abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:00 | IT novinky

    Společnost AMD na veletrhu Computex 2024 představila (YouTube) mimo jiné nové série procesorů pro desktopy AMD Ryzen 9000 a notebooky AMD Ryzen AI 300.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 16:22 | Nová verze

    OpenCV (Open Source Computer Vision, Wikipedie), tj. open source multiplatformní knihovna pro zpracování obrazu a počítačové vidění, byla vydána ve verzi 4.10.0 . Přehled novinek v ChangeLogu. Vypíchnout lze Wayland backend pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:00 | Zajímavý software

    Národní superpočítačové centrum IT4Innovations s partnery projektu EVEREST vydalo sadu open source vývojových nástrojů EVEREST SDK pro jednodušší nasazení aplikací na heterogenních vysoce výkonných cloudových infrastrukturách, zejména pro prostředí nabízející akceleraci pomocí FPGA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | IT novinky

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu aktuálně činí 2,32 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Ubuntu, Linux Mint a Manjaro Linux. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 45,34 %. Procesor AMD používá 75,04 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 11:33 | Pozvánky

    Blíží se léto, chladiče topí, tranzistory se přehřívají, novinářům pomalu docházejí témata a nastává klasická okurková sezóna. Je tomu tak i mezi bastlíři? Na to se podíváme na Virtuální Bastlírně! Tentokrát se strahováci podívají na zoubek velmi slibně vypadajícímu open-source EDM projektu - ne, nejde o taneční hudbu, ale o elektroobrábění. Ukáží taky, jak vypadá starší cykloradar zevnitř nebo jak se testuje odolnost iPhonů.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    dnes 11:22 | Humor

    CEO Microsoftu Satya Nadella odstoupil z představenstva Starbucks [CNBC, SEC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Upozornění

    Společnosti Ticketmaster byla odcizena databáze s osobními údaji (jméno, adresa, telefonní číslo a část platebních údajů) 560 miliónů zákazníku. Za odcizením stojí skupina ShinyHunters a za nezveřejnění této databáze požaduje 500 tisíc dolarů [BBC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    vencour avatar 18.1.2010 18:28 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva

    Že mu tam nepoběží nějaká hra? Každý má jiné priority. O neúspěchu Betamaxu mělo rozhodnout nahrávání porna na VHS. Na woknech je víc her ... paralela?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    brk avatar 18.1.2010 18:37 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Tak je se třeba poučit z historie a více se zaměřit na porno. ;o) Kdysi se někde na IRC s notnou dávkou ironie rozběhla debata na podobné téma. Vyšlo z toho něco, že by se to mělo jmenovat pornbuntu a že běžný uživatel vlastně nepotřebuje nic víc, než tři ikony na ploše - porno, zive.cz a vypnout. ;o)
    USE="-qt -kde"
    Salamek avatar 18.1.2010 18:43 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    a co seznam.cz ? :-D to je preci cely internet :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    19.1.2010 12:47 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Kdo zná gnaughty? Objevilo se to na gnomefiles a docela mě to rozesmálo. Ani bych se nedivil, kdyby pornobuntu opravdu někdo udělal.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    19.1.2010 14:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Hehe, je to i ve zdejší software wiki...
    Zatím se ale nikdo k uživatelství této utility nepřiznal :-D
    vain avatar 19.1.2010 14:53 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Ty voe, ono to je i v oficiálních repo Fedory =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Jakub Lucký avatar 19.1.2010 21:26 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Hm... v Debianu to není, aby se člověk podíval na popcontest...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    kotyz avatar 18.1.2010 18:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    na linuxu je stejne porna jako na win a navic bez malware a dialeru! takze to jasne hovori pro linux ;-)

    vsechno je nakonec vzdycky jenom o penezich (i to porno je o penezich, to co je na netu zadarmo vetsinou nestoji za nic, ikdyz takovy amateri nebo sex-doma, tam se cas od casu neco lepsiho zjevi, ale neni toho moc).

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Saljack avatar 19.1.2010 08:25 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Musíš hledat hesílka pak je toho ranec :-D
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    19.1.2010 17:18 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    A nebo znát ty správné privátní trackery :-)
    Grunt avatar 18.1.2010 19:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Netřeba chodit ani tak daleko. MP3, i když je technicky hodně u dna, je tu s námi už přes 20.let jen z toho důvodu, že na počátku v něm bylo dostupného nejvíce warezu a protože existuje něco jako zákon setrvačnosti. A věřím, že v jiných odvětvích tomu bude nejinak.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.1.2010 19:34 zruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    JJ, je to stejný ve víc oborech, třeba taková definice hmotnosti podle SI.
    Beetljuice avatar 19.1.2010 00:19 Beetljuice | skóre: 26 | blog: BeetljuiceBlog | Bílina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Mi o tom vyprávěj ;-) Sme kupili Betu Sony za 25 hadrů, mno a o rok později to vyhrálo VHS ... kurva a že to tenkrát byly prachy :-(
    Aj dont spík ÍÍngliš :-(
    19.1.2010 12:58 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    aspon ti je uz dufam jasne, ze pracovat s beta verziami sa neoplati.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    Jakub Lucký avatar 19.1.2010 21:27 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    třeba s beta-karotenem...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    18.1.2010 18:52 maertien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Presne. Nepujde mu nejaka freeware hovadina, sam ani chapat nebude proc... Nasledne se vrati k windows a tim se problem vyresi. Jedine, co zustane, je doba vynalozena na instalaci Linuxu, ktera tim propadla do nenavratna. Kdepak, z tohoto uz jsem se vylecil. Na svatou valku uz jsem stary ;-)
    kotyz avatar 18.1.2010 18:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    ty ses na ni starej, ja sem na ni linej. protoze jak se to jednou rozjede, jen tak to neprestane ...

    akorat se z tech, ktery se nekomu povede zlomit k tomu aby to zkusili nebo presli, kdyz jim pak neco nejde tak se vrati na widle a sou z nich zatrzely linux-hateri ktery to siri dal. protoze se jim porad rika ze to stejny nebo lepsi nez windows a pak zjisti ze to je jiny a ze tohle tam nejde vubec nebo se to musi rozbihat pres naky simulatory/emulatory, prohlizec nema tu spravnou ikonku etc. etc.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.1.2010 20:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Přesně.
    BFU totiž vůbec nepotřebujou spolehlivý nebo jednoduše ovladatelný systém. To je všeobecný mýtus.

    BFU klidně můžou mít zabugovanej shitskej systém á la windoze, hlavně když jim tam pojede to, na co jsou zvyklí (co je jednou kdosi naučil) a když bude existovat dostatečné množství webů jako živě, které popíšou formou screenshotů stylu 1, 2, 3, hotovo jak nainstalovat 3rd party podpůrné záplatové programy, jak napsat dokument ve wordu, atd...

    MS tohle pochopil dávno...
    Acci avatar 18.1.2010 20:56 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Ehm, jak dlouho jsi Windows neviděl? Počítám tak dvanáct let.
    18.1.2010 20:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Mám na desktopu bohužel, proč?
    Acci avatar 18.1.2010 21:02 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    No že na rozdíl od Linuxu je už asi deset let stabilní a v podstatě bug-free systém.
    Grunt avatar 18.1.2010 21:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    On skutečně existuje? Jinak asi proto pokaždé když se do něj přihlásím tahá pokaždé půl giga aktualizací, že?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vain avatar 18.1.2010 21:14 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Na rozdíl od Linuxu stabilní? LoL, používám Linux 100% svého času u PC, takže i full time v práci a nikdy, slovy nikdy, mi nespadl, tak to by mě zajímalo, o kolik víc je Windows stabilnější, že by jsme se dostávali přes 100% stabilitu? (a to prosím pěkně používám Fedoru, žádný Debian stable).
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Acci avatar 18.1.2010 21:21 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    To ti opravdu nikdy nespadly Xka?
    vlastikroot avatar 18.1.2010 21:31 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Za to muže jakorát shitty HW a shitty ovladače získaný reverznim inženýrstvim. Když má člověk pořádnou mašinu s pořádnym, spolehlivym HW a SW certifikovanym pro ten HW, je skoro nemožný, aby to padalo. To ale bohužel jen tak tak nějaký bastlič doma nemá (možná až na některý notebooky od IBM, tam je to dokonalost).
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Acci avatar 18.1.2010 21:50 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    A to snad uživatele má zajímat, kdo za to může?
    Grunt avatar 18.1.2010 22:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Ještě by mě zajímalo, proč někdo kdo nemá nic společného s GNU,Free a ani OpenSource Softem se registruje na portále jeho příznivců. Jestli je jediný účel prudit je, stačí říct, ať se nemusím otravovat do budoucna.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    lmanik avatar 18.1.2010 22:20 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva

    To bude nádor, táhne se to s ním už od dob na lide.cz :-)

    A komu to cpes?
    18.1.2010 22:53 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Že jde o provokatéra - a dost průhledného - bylo IMHO jasné už z prvního příspěvku.
    18.1.2010 22:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    :-D :-D :-D No BFU to samozřejmě nezajímá, viz můj komentář výše.
    Grunt avatar 18.1.2010 22:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    A zajímat uživatele by to mělo už jen z toho důvodu že je to zajímavé. A pokud ho to nezajímá a nemělo by zajímat tak ať tady prosím neprudí se zamaskovanou vlastní neschopností (když ho to nezajímá).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    multi avatar 18.1.2010 23:53 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Njn ale co ted kdyz uz ani IBM notebooky nedela.
    vain avatar 19.1.2010 08:15 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Ne, nikdy mi nespadly Xka, v práci i doma nVidia, oficiální ovladače z RPM Fusion, notebook intel. Vždy kroutím hlavou nad tím, jak si všichni stěžují, že jím to nebo to nefunguje, tohle prostě neznám, nikdy bych Linux neměnil, vše krásně funguje a já mám čas na práci.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    19.1.2010 10:00 kolotoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Mě v poslední době X párkrát na hubu padly. Ale ve chvíli, když jsem pod Wine pařil Diablo2:LOD v 1.13. Pak jsem povýšil na svém Gentoo 64 bit Xorg-server z verze 1.7.1 na 1.7.3 a zatím drží . Grafika NV 8800 GT, drivery binární poslední dostupné.
    vain avatar 19.1.2010 11:48 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Wine se mi příčí, takže nepoužívám, jestli bych je shodil, kdybych ho používal samozřejmě nevím, nemám v plánu to zkoušet :-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Pavel Čejka avatar 22.1.2010 10:59 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Čímž se zřejmě dostáváme k jádru problému se spolehlivostí :-)

    Taky používám Linux fulltime, tedy kromě počítačů některých zákazníků. A taky se mi nikdy nestalo, že by se systém zhroutil, občasnou chybu v konkrétní aplikaci nepočítám, není jich mnoho a neovlivňují stabilitu ostatních s výjimkou Wine.

    Wine používám v různých vývojových verzích, aktuálně mám zkompilováno asi 15 různých verzí pro porovnání. Wine je taky jediný software z toho, co používám, který je schopen shodit Xka, ale nikdy celý systém, vždy jen grafické prostředí.

    Nutno poznamenat, že i situací, které složí Windows je málo (neznamená, že neexistují, vím o pár drobnostech, které nezávisle na hardwaru spolehlivě složí Visty). Obojí - jak Linux, tak Windows - jsou v poslední době výrazně stabilnější. Ovšem stabilita Windows nemá nic společného s nepřebernou spoustou jejich velmi iritujících vlastností, kvůli kterým na můj počítač nesmí ani kdyby byly legálně zdarma.
    kotyz avatar 19.1.2010 16:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    je stabilni kdyz ho nepouziva bfu. tem nepomuze ani dep, uac nebo defender ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.1.2010 22:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    No že na rozdíl od Linuxu je už asi deset let stabilní a v podstatě bug-free systém.
    No mně stačí fakt, že windows potřebuje (většinou) 3rd party software aby vůbec bylo možné zajistit bezpečnost systému proti škodlivému kódu, útokům zvenčí apod :-D

    A mimochodem... bug-free není nic. Ovšem uznávám, že poslední verze (7) je již celkem stabilní a použitelná. Nicméně to vůbec nic nemění na tom, co jsem napsal výše o BFU.
    19.1.2010 12:48 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    To je kec.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    vlastikroot avatar 18.1.2010 21:41 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Půl dne? :-D Já se potýkám s nějakýma widlema skoro pořád a je to jen hrůza a děs. Největší problém je ten, že to sice funguje hůř jak linuxová distribuce, ale neni to vubec open source takže se na to mužu jen vesele dívat. A taky to, že ty widle sami o sobě nic neumí, komerční aplikace stojí za howno (brutal bastl s brutal HW nároky, brutal closet source) a freeware aplikace ještě za větší howno. Takže nakonec lidi skončí s widlema plnýma kupou různých obezliček, a jó, oni to ty widle uměj, koukni. Půlku systému maj GPL a ani netuší že existuje nějakej free software, nezajímá je to, zajímá je jen jak to uwarezit. Nic nefunguje jak má, chyba programátora se svede na chybu HW, případně magickou konstelaci hvězd. Když přijdu k widlím a snažim se normálně pracovat (tzn začnu otvírat okna aplikací který používám), při lepšim dostanu neutuchající hodiny nebo freeze, při horšim BSOD. Prostě k piče ty widle :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Acci avatar 18.1.2010 21:49 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Když Windowsákovi něco nejde v Linuxu, je to debil, když Linuxákovi něco nejde na Windows, je chyba v systému.
    vlastikroot avatar 18.1.2010 21:54 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    To snad každej pozná čeho je to chyba ne? Snad když mi na linuxu hodí app backtrace tak je to chyba aplikace a když neumim nainstit balíček tak jsem debil :-D Když widle zmrznou po tom co si otevřu 15 aplikací (nehledě na to že bez pořádnýho WM se v tom nedá vyznat), asi za to snad mužu já ?
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    18.1.2010 23:22 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Když widle zmrznou po tom co si otevřu 15 aplikací
    Jj mají být slušné a vyhodit hlášku nedostatek prostředků (tuším z 3.11 :-D).
    Dent avatar 18.1.2010 23:47 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Příloha:
    Kterých 15 aplikací musím spustit, aby mi to zamrzlo? ;)

    Je to podprůměrný notebook, nic extra a vše šlape v pohodě (a to podle ikon snad poznáte i určité otesánky).

    P.S. Za vyblitost obrázku se omlouvám :)
    Josef Kufner avatar 19.1.2010 01:39 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Vždyť tohle ještě nic není, takle to u mě vypadá, než začnu něco dělat ;-)

    (Teda až na to, že polovina toho není vidět a zbytek je na jiných plochách.)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Dent avatar 19.1.2010 11:33 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Vy používáte k práci cca 20 různých aplikací? Já si až teď uvědomil, jak MOC to je.
    Jakub Lucký avatar 19.1.2010 21:40 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    By ses divil... U mě je statický stav, jaký se udržuje jako základní použivatelný stav, cca 12 oken (asi 6 gnome-terminálů s SSH, lokální root konzolí, mocpem, Firefox, Gajim, mucommander, gvim/vim v gnome-terminálu s nějakou odloženou prací), Sunbird

    A když začnu pracovat, tak to se pak dějou věci, Eclipse/Winefish/, vim, dalších moc terminálů s dalšími SSH, manuálovými stránkami, tu a tam nějaký gcalctool nebo gedit s poznámkama, když webám tak Gimp, Opera, něco s webkitem... Nevidím důvod, proč něco z těch v prvním odstavci při tom vypínat... A tak se 20 aplikací objeví ani člověk neví jak...

    Nedávno jsem změnil počet ploch z 8 na 12 a stejně se nemůžu vejít...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jakub Lucký avatar 19.1.2010 21:41 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Aktuálně v RAM 550MB a z toho 200 Firefox....
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    vain avatar 19.1.2010 08:20 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Jo, spustit 15 aplikací to umí, horší, když s nimi chce člověk i pracovat ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Dent avatar 19.1.2010 11:32 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Bezproblémové. Mezi vším šlo přepínat plynule, práce v programech také plynulá (zkoušel jsem něco napsat v Netbeansech, ve Wordu, brouzdat netu, při tom hrála 2 videa a Steam ještě něco updatoval). Zabráno 1,49 GB RAM, zátěž procesoru se držela na cca 20 %. Opravdu nevím, kde by měl být problém.

    Window management by mohl být lepší (virt. plochy), ale panel v 7 je oproti předchozí koncepci velké plus a docela pomáhá.
    vain avatar 19.1.2010 14:17 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Já jsem si dělal srandu, nebylo nutné to tu rozepisovat (zvlášť když programuju, píšu dokument a u toho sleduju dva filmy naráz že, to děláme každý den všichni =)), doufal jsem, že ten grafický smajlík půjde vidět, proto jsem ho použil místo svého oblíbeného =) ale evidentně vidět nejde =(
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Dent avatar 18.1.2010 23:22 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Zajímavý projev...
    Salamek avatar 18.1.2010 23:52 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    nejhorsi je to ze clovek sedne k widlim , a chce pracovat rychlosti kterou mu umoznuje linux, zacne otevirat aplikace slozky etc. a ejhle widle spadnou neutahnou to, standartni linuxak je proste moc rychlej na widle , a vite co mi na to rekl kamarad widle odbornik ? kdyz se mi ty jeho widle co mu nikdy nespadly sesypaly jako domecek z karet? TO nesmis tak RYCHLE!!! :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    19.1.2010 13:14 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    win XP je na mojom pocitaci o DOST rychlejsie, nez linux.

    takze tolko, ako na windows za rovnaky cas v linuxe neurobim nikdy - myslim teraz pracu s beznymi desktop aplikaciami.

    firefox pomalsi, openoffice pomalsi, gajim pomalsi, videolan pomalsi (v linuxe trha video, ktore na windows ide plynule).

    takze mozno na predimenzovanom stroji s urcitymi navykmi moze byt praca v linuxe rychlejsia. ale tomu neutiahnutiu velmi neverim.

    u mna vsak takmer vsetko v linuxe vyrazne pomalsie.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    19.1.2010 13:19 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    u mna vsak takmer vsetko v linuxe vyrazne pomalsie.
    Tak to máš problém u sebe. Nevím jaký (vypadá to na potíž s ovladačem grafárny), ale takhle se GNU/Linux typicky nechová.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    19.1.2010 17:29 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    potom maju problemy rozne grafiky na roznych distribuciach a roznych strojoch podobneho vykonu?

    fedora 5 bola posledna distribucia, ktora sa rychlostou mohla porovnavat s Win XP.

    ale proste na P3 s 512 MB RAM je Win sviznejsi nez Linux (pri rovnakom komforte, co pre mna znamena v linuxe pouzitie aspon XFCE)
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    19.1.2010 17:50 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Ne. Moje zkušenosti jsou obrácené. Na libovolném stroji, pokud jsou v cajku ovladače, běhájí všechny mnou zkoušené distribuce stejně dobře, častěji však lépe, než Windows XP. Nevěřím, že byla Fedora 5 rychlejší než současná Fedora. Spíš naopak.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    19.1.2010 18:54 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    u mna ano, na dvoch podobnych strojoch (intel P3) sa okolo roku 2006 zacala rychlost linuxu (nezvrhavam to na nic konkretne) oproti win XP zhorsovat.

    napr. firefox je na gnome malo pouzitelny (najviac asi na dnesnej mandrive, preto ju pouzivam), na *boxe je rychlejsi, no stale neporovnatelne s behom na win XP.

    flash je tema sama o sebe a mozno to nie je chyba linuxu samotneho - ale ako uzivatel zasa vidim lepsi beh na windows.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    19.1.2010 18:58 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    No nevím, nevím. Přijde mi to divné, ale budíš.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    19.1.2010 19:00 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    a inak, ja nechcem, aby to vyznievalo ako kritika.

    win XP je z roku 2001, linux (ak berieme najnovsie vydania distribucii) z roku 2009. teda asi nemozem chciet, aby sa vyvojari zameriavali na stare pocitace. ale optimalizacia rychlosti nikdy nie je na skodu.

    no na windows XP si spustim rovnake verzie aplikacii (firefox, openoffice, vlc, ...) ako na najnovsom linuxe. komfortom mi prostredie Win XP staci. a rychlostne je to (opakujem, len u mna, no na viacerych starych strojoch) neporovnatelne.

    P.S.: aj osekana vista behala na P3@733 s 512 MB RAM lepsie nez linux s GNOME (KDE4 nepocitam, na to treba stvorjadro).

    ale ak vies, porad, co s tym. vypisy a logy poskytnem na poziadanie.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    19.1.2010 19:06 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Každopádně, Windows se postupně zasírají a čím dál víc zpomalují. To, že je na nich obvykle potřeba provozovat antivirus pominu. GNU si svoji rychlost, pokud připustím že je zpočátku nižší, udrží, takže by se to mohlo srovnat ve prospěch GNU/Linuxu. S problémy je lepší se obrátit na poradnu. Zažil jsem, že mi GNU/Linux běžel zpomaleně nebo vyloženě pomalu, a bylo to buď problémem s ovladači, nějakým procesem vytěžujícím procesor, nebo nedostatkem paměti kvůli kapacitě RAM nebo nějakému memory leaku. Vždy to šlo napravit.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 19.1.2010 20:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    U mne je Suse 11.2 oproti Vistám o něco stabilnější ( až na občasné problémy s ATI 3470), do VIST se přepínám pouze pokud musím něco udělat na firemní síti a nebo pokud potřebuji aplikace, které prostě pro Linux nejsou ( Canon Software apod. ).

    Rychlostně to bude asi tak stejně.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Pavel Čejka avatar 22.1.2010 11:10 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Nutnost používat antivir na Windows bych rozhodně nezanedbával. Obvykle to je největší žrout výkonu a to i na relativně nových PC (Core 2 Duo a novější).
    kotyz avatar 22.1.2010 16:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    este k tomu pridej antispyware a firewall a je to jeste horsi. kdyby tam nic z toho nemuselo bejt, tak mi ty win xp na tech 2 GHz a 1 GB RAM musej litat jako z praku. takhle jenom jdou, pripadne kdyz se toho spusti vic najednou, nebo se primo vlecou.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 19.1.2010 17:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    u me je to presne obracene. u widli trva par minut po prihlaseni nez muzu zacit neco delat, nez spadne zatez procaku ze 100% na 0-2% a prestanou se tocit hodiny. pak teprv muzu pustit nakej program (no muzu ho pustit i driv, ale musim stejne pockat nez to dosrotuje). nebo kdyz chci delat vic veci najednou, kopirovat naky sobory z disku na disk nebo z disku na flashku a zaroven jiny otevirat a jeste u toho mit pustenou muziku a firefox. zacne to hrabat na disk a vsechno desne trva. linux timhle netrpi nebo je to neni takovej problem jako na win. proste se mi linux chova pod zatezi mnohem lip, zadny ze mi nejde ani hnout mysi (tohle se mi stane jenom kdyz se naka aplikace sekne a sezere vsechnu pamet de to do swapu, pak se to zpomali, ale porad to neni takovy abych nemoh vysunout terminal s htopem a killnout to a nebo pockam a killne to oom-killer a ve chvili se vsecko uvolni a da se s tim zas delat. jenze widle se do takovyho stavu dostavaji i pri beznym provozu, kdyz si treba pustim 11 aplikaci hned po sobe abych je moh aktualizovat, tak to si pockam minutku nebo dve nez se to usadi a muzu zacit neco delat. kdyby se aspon dali aktualizovat vsechny naraz, ale ani to ve win nejde, maximalne tak dou naraz od stejnyho vyrobce, trebas od googlu pres google updater, to je ale dost malo proti repozitarum a balickovacim systemum na linuxu, toho casu kterej na tom vyplejtvam), ze s ni skubu jako v kreci a neco se zacne dit az za 20 sekund.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    19.1.2010 17:46 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Toto je typické.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    19.1.2010 18:55 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    toto je typicke?

    a moje problemy (ani nie problemy, skor vykonnostne porovnanie) su zalezitostou HW? hmmm, nejhnevaj sa, ale to neznie objektivne.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    19.1.2010 18:59 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Tvoje problémy jsou divné. S mými zkušenosti jsou v příkrém rozporu.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Dent avatar 19.1.2010 23:04 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Na to jste si tady ještě nezvykl?
    pavlix avatar 23.1.2010 10:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Objektivitu nečekejte :D, sami ji taky nabídnout neumíte :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dent avatar 24.1.2010 01:08 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    To je dost možné. Nicméně si nemyslím, že by mé názory byly až tak radikální, jako některých zdejších diskutérů.
    kotyz avatar 18.1.2010 18:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Bacha na nej, kdyz ho zlomis a nainstalujes (nebo si sam nainstaluje) nejakou distribuci, tak si pak bude myslet ze ma dozivotni 24/7 technickou podporu zadarmo a uz se ho nezbavis :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    hikikomori82 avatar 18.1.2010 19:07 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    A jaky tam mas desktop?
    18.1.2010 19:10 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    kdyby mi někdo chtěl očumovat mašinu tak to spustím hezky v textovým, maximálně tak možná Fluxbox, internet v Lynxu a editor vim. Základní pedagogická poučka zní: Děti je potřeba bít a strašit protože jsou to smradi a nic jinýho nezasluhujou. A to je potřeba vztáhnout i na tyhle případy. Pořádně proplašit protože jinak takový člověk za pár dní přileze že chce taky ten Linux. A teď mu vysvětlujte že je spousta dister, od prcků jako Damn small nebo Puppy až po mamutí komplety Mandriva a další. K tomu výběr prostředí, od žádného až po mechanický betlém KDE, Compiz a všechny ty hejblata. A chci vidět toho kouzelníka který bude tomu uživateli vysvětlovat že na soubor britneyspearsuplnenaha.exe se nekliká páč to stejně nejde a i kdyby tak takovej soubor se okamžitě má smazat. Nikoho za ručičku nevodit! Když si někdo najde cestu k Linuxu, rád poradím to málo co vím, odkážu na web, půjčím nějaké to Live na kolečku ale předvádět to jak vopici vohnoutům v cirkuse, to ne!
    18.1.2010 19:15 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Velká pravda. Nejlepší je neosvědčit se.
    kotyz avatar 18.1.2010 19:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    a plati to univerzalne. kdyz nekdo na sebe treba praskne ze umi varit nebo opravovat televize tak to pak musi taky delat. nejlepsi je neumet nic, pak po cloveku nikdo nic nechce. snad krome ouradu a statu, ty chteji porad neco ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    multi avatar 18.1.2010 20:40 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Moje rec. Me lidi dycky kor dozerou, tim ze si mysli, ze kdyz delam s tema pocitace, tak ze musim umet klikat i vkdejakym windous-only programu.
    genius2000.log avatar 18.1.2010 21:22 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Copak klikat, ale u me uz to je ve stavu: "Jsem slysel ze ty umis s tema pocitacema. Tak to bys me mohl poradit jakej si mam koupit fotak."
    djhanz.cz - music is my life.
    the.max avatar 18.1.2010 23:42 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    +1 :-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    kotyz avatar 19.1.2010 17:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    na to je snadna odpoved. kup si jakej chces, ale neber to nejlevnejsi a nevybirej to v mezi pecivem a televizema v tescu. di do nakyho normalniho elektra a nech si poradit.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    rincewind avatar 19.1.2010 18:19 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Tak zrovna podavači v elektrech nebývají to pravé ořechové.
    kotyz avatar 19.1.2010 18:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    no furt lepsi nez podavaci krabic z tesca a podobnejch. nebo rovnou do naky specializovany foto prodejny, ale ta zas nebude v kazdym meste ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    the.max avatar 18.1.2010 23:47 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Moje rec, ale ja jsem dospel k jinemu zaveru. Klikaci NEUMI cist. Nereknu, pokud klikac pouziva nejaky sw, ktery komunikuje v odlisnem jazyce nez je jeho materstina a ten dany jazyk nezna, ale stava se to velmi casto i u SW, ktery komunikuje s klikacem v jeho materstine!!!

    Dost casto vyskoci okno s varovanim ze se deje to a to a ze ma kliknout tam a tam aby se udelalo to a to. A co udela klikac? Vydesene ihned vola nekomu, aby mu poradil co ma delat.

    Taky 100% casu pouzivam pouze Linux. Kdyz ale prijdu k zakosovi, ve wydlich vim jak nastavit sitovku, jak nainstalovat firefox a to je asi tak vsechno (teda umim toho jeste mnohem vic, ale nikde nikomu to nerikam). Radeji kazdemu reknu ze wydlne nepouzivam, ze je neznam, ze pouzivam jiny system. Sice na me nekteri cumi jak na vola, ale uz to neresim. Ja fakt nejsem zadnej helpdesk mykro$oftu.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    19.1.2010 15:02 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Moje rec, ale ja jsem dospel k jinemu zaveru. Klikaci NEUMI cist.
    Je to ještě horší - klikači sice číst umí, ale jsou líní číst a hlavně jsou líní myslet. Než aby věnovali pár sekund přečtění textu (např. manuálu, či chybové hlášky) a jeho pochopení (tj. přemýšlení), případně pak minutu-dvě googlili, tak raději půlhodinu obtelefonovávají známé nebo případně hodinu píšou příspěvky do několika diskuzuzníh fór.

    Osobně jsem dokonce zažil případ, kdy uživatelka jasně deklarovala, že se nehodlá učit zařízení (šlo o set-top box) ovládat, takže místo toho, aby si přečetla návod nebo se alespoň nechala řídit krok po kroku přes telefon, raději přislužné zařízení vzala a přivezla ho ke mně, abych ho "opravil" přepnutím jedné jediné volby v konfiguračním menu. Dokonalá ilustrace přisloví "Co není v hlavě, musí být v nohou" :-)

    Na druhou stranu, takovýto uživatelé sice obtěžují i s blbostmi, ale málokdy dostanou svůj stroj do stavu, kdy jer jediným řešením reinstalace.

    kotyz avatar 19.1.2010 17:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    hele, asi mam rozbitej pocitac, kdyz neco pisu ve wordu tam mi to maze to co sem napsal predtim. budes sem muset prijet a preinstalovat mi to. zmackni insert vole. co to je a kde to najdu? o tom sem nikdy neslysel. na klavesnici, kousek nad sipkama. je, uz to nedela, dekuju.

    to se stalo me pred par lety. bejvalej spoluzak z gymplu. si mysli ze ze stary znamosti ma narok na dozivotni nonstop techsupport zadarmo. uz me to docela prestava bavit, asi si konecne zrusim to icq, uz tam mam jen par lidi a jedinej on mi pres to pise a to je furt jen ze neco potrebuje a kdyz rikam ne, tak to je hned, to ses kamos? stejne furt sedis u toho pocitace, co ti to udela? stebou neni rozumna rec! (hlavne ze s nim jo).

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Josef Kufner avatar 19.1.2010 21:42 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Hint: ICQ umí blacklist a pokud vím, tak i odebrat autorizaci.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Jakub Lucký avatar 19.1.2010 21:52 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Kámoš jsem, ale z ranní rosy a letního vánku nežiju... Že jsi kámoš, udělám ti cenu/uděláš mi protislužbu
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    kotyz avatar 19.1.2010 17:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    jo to mi rikal taky, ze se to prece nebude ucit kdyz ja mu to prece vzdycky rad udelam, ze toho prece po me nechce tolik. jednou sem mu dokonce delal ukol do skoly, primitivni www stranku na do predmetu didakticka technika. pritom k tomu meli celkem slusnej strucnej navod jak to ma vypadat a jak se to da udelat. ne, nebude se to ucit, kdyz to potrebuje jen jednou. a este drzkoval ze sem nedodrzel zadani. tak sem to predelal. priste se na nej vyseru. ale uz opravdu. casy kdy sme byly kamaradi sou uz stejne davno pryc, dneska se pomalu nemuzem ani vystat.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    19.1.2010 18:14 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    kdy uživatelka jasně deklarovala, že se nehodlá učit zařízení (šlo o set-top box) ovládat
    Za takovou konfigurační činnost bych si demonstrativně naúčtoval aspoň pár pětek :-), finanční tlak (výdaje za pár kliknutí) by pak mohl způsobit jako stimulant učení :-D.
    kotyz avatar 19.1.2010 17:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    jj, znam dobre. me tady vyskocilo naky okynko (neco trivialniho (treba ze nema v mechanice cd nebo v tiskarne papir nebo jestli chce ten program opravdu ukoncit, coz asi chce kdyz kliknul na ukoncit nebo krizek v okne), kde je casto napsany i co ma delat a dokonce to i funguje), co mam dela? delej to co se tam pise! protoze se boji aby neco neposrali tak se ptaji na kazdou blbost. nebo zase jinej druh, ten se nepta nikdy na nic, prece je borec a vsemu rozumi, nemusi to ani cist, staci to prece jen zmacknout, bud ok nebo storno, na tom uz tolik nezalezi ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 19.1.2010 20:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    nebo zase jinej druh, ten se nepta nikdy na nic, prece je borec a vsemu rozumi, nemusi to ani cist, staci to prece jen zmacknout, bud ok nebo storno, na tom uz tolik nezalezi ...
    Jo, s tím se setkávám častěji. „Já jsem něco zmáčkl, ono mi tam něco vyskočilo, tak jsem to zavřel a od tý doby to nefunguje“ (Uživatel si vytáhl panel nástrojů z lišty, takže se mu z něj vyrobilo okýnko a to zavřel. Filozofii GUI programu se učit nebude, protože ho sice používá tři hodiny denně, ale stejně by to zapomněl a k ničemu to nepotřebuje a tohle se mu přece stává jenom jednou za čas.)
    kotyz avatar 18.1.2010 19:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    tak, lamy nekrmit. uplete si akorat clovek na sebe bic, protoze pak se na nej budou se vsim obracet a kdyz se neco rozbije tak ci to asi bude vina? lamy ne, ono se to samo, ja na nic nesahal. keca! neverit ani slovo.

    ja mam jednoho takovyho widlaka, ten po me chce trebas abych mu stahoval fotky z webu kde nejdou stahnout pres pravy tlacitko nebo abych mu steloval barvy a cerveny oci na fotkach (coz stejne poradne neumim, neco poklikam v showfoto a gimpu, vypada to hnusne ale je spokojenej). prej nema cas a chut se to ucit a ja to prece umim, pro me to nic neni a dyt se prece zname tolik let tak snad za tu sluzbicku nemuzu nic chtit ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.1.2010 19:18 prandtlova trubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    a co tomu povidala ta jedna pani ...
    18.1.2010 19:31 Mirdan | skóre: 2 | blog: wifi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Ta moje nic, také používá na druhém PC Linux Distr. :)
    18.1.2010 19:48 prandtlova trubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    nechte si chutnat:

    <°)))o><
    18.1.2010 19:28 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    No, kdyby se onen "známý" (nevěřím že opravdu existuje a že tenhle článek není další zoufalý pokus o PR) podíval na rozplizlé fonty, které ani po několikanásobném subpixel hintingu není možno dostat na defaultní kvalitu u Windows počínaje 3.1 a konče 7, neptal by se na distribuci Win a rovnou by si vyndal brýle a oční kapky Visin.
    vlastikroot avatar 18.1.2010 19:39 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Hmm, kdyby ve windows nebyly fonty jak kupka pixelů, která vypadá zle i na CRT ...
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    kotyz avatar 18.1.2010 19:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    me se taky zdaji na linuxu ty fonty lepsi nez na woknech, kde to moc nezachranuje ani ten slavnej cleartype ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    multi avatar 18.1.2010 20:45 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Ja mam dojem ze jde o zvyk. Ale kdyz jsem si zvykl na ty fonty na linuxu (+ pouzivam jen male vyhlazovani). Tak na tech tenouckejch a kostrbatejch na win uz nevidim vubec nic.
    Heron avatar 19.1.2010 10:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Určitě jde o zvyk. Ve windech mám všechny ty cleartype a vyhlazování vypnuté a fonty jsou krásně ostré. V distrech linuxu (fedora, centos, ubuntu) jsou bez vyhlazování hrozně kostrbaté nebo s vyhlazováním (jakýmkoliv) rozmazané.
    Jendа avatar 19.1.2010 20:14 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Příloha:
    Na takhle nastavené vyhlazení se mi kouká nejlíp. Spadám do kategorie kostrbatých nebo rozmazaných? :-)
    gtz avatar 19.1.2010 20:42 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Příloha:
    A já jsem kostrbatý ??
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 19.1.2010 20:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Na tu duhu bych se nevydržel dívat, ale možná to na tvém LCD vypadá lépe.
    gtz avatar 19.1.2010 20:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Duhu ? netuším ( LCD na NTB na 17" 1900x1200 na 62Hz, ATI HD3470 ) jak se na to dívám, žádnou duhu nevidím.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    20.1.2010 03:44 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Při použití subpixel hintingu platí to, co jsem napsal výše, dvojnásob. :-)
    Jendа avatar 20.1.2010 19:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    To chápu. Každopádně na mém monitoru se mi nepovedl subpixel hinting nikdy nastavit tak, aby nebyly duhové okraje moc vidět (ani ve Windows). A hinting ve stupních šedé by měl na každém LCD vypadat stejně, ne?
    vlastikroot avatar 20.1.2010 21:05 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Mě přijde, že jakýkoli písmo na screenshotech je horší než mám já. A přitom na pohled na živo horší neni. Možná to ovlivňuje tvar a velikost pixelu, řazení barev občas. Určitě se podle screenshotu zle hodnotí kvalita vyhlazování. BTW, zkoušel sis zjistit to řazení barev? Duha bývá právě tim (na windows bývá duha vždycky při cleartype, ale furt lepší než nic).
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Jendа avatar 20.1.2010 22:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Zkoušel a řekl bych, že barevné okraje budou jaksi už z principu subpixel hintingu :-). Ale třeba tu budou za pár let 200dpi displeje, kde už tohle řešit nebudeme.
    vlastikroot avatar 20.1.2010 22:10 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    No právě barevný jsou, ale neni to vubec vidět (možná s lupou). Právě z principu subpixel hintingu :-) A to jsem to nijak nenastavoval, prostě jen nainstil archa a tak jak to bylo tak to je furt. Ono ohledně DPI mi přijde dost brutální freerunner, tam vyhlazování opravdu potřeba neni. Kdyby byly všechny displaye z tohodle materiálu :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    multi avatar 20.1.2010 22:12 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    jj FR ma dobrej displej, dokonce tak dobrej, ze jsem nekde cetl, ze by to mohlo byt povazovano za nevyhodu :-D
    20.1.2010 22:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Jednou možná, ale zatím se to tímto směrem neubírá - můj první monitor u PC (14" CRT) měl před sedmnácti lety přibližně stejné rozlišení jako ten, který mám teď (20" LCD). Po celou dobu se rozlišení drží někde kolem 100 dpi a pokud z toho nějaký monitor vybočí, tak spíš směrem dolů (např. 19" LCD s 1280x1024). Výjimkou jsou jen (některé) notebooky.
    JiK avatar 21.1.2010 10:26 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    myslim, ze mam jednodussi a spolehlivejsi reseni. Misto cekani, az (pokud vubec) nekdo udela monitor s 200dpi, je bezpecnejsi pockat, az se vam zkazi zrak, pak uz stejne nepoznate rozdil mezi 96 nebo tema vysnenyma 200 dpi.
    21.1.2010 11:38 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Nejjednodušší bude prostě čekat, až nastane jedno z toho, a nechat se překvapit, co přijde dřív. :-)
    pavlix avatar 23.1.2010 10:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    barevné okraje budou jaksi už z principu subpixel hintingu :-).
    Z principu subpixelu obecne plyne, ze barevne okraje budou (ne ze budou viditelne) a na zapnuti/vypnuti hintingu to nezavisi.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.1.2010 22:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Ne nutně. To, jak bude vyhlazování působit, hodně závisí na tom, na jak světlý/tmavý odstín šedé se konkrétní hodnota pixelu transformuje. A to závisí nejen na konkrétní vobě panelu, ale i na nastavení jasu, kontrastu a gamma korekce.
    kotyz avatar 19.1.2010 21:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Příloha:
    oboji ujde, ale nejlip u me vypada stejne to moje nastaveni ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 19.1.2010 21:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Taky to ujde
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    multi avatar 19.1.2010 22:34 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    todle jde, ty dve co jsou vyse tak jsou (aspon u me) na prd, ale i tak jsou na me vsechny tri tenke
    20.1.2010 03:43 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Ukazovat screenshoty vyhlazování fontů IMHO nemá smysl, protože to, jak budou vyhlazené fonty skutečně vypadat, závisí nejen na modelu monitoru, ale i na jeho nastavení.
    pavlix avatar 23.1.2010 10:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Leda zvetsenou fotku.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.1.2010 10:36 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    jj, tiez pouzivam minimalne vyhladzovanie; na default rozmazane nastavenie sa neda pozerat
    18.1.2010 19:45 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    nevěřím že opravdu existuje a že tenhle článek není další zoufalý pokus o PR
    Často se ohlížej, možná už po tobě jdou...

    Btw, proč by někdo dával PR o Linuxu na linuxový server?
    18.1.2010 20:12 Mirdan | skóre: 2 | blog: wifi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    No, kdyby se onen "známý" (nevěřím že opravdu existuje a že tenhle článek není další zoufalý pokus o PR) podíval na rozplizlé fonty, které ani po několikanásobném subpixel hintingu není možno dostat na defaultní kvalitu u Windows počínaje 3.1 a konče 7, neptal by se na distribuci Win a rovnou by si vyndal brýle a oční kapky Visin.
    Jak jsem už zmínil: "Nikoho nebudu o ničem přesvědčovat, je to každého věc." .... a fonty mám naprosto v pohodě (momentálně jsem pro ověření ještě spustil Slax, vše OK)
    18.1.2010 20:25 dark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Něco si o tom přečti:

    http://www.antigrain.com/research/font_rasterization/index.html
    18.1.2010 23:18 Aminux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Tady je screen z moji Mandrivy. Můžete porovnat jestli je to tak špatné: http://s2.imgupload.cz/img/136778/k5X0U/snapshot4.png
    18.1.2010 23:20 Aminux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Pro jistotu dodávám, že je třeba to zvětšit na původní velikost.
    18.1.2010 19:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    "Co v tom máš za Windows? ... Visty?" "Ne, já nemám žádný Windows, to je Linux"
    Přesně, přesně, touhle krátkou konverzací projdu vždycky kamkoli přijdu s noťasem.
    A Compiz je v tomhle ohledu skvělej - machrování je u mě snad víc než 50% smyslu compizu ;-)
    Ruža Becelin avatar 19.1.2010 08:24 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Momentalne rikam, ze mam Windows 8, az vyjdou Windows 8, tak budu mit Windows 9 atd. atd. :-)

    Nutit nekomu Linux je blbost, pokud ti lidi neprijdou sami, ze maji zajem, tak na ne kaslat...
    19.1.2010 14:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Momentalne rikam, ze mam Windows 8, az vyjdou Windows 8, tak budu mit Windows 9 atd. atd. :-)
    :-D Dobrý nápad. To musim někdy zkusit...
    19.1.2010 15:09 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Já defaultně bootuju jen do konzole (i na notebooku), takže u mně to pamětnící považují za DOS a mladší generace je pouze zmatená a popletená. Občas přemýšlím, že bych pro větší efekt nastavi defaultní barvu výpisu na obrazovku na zelenou :-)

    pavlix avatar 23.1.2010 10:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Zajímavý, moje konverzace probíhá jinak...

    Návštěva: Prej co to je, to je nějakej Linux, ne? Já: Ne, to je gnome (kde, xfce, openbox, whatever). Návštěva: Jo ahá, tak to nic.

    A hned jsem z obliga :).

    (Poznámka: Když jsem měl někde jednu dobu FreeBSD, ptali se úplně stejně)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    poky74 avatar 18.1.2010 20:33 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva

    Zaujal mě ten mail box v chrome... Je to i v chromiu? Na nic takového jsem nenarazil..

     

    Díky

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    18.1.2010 21:37 Mirdan | skóre: 2 | blog: wifi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva

    Zaujal mě ten mail box v chrome... Je to i v chromiu? Na nic takového jsem nenarazil..

     

    Díky

    V prohlížeči Google Chrome je pod jedním účtem s přihlášením integrováno více služeb, mezi něž patří i Gmail, což umožňuje rychlý přístup nejenom k mailu. Nic světoborného, snad jenom to, že některé přiložené soubory, třeba *.xls umožňují spouštění na webovém rozhraní s možností sdílení, aniž k tomu používají systémovou (nainstalovanou) aplikaci, např. ooffice -calc. (Služba Google Dokumenty). Pokud by tedy někdo neměl nainstalovaný nějaký Calc, nebo ve Windows Excel, klidně si může takto otevřít přílohu *.xls , tuto třeba i editovat, nebo sdílet a originál bude zachován.
    Přemek Vyhnal avatar 18.1.2010 21:02 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Škoda, tohle můj evilwm neumí. Ten funguje opačně: "To ještě nemáte nainstalovaný nebo vám to takhle vyhovuje?"
    NO RAPTORS!
    m1c4a1 avatar 19.1.2010 15:09 m1c4a1 | skóre: 2 | Kobylnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Jestli je to původní rozlišení, tak nezávidím očím. :-)
    gtz avatar 18.1.2010 21:11 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Přesvědčovat Windowsáky pro přechod na Linux je stejné jako hledání "šangri-la".

    Raději to nezkouším, nemá o cenu. Ale stejně musím odpovídat na blbé dotazy kamarádů a známých

    "Ty nám nejede ta a ta aplikace víš jak na to a co s tím",já ti ji klidně pošlu, když odpovím, že mám Linux tak jsem za lamu, že neumím něco nastavit apod.. Tak je vždy odkážu na kamaráda Google a je klid.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Josef Kufner avatar 18.1.2010 23:15 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Kdysi mi někdo ve škole na chodbě kouknul přes rameno a udiveně se zeptal: „To… to jsou 3.1 ?“

    Inu, není nad správné dekorace oken :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    JiK avatar 19.1.2010 01:20 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    porad jsem cekal, kdy tam autor zmini neco jako:
    "A pak jsem mu rychle spustil vi nebo vim, v terminalu, pres cely monitor, a dalsi hodinu, kdyz se to ten nestastnik pokousel alespon korektne vypnout, jsem mu hustil do hlavy, ze Linux je vlastne uzivatelsky prijemny, moderni, dokonaly a bezproblemovy system s intuitivnim ovladanim. Uz se na nic neptal. Nikdy. A nechapu, proc uz ani nikdy neprisel, a ted mne prirovnava k jehovistum....nevdecnik jeden..."
    :-)
    19.1.2010 08:20 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Dobré! :-) :-)
    Shadow avatar 19.1.2010 11:24 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Já tedy takto reprezentativní nejsem. Používám Wmii jako WM, žádný desktop, žádné efekty, žádné ikonky - na ploše je jenom conky. Programy spouštím přes wiimenu, ve spodní liště mám jenom textové informace. Jako prohlížeč používám sice Firefox, ale s Vimperátorem, takže se ovládá jako Vi a chybí mu menu i pruh pro zadávání URL. Jako audio přehrávač používám mocp, jako editor Vim v terminálu. Jako e-mailový klient Mutt (s fetchmailem v pozadí), výjimečně Claws mail.

    Pokud tohle někdo uvidí, a já mu řeknu, že tohle je ten "Linux", tak se vyděsí, začne utíkat, zakopne, spadne, zlomí si nohu, zažaluje mne, no a na GNU/Linux samozřejmě příšerným způsobem zanevře.

    Ale co mám dělat, když takhle mi to vyhovuje? :-)
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    microcz avatar 19.1.2010 14:48 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    no podle me byl ten stary znamy snad z jine planety :))) ...libila se mi ta hlaska typu: "to je program, ten ale prece musi bezet ve windows" :))) ...to by panove z mrkvosoftu jiste chteli, aspon se to snazi ucit uz male deti ve skole
    19.1.2010 15:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    libila se mi ta hlaska typu: "to je program, ten ale prece musi bezet ve windows"

    U mne to tak v podstatě je, jenom naopak. :-)

    Dalibor Smolík avatar 22.1.2010 16:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Byli jsme na dovolené v Turecku a tam ve vestibulu hotelu měl syn na notebooku Ubuntu. Nějaký Němec koukal přes rameno, kroutil hlavou a říkal - to jsou nějaká divná Windows, ty neznám!
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 22.1.2010 16:05 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    To kdyz sme se kdysi se skolou jeli kouknout na gympl ve Weidenu, tak tam meli v ucebnach Win 2000 a na chodbach SuSe (a to mohlo bejt tak v roce 2003). Takze uz pred davnymi casy pouzivali na skolach linux (ikdyz ne vsude).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    24.1.2010 01:10 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    5 21" monitoru, fluxbox, na 4 z nich zeleny fullscreen terminal, na patem nekolik zelenych terminalu a v nich pustene ruzne blbosti ... a temer vsechny terminaly ve screenu. A nekde mezi temi terminaly je par oken firefoxu a xpdf ... myslim, ze by to asi nikdo nechtel, ale dela se mi s tim lepe, nez s rotujicic kostkou :-). Lidi se me vetsinou ptaji, jestli je fakt tech vsech 5 monitoru pripojenych k jednomu pocitaci :-).

    Existuje uz neco rozumne funkcniho s taby krome fluxboxu?
    Dent avatar 24.1.2010 01:17 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    To by možná zasloužilo fotku, něco takového ve svém okolí nevídám...
    Jendа avatar 24.1.2010 01:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Taky bych prosil fotku. Já posledně fascinovaně zíral na tohle. Já mám problém zaplácnout čtyři plochy. Ty fakt dokážeš využít 5 monitorů? Neukroutíš si hlavu? :-)
    Jakub Lucký avatar 24.1.2010 03:00 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    já nemám problém zaplácnout ploch 12... ;) Ale víc monitorů by mě nebavilo...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    26.1.2010 00:23 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Návštěva
    Jóóóó tři monitory, to bych velmi ocenil. Teď mi přibyde druhý 24" a mám pocit, že bych určitě ještě jeden uživil. Na dnešní době je krásné, jak jsou ty velké mrchy levné :-)

    BTW viděli jste někdo to nové 24" TN HP naživo? Ve škole máme ty dražší IPS verze o stejné velikosti a moc pěkně se na to kouká (ne že bych tušil, k čemu musí být ve studovně 24" IPS monitory). Sháním něco s rozumným designem (čti tenký tmavý rámeček, matný displej) s DisplayPortem nebo alespoň HDMI kolem šesti-sedmi tisíc. Preferované značky: Samsung, LG, NEC/Eizo :-), HP, Lenovo, Dell. TN nevadí, grafiku sice dělám ale jen pro web.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.