abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (6%)
     (10%)
     (10%)
    Celkem 305 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    7.3.2006 12:56 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Total commander
    A proc si to nekoupis, kdyz se ti to tak libi? ;-)
    7.3.2006 12:58 pzad | skóre: 30 | blog: pzad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Total commander
    Pretoze nan nema.
    Shadow avatar 7.3.2006 13:00 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Total commander
    Vždyť stojí snad jen litr.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    7.3.2006 13:02 Ištván
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Plešatý tlouštík s úchylnými vousy. Co by se mi na něm mělo sakra líbit? Ale vypadá, že to myslí upřímně..
    Shadow avatar 7.3.2006 13:05 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    LOL:-)
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    eXces avatar 7.3.2006 16:28 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Vy jste taky banda blbů, co?
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    Shadow avatar 7.3.2006 17:39 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Bez argumentů nevypadáte o moc lépe.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Cubic avatar 7.3.2006 13:05 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    vzhled je pointa tohoto zapisku? uzasne asi si pujdu a zaplatim autorovi tohoto umelckeho dila jenom proto ze se trefil do meho estetickeho citeni, dila ktere pokazde kdyz ho spustim povznese mou dusi

    ptal jsem se te asi predevcirem proc tohle delas a ty jsi mi rekl ze to je kvuli tomu aby se i zdejsi ctenari divali na linux kriticky a byly ochotni uznat jeho chyby a akceptovali nektere vyhody windows. Tenhle zapisek ma taky stejny cil nebo je to tentokrat neco jineho, treba provokace z ktere jsi stale obvinovan?
    Shadow avatar 7.3.2006 13:14 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Vždyť ten člověk tu do nás hustí, jak je úžasný komerční software, který on používá, ale za který se ani neobtěžoval zaplatit. Podle mne je to prachsprostý pirát, neschopný si zamést ani před svým vlastním prahem. Nenechte se jím vyvést z míry.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    stanger avatar 7.3.2006 13:15 stanger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Jak nekde Jindra psal, staci jen kliknout na jedno ze 3 cisel a je to :)
    7.3.2006 13:17 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    A ne snad?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    stanger avatar 7.3.2006 14:03 stanger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Ano, ale pokud vim tak v licenci je uvedeno ze ji lze pouzivat pouze 30 dni, i kdyz funguje dal, nebo se pletu?
    7.3.2006 14:20 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    nepletes, je to tak
    Dalibor Smolík avatar 7.3.2006 15:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Jsem schopen ve své volné chvíli diskutovat na téma Windows/Linux - co je lepší, ale jen s těmi uživateli win, kteří mají všechny své aplikace řádně zaplacené (případně zdarma). Ti vědí, co si zaplatili a nákup sw jistě zvážili.
    Odmítám však vždy diskutovat s "frajírkem", který si na černo vypálí Windows, Office a Corel a pak mně ohromuje tím, jak jsou ty Windows bezva a co všechno ty aplikace umí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.3.2006 15:32 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    7.3.2006 15:39 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Copak vy nechcete, aby tyto funkce měl i nějaký Linuxový commander?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    7.3.2006 15:50 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Za sebe mohu říci že nechci. S vyjímkou hromadného přejmenování, to vypadá použitelně.

    Vše ostatní zmiňované je na linuxu řešeno lépe a systémověji.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    Dalibor Smolík avatar 7.3.2006 16:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Chtěl bych hodinky s vodotryskem a mít dům na Bahamách:-)
    Ale vycházím z toho, co potřebuji a co zároveň mít mohu. Total Commander se mi líbí, ale všechny funkce z něj nevyužiji. Na druhé straně mc nijak hezký není, ale pracuje se mi s ním rychle. Můžu mít otevřeno zároveň několik oken (přes ssh 4 počítače najednou) a hbitě přepínám mezi shelly tak jak potřebuji (Můj zlozvyk). Snadno připojím jiný počítač přes sh nebo sambu, používám ftp, rovnou z něj spustím potřebné programy. Tak mi to vyhovuje. Snad jedině, chci-li na kliknutí srovnat soubory podle data, je to pomalejší než TC. Jinak pokud spočítám úspory na licencích za 5 počítačů, není to nezanedbatelná částka. Ještě jednou: TC je dobrý, ale nutně jej mít nemusím. Pokud by existoval na Linuxu přesně v té formě a s vlastnostmi, jako je na Windows, možná bych na něj již nepřecházel. Nevím.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 7.3.2006 13:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    ale uz aspon (ovsem ne moc dobre) zamazal tu hlasku "not registered" na screenshotech :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Shadow avatar 7.3.2006 13:29 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    No jo, je to zřetelně vidět. V tom mu asi ty jeho úžasné free prográmky pro MS Windows, co na GNU/Linuxu neběží, moc nepomohly, co?
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    7.3.2006 14:35 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    kdepak, na not registered je to moc kratke, spis mi to pripada, jako cracknuta verze... :-)
    Cubic avatar 7.3.2006 13:21 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Nenechavam se vyvest z miry, v zadnem pripade. Jen by zajimalo co ho doopravdy vede k takovym projevum. Domenek a dohadu par mam a mnohem vic jsem si jich zde precetl ale to neni smerodatne. Treba naivne doufam ze se jindrich plesinger prizna ze mu dela radost jak se vzdycky najde nekdo kdo po uverejneni nejakeho jeho zapisku vyskoci jak certik ze skatulky, ja vy rikate necha se vyvest z miry, a roztoci kolotoc nesmyslnych dikuzi pod zapiskem.
    7.3.2006 13:37 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
       Chybí mi tu věta: Jo TotalCommander je fakt dobrej a bylo by fajn, kdyby něco takového bylo i pod Linux. Mám pocit, že ze zásady nikdo nebude souhlasit (snad aby vypadal maximálně Linuxácky), ale stačí se podívat na jiný blog a helemese, on má někdo podobný názor a není sám.

       Nemůžu si poct, ale takováto zásadní odmítání v mém blogu a souhlas s mým názorem v jiném blogu bych nepovažoval za normální. Spíše mě utvrzuje v představě, že Linuxáci je skupina, ve které je hodně nenormálně chovajících se jedinců.

       Myslím si, že zásadní odmítání Windows aplikací a jejich vlastností a prosazování pouze a jenom Unixové teorie, jeden program – jedna funkce, ničemu nepomůže a spíše omezí uživatele. Omezí možnost volby.

       Úplně jasně vidím, jak někdo jiný ukazuje Linuxový Commander popisuje jeho vlastnosti které budou shodou okolností stejné jako má TotalCommander a všichni budou rádí a hesla u Unixu a jeho základech se budou vyskytovat jen sporadicky. Třeba tohle chování je jedno z mnoha, které brzdí vývoj a odrazují nové uživatele Linuxu.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Cubic avatar 7.3.2006 13:45 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    1)viz muj post nize
    2)to je na dlouho a koreny to ma predevsim v tom ja jsi se ty osobne zde uvedl, v tom jakeho zamereni je server atd...opravdu na dlouho
    3)obavam se ze nikdo uz poradne neprosazuje unix filosofii malych jednoucelovych nastroju viz. treba KDE, Gnome, cele jendem mhnohoucelovy nastroj, spis to prekroucene pouzivas ty ve svem "boji"
    4)co zbyva, kdyby jsi to tu nerozpoutal tak se to jednou za cas objevi par screenshotu kde se lidi pochlubi svym desktopem, takhle v ukazani linux alternativy muze nekdo videt moznosta jak ti odpovedet, podle me zbytecne, to co jsi rekl o brzdeni vyvoje linuxu uvedenym chovanim je podle me blbost
    7.3.2006 17:39 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    kdyz se ti tu nelibi co tu porad prudis?Ty uz tady fakt nic jineho nedelas:-/
    V podstatě nic nevím
    7.3.2006 19:45 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Jo, total commander je fakt dobrej, ale na linuxu ho nechcu, pouzivam krusader a staci me na vse co potrebuju.
    7.3.2006 13:19 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    Vážně, která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 7.3.2006 13:27 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    Nekřičte.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Cubic avatar 7.3.2006 13:34 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    pokud te to skutecne zajima, tak me osobne zadna, povazuju totalcmd za uzitecny soft, pokud nekde instaluju pocitac s windows tak si totacmd naistaluju jen pro sve pohodli, a pak ho tam necham at si vlastnik pocitace rozhodne jestli ho chce pouzivat nebo ne
    bohuzel jsem ale v tebou vyvolane diskuzi objevil ze je sice pekne kdyz mi nevadi kliknout na jedno cisilko pri startu, ale i to prestava po 30ti dnech byt dostacujici zpusob jak tenhle soft pouzivat legalne, coz uz mi trochu vadi

    a ted ja:
    Vazne, proc jsi vytvoril zapisek "Co se mi na nem libi"?
    7.3.2006 13:45 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
       V jednom příspěvku jsem četl, že prý uživatel nikde neviděl screen s hromadným přejmenováváním souborů. Tak jsme ho sem umístil a ještě několik vlastností, které mám rád. Pochopitelně to nejsou všechny vlastnosti. Taká jsem se domlouval s Aničkou a poslal jsem jí nějaké další screeny a domníval jsem se, že by nebylo špatné je vystavit i tady. Neberte to jako Windows aplikaci, ale koukněte se na funkce, které TotalCommander umožňuje. To je celé.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Cubic avatar 7.3.2006 13:48 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    ale ted nepises ani slovo o vzheldu toho programu, na vzhledu jsi zalozil tenhle zapisek ne?
    7.3.2006 13:55 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    Vždyť v blogu popisuju funkce TotalCommanderu.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Cubic avatar 7.3.2006 14:04 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    puvodni zapisek byl jen a pouze o vzhledu, o funkcich tam nebylo ani slovo, mluvime o dnesni zapisku
    mimochodem nikde jsem nezaregistroval jak se vyrovnavas s nelegalnosti totalcmd po 30ti dnech zkusebnoho pouzivani? mam daleko do toho abych te nazival piratem jelikoz mam take nejake skvrny na svedomi ale u tebe by me to zajimalo, zvlast kdyz jsi pouzil zmineny soft jako argument ve prospech windows, myslis ze uzivatele(mluvim predevsim o CR) oceni totalcmd na 1000kc?
    7.3.2006 14:12 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
       Co se mi na něm líbí? -> Funkce TotalCommandera které jednotlivě zobrazuji. Zařaď si mě do kategorie lidí, kteří mají staženou muziku, poslouchají ji a vůbec to neřeší, kteří mají stažené filmy, koukají se na ně a vůbec to neřeší, kteří mají stažené programy, používají je a vůbec to neřeší. Taky mezy ty, kteří si klidně stáhnou Quake3, masej a vůbec to neřeší.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    7.3.2006 16:42 czfrankie | skóre: 8 | blog: frankie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    No comment ...
    Tak zahraj, ať víme jakej seš
    Dalibor Smolík avatar 7.3.2006 16:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    Taky bych napsal no comment, ale fakt nemohu ..
    Taky mám staženou muziku, taky poslouchám, taky koukám na filmy, grabuji cédéčka, taky neřeším. Snad kromě her, ty nehraju. Nemám na ně trpělivost ani věk, snad výjimkou Mariáše a Solitaire :-) a adresář s xxx obrázky si jednoduchým skriptem zablokuji :-), jo a na hromadné přejmenování souborů mám krename, dělám to jen občas, ostatní přes mc
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.3.2006 13:36 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    Ale no tak, vždyť my jsme linuksáci, co Windows neviděli ani z rychlíku a doma máme oltář s tučňákem, tak co by se nám mohlo proboha na TC líbit?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    kyknos avatar 7.3.2006 13:39 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    Tak vazne, vzhled je IMHO priserny.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    7.3.2006 13:48 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
       Tak si ho změníš, hlavní co se zde popisuje je funkce. Na druhou stranu, pokud by to bylo hezké a umělo by to jen kopírovat soubory, bylo by to lepší?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    7.3.2006 13:52 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    Funkci má stejně nejlepší shell :-).
    7.3.2006 14:03 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
       Třeba má shell lepší funkce, ale co je pro běžného uživatele lepší a co se snáze naučí. Pokud mi Linuxový Commander nabídne to, co mi nabízí nyní, výhody shellu, mc, nebo Nautilů chápu. Normální Commander podporu shellu, tedy příkazové řádky má, tudíž uživatel není o nic ochuzen, jen dostane něco navíc Jen aby v Linuxu nezůstal jen ten shell a v jiných systémech neměl uživatel větší možnost volby. Co potom bude lepší?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 7.3.2006 14:09 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    Sorry, ale běžný uživatel bude rád, když zvládne průzkumníka, a pokud bude potřebovat filemanager, tak mu stačí jednoduchý. Běžný uživatel opravdu nepotřebuje to, co má TC oproti třeba Krusaderovi navíc, protože to pro něj bude příliš složité. Stejně tak mu bude putna, že Krusader potřebuje QT knihovny. Takže se tu vlastně bavíme o ničem.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    7.3.2006 14:15 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
       Tak proč potom ty tuny běžných uživatelů používají TotalCommander? Proč nepoužijí něco obyčejnějšího, jednoduššího? Kdyby měl Linux tolik uživatelů kolik má TotalCommander.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    7.3.2006 15:48 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    Vždyť ty nevíš kdo ten TC používá tak jak tohle můžeš napsat? Jediný z čeho si usuzoval, že to je dobrý kus softu byl počet pluginů a návštěvnost homepage. Tam může chodit kde kdo...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    7.3.2006 16:09 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    Vím kolik lidí na koleji, ve škole, v práci a kolik kamardů používá TotalCommander a kolik Linux. Tohle okecat nejde.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    stativ avatar 7.3.2006 20:02 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    A ted mi rekni kolik je jinych "schopnych" filemanageru pro win? Moc ne. Duvod? Nikdo se nechce s*at se suplovanim nedodelku windows. To, ze v Linuxu neni TC je mi fuk, pracoval jsem s nim, ale krusader mi sedne vic (to ze mi vic nez krusader sedne shell je vec jina).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    bazil avatar 7.3.2006 16:04 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    z vlastní zkušenosti: táta používá taky TCMD a víš co v něm dělá ? nejhorší věc, co využije, je zabalení souboru ... pak je kopíruje, či přesouvá jooo a taky samozřejmě prohlíží a spouští ... a opravdu není jediněj, kdo využije jen tohle, na co je normálnímu uživateli všechno to, co TCMD umí? přináší mu to jen výhodu dvou oken ze soubory.
    7.3.2006 16:10 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    Nechceš doufám tvrdit, že lepší je když tyto funkce Commander nemá, že ne.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    7.3.2006 16:18 Radomír Fojtík | skóre: 33 | blog: jen to zkouším | Tísek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    Co říkáte např. na výsledky včera uzavřené ankety na linuxquestions.org File Manager of the Year? Nedostali "ortodox file managers" jak se říká na prdel?
    kyknos avatar 7.3.2006 13:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    ty jsi udelal prispevek o vzhledu a dopnil ho spoustou osklivych screenshotu. o funkcich jsi nehovoril :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    7.3.2006 14:05 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    TotalCommander - hromadné přejmenování souborů
    TotalCommander - využití fs-pluginů
    TotalCommander - připojení na ext2/3
    TotalCommander - správa systémového nastavení a služeb
    TotalCommander - správa procesů a připojení k NFS a SMB síti
    TotalCommander - bohaté konfigurační možnosti
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    7.3.2006 17:36 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která funkce se vám na TotalCommanderu nelíbí?
    Jako funkce rostlinare?
    V podstatě nic nevím
    7.3.2006 13:38 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Proč se komunita chová tak jak se chová?
       Chybí mi tu věta: Jo TotalCommander je fakt dobrej a bylo by fajn, kdyby něco takového bylo i pod Linux. Mám pocit, že ze zásady nikdo nebude souhlasit (snad aby vypadal maximálně Linuxácky), ale stačí se podívat na jiný blog a helemese, on má někdo podobný názor a není sám.

       Nemůžu si poct, ale takováto zásadní odmítání v mém blogu a souhlas s mým názorem v jiném blogu bych nepovažoval za normální. Spíše mě utvrzuje v představě, že Linuxáci je skupina, ve které je hodně nenormálně chovajících se jedinců.

       Myslím si, že zásadní odmítání Windows aplikací a jejich vlastností a prosazování pouze a jenom Unixové teorie, jeden program – jedna funkce, ničemu nepomůže a spíše omezí uživatele. Omezí možnost volby.

       Úplně jasně vidím, jak někdo jiný ukazuje Linuxový Commander popisuje jeho vlastnosti které budou shodou okolností stejné jako má TotalCommander a všichni budou rádí a hesla u Unixu a jeho základech se budou vyskytovat jen sporadicky. Třeba tohle chování je jedno z mnoha, které brzdí vývoj a odrazují nové uživatele Linuxu.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    7.3.2006 13:51 eXEden | skóre: 13 | blog: Plkoviny | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč se komunita chová tak jak se chová?
    Takovou větu říkat nebudu, protože ji nemám zapotřebí. Nepotřebuju Linuxový klon TC, když mi vyhovuje to, co v Linuxu mám a používám. Možná si řeknu jo, tak ve Win mají tohle, ale tím moje veškerý myšlenky na TC končí. Nepoužívám ho, protože nepoužívám Win (kromě práce, kde máme ale určený něco jinýho díky global policy) Já ti fakt nerozumím...
    Shadow avatar 7.3.2006 14:15 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč se komunita chová tak jak se chová?
    Ode mne ji také neuslyšíte. Já jsem také zcela spokojen s tím, co používám. Jediný, kdo tady má nějaký problém, jste vy. Ani běžný uživatel s tím problém nemá. Nebo jste tu snad nějakého běžného uživatele viděl, co by říkal, že ho od GNU/Linuxu odrazuje nepřítomnost TC? Já tedy ne. Ten problém máte jenom vy. Přiznejte si to, uleví se vám.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    7.3.2006 14:30 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč se komunita chová tak jak se chová?
       Chybí mi tu věta: Jo TotalCommander je fakt dobrej a bylo by fajn, kdyby něco takového bylo i pod Linux.
    Jo TotalCommander je fakt dobrej a bylo by fajn, kdyby něco takového bylo i pod Linux.

    A teď už toho necháš ?

    Milan
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    7.3.2006 14:28 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Vyzývám všechny, aby přestali s okamžitou platností používat K3B, a začali používat NeroLinux!!
    Důvod? Má ve Windows pěkný vzhled a tolik fukncí a navíc ho používá tolik lidí, víc než kolik používá linux !

    P.S. vtip...
    Argumentace stejně šílená, jako chtít, aby všechny lepší programy pro Windows byli i v Linuxu. Proč nemůže mít linux jinou strukturu programů a jít vlastní cestou? Aby mohli uživatelé Windows neustále porovnávat neporovnatelné.... Linux není Windows
    7.3.2006 14:35 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Proč používáte Firefox a Thunderbird :-O ???
    7.3.2006 14:48 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
       Používám Firefox a Thunderbird protože se mi líbí. Také používám OpenOffice, PSPad, TotalCommander, Gimp, Inkscape, Dev-Cpp, Bluefish, Topstyle, ... . Nejsem věřící omezenec, který používá pouze Linux a jen GNU programy, nebou pouze Windows a jen MS programy a jejich kamarádů.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    David Watzke avatar 7.3.2006 15:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    No a? Užij si to! Komu cpeš, že je omezenej?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    marulinko avatar 7.3.2006 15:12 marulinko | skóre: 12 | blog: Technohead
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Jindro, s tvojho príspevku vidno, že si v živote nevyskúšal FAR manager od Eugena Roshala. Odporúčam vyskúšať a porovnať s TC keď ho tak vychvaľuješ. Nájdeš ho tu. A hneď tam máš aj screenshoty tak keď budeš písať v čom je "lepčí" tak ti to ušetrí robotu.
    7.3.2006 15:36 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Umí Drak and Drop? Umí zobrazit systémové menu souboru? (spusť všechny soubry *.pm3 v programu, prohlídni antivitem, pošli tam, ... .)
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    7.3.2006 15:15 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Vetšina těch screenshotů potvrzuje to co jsem napsal: funkce TotalCommanderu suplují nedostatky Windows

    Jako jedinou (pro linuxového uživatele) zajímavou vlastnost shledávám hromadné přejmenování a zejména náhledy toho co bude dělat. Možná lepší by mohl být krename, nicméně abych tuto funkci měl důvod využít, musel by ji zvládat mc.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    xvasek avatar 8.3.2006 16:44 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Přesně tak. Ti, kdož nerozumí systému Unix, jsou odsouzeni k vynalézání jeho ubohých náhražek.
    8.3.2006 20:41 rgb | skóre: 2 | blog: rgblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    Já na hromadné přejmenovávání používám rename (debianí rename z balíku perl) a myslím, že je to ideální. Vzor se zapisuje regulárním výrazem a náhled dělá parametr -n. To žádné klikátko nahradit nemůže a je to snad i rychlejší...
    8.3.2006 20:44 rgb | skóre: 2 | blog: rgblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se mi na něm líbí?
    jo, a funguje to i v mc, stejně jako kterýkoliv jiný příkaz :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.