abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 18:11 | Nová verze

    Yocto Project byl vydán ve verzi 5.0. Její kódové jméno je Scarthgap. Yocto Project usnadňuje vývoj vestavěných (embedded) linuxových systémů na míru konkrétním zařízením. Cílem projektu je nabídnou vývojářům vše potřebné. Jedná se o projekt Linux Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:56 | Nová verze

    Operační systém 9front, fork operačního systému Plan 9, byl vydán v nové verzi "do not install" (pdf). Více o 9front v FQA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    30.4. 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    29.4. 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (50%)
     (0%)
     (50%)
     (0%)
    Celkem 2 hlasů
     Komentářů: 0
    Rozcestník

    Smazáno

    8.4.2010 15:42 | Přečteno: 2531× | poslední úprava: 16.10.2010 09:01

    Smazáno

           

    Hodnocení: 36 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    8.4.2010 15:47 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    jsem rad, ze sem obcas neco napisete, protoze pak zase vidim ten vas soucasny desktop a na nem tu holku s tema silene sexy nadrama.
    8.4.2010 15:54 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No, tady ještě je, ale na notebooku už ho nemám povolený, protože by z toho byl asi rozchod.
    grubber avatar 8.4.2010 16:32 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Tak to radši rozchod, než si nechat kecat do toho, co můžu mít za obrázek na ploše a co ne. Ale jaký si to uděláš... :-D
    8.4.2010 16:44 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No, do různých věcí mluví její matka a to mě mrzí.
    Rezza avatar 8.4.2010 17:29 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ja te nahradim! Kde se da splasit ten wp? :D Single, maminku mam daleko a fakt je to pekne, dokonce to zaujalo i me jakozto ajtaka!
    Saljack avatar 8.4.2010 18:43 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    :-D
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    9.4.2010 11:57 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Na to pozor. Všetky vtipy o svokrách sú pravda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 12:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    ...v češtině jsou akorát dvě slova začínající na "tch", tchoř a tchýně :-D
    9.4.2010 12:44 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No, ja si na tchyni a tchyna nemuzu stezovat. A to je prosim tchyn z BeTchyne :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 12:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No, ja si na tchyni a tchyna nemuzu stezovat.
    LOL!
    belisarivs avatar 9.4.2010 13:21 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Hm. Slecna je nesvepravna nebo zavisla na rodicich. Hm. To je pak spatne.

    Prvni vec co ma clovek udelat je postavit rodice partnera/ky do late. Oni ho maji za blbce, ktereho mohou komandovat, a paklize se necha, tak mu to zustane.
    IRC is just multiplayer notepad.
    9.4.2010 14:08 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Když se ženíme, bereme si nevěstu a v podstatě celou její rodinu. Se nedá nic dělat.
    belisarivs avatar 9.4.2010 14:45 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Proto je nutno postavit rodinu do late. Jinak jim budes delat vola do smrti.
    IRC is just multiplayer notepad.
    9.4.2010 19:42 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Možná jenom do rozvodu... Rozvodů je prej přes 50% a přes 65% jich navrhujou ženský...
    9.4.2010 23:01 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Za rozvod vzdycky muzou oba. Manzelka i tchyne.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 23:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    ...a s rozvodem, ruku v ruce ventyly, brus a těsnění...
    10.4.2010 09:32 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No jo, ty zas myslíš něco jako motor z Jeepu nebo z čeho:

    9.4.2010 11:56 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    9.4.2010 12:56 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No, tady ještě je, ale na notebooku už ho nemám povolený, protože by z toho byl asi rozchod.

    Btw, aký ústupok urobila ona?
    9.4.2010 13:01 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ženy moc ústupků nedělaj...
    9.4.2010 13:05 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ale vlastně jeden jo. Když dělá na mým notebooku, tak dělá v Linuxu, ale jenom na netu (Firefox).
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 13:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    LOL! a kouli na noze nemáš voe? :-D
    9.4.2010 13:31 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    @ Amigapower

    Nejsi zralý na manželství, myslím.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 13:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    9.4.2010 14:06 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No, to je teda moc pěkný.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 14:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    To je moje noční můra :-D
    9.4.2010 14:11 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Prostě kočky a kocouři to maj jednoduchý, lidi to maj složitý.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 14:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    jj, Greebo ten vomrdá všechno, jednu kočku, druhou kočku, kastrátku, druhýho kocoura i koťata, ze všech stran, zepředu, zezadu, do boku, do hlavy, jemu je všechno jedno, von tim životem prostě proplouvá podle svýho, prostě macho, asi čte hodně Jílka...
    9.4.2010 14:22 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Nebo nevidi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 14:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Vidí dobře, jen prostě furt chce mrdat. ;-)
    9.4.2010 15:05 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Prostě, to je takovej ten zvířecí pud. U zvířat je to asi jinak než u lidí.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 15:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    njn, já holt mam ještě nějaký ty zábrany... :-D
    Jendа avatar 9.4.2010 23:12 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ty oči! Ty oči! Cítím z nich „jednoho dne ovládnu svět“.
    10.4.2010 03:49 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    A navíc přes něj není vidět ten zajímavý lustr.
    Jendа avatar 10.4.2010 11:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Já myslel toho terminátora se svítícíma zelenejma očima… Trochu jako tohle, ale na té fotce ten výraz vypadá fakt nepřátelsky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 11:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Muhahaha, s oranžovejma ;-)
    14.4.2010 00:26 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Byl pokus o vtip, neasi :)
    10.4.2010 09:56 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    A mimochodem tato vypadá taky dobře:

    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 10:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Lyškočka! Tak ta je hustá! :-D
    10.4.2010 10:48 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No hustá je, ale jestli je to liškočka, to teda nevím. Když tak Tabbie Fox.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 11:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Tabbie Fox
    To bude spíš označení vzoru pruhování.
    Jendа avatar 9.4.2010 23:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Jendа avatar 9.4.2010 23:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    i koťata
    Kočičí pedofil!
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 23:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    ...počkej na LinuxExpo, já ti to tam všechno vysvětlim... :-D
    10.4.2010 09:33 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    LinuxExpo je výstava koček ?
    kotyz avatar 10.4.2010 11:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    bude ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 10.4.2010 11:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    asi takhle? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.4.2010 13:34 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Jede to moc rychle. Menší rychlost znamená přesnější ránu.
    9.4.2010 13:16 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Jestli si ten fotbal neprosadis, tak jses u me mrtvej Homolka!
    9.4.2010 13:27 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    To je asi z nějakýho filmu, ale když už sme u toho fotbalu, tak proti mému chození na fotbal nejsou zatím námitky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 13:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Takhle mi kdysy zrušili zápas kvůli osvětlení a hádej co bylo doma... :-D
    9.4.2010 14:25 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Normálně v takovým případě to bývá soused, instalatér, opravář, pošták nebo tak něco.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 14:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Tak něco...
    9.4.2010 15:00 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Neocakavane navraty domov sa ohlasuju aspon 20 minut vopred. Pod zamienkou overenia, ci netreba nieco dokupit a pod. Na vernom a spokojnom manzelstve/partnerstve musia spolupracovat obaja. Nie ze to jeden robi co moze a druhy sabotuje nahlymi prepadovymi kontrolami.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    9.4.2010 15:55 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    + 1
    Josef Kufner avatar 9.4.2010 17:16 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Jak se pozná ideální manžel?
    Najde milence u ženy v posteli a řekne:
    "Klidně pokračujte, já jdu zatím uvařit kávu."
    A jak se pozná ideální milenec?
    Když i potom dokáže pokračovat!
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    9.4.2010 17:47 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    + 1
    belisarivs avatar 9.4.2010 19:39 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No jenom pockej az se ti to stane. To to znamenko budes jeste rychle otacet.
    IRC is just multiplayer notepad.
    9.4.2010 19:49 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Jsou i jiný problémy. Za vším musíte vidět na prvním místě peníze.

    Naštvaná žena: "Jak si to představuješ, přijít domů napůl zpitej?" "Já za to nemůžu, došly mi peníze."
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 22:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    ...přijdeš domu a tam amigapower pigluje tvojí starou, do píči, do prdele, všude kde se dá, jak Greebo, co uděláš :-D
    Heron avatar 10.4.2010 09:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Teď prosím bez urážky, ale jak se tak koukám na ty tvoje fotky, tak už jsem pochopil, proč ty kočky vyhrávají první ceny. To je dáno kontrastem v kráse mezi majitelem a těmi kočkami :-D
    10.4.2010 09:44 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No, při bodovém hodnocení nedrží kočku majitel, ale rozhodčí nebo asisstentka. Majitel je v povzdálí nebo tam ani není. Sem se byl podívat na výstavu dobných zvířat.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 10:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Při jakym bodovim hodnocení? Jaký rozhodčí? To neni krasobruslení! :-D Ta fotka je z porovnání do Best In Show, do tý doby se stará o kočku majitel, v Best In Show drží kočku výhradně steward.
    11.4.2010 08:56 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Takže krása kočky vynikne při porovnání s krásou stewarda.
    10.4.2010 09:46 růžovej pežot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Takže ty jsi buď buzerant, nebo máš zvrácené estetické cítění!
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 10:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    LOL! :-D
    belisarivs avatar 9.4.2010 13:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Hm, nemela ona na plose vylepeneho nejakeho blbce?
    IRC is just multiplayer notepad.
    9.4.2010 13:29 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Dalo by se říct, že jo, nějakej zpěvák, sportovec nebo tak, ale mně je to jedno.
    10.4.2010 03:56 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ale jde o princip. Nenech se.
    8.4.2010 15:50 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Je sice rychlá pokladna do deseti položek, ale k ničemu. Je tam stejná fronta jako u těch ostatních a stojí tam, lidi, kteří mají ve vozíku tisíc položek, ne maximálně deset.
    Jo, lidi se nekoukají kolem sebe a neumí číst - žádná novinka. A do prdele je nikdo nepošle, takže tahle rychlopokladna je prostě jenom pro parádu.
    Quando omni flunkus moritati
    8.4.2010 15:56 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ono totiž těch tisíc položek nevadí ani té pokladní, ani její vedoucí, ani nikomu, prostě nikdo nic neřekne. Je to pokladna na parádu.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.4.2010 17:31 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Takhle je to asi jak kde, typicky jsem viděl pokladní lidi s víc položkama vyhazovat.
    8.4.2010 17:37 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Kéž by to tak bylo zvykem tam, kde chodím já... Ale určitě se to tam nedělá.
    Marián Kyral avatar 8.4.2010 18:56 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    On to třeba může být i tak, že 5 lidí s malým nákupem stráví v součtu u pokladny více času než dva s velkým. U těch malých nákupů hodně zdržuje placení.
    9.4.2010 21:20 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Pouze pokud je potřeba u každého z těch pěti lidí něco stornovat, všichni platí kartou a terminál má zrovna hodně dlouhý latence. Obvykle spíš na jeden plnej vozík připadají 3-5 plných košíků.
    9.4.2010 01:08 Radek Hladik | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Vždycky jsem si říkal, proč to neudělat tak, že daná poklada by spočítala položky a pokud by jich bylo víc než 10, tak by nějak progresivně zvedla cenu. Jako například za každých 5 položek přes limit +10% ceny... Udělal by se na to pěkný stojánek s tabulkou před tu pokladnu a voiláááá :-)

    Ale opravdu mi to připadá jako dobrý nápad, prostě spěcháš, můžeš si připlatit a máš to rychlejc... Samozřejmě by se muselo upřesnit, zda 5 rohlíků je jedna položka nebo 5 :-)
    9.4.2010 07:23 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Zajímavá myšlenka. Příplatek jako při vydávání cestovního pasu.
    9.4.2010 09:44 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Posledních několik měsíců mám v Tescu Nový Smíchom zkušenost, že z osmi rychlopokladen je jen jedna či dvě v provozu. Rychlost nákupu tak dost podstatně klesá. Naštěstí k nim aspoň není možné zajíždět vozíkem, takže obvykle stojí skutečně jen zákazníci s několika málo věcmi.
    9.4.2010 10:48 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ja tych co su predo mnou vyhazdujem. Slusne. Proste, kym stojim vo fronte, tak sa aj tak nudim s ukecavam tych pred sebou (priamo alebo ob jedneho), ze by tam nemali stat. Zaujimave je, ze to podozrivo hladko zabera. Este sa mi nestalo, ze by bol niekto agresivny, maximalne sa tvari hlucho. 80% pocuvne a vypadne.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    10.4.2010 04:09 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Představa, že lidi nevyužijí rychlopokladny i pro velké objemy, když jsou normální pokladny k posrání zasekané je naivní až debilní.
    8.4.2010 15:55 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    O co de, nektery obchodaky v praze to maj, a fronty tam nejsou, protoze lidi se toho boji :D
    8.4.2010 15:57 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ještě sem samobslužnou pokladnu v Česku neviděl, ani v Praze.
    MaFy avatar 8.4.2010 16:00 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Tak zajed k Nam do Letnan ;-) Mame jich tu uz 8 :-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    MaFy avatar 8.4.2010 16:00 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ale ten SW. No to by jeden blil, ale maji tam super nasypku na drobaky. Nasipes tam proste hrst drobaku, a ono si je to protridi a prepocita :-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    8.4.2010 16:02 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Tam se musí něco složitě obsluhovat pomocí nějakýho SW ?
    MaFy avatar 9.4.2010 18:09 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No prave ze je navrzen pro neznale zakazniky. Pro prvni nakup je to parada, ale pokud uz jsi zkuseny uzivatel, tak te to nehorazne brzdi :-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    8.4.2010 16:02 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Taky jsem ho chtěl odkázat k nám do Letňan :-)
    8.4.2010 16:56 Chulda | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    V Tescu na Skalce je to taky, jestli se nepletu.
    8.4.2010 17:02 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    A v edenu taky
    9.4.2010 09:28 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    I na Andělu.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.4.2010 17:31 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Non-stop Tesco na Praze-Zličíně.
    8.4.2010 18:04 vlastik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    V Plzni v Tescu také jsou samoobslužbné pokladny...
    8.4.2010 16:26 Frenzy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Já bydlím v Ostravě a samoobslužné pokladny tady taky už máme v jednom hypermarketu. Obsluha je celkem pohodová a ještě mezi čtyřmi pokladnami pobíhá hezká blondýna, která pomáhá lidem v nesnázích. Pro pár položek a placení kartou není nic lepšího.
    8.4.2010 16:28 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Máte to dobrý v Ostravě.
    8.4.2010 16:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Kde? :-)
    8.4.2010 18:22 Karel | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Tesco-Poruba
    8.4.2010 18:30 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Jak vidím, skoro všechny jsou zatím v TESCU...
    8.4.2010 19:21 Frenzy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Čtyři jsou i v TESCU v obchodním centru Futurum
    Marián Kyral avatar 8.4.2010 21:36 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Asi se osvědčily. Osobně z toho moc nadšený nejsem. Téměř vždy si beru nějaké pečivo a nikdy nevím, co to přesně mám. Navíc pokladnu jsem si užil, když jsem na ní přes rok dělal, takže se těmhle novotám vyhýbám.
    thingie avatar 8.4.2010 22:05 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    U většiny těch věcí je hmotnostní odchylka zhruba taková, že do přiměřeného množství kusů je stačí zvážit a podělit, a prostě to vyjde. Stačí vědět co to je. To neumí?
    Růžové lži.
    Marián Kyral avatar 8.4.2010 22:41 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Nevím, ještě jsem tam nebyl. Co vím z doslechu, tak se dá listovat katalogem pečiva i s obrázky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.4.2010 22:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    na piču je balená voda, nestřelíš tam kusy...
    9.4.2010 09:44 Chulda | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Zil jsem v domeni, ze na nektere vody maj na rukojeti toho baleni kod pro cele baleni. Nebo to tak neni?
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 11:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ty značkový jo, ty laciný "lídrprajs" sou ale jen obalený tou fólií. Takže když kupuju vodu pro kočky (neperlivou), udělám píp a je to, když kupuju vodu pro sebe (perlivou), musim si vystát frontu u kasy... :-D
    9.4.2010 11:57 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    ty laciný "lídrprajs" sou ale jen obalený tou fólií

    A někdy je tam fakt jenom ta fólie a chybí víčka (osobní zkušenost)
    thingie avatar 8.4.2010 22:53 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No já vždycky zapomenu kolik mám rohlíků a takových kravin, a pokladní se vždycky tváří blbě, když řeknu, že nevím. Přitom ledaskde třeba váhu na zeleninu přímo na pokladně mají.
    Růžové lži.
    9.4.2010 07:28 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    ledaskde třeba váhu na zeleninu přímo na pokladně mají.

    No, Kauflad nemá přímo na pokladně váhu na zeleninu a případně vrací zákazníky, aby si to šli zvážit, TESCO má váhu na zeleninu přímo na pokladně a Albert pouze v těch novějších obchodech.
    8.4.2010 16:28 aaabbbccc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Nechapem, v com by malo spocivat skratenie radov po zavedeni samoobluznych pokladni.
    Priznavam, ze som este nemal moznost taky system odskusat a ani som ho nevidel fungovat, takze mozno su moje predstavy nespravne.
    Ak je to skutocne tak, ze clovek si sam vylozi tovar na pas, naskenuje, pouklada naspat do vozika a nakoniec zaplati, tak sa obavam, ze pri technickej NEzrucnosti vacsiny naroda budu samoobluzne pokladne predstavovat este vacsie zdrzanie.
    Alebo je myslienka zalozena na predpoklade, ze samoobsluzne pokladne budu vyuzivat len ludia technicky schopnejsi ?
    8.4.2010 16:43 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Myšlenka je založena na tom, že za ušetřené náklady na ty pokladní se koupí takový počet samoobslužných pokladen, aby se fronty zkrátily. Zákazníci si většinou zvyknou na nové řešení. Náklady na zaměstnance jsou obrovské (mzda + odvody + další náklady...)

    Připomínám, že např. linuxáci jsou určitě technicky schopní a určitě nebudou potřebovat radit od hezké blondýny ani při prvním použití samobslužné pokladny.
    8.4.2010 17:00 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Možná byste se divil. Samoobslužné pokladny jaké jsou v Praze v Letňanech jsou na prd a ani se nedivím, že u nich nikdo není. Lze je použít pouze pokud máte ruční košík. Prostě k tomu přijdete, položíte košík na jednu část pokladny, zboží z košíku postupně berete a musíte po přečtení čárového kódu dát do druhé části pokladny. Průser je třeba u rohlíků. Normálně bereme 10 rohlíků a z toho si každý ze synů jeden vezme už v prodejně. A je problém. Zadáte 10 rohlíků, ale nesouhlasí váha. No a musí přijít slečna, něco pomačkat a pak to vezme. Samozřejmě, že rohlíky, které synátoři zbaští, na pokladně nahlásíme. Nejsme zloději. Takže ve výsledku odbavení přes tu samoobslužnou pokladnu trvá déle než u pokladny normální. Je to děs. A když si náhodou vezmete něco s poškozeným kódem, nebo to ten kód nezná ... . Kdyby to fungovalo na stejném principu jako normální pokladna, jen by tam neseděla pokladní, bylo by to podstatně rychlejší a jednodušší. Jen nevím jak by to ohlídali proti krádeži. Lidi jsou svině. Já se vracím k pokladě i kvůli zapomenutým kvasnicím na dně košíku, které stojí tak 2Kč. Prostě svědomí mi nedá. Bohužel toto všichni nedělají.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    8.4.2010 17:19 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    S těmi rohlíky a dětmi to je zajímavá věc... nevěděl jsem, že to váží rohlíky.

    Ruční košík není problém, u menších nákupů naopak výhoda, škoda, že v některých supermarketech je vůbec nemají nebo jenom málo.

    A ta poctivost nákupu, no, četl jsem, že v Anglii v TESCU kontrolují každý padesátý nákup. Ale každopádně na těch samobslužných pokladnách asi neprodělají. Tržby a zisky supermarketů jsou obrovské. Nepoctiví zákazníci je asi jenom tak jednoduše nezruinují...

    Supermarkety vydělávají i na takové blbosti, jako to zaokrouhlování na 50 haléřů. Mluvčí jednoho řetězce přiznal, že jim to vychází dost do plusu...
    9.4.2010 11:30 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Cože? Vydělávají na zaokrouhlování? To je nějak špatně, ne?
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    9.4.2010 12:01 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No, něco je asi špatně. Pro zajímavost: zatím se mi vždycky cena nákupu zaokrouhlila nahoru. Dolů ještě vůbec nikdy nebo možná tak jednou do roka. A při tom mamutím počtu nákupů všech zákazníků v supermarketu...
    9.4.2010 12:44 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No jo, to by ale všichni museli mít tak velkou smůlu, jako vy (((: Nebo chcete říct, že volí ceny podle toho, kolik položek lidé nejčastěji nakupují? To je hloupost. Koupím o 3 rohlíky navíc, nebo méně a jejich výpočty by byly v pytli.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    9.4.2010 14:23 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ceny sou určitě volený rafinovaně. To je jistý.

    Například, skoro všechno končí na 90 hal.

    Takže:

    Koupím jednu věc, výsledek se zaokrouhlí nahoru

    Koupím dvě věci, výsledek se zaokrouhlí nahoru

    Koupím tři věci, výsledek se zaokrouhlí nahoru

    Koupím čtyři věci, výsledek se zaokrouhlí nahoru

    Víc toho nekupuju, takže je to vždycky nahoru.
    Josef Kufner avatar 9.4.2010 17:20 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    A pokud se ti tam připlete něco končící na padesátník, tak se zaokrouhlí nahoru i těch několik dalších...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    9.4.2010 19:40 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No, skoro žádná cena nemá padesátník na konci, možná někdy pečivo. Skoro všechno končí na 90 hal.
    14.4.2010 00:36 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Tak jo no. Ale stejně si myslím, že ten efekt Baťovy ceny je spíš psychologický, než statistický.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    8.4.2010 17:08 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Technická schopnost se s praktickou použitelností často dost rozchází..
    Josef Kufner avatar 8.4.2010 16:50 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ftip je v tom, že ti neschopní se toho bojí a tak radši jdou ke klasické pokladně. Dryhý je v tom, že u skupiny samoobslužných pokladen stojí jeden člověk a stará se o to, aby vše šlo hladce.

    A pak... lidi se to po pár nákupech naučí a to zpoždění nebude o mnoho větší než u klasické pokladny.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Cubic avatar 8.4.2010 17:11 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ftip je hlavne v tom ze ve vetsine obchodu kde jsem tyhle pokladny zazil se stoji jedna(obcas dve) fronty na nekolik pokladen takze v momente kdy nekdo na jedne zakufruje tak stale jeste sance ze budete mit nakup za sebou driv nez ta brzda.

    Ja je, pokud je to mozne, nevyuzivam, je to moc slozite :) mate vlastni tasku? kolik vlastnich tasek jste pouzil? mate vernostni kupon? pouzivate kreditni nebo debetni kartu? Pak mam problem identifikovat spravne druhy peciva, koupim si dva lahavone stejne tam jak mamlas cekam nez si me prodavacka prijde prohlednout ze je mi vic jak 18 atd.

    Kdyz jsem ji pouzil naposled, tak jsem do te pokladny poprve v zivote strkal cash. Drobnych minci na zpatek jsem si vsiml, ale pak jsem cekal minutu az to vrati i nejake bankovky za soustavneho revu pokladny at si vezmu sve penize. K memu prekvapeni jsou bankovky vraceny na uplne jinem miste nez z te masiny vyjizdi ucet a vraceji se mince. Prodavacka mi stejne musela ukazat na obrovskou ceduli "zde si vyzvednete vracene penize" ve vysi mych kolen abych cejtil jak idiot.
    8.4.2010 17:32 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    cekam nez si me prodavacka prijde prohlednout ze je mi vic jak 18

    Tak toto je moc dobrá připomínka...
    thingie avatar 8.4.2010 17:34 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    S tim mě nezřídka zdržujou i na naprosto normální pokladně.
    Růžové lži.
    8.4.2010 17:39 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No, kdo nemá 18 nebo na to nevypadá, tak se obyčejně domluví s někým starším ve frontě... běžná věc.
    Cubic avatar 8.4.2010 18:00 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No mozna v cechach. Byl jsem nekolikrat svedkem toho, jak prodavacka odmitla prodat alkohol cloveku kteremu zcela jasne 18 bylo ale zahledla jak se dotycny domlouva s nekym u koho to tak jiste nebylo a ktery nemel zadny doklad.

    Ja uz taky na 18 nevypadam(za chvili mi bude vek zacinat trojkou), ale naposledy co jsem se oholil se byl na vek prodavacem dotazovan.

    Jednou se takhle vratila pritelkyne(te uz ta trojka naskocila) z nakupu vina bez vina protoze nemela doklad. Ja jsem byl potesen jak mam mlade vypadajici pritelkyni ale ona byla nasrana tak, ze jsem si to ani nedovolil rict nahlas.

    Tady maj vsude tyhle cedulky. Jeste jsou pekne vybiravy, videl jsem jednu polskou hocinu odchazejici s prazdnou protoze tuponce za pokladnou nebyl polsky(EU) ridicak dost dobry. Zklamana polka vypadala na vic jak osmnact.
    8.4.2010 18:07 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Zajímavé, nevím, proč s tím dělají tak velké potíže, když z toho mají prachy.
    thingie avatar 8.4.2010 18:10 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Možná se to někdo obtěžuje skutečně kontrolovat, narozdíl od zdejšího kšeftů.
    Růžové lži.
    Cubic avatar 8.4.2010 18:21 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ty kontroly na tom podil maji jen castecny, bych tak hadal. Britove ve sve nature maji mnohem mensi tendece zpochybnovat autority nez cesi a tak bez reptani delaji co se jim rekne. Ma to sve nevyhody, ale taky to znamena ze se zakony dodrzuji trochu vice i bez toho aby se hned muselo vyhrozovat postihama. (zalozena na mem pozorovani, your mileage may vary)
    Cubic avatar 8.4.2010 18:14 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    asi proto, ze na to je zakon?

    Ta prodavacka osobne nema nic z toho, ze flasku proda, spis naopak muze velice rychle skoncit na chodniku. A obchodnik? Ten pravdepodobne muze dostat tucnou pokutu a tak podle toho instruuje sve zamestnace. To co jsem uvadel jsou pripady z velkych obchodaku, ktere dbaji na svou povest. Kdyby se to rozmazlo v novinach tak by se jim to nemuselo libit. Pakistanci ve vecerce na ruzku s tim asi budou delat mensi obstrukce.
    8.4.2010 18:23 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No, zákon asi je, ale postih porušování u nás asi moc není. Co sem četl, tak ukládání pokut supermarketům se nějak nedaří dotáhnout do konce. Pokud vůbec dostanou pokutu, tak rozhodnutí většinou zruší soud, když to dají k soudu.
    Cubic avatar 8.4.2010 18:34 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    jo... jak ja bych si pral aby nektere veci funugovali v cechach jako tady a pak bych si taky pral aby spousta veci tady fungovala jako v cechach
    8.4.2010 18:38 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Možná, v některý zemi to tak přibližně je, kousek od každýho...
    Josef Kufner avatar 8.4.2010 23:52 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    A copak to v Cechac funguje?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    9.4.2010 07:29 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Dostanou se v obchodech PC s Linuxem !
    Cubic avatar 9.4.2010 10:39 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    treba prumyslovy normy a standardy(tady je to spis jako good practise a doporuceni a meni se to jen pomalu - tohle jsou zkusenosti pritelkyne co pracuje ve stavebnictvi), vyuceni a profesionalni remeslnici (nedej boze abych musel shanet instalatera nebo klempire - abych si ho nechal dopravit letecky z cech), mam tu hruzu jit k zubari (kdyz mate to stesti ze nejakeho najdete), kdyz jsem sel k "obvodakovi" tak jsem si pripadal jak ve filmu z 50' .... par dalsich veci by se asi naslo
    9.4.2010 11:37 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Nechce se mi věřit, že je to tam tak špatný s tím obvoďákem a s těmi řemeslníky.
    9.4.2010 12:47 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Proc myslis, ze se tam tak chytili "polsti instalateri"?
    Cubic avatar 9.4.2010 13:00 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    nemam moc zkusenosti ani s jednim, navic to jsou mozna situace ktere se nedaji moc dobre srovnavat (cechy - male mesto vs UK - Leeds cca 800tis hlav).

    U toho doktora to plyne z tradice - ma ordinaci ve svem dome, ordinuje tvidovem saku a ordinace vypada napul jak obyvak. Dela vsechno - gynekolog, pediatr, predporodni poradenstvi.... nejdriv k nemu a az pak k odbornikovi. Navic tam vetsinou nemuzes prijit jen tak musis si sjednat schuzku protoze ma porad osklive narvano.(a sjednana schuzka rozhodne neznamena ze si hodinu nepockas). Bez objednani jen jeden den v tydnu dopoledne. Se zubari je to jeste horsi, tedy to objednavani. Lidi tady neprekvapi ze cekaci doba na registraci k zubarovi je pul roku. Takze kdyz jsem sem prijel tak jsem zubare ani nehledal - kdyz me chytli zuby tak nejrychlejsi cesta jak se dostat do ordinace na neco jineho nez akutni zasah je univerzitni nemocnice kde osetruji studenti. Trvalo dva mesice jsem sem si sedl na kreslo. Abych byl fer vsechno by slo rychleji kdybych misto spolehani na socialisticke NHS vyvalil nejake ty zelene za komercni pojisteni.

    Rozhodne jsem mel mnohem lepsi pocit ze sterilnich bilych ordinaci doktoru v cechach(tedy z tech co jsem videl).

    A remeslnici - kdyz porovnam vysledek prace zedniku na bytech tady s mou(minimalni) zkusenosti z cech tak je to nebe a dudy (kdyz zacali odpadavat dlazdicky v koupelne tak jsem si je predelal radsi sam - bez jakekoliv predchozi zkusenosti). Zpusobne je to asi hlavne tim ze v cechach takovou praci delaji lidi co na to maji vyucni list. Tady to vypada jako kdyz to muze delat kazdej - ale nedela a tak je problem obcas vubec nekoho sehnat. Mel jsem znameho slovaka - zednika, sikovnej kluk jenom trochu naivni a jednodussi. Duvod proc tady zazracne nezbohatl byla jeho neschopnost naucit se anglicky a osamostatnit se.

    Asi mam na nektere veci trochu zaujaty pohled a navic srovnavam soucasny stav tady se stavem co si pamatuju z cech pre ctyrmi lety takze to muze taky zkreslovat. -> brat s rezervou
    9.4.2010 18:16 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No, říká se, že tam si lidi skoro nic nedělají sami (na rozdíl od ČR), a že většinou si volají profesionální řemeslníky. Tak tam teda nějaký ti řemeslnící přece musí být.

    Mimochodem, asi dávno neplatí, že v ČR mají řemeslníci výuční listy. Pokud ano, tak možná na něco jinýho, než skutečně dělají. Ptal sem se, většina živností jsou dneska živnosti volné. Výuční listy netřeba. Musí se hlavně správně napsat ta činost, aby to bylo volné.
    8.4.2010 21:41 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Cedulka - krasna rekurzivna uloha: Ako sa zisti, ze som pod 25? Predpokladam overenim dokladu. Ale ako zistit, ci treba overovat doklad alebo nie? Osoby pod 32 musia byt pripravene ukazat doklad, ci maju menej ako 25, aby im bol skontrolovany vek ci maju aspon 18. A ako overit, ze mam aspon 32? Osoby pod 39...
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    Cubic avatar 8.4.2010 22:19 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    nemuzu najit tu co se vyskytuje nejcasteji, na ni je napsano neco jako "vypadate na mene nez 25? nebudte urazeni kdyz se vas zeptatme na..."

    ah.... neco jako tohle jen na tom ted 25 misto 21, tahle je zastarala
    10.4.2010 04:24 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Moc jsi nad tim nepremyslel, vid?
    thingie avatar 8.4.2010 18:05 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    To je trochu trapné. Trochu hodně. Ale tak mně by to bylo fuk, ale přeci jenom, člověk si k obědu vezme jeden lahváč, a ta káča za pokladnou chce doklady. U pokladny vedle banda výrostků kupuje flašku tvrdýho a nic jinýho, a nic. Jedinkrát jsem viděl, že takové prodavač poslal do háje a tu flašku jim neprodal. To jsem ke všemu štěstí stál za nima a musel tam pět minut poslouchat jak se hádaj…
    Růžové lži.
    otasomil avatar 8.4.2010 16:55 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny

    Nevim jak souvisi platforma s odbavovanim zakazniku na pokladne, no ale budiz.

    Zasadne chodim na postu, kde nemaji ten kripl na vydavani poradovych listku abych si nepripadal jak totalni trotl jez nevi ze ma jit si stoupnout do fronty a vyckat az bude na rade. Na takoveto male poste clovek vse vyridi u jednoho vokynka, a sedi tam normalni zenska. Na takoveto poste to nejvic vodsejpa. Proste to neni o technice, ale o lidech.

    Propustit prodavacky a nasadit automaticke pokladny mi neprijde jako dobre reseni. Toho se bude chytat vic a vic oboru lidske cinnosti az bude vsechno rizene pocitacem (s jakoukoli sw platformou), nikde nebude treba zasahu lidske ruky a lidi budou chcipat hlady na ulici protoze budou nezamestnani. Taky software (jakykoli) bude vytvaret a odladovat automaticky softwarovy programator. Tudiz programatoru - lidi nebude vubec treba. A takto bychom mohli pokracovat.....

    Ale hlavne ze bude vsechno automaticky.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    8.4.2010 17:03 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ale hlavne ze bude vsechno automaticky.

    Automatizace je bohužel směr naší doby. Já mám rači přírodu a různá zvířátka, ale co člověk nadělá...

    Programátoři, myslím, budou ještě dlouho potřeba.
    thingie avatar 8.4.2010 17:05 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    To je snad cíl.
    Růžové lži.
    9.4.2010 11:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    +1
    8.4.2010 17:36 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Toho ptáka klidně vyfoťte. Ochranka vás zatknout nemůže (nemůže vás ani odvléci někam do skladu atp.). Jediné, co může je vyzvat vás, abyste vyčkal na policii. Zadržet vás může pouze pokud vás přistihne při spáchání přestupku (krádež atp.). A jelikož obchod je veřejné místo, fotit se tam může (IANAL). Samozřejmě, klasicky musíte mít souhlas vyfotografovaných osob.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    8.4.2010 17:43 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Na tom něco je, ale mohlo by být okolo toho focení rušno a já mám od přítelky zakázaný tzv. "dělat ostudu", poněvaž prý už jsem dospělej a zodpovědnej člověk...
    Honza Balák avatar 8.4.2010 18:20 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    :-D
    <null>
    8.4.2010 18:40 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    To se to směje nezadanýmu (aspoň teda myslím)...
    8.4.2010 21:34 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Pocuvaj, ty mas toho zakazaneho nejak hodne. Ma s tebou v akomkolvek zakaznom ohlade zle skusenosti, alebo je to len tak preventivne, aby si bolo jasne, kto je sef?
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    9.4.2010 07:31 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Když je to na vážno, tak si musím přeci už teď zvykat, ne ?
    10.4.2010 04:28 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Když si i slečna bude zvykat, tak ty nebudeš muset tolik. Ohýbat proutek dokud je mladej.
    9.4.2010 22:03 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Samozřejmě, klasicky musíte mít souhlas vyfotografovaných osob.
    Nemusíte.
    10.4.2010 09:36 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    To může být jen jeden z moc různých výkladů.
    10.4.2010 13:46 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    § 17 obchodního zákoníku „veškeré skutečnosti obchodní, výrobní či technické povahy související s podnikem, které mají skutečnou nebo aspoň potencionální materiální či nemateriální hodnotu, nejsou v příslušných obchodních kruzích běžně dostupné, mají být podle vůle podnikatele utajeny a podnikatel odpovídajícím způsobem jejich utajení zajišťuje“.
    To znamena, ze fotenie v sklade ho moze nasrat, pretoze organizacia skladu je jeho obchodnym tajomstvom a pusta tam len svojich zamestnancov. Ale predajna plocha je verejnym (ano verejnym) priestorom a nie je nijak utajena. Proste ak on flaka utajenie (pre predajnu plochu to plati), tak sa nemoze nasierat, ze mu to niekto foti.

    A IMO ma ten zakon celkom jednoznacny vyklad.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    11.4.2010 08:53 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ale na základě čeho mají teda ve "veřejných prostorách" někde napsaný ten zákaz fotografování ?
    11.4.2010 10:17 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Spoliehajú na to, že ľudia nepoznajú svoje práva.
    10.4.2010 14:56 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Nejseš náhodou masochista? :-)
    8.4.2010 20:17 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No, hlavne ty samopokladny (aspon v Britanii) sou takovy paranoidni. Clovek pride, nalevo da kosik s vecma, na druhou stranu da batoh, a uz to hlasi, ze je tam neocekavany objekt. A kdyz este u toho clovek stihne omarkovat 2-3 veci, tak to dokaze vydesit jakoze WTF. Takze takovy kapitalisticky shity jako supermarkety, nakupovani v masach (ne v masech ani zelenine), odbavi at se kazdej sam (my na vas prece serem) nepovazuju za cestu vpred.
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.4.2010 22:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Samoobslužná pokladna je děs, brrrrr, čekejte na obsluhu, brrrr 18 let, brrr vraťte zboží do košíku. Pokud máš dvě věci a nic s toho se nestane, pak o.k.
    9.4.2010 07:33 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Nestraš kámo ! Škoda, že sem to ještě nemohl vyzkoušet. Moje nedobrovolně favorizované obchody Kaufland, Interspar a Albert to prostě nemají.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 11:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ona u toho většinou sedí provozní, ale jakmile musí někam ke kase třeba na storno, abys namarkoval všechno hlídá jen ochranka a když máš pivo (18 let, ale až při placení), nebo blbě položíš namarkovaný zboží do tašky (která je na váze), udělá to "grrrr, čekejte na obsluhu" a stojíš tam jak čůrák taky třeba 5 minut...
    8.4.2010 23:00 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    somoobsluznou pokladnu jsem pouzival akorat v pricechopperu v nocnich hodinach, protoze normalni pokladny nefungovaly... odbaveni tam trvalo nasobne dyl nez u normalni pokladny... nejdriv se clovek musel proklikat nejakym menu, aby vubec mohl neco namarkovat, pak preskladat veci a nasazet kody, proklikat se pres menu s platbou a nedejboze nasazet penize... coz je absolutni utrpeni, kdyz si clovek chce koupit jenom nejakou banalitu... treba kyblik zmrzliny.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    8.4.2010 23:21 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ty platebni terminaly jsou pomaly protoze je jeste ve spouste zejmena malejch kramech maj pripojeny pres telefonni linku. Ono to totiz v sobe ma analogovej modem a to je pak des bes cekat 45 sekund jen na vytoceni spojeni.

    Lepsi terminaly se pripojuji do netu normalne pres ethernet a pouzit jde jakykoliv, klidne ADSL. To je pak mnohem rychlejsi.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    9.4.2010 07:37 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ty platebni terminaly jsou pomaly protoze je jeste ve spouste zejmena malejch kramech maj pripojeny pres telefonni linku. Ono to totiz v sobe ma analogovej modem a to je pak des bes cekat 45 sekund jen na vytoceni spojeni.

    Myslel jsem, že dneska už je jenom ADSL. To bude spíš tím, že mají blbý software.
    9.4.2010 11:08 Roger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ne, vazne jsou terminaly casto pripojene vytacenym spojenim...
    9.4.2010 11:38 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Kde to jsme ?
    xxx avatar 9.4.2010 14:02 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    To neni blbym softwarem, ale tim, ze maj jen seriovej port. :) Nicmene uplne blby taky nejsou, protoze linku vytocej hned po zapnuti a drzej ji klidne celej den.
    Please rise for the Futurama theme song.
    9.4.2010 14:16 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Že by sériový port měl rozhodující vliv na rychlost ? No možná jo.
    otula avatar 9.4.2010 16:18 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No mně přijde placení kartou mnohem rychlejší. Vyskládám nákup na pás, shodím batoh ze zad a rozepnu… …skládám nákup do batohu, když se blíží poslední, vytáhnu kartu, pokladní to nacvakne, vrazím kartu do čtečky, uklízím zboží, potvrdím OK, uklízím zboží, nacvaknu PIN, sklidím zbytek nákupu, zavřu batoh, vytáhnu kartu ze čtečky, vezmu účtenku a odcházím - čistá doba, strávená pouze placením cca 3 až 4 sekundy. Zvládneš zaplatit penězi za 4 sekundy?
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 16:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Zvládneš zaplatit penězi za 4 sekundy?
    hulení :-D
    otula avatar 9.4.2010 16:24 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 9.4.2010 16:24 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Někdo tady psal, že se v supermarketech nesmí fotit, jinak bych ho vyfotil. Ale nechci, aby mě zatkla ochranka za focení.
    A co by ti za to udělali? Já fotím s naprostým klidem ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    9.4.2010 17:52 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Když nic jiného tak ostudu.
    9.4.2010 23:00 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    No, nam kdysi v Lurdech v Leclercu slusne, lkec nekompromisne naznacili, ze fotak tedy ne...
    9.4.2010 16:49 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    tak me napadlo, kdyz jsme u toho zrychlovani nakupu... funguji nekde v cesku profesionalni nandavaci zbozi do tasky?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.4.2010 16:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Určitě, kdysy jsem je viděl když se převrátil kamion se slovenskou becherovkou ;-)
    otula avatar 9.4.2010 17:21 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Občas se mi to stane u nás v Tescu. Většinou brzo ráno, když běží ještě jen jedna pokladna a nevytížená pokladní zajde pokecat za tou v pokladně, tak jí tím pomůže, aby to rychleji odsýpalo. Je to milé. Vůbec bych se nezlobil, kdyby to byl standard.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    9.4.2010 17:56 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    funguji nekde v cesku profesionalni nandavaci zbozi do tasky?

    Nevím, jestli je to profesionální nakládání do tašky, ale přítelka, když tam teda jsme spolu, tak ty tři nebo čtyři věci dá do tašky, zatímco já vždy platím.
    9.4.2010 18:03 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Nevím, jestli je to profesionální nakládání do tašky, ale přítelka, když tam teda jsme spolu, tak ty tři nebo čtyři věci dá do tašky, zatímco já vždy platím.
    ne, to je pouze prirucni nandavac zbozi, nikoliv profesionalni... lada by to byla profesionalni pritelka...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    9.4.2010 18:08 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Jej, žádná profesionální přítelka, ale vážná známost.
    10.4.2010 04:41 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Jo, tak to je teprve pitomost. Mne by to usetrilo asi 10 sekund i pri velkem nakupu.
    10.4.2010 09:39 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    A když to každýmu z tisíci nakupujících ušetří 10 sec, tak to je dohromady asi 100 minut.
    Jendа avatar 10.4.2010 11:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Když nevím, tak se zeptám Googlu.
    10.4.2010 11:55 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    Ale no tak, narážel sem na pořad, kde byly ukázky starých TV reklam. Myslím teďka tu o tom alchymistovi a hodinkách, která skončila tím výbuchem...
    10.4.2010 11:20 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máme sice supermarkety, ale chybí tam samoobslužné pokladny
    tobe mozna jo... (i kdyz u tech velkych nakupu to setri cas fakt slusne) ale musis si uvedomit, ze v tom obchode nejsi sam... a kdyz si pred tebe stoupne nejaky duchodce, kteremu to usetri minutu... tak to tu minutu usetri i tobe! a kdyz pred tebou bude stat takovych duchodcu pet, uz jsi na peti minutach!
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    AsciiWolf avatar 16.10.2010 18:18 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smazáno

    Stál jsem ve frontě u pokladny. Někdo platil kartou a trvalo to asi tisíc let.

    Datlování kódu, dlouho se nic neděje, čekání, čekání, čekání, tisk tří dokladů, podepisování. Proč je to tak pomalé a složité ? Asi v těch pokladnách používají okna. Kdyby tam dali Linux, to by jinak běželo. Na poště mají Linux a jsou to fofry.

    I když mám taky kartu, rači jsem vyšmátral drobné. Stačí to na ten můj salám a dva rohlíky možná oklované od ptáka. V supermarketu se pták má dobře. Poletuje tam už asi týden a zobe vystavené pečivo bez jakéhokoliv zájmu zaměstnanců a k radosti dětí. Někdo tady psal, že se v supermarketech nesmí fotit, jinak bych ho vyfotil. Ale nechci, aby mě zatkla ochranka za focení.

    Je sice rychlá pokladna do deseti položek, ale k ničemu. Je tam stejná fronta jako u těch ostatních a stojí tam, lidi, kteří mají ve vozíku tisíc položek, ne maximálně deset.

    Řešení je jasné. Propustit pokladní a za ušetřené peníze nakoupit spoustu samobslužných pokladen. Prostě, něco takového, jako je vidět na druhém obrázku.



    Obr1 Obr2



    Zákazník si zboží naúčtuje sám. Klid a pohoda.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.