abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 906 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Jan Drábek avatar 19.1.2009 23:13 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Pár písniček z Dark passion play je dobrých, ale povětšinou mají úplně jiný náboj než staré písničky od NW, písničky od Tarjy (samotné) se mi taktéž příliš nelíbí, vokál sice dobrý, ale je mnohem depresivnější a něco tomu prostě chybí.

    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    20.1.2009 10:56 Roman Schulz | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Souhlasím s tebou, pár písniček se mi na Dark Passion Play taky zalíbilo, ale nad původní Nightwish s Tarjou to už mít nikdy nebude...
    19.1.2009 23:17 Dal Horinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Asi bych to osobne prirovnal k tomu, kdy Queeni tak nejak skoncili smrti Freddieho. Ted, jak se dali dohromady s Paulem Rodgersem a slyset na zivo (tedy ze zaznamu) to, co predvadi, mi prijde jeste vice bolestnejsi nez to, co se Nightwishu tyce ... Holt, vse jednou musi skoncit ...

    19.1.2009 23:37 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Právě jsem si na youtube pustil nějaký videoklip od Nightwish a musel jsem se smát. Rozesmálo mě, jak tam ta dívčina klátí kytaru a další zase předvádí tanečky jako v nějakém popíku ... no nevím. Kdyby to nezachraňoval mužský vokál, tak bych se zdráhal to označit jako metal. :-)

    BTW: Tohle je metal + záznam z koncertu, kde si můžete povšimnout, že na to, aby mu zpěv pasoval do not, každý z vysoka se*! A členové kapely na place alespoň vypadají důstojně - jako thrash metalová kapela a ne jako cheerleaders.
    Michal Fecko avatar 19.1.2009 23:45 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    No hej Slayer - možno to nebol ich dobrý deň ale oni zase až tak melodický niesu a tak povediac sa to stratí (aj keď to nebolo až tak zlé). A čo takto melodický death... :-D (BTW tento koncert zháňam v nejakom obstojnom rippe už hodne dlho, dík za tipy ;-))
    20.1.2009 08:32 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    A tak na Angelu Gossow ztrácí i leckterý chlap. :-)
    19.1.2009 23:57 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Přesně tak, s tou novou zpěvačkou se Nightwish posunuli více než méně k popu. Z nových písniček se mě ještě líbí právě tahle Bye Bye Beautiful, ale jinak nic moc. Na staré písničky je prostě nejlepší Tarja.
    vlastikroot avatar 20.1.2009 00:07 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Kdyz sem videl ten videoklip NW tak sem si moh rict jen WTF. To nema s NW nic spolecnyho, kdo vi, co to je :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Václav 20.1.2009 15:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Když už ženský vokál, tak pořádný hlásek :) Třeba jako má Angela.

    A pokud se nebudeme omezovat na metal (elektronickou / industrial hudbu občas taky můžu), zmínil bych Wendy Yanko z Flesh Field :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    19.1.2009 23:48 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Pre mňa, za mňa, keby všetky metalové skupiny vyhynuli, nič by sa nestalo :) Nemôžem si pomôcť, metal je podľa mňa hudba frustrovaných ľudí. Niekedy neviem, či sú na nej najhoršie gitarové efekty alebo spev (melódie sú naopak niekedy veľmi dobré). Okrem toho, Nightwish je popík, nie je za čím banovať :) A teraz do mňa hoši :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    Michal Fecko avatar 19.1.2009 23:59 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Nightwish je možno popík (aspoň posledným albumom), ale IMHO nebol - bol to rock či skôr metal s parádne šmrcnutou operou. Nebol to pravý metal bol to niečo čo sa dalo počúvať. Bolo. Neviem kto je viac frustrovaný, či ten kto počúva metal alebo ten kto počúva rap či techno, dance & trance. Rock a metal sú žánre ktoré sa mi páčia preto lebo aj napriek tomu že sa v nich samozrejme využíva technika (počítače a pod.) musia každý live koncert odohrať (pomáhajú si samozrejme technikou, ale hrať vedieť musia a živák sa dá ľahko rozpoznať od play a halfplaybacku) a musia títo hudobníci vedieť hrať a spievať. Pri dance, trance, tuc-tuc-grce stčí mať odposluch na krku, ruky nad hlavou a mašinu ktorá zvladné detekciu BPMka. O rape a jeho live "prevedení" by sa dalo povedať že je niečo ako dance vystúpenie, akurát interpret musí vedieť držať mikrofón, vulgárne nadávať a našľapovať do rytmu zo strany na stranu. Každopádne odvážne tvrdenie o metale a frustrovaných ľuďoch :-).
    20.1.2009 00:03 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Metal celkom môžem, ale Nightwish pre mňa vždy boli smiešna skupina (a vždy to bol popík určený pre veľmi mladých poslucháčov). ;)
    grubber avatar 20.1.2009 09:12 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Mám stejný názor :-)

    Michal Fecko avatar 20.1.2009 09:19 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    (a vždy to bol popík určený pre veľmi mladých poslucháčov). ;)
    Počúvaš Cock and Ball Torture a máš ku 50ke, čo? :-D
    lucorp avatar 20.1.2009 10:30 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

     a aky je vas nazor na tieto kapely?

    nieco starsieho data

    nieco novsieho data

    nieco melodickejsie

    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    20.1.2009 00:14 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Z uvedených druhov hudby takmer nič nepočúvam (aj keď existuje hip-hop a rap, ktorý sa mi páči, napr. Vec). Pri trance, house a podobných veciach mi behá mráz po chrbte :)

    Zbožňujem Tori Amos, to je podľa mňa naozajstný hudobník.

    Každopádne, úmyslom môjho komentára nebolo uraziť, toto je skôr môj súkromný názor a chcel som vedieť, ako obstojí v praxi.

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    20.1.2009 00:26 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Tak jsem si vygooglil pár odkazů na youtube a hele interpretace Smells like teen spirit (původně od Nirvany tuším), to zpívá i Tarja, takže jde aspoň porovnat :-D.

    Jinak ani já nejsem metalista, o mě jde zase říct, že poslouchám všechny styly, pokud dobře zní. Takže třeba Oldfield, Queen apod. Tuším, že mám z nějakého důvodu na disku i něco od Vondráčkové :-D.
    Dalibor Smolík avatar 20.1.2009 01:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    A od Evy a Vaška taky :-D

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Fluttershy, yay! avatar 20.1.2009 01:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Pomoc!!!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.1.2009 01:08 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Ti ještě díkybohu nebyli v době získání nahrávky tak populární :-D. Ale jinak asi ne, je bych nenahrál nikdy ;-).
    lucorp avatar 20.1.2009 10:00 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

     no na original od Nirvany nema ani jedno prevedenie. Booze hrat grunge na klaviri, znelo to velmi komicky

    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    20.1.2009 10:09 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Myslím, že ducha této skutečně "velké" kapely přesně vystihuje tato verze ;-)

    lucorp avatar 20.1.2009 10:14 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

     ano, WeirdAl ma velmi dobre prerabky (dost dobre bolo aj I´m fat ;)

    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    20.1.2009 14:56 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Trance? Imho neni moc lidi co by ho uplne pochopili. Tam casto ani nejde o hudbu v pravym slova smyslu, ale ja nevim proc, me se to proste libi, a hlavne, zjistil jsem, ze mi trance(&progressive) pomaha se soustredit. Jinak jsem vystridal spoustu stylu, od hip-hopu,rapu, pres pop, rock (styl GreenDay treba a podobne), ale nakonec jsem zakotvil u trance. AH.fm je ted vetsina myho trafficu co se internetu tyce. :-)
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    20.1.2009 00:02 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    No Nightwish bývala hlavně božská symphonická hudba :-D. Každej má něco. Mě třeba u techna připadá, že po poslechu jsou lidé z těch zvuků mírně mimo :-).

    P.S. Jakou hudbu tedy preferuješ?
    20.1.2009 00:24 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Jakou hudbu tedy preferuješ?

    Už niekoľko rokov Tori Amos, mám ju už celkom opočúvanú, ale zatiaľ som nenašiel nič, čo by sa tomu vyrovnalo (subjektívny názor).

    Každopádne, vždy som inklinoval ku gitarovej/rockovej hudbe, Queen ma neurazí, Vltava je môj obľúbenec. Z toho opačného tábora napr. Bonobo.

    Skôr si vyberám hrozienka, na konkrétnom štýle veľmi nezáleží (ak to nie je bezduchá elektronika alebo ľudovky). Klasika tiež môže byť. Niekoľkokrát som si vypočul aj album s Tarjou, boli tam pesničky, ktoré sa mi páčili, ale dlhodobo by som to nepočúval.

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    20.1.2009 00:35 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Po poslechu zní Tori Amos docela dobře, taková klidná hudba. Tu také občas poslouchám, ale nevadí mi jít i do extrému. Dokonce se mi líbí některé skladby od Craddle of filth (ale zatím poslouchám jenom dvě, nechci dopadnout jako Richmond :-D).
    20.1.2009 00:43 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    No, s tou verziou na Youtube sa Tori moc nepredviedla, štúdiovka na slúchadlá znie oveľa lepšie. Každopádne ma tam príjemne šokovalo toto:

    http://www.youtube.com/watch?v=M_ciiCyxOJA&feature=related

    Inak Tori práveže nie je zrovna kľudná, častokrát ide práve do tých extrémov :) (toľko k nevyrovnaným jedincom :D)

    LOL, prisahám, že Cradle of Filth si raz vypočujem, už len kvôli Richmondovi :)

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    20.1.2009 00:55 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Na Cradle of Filth mě hned napoprvé dostalo to, že jsem mnohdy nestíhal ani číst text :-).
    Nikola Ciprich avatar 20.1.2009 06:49 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    tak to si kendy pust berzerker :-D
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    grubber avatar 20.1.2009 09:26 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Klidně si pusť všechny, CoF zas takový extrém není :-D

    20.1.2009 05:29 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Hrozienka? Skús si vypočuť toto:
    Diablo Swing Orchestra.
    Ruoska (napr. Radium)
    Helltrain (napr. Route 666)
    20.1.2009 00:46 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    No Nightwish bývala hlavně božská symphonická hudba :-D.

    Božská? Co je potom Lacrimosa? :-)
    ^D
    20.1.2009 00:53 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    xxx avatar 20.1.2009 20:04 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Audikazete k učebnici Němčiny? Někteří lidi bohužel tuhle skupinu nemají rádi jen kvůli tomu.
    Please rise for the Futurama theme song.
    20.1.2009 00:45 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    To měl být názor? Někteří lidé by měli raději mlčet, a ne se pokoušet vyplodit "myšlenku", pokud o dané věci zhola nic nevědí. Metal není jen to, co se dá občas zahlédnout na MTV. Nemá smysl zde dávat odkazy mimo metalový mainstream, je to stejné, jako sypat perly jedincům druhu Sus scrofa. Ale ta Tori Amos mluví celkem za vše. Taková solidní komerce, víc ukrytá, aby tomu sláma nečouhala tolik z bot. Pěvecké a hráčské kvality jí nelze upřít, ale ta hudba... no... Za socialismu tomu vymysleli fikaný (a dost stupidní) název - vyšší populár ;-)

    Fluttershy, yay! avatar 20.1.2009 00:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Metal není jen to, co se dá občas zahlédnout na MTV.

    Přesně! Metal, to není jen nějaký rachot a černé album od Metallicy.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.1.2009 09:23 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Metal, to není jen nějaký rachot
    Tohle je častý omyl. Bez rachotu (a chlastu) by to nebylo ono. :-)
    a černé album od Metallicy.
    Souhlasím. Master of Puppets je lepší.
    20.1.2009 11:30 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Ride the Lightning ještě víc ;-) Ten zbytek jsou pověry, bez chlastu to samozřejmě jde úplně v pohodě. Tedy pokud něčí obzory nekončí u takyhudby ve stylu Alkehol. Metal není pouze o těch vnějších proprietách. Je to prostě styl života, způsob vnímání světa.

    20.1.2009 12:50 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Metalista, který nechlastá je ženatý! :-D

    Od doby co Hetfield neplive do kotle pivo, tak to stojí za ho*! ... Kecám, dědci z Metallicy vždycky odehrajou skvěle. Ale ty dlouhé vlasy jim chybí.
    20.1.2009 00:57 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    No vidím, že tu som udrel na citlivú strunu.

    Ako som už písal vyššie, cieľom nebolo uraziť, skôr som čakal, čo na to povedia pravoverní metalisti (nemyslené ironicky), prípadne, že sem hodia link alebo tip na naozajstný metal, aby sa dalo posúdiť.

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    20.1.2009 01:07 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Opravdu vám nehodlám rozšiřovat obzory, mohl byste se v nich velice rychle ztratit. Nemá smysl předhazovat vám hudbu, k níž jsem třeba já osobně dospěl po dost dlouhém a složitém hudebním posunu (vývoji?). Nezajímají mě vaše názory na ni, tím méně jakákoli vaše snaha "do toho proniknout". Bez kontextu to ztrácí jakýkoli hlubší smysl. Zůstaňte u své Tori Amos, ta je pro vás bezpečná a neotevírá před vámi žádnou hlubinu existence.

    20.1.2009 01:15 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Takto by som si predstavoval, že zareaguje emo.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    20.1.2009 08:28 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Vy v tom vážně máte zmatek ;-) Emo by reagovalo nějak takhle: "nwm cc se vám na nás nelýbí nedokážete wubec pochpopit ty naše pocyty tak cc jako…"

    20.1.2009 01:55 draugr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Hezky řečeno ;-). Hádám: black metal?
    20.1.2009 08:14 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    ;-)

    Nejen :-)

    20.1.2009 11:31 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Zůstaňte u své Tori Amos, ta je pro vás bezpečná a neotevírá před vámi žádnou hlubinu existence.
    No, zrovna hudba Tori má docela dost velkou hloubku. Sice se obejde bez blast beatů a tremolovaní a všelijakého dalšícho hudebního chaosu a nerozebírá v textech otázky existence, ale když zrovna neposlouchám Emperor nebo další mou oblíbenou black metalovou lahůdku, tak si ji poslechnu moc rád. Ta ženská si zaslouží obdiv.
    20.1.2009 14:02 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Ne, bohužel nemá. Jen to jen líbivé, zdánlivě procítěné, rádoby opravdové. Prostě je to jen další hudební diva. Excentrikové a extroverti nikdy žádnou skutečnou hloubku nemůžu ani zahlédnout, natož procítit (o jejím sdělování se už raději nezmiňuji vůbec).

    BTW, zajímalo by mě, jakou že to vlastně sděluje, když nerozebírá žádné existenciální otázky, nežádné skutečně prožitky? Stačí si vzít libovolný její text, opravdu hlubina všech hlubin...

    So you found a girl
    Who thinks really deep thougts
    What's so amazing about really deep thoughts
    Boy you best praya that I bleed real soon
    How's that thought for you
    My scream got lost in a paper cup
    You think there's a heaven
    Where some screams have gone
    I got 25 bucks and a cracker
    Do you think it's enough
    To get us there

    Václav 20.1.2009 15:29 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Hmm, ve srovnání třeba s
    Ticking away the moments that make up a dull day 
    You fritter and waste the hours in an offhand way. 
    Kicking around on a piece of ground in your home town 
    Waiting for someone or something to show you the way. 
    
    Tired of lying in the sunshine staying home to watch the rain. 
    You are young and life is long and there is time to kill today. 
    And then one day you find ten years have got behind you. 
    No one told you when to run, you missed the starting gun. 
    
    So you run and you run to catch up with the sun but it's sinking 
    Racing around to come up behind you again. 
    The sun is the same in a relative way but you're older, 
    Shorter of breath and one day closer to death. 
    
    Every year is getting shorter never seem to find the time. 
    Plans that either come to naught or half a page of scribbled lines 
    Hanging on in quiet desperation is the English way 
    The time is gone, the song is over, 
    Thought I'd something more to say.
    To je opravdu dětská říkanka :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    20.1.2009 17:08 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Excentrikové a extroverti nikdy žádnou skutečnou hloubku nemůžu ani zahlédnout, natož procítit (o jejím sdělování se už raději nezmiňuji vůbec).
    Další perla do zlatého fondu.

    Díky bohu za to, že se kvalita hudby neměří instrumentální složitostí nebo komplikovaností textů. Díky bohu, že hezkou a upřímnou hudbu o lidských osudech, o tom, jak je život zastraceně zkurvený i krásný zároveň, může psát ženská, kterou jako jednadvacetiletou holku znásilnili pod hrozbou podřezání kudlou, o nějakých patnáct let později ještě navíc potratila a která toho prožila opravdu hodně. Zdánlivě procítěné. Rádoby opravdové. Hm.

    Nemám nic proti lyrickému rozebírání existencialistických otázek v sáhodlouhých textech psaných neexcentrickými introvertními autisty, ba naopak. Naštěstí to ale není jediný způsob, jak může vzniknout inteligentní text. Ano, člověk může psát o běžných pozemských věcech nebo může použivat jednoduchý jazyk, ale to neznamená, že ty texty nemají duši.

    Máš podivnou představu o "hloubce", člověče.
    20.1.2009 18:18 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Martin, máš môj rešpekt. Musím uznať, že môj prístup bol ignorantský a netolerantný. Všetka česť tvojej argumentácii, sám by som to nenapísal lepšie.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    20.1.2009 18:19 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Ty osobně máš jakousi nutkavou tendenci promítat do cizích slov významy, které v nich evidentně nejsou (nikde jsem například netvrdil, že vše musí být jen komplikované a sáhlodlouhé). Je pochopitelné, že nutně vnímáš celou její tvorbu skrze prizma jejího osudu, na to ti nikdo neupírá právo. Ano, byly a jsou to závažné osobní tragédie, které nikdo zvenčí (tím méně já jako příslušník opačného pohlaví) nedokáže dostatečně pochopit. Bohužel se tím dá dost těžko měřit samotná hodnota umělecké výpovědi. A ještě hůře, směňuje-li se takový prožitek jako zboží a sbírají-li se za něj ceny akademie. Znovu opakuji, že jí neupírám pěvěcké ani hráčské kvality (a už vůbec bych si nedovolil upírat jakoukoli hodnotu jejímu životu). Mám jen vrozenou nedůvěru v (nad)užívání uměleckých(?) prostředků s jasným "tahem na bránu". Chápu, že v prohánějících se roztomiloučkých dětech v jejích klipech vidí lidé jako ty nenaplněnou touhu po mateřství, v éterickém klavíru pak neméně éterickou poraněnou duši umělkyně. Bohužel stačí krůček poodstoupit a některé věci začínají působit poněkud kýčovitě.

    20.1.2009 19:15 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Jak jsi přišel na to, že vnímám její tvorbu ovlivněn jejím osudem? Že bys taky mým slovům přikládal význam podle sebe? Jenom jsem reagoval příkladem na tvé: "Excentrikové a extroverti nikdy žádnou skutečnou hloubku nemůžu ani zahlédnout, natož procítit". Jak jsi to myslel?

    Bohužel stačí krůček poodstoupit a některé věci začínají působit poněkud kýčovitě.
    Aha, najednou jsme se ocitli u kýče, hm. Připomíná mi to kličkování zajíce. :-) Ale budiž: Které věci tak začínají působit? Zajímá mě to. Osobně znám od Tori jen několik live záznamů, album "American Doll Posse" a pár dalších songů, tak se rád nechám poučit. V kolika klipech pobíhají roztomiloučké děti netuším, je jich hodně? Klavír mi přijde jako regulérní písničkářský nástroj. Je komorní a pro tenhle "skromný" styl přednesu se prostě hodí (stejně jako akustická kytara, která je u písničkárů obvyklejší). Kde jsi přišel na "éterickou poraněnou duši umělkyně", to taky nevím.

    Zajímalo by mě, čím ty osobně měříš hodnotu umělecké výpovědi (ať už tímhle nesmyslem myslíš cokoliv)? Taky bys mohl nadhodit nějaké své "umělecky hodnotné" interprety, jen tak pro zajímavost.

    Jen tak mimochodem, zrovna American Doll Pussy, její poslední album, je koncepční, má 23 skladeb, je hodinu a 20 minut dlouhé a vypráví příběhy pěti odlišných postav. Typické parametry "směnného" zboží a "jasného tahu na bránu", že? Proč mám ten neblahý dojem, že nemáš ani páru o čem mluvíš?
    21.1.2009 00:07 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Jo, jasně... "American Doll Pussy" ;-) :-D Že by ne pouhý dojem, ale přímý doklad, že nevíš, o čem mluvíš? Vážně už nic raději neříkej. Jen pro tvou informaci, o ženském klínu v názvu toho alba fakt nic není (je to "American Doll Posse"; BTW poznámka ve tvém stylu - že by Freud a snaha o návrat do matčina lůna?). Stačí si jen prohlédnout všechny ta umístění v nejrůznějších "charts" a ano, je to stravitelné pro masový poslech. (Ten "skromný" klavír je odrazem čeho? Je to umělecký prostředek dotvářející dílo, nebo že by spíš jen chladná kalkulace s emocemi posluchačů?)

    Poslední album Judas Priest je taky koncepční, má délku více než devadesát minut a je to jakýsi pokus o průřez životem hlavní postavy. Dokazujete to snad něco (tím spíš jeho kvalitu)?

    V téhle osobní rovině dál nepokračuji a interpretuj si to dle libosti. Snad jen malá rada. Přestaň si soustavně protiřečit (jen pro příklad "[...] o tvém hudebním rozhledu, ten je mi vcelku ukradený" x "Taky bys mohl nadhodit nějaké své "umělecky hodnotné" interprety, jen tak pro zajímavost"), místo o poněkud trapnou snahu shazovat se někdy pokus o věcný argument (pokus vyvolat silné emoce poukazem na zpěvaččin život jím skutečně není).

    21.1.2009 00:51 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Jo, když jsem psal ten název podruhé, tak jsem se spletl. Nicméně Tori ten název takhle zvolila záměrně a naprosto to odpovídá jejímu provokativnímu stylu (o všelijaké "pussies", "M.I.L.F.'s" atd. není v jejích textech nouze). To by tě ale nemělo překvapit. Říkala to myslím v jednom z prvním rozhovorů, které jsem s ní viděl (začínal tuším jejími slovy "I have a 12 inch cock!", v ten moment mi bylo mimochodem hned jasné, že je ta ženská magor).
    Ten "skromný" klavír je odrazem čeho? Je to umělecký prostředek dotvářející dílo, nebo že by spíš jen chladná kalkulace s emocemi posluchačů?
    No ty vole, tys to prokouknul. Ta chladná kalkulující děvka už to měla vymyšlený ve třinácti letech, kdy poprvé začala vystupovat s klavírem! Klavír manipulující s emocemi posluchačů, haha. :-D Brzdi, člověče. :-)

    Znovu tě poprosím o pár jmen tvých umělecky hodnotných interpretů. Tvůj celkový hudební rozhled je mi opravdu ukradený, nechci znát celý tvůj playlist, zajímá mě jenom pár "top" jmen. Nevím, v jakém ohledu se to vylučuje. Prostě ať všichni víme, na čem tady jsme. A znovu se tě taky zeptám, co jsi měl na mysli tím "Excentrikové a extroverti nikdy žádnou skutečnou hloubku nemůžu ani zahlédnout, natož procítit (o jejím sdělování se už raději nezmiňuji vůbec)." Neptám se poprvé, ale evidentně veškeré otázky ignoruješ a zaměřuješ se na nesmysly. Spousta květnatých keců ("v éterickém klavíru pak neméně éterickou poraněnou duši umělkyně" -- nepíšeš poezii? :-D), konkrétní myšlenka žádná.

    Pak už debatu budeme moci ukončit, chybí mi poslední dva kousky skládačky, abych si udělal obrázek o tdx, milovníkovi procítěné, opravdové a skutečně hluboké hudby. Předem díky za odpovědi na ty dvě otázky.
    21.1.2009 09:11 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Ta silácká gesta nic nezachrání. Ani popírání existence nějaké věci ještě nezpůsobí, že daná věc přestane existovat. Slez z toho piedestalu přesvědčení o své domnělé dokonalosti a zkus se začít pohybovat v realitě. Viz opět příklad "čím ty osobně měříš hodnotu umělecké výpovědi (ať už tímhle nesmyslem myslíš cokoliv)?" Říká se tomu estetická hodnota díla a existují celkem objektivní kritéria pro její posouzení.

    Píšeš-li o někom, že je děvka, je to jistě tvoje věc, já jsem na adresu té osoby nepronesl jedinou vulgaritu. Zatím jsem si pouze stačil všimnout, že ty jimi prokládáš snad každý svůj post. Pokud chceš o něčem diskutovat, nauč se nejdřív chovat trochu v mezích běžné slušnosti.

    Na závěr ti už jen doporučím věc k přečtení - jmenuje se Filozofie básnické skladby a napsal ji (pro tebe jistě bezvýznamný, "von totiž psal ty básničky") Edgar Allan Poe. Možná ti to s tou uměleckou kalkulací pak dojde.

    21.1.2009 10:58 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Mě nezajímají objektivní kritéria (umění má na různé lidi odlišný vliv, hodnotit ho objektivně je dost těžké), mě zajímá, čím tyto hodnoty měříš *ty*. Takže znovu (snad už potřetí):

    Znovu tě poprosím o pár jmen tvých umělecky hodnotných interpretů. [...] nechci znát celý tvůj playlist, zajímá mě jenom pár "top" jmen. [...] A znovu se tě taky zeptám, co jsi měl na mysli tím "Excentrikové a extroverti nikdy žádnou skutečnou hloubku nemůžu ani zahlédnout, natož procítit (o jejím sdělování se už raději nezmiňuji vůbec)."

    A opět tě poprosím o pokud možno přímou a nevykrucující se odpověď.

    Filozofii básnické skladby mám přečtenou nicméně díky za doporučení.
    xxx avatar 21.1.2009 01:29 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    K tomu klavíru. Připadá mi naprosto strašnej. Teda spíš strašně zbytečnej. Ten styl přednesu je totiž tak "generic", že ho ani ten klavír nemůže zachránit. Vrcholně ta zoufalsot vynikne v coveru Nirvany, Smells Like Teen Spirit. Z naprosté znuděnosti během poslechu mě vždycky vytáhlo akorát zoufalé zamlácení do klavíru.

    Možná, že Tori Amos umí dobře zpívat a hrát na klavír, pak by ale měla vyhodit toho kdo ji skládá hudbu, protože to je opravdu bída.

    BTW: mě se osobně se teda nezdá ani ten zpěv, ale na to nejsou dostatečně erudovanej abych to posoudil. Osobně si myslím, že v tomhle žánru lze najít zajímavější a lepší interprety. Subjektívní hodnocení tak 3/10.

    Please rise for the Futurama theme song.
    21.1.2009 11:13 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Na mě to mělo kdysi podobný dojem. Ona je to víceméně pořád taková ta "barová" a písničkářská hudba, nic výjimečného, prostě "generic", jak jsi řekl. I ten cover se mi moc nelíbil, ale postupem času jsem ho začal akceptovat. Je prostě trochu pošahaný, ostatně Tori je taky trochu exot. :-)

    Nevím, které songy jsi zkoušel poslouchat, ale třeba Big Wheel, Secret Spell, Father's Son mi přijdou dost v pohodě. :-)
    Možná, že Tori Amos umí dobře zpívat a hrát na klavír, pak by ale měla vyhodit toho kdo ji skládá hudbu, protože to je opravdu bída.
    Tak to by musela vyhodit sama sebe. :-D
    20.1.2009 15:46 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    +1

    Lidi prostě nejsou schopní pochopit něco jiného. Pro mě je hudba současně i kultura, a přesně jak říkáte vy, k současným kapelám a hudebnímu stylu jsem se postupně dopracoval za asi 15 let poslouchání. Po pravdě jsem dřív odsuzoval ostatní hudební směry než ty moje, to se v současnosti změnilo, ale hudbu s křesťanskou tématikou, popovou kulturu (sem bych zařadil i některé pseudopunk kapely) a disko nehodlám uznávat opravdu nikdy :)

    Z melodických kapel sle mi třeba hodně líbí tato: Fall of Efrafa.
    20.1.2009 15:54 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    hudbu s křesťanskou tématikou
    VeKa rulez! Otcové naši nevyhubili národy, jak jim Hospodin rozkázal, ale smísili se s pohany a naučili se jejich skutkům. Uctívaly jejich modly, a ty se jim staly léčkou. Obětovali své syny i své dcery zlým duchům. je prostě nezapomenutelnej nářez :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    20.1.2009 18:36 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    prípadne, že sem hodia link alebo tip na naozajstný metal
    Metal je veľmi široký pojem, pod týmto názvom je označovaná kopa hudby, často úplne rozdielnej...
    20.1.2009 11:37 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Ale ta Tori Amos mluví celkem za vše. Taková solidní komerce, víc ukrytá, aby tomu sláma nečouhala tolik z bot. Pěvecké a hráčské kvality jí nelze upřít, ale ta hudba... no...
    Co to?! Nepleteš si ji s nějakou pipinou typu Britney?

    Někdy fakt nevím, kdo umí být větší trouba, jestli člověk hanící metal nebo metalista opovrhující nemetalovou muzikou. Každopádně ztrapňují se oba dva stejně.
    20.1.2009 13:45 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Narozdíl od tebe jsem já nikoho neurážel. Velmi slušně jsem reagoval na ten výkřik do tmy.

    Neopovrhuji tím, jen mi to nestojí za poslech. A o mém hudebním rozhledu se vážně nepokoušej vynášet žádné soudy, hudbu poslouchám o dost déle než ty a slyšel jsem toho v životě víc než dost. Jenže tohle není žádná soutěž, kdo víc, dál nebo rychleji.

    Že je to pop, není urážka, pouze konstatování, stačí si pročíst třeba Wikipedii. Je fajn, že jen o pár postů níž konstatuješ, že je metal to nej, co jsi kdy slyšel.

    Nic ve zlém, chápu, že se ti takové věci jako je ona Tori Amos mohou líbit. Přesto to je, byl a bude pouze lepší popík.

    20.1.2009 14:33 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Já nikdy netvrdil, že to není pop (stejně jako jsem mimochodem nikde nevynášel soudy o tvém hudebním rozhledu, ten je mi vcelku ukradený). Jen jsem se podivil nad tvým sebejistým "ta Tori Amos mluví celkem za vše", "Přesto to je, byl a bude pouze lepší popík", "Nemá smysl zde dávat odkazy mimo metalový mainstream, je to stejné, jako sypat perly jedincům druhu Sus scrofa". Opravdu krásný příklad tolerance. I když možná tě akorát vytočil první příspěvek tohohle vlákna, čert ví. Každopádně tvá odpověď byla úplně stejně hloupá jako ten příspěvek.
    Je fajn, že jen o pár postů níž konstatuješ, že je metal to nej, co jsi kdy slyšel.
    Toto jsem vůbec nepochopil. Vyjmenoval jsem několik podle mě velmi inteligentních metalových kapel, o kterých jsem prohlásil, že patří mezi to nejlepší, co jsem kdy slyšel, v reakci na to, co napsal Viliam. Stejně jako jsem se jinde snažil obhájit Tori Amos, stejně jako bych obhajoval třeba Portishead nebo nějakou jinou kapelu.
    20.1.2009 16:14 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Nevzpomínám si, že bych to byl zrovna já, kdo se tu snažil prezentovat nějakým seznamem.

    Jak kdo chápe něčí výrok, nevypovídá nic o jeho autoru, ale vykladači. Promítá si do něj pouze sám sebe. Nerad, ale tu sémantickou vrstvu původní propozice se ti pokusím přetlumočit. Smysl byl v tom, že nemá cenu snažit se seznamovat někoho, kdo poslouchá pop, s (pro něj) zcela nestravitelným druhem hudby, pokud by k němu z nějakého důvodu nedospěl při svém hudebním putování sám. Má to zhruba stejný smysl, jako se pokoušet vysvětlovat fanatickému fanouškovi fotbalu, že jeho tým není nejlepší.

    Subjektivní dojmy se nikdy nestanou pravdou, byť se jejich hlasatel snažil vyslovovat sebejistěji. Jsou nepodstatné jako jejich autor. Pokud tedy něčemu nerozumíš, prosím, udělej ostatním službu - nepokoušej se to komentovat. A alespoň nelži: "jako jsem mimochodem nikde nevynášel soudy o tvém hudebním rozhledu" vs "Nepleteš si ji s nějakou pipinou typu Britney?"

    20.1.2009 11:24 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    O tom, že je Nightwish popík není třeba diskutovat, je to tak.

    Ale k té hudbě frustrovaných lidí -- Emperor, Opeth, Unexpect, In The Woods..., In Vain, Negură Bunget, Orphaned Land, ... O hudbu se aktivně i pasivně zajímám už asi šestnáct let a za tu dobu jsem nenarazil na inteligentnější a promyšlenější (lyricky i instrumentálně) muziku než jakou dělají/dělaly výše jmenované kapely. A to jsem kromě metalu poslouchal snad všechny možné hudební styly. Líbit se ti samozřejmě nemusí, ale když už o metalu víš kulové, tak zkus trochu mírnit své hodnocení. Kór ještě hodnocení lídí samotných, ne jen hudby.
    Fluttershy, yay! avatar 20.1.2009 00:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Už zase? Mno... Anette zpívat umí (Meadows of Heaven), Nightwish pořád hrají metal (Master Passion Greed, Bye Bye Beautiful), i na klasiku občas dojde (Básník a kyvadlo), některé experimenty zní dobře (Islander, Last of the Wilds),... ale Tarjin projev je prostě Tarjin projev. A tím popíkem (Eva, Amaranth) si to Nightwish dost zhoršují.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.1.2009 08:04 Analfabet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

     

    Už zase? Mno... Anette zpívat umí (Meadows of Heaven).

    Pointa bola ze nevie spievat live. To ze sa nieco na 10. pokus podari v studiu za vydatnej pomoci upravy hlasu v PC neznamena ze vie spievat... Bre ranko!

     

    20.1.2009 12:31 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Pointa bola ze nevie spievat live.
    Hmmm ... a kolik dnesnich zpevacek to umi? To, ze nekdo umi zpivat, uz bohuzel davno neni v dnesnim hudebnim prumyslu nutnou a postacuici podminkou k uspechu. Dnes zalezi jen na tom, jak se vysledek proda.
    20.1.2009 13:08 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Hmmm ... a kolik dnesnich zpevacek to umi?
    Tarja? :-D
    20.1.2009 15:27 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Hm, jenže když chce 80% z výdělků kapely pro sebe, tak to prostě není únosné. (A to nebylo jediné, za co byla odejita)
    Quando omni flunkus moritati
    xxx avatar 20.1.2009 16:47 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    No vzhledem k tomu, že bez Tarji jsou Nightwish jen průměrný nudný speedmetal, tak mi těch 80 % přijde vcelku oprávněných. (No dobře 80 procent už je fakt hodně, ale takových 60.)
    Please rise for the Futurama theme song.
    20.1.2009 19:12 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    speed? to ťažko, max tak power. speed, to si predstavím niečo ako Slayer či DragonForce :-)
    Fluttershy, yay! avatar 20.1.2009 20:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Speed metal to byl před deseti lety, pak spíš symphonic metal, teď je z toho popíkometal. BTW Tuomas něco plantá o těžkých kovech. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xxx avatar 20.1.2009 21:39 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Však já je začal poslouchat když Wishmaster byla novinka, tak prostě od té doby je mám jako speedmetal.
    Please rise for the Futurama theme song.
    20.1.2009 13:51 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    By mě zajímalo, kolik z vás rozumbradů ji doopravdy slyšelo na živo a ne z nějakých ubohých záznamů. Já si teda Nightwish nepustil už hodně dlouho, protože to nějak není nic pro mě, ale na koncertě jsem byl a musím říct, že Anette možná nemá klasicky vytrénovaný hlas, ale jako frontmanka Tarju docela válcuje. Je s ní mnohem větší zábava, nehází žádné rádoby umělecké a "temné" obličeje, žádné směšné a jakože "zasněné" pohledy do blba... Možná to někomu přijde přízemní, ale Nightwish opravdu nikdy nebyli o velkém umění a to rádoby operní pozlátko (které už po několika albech začalo být trochu nudné -- však už na Once se místy od operního zpěvu upouštělo) na tom nic neměnilo.
    Fluttershy, yay! avatar 20.1.2009 20:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    +/- souhlasím, ale myslím, že Tarja tomu dávala jinou atmosféru --- Anette se u toho moc popíkově kroutí (zvláště k některým textům se to vůbec nehodí).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.1.2009 12:27 davadu | blog: davadu | Uherské Hradiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Anette umí zazpívat, Dark passion play, ale jaksi neumí zazpívat, to co zpívala Tarja a dalo by se to říct i naopak.

    Slyšel jsem od Tarji přezpívaný Poisson od Alice Cooper, mno teda pro mne dost o ničem. :)

    Anette a Tarja jsou dvě odlišné zpěvačky a nejde je dost dobře porovnávat, to je jako porovnávat vodu a oheň (oba jsou to živly, ale každý je jiný).

    NightWish a Tarja se dohodli, že půjdou od sebe, protože prosazovali odlišné směry vývoje skupiny, to už tak v životě chodí. :)

    20.1.2009 13:10 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    NightWish a Tarja se dohodli, že půjdou od sebe, protože prosazovali odlišné směry vývoje skupiny, to už tak v životě chodí. :)
    To se mi právě nezdá, spíš bych řekl, že ji vykopli.
    stativ avatar 20.1.2009 13:21 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Přesně, a když si člověk poslechne Master passion greed tak jí v tu chvíli asi moc rádi neměli :-)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    20.1.2009 13:57 davadu | blog: davadu | Uherské Hradiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...

    Mno, každý zdroj hovoří jinak. Často se mluvilo o tom, že když se řeklo NightWish tak to znamenalo jen Tarja a nikdo jiný. :) --- Po poslechu CD od Tarji mi z toho vychází, že Tarja chtěla jít radši víc do symfonična, než zbývající členové. :)

    20.1.2009 14:06 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Jo to je pravda Tarja je docela zastiňovala, ale na tom, že se rozdělí se dohodli bez Tarji a té dali pouze výsledek. To s tím symfoničnem by mohlo být docela reálné, taky myslím (vy)studovala nějakou operní školu.
    Fluttershy, yay! avatar 20.1.2009 20:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    ...taky myslím (vy)studovala nějakou operní školu.

    Jo, studovala/studuje zpěv na konzervatoři.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    stativ avatar 20.1.2009 13:12 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Z novýho CD je pěkný jenom Master passion greed, protože tam Anette ani nepípne.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    20.1.2009 17:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Z novýho alba je nejlepší Last of the wilds (instrumentálka :-D)
    Souhlasim, že Anette je příšerná...
    20.1.2009 18:54 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    To že nový album Nightwish je o ničom ani zďaleka nie je spôsobené len neprítomnosťou Tarje, aj keď samozrejme aj to má na tom nejaký podiel. Chyba je ale v tých pesničkách, ktoré sú proste pomerne nudné, s tými čo sú na Oceanborn (imho najlepší album Nightwish) sa nedajú porovnávať, aj keď pár dobrých sa tam nájde...
    20.1.2009 23:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    No je pravda, že když zavzpomínám, tak např. Century Child se mi zdá podobně nudné (i když taky tam byly jedna dvě lepší).
    Nejradší mám Oceanborn, Once, Wishmaster (a Over the hills).

    Co vy? Líbilo se někomu Century child nebo Angels fall first?
    20.1.2009 23:17 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    No tak třeba u mě to jsou samotné singly (z youtube, poslouchám to ne zas tak dlouhou dobu). Úplně první co mě dostalo, bylo Dark chest of wonders, no a potom různě: End of all hope, Wishmaster, Ghost love score, Creek mary's blood, Wish I have an angel a pak ještě jedna, u který jsem si prozíravě při stahování z youtube nenapsal jméno :-D.
    xxx avatar 20.1.2009 23:58 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Tak chtěl jsem jen připomenout The Carpenter (což je teda převzatá písnička) z Angels Falls First, ale nakonec jsem si to album pustil a musím říct, že se mi teda s postupem času líbí čím dál tím víc. Century Child, tak nějak průměr.
    Please rise for the Futurama theme song.
    21.1.2009 00:05 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Od koho podle tebe The Carpenter převzali? To je pro mě opravdu novinka. :-)
    21.1.2009 00:07 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Bylo by totiž dost smutné, kdyby jejich debutový singl byl prachobyčejný cover, to by moc díru do světa neudělali. :-)
    xxx avatar 21.1.2009 00:13 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Ha tu poznámku jsem chtěl smazat, zřejmě jsem si jí totiž spletl s něčím jiným. Když jsem si to uvědomil, tak už jsem na ní zapoměl. Grrr
    Please rise for the Futurama theme song.
    21.1.2009 02:54 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Century Child - Ocean Soul a Beauty of the Beast skvělý, pár věcí nic moc a zbytek průměr.

    Angels fall first - Astral Romance dobrý. Zajímavý jsou Erämaajärvi, Witchdrums a ty další dvě. Ostatní je průměr. Části místního osazenstva by se mohl líbit text Tutankhamen (i když hudebně je to poměrně těžko stravitelný)
    ...
    
    Treasure of
    Tutankhamen
    I am the one it is
    Take me with you
    Through the stargate
    To the valley of the kings
    
    ...
    
    But tonight the darkness in the tomb has perished
    For Carter has come to free my beloved
    Celkově - jo líbí se.
    Quando omni flunkus moritati
    stativ avatar 21.1.2009 11:08 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    No vidíš, já mám zase Century child dost rád, hlavně kvůli naprosto nejdokonalejší verzi Fantoma opery co jsem kdy slyšel (a to jsem jich slyšel hodně). I když absolutně nejlepší je jejich Best-ofka Bestwishes. Jinak k Angells fall first, tohle album se mi moc nelíbí, ale jako písničky k táboráku (což byl původní záměr Nightwish) pěkný. Z toho se mi líbí Once upon a trubadour.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2009 22:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Z toho se mi líbí Once upon a trubadour.

    Žze ty jsi někde ukradl japonskou verzi toho alba?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    stativ avatar 24.1.2009 10:56 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    Na stahování není nic nelegálního. Navíc ho mám předplacené v ceně DVD na které dělam zálohy svých fotek.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Fluttershy, yay! avatar 24.1.2009 21:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    stativ avatar 21.1.2009 11:01 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: From Nightwish to Nightmare...
    To že nový album Nightwish je o ničom ani zďaleka nie je spôsobené len neprítomnosťou Tarje, aj keď samozrejme aj to má na tom nejaký podiel. Chyba je ale v tých pesničkách, ktoré sú proste pomerne nudné, s tými čo sú na Oceanborn (imho najlepší album Nightwish) sa nedajú porovnávať, aj keď pár dobrých sa tam nájde...
    To je podle mně důsledek absence Tarji. Za veškerou hudbou (no dobře, třeba Walking in the air, Phantom of the opera a moje oblíbené Over the hills and far away jsou cover verze) stojí Tuomas. Podle mně si Anette vybrali proto, že chtěl zkusit taky něco trochu jiného. Bohužel to stojí za houby.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.