abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    21.4. 19:11 | Komunita

    Thunderbird 128, příští major verze naplánovaná na červenec, přijde s nativní podporou Exchange napsanou v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    21.4. 04:44 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucího projektu Debian (DPL, Wikipedie). Novým vedoucím je Andreas Tille.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    21.4. 00:11 | Nová verze

    Po osmi měsících vývoje byla vydána nová verze 0.12.0 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Přispělo 268 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.4. 23:55 | Pozvánky

    Poslední měsíc byl plný zajímavých akcí, o kterých Vám bastlíři z projektu MacGyver mohou povědět, protože se na ně sami vydali. Kde všude byli, ptáte se? Objevili se na Installfestu, Arduino Day, Hackaday Europe a tajném srazu bastlířů z Twitteru. A z každé akce pro vás mají zajímavé poznatky.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 669 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Volby

    29.5.2010 15:26 | Jiné

    Tak čumím na stav sčítání a fakt nechápu, jak může mít (zatím) ČSSD a ODS zase nejvíc hlasů, když do teď seděli u koryta a udělali pro lid s odpuštěním ho*no. Buď jsou ty lidi hlupani, že je zase volí, nebo jsou ty volby podvrh a je to celý falešný. Jak mám např. vědět, že poté, co jsem vhodil svůj hlasovací lístek a odešel z volební místnosti, mi ho nějaký pako nevyndalo a nehodilo tam úplně jinej (např. s nějakým ČéeSeSĎákem)? Co když byla celá komise podplacená nějakým ****? Volbám se nedá věřit.        

    Hodnocení: 22 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Dent avatar 29.5.2010 15:27 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Je to bída. Ale i kdybychom dopadli jako Řecko (jakože dopadnem), lidi to tam budou stejně pořád házet té samé bandě zlodějů. Mediální masáž dělá své.
    kotyz avatar 29.5.2010 15:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    pockej si do zejtrka na konecny vysledky. tohle sou jen z prstu vycucany odhady. do ty doby muzes zapracovat na svejch blbejch kecech aby byly jeste vic nejblbejsi ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    29.5.2010 15:34 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Už sa zverejňujú čiastkové výsledky (spočítané sú hlasy z viac ako 27% okrskov), takže až tak nepresné to určite nebude. ;)
    Grunt avatar 29.5.2010 15:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Už se sčítá? Kde? (resp. kde jsou předběžné výsledky)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    29.5.2010 15:36 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    29.5.2010 15:37 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    vain avatar 29.5.2010 16:12 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Úplně nejlépe na Volby.cz
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Milan Vít avatar 29.5.2010 16:14 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    A ještě lépe než nejlépe na http://www.vysledkyvoleb.cz/ :-) Bez Flashe, hodně přehledně a s průběžným přepočtem hlasů na mandáty.
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    vain avatar 29.5.2010 16:22 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    To sou mi věci =) Dík.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    29.5.2010 20:06 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    volby.cz je oficiální web Českého statistického úřadu a tudíž nejdůvěryhodnější a opravdu on-line. I když ten naproste bezúčelný Flash nechápu.

    Nicky726 avatar 29.5.2010 22:18 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    No, aby mi mohli shodit prohlížeč, žejo...
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    xkucf03 avatar 29.5.2010 22:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše ADSL
    Mně zase odpojili internet, asi na dvanáct hodin, asi abych nemohl komentovat volby. Hrůza. Ještě to sehráli tak, jako že to vypadlo všem, ale moc jim to nevěřím.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    otasomil avatar 29.5.2010 15:36 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    To, ktera strana bude u koryta je davno rozhodnuto uz pred volbama. Volby to je jen zasterka. Ovsem pekne draha teda.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    29.5.2010 15:38 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Citation/proof needed.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Marek Bernát avatar 29.5.2010 18:07 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    Proof by conspiracy. To nepoznáš? :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    David Watzke avatar 29.5.2010 15:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Kdyby měl každej občanku s čipem (jak je v plánu), tak se nic počítat nemusí - bylo by to hned a spolehlivě.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.5.2010 15:47 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    A ako by sa to kontrolovalo? Teraz sa aspoň dajú prepočítať papierové hlasy, takže je tam aspoň pocit, že to nie je sfalšované (číslam v nejakom počítači bude určite veriť menej ľudí).
    David Watzke avatar 29.5.2010 15:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Kontrolovalo by se to normálně, prostě query na DB :-D Každej čip by byl unikát.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.5.2010 16:55 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    zdravim,

    premyslel jsem o tom take. Bylo by to pekne.

    Ma to ale jeden hacek. K volbam se musite dostavit fyzicky. U elektronickych voleb ne. Pak muze ve skutecnosti volit nekdo jiny. Ano, beru to, ze klasicke volby lze ovlivnit take tak, ze pujde volit nekdo z donuceni (musi prinest zpet volebni listky). Elektronicke volby by vsak byly o dost levnejsi.

    Nazor ? Neni jednoduche toto rozlousknout.

    gf
    David Watzke avatar 29.5.2010 17:28 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    No tak by se třeba muselo stejně jít tam fyzicky, ale jen pro ověření, zda opravdu hlasuje ten danej člověk.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.5.2010 18:00 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    jo, to vypada jako funkcni model.
    29.5.2010 17:29 Muchotravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Na Slovensku si môžeš vypýtať náhradnú sadu lístkov, takže ak ten človek nejde s tebou do volebnej miestnosti, nemá šancu zistiť, koho si volil.
    29.5.2010 17:31 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    To samé tady. Resp. tady nemáš šanci zjistit jak někdo volil, pokud s ním nejdeš za plentu. A to nesmíš, protože zákon.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    thingie avatar 29.5.2010 17:34 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Když ho doma zmlátíš, a necháš mu obálku s jediným hlasem, dovedeš až k urně, pohlídáš aby nedostal náhradní lístky, tak za plentou už si žádný jiný lístek nevykouzlí. Jasně, nikdy nezjistíš, jestli ten lístek i tak třeba nesněd a nehodil tam prázdnou obálku, ale lepší než nic.
    Růžové lži.
    29.5.2010 18:01 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Problém s touto metodou je, že by se v potřebném měřítku nevyplatila. Existují levnější a účinější metody.
    29.5.2010 18:36 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Elektronicke volby jsou levnejsi jen v teorii, v praxi spis ne (protoze se ruzni dodavatele prizivuji na dodavce volebniho SW/HW). Co se tyce jejich zabezpeceni, zase, teoreticky je mozne je zabezpecit lepe nez volby papirove (coz je relativne novy objev, zalezitost poslednich nekolika let). Ovsem prakticky je problem v tom, ze prostym lidem nevysvetlite, jak to zabezpeceni funguje (obecne je obtizne pochopit ho bez znalosti pomerne znacneho matematickeho aparatu). Z toho vyplyva, ze papir je nejpraktictejsi - kazdemu je jasne jak to funguje, v cem to je bezpecne.
    xkucf03 avatar 29.5.2010 16:58 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    A pak si stačí vySELECTovat ty, co byli proti a trochu je podusit, třeba v práci nebo ve škole :-D Děkuji nechci.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    David Watzke avatar 29.5.2010 17:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    To je fakt, potom by nebylo tajný kdo jak hlasoval, to jsem si neuvědomil...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    31.5.2010 07:29 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Mohlo by být, záleželo by na technické realizaci. Pokud by si měl tabulku
    t_hlasovali:
     * c_cislo_cipu
    
    t_pro_koho
     * c_id
     * c_id_strany
     * c_id_preferovaneho_kandidata
    
    Tak je to stejně anonymní jako papírové volby - neukládá se kdo pro koho, ale zvlášť informace kdo a zvlášt informace pro koho. Nicméně, ano pokud by se daná státní autorita snažila výsledky zjistit, zjistit by to šlo (odposlouchávání datového streamu po dešifrování z SSL spojení, modifikace aplikace aby měla ještě nějaké skryté tabulky do kterých by se ukládala vazba uživatel - volba), ale to by šlo i u papírových voleb (například skryté kamery za plentou), jen realizace je složitější, než úprava pár řádků v aplikaci.
    xkucf03 avatar 31.5.2010 09:17 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Takhle by to šlo (i když stejně by se daly spárovat na základě pořadí ID nebo data, záleželo by na konkrétní realizaci).

    Kam na tyhle konvence chodíš? (t_, c_)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    31.5.2010 10:04 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    t_ jsem viděl v nějakém projektu na kterém jsem dělal a c_ jsem si analogicky vycucal z prstu :D:D
    Grunt avatar 29.5.2010 15:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    No ty vole. Tak teď jsem to viděl na Nově a zatím mám z toho takový pocit, že jsem se ani nemusel obtěžovat (jako 40% voličů-nevoličů). To by mě fakt zajímalo kdo to vůbec volil, protože to by si člověk řekl, že ty strany, které se tam cpou nemohl odvolit nikdo z mého okolí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dalibor Smolík avatar 29.5.2010 15:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Co když byla celá komise podplacená nějakým ****?
    U nás je možné všechno, ale tohle asi ne ..lidé holt u nás dávají přednost transparentním stranám, od kterých se ví, co lze čekat - nic jiného v tom nebude.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 29.5.2010 17:08 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    U nás je možné všechno, ale tohle asi ne ..
    Souhlas. Ve volebních komisích jsou zástupci všech stran a to by ten někdo musel podplatit všechny členy, což mi připadá absurdní. Já bych spíš řekl, že je to naopak docela překvapivé a pozitivní, že největší strany získaly tak málo. Ještě k té transparentnosti - je otázka, co se vyvine např. z Bradka Kohna a VV, to teda opravdu nevím.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Jendа avatar 29.5.2010 17:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    JJ, a navíc by musel uplatit hodně komisí, protože změna v jedné se v celostátním měřítku neprojeví.
    Jendа avatar 29.5.2010 15:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Tak asi jsou lidé se současnou politickou situací spokojení, když volí pořád ty samé :-).
    29.5.2010 16:01 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Nějaká podivná asociace mi připoměla tenhle xkcd dil.
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    kotyz avatar 29.5.2010 16:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    nebo sou lidi tak blby ze se nikdy nepouci ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    tomboytom-deviant avatar 29.5.2010 16:03 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Velká část voličů jsou prostě "knedlo, vepřo, zelo".
    29.5.2010 17:00 Robotics
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Chce se mi z většiny lidí blejt! Furt remcaj a nakonec volí stejný svině, který už tam byly..... takže tyhle zmr..dy proklínám: chcípně te.
    vain avatar 29.5.2010 17:19 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Přesně takhle bych to asi neřekl, ale... Všichni se kasají, jak budou volit malé strany, ať se ti zloději "nahoře" alespoň obmění a nesedí tam zaháčkovaní pořád ti samí, a nakonec tam sou ti samí zm*di.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    vencour avatar 29.5.2010 17:21 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    Vypadá to hustě, ČSSD 22%, ODS 20%, TOP09 16%, VV 11%, to dá ODS+TOP+VV koalici a nic se nezmění ... a Piráti necelý procento :-(

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Grunt avatar 29.5.2010 17:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    a Piráti necelý procento
    No jo. Docela škoda. I nácci mají víc. I tak mě překvapilo kolik lidí pro ČPS hlasovalo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    29.5.2010 17:32 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    tomu dost dobre nerozumim - jak nic se nezmeni ? - Paroubek dostal pres hubu a pravice bude moct sestavit stabilni vladu, nyni budou preci zamestnavatele moci konecne generovat pracovni mista - to , co je cilem kazdeho zamestnavatele. A nebude dalsi zadluzovani a pritom klesnou dane, omezi se korupce - o to uz se knize a John postaraji. Vam je to malo?
    Grunt avatar 29.5.2010 17:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Paroubek dostal pres hubu a pravice bude moct sestavit stabilni vladu, nyni budou preci zamestnavatele moci konecne generovat pracovni mista - to , co je cilem kazdeho zamestnavatele.
    LOL, teorie dobrá.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 29.5.2010 17:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    modprobe ironie
    Grunt avatar 29.5.2010 17:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Leda, no.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vencour avatar 29.5.2010 17:41 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    Nepřijde mi, že by ODS byla státotvorná pro stát. Pro sebe samé spíš. Když mne překvapí, fajn.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 29.5.2010 17:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    Ad VV a TOP09: ta samá připomínka, jestli se mezi nimi najde nový Alois Rašín apod., budu příjemně překvapený. Je co dělat, u nás v ČR.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    29.5.2010 20:15 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    A podnikatelům uvolním opratě a hezky to před sebou potlačíme, než to krachne do další krize. Chudáčkům bankám pak ztrátu uhradíme ze státního rozpočtu. Co na tom, že budou konkrétní miliardy, a hned, oproti těm ze státního dluhu.

    Když slyším tady ty laciné recepty typu "snížíme daně a vše se samo zlepší", připomíná mi to propagandu KSČ po válce ("znárodníme a vše se samo zlepší"). A stádo ovcí to baští. Kdo to říká je vcelku jedno, hlavně že se to dobře poslouchá a každý to pochopí.

    Acci avatar 29.5.2010 20:17 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    A která že zvolená strana chce snižovat daně?
    29.5.2010 20:31 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    ODS, TOP09 - v programu sice mají zachování současných, již snížených daní, ale když si najdeš vyjádření čelních představitelů pro média, tak všichni prohlašují, že o nějakém snížení uvažují.

    Dalibor Smolík avatar 29.5.2010 23:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    konecne generovat pracovni mista - to , co je cilem kazdeho zamestnavatele.
    Proboha, a zaměstnance ne?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.5.2010 17:21 asdfghjkl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Volil jsem CPS, ale uprimne, jako realista jsem nadsen. Pablbek s KSCSSD dostal na hubu, nepojedeme do řecka a prodejni Lidovci mizi v propadlisti. Trikrat hura.

    Narode cesky. Jsem rad ze nejsi debilni! :-D
    Jendа avatar 29.5.2010 17:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    nepojedeme do řecka
    To si jenom myslíš. Nezdá se mi, že by ODS nějak vetovala deficitní rozpočet...
    29.5.2010 17:31 asdfghjkl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    To se nyní ukáže. Osobně mám větší naději, že zmíněné tři strany budou rozpočet spravovat lépe než paroubek. Do roku 2006 vládl Paroubek, země ekonomicky rostla a on jenom navyšoval státní dluh. Místo aby ho ssnižoval vyrobil v době prosperity největší schodek v historii! Po výměně vlády dokázal Topolánek s Kalouskem srazit deficit ze 150 na 40 miliard. Proto si myslím můžu doufat v dobrou správu státních financí.
    29.5.2010 22:43 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Osobně mám větší naději, že zmíněné tři strany budou rozpočet spravovat lépe než paroubek.

    To by mne zajímalo, z čeho pramení váš optimismus. Historie ukazuje něco úplně jiného. Ale lid holt spíš než na čísla dá na hesla na bilboardech.

    30.5.2010 00:09 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Zkus tak trefně okomentovat i ty následující 4 věty :-)
    30.5.2010 01:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Myslíte tu demagogii o snížení deficitu, která chválí Kalouska za číslo, kterého bylo dosaženo v posledním roce, kdy se ještě vybíraly daně podle starých sazeb a ne podle těch, které vymyslel spolu s Topolánkem? Ta snad ani komentář nepotřebuje.
    30.5.2010 02:01 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Podle těch starých sazeb snad před tím vybírala daně i ČSSD a zasekli tech 150 mld. Mě hlavně zajímalo okomentovat tohle: "Do roku 2006 vládl Paroubek, země ekonomicky rostla a on jenom navyšoval státní dluh."
    30.5.2010 08:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Buď máte problémy s pamětí nebo jste až příliš podlehl volební kampani "ČSSD = Paroubek". Paroubek totiž vládl přibližně jeden rok. Ano vlády z období 2002-2006 se chovaly ekonomicky dost nezodpovědně, ale Topolánkova vláda (s Kalouskem na postu ministra financí) je v tomto ohledu hravě strčila do kapsy. A mimochodem, před nimi tu byla koaliční vláda, KDU-ČSL byla členem té koalice a jejím předsedou byl starý známý pan Kalousek.
    30.5.2010 09:14 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Jak tedy vysvětlíte, že ČSSD dělala za Sobotky největší strukturální sekery v historii a následná vláda toto snižovala? Vždyť s horšími výsledky HDP dokázala dosáhnout nižšího deficitu absolutně i relativně.
    29.5.2010 17:31 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Vždyť dělala co mohla. Co konkrétně myslíš?
    Jendа avatar 29.5.2010 17:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Co třeba hlasovat ne a ne zdrhnout ze sálu?
    29.5.2010 17:54 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Bála se rozpočtového provizoria. Podporovala různé další Janotovy balíčky a levice s KDU je smetla pod stůl. Musíš vidět věci v kontextu.
    29.5.2010 18:42 lacik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    a Íčko Langer je vyautovaný, díky, Olomoučáci. Jen aby ti, co jsou před ním, se nevzdali "ze závažných důvodů", podepřených lidmi po Mrázkovi, mandátu a nevytáhli ho zpět do parlamentu.
    29.5.2010 20:18 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    To je jediné, z čeho mám v těchto volbách obrovskou radost. Jen je škoda, že nebude nijak trestán, za všechny ty škody, co našemu státu nadělal.

    30.5.2010 09:22 mirek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Český národ je když ne debilní, tak minimálně nepoučitelný. Prostě musí pořád šlapat do stejného lejna. Kdo proboha může volit ODS, ČSSD, TOP09 a VV ?? První dvě ukázaly,že nic neumí, TOP09 je uměle vygenerovaná strana se silnými řečmi a VV je strana bez vize, která vygenerovala volební program na základě anket. Děsím se, že Nečas bude premiér a že vládnout tu bude zase ODS s přisluhovači s TOP99.
    30.5.2010 09:43 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Kritizovat umí každej, jakou že to lepší možnost preferuješ?
    29.5.2010 17:22 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Tak já to sleduji na ČT, a tam už celé hodiny všichni mulví o tom, jaká je to senzace, že zavedené strany dostaly tak málo, že pro ČSSD i ODS je to největší debakl v historii, a že tak vysoký podíl nových stran nikdo nečekal. Zarážející je i to, jak moc se předvolební průzkumy, které předpovídaly vysoké vítězství ČSSD, letos sekly. Možná to je i potvrzení toho, jaká blbost je dávat na velmi pochybné předvolební průzkumy (nebo je vůbec zveřejňovat) a celé měsíce strašit tím, že když nevolíte velké strany, váš hlas propadne. Výsledky to pak zbytečně deformuje.

    Takže ono je to relativní. Asi těžko jsme mohli čekat něco radikálnějšího. Člověk musí být realista. Což mi mimochodem připomíná, že budu zvědavý, co tady o tom napíšou zástupci ČPS, kteří hýřili neuvěřitelně naivním optimismem a už se pomalu viděli ve sněmovně.
    29.5.2010 17:29 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Což mi mimochodem připomíná, že budu zvědavý, co tady o tom napíšou zástupci ČPS, kteří hýřili neuvěřitelně naivním optimismem a už se pomalu viděli ve sněmovně.
    Eh, lol. Jako vnější pozorovatel myslím, že pro Piráty je výsledek cca 0.8% úspěch. Jo, není to ani na státní příspěvek, ale jak říkám, jelikož to je nová a dost vyhraněná strana, jedná se alespoň z mého pohledu o úspěch (vždyť mají víc něž SSO - a ti jsou daleko známější a míň vyhranění).
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    vencour avatar 29.5.2010 17:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    Podstatné bude především, jak se myšlenky o svobodě internetu ujmou a zda nezapadnou, i k tomu mohla role ČPS pomoci.

    P.S. fakt rychle sečtený výsledky.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    thingie avatar 29.5.2010 17:46 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Fakt rychle?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Embarrassingly_parallel

    Známe? :)
    Růžové lži.
    vencour avatar 29.5.2010 17:52 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    Podle onoho linku je 98.5% hlasů sečteno. Pamatuju, že něco takového bylo až pozdějš večer (?).

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    29.5.2010 17:56 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Tenhle link je aktuálnější.
    29.5.2010 17:34 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    No vidíš, a kdo volil piráty, Zemana nebo Bobošíkovou a i KDU tak propadl. Máš ještě nějaké další poznámky? Jinak volební průzkumy odrážejí momentální rozložení nálad voličů. I exit polls vyšly v rámci statistické odchylky 2 % a většinou byl rozptyl mnohem menší. Pokud není někdo dost inteligentní na to, aby jim přisoudil správnou váhu, tak je to jen a jen jeho blbost. A dobře tak Paroubkovi.
    30.5.2010 15:52 rudiik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Což mi mimochodem připomíná, že budu zvědavý, co tady o tom napíšou zástupci ČPS, kteří hýřili neuvěřitelně naivním optimismem a už se pomalu viděli ve sněmovně.
    Tak ve sněmovně jsme se opravdu neviděli, to by nebyl optimismus, ale zázrak. Ti optimističtější doufali ve 3 procenta, méně optimističtí alespoň v 1.5%. Bohužel se povedlo "jen" 0.8%, což je z jednoho pohledu prohra, ale z druhého obrovský úspěch na stranu, co je tu rok a za sebou nemá podnikatele s milióny po kapsách. Lehce jsem se pousmál nad doufáním v jednom příspěvku, že se s ČPS za 4 roky snad již nesetká. Neviděl bych to tak. Naopak nás to motivuje k další práci :-) Díky všem, co nás podpořili!
    danaketh avatar 29.5.2010 18:21 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Dobrá věc se podařila, socani to ani s komunisty nemaj šanci dát dohromady. Kromě toho se ukázalo, že lidi mají raději staré známe zloděje, u kterých vědí co čekat a tak jsou Svobodní a ČPS propadák roku :) Jenom VV jsou trochu překvapení ale tam to IMO dělá Johnův xicht.

    Osud Řecka nám v dohledné době tedy nehrozí, takže hromadné propouštění a odchody firem do zahraničí jsou snad taky zažehnány. Teď se můžeme jít pořádně nalejt :)
    xkucf03 avatar 29.5.2010 18:34 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    ale tam to IMO dělá Johnův xicht.
    O tom to bohužel je, demokracie u nás není dosud tak vyspělá, pro většinu lidí je stále důležité, jak politik vypadá, jak mluví a že ho dřív viděli v televizi – nikoli to, co říká (obsah sdělení) a co dělá nebo je schopný dělat.

    V tomhle bychom si měli vzít příklad z Lenina:
    Člověka soudíme ne podle toho, co o sobě říká, nebo co si o sobě myslí, ale podle toho, co dělá.
    :-)
    Teď se můžeme jít pořádně nalejt :)
    Vyhrál jednooký* mezi slepými, nevidím to jako moc velký důvod k oslavám.

    *) tím nemyslím ČSSD, ale „pravici“ jako celek
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    29.5.2010 21:23 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    zdravim,

    >Vyhrál jednooký* mezi slepými, nevidím to jako moc velký důvod k oslavám.

    >*) tím nemyslím ČSSD, ale „pravici“ jako celek

    dobre okomentovani a dobry postreh.

    Priznam se, ze mam podobny nazor. Zejmena proto, ze v minulych volbach chtela kazda strana a pidistrana utrhnout nejvice a pak se na nicem nikdo nedohodnul.

    Dalsi vec je, ze pravice v Cechach poradne neexistuje. Spise je to jiz jen stred.

    Co potesilo, ze levice dostala na frak. I kdyz.... Muze sestavovat vladu a co kdyz se nejaka strana trhne od stavajiciho bloku ? Ve finale pak mohou socani vladnout dale. A dokud nebude vlada, tak si nedovolim moc dopredu odhadovat, co bude. Ono pred volbami se strany hadaji, maji predsevzeti, ale po volbach prijde tvrda realita.

    Kazdopadne optimismus je. Dost udalosti potesilo. Cesky rybnik se procistil. Volici prekvapili.

    Jsou to i zajimave zkusenosti. Stvave kampane funguji jen urcitou dobu a hodne spatne se udrzuji na uzde. Pro ceske lidi v rozhodovani take dost znamena nejaky narodni uspech(hokej).

    Co dal ? Opet uz tolik nesledovat politiku jako ted okolo voleb. Podminky pro zalozeni moji firmy budou pristi rok lepsi a snad nebudou progresivni dane.

    Byl to dneska zajimavy den. Konecne zacinam neco malo programovat s knihovnou jgraph.

    gf

    Dalibor Smolík avatar 30.5.2010 12:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Dalsi vec je, ze pravice v Cechach poradne neexistuje. Spise je to jiz jen stred.
    A těžko bude existovat. My jsme takový "levičácký" národ, už od dob husitů. A pokud jde o úspory a "utahování opasků", tak tomu nakloněni nejsme vůbec. Tak etablovat se tady jako pravicová strana - to by nevedlo k úspěchu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jendа avatar 30.5.2010 12:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Dalsi vec je, ze pravice v Cechach poradne neexistuje. Spise je to jiz jen stred.
    SSO mi přijdou jako hodně pravá pravice.
    corwin78 avatar 29.5.2010 19:10 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Je pravda, že jsem očekával lepší výsledek pro ČPS, nicméně z malých stran jsme získali nejvíce hlasů (tedy hned po fašounech), což je vzhledem k prostředkům, které jsme na volby měli skoro malý zázrak. Každopádně jsme v prvních volbách dosáhli lepšího výsledku než naši Švédští kolegové, kteří jsou nyní třetí největši stranou ve Švédsku. V žádném případě neskládáme zbraně, ale míříme ke komunálním volbám a těšíme se na volby do euro parlamentu, kdebychom se rádí připojili k ostatním kolegům z pirátských stran.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    thingie avatar 29.5.2010 19:13 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Co chce ČPS nabídnout v komunálních volbách?
    Růžové lži.
    xkucf03 avatar 29.5.2010 19:17 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Sdílení
    Asi komunální Torrent a DC++ servery v každé vesnici :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    corwin78 avatar 29.5.2010 19:18 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Minimálně propagaci otevřené státní správy a nabourání současného korupčního prostředí. Také jsme byli často kritizováni, že nemáme s politikou zkušenosti, takže je komunální úroveň dobrá příležitost, jak je získat.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    thingie avatar 29.5.2010 19:21 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    No, já bych třeba do města volil politika podle toho, jestli slíbí, že zajistí opravu nádraží a dá odstřelit starý komunistický kulturák. Ne podle obecného slibu, že něco udělá s otevřenou státní správou…
    Růžové lži.
    Marek Bernát avatar 29.5.2010 19:23 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    Ty volíš politikov podľa sľubov? Ach jaj...

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    thingie avatar 29.5.2010 19:24 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    A podle čeho jiného?
    Růžové lži.
    Marek Bernát avatar 29.5.2010 19:36 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    To je pekne blbá otázka. Podľa osobnosti napríklad. Je ten človek spoľahlivý/hodnoverný? Je odborník vo svojej oblasti? Akú má politickú históriu? Atď. Sľuby sú tá najľahšia vec na svete. Ak ti sľúbim, že ti zajtra dám milión, budeš ma preto tiež mať radšej? :-) Jeden by povedal, že za tých x rokov nesplnených sľubov už ľudia pochopia, že je to len politická kampaň s nulovým reálnym dopadom. Nepochopili...

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    thingie avatar 29.5.2010 19:45 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    To je u ČPS technicky vzato rovná nula.
    Růžové lži.
    Marek Bernát avatar 29.5.2010 20:13 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    0 je stále lepšie ako -\infty u väčšiny veľkých strán... Ale ak to berieš takto (že sa nedá veriť nikomu), tak nemusíš ísť voliť tak či tak...

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    thingie avatar 29.5.2010 20:31 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Pokud by byly ty sliby relevantní a ta strana přiměřeně otevřená, tak bych se zajímal i po volbách.
    Růžové lži.
    Marek Bernát avatar 29.5.2010 20:42 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    Uvidíme. Ale ja veľké prekvapenia nečakám.

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    thingie avatar 29.5.2010 20:51 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Neuvidíme, na komunální volby kašlu :)
    Růžové lži.
    corwin78 avatar 29.5.2010 19:38 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Marek má pravdu, naslibovat umí každý. Ostatně pokud chceš abych ti slíbil opravu nádraží a odstřelení kulturáku, tak tvůj dotaz ztrácí smysl, protože netuším odkud pocházíš, takže ti ani nemohu nic slibovat. Já jsem z Ostravského obvodu Jih a myslím, že mezi prvním bych si posvítil na to, proč bylo fungující opensource řešení na ÚMOb Jih nahrazeno proprietárním, samozřejmě draze zaplaceným. Dále máme řadu problémů s rozpadajícími se podchody v celém obvodu a myslím, že budce nutné řešit kulturu života v "ghetu" jménem Dubina atd.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    thingie avatar 29.5.2010 19:50 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    To jistě. Jenže pokud něco v tomhle městě chci (krom jeho vybombardování do základů, ale to si asi politik do programu nedá), tak je to to nádraží, kulturák a fungující MHD, místo čehož teď tu je jenom imitace. Tradiční slib je zase naopak třeba silniční obchvat, který je mi šumák a nechci ho. Takže i ve slibech se dá něco najít. Jaká jsou řešení na MÚ ví možná tak MÚ, a nikoho to tu asi nezajímá. A já teda nevím, co od ČPS jako strany v tomhle čekat.
    Růžové lži.
    corwin78 avatar 29.5.2010 19:56 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Jsem si jistý, že během předvolební kampaně se to od místní organizace ČPS v tvé obci, nebo kraji dozvíš :-) A pokud nechceš jen čekat, co se bude dít, dej se k nám a přilož ruku k dílu.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    thingie avatar 29.5.2010 20:03 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Nojo. Jenže on je tu ještě jiný fígl. Komunální volby jsou pro mne naprosto dokonale bezcenné „díky“ institutu trvalého bydliště.
    Růžové lži.
    Marek Bernát avatar 29.5.2010 20:23 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    To je pravda. Pre mňa ešte viac ako pre teba, lebo ja mám trvalé bydlisko na Slovensku, ale žijem už roky v Česku... Na druhej strane, asi je rozumné, že ku komunálnym otázkam sa môžu vyjadrovať len dlhodobo preukázateľní obyvatelia. Napr. by bolo čudné, keby som ja mohol rozhodovať o dianí v Prahe, keď som tu len pár rokov a o rok tu už asi nebudem...

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    danaketh avatar 29.5.2010 19:30 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Ehm, já se státní správou musím komunikovat celkem často a přiznám se, že absence open-source je mi úplně ukradená - prostě jim to posílám jak mám - ještě se mi nestalo, že by mi to odmítli. Jediné zlo vidím v Software602...

    Korupční prostředí nenabouráte, korupce byla, je a bude, to je jako bojovat s větrnými mlýny. S tou nelze nic moc dělat.

    Spíš bych uvítal, kdyby se nějaká strana pokusila státní správu zefektivnit (ne, to s open-source nemá nic společného). Bylo by fajn, kdybych nemusel jedno lejstro posílat 10 ouřadům. Ono tedy není pokaždé stejné, políčka jsou přeházená... Ale ve finále je to naprosto to samé. Přitom by stačilo to poslat jednomu a ostatní ať si jim řeknou o to co potřebují...
    corwin78 avatar 29.5.2010 19:42 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Souhlasím s tebou, ostatně tebou navrhovaný single point of contact s úřady je již od začátku jedním z bodů našeho programu
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    xkucf03 avatar 29.5.2010 19:55 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Něco jako Czech Point? :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    corwin78 avatar 29.5.2010 19:59 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Ano, Czech point je dobrý začátek. Po prvotních problémech s touto službou už vcelku solidně fungují a dá se na nich dále stavět.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    xkucf03 avatar 29.5.2010 20:14 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Videobudky pro styk s úřady
    Já jsem s czech pointem docela narazil – v praxi tam sedí baba-pošťačka, která teoreticky má zařídit cokoli, ale prakticky nerozumí ničemu (jen té poště) a nedokáže poradit (což by úřednice na úřadě dokázala). Tak jsem si říkal, že by byly fajn takové budky, kde by byla webkamera a počítač a mohl bys z jakékoli pošty navázat videokonferenci s úřednicí z konkrétního úřadu, která je k těm věcem kompetentní. Samozřejmě by to běželo na Linuxu a otevřených kodecích, celé svobodný software :-) A ještě by to mělo podporu pro elektronický podpis na čipovce, abych mohl autorizovat, co té úřednici posílám. Jo a ještě by ta úřednice měla být hezká a příjemná (ale ona je to asi utopie i bez toho).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 29.5.2010 20:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Videobudky pro styk s úřady
    Tak jsem si říkal, že by byly fajn takové budky, kde by byla webkamera a počítač a mohl bys z jakékoli pošty navázat videokonferenci s úřednicí z konkrétního úřadu, která je k těm věcem kompetentní.
    Tak to už by bylo nejhezčí, kdyby úřady byly dostupné přes SIP z pohodlí domova.
    a ještě by ta úřednice měla být hezká
    To by úřady musely mít dostatečně výkonný cluster na on-the-fly úpravu obrazu :-).
    thingie avatar 29.5.2010 20:33 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Videobudky pro styk s úřady
    „Hledáme holky na videochat -- Městský úřad“
    Růžové lži.
    29.5.2010 23:57 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Videobudky pro styk s úřady
    a ještě by ta úřednice měla být hezká To by úřady musely mít dostatečně výkonný cluster na on-the-fly úpravu obrazu :-).
    Úplně by stačila botka (:-D) od IKEy.
    Rezza avatar 29.5.2010 20:48 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Videobudky pro styk s úřady
    Musis jit na vetsi postu - na male to fakt nema smysl...
    danaketh avatar 29.5.2010 21:24 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Problém je v tom, že ČPS je zaměřená na jednu konkrétní věc, která ovšem většině populace nic neřekne. Když se na to pak podívám, tak sice vím o co jde ale je to jedna věc, navíc zcela nezásadní a nijak výrazně neovlivňující mou budoucnost.

    Pak tedy nemám důvod volit ČPS a radši hodím hlas ODS nebo TOP09, které sice tu jednu konkrétní věc nemají ale zase mají "řešení" těch zásadních věcí, které ovlivňují můj život zásadním způsobem (daně, pojištění atd.).

    Protože otevřená státní správa by byla fajn ale těch pár tisícovek, co dám za jednu kopii Windows abych se nerozčiloval pokaždé, když s nimi chci komunikovat, to je malá cena, kterou si stejně hodím do nákladů.

    Hádám, že většina voličů ČPS jsou ajťáci, kteří jsou zaměstnanci nebo lidé, pro které je necenzurovaný internet podstatnější než jestli zítra budou mít co do huby. A to prostě není a nebude solidní základna, na které se dá stavět. Podle mého názoru by ČPS nejdřív měla nabrat schopné jedince, kteří budou schopni přinést i volební program pro obyčejné občany, případně alespoň podnikatele.

    Babička se mě totiž ptala koho má volit (nj, ona myslí hlavně na to, aby se její vnoučata měly dobře) a sama od sebe zavrhla ČPS, protože vůbec netušila o čem to píšete a myslela si, že je to jen nějaká recese.
    30.5.2010 00:05 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Jo to je fakt. Kdyby ČPS měla návrh na správu ekonomiky apod. s prioritou blízkou svobody internetu, tak by spousta lidí co radši volili ostatní strany, volila ČPS.
    29.5.2010 19:30 Jirkus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Ať žije kníže : http://jta.org/news/article/2009/01/12/1002173/schwarzenberg-on-israel-and-hamas
    29.5.2010 20:20 Robotics
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Achjo,... čekal sem u pirátů aspon 3% aby dostali nejaký peníze a to že měli méně než fašisti to mě štve :-(.
    29.5.2010 20:48 danc | skóre: 21 | blog: Blog nejen o Linuxu | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    myslim, ze neni takovy problem pohlidat / zkontrolovat si svuj hlas

    ja treba volil Piraty + zakrouzkoval jsem si na listku celkem nepravidelne preferencni hlasy

    na strankach volby.cz pak staci overit, ze v tvem konkretnim okrsku byl takovy hlas / preferencni hlasy zapocitan

    (vzhledem, ze v nasem volebnim okrsku volilo Piraty 7 lidi, a "moje" preferencni hlasy ve statistice jsou, mam prakticky 100% jistotu, ze muj hlas byl zapocitany :-)))
    Jardík avatar 29.5.2010 22:11 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Mi tam máme 4 (včetně mě), preferenční hlasy jsem ale nedával.
    Věřím v jednoho Boha.
    29.5.2010 22:06 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Úplně spokojen nejsem, stejně jako v minulých parlamentárních volbách jsem to tam hodil Zeleným, v minulém období jsem s nimi byl -- asi jako jeden z mála -- poměrně spokojen, možná protože jsem nečekal zázraky. Přinášeli témata, která jsem odjinud neslyšel, uvidíme, kam se to posune teď, budu to určitě sledovat.

    Neméně jsem však zvědav na vývoj v ostatních stranách. Třeba co se sebou udělají lidovci. Nikdy jsem je nevolil, ale fandím pestré politické scéně, možná je dnešní neúspěch vyburcuje k něčemu zajímavému.

    Snad nejvíc jsem zvědav na další vývoj v sociální demokracii, doufám, že se odkloní od "programu dle průzkumů" a začne se projevovat jako konstruktivní sociálnědemokratická strana. Lidi na to mají, myslím, že je i poptávka a to i mezi mnoha členy (dle informací, které mám -- na škole kolem sebe mám samé levičáky :D Potřebujeme i kvalitní opozici (to píšu obecně, samozřejmě ČSSD ještě v opozici není a nemusí být).

    TOP09 vidím jako vítěze těchto voleb, mám pocit, že v podstatě nadiktovala ostatním stranám témata a zahnala je do defenzivy (ať už rétorikou ostřejší ODS, nebo podle mě marketingově nejlepší-pro_ně_nejefektivnější kampaní se Schwarzenbergem jako fanglí (bez urážky)). Pokud by se podařilo využít "módy TOP09" mezi mladými a konečně třeba prosadit rozumný model školného na VŠ, už to bych považoval za velké plus (a to říkám jako člověk, který by na tom byl "bit", ale také z vlastní zkušenosti, protože jsem si po dvou letech na VŠ "vzpomněl", že chci úplně změnit obor -- kdybych to musel solit, možná bych byl trochu pružnější. A takových, nebo ještě horších případů vidím kolem sebe mraky.)

    Každopádně je třeba nezapomenout na předvolební sliby a politiky "otravovat". Není samozřejmě radno propadat iluzím, třeba nepomůže ani to, čím víc lidí však rezignuje, tím jsou pravděpodobnější (další) prasárny.
    30.5.2010 11:59 Senior Database Programmer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    Včera jsem se málem pochcal smíchy když jsem videl volební štáb ČPS. Taková banda pošuků a pseudoliberálů!

    Vlevo budoucí ministryňe školství (vysoky boty az tesne pod kolena :-)), potom ministr financii s trickem zakasanym v jeansach (OMG!), dale premier (kozeny gate, kozeny kabat a sitovany tricko s lebky a hustej cross na krku z vietnamskyho butiku :-)) Je to vubec muz nebo zena? :-/)

    90% z nich ma dredy nebo cop a mene nez 25 let....
    xkucf03 avatar 30.5.2010 12:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Fotky
    A fotky seniorního databázového programátora jsou někde na webu k vidění?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    30.5.2010 14:26 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    90% z nich ma dredy nebo cop a mene nez 25 let....
    Ten příspěvek ti kazí fakt, že předseda strany má dredy a je to databázový programátor.
    vencour avatar 30.5.2010 19:26 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby

    Proč by nemohli hrát divadlo Piráti před a během voleb?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    pavlix avatar 31.5.2010 16:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby
    No nic, svoji úroveň vyjadřování a myšlení už jsi ukázal :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.