně argumentovat s vidinou, že nakonec uznáš svou chybu ... :)

    Bez nich tu nejsi nic, važ si toho :)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    28.9.2005 13:16 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Tak todle mi nevadi, protoze Windows XP pouzivam docela casto /minimalne ve skole/, a myslim, ze nelze presne rict, co je dobry a co spatny, protoze kazdy ma odlisny zamereni, Windows je z vetsiny zamereny na BFUcka (nerikam, ze uplne!) a taky je k tomu prizpusoben a vetsina linuxovych distribuci je pro zkusenejsi uzivatele (coz ma za nasledek, ze v rukou zkuseneho uzivatele nema chybu), ovsem i windows lze take upravit a pouzivat jako zkuseny uzivatel, ale bohuzel pro zkuseneho uzivatele pouziva nelogicky stavene konfiguracni nastroje (viz. Registr), proto zkusenejsi se tak ohrazuji nad BFU zapisi o tom, jak je Linux shit a Windows rulez...
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    28.9.2005 13:34 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Tato diskuse bohužel není věcná. JXP asi není věcné diskuse schopen. Většinou nepíše ani nepravdy (až na FreeDOS a podobné úlety), prostě nepříliš srozumitelně provokuje a blábolí.
    28.9.2005 13:39 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Potom, kdyz diskuse neni vecna, tak na jeho OTcka /nebo jak to mam nazvat/ nema cenu reagovat...
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    28.9.2005 18:43 Milan Hejpetr | skóre: 25 | blog: poznamky | Plzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Ja se vam vsem divim :-) A pritom je to tak jednoduche - autor clanku na to prisel. Pokud tyto lidi budete ignorovat, za chvili zmizi. Venuji tem blbostem cas jen proto, ze na ne reagujete. Budete - li dusledne nereagovat, rozplyne se jejich zdejsi virtualni existence jako ranni mlha. A pujdou opruzovat jinam :-)
    Nekolikrat uz me napadlo, zda ty zdejsi blogy byl stastny napad. Kolikrat uz si tady vubec nepripadam jako na odbornem serveru - resi se zde cim dal casteji totalni ptakoviny :-(. Nechtel by se nad tim autor a majitel Webu alespon zamyslet ?
    28.9.2005 18:54 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Dokud se najdou lidi, kteri zde budou publikovat uzitecne informace, maji blogy smysl.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    28.9.2005 19:58 Milan Hejpetr | skóre: 25 | blog: poznamky | Plzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    OK. Co takhle dusledne mazat clanky, nesouvisejici s tematem serveru ? Chapu, ze to ma jistou rezii. Ale kuprikladu v diskusich na odborna temata by byl clovek, zanasejici tam ptakoviny, rychle vyobcovan. Proc to nedelat i v blozich ?
    Ja si treba rad prectu o necich trampotach pri prechodu na Linux - to sem patri. Ale proc zde proboha zabira misto treba jakasi slabomyslna uvaha o tom, jak poznam, kdy mam emigrovat z clenske zeme EU a NATO 5 let po prelomu stoleti a vic jak 10 let po zaniku Sovetskeho Svazu ??? Ani nevim, kdo je autor, zatim jsem videl jen nadpis - mozna je to chyba. Az budu mit na toto naladu, vlezu treba nekam na idnes.cz. Ale proc zde, proc zde ??? To je take uzitecna informace ?
    Samozrejme davam jen konstruktivni pripominky, muj Web to neni. Ale otravuje me to.
    28.9.2005 22:40 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    No jako blog je chapan jako anarchie /kazdy si ve svem blogu muze delat co chce/, takze nevim, proc by se melo nekoho omezovat, jsem maximalne pro, aby blogy byly pro privilegovane usery...
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    28.9.2005 23:08 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    ;-) Jako že by si Leoš Literák důsledně smázl svůj článek?
    Luk avatar 29.9.2005 00:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Každý má možnost, pokud se mu nějaký příspěvek nelíbí, ho nečíst. Blogy jsou totiž právě tím místem, kam si každý může psát, co chce. Lépe řečeno, měly by být.

    Na tomto serveru tomu tak je, proto sem píšu své příspěvky. Příspěvky, které většinou s Linuxem přímo nesouvisejí. Je to úplně stejné, jako když se pár lidí sejde v hospodě, aby podebatovali o Linuxu - a pak se 90 % času baví o autech, ženských, fotbalu, politice apod. Na tom není nic špatného, předem se s tím počítá. A u blogů je tomu nejinak.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.9.2005 07:28 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    :-D

    Me zase prijde uhozene mit jeden blog o Linuxu a pak si nekde zakladat druhy blog, kde budu psat o necem jinem. Kdybychom omezovali temata, obavam se, ze by vetsina lidi radeji nepsala vubec. Nebo by prestali po smazani nekolika zapisu.

    Navic je tu efekt komunity. Zajima me, zda moji kamaradi a znami maji stejny nazor na nekterou vec. Kdybych to napsal nekde jinde, nikdy bych nedostal jejich reakce, protoze by na zapis nenarazili.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    28.9.2005 13:15 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Až tam někdy opravdu napíšeš názor, budeme slavit...
    28.9.2005 12:37 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    No tak vymyslime nejakou ultimatni odpoved ve stylu Stoparova pruvodce pod galaxii... :-)
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    28.9.2005 17:29 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Nic jiného, než 42 mě bohužel nenapadlo :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    28.9.2005 17:42 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    :-D
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    28.9.2005 18:53 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    No jo, ale jaka je zakladni otazka?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    28.9.2005 12:43 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše xyz
    Pokiaľ budú príspevky mať aj iný úmysel ako uraziť, provokovať, teda konkrétne niečo vyriešiť, tak reagovať budem rád. Inak pochybujem, že by prasačia hlava zmenila svoju, či už mienku, ale spôsob prejavu.
    28.9.2005 13:52 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Totální válku!
    Mých pár centimetrů spálené země:







    Stačí?
    Copak toho není dost?
    28.9.2005 13:56 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Totální válku!
    :-D
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    28.9.2005 15:10 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše vy nemáte rádi rostomilé děti?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    28.9.2005 18:22 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vy nemáte rádi rostomilé děti?
    Z foto by som usudzoval, že nohy do X ostali, hoc, tých vlasov je pomenej. Čistý árijec...
    vencour avatar 29.9.2005 10:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Karanténa

    Věřím, že i z JXP vypadnou dobré myšlenky, zatím jich moc nebylo, čili občas pročtu jeho zápisky a po nějaké době snad budu moci odpovídat na rozumné texty.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.