abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:22 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bruselu konference FOSDEM 2026 (Free and Open source Software Developers’ European Meeting). Program konference je velice nabitý: 37 místností, 71 tracků, 1184 přednášejících, 1069 přednášek, prezentací a workshopů. Sledovat je lze i online. K dispozici budou jejich videozáznamy. Aktuální dění lze sledovat na sociálních sítích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 18:00 | IT novinky

    Společnost Nex Computer stojící za "notebooky bez procesorů a pamětí" NexDock představila telefon NexPhone, který může funguje jako desktop PC, stačí k němu připojit monitor, klávesnici a myš nebo NexDock. Telefon by měl být k dispozici ve třetím čtvrtletí letošního roku. Jeho cena by měla být 549 dolarů. Předobjednat jej lze s vratní zálohou 199 dolarů. V dual-bootu by měl být předinstalovaný Android s Linuxem (Debian) jako aplikací a Windows 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 16:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 9.0 softwaru pro správu elektronických knih Calibre (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnuta je podpora AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | Nová verze

    Wasmer byl vydán ve verzi 7.0. Jedná se o běhové prostředí pro programy ve WebAssembly. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:22 | Zajímavý software

    V reakci na nepopulární plán Microsoftu ještě více ve Windows prohloubit integraci umělé inteligence Copilot, Opera na sociální síti 𝕏 oznámila, že připravuje nativní linuxovou verzi prohlížeče Opera GX. Jedná se o internetový prohlížeč zaměřený pro hráče, přičemž obsahuje všechny základní funkce běžného prohlížeče Opera. Kromě integrace sociálních sítí prohlížeč například disponuje 'omezovačem', který umožňuje uživatelům omezit využití sítě, procesoru a paměti prohlížečem, aby se tak šetřily systémové zdroje pro jinou aktivitu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 8
    včera 06:22 | Zajímavý software

    NVIDIA vydala nativního klienta své cloudové herní služby GeForce NOW pro Linux. Zatím v beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:33 | Zajímavý projekt

    Open Gaming Collective (OGC) si klade za cíl sdružit všechny klíčové projekty v oblasti linuxového hraní počítačových her. Zakládajícími členy jsou Universal Blue a Bazzite, ASUS Linux, ShadowBlip, PikaOS a Fyra Labs. Strategickými partnery a klíčovými přispěvateli ChimeraOS, Nobara, Playtron a další. Cílem je centralizovat úsilí, takže namísto toho, aby každá distribuce udržovala samostatné opravy systému a podporu hardwaru na

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 04:11 | Bezpečnostní upozornění

    V kryptografické knihovně OpenSSL bylo nalezeno 12 zranitelností. Opraveny jsou v upstream verzích OpenSSL 3.6.1, 3.5.5, 3.4.4, 3.3.6 a 3.0.19. Zranitelnosti objevila společnost AISLE pomocí svého autonomního analyzátoru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    29.1. 20:11 | Zajímavý software

    Desktopové prostředí Xfce bude mít vlastní kompozitor pro Wayland s názvem xfwl4. V programovacím jazyce Rust s využitím stavebních bloků z projektu Smithay jej napíše Brian Tarricone. Úprava stávajícího xfwm4 tak, aby paralelně podporoval X11 i Wayland, se ukázala jako špatná cesta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    29.1. 19:11 | Komunita

    Desktopové prostředí KDE Plasma 6.8 poběží už pouze nad Waylandem. Vývojáři, kteří s rozhodnutím nesouhlasí, vytvořili fork KDE Plasma s názvem SonicDE (Sonic Desktop Environment) s cílem zachovat a vylepšovat podporu X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (17%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (24%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (11%)
     (32%)
    Celkem 687 hlasů
     Komentářů: 22, poslední 29.1. 23:06
    Rozcestník

    Jak na Jabber v KDE4?

    14.5.2009 13:00 | Přečteno: 1416× | poslední úprava: 14.5.2009 14:04

    Ve Factory repozitáři se objevilo KDE 4.3 beta, a tento upgrade sebou přinesl i novou verzi knihovny Qt 4.5. Trvalo mi nějakou dobu, než jsem konečně přišel na to, proč mi jabber klient PSI zamrzne pokaždé, když zkusím něco napsat. Může za to právě nekompatibilita PSI s Qt 4.5.. Downgradovat KDE kvůli tomu nebudu, i když mám k tomu občas 100 chutí (zase nejede AmaroK - asi ten krám už úplně opustím). Zůstane mi KDE bez PSI, teda pokud mi zůstane KDE :-). V tom případě musím minimálně nouzově řešit, jakého Jabber klienta použít. Zkoušel jsem už Pidgina, kterého jsem kdysi nacpal přítelkyni místo ICQ. Ale zatím jem mu nepřišel na chuť. Přijde mi něm zbytečně všechno velké, nevím jak rozlišit ikonky stavů u různých typů kontaktů a transportů a tak vůbec. Existuje ještě něco podobného jako PSI? A co vůbec pro Jabber používáte?

    PS: Používám pouze XMPP protokol.

    EDIT: Problém PSI 0.12 vs. Qt 4.5 lze vyřešit vypnutím "spell checking". Děkuji za tip.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    14.5.2009 13:06 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    CenterIM.

    Darth Phantom avatar 14.5.2009 13:09 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Tak zkus kopete, to je docela slušný klient s podporou mnoha protokolů.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    kozzi avatar 14.5.2009 13:35 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Pozor v KDE4 kopete s XMMP siti nejede OK, napriklad v konferenci kdyz cokoliv poslu tak to pada atd. Takze Kopete urcite nee
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Zdenek.Z avatar 14.5.2009 13:54 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Mě v Kubuntu Kopete spadne pokaždé, když se pokusím připojit k XMPP. Jedná se o nějaký problém v QCA2. (bug 368534 na Launchpadu)

    14.5.2009 16:08 Roman Došek | skóre: 17 | blog: flare
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Zajímavé, mě v kopete (v. 4.2.3) jabber funguje bez problémů, ale je pravda že konferenci nepoužívám...
    14.5.2009 13:14 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    amarok jsem vykopl a mám místo něj audacious a jsem z něj nadšenej a na IM mám kopete a nemůžu si ho vynachválit

     

    14.5.2009 13:17 bigfish | blog: zblepty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Jo no. Amarok 2 je příšernost. Ony vůbec začínají být KDE apps hrůza hrůzoucí. Nad Audacious jsem už uvažoval.

    14.5.2009 13:22 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    mrkni na články o něm na linuxexpres - hlavě ten poslední o pluginech a nastavení

    14.5.2009 13:25 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Audacious je hrozna vec. Ak je Amarok 2 este horsi, tak dakujem pekne...
    14.5.2009 15:21 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    To se nedá takhle srovnávat. Audacious oproti Amaroku toho moc neumí.
    Zdenek.Z avatar 14.5.2009 16:05 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Audacious a Amarok jsou úplně odlišné typy hudebních přehrávačů, které prostě nemůžete jen tak srovnat a říct, který je lepší.

    (I když my co v tom máme jasno víme, že Amarok je samozřejmě lepší. :-))

    David Heidelberg avatar 14.5.2009 13:20 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Kopete...
    David Watzke avatar 14.5.2009 16:28 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Jo, to je dobrý v tom, že podporuje ICQ filetransfery a xtraz statusy. Blbý ale je, že jabber filetransfery jdou nějak pochybně. Mám pocit, že projdou snad jen příchozí od člověka s veřejnou IP.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    rADOn avatar 14.5.2009 13:31 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    tady taky kopete.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    kozzi avatar 14.5.2009 13:37 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    No jak uz jsem psal Kopete neee, pada v MUC. Ja osobne to prozatim vyresil bud Gajim, a momentalne zkousim qutim, kterej uz je vcelu ok, ale chceto posledni svn verzi. Jiank PSI mi tusim tady jede OK v KDE4.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kozzi avatar 14.5.2009 13:39 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    JJ tak psi mi jede v KDE4 s Qt 4.5 ok
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    14.5.2009 15:19 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    No jak uz jsem psal Kopete neee, pada v MUC.

    bylo by cislo bugu?
    kozzi avatar 14.5.2009 16:09 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    http://bugs.kde.org/show_bug.cgi?id=187308
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    belisarivs avatar 14.5.2009 17:02 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Nepada. Jenom se odpoji jabber ucet.

    IRC is just multiplayer notepad.
    kozzi avatar 14.5.2009 20:43 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    No me tusim driv i kompletne spadl, ale ted koukam ze se opravdu jen shodi ucet
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.5.2009 13:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Prolez jsem snad všechny tyhle komunikátory a nejvíc mi vyhovuje Kopete, nicméně já mam KDE 3.5, takže do čtyřky nemam co kecat...
    14.5.2009 13:45 Vladimír Jarý | skóre: 13 | blog: Zápisník vývojáře | Saint-Genis-Pouilly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    V Archu používám verzi z Git, v ní už by měla být zmíněná nekompatibilita opravena. V OpenSuse můžete zkusit psi+ (osobně jsem netestoval).

    Mimochodem, Git verze už obsahuje podporu pro volání, během několika dní by mohla vyjít verze 0.13RC.

    kozzi avatar 14.5.2009 13:47 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Divne ja mam v Archu normalni verzi psi a vse je ok. Jak presne se ta nekompatibilita projevuje?
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    14.5.2009 13:57 bigfish | blog: zblepty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Když začneš psát do nějuakého okna znaky, nic se nezobrazí a PSI zamrzne. Jedná se o nějaký bug ohledně znakových sad a existuje na to i nějaký patch, takže je možné, že v Archu to distribuujou už s tímto patchem. jinak to má být vyřešeno v 0.13 verzi.

    kozzi avatar 14.5.2009 13:59 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    no tak ja mam system kompletne v en tak mozna to souvisi i stim :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Zdenek.Z avatar 14.5.2009 14:06 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Hm, zajímavé. Podle http://flyspray.psi-im.org/roadmap/proj1 totiž pro verzi 0.13: 30% of 30 tasks completed. 21 open tasks. Ta roadmap je neaktuální, vývojáři nevyužívaná nebo vydávají RC verzi předčasně? Ale jestli tam už je jingle, tak to brzo vyzkouším.

    14.5.2009 14:55 Vladimír Jarý | skóre: 13 | blog: Zápisník vývojáře | Saint-Genis-Pouilly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Ten plán je dost neaktuální, čerstvé informace jsou na mailing listu. Volání je realizováno prostřednictvím pluginu PsiMedia.
    14.5.2009 13:51 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Chyba PSI je v kontrole pravopisu. Vypnete si ji ve volbach a prestane mrznout.
    kozzi avatar 14.5.2009 13:58 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    A tam takova funkce je :-D, to ani nevim
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    14.5.2009 14:02 bigfish | blog: zblepty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    No jo. Fakt! .Díky :-D

    To ani nevím, že tam je....

    14.5.2009 14:02 bigfish | blog: zblepty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    No jo fakt :-)

    Díky.

    Zdenek.Z avatar 14.5.2009 14:02 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Psi mi 0.12 s Qt 4.5 dělalo nějaké problémy (už nevím jaké), tak jsem si zkompiloval verzi z Gitu a problémy zmizely.

    belisarivs avatar 14.5.2009 14:05 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Kde jsi ve Factory nasel KDE 4.3 beta? Ten odkazovany ma jenom KDE 4.2.3.

    IRC is just multiplayer notepad.
    14.5.2009 14:21 bigfish | blog: zblepty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Ha. Máš pravdu. Včera jsem zkoumal Unstable, a chtělo to Qt 4.5, takže jsem si neuvědomil, že ve Factory je jen 4.2.3, když to nahodilo Qt 4.5

    14.5.2009 14:18 zajca | skóre: 2 | blog: zajca
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    zkus QutIM vypadá pěkně a i funguje, icq si k němu nemusíš kompilovat. ale poslední dobou mám pocit, že žere nějak moc systémových prostředků.
    dycky si říkám, proboha proč lidi píšete tak dlůhé blogy a pak neco začnu psat a nakonci si říkám k*rva to je dlůhé.
    14.5.2009 14:20 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Factory neobsahuje 4.3 Beta, ale 4.2.3. Pro novější musíš instalovat balíčky z UNSTABLE.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    14.5.2009 14:22 bigfish | blog: zblepty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Ano. už jsem si toho všimnul. Včera jsem testoval Unstable, ale aktuálně mám Factory. tedy 4.2.3.x. Zmátla mě ta Qt 4.5, kterou to nedávno ještě nechtělo.

    mirec avatar 14.5.2009 14:23 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Tak táto nekompatibilita mi nerobí problém .. ale mám výrazne horší problém - aktualizáciu rosteru. Mal s tým niekto problém, viete riešenie? Robí to na 0.12 aj 0.13 (psi + denne aktualizované z git-u). Qt mám 4.5.1.

    Mimochodom zaujímavý klient je qutim, ale podpora jabberu je mizerná ako v ostatných multiprotokolových klientoch (okrem Kopete, tá úroveň odfláknutosti v Kopete sa nedá prekonať ničím).

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Vašek Lorenc avatar 14.5.2009 14:23 Vašek Lorenc | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Hyper/super moderní a ve fázi vývoje -- synapse.im.

    ...včetně majestátného loosa
    progdan avatar 14.5.2009 14:28 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Ja mam Kopete z KDE 4.3 beta 1 a nemam probelmy (ani s Jabberem).
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    mess avatar 14.5.2009 14:42 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Zkus Jabbim. Používám to a zatím spokojenost :-). Czech shmade :-D.
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    kozzi avatar 14.5.2009 16:11 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    No tak jabbim me moc nenadchl, neni to klient pro me. Mozna pro lidi co maji radi barvicky, ale ja ma rad vic strohy design.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    14.5.2009 15:10 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Jestli to neni tim ze pouzivas nejaky vyvojovy verze z Factory.

    Ja pouzivam SIM, i kdez je pro kde3.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    14.5.2009 16:24 T.O.M. | skóre: 22 | blog: T.O.M.'s blog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Taky bezim na SIMu. Sice nepodporuje Jabber konference a nefunguje prenos souboru, ale to mi nechybi. Hlavne ze mam stejneho klienta i na widlich a nemam problem se synchronizaci kontaktu mezi nekolika kompy. Je vhodne si stahnout SVN verzi, protoze vyvojari uz hodne dlouho nic nevydali prestoze na kodu makaji...

    14.5.2009 16:34 alfonz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    gajim > nejlepší jabber klient ?:D

    Zdenek.Z avatar 14.5.2009 16:50 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Mně zatím vyhovovalo nejvíc Psi a Gajim. Funkčně je dobré Kopete (i když trochu nepřehledné), ale verze pro kde4 mi padá. Pidgin by byl díky pluginům a podpoře ostatních protokolů super, ale neumí víc resources a service discovery, takže je pro mě nepoužitelný. Jabbimu jsem ze začátku vůbec nevěřil a spíš tak ve skrytu duše nadával proč jeho autoři mrhají úsilím místo tvorby dalšího nepoužitelného klienta nepodpoří nějaký rozšířený jabber klient, ale teď vypadá, že se vyvíjí fakt rychle a pěkně (i když do mého vysněného klienta má zatím daleko), fakt jsem to nečekal.

    14.5.2009 20:02 kub. | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?

    Já používám spokojeně Jabbim. S Qt 4.5 úplně v pohodě.

    14.5.2009 20:39 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    zase nejede AmaroK - asi ten krám už úplně opustím
    je čas zopakovat reklamu na qmmp ;-)
    14.5.2009 21:36 Dawix | skóre: 2 | blog: biokzvasty | ČB a Linz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    Pouzivam Gajim a kdyz nepotrebuju grafiku tak irssi s bitlbee...
    Thats not a bug its a feature :-)
    thingie avatar 15.5.2009 16:53 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na Jabber v KDE4?
    bitlbee v rozumné a úplné podpoře XMPP zrovna nevyhrává.
    Růžové lži.
    xkucf03 avatar 15.5.2009 21:07 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Kopete a Gajim
    1. Kopete – ale nějak se mi v něm nedaří přijímat GPG šifrované zprávy (zpráva se ztratí), ale odesílat jdou. Asi nějaký problém s agentem
    2. Gajim – dneska se všude cpe Pidgin, ale pokud potřebuješ Jabber klienta a ne multiprotokolového klienta pro všelijaké pseudoprotokoly, přijde mi Gajim o dost lepší (přinejmenším umí šofrovat).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.