abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 06:00 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 162 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:55 | IT novinky

    Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, zveřejnilo Domain Report za rok 2025 s klíčovými daty o vývoji domény .CZ. Na konci roku 2025 bylo v registru české národní domény celkem 1 515 860 s koncovkou .CZ. Průměrně bylo měsíčně zaregistrováno 16 222 domén, přičemž nejvíce registrací proběhlo v lednu (18 722) a nejméně pak v červnu (14 559). Podíl domén zabezpečených pomocí technologie DNSSEC se po několika letech stagnace výrazně

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:33 | IT novinky

    Google představil telefon Pixel 10a. S funkci Satelitní SOS, která vás spojí se záchrannými složkami i v místech bez signálu Wi-Fi nebo mobilní sítě. Cena telefonu je od 13 290 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Komunita

    Byl publikován přehled dění a novinek z vývoje Asahi Linuxu, tj. Linuxu pro Apple Silicon. Fedora 43 Asahi Remix s KDE Plasma už funguje na M3. Zatím ale bez GPU akcelerace. Vývojáře lze podpořit na Open Collective a GitHub Sponsors.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | IT novinky

    Red Hat představil nový nástroj Digital Sovereignty Readiness Assessment (GitHub), který organizacím umožní vyhodnotit jejich aktuální schopnosti v oblasti digitální suverenity a nastavit strategii pro nezávislé a bezpečné řízení IT prostředí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Zajímavý software

    BarraCUDA je neoficiální open-source CUDA kompilátor, ale pro grafické karty AMD (CUDA je proprietární technologie společnosti NVIDIA). BarraCUDA dokáže přeložit zdrojové *.cu soubory (prakticky C/C++) přímo do strojového kódu mikroarchitektury GFX11 a vytvořit tak ELF *.hsaco binární soubory, spustitelné na grafické kartě AMD. Zdrojový kód (převážně C99) je k dispozici na GitHubu, pod licencí Apache-2.0.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    17.2. 17:00 | IT novinky

    Podvodné reklamy na sociálních internetových platformách, jako je Facebook, Instagram nebo X, vytvořily loni v Česku jejich provozovatelům příjmy 139 milionů eur, tedy zhruba 3,4 miliardy korun. Proti roku 2022 je to nárůst o 51 procent. Vyplývá to z analýzy Juniper Research pro společnost Revolut. Podle výzkumu je v Česku zhruba jedna ze sedmi zobrazených reklam podvodná. Je to o 14,5 procenta více, než je evropský průměr, kde je podvodná každá desátá reklama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    17.2. 15:44 | Nová verze

    Desktopové prostředí KDE Plasma bylo vydáno ve verzi 6.6 (Mastodon). Přehled novinek i s videi a se snímky obrazovek v oficiálním oznámení. Podrobný přehled v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.2. 03:22 | Nová verze

    Czkawka a Krokiet, grafické aplikace pro hledání duplicitních a zbytečných souborů, byly vydány ve verzi 11.0. Podrobný přehled novinek v příspěvku na Medium. Od verze 7.0 je vedle frontendu Czkawka postaveného nad frameworkem GTK 4 vyvíjen nový frontend Krokiet postavený nad frameworkem Slint. Frontend Czkawka je už pouze v udržovacím módu. Novinky jsou implementovány ve frontendu Krokiet.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    17.2. 02:00 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann na svém blogu publikoval článek Úvod do MeshCore: "Doteď mě radioamatérské vysílání úplně míjelo. Když jsem se ale dozvěděl, že existují komunity, které svépomocí budují bezdrátové sítě, které jsou nezávislé na Internetu a do značné míry taky elektrické síti a přes které můžete komunikovat s lidmi i na druhé straně republiky, zaujalo mě to. Když o tom přede mnou pořád básnili kolegové v práci, rozhodl jsem se, že to zkusím taky.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (3%)
     (4%)
     (2%)
     (12%)
     (27%)
    Celkem 904 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Absurdní pomoc

    10.9.2005 19:31 | Přečteno: 1460× | Různé

    Do běla mě žhaví právě probíhající kampaň na 'pomoc Americe'.

    Kdyby se aspoň jasně řeklo, že je to rektální alpinismus, bylo by to aspoň pochopitelné. Ale ohánět se pitnou vodu a sušenkami, které naše země posílá do zdecimované části Spojených států, je argument, který mě nutí řvát na obrazovku. Když byly povodně v Rumunsku (a pokud se nepletu, dvojnásobné), nicmoc extra se nedělo.

    Nebudu už nic psát, tohle mi na uklidnění stačilo.

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    10.9.2005 19:39 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše mno
    No spis by se melo pomoct cernochum, myslim ze nepochopili, ze kdyz sedi pred barakem a jen cekaji, kdy to za ne nekdo uklidi, tak to bude za dlouho, u nas pokud si pamatuju vsichni i ti co nebyli postizeni zacli hned po opadnuti vody s uklizenim trosek, ale u prevazne cernosskeho New Orleans jako by skutek utek...

    P.S.: Osobne nemam nic proti cernochum, ale jsou liny jak vsi... :-)
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    10.9.2005 19:42 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    No, tak tos můj zápis nepochopil.

    Vyprošuju si podobné stupidní poznámky, jako jsi napsal v post scriptu, s tím si běž na své stránky...
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    Luboš Doležel (Doli) avatar 10.9.2005 19:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    No, o tom, že jsou líní nám říkali i při zeměpisu ve škole...
    10.9.2005 20:01 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    A já se ve škole dozvěděl, že by všechny cikány měli zavřít, hm…
    Copak toho není dost?
    10.9.2005 20:03 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    ja nerikam, ze by se meli zavrit,zabit,poslat do plynu,atd. jen je obecne znamo, ze jsou lini a z toho co jsem videl v televizi, tak jen sedi a koukaji, jak to za ne ostatni uklizi...
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    10.9.2005 20:04 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    Tím jsem myslel, že mi ve škole kdekdo říkal akorát pěkný sr**ky a kdybych to všechno bral jako svatou pravdu…
    Copak toho není dost?
    10.9.2005 20:08 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    mno tak se podivej na televizi a uvidis, vetsina sedi u domu a kouka...

    jinak pokud vim, tak televize radi davaji jak lidi odklizi trosky, je zajimavy, ze tam nebyl skoro zadny cernoch (todle bych rikal i kdyby byli lini belosi, bohuzel opak je pravdou)
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    10.9.2005 20:09 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    Kolik si jich v té televizi viděl? Deset? Sto? Všechny?
    Copak toho není dost?
    10.9.2005 20:12 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    nevim, nepocital jsem je, ale budu si to pamatovat a jen co to zase uvidim, tak je spocitam... :-)
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    10.9.2005 20:06 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    Psychologie tomu říká 'haló efekt', případně 'předsudek'. Typické pro majoritu.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    10.9.2005 20:02 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    Takže to budeš papouškovat?
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    Luboš Doležel (Doli) avatar 10.9.2005 20:06 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    No to se netýkalo černochů v Americe, ale v Africe. Zkus jim tam postavit fabriku a uvidiš, jak do ní budou zodpovědně chodit... Radši si počkají na další humanitární pomoc.
    10.9.2005 20:07 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    Předpokládám, že ten pán učitel v té Africe byl a na vlastní oči to viděl jak to tam vypadá.
    Copak toho není dost?
    10.9.2005 20:10 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    Kdybych to nevidle na vlastni oci /v dokumentu o africe, byl jsem na mauriciusu/, tak tomu neverim...
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    10.9.2005 20:12 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    Ukonči tuto argumentaci, nebo ji používej někde jinde. Já to ve svém blogu číst nechci.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    10.9.2005 20:13 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    samozrejme :-) ale zacinal to byt pekny flame :-)
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 10.9.2005 20:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    A ty máš nějaké argumenty proti? Já proti černochům nic nemám, stejně jako nemám nic proti cikánům (protože s nimi mám celkem dobré zkušenosti), ale nějak nevidím nic, čím bys naše slova vyvrátil....

    Každý člověk je jiný a já rozhodně nahážu všechny do jednoho pytle, ale všechny národnosti mají své dobré a špatné vlastnosti...
    10.9.2005 20:23 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    Žádné argumenty proti ani pro. Jenom dojmy, pánové.
    Copak toho není dost?
    11.9.2005 01:07 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    No to se netýkalo černochů v Americe, ale v Africe. Zkus jim tam postavit fabriku a uvidiš, jak do ní budou zodpovědně chodit... Radši si počkají na další humanitární pomoc.
    Na tom něco je - dostanou kvalitni zrní jako humanitární pomoc, ale místo aby ho zasadili, tak ho sní. A pak křičí, že mají hlad.

    Nelze pomoci někomu, kdo si nechce pomoci sám - když jim dáte peníze, místní vůdce je popadne, nakoupí za ně flinty a napadne souseda. Když jim dáte dost jídla, zdecimujete místní zemědělce (kteří nebudou moci konkurovat jídlu zadarmo)

    Můžeme se stotisíckrát zastavovat nad tím, že tříleté dítě se musí na ulici živit prostitucí, ale dokud to nebude vadit místním, není šance s tím cokoliv udělat.
    Quando omni flunkus moritati
    11.9.2005 01:10 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    Když se na Afriku díváte z pohledu posledních dvaceti let, pak máte v zásadě pravdu. Ale zkuste se mrknout trochu dál a pak kritizujte kdo je za to odpovědný.
    Copak toho není dost?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.9.2005 02:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    Hmm, jasný... z historie toho moc nevím, takže s diskuzí končím.
    11.9.2005 14:17 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    Pravděpodobně narážíte na otrokářství, kolonialismus a podobné.

    Rozhodně nechci říkat, že to, co se v Africe dělo před cca 300 lety bylo správné. Na druhou stranu nějaké ovlivnění se dřív či později objevit muselo, protože není možné, aby na jednom místě fungovala společnost plná počítačů a pět set kilometrů odtud se lidi honili s klackama za slony.

    Krom toho se pro změnu vy zkuste podívat na to, jaký vliv měl kolonialismus na někeré země - například Kongo. Dokud bylo pod správou Belgie, byl tam klid. Pak se ho Belgičani vzdali a do dvou let občanská válka, útoky proti bělochům aj.
    Quando omni flunkus moritati
    11.9.2005 14:42 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    To s tím Kongem si dokážu vysvětlit celkem snadno. I když možná špatně, co já vím. Dokud byl pod správou Belgie, bylo to jednoduché. Byli tam místní obyvatelé, kteří zastávali maximálně nějaké méně důležité funkce, pokud vůbec to. Pak tam byli Belgičané a jejich vláda. Ta najednou zmizela a Kongo mělo fungovat bez ní tak jako před tím. Tuší někdo, jak to mělo fungovat?
    Copak toho není dost?
    11.9.2005 15:24 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    Ona ta vláda nezmizela "najednou". Už se nepamatuju, jak se ten chlapík jmenoval, ale získal vzdělání v Belgii a doma potom vyvíjel tlak na Belgičany, aby Kongo získalo samostatnost.

    Belgičani vytvořili plán, jak předat moc do rukou "domorodcům", ale dotyčný chlapík na všechno spěchal a vláda byla předána až příliš narychlo.

    A dopadlo to, jak to dopadnout muselo - chlapík neudržel zemi pohromadě, nastala občanská válka, po několika letech se tam někdo ustanovil diktátorem a vládl až do konce 80.let (?)

    Takže odpověd na vaši otázku: mělo to fungovat úplně jinak. Ale kdo chce kam, pomozme mu tam.
    Quando omni flunkus moritati
    11.9.2005 11:27 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    Ja v Africe nebyl. Ale v Indii jo. Ona ta pomoc je rizena z velke dalky a pomahajici hadaj podle sve ruky, co by ONI tak asi potrebovali. V horach Indie (to jsem videl) proto dodali na kazdou chaloupku slunecni kolektor, aby meli elektriku. Oni tam ziji od urody k urode a od jedne zimy kterou preziji a nebo ne, k druhe, a ted maji na strese elektrarnu. :-) Na tu pochopitelne nemaji co pripojit. Afriku jsme vicemene odepsali, ta pomoc jsou takova gesta, Neni o ni zajem.
    Trochu je v tom mozna mindrak, nebot jsme (evropane) ty zeme dobyli a rozvorali. Natahali veci o ktere nestali, dovezli do Ameriky jako otroky... no a aby v tom ted nebyl binec.
    Pokud jde o nejake hodne prirodni (nepisu zaostale, protoze zalezi na uhlu pohledu co je zaostalost) skupiny... ze kdyz lovci antilop postavi ve vesnici fabriku, on si pujde s radosti kazdy rano odpichnout a u vyrobniho pasu bude delat levnou pracovni silu, tak nevim. :-)
    Lini cernosi, cikani... Oni i cikani byli pilni kovari jezdici od vesnice k vesnici. Ale pak "osviceni" prisli na to, ze je pro ne lepsi aby s usadili a tak je usadili. A je to. Oni nechtej.
    Mimochodem, proti vetsine asiatu, jsme liny zase my. :-)
    Kdyby sem nekdo netotceny dojel, tak mu prijdem jako lemplove, co sedej celej den na zadku pred sviticim kukatkem a tukaj prsty do cehosi. A pak to darazime, kdyz si sednem do plechovy krabice a pojizdime po zemi sem a a tam a casto (ve spicce) ani ne rychlosti kone.
    Pavel Stárek avatar 10.9.2005 22:21 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno
    Tak černoši prostě takhle fungují. A proto nedám ani korunu na nějaké humanitární akce kdesi v Africe.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    10.9.2005 19:42 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Vida
    Nebýt úchylného přístupu samotné vlády USA, která zpočátku nad zahraniční pomocí okázale ohrnovala nos, tak bych byl do běla, že to té naší trvalo tak dlouho nabídnout aspoň něco.
    Copak toho není dost?
    10.9.2005 19:50 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše titulek
    No je potřeba ukázat, že je máme minimálně stejně rádi jako Kuba :-D
    10.9.2005 19:53 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: titulek
    Ale on to Fidel stejně udělal nejlíp - nejvíc boduje... ;-)
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    10.9.2005 20:10 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše No konecne ...
    No konecne zajimavy prispevek do blogu. Naprosto souhlasim. Az na ten vyraz "rektalni alpinismus". Ten je ponekud moc mirny. :-(
    10.9.2005 20:11 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No konecne ...
    Na mě toho teď přijde víc, tak se můžeš 'těšit'. ;-)
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    vladka avatar 10.9.2005 20:19 vladka | skóre: 23 | blog: vladimiruv | Hlučín, Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No konecne ...
    Škola volá? ;-)
    The ability to mumble about inodes is the key to social success at a UNIX gurus' cocktail party.
    10.9.2005 20:23 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No konecne ...
    LOL! :-D Tak tos napsal pěkně... :-D

    Ale asi to nebude jediný motivátor... :-D
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    10.9.2005 20:44 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše souhlas
    Souhlas. Kdyby radsi pomohli Bulharsku ci Rumunsku.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    10.9.2005 20:46 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: souhlas
    I Bulharsku či Rumunsku.

    Jinak když oni pomáhají nám, tak je to celkem v pořádku, že?
    Copak toho není dost?
    10.9.2005 21:05 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše naopak
    Ta pomoc není absurdní, akorát nemá pomoci USA ale ČR.
    deleted
    10.9.2005 21:10 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: naopak
    ...ano. A to je ta absurdita. V tom, že se věci nenazývají pravými jmény.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    eXces avatar 11.9.2005 12:10 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše peníze

    Všechno je o penězích a asi to tak bohužel zůstane:( Já bych USA žádnou pomoc neposlal:

    a) ji nepotřebují, rozhodně ne víc než třeba již zmiňované země, které ji v takové míře nedostaly

    b) a to je asi trochu osobní, ale nic bych jim tam neposlal za to ponižování, co musí člověk protrpět, když se chce do USA jet podívat na prázdniny.

    Jen jsem chtěl podotknout, že je legrační, že si vážně někteří lidi dokáží utvořit názor z 10s záběru v televizi. Velký bratr říkal, že bojujeme s Eastasií;)

    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    11.9.2005 13:40 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: peníze
    Promiň, ale tohle je trochu úlet, ne? Kde se bere tolik zášti proti Americe? Je zvláštní, že se tolik lidí zastává cikánů, Afričanů a nevím_koho_ještě, ale USA si zjevně pomoc nezaslouží. Myslím, že je třeba pomáhat každému, kdo to potřebuje, komu jsme schopni pomoct a kde ta pomoc má smysl. A paradoxně může být užitečnost pomoci USA mnohem vyšší, než pomoci většině afrických zemí, protože tam se to prostě rozkrade.

    Aby se někdo nepletl - mně je taky líto cikánů, Afričanů, indických bezdomovců a podobně. Ale odmítám to brát jako svou vinu, nebo vinu naší civilizace. Mně ty poraženecké a sebemrskačské teorie docela štvou.
    11.9.2005 14:09 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: peníze
    Nevím, nakolik si USA zaslouží pomoc (to uvidíme, až zdrhnou z Iráku, jestil si místní půjdou vybít zlost na nás). Ale posílat do USA finanční pomoc je IMO nesmysl - američani mají peněz dost. Nikde jsem ale nezachytil, že by někoho napadlo půjčit jim záchranáře.
    Quando omni flunkus moritati
    11.9.2005 14:40 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: peníze
    Já to pochopil tak, že vláda nabízí pomoc ve výši X korun, přičemž Američané si zvolí v jaké podobě to chtějí. Rovněž jsem slyšel o možnosti vyslat záchranáře, polní nemocnici a další.
    Copak toho není dost?
    11.9.2005 15:01 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: peníze
    Cituju z Lidovek:

    Česká republika nabízí Spojeným státům k odstranění následků přírodní katastrofy části polní nemocnice, chemický prapor, zdravotníky, armádní a civilní letadla, čerpadla a úpravny vody. Po dnešní schůzce s americkým velvyslancem Williamem Cabanissem to oznámil premiér Jiří Paroubek (ČSSD). V druhé polovině týdne by mělo být jasno, co konkrétně Američané z české nabídky využijí.
    11.9.2005 19:26 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: peníze
    Záchranáři potřebují ke vstupu do USA pracovní vízum a jeho vyřízení trvá hodně dlouho.

    Ve vízové politice neexistují výjimky-i náš prezident potřebuje k cestě do USA vízum...
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    eXces avatar 11.9.2005 22:10 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: peníze
    Tak jsem to myslel, ale to je jedno. Jeden z největších (fungujících) států přece nemůže potřebovat akutní pomoc na záchranu jednoho města. To není nenávist vůči USA, ale doopravdy bych tu pomoc poslal někam, kde bude zapotřebí.
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    Pavel Stárek avatar 11.9.2005 17:13 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: peníze
    ... mně je taky líto cikánů ...
    Mě ne, dle mne se mají až moc dobře. Obzvláště tady v Čechách. Moc se nepřetrhnou, sociálka jim platí tak co by.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.