abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    2.5. 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 513 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.12.2009 00:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Trapný, až debilní...
    24.12.2009 00:32 Anonymous_ | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Rekl bych, ze to bude prekladem. V originale mi to prijde vtipne.
    24.12.2009 01:23 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    souhlas. zajimave je, ze i kdyz se original od prekladu moc nelisi... tak v originale je to fakt vtipne...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    24.12.2009 02:34 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Také souhlasím ‒ v tomto případě se mi zdá originál lepší. Ale netuším, čim to je...
    25.12.2009 02:06 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Nejspíš je to jen tím, že překlad není dostatečně splavný/přirozený/etc (jak to nazvat). Asi bych tam napsal cosi jako "Tyjo, na matiku seš fakt levej." - "No jo, ženský a matika."
    AnachronyX avatar 25.12.2009 13:46 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Takhle by to znělo rozhodně líp, dobrý překlad :-)
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    25.12.2009 16:47 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Jenže tam se poněkud ztrácí ten vtip. To, že se změní jediné slovo, je pro ten vtip také důležité…
    25.12.2009 20:02 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Myslím, že až tak ne, ale to může být jenom moje čtení. Jistě, akcentuje to tu stručnost a údernost která je angličtině dost vlastní (a češtině asi tolik ne, už jenom proto že máme mnohem menší podíl jednoslabičných slov) a v lakonických, ironických a podobně na efekt stavěných větách je vděčná. Nicméně ironie je i v angličtině podle mě možná naopak s použitím elokventních víceslabičných slov (taková ta anglická francouzština ;))

    Takže když to převádím do češtiny, zvolil bych něco přirozeně znějícího ale hlavně asertivního (nebo jak to popsat). Jenže takový efekt se dá udělat různými jazykovými prostředky, pokus využít v cílovém jazyce stejné jako v zdrojovém může snadno selhat.

    P.s. : Dost důležité je podle mě, že ta poznámka o holkách by měla být stereotypní floskule kterou by člověk mohl běžně zaslechnout. Pokud by se měla zachovat ta podobnost s prvním obrázkem, možná by to mohlo být "Tyjo, ty a matika..." a "Holky a matika...", ale tam už ten význam možná nebude dost explicitní. Takže bych tu stavební podobnost raději oželel...
    kyknos avatar 25.12.2009 16:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    tak tak
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    m1c4a1 avatar 24.12.2009 10:13 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    To jen proto, že ti angličtina zní cize. Vem si, co se nosí nápisy na tričku - Love, Denim... a teď si vem, kdyby lidi chodili s tričkem Láska, Džínovina. Ostatní by si tady o nich mysleli, že jsou pošuci. Přitom jde jen o to, že angličtina nám zní víc cool.
    24.12.2009 10:34 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Mně tedy angličtina cize nezní, čtu ji a rozumím jí skoro stejně přirozeně jako češtině.

    Tady prostě u každého dílu bije do očí, že jde o překlad. Překladatel anglicky umí, je to přeloženo správně slovo od slova, ale... no to je právě asi ten problém. Dobrý překlad od špatného se pozná tak, že nezní šroubovaně a vypadá tak, jako by to byl snad i český originál.
    24.12.2009 10:39 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Už vidím, jak by nějaký Čech-matematik-ajťák s povýšeným pohledem na ženské řekl v podobné situaci: "Ty jo, holky tu matiku nezvládají." Ani náhodou.
    zoul avatar 24.12.2009 10:57 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Tohle ovšem není argument, to je názor. A názor, řekl tuším Jaz Coleman, je jako díra v zadku, kterou má taky úplně každý. (Vůbec nic ve zlém.) V jazyce považuje každý za přirozené úplně něco jiného, zvlášť pokud jde o hovorovou řeč. Čistě pro zajímavost, co by v tomhle kontextu připadlo přirozené tobě?
    24.12.2009 11:11 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Jistěže je to můj názor, co taky jiného. :-) Argumenty máš zde.

    Čistě pro zajímavost? Nevím. Mně osobně by to překládat ani nenapadlo. :-) Ale kdybych měl střelit první věc, která mi přešla přes mozek při psaní příspěvku níže, přeložil bych to takhle:
    "Wow, ty tu matiku nedáváš."

    "Wow, ženský tu matiku nedávaj."
    Nabízí se však otázka, jestli je v obecném povědomí význam hovorového "on to nedává", ve smyslu "on na to prostě nemá". To nevím, já se tu a tam vyskytuju v různých koutech republiky, tak někdy ztrácím přehled, kde se jak přesně mluví.

    A moje názory zde neber ve zlém. Překládáš to dobře, jen to podle mého názoru není dobrý překlad. :-) Máme totiž překlad a překlad.
    24.12.2009 12:27 Joelp | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Já ten tvůj překlad považuju za něco příšerného. Takhle mluví jen pubescentní čecháčci. Příjde mi to absolutně nepřirozené.

    I když mi ten komix nepříjde vůbec směšný (ani v originále), myslím, že původní překlad je dobrý a nenapadá mě žádný lepší.
    Boys don't cry
    24.12.2009 12:31 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Jestli ti ten komiks nepřijde vtipný, tak proč zasíráš diskuzi pod ním? :-) Nemluvě diskuzi o vlivu překladu na zachování stylu (a vtipnosti) celého komiksu?
    24.12.2009 12:35 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    (Nehledě na to, že ty věty v originále opravdu má pronášet nějaký namachrovaný blbeček, ke kterému by se tohle výrazivo hodilo.)
    Grunt avatar 24.12.2009 12:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Takhle mluví jen pubescentní čecháčci. Příjde mi to absolutně nepřirozené.
    K tomu se musím přidat. Bylo by vhodné si uvědomit, že co kraj, to jiný mrav a tou správnou spisovnou hovorovou češtinou© se určitě nemluví na celém našem území. Popravdě, donedávna jsem ji slyšel jen z televize a z internetu. Kdybych to měl přeložit tak jak běžně mluvím já, tak by to znělo asi nějak takto:
    • Íha, ty si ale asi strašná lama, že?
    • Kua, ty baby, to sů strašné lamy!
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.12.2009 12:52 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    To je problém kdykoli, kdy se v literatuře nebo ve filmu vyskytne v angličtině třeba hovorová "nigga" mluva. Jak bys to řešil? Přeložil všechno spisovnou češtinou? Nechci vidět a slyšet, jak by dopadl takový Pulp Fiction.

    Já jsem z těšínska, ale bydlím v Praze, čili se vyskytuji ve zřejmě dvou jazykově nejvzdálenějších oblastech v Česku. Kebych po naszymu mówił v Praze, tak si myslí, že jsem Polák, kdybych doma mluvil obecnou češtinou, tak si myslí, že jsem idiot. :-) Tak to často řeším spisovnou mluvou, abych se pořád nepletl, takže se na mě dívají jako na idiota všude. :-)

    V literatuře je ale použití obecné češtiny (nebo něčeho jí podobného) nejjistějším a nejuniverzálnějším způsobem, jak odlišit spisovnou mluvu od té nespisovné.
    Grunt avatar 24.12.2009 13:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    To je problém kdykoli, kdy se v literatuře nebo ve filmu vyskytne v angličtině třeba hovorová "nigga" mluva. Jak bys to řešil?
    Nijak. Tu mluvu opičích držek nesnáším natolik, že bych ji radši ani nepřekládal(, ale raději cenzuroval). Zvlášť ne do toho našeho pseudo-bazmeku co zní jako Mario Torač.
    Kebych po naszymu mówił v Praze
    Tak nech se tvoji řeč naučí, když ti chtějí rozumět. Já se ji také musel učit a nikoho to moc nevzrušovalo. (BTW: Mám babku na Kysuci, takže bych s tím aspoň já neměl nejmenší problém)
    Tak to často řeším spisovnou mluvou, abych se pořád nepletl, takže se na mě dívají jako na idiota všude.
    K tomu já nepotřebuju ani promluvit.
    nebo něčeho jí podobného
    Tím to asi bude. A nebo asi každý čteme jinou literaturu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.12.2009 13:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Nijak. Tu mluvu "opičích držek" nesnáším natolik, že bych ji radši ani nepřekládal(, ale raději cenzuroval).
    Generalizace, hrozná. A cenzura? Děláš si cvičky?
    Grunt avatar 24.12.2009 13:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Vim. Nedělám to běžně. Ale když přijde na tohle, tak dobré mravy musí stranou.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.12.2009 13:44 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Mluvíš jako hňup, ale třeba je to jen zdání.

    (Ne, žádné zdání to není, ale ono se to občas tak říká, aby některé věci nezněly tak tvrdě. Divná tradice, že?)

    24.12.2009 13:46 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Ale tak schválně, jakou literaturu třeba čteš? Dokumentace ke kodekům neberu.
    Grunt avatar 24.12.2009 14:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Přiznávám, že jsem byl nachytán na švestkách. Lovci mamutů se asi nepočítají, co?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.12.2009 16:32 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Tak nech se tvoji řeč naučí, když ti chtějí rozumět.
    ehm, já se obávám, že spíše on chce, aby oni rozuměli jemu, ne že by rozumět chtěli oni jemu :-p
    24.12.2009 12:51 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    To jen proto, že ti angličtina zní cize.
    to bych nerekl, nejaky ten patek jsem stravil ve statech... spis jde o to, ze varianty slov typu suck nebo fuck nepujdou asi tak uplne primocare prelozit, protoze cestina k nim nema prime alternativy...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Marián Kyral avatar 24.12.2009 10:55 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    souhlas. zajimave je, ze i kdyz se original od prekladu moc nelisi... tak v originale je to fakt vtipne...
    Nesedí mi tam "Wow" -> "Ty jo". Když už tak "Tý jo", nebo to otočit a dát tam spíše "Hmm".
    zoul avatar 24.12.2009 10:59 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Jeden by řekl, že zrovna frýdečák to krátké „ty“ ocení :)
    24.12.2009 12:28 Joelp | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    +1 :D
    Boys don't cry
    Marián Kyral avatar 24.12.2009 13:44 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    To víš, ten kdo to říká je určitě z Prahy :-D
    24.12.2009 11:02 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Mluvíme o komiksu, ve kterém hrají hlavní roli matematici a informatici, určeném (samozřejmě nejen) na matematiky a informatiky. Nevidím důvod to "wow" za každou cenu překládat, v těchto kruzích se používá zcela běžně i v češtině (tak jako další anglikanismy a amerikanismy -- jsou to vůbec slova? :-D). Stejně tak velmi nespisovná mluva.

    Každý překladatel by se měl v prvé řadě snažit zachovat ducha celého díla. Ale podobným překladem ho spolehlivě zařízne už na prvním slovu.
    24.12.2009 12:30 Joelp | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Já "ty jo" používám běžně a "wow" mi přijde obskurní :P

    wow v IT snad používají jen Visťáci :D
    Boys don't cry
    MaFy avatar 24.12.2009 11:22 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    +1 Original je super :-D Preklad suck.... A tim nechci nadavat na prekldatele, ale proste anglicke komiksy se nadaji prekladat tak, aby byly funy ;-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    24.12.2009 11:25 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Ale jistěže dají.
    Pavel Beníšek avatar 24.12.2009 14:58 Pavel Beníšek | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Kdyz uz si myslis ze je ta anglictina tak cool, ze ji pouzivas i v ceskych vetach, mohl by ses ji nejdrive naucit.

    Napoveda: jakpak se pise "vtipny"?
    checking for chicken... must have egg first
    25.12.2009 23:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    No, ono už i to "překlad suck" o lecčems vypovídá...
    MaFy avatar 26.12.2009 17:54 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    OK, asi bych mel zacit po sobe ty zapisky cist ;-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    Fluttershy, yay! avatar 26.12.2009 18:22 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Hezky česky "překlad saje".
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    MaFy avatar 26.12.2009 17:54 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    OK, asi bych mel zacit po sobe ty zapisky cist ;-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    24.12.2009 00:33 -yoshco-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Skôr kruté, ale o to pravdivejšie.
    24.12.2009 12:56 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Bez urážky, ale ty umíš počítat integrály, amigo? :-) Žádný div, že by ti to přišlo trapné, kdybys neuměl. Bez toho totiž ten strip nemá pointu.
    Nicky726 avatar 24.12.2009 00:36 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Hmm, bez toho í na konci by to bylo o řád lepší.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    24.12.2009 03:24 kuly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Pro děti ze zvláštní školy?
    Nicky726 avatar 24.12.2009 08:19 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    V originále je to hovorově, "ty jo" je taky spíš hovorové. Ten spisovný tvar mi tam prostě nesedí.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    24.12.2009 12:33 Joelp | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Ale hovorové je to jen pro lidi z Prahý (doplň si přízvuk)
    Boys don't cry
    24.12.2009 17:03 kuly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Aha, já jsem si to vyložil tak, že bys raději krátké místo dlouhého í. Souhlasím, bez toho í by to i mně znělo líp.
    Grunt avatar 24.12.2009 00:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Jak se to na tom Explain XKCD hledá? Jsou tam jenom data.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.12.2009 00:43 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Sem zkusil googlem, ale nic...
    Baník pyčo!
    24.12.2009 00:42 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    První co jsem nepochopil :/, ani trochu...
    Baník pyčo!
    24.12.2009 00:47 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Tedy možná tuším co chtěl autor říci, ale nevidím v tom ten vtip.
    Baník pyčo!
    24.12.2009 00:50 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Nasel jsem tohle vysvetleni:
    
    That's the point of the cartoon.
    
    The guy stuffs up the integral, so he is stupid.
    The girl stuffs up the integral, so all girls are stupid.
    
    Ale ani tak mi to neprijde vtipne.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    Grunt avatar 24.12.2009 00:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    That's the point of the cartoon.
    Jo? A kterých jako?
    The guy stuffs up the integral, so he is stupid. The girl stuffs up the integral, so all girls are stupid.
    Ta generalizace ženského pohlaví ze strany matematika mi přišla tak stupidní, že jsem hned z počátku tuto ideu (jakože vtipu &ndash jestli je to opravdu tak, tak mi to moc vtipné nepřijde) zavrhnul. V tom musí být něco víc, ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.12.2009 01:23 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Jo, taky v tom hledam neco chytrejsiho.
    Baník pyčo!
    Jendа avatar 24.12.2009 01:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    V tom musí být něco víc, ne?
    Ne.
    Grunt avatar 24.12.2009 11:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Chachá, já říkal, že v tom musí být něco víc. Už jsem to asi pochopil. Perfektní vtip.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 24.12.2009 14:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Och, to víš, matematika prváku :-).
    24.12.2009 08:13 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Ale ani tak mi to neprijde vtipne.
    Autor komiksu tu generalizaci kritizuje - ten komiks se tomu stereotypu posmívá.
    24.12.2009 12:06 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    jistě, není nad stereotyp o stereotypu ... je to blbost, jak už výše naznačil kolega
    24.12.2009 13:14 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    není nad stereotyp o stereotypu
    Aneb jsi to nepochopil.
    je to blbost, jak už výše naznačil kolega
    Ještě štěstí, že tu jsou tu tak prudce inteligentní soudcové.
    24.12.2009 16:29 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    není nad stereotyp o stereotypu
    Aneb jsi to nepochopil.
    ok, v tom případě bych ocenil kdyby nás méně inteligentní ti více inteligentní poučili ...
    27.12.2009 16:59 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Napsal jsi "stereotyp o stereotypu". To je podle mě nesmysl, protože autor se neuchyluje ke stereotypu, aby vyjádřil, o co mu jde. Komiks říká: Když je někdo omezený, tak se zachová jako 1. postava komiksu, tj. neschopnost jednoho kluka bude považovat za neschopnost právě toho jednoho, kdežto neschopnost jedné holky si vysvětlí tím, že na matiku jsou blbé všechny holky.

    Jinými slovy: Negeneralizuje (jako to dělá postava jeho komiksu), a proto je nesmysl říkat, že by to byl "stereotyp o stereotypu".
    24.12.2009 03:35 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Koukám, že jak na rootu, tak tady panuje ohledně komixu stejný princip: komix není komixem bez aspoň desíti komentářů o tom, jak to není vtipné, a o tom, jak to kdo nepochopil.
    Quando omni flunkus moritati
    24.12.2009 03:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Jedno pozitivum tu je: zatím tu nikdo neexhibuje s třeskutě vtipnými "remixy".
    29.12.2009 12:35 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Pšššt, ať to někoho nenapadne.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    24.12.2009 08:16 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    komix není komixem bez aspoň desíti komentářů o tom, jak to není vtipné, a o tom, jak to kdo nepochopil.
    Tady se k tomu ještě připojuje třetí rozměr: "Ten překlad stojí za houby. Sice nevím proč, ale je to tak!"
    24.12.2009 14:54 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Když jsme u překladů - tohle je teprve ta správná vražda.
    Quando omni flunkus moritati
    zoul avatar 24.12.2009 15:11 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Nad tím už jsem přemýšlel – asi se řekne, že židi Vánoce nesledujou. (Jako třeba někdo nesleduje politiku.) Není to úplně to pravé ořechové, ale funguje to. Classhole je horší :)
    24.12.2009 07:52 jmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    ja myslim, ze by diskuze pod vtipy mela byt zakazana, protoze je trapna. za chvili se to tu zvrtne jak na rootu.
    Martin Stiborský avatar 24.12.2009 09:36 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí

    Zatím to tu je v porovnání s příspěvky pod komixem na rootu vysoce intelektuální debata.

    Kvík ..
    24.12.2009 23:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    To jo, pořád jsem chytřejší než Navážka. Ale pak si vždycky řeknu: "No jo, Frede, ale to jsou i kvasinky."
    24.12.2009 07:55 Lojzik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Muzete mi nekdo vysvetlit ten integral? Pokud to teda jde. Urcitej integral to neni, kdyz tam ma byt "+ c". Ale proc mu vyslo pi? Jasne pi muze byt cokoli. Ale proc treba neni ve vtipu Int x^2 dx = x^3/3 (+ c), to by bylo jasne. Bud to chteli udelat nejasne nebo to ma nejaky vyznam, ktery neznam.
    24.12.2009 08:06 feed.trough
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Grr, tys mě předběhl. :-D Taky si říkám, kde by se v zrovna v tomhle neurčitém integrálu vzalo to pí.

    Tady bych si dovolil tvrdit, že ze sebe dělá trochu blbce autor, když se snaží dělat vtip o matematice, když jí pořádně nevládne.

    Když už, tak povedené mi připadá toto.
    24.12.2009 09:34 5o
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    No ono je to asi tak, ze to pi znamena ze ani ten chalan ani to dievca nevedia poriadne pocitat integraly a ta pointa v menu ktore sa objavy ked podrzim mys nad obrazkom (neviem ako sa tomu menu hovori :-) ) ze to "nevie" poriadne ani autor :-) A vysmieva sa z generalizacie toho ze ked chalan nevie pocitat Int ze je to jeho problem a ze ked to nevie jedno dievca, tak to nevie ziadne. Tot vsio.
    24.12.2009 09:49 feed.trough
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    No na to, co je v title jsem právě koukal. A z toho jsem soudil, že to neví ani autor.

    Normálně bych to nekomentoval. Jen mě prostě ty 4 semestry nejpestřejší matiky na VŠ poznamenaly... A spousta "generalizčních stereotypů" padla jak domeček z karet.

    A když už je to diskuze, tak proč jednou neříct, že zrovna tenhle vtip mi prostě nesedl. :-)
    zoul avatar 24.12.2009 10:38 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    No na to, co je v title jsem právě koukal. A z toho jsem soudil, že to neví ani autor.
    Jen pro pořádek: Autor má vystudovanou fyziku a jednu dobu dělal pro NASA.
    24.12.2009 11:07 feed.trough
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    V tom případě jsem nad tím asi přemýšlel víc než by bylo zdrávo. :-)
    24.12.2009 10:14 Lojzik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    > ze to "nevie" poriadne ani autor

    Aha, ted uz jsem to pochopil. Diky. Puvodne jsem myslel, ze to jako ma byt spravne az na tu konstantu.
    24.12.2009 12:20 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Ne, že to neví autor, ale hlavní postava toho stripu. Podle mě narážka na to, že nejvíc vždycky machrují lidi, kteří vlastně ani nemají proč (aspoň to tedy často pozoruji na svém okolí... a na sobě :-)).
    24.12.2009 08:46 wake
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    no, prave ze ten integral je blbe, ne?
    Jan Drábek avatar 24.12.2009 09:22 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Viz tooltip nad obrázkem ;)
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    24.12.2009 09:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    To je hrozný jak tady z toho všichni zas udělali hroznou vědu. Hledáte problémy tam, kde nejsou, vtip, tam kde není, hluboké skryté myšlenky tam, kde je potřeba vnímat tu zjevnou.
    Je to prostě sarkarsmus. Tak to nečtěte, když vám přijde blbý.
    24.12.2009 12:11 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    To je hrozný jak tady z toho všichni zas udělali hroznou vědu. Hledáte problémy tam, kde nejsou, vtip, tam kde není, hluboké skryté myšlenky tam, kde je potřeba vnímat tu zjevnou.
    Je to prostě sarkarsmus.
    tak nás hloupé pouč, co je na tom zjevnýho ... jediná věc, která mě napadá, a která se již probírala výše, by v mých očích z autora komiksu udělala pěknýho blbce, proto se tomu zdráhám věřit :-/
    Tak to nečtěte, když vám přijde blbý.
    tak se prosím poděl o tu svoji křišťálovou kouli, která ti prozradí již předem než si to přečteš, že ti něco po přečtení bude připadat blbý
    24.12.2009 13:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    tak nás hloupé pouč, co je na tom zjevnýho
    Komix se vysvmívá rozšířenému nešvaru generalizace, že "holky neumí matiku". Nic víc, nic míň.
    tak se prosím poděl o tu svoji křišťálovou kouli, která ti prozradí již předem než si to přečteš, že ti něco po přečtení bude připadat blbý
    Ale přečíst to klidně můžeš, stačí pak neposílat X komentářů do diskuse o tom, jak je to blbý a tak...
    24.12.2009 16:28 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    tak nás hloupé pouč, co je na tom zjevnýho
    Komix se vysvmívá rozšířenému nešvaru generalizace, že "holky neumí matiku". Nic víc, nic míň.
    no, a to je právě to, co jsem doufal, že autor není tak blbej :-/
    Ale přečíst to klidně můžeš ...
    vs
    Tak to nečtěte ...
    - no comment
    25.12.2009 23:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    no, a to je právě to, co jsem doufal, že autor není tak blbej :-/
    Proč ti kvůli tomu připadá autor blbej?!?
    - no comment
    Tak a teď je to jasný: jsi bot! Člověk by věděl, že "Tak to nečtěte" značí něco jako "tak vo tom nemudrujte zbytečně" nebo "tak to nečtěte příště" nebo "tak to nečtěte často" nebo něco podobnýho.
    Jan Drábek avatar 24.12.2009 12:13 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    +1 (= naprosto souhlasím!)
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    24.12.2009 10:04 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Je tu fakt nutné či žiaduce takéto s prepáčením hovadiny uverejňovať, a ak náhodou áno, tak prečo rovno ako ČLÁNKY?
    24.12.2009 10:27 Santa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Áno
    Proto
    zoul avatar 24.12.2009 10:40 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Cronin, Smysl pro humor. Seznamte se.
    24.12.2009 10:43 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Ale no tak. Zrovna u xkcd bych perfektně chápal, kdyby ho 90% návštěvníků nepobíralo. :-)
    24.12.2009 12:36 Danoh | skóre: 4 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    este lepsie ako tie komixy su tie diskusie. :))
    porta patet et cor magis
    24.12.2009 13:44 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    njn, ten preklad to zabil; asi tym, ze je taky sterilny
    24.12.2009 15:56 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    OMG:-D. Nejlepší je přečíst si tuhle debatu a pak hned následující originální xkcd strip, který ji vysvětluje (tohle je 385, následující je 386;-)). Ten by rozhodně stál za překlad.
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    kyknos avatar 24.12.2009 17:48 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Překlad nezní tak vtipńě, protože velmi expresivní anglická věta ("wow", "suck") je pŕeložena nudně a téměř spisovně.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    24.12.2009 18:27 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Preklad mi staci, pointu som bez problemov pochopil aj z prekladu. A BTW par podobnych ucitelov sa najde aj na MFF UK Praha. Napriklad Kryl.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    belisarivs avatar 24.12.2009 19:15 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Tak me napadl tento preklad:
    To cumim, jak hnojis matiku
    
    To cumim, jak baby hnoji matiku
    Pripadne:
    To cumim, jak jsi blby na matiku
    
    To cumim, jak jsem zenske blbe na matiku
    IRC is just multiplayer notepad.
    belisarivs avatar 24.12.2009 20:55 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Pochopitelne tam ma byt "jak jsou zenske blbe na matiku".
    IRC is just multiplayer notepad.
    24.12.2009 21:05 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Ty tu matiku pěkně ku***š [tento příspěvek byl cenzurován - vulgární]...

    Holky... jděte od toho...
    Baník pyčo!
    24.12.2009 21:05 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Ale bojím se, že po tomhle by to nepochopil už ani Chuck Norris :D.
    Baník pyčo!
    houska avatar 24.12.2009 21:51 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    wtf? nechapu ... mam 3 teorie

    1/ jak uz tu padlo kdyz jde o kluka je blbej jen on, kdyz jde o holku jsou blbe vsechny holky
    2/ ten ktery to neumel v prvnim obrazku se to naucil aby v druhem mohl delat pred holkou machra ...
    3/ vtip je v te matice

    ma to smysl sem davat vtipy, o kterych se pulka lidi musi bavit jestli je spravne pochopili?
    kyknos avatar 24.12.2009 22:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    ma to smysl sem davat vtipy, o kterych se pulka lidi musi bavit jestli je spravne pochopili?

    xkcd holt vyzaduje bud vzdelani a inteligenci nebo neporouchanou osobnost, podle tematu :)

    myslim, ze je vcelku normalni, ze to nekteri nedavaji :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    houska avatar 24.12.2009 23:19 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    ... nebo neporouchanou osobnost, podle tematu :)

    me prijde ze spis porouchanou :)
    Fluttershy, yay! avatar 24.12.2009 22:07 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Wow, 88 % od osmi hlasujících, 88 komentářů k tomu. Hajtla. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Dent avatar 24.12.2009 22:28 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Někdo tu symboliku (vánoční ne :))) vidí resp. hledá všude. To aby se člověk za chvíli bál vybrat náhodné číslo, zamávat přítelkyni odjíždějící vlakem a podobné věci.

    Jen takové povzdechnutí nad současnou hysterií...

    belisarivs avatar 24.12.2009 22:40 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Jednou jsme takhle meli na patek 13. v pizzerii utratu 666 Kc.
    IRC is just multiplayer notepad.
    25.12.2009 09:32 Lol Phirae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Nejkratší matfyzácký vtip: Mějme epsilon záporné...
    25.12.2009 23:31 Vtipnéř | skóre: 39 | blog: Vtipnéřův blog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Tohle je dobrý, ten komiks nahoře mne nějak minul.

    Jirka
    Opening Windows is better than washing them. Clearing Windows (e.g. erasing or deleting) is even much better.
    25.12.2009 18:39 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    nejlepší je stejně Fred z FB a Red-Meat
    28.12.2009 11:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Příště byste měli vydat tenhle, tam už by se snad diskuse o špatný překlad nestrhla (no ikdyž možná zdejší podceňuju...:-D)
    MaFy avatar 28.12.2009 11:23 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Tak ten nejak nestiham..
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    28.12.2009 11:38 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    IMHO narážka na problémy s rozepínáním.
    MaFy avatar 28.12.2009 13:23 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    No joooo, tak zas takovy problem to pro IT neni, ne?
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    28.12.2009 13:31 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Je pravda, že nasazování všelijak tvarovaných konektorů poslepu "za rohem" prsty celkem vycvičí, ale na druhou stranu, brát si na podprsenku baterku a zrcátko (a ještě u toho sprostě nadávat) by mohlo být tak trochu faux pas. :-)
    kyknos avatar 28.12.2009 12:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    lol - to vetsina lidi na abicku nepochopi :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    28.12.2009 12:34 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Protože pro ně není problém rozepínat podprsenky, nebo skládat Rubikovu kostku?
    kyknos avatar 28.12.2009 12:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Rekneme, ze bych si vsadil spis na to skladani kostky :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    28.12.2009 12:56 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Já na exkluzivní "nebo". :-)
    kyknos avatar 28.12.2009 13:15 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.12.2009 15:13 Gwaihir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    ROFL
    23.6.2011 10:43 Hibiki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 385: Jak to chodí
    Mozna jsem uplne mimo, ale neni neurcity integral z x^2 (x^3)/3+C? (Kdyz pominu ze tam neni dx)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.