abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 1
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    28.4. 23:33 | Nová verze

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.04.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:22 | Zajímavý projekt

    TmuxAI (GitHub) je AI asistent pro práci v terminálu. Vyžaduje účet na OpenRouter.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze R14.1.4 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5, Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání. Podrobný přehled v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    27.4. 21:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 23:00 | Komunita

    V Tiraně proběhl letošní Linux App Summit (LAS) (Mastodon). Zatím nesestříhané videozáznamy přednášek jsou k dispozici na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 481 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník

    Mám prasečí chřipku

    27.4.2009 20:40 | Jiné

    Dneska jsem byl v alza koupit nějaký ramky navíc (2x2GB, takže teď mám 6GB). Nějaký prase tam furt kejchalo. Dneska jsem ve zprávách viděl prasečí chřipku a nějak jsem si uvědomil, že mě začala ve vlaku bolet hlave a cejtím, jak na mě leze rýma - to bude určitě ono, jsem chodící bomba, tak se se mnou radši nestýkejte :-)

           

    Hodnocení: 60 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Samae1 avatar 27.4.2009 20:52 Samae1 | skóre: 6 | blog: Ohniště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

     Dávám dobré, protože mě to rozesmálo.

     

     

     

    Chudák, ani k svátku nedostane pořádnej software v 64b verzi nebo 0%.

    Thomas Jefferson:Když se lidé bojí své vlády, pak existuje tyranie.
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.4.2009 21:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Já taky, už za ten nadpis :-D



    27.4.2009 20:54 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

     no zas pro mně nepřijde moc vtipný....

    27.4.2009 21:03 bohumil stejskal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    Momentalne maju v mexiku uz 149 obeti prasacej chripky.Siri sa vzduchom z cloveka na cloveka.Umieraju uz aj osetrovatelia.Uz sa objavuje aj v europe.Dufam ze sa to nerozsiri ako pandemia.

     

    27.4.2009 21:07 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

     No mohl jsem já rovnou dělat doktora. V Mexiku kteří je nakazily tak je usmrtí. Když je člověk na člověka tak neumřeš spíš budeš mít kašel, rýmu, horečku (jako původní chřipka) Prokázáno že člověk na člověka prozatím nikdo neumřel. Zaplať pán bůh. 

    Pokud chceš vědět tak čti zajímavou otázku a stále se opakuje...

    27.4.2009 21:11 bohumil stejskal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    Diky za info

    27.4.2009 21:16 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

     Lépe vysvětleno od novinky.cz Prasečí chřipka- Způsobuje ji zmutovaný chřipkový virus typu A podtyp H1N1. Stejný vir způsobil na začátku století pandemii tzv.španělské chřipky. Nemoc se dobře šíří mezi ptáky a také mezi prasaty, která jsou k nemocem náchylná. Z nich pak přejde na člověka. Přenosem z člověka na člověka vir dál mutuje, proto se proti němu tělo neumí bránit. Nikdy nelze předvídat, zda nově vzniklá mutace bude působit jen lehké příznaky, nebo vyvolá epidemie. Nynější "kombinace" vznikla právě zmutováním virů lidské, prasečí a ptačí chřipky. Na běžnou chřipku nemoc nejčastěji umírají lidé s malou či oslabenou imunitou - starší lidé, děti či osoby, které právě prodělaly jinou těžkou nemoc. Nynější typ ale napadá především mladé lidi.

    =^..^= AmigaPower® avatar 27.4.2009 21:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Bububu! Jsem prasečí chřipka a všechny vás zabiju! :-D
    hikikomori82 avatar 27.4.2009 22:26 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    >> Nynější typ ale napadá především mladé lidi.

    Napada vsetkych rovnako. To co ludi zabija je prehnana imunitna reakcia. Deti, stary a ludi s oslabenou imunitou to nepostihuje. Len tych so silnym imunitnym systemom. Teda tolko som aspon cital kdesi na slashdote.
    28.4.2009 06:17 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    xkcd?
    make menuconfig, not war!
    kozzi avatar 28.4.2009 18:57 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    No tak to jsme v bezpeci, moje imunita odešla už před pár lety někam do teplých krajin :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Luk avatar 27.4.2009 21:16 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Uz sa objavuje aj v europe.Dufam ze sa to nerozsiri ako pandemia.
    Na druhou stranu by to mohlo být dobré konečné řešení lidské otázky (viz bod 4) ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    AsciiWolf avatar 27.4.2009 22:04 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    +1,

    To samé mě také napadlo, když jsem viděl včerejší zprávy... :-)

    27.4.2009 22:07 Ahmed Al-Fahejni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    neviem ci by si pluskoval s jednotkou keby to postihlo tvojich znamych ... debilny cynizmus....

    Luk avatar 27.4.2009 22:16 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Z hlediska vesmíru je úplně jedno, jestli lidstvo vymře teď a nebo až za milion let. Též je jedno, jestli vymře část lidstva a zbytek až později, anebo celé lidstvo naráz či nějak postupně. Jestliže je planeta přelidněná a neuživí celou populaci (o čemž samozřejmě můžeme diskutovat), pak jde o to, co je lepší - jestli nějaká nemoc, která část lidstva vytluče, anebo válka, která se rozpoutá o zdroje.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.4.2009 22:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Amen!
    27.4.2009 23:09 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Z hlediska vesmíru je úplně jedno, jestli lidstvo vymře teď a nebo až za milion let.
    To celé vychází z dnešních znalostí, které jsou nutně omezené. Už teď mluvíme o kolonizaci jiných planet, za pár (desítek) tisíc let to mohou být jiné galaxie. A za celý milión let mohou naše znalosti o vesmíru vést k efektivnímu popření tohohle tvrzení. Sci-fi? Jo, mám rád sci-fi.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    AltOS avatar 27.4.2009 23:31 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Amen!

    hehe...
    AsciiWolf avatar 28.4.2009 15:32 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    Řekl bych, že lidstvo se svou neskutečnou debilitou zahubí samo. Když vidím, jak je většina lidstva omezená, naivní a sobecká, je mi zle...

    Docela i začínám věřit, že lidstvo dopadne, jako ve Falloutu...

    28.4.2009 00:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Mně tedy současné kecy kolem prasečí chřipky spíše připomněly tyto zápisky: Ptačí chřipka jako hoax? a Dvojí aspekt ptačí chřipky.
    mkoubik avatar 28.4.2009 12:11 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    "Prasečí chřipka se už podepsala i na ekonomice, klesá cena ropy a akcií leteckých společností, naopak rostou akcie farmaceutických společností. Některé země omezují dovoz vepřového masa." (Zprávy na ČT24 před chvílí). Teď už jen zjistit Cui Bono.
    JiK avatar 28.4.2009 18:12 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Myslim, ze konspiracni teoretici, zeitgeistaci a podobni "alternativni inteligenti" maji uz ted jasno v tom, ze za to muzou Zide, Americani pripadne americti Zide. ;-)
    5.5.2009 20:58 KoNFo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    u nas na intru se zacalo kupovat pouze veprovy maso... na snidani mletej vepr... na obed vepr... na veceri vepr... a kazdej den to samy xD
    Dalibor Smolík avatar 28.4.2009 01:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Ptá se planeta Mars planety Země: Proč jsi tak smutná? Země odpovídá: Ale, dostala jsem lidstvo.
    Načež Mars říká: To nic, to přejde ... :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.4.2009 21:05 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    :D
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    28.4.2009 09:36 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Tak uz konecne vim otazku na tu velmi znamou odpoved :-D
    28.4.2009 19:45 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Kolik procent obyvatel planety se musí nakazit, aby již vymření zbytku nešlo zvrátit? :-)
    make menuconfig, not war!
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2009 01:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Jo, houby. V době velkého moru ve 14. století vymřelo 75 % lidstva. A stejně se vzpamatovalo :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 29.4.2009 09:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    To bylo ale jenom v Evrope ne? Podle me staci aby zustalo tak 100 000 lidi a zase se vzpamatujou, ikdyby jim to melo trvat 10 000 let. Pri posledni dobe ledovy jich taky moc nebylo a dneska 6 miliard!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.4.2009 10:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    ...to pak bude mrdačka :-D
    xkucf03 avatar 29.4.2009 11:18 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    Jen aby nepochcípalo moc ženských :-D

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    27.4.2009 22:00 Ahmed Al-Fahejni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    Takze pre Jardu - vypot sa a vylež to - hlavne tu o tom nepis... Pre ostatnych - rychlo na nakupy: Najprv nieco na oblecenie, nieco na hlavu, a nieco (1,2) pre telo...

    AltOS avatar 27.4.2009 23:30 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Mno... ale stejnes urcite hodnotil Dobre. Sak Jardikovi na spek neskocime!
    mkoubik avatar 27.4.2009 22:13 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    A není to zas nějakej výmysl bruselskejch inkoustů jako ptačí chřipka? Co se importuje z Mexika?
    Luk avatar 27.4.2009 22:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Co se importuje z Mexika?
    Třeba tequila ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.4.2009 22:53 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    Do USA se z Mexika importují především Mexičani...

    Jinak by mě zajímalo, jak by se v praxi řešilo, kdyby bylo potřeba (z nějakých důvodů) omezit pohyb osob, které byly v nějaké "nakažené" oblasti. Třeba kdybychom chtěli zakázat přepravu všech osob do EU, které v nějaké době byly třeba v tom Mexiku. Jestli jsou pro to rozumné technické a byrokratické prostředky.

    mkoubik avatar 27.4.2009 23:04 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Do USA se z Mexika importují především Mexičani...
    A jsme doma! A já jsem za tím hledal bůhvíjaký složitosti.
    Max avatar 27.4.2009 22:21 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    To není jediná nemoc, kterou máš ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    27.4.2009 22:34 mycz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    To si děláš srandu ne?? buď  si z nás děláš prdel nebo se běž opravdu léčit, ale né z té chřipky....

    Peace!

    AltOS avatar 27.4.2009 23:28 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Hm, tady nekdo zapomnel ranni davku vtipne kase...

    Nebo jen nahravam na smec?
    28.4.2009 17:27 mycz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    Ale koho sakra zajima ze si typek koupil nove ramky... (btw jako byb mel sanci tolik pameti vyuzit...) Proc to tady zasira necim, co nema zadnou myslenku a clovekovi, co to precte to nic neda...

    Limoto avatar 28.4.2009 18:09 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    To, že takovou šanci nemáš ty ještě neznamená, že ji nemá někdo jinej...

    28.4.2009 18:21 mycz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    Ja prave takovou sanci mam a vyuzivam :-D Ale pochybuji ze on taky...

    27.4.2009 22:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Mě už ty chřipky nebaví. To je furt nějaká - lidská, ptačí, teď prasečí, zítra to bude - kdo ví - třeba rybí nebo mravenčí. Člověk se pak stresuje a chytí tu normální.
    AltOS avatar 27.4.2009 23:26 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Zapomnels dodat, ze bys vsechny ty chripky zakazala.

    A jinak pozor panove - jeste jsem neprohlasil "Kernel Ultras" za opensource, hahaaaaa.
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.4.2009 23:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    CHŘIPKAS ULTRAS !!!
    AltOS avatar 27.4.2009 23:38 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    To je jako novej fork, ci co? Zadny takovy!
    28.4.2009 21:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    A jinak pozor panove - jeste jsem neprohlasil "Kernel Ultras" za opensource, hahaaaaa.
    Ok, vzal jsem to vědomí ↓ (:-D)
    28.4.2009 21:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    xkucf03 avatar 28.4.2009 00:04 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    jj, já bych všechny ty chřipky zakázal.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    28.4.2009 00:04 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    To je furt nějaká - lidská, ptačí, teď prasečí, zítra to bude - kdo ví - třeba rybí nebo mravenčí.
    Mravenčí určitě ne a rybí téměř určitě ne, na to jsou to moc odlišné typy metabolismu. A navíc, jak by se mohli nakazit se od takového nemocného mravence či ryby, živočichů, co nemají klasické dýchací cesty a tudíž nemůžou kýchat a šířit kapénkovou infekci?

    Prasečí chřipka vznikla v Číně právě tím, že lidé v chudých oblastech žijí (a kýchají ... a kdo ví co ještě) spolu s prasaty a drůbeží v jedné mistnosti a jejich chřipky (lidská, ptačí a prasečí) se navzájem zkombinovali.

    Takže pokud by přišla nová chřipka, byla by to spíš třeba taková myší, ovčí, kraví, kozí, koňská, psí nebo kočičí chřipka :-)
    xkucf03 avatar 28.4.2009 00:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    Dobře, už na tvůj blog chodit nebudu :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Dalibor Smolík avatar 28.4.2009 08:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    Strašák prasečí chřipky v době krize může znamenat pro společnost hodně:

    1) Soustředění problémů na jinou oblast, než je hospodářská recese

    2) Začátek konjunktury pro farmaceutické koncerny.

    Ukončení krize ve 30. letech napomohlo nebezpečí války (bohužel tenkrát se potvrdilo), dnes je to nebezpečí kolapsu lidstva. Nijak tím skutečné nebezpečí možné pandemie nemíním snižovat ;-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 28.4.2009 13:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    A mas v planu na ni umrit? ;-) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2009 14:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Jardík avatar 28.4.2009 15:11 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Ne, ale ta leukémie mě za chvíli stejně složí, tak se snad dočkáte. Už mi začínaj padat vlasy.
    Věřím v jednoho Boha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2009 15:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    To je ještě v pohodě, jen pak dej vědět až ti začnou padat prsty... ;-)
    Dalibor Smolík avatar 28.4.2009 16:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

    Jdou dvě malomocné děti do školy. Jedno povídá druhému: Tak jsem zvědavý, co nám zase dneska odpadne ...

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jardík avatar 28.4.2009 17:26 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    Starý :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    Dalibor Smolík avatar 28.4.2009 18:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku
    ale aktuální :-D :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.4.2009 15:41 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám prasečí chřipku

     mladý chcípne? u nás má jich dovezených více tamiflu... a ještě jsem 17letý dítě ufff

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.