abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    2.5. 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 525 hlasů
     Komentářů: 22, poslední dnes 10:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    20.1.2009 01:34 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    "Co to sakra meleš ty vořechu?"
    Dalibor Smolík avatar 20.1.2009 09:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Tím ořechem má být autor blogu a proč? Když jsem si přečetl namátkou některé materiály zmíněného webu, jako je například seznam Židů v české kultuře, tak mě zamrazilo. Veskrze jde o vynikající umělce,  jejichž díla mě doprovázejí celý život. Nyní mají být na nějakém seznamu jen z důvodu nějaké rasy, národa či čeho ... Vracíme se do let 1940 a dalších? Nedovolme, aby malost a závist zabránila komukoliv uplatnit svůj talent a um jen proto, že se narodil v jiné rodině než já.   Doufejme, že se jedná o ojedinělý výstřelek a lidi  budou mít nadále zdravý rozum ... :-(  A klidně teď budu riskovat, že mě taky nazvou ořechem.

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.1.2009 09:23 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    To je hláška z Červeného trpaslíka, nemyslím, že by tím auto příspěvku myslel něco vysloveně zlého ...

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    Dalibor Smolík avatar 20.1.2009 09:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    OK, v tom případě beru zpět :-), souvislost s Červeným trpaslíkem mě nenapadla.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.1.2009 10:15 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Az si sjede cerveneho trpajzla, prolozi to kompostem, tak mu to mozna dojde.
    Dalibor Smolík avatar 20.1.2009 10:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Uff,  stačilo .... :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.1.2009 03:02 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Ty jo jako nejdřív jsem si myslel že to je jako nějaká ofiko věc podporovaná státem! :-))) Ty krávo tak ti na to jdou hustě. Nu což, takhle společnost jde doprdele já to řikám pořád. :-)) Pastoušku v horách, hustých lesech, kozy, pušku na záda a FUCK OFF!!! :-)))
    20.1.2009 03:04 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Pastoušku v horách, hustých lesech, kozy, pušku na záda a FUCK OFF!!! :-)))

    ... a potom ti tam niekto postaví diaľnicu :)

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    20.1.2009 07:20 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    A po ní budou mašírovat pluky Dělnické strany do války s araby, židy, fetáky, homosexuály, demokraty, komunisty, adt. atd.... No tě bůh, jdu si to hodit... :-))))
    20.1.2009 09:17 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    :DD
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    Darth Phantom avatar 21.1.2009 16:27 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Sadáme, já tě fakt žeru :D)))). Ty si takový lidový myslitel abclinuxu... Ještě že disponuješ pouze verbálními prostředky, a ne skutečnými prostředky jako opravdový Saddam Hussajn - chemickými zbraněmi na Kurdy. Anebo neexistujícími zbraněmi hromadného ničení, ale to vymysleli jiné moudré hlavičky z Bílého domku a bývalý premiér Velké Británie Tony Balir-gay. Předpokládám, že máš na zahrádce i nějaký ropný vrt :-D )))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 21.1.2009 16:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Předpokládám, že máš na zahrádce i nějaký ropný vrt  )))))

    Při jedné návštěvě USA (zavádění české technologie v kovárenství) jsem byl pozván na farmu jednoho z místních techniků. Tu farmu měl jako koníčka :-).  Řekl mi, že veškeré topení má z vlastních zdrojů a přivedl mě k malému vrtu, který měl na zahradě. Z něho vytékala ropa!  Tak tohle mě fakt dostalo a požádal jsem ho o dvojitého panáka whisky :-D   Ropa na zahradě ... tohle  teda rozhodně na chalupě nemám ...

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 21.1.2009 17:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Při jedné návštěvě USA (zavádění české technologie v kovárenství)
    Já už jsem Vás dávno podezříval, že budete nějaký iluminát, nebo tajný agent CIA :)))))
    Z něho vytékala ropa!
    Ano, ze Sadama Hussajna vytékala ropa. To byl v podstatě jediný důvod, proč se tam ti pistolníci s nejmodernějšími zbraněmi na světě nasáčkovali. Jako byl dřív spojencem USA Usama bin Ladin, tak byl i Irák ve válce proti Iránu podporován Spojenými státy. Jsou to ale zajímavé propletence, jde tu ale jenom o tu ropu na zahrádce různých šejků a ajatolláhů. A tak se vůbec nedivím, že různí ajatolláhové v Iránu, Sadámové v Iráku a jiní vousatí pánové s hadry na hlavách a koránem v podpaží brání různým gaunerským kovbojům, jako je velký myslitel a abstinující alkoholik George Bush :-))))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    20.1.2009 10:27 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Mozna to ma byt vtip, ale s vyhledem dnesni doby casto premejslim o tom, ze by bylo daleko lepsi zit s rodinou (pripadne dalsimi) sobestacne nekde uplne mimo. Ale na to je nas stat moc maly.

    Hlavni motivaci je pro me ale spis to, ze by mi stat nekecal do vychovy deti a nebuzeroval me svoji potrebou mit vsechno pod kontrolou.

    20.1.2009 10:43 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    > a nebuzeroval me svoji potrebou mit vsechno pod kontrolou.

    Tak jeď do Afriky, tam to pod kontrolou většinou nemají. :-)

    20.1.2009 07:19 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Bez laskavého svolení autora blogu, přesto však - uvádím zde základní seznam retardů:

    • Pavel Poláček - tajemník NVI
    • Jan Malý - tiskový mluvčí
    • Pavel Fabian - ředitel

     

    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    Jiří P. avatar 20.1.2009 08:11 Jiří P. | skóre: 24 | blog: programování
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Vypadá to jako další banda magorů, co si založila svůj blog... Sice volají po svobodě projevu, ale muslimům ji odpírají... Každá přehnaně protlačovaná identita je totiž špatná, ať už se jedná o židy nebo muslimy... Nedej bože, když je to navíc pod záminkou náboženství...

    A jak by řekl klasik: "Narval bych je do mišelinky tahat pneumatiky, hajzly nenapravitelný"

    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
    20.1.2009 08:13 Analfabet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Bez vetra sa ani listok na strome nepohne...

    andree avatar 20.1.2009 09:58 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    wtf?

    Michal Fecko avatar 20.1.2009 10:05 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    No že ak sa tomuto bude robit reklama (jedno ci dobra alebo zla), tak sa nato budu namotavat dalsi... :-(
    20.1.2009 08:15 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Sekce "Knihovna" a "Knihy a brožury" taky stojí za shlédnutí. Opravdové perly světové literatury.
    20.1.2009 08:30 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    A Bolševické listy ("deník o všem, co se na uličním výboru nestihlo probrat") znáte?

    20.1.2009 08:31 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Ještě mne napadá portál Hladovec (nebo tak něco), to je taky kvalita. Tam se člověk o Židech, zednářích a vesmírných lidech dozví fakt všecko. :-D

    20.1.2009 09:48 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Hladovec? Kdyz jsem to zadal do Googlu, tak mi (mimo nabidky, zda-li jsem nemyslel spis na hlodavce ci Hlohovec) nasel jen odkazy na lidi toho jmena, pripadne kuriozity typu had, co spolkl ctyri golfove micky :-).
    20.1.2009 11:23 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    On myslí Zvědavce.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    20.1.2009 11:42 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Ale fuj, ty jsi to napsal! To je jako napsat "Microsoft"! Jejda...

    20.1.2009 11:45 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Microsoft. A i horší věci bych uměl napsat! :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    20.1.2009 11:51 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Tak já se nebudu upejpat a napíšu to hezky od plic: Zuzana Bubílková. :-D


    20.1.2009 15:13 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Mne napadla jeste horsi Zuzana ...
    Dalibor Smolík avatar 20.1.2009 15:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Tahle? 

    ;-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.1.2009 11:09 Marx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Ty jsi fakt mimoň, srovnávat stránky národních socialistů, kteří se hlásí k odkazu Adolfa Hitlera a Britské listy, které se snaží přinášet různé pohledy na věci o kterých se v nich píše. 

     

    20.1.2009 11:50 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    To je fakt. Srovnávat web národních socialistů a socialistů je něco naprosto nepatřičného...

    lucorp avatar 20.1.2009 09:46 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

     no ked sa na mna z okienka "ve skratce" vyskerila sprava:

    "peking tajne laserem poskodzuje americke spionazne satelity"

    tak som mal dost :D

    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    20.1.2009 10:13 TsungTeMin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Ty tomu neveris? :-O

    20.1.2009 10:30 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    S tímhle se nemá cenu bavit, zaobírat. Tyhle pakárny jsou věčné, vždycky se najde pár "osvícených" zamindrákovaných pitomců co budou šířit tyhle, donekonečna stejný kraviny. Pokaždé je to zabalené do nějaké vkusné škatulky šíření svobody projevu, prosperity, bezpečí... následuje logický postup argumentace, který jen tu a tam přeskočí o (řádný) kus dál a zase logicky tiká. Kurt Vonnegut v románu Matka Noc to nazývá "Kukačky v pekle" Jestli se nepletu. Takže na to občas někdo skočí. Až jich na to skočí hodně, tak jsme zase na pár let v řiti a nebo mrtvý.

    Hubit, no, něco na tom je. Nebo alespoň separovat. Vymluvit jim to nejde, je to jejich smysl života, jejich pocit důležitosti, ten si sebrat nedají.
    20.1.2009 10:38 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Jenže tihle pitomci se pak stanou kladivem, kterým nás budou politici mlátit po hlavě, až nám budou chtít cenzurovat internet.
    ^D
    vencour avatar 20.1.2009 10:40 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Stačí požádat/nařídit ISP o zrušení daného hostingu a nemusí se kvůli tomu nic cenzurovat ... zase jedno pohodlné, populistické a krátkodobé gesto ... cenzůůůra.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    20.1.2009 11:36 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Podle WHOIS a IP adresy neni hosting na uzemi CR - podle MaxMindu je v USA, hostovany firmou Bluehost ve meste Orem ve state Utah.
    vencour avatar 20.1.2009 13:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    To jsem našel taky a předpokládám, že to neni až takovej problém aspoň požádat o pozastavení oněch služeb, pokud o to stát skutečně stojí ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    20.1.2009 14:49 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    V USA narazíš na svobodu slova. Nezrušíš proto nic.
    Only Sith deals in absolutes.
    20.1.2009 15:29 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Což nic nedokazuje, protože klidně mohou mít server doma pod postelí a mít natažený tunel do USA.
    20.1.2009 21:27 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    A to není cenzura?;-)
    20.1.2009 10:50 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    To je dost možné. Ovšem pokud někdo bud chtít cenzurovat internet, hůl si najde.

    Ovšem jde i o to, abych přihodil trochu své paranoi, chce-li "někdo" internet cenzurovat. Vždyť je to kouzelný zdroj informací o lidech, o jejich smyšlení, zájmech, prožívání volného času, preferencích obchodů, zboží a stran. Na internetu lidé o sobě všechno dobrovolně napráskají, už ani netřeba dávat dvousměrnou tv do pokojů, večer si sedneme k netu a zpovídáme se. Kdopak je ta Anička? Šup a co já se všechno o ní dozvím. Skoro všechno. A kdo jsem já? Také všechno pěkně přístupné, to co by vyzvídali dlouhé dny a týdny jim Google vyhodí za pár sekund.
    21.1.2009 02:05 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Kdopak je ta Anička? Šup a co já se všechno o ní dozvím. Skoro všechno. A kdo jsem já? Také všechno pěkně přístupné, to co by vyzvídali dlouhé dny a týdny jim Google vyhodí za pár sekund.
    Zas tolik toho nezjistíte. Jistě, Anička se mnohým netají. Ale zkuste si zjistit něco o někom obyčejnějším - a protože mám rád pozornost, hned nabízím sebe :o) Zkuste o mně vykopat něco šťavnatějšího než to, že jsem v mládí hrál Bulánky. :o)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    21.1.2009 09:06 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Studuješ druhým rokem Matematicko-fyzikální fakultu v Praze, studijní obor obecná informatika. Jsi přesně od devatenáct let mladší než já. Strkáš nic do překládání GUI, tvou oblíbenou distribucí je Ubuntu a při troše snahy by se dalo zjistit i kde bydlíš.
    21.1.2009 09:07 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Ne "nic" - ale "nos" ;-)
    21.1.2009 09:26 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    při troše snahy by se dalo zjistit i kde bydlíš
    Mám takový pocit, že to není úplně dávno, co to tady měl napsané :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    21.1.2009 09:32 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    I kdy se narodil? ;-) Je to možné, nevím. Protože z abclinuxu to nemám.
    21.1.2009 10:51 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Prostoreky informacni system :o)

    Jasne, ve vsem mas pravdu. Nejsem z tech, co si prilis haji i sve nejzakladnejsi informace (oblibenou distribuci, mesto nebo jmeno - proto ho tu mam take uvedene). Ale nemyslim si, ze je to neco, co bys ze mne musel tahat "dlouhe dny". Ac si myslim, ze Google a spol. o nas maji peknou kupu dat, ty nejhorsi casy teprve prijdou.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    21.1.2009 11:11 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Klid. Narážím spíš na opačný problém. Vyšťourat bližší info o lidech co ve své době rozhodně nepatřili mezi naprosté nuly, je kolikrát mnohem větší problém.

    Jeden příklad za všechny..

    Willy Söhnel - Němec. Pocházel z Ostravy a uměl perfektně česky. Vyhlášený lev salónů a švihák. Za války šéfoval Barandovským ateliérům. bezprostředně po válce byl oceněn, že umožnil i během války točit české filmy. Vzápětí mu šli pro změnu po krku, tak emigroval do západního Německa. Nicméně jeho kladný vztah vůči československu tím asi neutrpěl, nebo měl i nadále pro některé lidi slabost, neboť se prý pomáhal nějakým způsobem exportu československých filmů na západ. To je ovšem tak vše co se dá o něm najít.
    21.1.2009 12:20 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Nemusí jít jen o přímé informace. Třeba je vidět v jakou dobu jste na netu, na jaká témata reagujete, jak... jsou to sice zdánlivě ptákoviny, ale dá se z nich leccos vyčíst. Pokud bych věděl co hledáte na Google. Nojo, paranoia je sviňa, já vím. :-) I když...

    Dalibor Smolík avatar 20.1.2009 10:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Cenzurovat internet by se neměl, ale monitorovat ano. Pokud tam někdo hlásá myšlenky v rozporu se zákonem, měl by za to nést právní zodpovědnost.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.1.2009 10:59 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    jistě, není problém vydat zákon proti hlásání těch nesprávných myšlenek :-)
    Dalibor Smolík avatar 20.1.2009 12:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Ale takový zákon tady už máme.  Trestní zákoník,  § 260 - Podpora a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod občanů (od 1.12.2000 jako Podpora a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka). 

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.1.2009 16:20 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    ale já vím, vždyť vidno, takový zákon prostě není problém ... a to včetně dostatečně gumové interpretace, bílý muž si nesmí dovolit říci křivé slovo proti komukoliv, útoky na bílého muže jsou ovšem grandiózně přehlíženy
    20.1.2009 15:25 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    hlásá myšlenky v rozporu se zákonem

    Což by někteří (třeba já) mohli považovat za hloupost, protože myšlenky nebo jejich hlásání samo o sobě nevadí. Vadí až konání podle myšlenek.

    Je to, jako bychom zakázali alkoholické nápoje, protože nerozumný člověk může podlehneout pokušení a v opilosti začít provádět ošklivé věci (třeba řídit automobil, rozbíjet zastávky, zvracet po ulici…).

    Že tento zákaz hlásaní myšlenek je netěsný dokazují výjimky jako je legální zpracování a šíření myšlenek (knih, videozáznamů) pro vzdělávací a vědecké účely.

    vencour avatar 20.1.2009 10:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Stránka psaná česky, vedená u ISP v US, UT ... proč ne ;-)

    $ host vzdelavaci-institut.com
    vzdelavaci-institut.com has address 69.89.18.32
    vzdelavaci-institut.com mail is handled by 0 vzdelavaci-institut.com.
    
    $ whois 69.89.18.32
    
    OrgName:    Bluehost Inc.
    OrgID:      BLUEH-2
    Address:    1215 N. Research Way Q-3500
    City:       Orem
    StateProv:  UT
    PostalCode: 84097
    Country:    US
    
    NetRange:   69.89.16.0 - 69.89.31.255
    CIDR:       69.89.16.0/20
    OriginAS:   AS11798
    NetName:    BLUEHOST-NETWORK-1
    NetHandle:  NET-69-89-16-0-1
    Parent:     NET-69-0-0-0-0
    NetType:    Direct Allocation
    NameServer: NS1.BLUEHOST.COM
    NameServer: NS2.BLUEHOST.COM
    Comment:
    RegDate:    2006-10-02
    Updated:    2007-11-02
    
    RAbuseHandle: NOC2320-ARIN
    RAbuseName:   Network Operations Center
    RAbusePhone:  +1-801-765-9400
    RAbuseEmail:  abuse@bluehost.com
    
    RNOCHandle: TECHN497-ARIN
    RNOCName:   Technical Operations
    RNOCPhone:  +1-801-765-9400
    RNOCEmail:  support@bluehost.com
    
    RTechHandle: NETWO2081-ARIN
    RTechName:   Network Operations
    RTechPhone:  +1-801-765-9400
    RTechEmail:  netops@bluehost.com
    
    OrgTechHandle: SAL72-ARIN
    OrgTechName:   Alligood, Steve
    OrgTechPhone:  +1-801-765-9400
    OrgTechEmail:  netops@bluehost.com

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    20.1.2009 10:57 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Ovšem to co prezentuje tento web ...
    tak mi dík této větě není tak úplně jasné, koho chceš hubit - ty, kým se web zaobírá?

    jinak z některých reakcí pod blogem je mi tak trošku smutno ... co kdyby si pisatelé místo okamžitého nálepkování zkusili něco přečíst a zapátrat po souvislostech?
    Michal Fecko avatar 20.1.2009 11:04 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    co kdyby si pisatelé místo okamžitého nálepkování zkusili něco přečíst a zapátrat po souvislostech?
    "No pátraj ujo, pátraj..."
    20.1.2009 14:56 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    tož za prvé technická:

    - na mě tam žádná zpráva "peking tajne laserem poskodzuje americke spionazne satelity" nevykoukla

    - okénko "Ve zkratce" uvádí, že přebírá z prop.sk ... odsoudil bys automaticky Ábíčko, že je úplně mimo, když má na titulce souhrn ze Slashdotu a tam by náhodou zrovna vyšel nějaký nesmysl?

    a za druhé ... můžeš tu informaci nějak popřít? - či můžeš alespoň nějak racionálně vysvětlit, proč si myslíš, že nemůže být pravdivá?
    20.1.2009 11:32 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Poprvé jsem se setkal s člověkem, který mi zvěstoval tyto převratné pravdy (viz web) někdy před třicetipěti lety. Od té doby se s nimi periodicky setkávám, od 89 i v tiskovinách či na webu. Opravdu už nad tím nehodlám přemýšlet, opravdu když na to pohlédnu a vím co se dočtu (a taky zkusmo jsem se dočetl), tak nálepkuji. Už vzdávám diskusi s tímhle folkem stejně, jako s Jehovisty, či v poslední době na ústupu badateli, co zjišťují že půlka délky pyramidy násobená 12 a dělená 18 je datum narození Napoleóna, nebo něco podobně jasně šoking :).

    Všimli jste si, že Gnome se jmenuje podobně jako první kniha Bible? A Richard Stallman? Bacha, jsou tadýýýý! Jde na mne panikááááááááá.... zdrhám raději do háku. Čaučík! :-)
    20.1.2009 14:42 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Poprvé jsem se setkal s člověkem, který mi zvěstoval tyto převratné pravdy (viz web) někdy před třicetipěti lety.
    eh, sorry, špatně jsem se vyjádřil - nešlo mi o ty "zvěstovatele převratných pravd", to jsou většinou fakt mimoni (asi jako RMS ;-)) ... šlo mi o ty "převratné pravdy" samotné - pro většinu lidí je to automaticky nereálný výmysl, jen protože o tom mluví tito "zvěstovatelé"

    přitom spousta věcí, o kterých mluví, skutečně pravda je, problém je pouze v tom, jak s ní nakládají, a jak to odlišit od polopravd a lží

    mohu uvést příklad třeba z "Osvětim - fakta versus fikce", na straně 38 mj. objasňuje původ propagandistického obrázku "tří utýraných vězňů" ... lze si ověřit z jiných zdrojů, že kresba je kopií fotografií z časopisu Life, 11. června 1945 ... ale když na základě tohoto začnu říkat, že Wiesenthal byl lhář, a tudíž nevidím důvod věřit straně sporu, kterou zastupoval, více než straně, kterou zastupuje Rudolf Seidl, jak dlouho bude trvat, než mě někdo označí za antisemitu, nácka hodného vyhubení?
    21.1.2009 10:48 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Rudolf Seidl a spol. Ne, na to fakt nemám žaludek. Každá blbost má mít hranici u elemetárního vkusu před hromadama mrtvol. Nebudu je ani přepočítávat.
    22.1.2009 10:48 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    dobře, takže Seidla nemáš rád ... znamená to pro tebe automaticky, že vše co říká je lež, a vše co říkají jeho odpůrci (či lidé do kterých on se naváží) je pravda?
    25.1.2009 16:58 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    To ne, to by byla blbost. Záleží jak se to zpracuje.

    Nemohu zapomenout na jednoho muže, který reagoval na výrok jiného člověka, který prohlásil, že za války přišel o celou rodinu v koncentráku. Ha! Triumfoval reagující. A přitom jeho matka přežila. Tím nepopřel, ale jaksi upozadil fakt, že ten člověk přišel o otce, ženu a tři děti. Tenhle fakt se najednou stal nepodstatným, pozornost se obrací na tu lež (přitom spíš zjednodušení). Ona přežila, že? O zbytku se zatím nebavíme. Je to ohraný trik změny paradigmatu (více třeba Arthur Schopenhauer - Eristická dialektika). Následuje popření všech tvrzení "lháře", které ovšem již nemá důkazy, pracuje na předchozím zařazení.

    Ufff.
    26.1.2009 15:02 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    ano, záleží, jak se to zpracuje ... jestliže člověk z tvého příkladu bude žádat odškodnění i za tu matku ...

    jsem přesvědčen, že, jako obvykle, pravda je někde mezi - a velmi se mi nelíbí, že "pravda" jedné strany se říkat smí, zatímco druhá strana má držet hubu zavřenou

    ano jistě, dá se to zdůvodnit tím, že druhá strana rozsévá nenávist, což je prvním krokem před použitím násilí, kteréžto je nepřípustné, jenže ta první strana se nechová o nic lépe, a tam to najednou nevadí, a kdo se proti tomu ozve, hned je zaškatulkován ke straně druhé a ubit nějakými morálními nároky strany první, přitom zdůvodnění těchto nároků je zčásti lživé, ať už pouhým neúmyslným přeháněním jako v tvém příkladu, nebo zcela jasnou propagandou jako v příkladu mém; přitom je také uplatňován princip upozaďování, kdy nějaké historické morální nároky ostatních (tedy včetně oponentů) jsou smeteny ze stolu
    27.1.2009 19:28 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Problém bych viděl v tom, že muž z mého příkladu má pravdu celou. Nikoliv v oblasti nároku na odškodnění za konkrétní osobu, ale jinak celou. Tvrzení: přišel jsem o všechny úspory je pravdivé, i pokud přijdu o půl milionu a zůstane mi pět tisíc. I když je přesnější tvrzení "prakticky o všechny úspory". Můžeme to nezvat třeba zaokrouhlením.

    V oblasti ztráty blízkých je situace vypjatější. Pokud se dovedete trochu vžít (zcela to myslím neumí nikdo, kdo to nezažil), pak si myslím, že tvrzení všichni, je pochopitelné. Celé je to natolik zásadní hrůza, že prostě jakékoliv bagatelizování považuji za nechutné.
    27.1.2009 20:23 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    ehm, s tím nemohu souhlasit - pokud neřekne to "prakticky o", tak pravdu formálně nemá, i když jeho jednání je pochopitelné, omluvitelné (aniž bych se do něj musel vžívat) a obvykle natolik zřejmé, že si to "prakticky" každý doplní implicitně

    potíž je právě v tom zda se jedná o zjednodušující zaokrouhlení, nepřesné vyjádření v afektu, anebo o vědomou účelovou manipulaci ...

    ono z hlediska historické zkušenosti, ze které bychom se měli poučit, je opravdu jedno, jestli zahynulo lidí z1 = x nebo z2 = x+y, a dokonce si troufám tvrdit, že z tohoto hlediska je principiálně jedno, zda byli nahnáni do plynu, postříleni nebo "jenom" pochcípali pracovním vyčerpáním, hlady a nemocemi(*) ... takže pak nezbývá než se ptát, komu prospívá, že tyto události nejsou líčeny s maximální historickou přesností

    (*) a znovu opakuju, že mluvím o historické zkušenosti, jinak každá individuální tragédie je hrozná, ale současný člověk, který s tím nemá nic společného, prostě nemůže za všechny truchlit, pro toho je to už jen statistika, stejně jako například oběti čarodějnických procesů nebo stalinských čistek
    27.1.2009 21:05 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Jistě jde i o... všechno. Tady se nám do té matematiky a historie plete mnoho dalšího, obyčejně lidského. A já to prostě nezaháním do kouta.

    Ona celá historie je plná zjednodušení, frází... Zapomíná se na chování těch či oněch osvoboditelů, zapomíná se na... taky leccos.

    Ale mně vadí hlavně ty bagatelizace. Ať bagatelizování židovský mrtvých v koncentráku nebo mrtvých v ruských lágrech. Stejně jako upálených čarodějnic, mrtvých za náletů na Londýn nebo Norimberg. A netrápí mi, že oběti třeba dostanou víc "pravdy" peněz, satisfakce... než na kterou mají přímo a jasně nárok.

    Jo, jdu spát, měj se fajne... šalom. :))
    marek_s avatar 20.1.2009 11:50 marek_s | skóre: 8 | Loučky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Mně na tom nepříjde nic divného. Židé jsou zapotřebí v každé konspirační teorii. NVI ovšem zapomněl na to, že za všechno můžou templáři.

    "Consummatum est" -- Iesus Nazarenus
    20.1.2009 12:02 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Hmm, to se mýlíš, minimálně za půlku mohou také Američani. Období sucha? Američani. Nekvalitní ročník vína? Američani. Prohraný fotbalový zápas? Samozřejmě Američani.

    Ideální konspirační teorie je o "americkém Židovi ve službách zednářů". Jinak je nevěrohodná. :-D

    marek_s avatar 20.1.2009 14:10 marek_s | skóre: 8 | Loučky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Tak to samozřejmě. Já jsem to ale nechtěl pitvat tak do detailů:-) To bychom museli ještě uvést Nikolu Teslu, tajné nacisty snažící se obnovit třetí říši, svatý grál, a tak dále a tak dále.

    "Consummatum est" -- Iesus Nazarenus
    masožravá palma avatar 20.1.2009 14:29 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Takže máme "amerického Žida ve službách zednářů. který je náhodou převtělením Nicola Tesly, hledá svatý grál, a navíc se jen tak mimochodem snaží tajně obnovit třetí říší, protože je přesvědčením nacista"? :-D
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    drc avatar 20.1.2009 14:45 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    No jiste, a vhledem k tomu, ze byli stejne vsichni v SS tak sli obnovovat třetí říši právě do ideově spřízněné Ameriky. Na internetu je o tom plno důkazů. Například: www.abclinuxu.cz/blog/Kelvin_Fitnick/2008/11/tricet-blogu-majora-zemana-pripad-prvni-jik-a-faun.

    Darth Phantom avatar 27.1.2009 19:32 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Ty asi další ideový spřízněnec JiKa, jak tak koukám drci. Pravděpodobně budeš asi i stejný vůl :-).
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    marek_s avatar 20.1.2009 14:47 marek_s | skóre: 8 | Loučky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    No, pokud se to snaží udělat za pomocí Teslou nedokončené zbraně využívající přenosu energie vzduchem (kterou už před tím použil k ovládání letadel 11.září 2002) a pokud mu v tom pomáhají mimozemšťané tak ano.

    "Consummatum est" -- Iesus Nazarenus
    marek_s avatar 20.1.2009 14:49 marek_s | skóre: 8 | Loučky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    ehm, pardon, 2001 samozřejmě:-)

    "Consummatum est" -- Iesus Nazarenus
    20.1.2009 14:56 iMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    A možná dokonce používá Windows. :-)))

    marek_s avatar 20.1.2009 15:16 marek_s | skóre: 8 | Loučky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    To je blbost. Jediný operační systém, který připadá v úvahu je TemplářOS:-)

    "Consummatum est" -- Iesus Nazarenus
    20.1.2009 16:06 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Prohraný fotbalový zápas? Samozřejmě Američani.
    No když hraješ proti Američanům, tak kdo jinej by za to mohl?
    Quando omni flunkus moritati
    drc avatar 20.1.2009 18:42 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

     

    Prohraný fotbalový zápas? Samozřejmě Američani.
    No když hraješ proti Američanům, tak kdo jinej by za to mohl?

    Rozodčí, zkažené párky, horko, zima. suchý trávník, mokrý trávník,... (proč jsem si jenom vzpomel na zemedelce?)

     

    20.1.2009 21:24 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    me napadlo zadny srani :)))
    Pavel Stárek avatar 20.1.2009 14:58 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Já to tady tak sleduji a nestačím se divit. Stránky Komunistického svazu mládeže ti nevadí? Asi ne, oni tady ti komunisté jsou s námi bezmála 88 let a tak jsme si na ně nějak zvykli, že? Mimochodem v sekci literatůra na jejich webu se nachází také jistě velice zajímavé čtení.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    Michal Fecko avatar 20.1.2009 15:02 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Ono pride este aj na revoluciu. Chce to len cas...
    20.1.2009 20:25 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Nevím o tom že by členové komnistického svazu dělali nějaké rasové soupisky.
    drc avatar 20.1.2009 21:49 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..

    Až po přijde tak si všimneš. (Alespoň historie to jasne ukazuje.)

    Darth Phantom avatar 27.1.2009 19:49 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Umíš vyplodit i více než jednu větu, moudrý mudrci drci? Ve svých konstatováních si poněkud strohý, pokus se v hlavě rozvinout trochu něco rozumného, pokud ovšem v té hlavě něco máš.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    21.1.2009 23:00 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Pokud vás takové stránky rozčilují, nainstalujte si filtrační HTTP proxy server a vytvořte si seznam stránek, kam už se nechcete nikdy vrátit. Bude to užitečnější než tento povzdech. ;-)
    21.1.2009 23:16 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    To není moderní. Nejnovější postup je prohlásit stránky za závadné a nechat si je filtrovat od ISP.
    22.1.2009 12:09 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    To je přesně podle způsobů dnešních zvěstovatelů zjevené demokratické pravdy.
    22.1.2009 00:16 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    A vida, zdejší židobijec se objevil..
    22.1.2009 12:13 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hubit. hubit a zase hubit..
    Pěkný zásah, ale úplně vedle. ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.