abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:11 | Zajímavý článek

    Český telekomunikační úřad zveřejnil Výroční zprávu za rok 2024 (pdf), kde shrnuje své aktivity v loňském roce a přináší i základní popis situace na trhu. Celkový objem přenesených mobilních dat za rok 2024 dosáhl dle odhadu hodnoty přibližně 1,73 tis. PB a jeho meziroční nárůst činí zhruba 30 %. Průměrná měsíční spotřeba dat na datovou SIM kartu odhadem dosáhla 12,5 GB – v předchozím roce šlo o 9,8 GB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | IT novinky

    Z novinek představených na Google I/O 2025: Přehledy od AI (AI Overviews) se rozšiřují do dalších zemí. Užitečné, syntetizované přehledy od generativní AI jsou nově k dispozici i českým uživatelům Vyhledávače.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:44 | IT novinky

    Šestice firem označovaných jako „MAMAAN“ – tedy Meta (Facebook, Instagram), Alphabet (Google), Microsoft, Apple, Amazon a Netflix – je zodpovědná za více než padesát procent světového internetového provozu. Dalšími velkými hráči jsou TikTok a Disney+. Společně tak zásadně určují podobu digitálního prostředí, spotřebitelského chování i budoucích trendů v oblasti technologií. I přesto, že se podíl těchto gigantů od roku 2023 o něco snížil, jejich dominantní postavení zvyšuje volání po regulaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 11:33 | IT novinky

    Evropská komise (EK) navrhuje zavést plošný poplatek ve výši dvou eur (zhruba 50 Kč) za každý malý balík vstupující do Evropské unie. Poplatek se má týkat balíků v hodnotě do 150 eur (zhruba 3700 Kč), které v EU nepodléhají clu. V loňském roce bylo do EU doručeno kolem 4,6 miliardy takovýchto balíků. Poplatek má krýt náklady na kontroly rostoucího počtu zásilek levného zboží, které pochází především z Číny.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    včera 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevily v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    19.5. 23:22 | Zajímavý software

    Microsoft představil open source textový editor Edit bežící v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (62%)
     (23%)
     (8%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (6%)
    Celkem 52 hlasů
     Komentářů: 5, poslední včera 20:57
    Rozcestník

    .

    21.6.2006 00:34 | Společnost | poslední úprava: 14.11.2006 01:05

    .        

    Hodnocení: 59 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Může počítačový začátečník používat operační systém Ubuntu Dapper Drake předkonfigurovaný člověkem, který s GNU/Linuxem tráví poněkud více času?
     (78 %)
     (12 %)
     (7 %)
     (3 %)
    Celkem 162 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.6.2006 00:41 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    Asi takhle: jsem přesvědčen, že počítačově nevzdělaný uživatel si sám počítač s Linuxem (jakoukoli distribucí) bez cizí pomoci udržovat nedokáže. Na druhou stranu, přesně totéž si myslím i o Windows, MacOSu nebo jakémkoli jiném systému…
    21.6.2006 01:00 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ

    Já se domnívám, že v době, kdy počítačově nevzdělanému uživateli nevydrží Windows v provozu ani týden je GNU/Linux poměrně dobrá varianta, nejméně díky odolnosti vůči virům. Používat grafické rozhraní bych si dovolil tvrdit, že je vcelku intuitivní, po krátkém vysvětlení jak to vlastně funguje s tím, že případné problémy se vyřeší po ICQ. Případně použít GNU/Linux jako multiboot, ono by to dané osobě časem (po dalším zavirování Windows) došlo, že ten systém má něco do sebe. BFU navíc nepotřebuje dělat zase tolik činností, skoro mu stačí prohlédnout si internet, napsat e-mail, mít nějaký prohlížeč obrázků, přehrávač videí a hudby a, vytvořit/vytisknout si dokument, vypálit si CD a sledovat televizi. Zřejmě taky hrát hry, ale nic nebrání tomu používat Windows pouze jako herní konzoli, případně není-li to extrémní hráč těch pár kousků zprovoznit.

    21.6.2006 10:29 I love M$ | skóre: 1 | blog: kerberos_breberkos | Bílá Hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    Mě připadá, že to vyjde tak nějak nastejno. Když jsem se snažil kámošům na kompa protlačit linux, tak to taky mnohdy dopadalo tak, že jim po dvou dnech přestal fungovat X-server, nebo nějakým způsobem dokázali, že po přihlášení se zobrazila jen prázdná plocha, která se refreshla až, když jsem sestřelil process konqueroru, nebo si to kolega rozbil tak, že mu to vůbec nezvukalo, tak si pozval "odborníka", kterej to "vylepšil" ještě víc, a když sem se na to přišel podivat, tak už tam měl 98-ky (když tam před linuxem byly XPéčka) a tak bych mohl pokračovat. Jiný kolega se naopak s linuxem docela spřátelil a celkem bezpečně už ho ovládá. Naproti tomu jsem jedněm příbuznejm nahrál na kompa widle a za měsíc byly tuhý, druhou instalaci tam však mají už dva roky a systém kupodivu drží, takže podle mě je těžké rozhodnout, který ten systém je vhodnější pro nevzdělané uživatele.
    21.6.2006 17:51 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ

    Zkusím mu to nainstalovat a uvidím. Možná se pak podělím i o výsledek experimentu. :-) Ubuntu Dapper Drake navíc obsahuje přímo v menu Systém > Nápověda > Dokumentace k systému stručnou příručku k používání v češtině, nemluvě o živém českém fóru, což by mě mohlo ušetřit od řešení blbostí. V příručce se sice člověk nedozví takové věci, jako že není od věci si přidat do repozitářů "PLF" (kde jsou například w32codecs), ale obecně se domnívám, že i pro běžného uživatele Windows je Ubuntu Dapper Drake vhodný. Jen vyžaduje stejné množství trochu jiného typu znalostí.

    21.6.2006 00:48 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    Faithless bych rozhodně pod techno nezařadil ... i když je fakt, že stylů elektronické muziky je až nechutně moc :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    21.6.2006 01:32 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ

    V tom máš samozřejmě pravdu, jak říká Wikipedie:

    „Faithless are a UK group of musicians whose music is described by one of their band as a cross between trip-hop and dance.“

    Ale myslím, že v tomhle případě závisí na konkrétním songu, techno mi pro to jako celek sedělo nejlépe. I když já tím technem rozumím asi něco trochu jiného než ostatní, za techno bych byl schopen označit i něco, co by ostatním šlo skoro do nějaké ambientní hudby. A na druhou stranu technem moc nerozumím, když zní hodinu jeden tón a nemá to melodii, ani takzvané "Woot husté rádoby Italia DJ typu Tarabass, zlom si vlas." Tohle obojí bych zařadil někam do "drum & bass", nebo prostě "výplach". Ale schraňující název pro styl hudby Faithless asi dost dobře vymyslet nejde. Dneska bych dal spíš asi triphop. To jsou prostě Faithless. Jednou taneční, jindy triphop, jindy to zase jde skoro do nějaké ambientní muziky. Prostě to vyvolává zajímavou směsici pocitů, jako celek je to ale hodně dobré.

    21.6.2006 14:21 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    No moment, drum & bass teda nemá s Italian DJs nic společného :-). Ale mám stejný problém, škatulkovat elektronickou muziku na styly je nechutně složité. Zvlášť, když většina muzikantů se tomu brání ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    21.6.2006 15:02 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ

    Tohle jsem trochu popletl, rádoby Italia DJs styl bych zařadil spíš někam do kategorie "taneční výplach". Já rád styl Faithless, docela do noty mi sedly některé songy od Skyline. Jinak pokud chci pouze nějaké hudební pozadí, pak jsem schopný poslouchat dost kde co a pokud jsem v hodně blbý náladě, pak klasiku. Naprosto nesnáším Kabáty, dechovku, country, ýbrhusté rádoby Italia DJs styl a profešnlkindrvýplachy typu Crazy Frog. :-)

    Jinak pokud je nějaký song skutečně jenom to dum-dum-dum-duc-duc a nemá to žádnou melodii, kloudný text a nijak se to ani nemění, tak se to sice možná krátkou chvíli snést dá, ale o nějakém muzikantském umu bych v tomhle směru asi moc nehovořil, zvlášť, když takový typ „hudby“ zvládne naklikat kdejaký blbec v levném hudebním programu.

    21.6.2006 15:14 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    Údajně je pro toto terminus technikus sračka :-D

    Jinak God is a DJ :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    21.6.2006 15:37 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ

    Jo, „sračka“ by rozhodně mohl být ten správný pojem. :-) Máš docela dobrý přehled, zejména mně pobavilo následující:

    „Elektronická hudba je velmi rozsáhlá. Sahá od komerčních disko sraček[6] typu Verona (což je právě to, co má většina lidí asociované pod slovem techno), přes kapely typu Scooter, kteří podle mě pouze dokola vykrádají jedno hudební téma.“

    To je ovšem naprosto přesný. :-) Ještě jsem zapoměl zmínit například Mobyho a album „Play“, to je taky hodně dobrý.

    David Watzke avatar 21.6.2006 17:34 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    Mobyho album Play že je dobrý??? Panečku... :-(
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.6.2006 17:36 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ

    Jo, představ si, že někdo má tu drzost a poslouchá i něco jiného než ty.

    David Watzke avatar 21.6.2006 17:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    :-) Mně je to jedno, ale fakt jsem nečekal, že se tohle někomu může líbit...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.6.2006 17:42 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ

    Lidi jsou různí...

    21.6.2006 22:27 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    Mně se z toho taky pár písniček hodně líbilo. Kdysi jsem to chvíli poslouchal. A to mám jinak radši hodně jinačí skupiny.
    21.6.2006 06:22 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    od ty doby, co jsem rodicum a sestre vyclenil vlastni pocitac maji natvrdo nastavenou mandrivu (postupne 10,10.1,2005LE a nyní free 2006), jediný problém byl kdysi s tím, že se při nekorektním vypnutí rozpadl XFS, tak sem ho nahradil za JFS a od te doby to nekolik let bezi bez jakehokoliv problemu. jen sem musel ikonku Firefox přejmenovat na Internet :-)

    jinak pro lidi, co dvakrat v tydnu pustej internet je to naprosto dostacujici.
    David Watzke avatar 21.6.2006 06:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    K anketě: Může, dokud do toho nezačne hrabat a to... no nejde :-D Viz moje začátky ;-) Gentoo tejden a systém už zruinovanej :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.6.2006 08:03 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    Myslím že to platí jen pro mužké pohlaví, muži se rádi v něčem hňácaj. Ale například moje sestra ne, ta chce mít jen hezký prostředí, vyladěnou plochu, všechny programy které se podobají widláckým a hoodně her (karetní, skákačky) :-) ostatní ji nezajímá, o její systém bych se ani nemusel starat celý rok, dokonce se naučila se Synapticem (grafická nadstavba APT) :-D
    belisarivs avatar 21.6.2006 09:41 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    Tos ji dal rootovska prava updatovat ti system? Synaptic je v pohode. Ale obcas se taky na neco pta (konfigurace baliku). Jestli ti tam neco nastavi blbe, tak mas o zabavu postarano.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Balu avatar 21.6.2006 08:36 Balu | skóre: 25 | blog: Ja a Linux | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    Podľa mojich skúseností si obyčajný užívateľ zvykne na dobre nainštalovaný a nakonfigurovaný linux (akúkoľvek distribúciu s vhodným GUI, osobne začiatočníkom dávam KDE) oveľa lepšie ako na win. Väčšinou sa im páčilo aj samotné GUI, jeho možnosti konfigurácie, veľmi rýchlo si zvykajú na viac pracovných plôch a potom im na windows veľmi chýba copy/paste štýlom označ a klikni stredné.
    A pre mňa je výhodnejšie z hľadiska ušetreného času - zháňajú ma podstatne menej, pretože si systém nezasvinia vírusmi, ako užívatelia nerozbabrú samotný systém, a keď sa náhodou niečo stane nemusím hádať z kryštálovej gule čo sa stalo, lebo v logu je (skoro) všetko.
    Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.
    21.6.2006 08:59 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše nejenom užívání
    Většinou se to snažím zařídit tak, aby to ten uživatel uměl i nainstalovat :o) Koneckonců po grafické instalaci Ubuntu a trochu ne-úplně-open-source věcí přes Easyubuntu ten systém je poměrně připraven na domácí použití :o) (Ale jasně, vím, spousta věcí ještě může být lepší ...)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    21.6.2006 09:01 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    Už s tím mám malé, ale dobré zkušenosti. Pokud se to trochu vychytá a uživatel není moc šťoura a chytrolín, co se tomu musí sám podívat "na zoubek" tak je to v pohodě...

    Pokud je zvyklý na Win a chce to jen a jen používat, tak bych dal KDE a pak zatnul zuby :) a ikonky na plochu.

    Takhle ovládal Linux můj osmdesátiletý otec, který si neumí (nepřeháním) ani sám vyladit stanici na rádiu a cd mu musím pustit taky já. A na tom pc samostatně psal a prohlížel.
    21.6.2006 15:19 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ

    Jak vidím, anketa se ujala. Prozatím 131 hlasů a nejspíš to ještě dále poroste. Je to pro mně docela zajímavý průzkum, co si komunita okolo GNU/Linuxu o snadnosti použití tohoto operačního systému myslí.

    eXces avatar 21.6.2006 17:12 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    Asi jsem nepochopil, jaký přínos měl mít ten rozhovor přes ICQ... Jinak lidi, co hrají hry, linux používat nebudou. Pak to nebudou ani lidé, co potřebují používat *.doc, *.xls a další formáty, které na gnu/linuxu nepůjdou. Nebo programy, co pro linux neexistují. Zbytku světa je jedno, co používá za systém.
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    21.6.2006 17:31 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ

    Jednak to byla vcelku běžná ukázka toho, jaké problémy řeší uživatel začátečník v systému Windows, případně co ví o počítačích, jednak jako ukázka toho, že i vcelku běžný uživatel systému Windows nemá psychický problém s vyzkoušením něčeho jiného (a Microsoft svůj faktický monopol na trhu desktopových operačních systémů nebude mít navěky) a že mu může moderní distribuce GNU/Linuxu připadat sympatická.

    22.6.2006 17:28 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    Rozhovor po ICQ byla podle mě jasná provokace :-)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    22.6.2006 19:12 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ

    Cožeéé? Koho, kde, kdy, jak, čím a proč? :-)

    sekyt avatar 22.6.2006 00:03 sekyt | skóre: 16 | blog: sekytarium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    ... Doufám, že to nemá nic společnýho s těma dvěma klíšťatama, co jsem chytil, když jsem byl na výletě s jazykovkou v Biskupicích u Hrotovic...

    Jo jo, máme u nás moc moc pijáků (i dvounohejch :-) )

    A jak se výlet zamlouval? Na Safari byla návštěva?
    22.6.2006 19:09 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ

    Jo, bylo to fajn, máte tam u vás moc hezky. Určitě mohl být delší než necelý 3 dny. Na Safari jsem nebyl, ale Dalešickou přehradu, Wilsonovu skálu a Dalešický pivovar :-) jsem zhlédnul. Ale ten výhled na Dukovany když se tam člověk jde projít mezi těmi vesničkami vám tedy nezávidím. :-)

    sekyt avatar 22.6.2006 22:17 sekyt | skóre: 16 | blog: sekytarium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    No to nesmíš chodit na kopce, z dědiny vidět nejsou a z hospody mezi barákama už vůbec ne.

    A Safari, no to se divím, tam chodí snad všichni z tábora - fotka je sice z letošní zimy, ale trochu ochlazení neuškodí (furt si říkám, že to nafotím a vyplesknu na stránky Biskupice fotek víc, ale nějak není čas :-().
    23.6.2006 00:46 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ

    Mi to stejně vrtá hlavou, jestli jsem to někde nějak nepřehlédl, ale tak blbě na tom myslím ještě nejsem. :-/

    Ono se toho zase příliš moc taky stihnout nedalo vzhledem k té organizaci... totiž půlka lidí tam byla na jednu noc a půlka na dvě (jeli jsme dvěma autama). Takže v pátek jsme dojeli akorát na večeři (vařili dobře) a potom jsme dělali táborák. To nás chytnul déšť, tak jsme se přesunuli k chatkám, tam jsme tak nějak hráli na kytaru / zpívali / vydávali různé pazvuky pomocí těch kolíků a podobných malých udělátorů do ruk a do toho popíjeli víno. V sobotu dopoledne byla víceméně většina lidí vypnutá. Odpoledne jsme se zašli projít, okolo čtvrté se odpojila jedna část lidí, co jela domů a my se šli projít ještě jinam (a víceméně jsme zjistili, jak to tam u vás s těmi klíšťaty je...). Večer zase táborák (tentokrát s podařeným počasím). V neděli dopoledne se zase někteří uváděli do provozuschopného stavu a odpoledne jsme před odjezdem ještě stihnuli tu přehradu/Wilsonovu skálu a pivovar.

    Ale je pravda, že ten web a vůbec Biskupice (safari) a okolí (přehrada, skála, pivovar, zámky atd.) by si zasloužily mnohem lepší fotodokumentaci. Například když zadám Googlu Wilsonova skála tak to nenajde ani jedinou stránku, kde by byla fotografie ve vysokém rozlišení za pěkného počasí.

    sekyt avatar 23.6.2006 08:31 sekyt | skóre: 16 | blog: sekytarium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokec po ICQ
    Njn, ten čas, ten čas :-(. A taky foťák - chce to něco lepšího, než je moje šunka (Kodak má moc velkou kompresi a fotky ve velkém rozlišení jsou na monitoru celkem k blití - proto tam nedávám větší formát). Stránka o Biskupicích jede teprve půl roku, takže nemám strach, že by se časem nějaká ta fotka nenašla.
    Čítám přes prázdniny, budu tam celý dva měsíce, tak snad něco nafotím (je teda pravda, že tam jsem přes prázdniny každej rok a zatím to byla bída). ... v pátek jsme dojeli akorát na večeři (vařili dobře)... no to bych prosil, vaří tam kolegova máti, tak tu kuchyň znám :-).

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.