abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za září (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.50.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Vypíchnout lze podporu nastavení veth (virtual ethernet) v nmtui.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.1 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Xahea. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:11 | Nová verze

    Mobilní Datovka, tj. svobodná aplikace pro přístup k datovým schránkám pro zařízení s operačním systémem iOS a Android, byla vydána v nové verzi 2.1.0. Nově je pro sestavení potřeba Qt 6.7.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:33 | IT novinky

    Přesně před 35 lety, 3. října 1989, byla vydána počítačová hra Prince of Persia. Jejím tvůrcem je Jordan Mechner.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:44 | IT novinky

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu zářijový souhrn novinek. Po půl roce od předchozího. Vypíchnout lze nové desky StarPro64, Oz64 a Quartz64-Zero.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 06:33 | Humor Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    1.10. 23:22 | Komunita

    Společnost Nintendo zařízla projekt Ryujinx (Wikipedie), tj. open source emulátor herní konzole Nintendo Switch. Odstraněna byla stránka ke stažení i repozitář na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    1.10. 17:11 | Nová verze

    Byla vydána beta verze Thunderbirdu pro Android. Ostrá verze by měla vyjít ke konci října. Thunderbird pro Android vznikl z K-9 Mailu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“

    10.2.2010 10:52 | Zprávičky | poslední úprava: 10.2.2010 10:52

    Včera byl představen rozšiřující modul Červené tlačítko umožňující udávat obsah označený na stránkách za závadný (na prvním místě dětskou pornografii). Projekt představil novinářům ministr Kocáb při příležitosti Dne bezpečnějšího internetu. Modul ovšem odesílá provozovateli všechny navštívené stránky.

    Uvedený nástroj prozatím vyžaduje Windows XP a Internet Explorer 7 (příp. novější verze obojího), týká se však i uživatelů ostatních systémů, neboť může svou činností narušit soukromí uživatelů v síti.

    Domnívám se, že IP adresy serveru pro takové udávání jsou dobrým adeptem pro blokovací pravidlo na firewallu.

           

    Hodnocení: 90 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Líbí se vám Červené tlačítko?
     (2 %)
     (4 %)
     (9 %)
     (2 %)
     (45 %)
     (85 %)
     (6 %)
     (23 %)
    Celkem 178 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    10.2.2010 10:59 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Z ofic. stránek:

    > Červené tlačítko je softwarový nástroj boje proti nelegálnímu obsahu na Internetu, zejména proti ... rasismu, xenofobii ... výzvy k násilí a nenávisti a dalších jevů.

    ... příprava na chvíle, kdy nám sem komunistický stát EU umístí imigranty z Afriky. '(

    Zachraň se kdo můžeš! :(((
    10.2.2010 11:03 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Zajímavé, že v TV to bylo prezentováno (schválně jsem si to našel) primárně, jako ochrana dětí, ne jako bonzácký nástroj proti těm, co nesmýšlejí dostatečně multikulturně.
    10.2.2010 11:14 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    No, podpořil to soudruh Kocáb, to je pak jasný, že to bude nějaký svinstvo a podraz...
    10.2.2010 11:18 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Už vidím, jak to tlačítko najednou spustí alarm: POZOR, UŽIVATEL NENÍ ČERNÝ TEPLOUŠ! VYČKEJTE DO PŘÍJEZDU ZÁSAHOVÉ JEDNOTKY... :)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 10.2.2010 12:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    A nelíbí se jim ani sebepoškozování! Co je na tom nelegálního?
    10.2.2010 11:09 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Z oficiálních stránek projektu:

    > Vámi odeslané oznámení je uloženo do databáze horké linky a zároveň je odeslán upozorňující e-mail operátorovi horké linky, který hlášení vyhodnotí v souladu s platnými právními předpisy a podezřelá hlášení jsou přeposlána Policii ČR, která se případem dále zabývá. V případě obsahu na zahraničních serverech přepošle operátor oznámení partnerské horké lince, se kterými spolupracujeme v rámci projektu INHOPE. Přijaté oznámení neobsahuje žádné osobní údaje, pouze URL adresu a případný komentář.

    Takže se lže.

    To už je trestný čin.
    Ruža Becelin avatar 10.2.2010 12:05 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Tak to nahlaste. Tady na ABCLinuxu to sice lidi oceni, ale vysledny efekt zadny...
    10.2.2010 11:10 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Nad inteligenci pana Kocaba zustava rozum stat. Je to klasickej projekt ceskeho idiotismu, jako napr. Open card, chobotnice, dat. schranky apod.
    Bravo, budem ucit deti jiz od mala, ze bonzovat je spravny. Bonzujte OSE (zla) nelegalni sw. Bonzujte podezrele stranky.
    V zivote hraje nejvetsi vychovnou roli rodina a skola. Kdyz oboji je v cesku v pr... tak se hold musej zavadet takovehle projekty. Taky jsem stravil mladi u pocitace, ale cas jit hrat ven fotbal, nebo jezdit na kole se vzdycky nasel. A pokud rodice nemaji na deti cas a ty rostou jako drivi v lese a serfuji kde se da, tak nejake tlacitko to nezachrani.
    elviin avatar 10.2.2010 12:09 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Nemyslim si, ze porovnavani s mladim pred deseti, dvaceti lety je dobrym argumentem. Moznosti at s pozitivnim nebo negativnim dopadem na internetu jsou dnes na jine kvalitativni i kvantitativni urovni. Plne souhlasim s tim, ze kazde konstruktivni opatreni (vychova v rodine, ve skole, vzory z okoli, socialni kuratori) je lepsi nez restriktivni (cervene tlacitko, antikorupcni linky, hlidky na silnicich, revizori, exekutori, prumyslove kamery, logovani). Konstruktivni opatreni maji ale casto pomalejsi ucinnost, jsou pracnejsi a nakladnejsi - na svete je malo lidi s takovou moralni urovni jako prispivajici na abicku:)

    Heron avatar 10.2.2010 14:05 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Bravo, budem ucit deti jiz od mala, ze bonzovat je spravny.

    Kurňa, jak se v 1984 jmenovali ty dětské koužky, kde se učil rozpoznávat ideozločin?

    10.2.2010 14:38 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    "Spies", tuším.
    Jan Drábek avatar 10.2.2010 16:03 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Oddíl Zvědů
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    Heron avatar 10.2.2010 16:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Jo, to je vono.
    10.2.2010 12:04 FF
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Ja si to nainstaluju a budu na to klikat na strankach toho Kocabova ministerstva :-D
    vlastikroot avatar 10.2.2010 12:12 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Naco, myslim že malej bash script s curl by to v pohodě pořešil :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Václav 10.2.2010 12:20 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Hmm, protestní DDOS s nahlášenýma stránkama? Ještě můžeme nabonzovat www.prazskyvyber.com a www.kocab.com
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    xkucf03 avatar 11.2.2010 15:14 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    To mi připomíná: Austrálie: odpověď na cenzuru. :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Václav 11.2.2010 15:58 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Jojo, tuhle iniciativu jsem sledoval od začátku :) Pěkná práce.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jakub Lucký avatar 11.2.2010 16:00 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    A mě zas ta Austrálie připomněla tohle
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    10.2.2010 16:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Já si to nainstaluju a budu na to klikat úplně všade... ;-)

    Myslim si, že nějaký DDOS bychom zorganizovat případně mohli...
    Něco á la SETI@home :-D
    Obávám se ale, že by to vedlo jen k nasazení Captchy řešení objednané od soukromé firmy (vybrané ve férovém konkurzu, samozřejmě) za nejmíň 50 mega...
    xkucf03 avatar 11.2.2010 15:17 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Ještě by tam mohli nasadit Kaptchu, kterou sponzoruje… („company I work for (NSFW)“)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 11.2.2010 19:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    CAPTCHA tam je, ale vyhodnocuje se na straně klienta :-D. Viz link níže a v patičce.
    11.2.2010 20:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    LOL :-D I když ono teda je to spíš smutné...
    kotyz avatar 10.2.2010 12:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    ja rikal hned ze v tom bude nakej spionator :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 10.2.2010 12:35 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Stačí vyrobit nástroj tahající náhodné adresy z Google a k tomu něco, co to bude valit těm jejich operátorům. Nejlíp to ještě propojit se seznamem proxyn, přes který to posílat. Myslím si, že za chvíli jim nebudou stačit operátoři :-)
    10.2.2010 12:52 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    me taky hned napadlo ze to musi jit v pohode zahltit tak velkym mnozstvim dat ze to nemaji sanci roztridit. Mozna na to maji vymysleny nejaky figl ale spis bych cekal ze to rychle skonci.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    kotyz avatar 10.2.2010 13:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    imho kdyz toho bude na moc tak to budou bud rovnou mazat nebo to nechaji hnit nez to prijde na radu (to uz ta stranka ani nemusi tou dobou existovat). pripomina mi to jeden starej vtip na postu: ceska posta - vase dopisy konci v nasem (odpadkovem) kosi. urcite se na ty lince nepredrou, nebudou delat zadaco prescasy, sou to jenom lidi ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.2.2010 13:24 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Je úžasné, jak dokáže skupinu lidí napadne hned stejná myšlenka (asi profesní degenerace), protože včera, když jsem to viděl ve zprávách, mě hned napadlo, jak pubescenti ve školách klikají na červené tlačítko "preventivně" na každé navštívené stránce a že se z toho ten lidský filtr brzo po*re. :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 10.2.2010 14:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Na druhou stranu mě zároveň napadá, jak tu službu alespoň částečně chránit. Prostě stanovit limity na IP adresu za určitý čas.

    V ten moment mě zase napadá, jak obejít tohle :-D Strčit někam do JavaScriptu načítání toho URL na nějaký navštěvovanější web.
    10.2.2010 14:43 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Teoreticky by to šlo udělat, ale nebude to elegantní. Asi bude potřeba nějaký skrytý IFRAME s formulářem, protože prohlížeče nepovolují javascriptové požadavky na cizí server.
    Václav 10.2.2010 14:47 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Nebo seznam proxyn, případně menší armádička dobrovolníků...
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    10.2.2010 13:44 Anonymous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Jakub Lucký avatar 10.2.2010 15:29 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Tohle vypadá dobře... ještě by to mohlo podvrhávat IP adresy (aby se to nedalo filtrovat)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    10.2.2010 18:19 man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Hm, jak maji vypada ty URL adresy? Furt mi to haze problem... >> Error: Page not found << Try change "url" variable into correct form
    10.2.2010 18:43 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Tá adresa na ohlasovanie už asi nefunguje (alebo sa tam niečo testuje, mne to píše 404). Navyše je v tom skripte preklep (v riadku headerss = { má byť len headers a nie headerss).
    10.2.2010 18:53 Anonymous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    10.2.2010 22:21 Anonymous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Podarilo se mi najit novy link po te co stary prestal pracovat: http://openpaste.org/secret/19178/pass-7747488HFHFHHJSJJ/

    PS: Proxy z helpu je stale funkcni :)
    Jendа avatar 11.2.2010 01:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    PS: Proxy z helpu je stale funkcni :)
    Která? Ta 127.0.0.1:8080? :-)
    belisarivs avatar 10.2.2010 13:48 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Coze? Dzamil Kocab je jeste porad multikulti ministrem? No potes prase.

    Dluh roste a my musime mit takovehle kraviny.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Heron avatar 10.2.2010 14:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    To je děs. I když nepředpokládám, že si to nainstaluje nějaké významné množství lidí.
    10.2.2010 16:03 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Bohužel když vidím to co občas dělají kamarádi a známí např. na FB (připojování do "banánových" podvodných skupin atd.) ... ono i třeba to 1% které si to nainstaluje je smutné a příliš vysoké množství :/. Bohužel lidé mají imho často pocit že musí pomoci (Haiti) a tohle je přece nic nestojí (jako připojení se do "pomocné" skupiny na FB) a můžou pomoci potrestat ty hajzlíky pedo a jiné extrémisty.
    Heron avatar 10.2.2010 16:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Jasně, lidi jsou blbý a jen doufám, že z těch dětí nakonec vyrostou normální dospělí.

    Hmm, to by mě zajímalo, kde na Internetu najdou ty "pedo a jiné extrémisty". Ti lidé (ti co tohle vymýšlejí) snad opravdu věří vlastním lžím. Tohle na běžném internetu není snadno přístupné a tlačítko jako takové to stejně nijak nevyřeší.
    Václav 10.2.2010 16:19 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Pedo opravdu dost těžko, na webu v podstatě nikde. Politické extrémy už jsou na nalezení podstatně snazší a s nejvyšší pravděpodobností jde právě o ty.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Heron avatar 10.2.2010 16:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Politické extrémy už jsou na nalezení podstatně snazší a s nejvyšší pravděpodobností jde právě o ty.

    Nebylo by vhodnější ty děti poučit tak, aby toto na ně nepůsobilo? Protože pak by si na netu mohl kdokoliv hlásat cokoliv a totálně by se to minulo účinkem, protože by věděli vo co go.

    Představa dětí klikajících na červené tlačítko při zobrazení hajlujícího týpka je stejně úsměvná jako tragická.

    Václav 10.2.2010 17:11 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Souhlas.

    Navíc je celá ta představa zcestná. Tím že budu děcka držet oddělená tlustou zdí od všech nebezpečí spíš zvýším jejich zranitelnost ve chvíli kdy ve zdi najdou prasklinu a prolezou do reality :)

    Jasně, tvrdé porno je jiná věc, ale to se dá více či méně úspěšně blokovat... A ve chvíli kdy se o něj začnou zajímat, asi jim to žádnou vážnou újmu nezpůsobí :D

    Jenže to by opravdu muselo jít o ochranu dětí. V tomhle případě jde IMHO spíš o lov ideozločinců.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 10.2.2010 17:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Jenže to by opravdu muselo jít o ochranu dětí. V tomhle případě jde IMHO spíš o lov ideozločinců.
    IMHO jde spíš o další tunel z Evropských fondů. No schválně by mě zajímalo na kolik taková sranda vyšla milionů.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Heron avatar 10.2.2010 17:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Tohle je na tom to nejhorší. Sami si platíme stále lepší klec :-(.
    11.2.2010 11:28 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Nebo mozna stale horsi, protoze to za ty prachy funguje cim dal hur. ;-)
    Heron avatar 10.2.2010 17:18 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Jasně, tvrdé porno je jiná věc, ale to se dá více či méně úspěšně blokovat... A ve chvíli kdy se o něj začnou zajímat, asi jim to žádnou vážnou újmu nezpůsobí :D

    Děti se na tvrdé porno dívat sami nebudou a až se dostanou do věku, kdy je to bude zajímat, tak každou překážku snadno překonají. Stačí si vzpomenout na své dětství a dospívání :-D.

    V tomhle případě jde IMHO spíš o lov ideozločinců.

    S trochou paranoi ano. Už jsem to chtěl napsat ke svému předchozímu komentáři: vychovávat děti tak, aby to na ně nepůsobilo je špatně, protože pak by byly imunní i vůči věcem, které je potřeba do nich narvat. Bohužel, občas mám takový pocit, že se někdo maximálně snaží o to, aby nikdo nepřemýšlel a snadno tak podlehl manipulaci.

    10.2.2010 17:33 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“

    Bohužel, občas mám takový pocit, že se někdo maximálně snaží o to, aby nikdo nepřemýšlel a snadno tak podlehl manipulaci.

    Je to tak, jenže s tím nikdo nic nedělá. Jen pár lidí si stěžuje na webu...
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    10.2.2010 23:37 Herdy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    I mimo web. Zvýším svoje úsilí přesvědčovat všechny okolo, ať je ani náhodou nenapadne volit ty zelené mozky. A to jsem ekologický fanatik. Jenže zelení se na sliby se štíhlou administrativou a na důraz na ekologii vykašlali, místo toho jen buzerují s blbostma, rozfofrovávají peníze a vyrábějí zbytečná ministerstva.
    Grunt avatar 10.2.2010 14:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Ježiš, já když už viděl tu reportáž s přiblblou reklamou a přiblblým Kocábem jsem si říkal Kristepane, co to zas bude, ale vidím, že se jim znovu podařilo překonat očekávání. Jednak mě překvapilo, kdo je iniciátorem takového nesmyslu a druhak mě překvapilo jaké nádherné zákony u nás platí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 10.2.2010 15:08 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Nojo, za velkou část oblíbených etnických anekdot až tři roky (vtipy si většinou nevyprávíš sám) :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 10.2.2010 16:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Co anekdoty, ale:
    § 188a Šíření toxikomanie
    Takže si odečtěme všelijaké stránky o pěstování trávy a kdejakých divotvorných houbiček.

    § 198 Hanobení národa, etnické skupiny, rasy a přesvědčení

    § 198a Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod

    §260 Podpora a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka

    Takže si odečtěme stránky o HipHopu, negrech hustějších než černá díra po kolapsu a jiných Gangstů, kdejakých holohlavců a spousty dalších podobných věcí, které mě už nenapadají.
    § 203 Týrání zvířat
    Odečtěme stránky o grilování potulných psů a koček za živa.

    § 204 Kuplířství

    § 205b Zneužití dítěte k výrobě pornografie

    § 217a Svádění k pohlavnímu styku

    § 217b

    Odečtěme Xchaty, Lidi.cz a plno jiných podobných portálů plných nadržených třináctek zabalených v prostěradle za kredit do mobilu.
    § 205 Šíření pornografie
    Odečteme Péčko.

    § 250 Podvod

    § 250c Provozování nepoctivých her a sázek

    To bude asi nějak souviset se sázením na internetu nebo tak něco. No a když odečteme všechno toto, tak pak mě nenapadá co jiného by ty děcka na internetu tak asi mohly dělat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Heron avatar 10.2.2010 16:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    No a když odečteme všechno toto, tak pak mě nenapadá co jiného by ty děcka na internetu tak asi mohly dělat.

    ROFL +1 :-D

    10.2.2010 16:21 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Číst RFC. :-)
    Grunt avatar 10.2.2010 16:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Ještě jsem zapomněl odečíst portály rozsekaných hlav a pojídačů exkrementů:

    (2) Kdo vyrobí, doveze, vyveze, proveze, nabídne, činí veřejně přístupným, zprostředkuje, uvede do oběhu, prodá nebo jinak jinému opatří fotografické, filmové, počítačové, elektronické nebo jiné pornografické dílo,

    b) v němž se zobrazuje násilí či neúcta k člověku, nebo

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.2.2010 19:23 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zobrazení násilí
    ... filmové, počítačové, elektronické nebo jiné pornografické dílo ... v němž se zobrazuje násilí

    Do toho se vejde tak 80% počítačových her a amerických seriálů, co bude ta N@va sakra vysílat? :-D
    11.2.2010 07:54 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zobrazení násilí
    Do toho se vejde i zhruba polovina ostatního umění :-)
    Grunt avatar 11.2.2010 14:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zobrazení násilí
    Nejsem si toho moc vědom, o co konkrétního by mělo jít?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    srigi avatar 11.2.2010 08:05 srigi | skóre: 10 | blog: sricont
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Vysvetli mi niekto preco je porno (normalne porno, ziadne extremy) postavene mimo zakon? Mi to pripada ako ten vychovny dokument z 1900 ci kedy to bolo, kde sa zenam doporucovalo vyhybat sexu a uplne najlepsie bolo, ked zena dosiala nulovy sex uz v prvom roku manzelstva. Ludia co toto schvaluju su totalni impotenti (odbavuju sa v politickej sieni).
    Be kind to newbies.
    Grunt avatar 11.2.2010 14:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Co? Odkdy je normalne porno, zadne extremy postavené mimo zákon? Paragraf 205 zní následovně:
    § 205 Šíření pornografie
    1. Kdo pornografické dílo písemné, fotografické, filmové, počítačové, elektronické nebo jiné takové dílo
      1. nabízí, přenechává nebo zpřístupňuje dítěti, nebo
      2. na místě, které je dětem přístupné, vystavuje nebo jinak zpřístupňuje,bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta, zákazem činnosti nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty.
    2. Kdo vyrobí, doveze, vyveze, proveze, nabídne, činí veřejně přístupným, zprostředkuje, uvede do oběhu, prodá nebo jinak jinému opatří fotografické, filmové, počítačové, elektronické nebo jiné pornografické dílo,
      1. které zobrazuje nebo jinak využívá dítě,
      2. v němž se zobrazuje násilí či neúcta k člověku, nebo
      3. které zobrazuje nebo jinak znázorňuje pohlavní styk se zvířetem,anebo kdo kořistí z takového pornografického díla,bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta, zákazem činnosti nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty.
    Takže sečteno a podtrženo, je nezákonné nabízet/zpřístupňovat/… porno osobám mladším 18.let, využívat osob mladších 18.let na takové porno, vyrábět/dovážet/… pornografické dílo jež zobrazuje násilí či neúctu k člověku a nakonec je stejná věc zakázána i u zvířátek(Kolíbač je asi dost na hraně), ale o normalném pornu, žádném extrému nikde nevidím ani slovo a co není zakázáno, to je povoleno. Možná by to chtělo větší dioptrie.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    srigi avatar 12.2.2010 00:20 srigi | skóre: 10 | blog: sricont
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    No vidite, o par postov vyssie kolega vytrhol kontext a tie vase podciarknute veci neuviedol.
    Be kind to newbies.
    vlastikroot avatar 10.2.2010 16:25 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Psát apple přízpěvky na abíčku :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Grunt avatar 10.2.2010 16:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Vzhledem k tomu, že přízpěvek takového blba se většinou neobejde bez urážek, tak je to také zakázáno, protože to je hanobení národa/rasy/skupiny obyvatel jménem Applisti:

    (1) Kdo veřejně hanobí

    a) některý národ, jeho jazyk, některou etnickou skupinu nebo rasu, nebo

    b) skupinu obyvatelů republiky pro jejich politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou bez vyznání,bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

    Tak mě napadlo, kdo by měl odvahu nahlásit takové MyEgo. Tamější pablb snad ani nedělá nic jiného.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 10.2.2010 16:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    No a hele. Blogísky o koních a ovcích jsou také zakázané:

    (2) Kdo vyrobí, doveze, vyveze, proveze, nabídne, činí veřejně přístupným, zprostředkuje, uvede do oběhu, prodá nebo jinak jinému opatří fotografické, filmové, počítačové, elektronické nebo jiné pornografické dílo,

    c) které zobrazuje nebo jinak znázorňuje pohlavní styk se zvířetem,anebo kdo kořistí z takového pornografického díla,bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta, zákazem činnosti nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty.

    Tak teď už mě teda fakt nic nenapadá.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.2.2010 16:49 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    i o kočkách :-D
    Grunt avatar 10.2.2010 16:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    To jde?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 10.2.2010 16:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Ano, ano
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.2.2010 07:52 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    A proč ne? Nezapomínejme na Pravidlo 34: Pokud to existuje, je od toho porno.

    10.2.2010 17:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    c) které zobrazuje nebo jinak znázorňuje pohlavní styk se zvířetem,anebo kdo kořistí z takového pornografického díla, (...)
    Takový slovník mi cosi připomíná... :-(
    Dalibor Smolík avatar 10.2.2010 20:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Zoofilové už nejsou v módě? :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.2.2010 15:21 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Ten starý trestní zákon už neplatí, nicméně v novém jsou obdobné paragrafy. Ty o drogách a jedech jsou §§ 283-287, ideozločinů se pak týkají §§ 355 a 356, dále pak §§ 403-405. Týrání zvířat postihují §§ 302 a 303. Obdobně i ty další lze najít pod jinými čísly a s obměněnou a rozšířenou formulací.
    vlastikroot avatar 10.2.2010 15:56 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Krásný to zákony ...
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    10.2.2010 15:30 12345 | skóre: 41 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    "Aplikace červeného tlačítka IP adresu uživatele neodesílá" prohlásil Pavel Vichtera, zástupce organizace Safer Internet, která tlačítko provozuje.
    Aha, tak ono to asi nepoužívá TCP/IP. Pozoruhodná technologie. Pan Vichtera buď trapně lže, nebo snad i věří tomu, co říká. Nálepka „idiot“ mu patří v každém případě.
    Amarok avatar 10.2.2010 15:31 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“

    Proc by deti klikali pri "nebezpeci" na nejake tlacitko? To nejsou cvicene opicky. Kdyz uvideji "nebezpecnou" stranku, tak tipuju, ze na to spis zacnou zirat a vse prohlizet.

    Co prijde jako dalsi? Z tech 55 milionu euro jeste trochu zbyva. Navrhuju prodavat pistalky proti kradezi - pokud neco zlodej ukradne, tak hlasite zapiska a privola policii.

    GNUniverse - May the source be with you...
    kyknos avatar 10.2.2010 15:34 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Funguje to ve wine?

    Ze bych to obcas mackal na strankach ruznych zmrdu, uradu, cirkvi a politiků? .)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    10.2.2010 15:47 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Nějak mi nedošlo co bys tím dokázal...
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    kyknos avatar 10.2.2010 15:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    ja nic, kdyby takovych bylo vice, tak by se naklady na vyhodnocovani dat zvysily natolik, ze by system mohli zavrit
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Václav 10.2.2010 15:53 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Nahoře už Anon dodal skriptík :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kyknos avatar 10.2.2010 15:54 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    super
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    otasomil avatar 10.2.2010 15:55 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“

    Cele je to k nicemu. Kolikpak milionu se do tohoto projektu utopilo.

    Firma jez naprogramovala doplnek do prohlizece tak jiste dostala zaplaceno spoustu milionu z puste statni kasy.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    pavlix avatar 11.2.2010 15:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Což o to, víme jak to funguje :). Ti, co mají z podobných projektů zisk, většinou netuší, co to programování je, hlavně, že se za to platí, a že to jde někde za pár šupů nechat po večerech naprogramovat (dopoledne se přece chodí do školy).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 11.2.2010 15:44 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    A samozřejmě to „muselo“ být napsáno v ASP (Microsoft-IIS/6.0) na MS technologiích. Jinak snad ani taková státní zakázka ani dopadnou nemohla, prostě si všechny patřičné osoby musí přijít na své… kdo už kdy vykydá tenhleten hnůj?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    gtz avatar 11.2.2010 20:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    třeba poskytnout zdrojáky, abychom to tlačítko mohli mít i na Linuxu :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 11.2.2010 21:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Už jsem to tu někde psal. Implementace toho tlačítka je na jeden řádek kódu.
    javascript:window.location.href = "http://ohlaste.horkalinka.cz/redButton/insert.asp?text=text&url=" + window.location.href + "&date=datum" ;
    (netestováno)
    11.2.2010 22:00 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Ještě by se měl vložený odkaz převést funkcí encodeURIComponent().
    10.2.2010 16:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    "You see that's the whole point of being the government. If you don't like something, you simply make up a law that makes it illegal."
    "They will find a way to close us down. Governments loathe people being free"
    [Boat That Rocked]
    10.2.2010 19:10 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Výsledek testu

    Tak jsem tu jejich instalačku cvičně prohnal VirusTotalem a:

     

    DrWeb 5.0.1.12222 2010.02.10 Trojan.StartPage.22574

    Symantec 20091.2.0.41 2010.02.10 Suspicious.Insight

     

    Ne že by 2/41 něco znamenalo, ale je to další důvod ka zamyšlení...

    Jendа avatar 11.2.2010 01:25 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Tohle je taky dobrý. Trochu to připomíná datové schránky.
    11.2.2010 08:29 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Tlačítko jsem nezkoušel, takže nemůžu posoudit do jaké míry je ten blog pravdivý. Jestli ovšem pravdivý je, tak už mě vážně zajímá kolik za to Kocáb zaplatil. :-)
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    Amarok avatar 11.2.2010 09:01 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“

    Fakt pěkně napsaný článek, všechno srozumitelně shrnuje v pár odstavcích.

    Celý projekt Čt je skandál!! Takhle unikají peníze politikům do kapes. Programátoři za to podle mě dostali pár set tisíc, ne-li milion (mohu porovnávat s projektem www stránek pro jednu obec, bylo to neuvěřitelné).

    GNUniverse - May the source be with you...
    pavlix avatar 11.2.2010 16:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Hádal bych, že programátoři dostali pár šupů... rádobyprogramátoři, kteří to od programátorů objednávali, o něco málo víc... až někde někdo shrábnul docela pěknou sumu :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 11.2.2010 20:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Celé to tvořil tuším CZI s.r.o. a pak to myslím dále poskytnul státu v rámci Evropských fondů.

    Stačí se kouknout kde jsou registrovaní atd. je to celé spjaté hodně s středočeským krajem. Jeden tunel na druhý.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    11.2.2010 10:15 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Když už jsme u toho extremismu, kdo nahlásí web České strany asociálně nedemokratické...?
    11.2.2010 12:19 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    A za co by měli být nahlášeni? Za dětské porno, protože to je parta duševně nevyvinutých čuráků? :)))
    xkucf03 avatar 11.2.2010 15:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Kinder
    Ne, že tam nahlásíte kinderporno.cz :-D
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.2.2010 17:57 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kinder
    To naopak nahlašujte! Ať je nějaká aféra...
    AsciiWolf avatar 11.2.2010 19:23 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“

    Look, what I found!

    Já hned věděl, že tito idioti budou mít k (Křesťanské) církvi a podobným fanatikům hoodně blízko... :-)

    Grunt avatar 11.2.2010 19:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    „A Slovo bude brázdit kyberprostor,“ řekl papež.
    Tak to by byla luxusní patička.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    AsciiWolf avatar 11.2.2010 19:30 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    To jo... :-D
    AsciiWolf avatar 11.2.2010 19:31 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    ...Každopádně má patička je lepší! ;-)
    Jakub Lucký avatar 11.2.2010 19:36 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    No tak George Carlin je klasik... Delší dobu o něm vycházel Comedy Mix v časopise Svět a Divadlo (překlady některých jeho věcí)... U toho jsem vždycky padal smíchy...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    11.2.2010 20:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    George Carlin je velmi dobrý komediant.
    Grunt avatar 11.2.2010 21:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Z čeho to je?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 11.2.2010 19:57 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Tak proč by nemohlo brázdit? V kyberprostoru je dost místa jak pro boží Slovo, tak pro kinderporno a jiné věci, kyberprostor je nekonečný* :-)

    *) aspoň co IPv6 adresy dovolí.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    11.2.2010 20:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    No tak především zmiňované slovo už kyberprostor dávno brázdí a to naprosto nezávisle na papeži a na tom, co si o kyberprostoru myslí.

    Já jen kdyby to někomu nebylo jasný - on totiž odkazovaný článek jaksi navozuje iluzi, že papež/katolická církev dává 'slovu božímu' směr a určuje, jestli bude nebo nebude brázdit kyberprostor, což je samozřejmě nesmysl...
    Amarok avatar 11.2.2010 21:53 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Tu iluzi to u me vubec nenavozuje, takze nevim, jak jsi to mohl takto pochopit. Jednoduse "vyzval kněží, aby v plné míře využívali nových médii k oslovení mladé generace". Ani moc nechapu, proc se tohle tema ted nejak spojuje s Cervenym tlacitkem, neni tam vubec zadna spojitost.
    GNUniverse - May the source be with you...
    11.2.2010 22:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Ani moc nechapu, proc se tohle tema ted nejak spojuje s Cervenym tlacitkem, neni tam vubec zadna spojitost.
    Ta zprávička je na serveru safeinternet.cz, ale proč, to taky netušim...
    Jendа avatar 12.2.2010 00:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Jendа avatar 12.2.2010 00:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Moment, skutečně je možný takový CSRF?!
    <img src="http://ohlaste.horkalinka.cz/redButton/insert.asp?url=http://adresa">
    // zapomněl jsem escapovat zobáčky img, takže jsem jim při zobrazení náhledu asi bonzul „http://adresa“
    Jakub Lucký avatar 12.2.2010 00:30 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    To je státní zakázka, takže "CSRF je skutečně reálným problémem internetu, pokud se používá neodborně, nicméně v tomto případě jde o specifické užití s cílem zvýšit bezpečnost internetu, snížit objem dětské pornografie a zastavit plánování terroristických útoků"

    (zapomněl jsem na tag <irony>) ale předpokládám, že po obdobném vyjádření k DS chápeš :) )
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jendа avatar 12.2.2010 00:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    :-) Já to pochopil jako ironii i v diskuzi o DS, akorát jsem nevěděl, jestli se ironie vztahuje jenom k nemožnosti použití pod UID<>1000 uživatelem, nebo i k bezpečnostní díře.
    Jakub Lucký avatar 12.2.2010 00:43 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vláda chce slídit na síti pod záminkou „bezpečnosti“
    Jsem holt občas moc jinotajný... (to dělají ty divné aktivity jako RL, divadlo, skauting a tak)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    xkucf03 avatar 12.2.2010 12:17 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše img omg
    Tak teď už jen udělat skript, který místo „adresa“ bude dávat náhodnou (existující) URL a šoupnout to na nějaký hodně navštěvovaný server.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.