abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 147 hlasů
     Komentářů: 10, poslední 8.5. 17:35
    Rozcestník

    Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Německá ministryně pro rodinu ohlásila legislativu, která by zavedla povinné filtrování webu u ISP. Aktualizaci seznamu zakázaných adres bude by dle plánu měla mít na starosti spolková policie. Odůvodněním nutnosti filtrování je jako obvykle dětská pornografie. Na otázku, zda nemůže být věc využita k filtrování jiných věcí, ministryně sdělila, že nezná budoucí plány vlády.

    15.1.2009 20:53 | Luboš Doležel (Doli) | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    kyknos avatar 15.1.2009 20:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    :(
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bluebear avatar 16.1.2009 00:12 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Safra, Kyknosi, náboženské spory stranou, vezměme vidle a pojďme na ty prevíty cenzorské všichni společně. :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    kyknos avatar 16.1.2009 00:18 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    ja chci motorovou pilu
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.1.2009 10:02 q pal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    ja mam jen nuz, ale umim s nim dobre. Nezacneme v praze u zelenych?

    kyknos avatar 16.1.2009 10:41 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    prazsti zeleni podporuji cenzuru?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.1.2009 21:51 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    ne, ale zelena vira pohani evropu. To nevite, ze se musime vsichni sjednotit v boji proti spolecnemu nepriteli CO2.
    Vykacime pro destne pralesy pro biopaliva, ktere pouze zvysuji emise automobilu a snizuji vykon.
    Vykoupime celosvetove kukurici do biopaliv,a zpusobime potravinovou krizi v latinske americe.
    V cechach zavedeme monokultury repky olejne, protoze MERO (metylester repky olejne) je super biopalivo.

    Kratce cituji "Po dvou dnech intenzivních vyjednávání se vedoucí představitelé EU dohodli na tom, jak dosáhnout ambiciózních cílů EU v oblasti změny klimatu a prosadit plán na oživení stagnující ekonomiky EU, na který bude vynaloženo 200 miliard eur. Přišli také s plánem, za jakých podmínek by Irsko mohlo ratifikovat Lisabonskou smlouvu.

    Předseda Komise José Manuel Barroso uvítal tyto dohody jako „historická rozhodnutí“ a vyzval zbytek světa, aby následoval příkladu EU v oblasti změny klimatu. „Ano, můžete. Můžete udělat to, co činíme my,“ uvedl na tiskové konferenci po skončení posledního letošního summitu EU.

    Dohoda zajistí EU lepší vyjednávací pozici během mezinárodních rozhovorů o změně klimatu v příštím roce. Unie doufá, že ostatní země, jako například USA, Čína, Indie, Rusko a Brazílie, budou jejího příkladu následovat. „Evropa složila svou zkoušku důvěryhodnosti,“ uvedl José Manuel Barroso." (zdroj: http://ec.europa.eu/news/economy/081212_1_cs.htm)

    Takze hura do toho Indie, Brazilie a sotatni, spalte pralesy a zevedte monokultury, jedine tak dokazeme snizit emise CO2!

    kyknos avatar 17.1.2009 21:58 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    a jak to souvisi s tim, o cem se tu bavime?

    krom toho, monokultur jsem si nevsiml, na polich rostou ruzne veci, ty s repkou aspon vypadaji pekne. ja bych tam ovsem radeji louku nebo les. to by ovsem stat nesmel zivit paraziticke zemedelce
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.1.2009 22:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    to by ovsem stat nesmel zivit paraziticke zemedelce
    +1
    18.1.2009 12:28 Dave
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    hm, az na to, ze repka je pekny alergen
    kyknos avatar 18.1.2009 13:27 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    alergen muze byt v podstate cokoliv. osobne trpim skoro vsemi beznymi alergiemi, ale repka mi tedy nevadi vubec
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    18.1.2009 15:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    na polich rostou ruzne veci, ty s repkou aspon vypadaji pekne
    Nicméně většina těch různých věcí neprodukuje při svém růstu do ovzduší skleníkové plyny - oxidy dusíku v tomto případě.
    Quando omni flunkus moritati
    kyknos avatar 18.1.2009 15:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    nesnasim zimu
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    the.max avatar 19.1.2009 12:56 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    ja cigany a co si tim pomuzu?
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    xkucf03 avatar 24.1.2009 17:12 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Přijde německá selská válka 2.0 a u nás proveďme druhou husitskou revoluci!

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 15.1.2009 21:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    A ticho už bude! A to do doby než Admini ty hlavy pomazané co sem chodí pro inspiraci nezabanují.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Shadow avatar 15.1.2009 22:07 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    No dobře, už mlčím.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    15.1.2009 21:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Nejhorší je, že při hromadném zavádění takovýchto filtrování se nedá bránit ani torem, protože čím více ISP to zavádí, tím větší je pravděpodobnost, že exit node bue právě u takovéhoto ISP... :-( Abychom si nakonec nemuseli kupovat připojení 2, jedno doma a druhé v nějaké svobodné zemi a konektivitu tahat openVPNkou...
    kyknos avatar 15.1.2009 21:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    staci jedno pripojeni a prestehovat se do te svobodne zeme - ma to spoustu vyhod

    jen se obavam, aby nezacaly dochazet ty svobodne zeme :(
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    15.1.2009 21:15 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Právě, právě - víš o nějaké?

    Navíc, až to vypukne i v USA, zablokují to u zdroje a svobodná země Ti stejně nepomůže.
    ^D
    kyknos avatar 15.1.2009 21:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    nevim. mozna nekde v jizni americe, ale cert vi
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    15.1.2009 21:22 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Leda, že bychom si zabrali kus pevniny a vyhlásili jednostrannou nezávislost... :'-(
    Jan Drábek avatar 15.1.2009 21:39 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Když se trochu překope definice národa a právo na sebeurčení tak to určitě půjde.

    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    15.1.2009 21:40 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Co? Vyhlášení nezávislosti? Tam jsou definice ukradené, jediné na čem záleží je vojenská síla... :-)
    Jan Drábek avatar 15.1.2009 21:44 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Kolaps internetu by nestačil? Když víme co dělá s Evropou dělá plyn...

    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    kyknos avatar 15.1.2009 22:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    takovy projekt by se mi libil - jenze nadeje na uspech je mala - pevnina je rozebrana cela - byli taci, co si ji zkusili vytvorit, jenze pak prisla armada velkeho Tupouna a bylo po nezavislosti
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    15.1.2009 22:40 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    No možná by to šlo v Antarktidě a nebo hlavně na Měsíci :-D.
    Vojtěch Trefný avatar 15.1.2009 22:53 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Na Měsíci mám pozemek, klidně ho dám k dispozici :-D.
    Bluebear avatar 16.1.2009 00:06 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    V Antarktidě bych to moc růžově neviděl. Jestli pokročí globální oteplování a Antarktida roztaje, tak tam bude prvotřídní bojiště, protože všichni budou chtít ty suroviny, co leží dole.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    16.1.2009 00:32 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    To koneckonců i ten Měsíc... :-(
    vencour avatar 16.1.2009 07:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Měsíc má oproti Antarktidě jednu strategickou výhodu, brání se líp. Teoreticky stačí dva katapulty a 100% plán.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    the.max avatar 19.1.2009 13:00 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    nojo ale ping ze zeme namesic je uz okolo nekolika sekund:-( GPRS t5am fakt nechci
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    19.1.2009 13:07 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Tak zpoždění vadí jen u on-line her :-), což by bylo uprostřed boje za nezávislost Měsíce značně irelevantní.
    19.1.2009 23:06 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Několik = dvě. Desítky milisekund na odvrácenou stranu zanedbávám.
    Quando omni flunkus moritati
    16.1.2009 01:01 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Jestli pokročí globální oteplování a Antarktida roztaje, tak tam bude prvotřídní bojiště, protože všichni budou chtít ty suroviny, co leží dole.
    To nehraje roli. Geekovský stát by stejně vydržel jen jednu generaci a tak rychle to neroztaje.

    ... leda bychom se začali množit dělením, nebo klonováním (pokud to lze označit za rozmnožování). :-D
    kyknos avatar 16.1.2009 01:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    mluv jen za sebe :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Salamek avatar 15.1.2009 23:13 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    jak by takový vlastní stát šel založit ? v poslední době by se to hodilo ... skoupit pozemky založit stát linuxland :-D Opticky připojení Na pateřku, solární elektrárnu teplo,vodu odkupovad od "sousedního" státu :-D vubec by mi to nevadilo :-D a systém vlády by se zavedl tak že by byl server zalitej do betonu na který by se dalo náhodné root heslo a jediné co by se na něm dalo dělat by byly volby, volilo by se o každym zakoně o každe změně ,nějaká skupina lidí by navrhla změnu a lidi by hlasovali zda li ano nebo ne přez PC :-D a hlavním zdrojem peněz linuxlandu by bylo programování a opravy počítačů sousednímu státu :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Jan Drábek avatar 15.1.2009 23:22 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Dokážete si představit ústavu a ostatní zákony v GITu/SVN/CVS...? :-D

    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    Salamek avatar 15.1.2009 23:25 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    já myslím že by to byl dokonalý státní systém :-D naprosto se mi nelíbí stav kdy za mě rozhoduji nějaci zkorumpovaní kripli ...
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    15.1.2009 23:31 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Já si to dokážu představit jako u wikipedie :-).
    Jan Drábek avatar 16.1.2009 08:58 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Wikipedie? To je téměř zlý sen :-D

    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    16.1.2009 00:37 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Já myslím, že by se tím leccos zjednodušilo.
    Quando omni flunkus moritati
    15.1.2009 23:28 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    To by nefungovalo, stát by nebyl soběstačnej :-(.
    Salamek avatar 15.1.2009 23:40 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    nemusí být vše najednou;-)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Salamek avatar 15.1.2009 23:44 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    ještě by byly zisky z likvidace PC odpadu , bych si tam nechával českou republikou svážet PC odpad ,ještě by mi za to platili a pak bych z toho dělal funkčni PCčka a prodaval zpět :-D občas by jste se divili co se dá z hromady PC šroztu zkonstrulovat (100%funkční) :-D :-D :-D :-D :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    15.1.2009 23:49 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Jo to já vím, můj počítač je z 90% (kromě disku a vypalovačky, která se rychle opotřebovává) složený se secondhandu nebo z nálezů od kontejnerů :-D.
    19.1.2009 13:35 lada1234
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Haha. Stát plný asociálů s různě ujetými extrémními názory. No tam bych jezdil místo do ZOO. Asi by to dlouho nefungovalo :) (Mír!)

    15.1.2009 23:11 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    To by se nakonec mohlo podařit, když to prošlo albánské mafii. Ale museli bychom na tom asi dost dlouho pracovat.
    ^D
    Kingskid avatar 15.1.2009 23:26 Kingskid | skóre: 4 | blog: GBY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Stačí tam postavit nějaké sklady na hašiš a pronajímatelné mučírny a největší demokracie světa takový stát hned uzná.

    Kolikrát vám má vysvětlovat, že poloviny jsou stejné? Jak se tak na vás dívám, větší půlka z vás to stejně nechápe.
    Grunt avatar 15.1.2009 23:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    S takovými názory o Kosovu tady opatrně.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 15.1.2009 23:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    albánské mafii
    ...a po odeslání tohoto komentáře už Aničku nikdy nikdo neviděl.
    15.1.2009 23:55 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Bluebear avatar 16.1.2009 00:11 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    ...a po odeslání tohoto komentáře už Aničku nikdy nikdo neviděl.

    Kdepak. Kdo by vztáhl ruku na Aničku, proti tomu bude stát celé SUSE a to je pořádná banda psychopatů (v případě potřeby i vraždících).
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    16.1.2009 09:53 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    No zrovna si připadám, jak kdyby mě někdo otrávil :-)

    Můžeš zjistit, jestli máme v práci v dosahu nějaké hadry na podlahu? Asi tam za chvíli vyrazím, ale jistota je jistota... :-)
    ^D
    16.1.2009 11:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Jako že by si potřebovala po sobě vytírat? :-) Přijď k nám, já pokaždé když vylezu z kanclu na chodbu tak to tam vypadá podle hesla "co je mokré to je čisté" :-) Mám takový pocit, že se tady vytírá přinejmenším 6x denně... :-)
    16.1.2009 12:18 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Treba sy ta uklizecka mysli ze je myval, ty jsou take na vodu vysazeni :-)
    Bluebear avatar 16.1.2009 00:08 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Leda, že bychom si zabrali kus pevniny a vyhlásili jednostrannou nezávislost...

    To by nám moc dlouho nevydrželo.

    V podstatě by to bylo něco podobného jako romantické zpodobnění Jamajky nebo podobných ostrovů ovládaných piráty. Dokud se drželi z dohledu a oficiální místa měla jiné starosti, prosperovali. Ale jakmile se na ně zaměřila pozornost armád, byli odsouzeni k nezdaru.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    16.1.2009 01:23 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    kdo vi... kazdopadne neco takoveho uz tu bylo/je
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    15.1.2009 21:49 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Spis to dopadne tak, ze se k tomu danemu svobodnemu serveru budou lidi pripojovat modemem jako v drevenych dobach Internetu. I kdyz na jaky telefonni cislo se smi volat se da taky zablokovat...
    16.1.2009 19:40 merlin111 | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    To je hezky ale, gsm,... signál lze snadno zaměřit. Čily bude nutný server přidělat na záda nějakého velkého migrujícího ptáka, nějak ho nadopovat a změnou magnetického pole v okolí jeho hlavy chaoticky řídit jeho migraci, tak aby nešel jeho pohyb předvídat a aby neodletěl z dosahu gsm sítě. Možná by stál za úvahu nějaký ten obraný systém vůči myslivcům. Ti lidé co měli důvod tohle požívat, to už používají a ten zbytek se kromě potvrzení konspiračních teorií nemá čeho bát.
    Každá ulice je slepá jen do té doby, než si opatříš buldozer.
    15.1.2009 21:19 CiV | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

     

    Nejhorší je, že při hromadném zavádění takovýchto filtrování se nedá bránit ani torem, protože čím více ISP to zavádí, tím větší je pravděpodobnost, že exit node bue právě u takovéhoto ISP... :-( Abychom si nakonec nemuseli kupovat připojení 2, jedno doma a druhé v nějaké svobodné zemi a konektivitu tahat openVPNkou...

    V případě cenzury v Německu je to s Torem o to horší, že přes jejich routery jde 45% Tor trafficu.

     

    (data z loňska - www.cs.washington.edu/homes/yoshi/papers/Tor/PETS2008_37.pdf)

    15.1.2009 22:03 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

     

    Nejhorší je, že při hromadném zavádění takovýchto filtrování se nedá bránit ani torem, protože čím více ISP to zavádí, tím větší je pravděpodobnost, že exit node bue právě u takovéhoto ISP... :-( Abychom si nakonec nemuseli kupovat připojení 2, jedno doma a druhé v nějaké svobodné zemi a konektivitu tahat openVPNkou...

    Měl jsem za to, že ne všechno musí být mimo Tor, že v rámci sítě lze nabízet zdroje, které jsou přístupné pouze svým klíčem, a není zjistitelné jejich fyzické umístění. To by mohla být cesta..

     

    Jendа avatar 15.1.2009 22:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    http://freenetproject.org/?

    BTW jsem dneska četl Little Brother od Doctorowa (zatím jsem ve třetině), mrknu na ábíčko a vidím ony 2 zprávičky a blog :-(
    Grunt avatar 16.1.2009 00:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Když ve škole začali filtrovat některé stránky(*game*,lide.cz,xchat.cz,…), tak se to obcházelo IP adresou. Když kompletně ovládly port 80, tak se to obcházelo veřejnou proxynou. Když začali filtrovat veřejné proxyny, tak jsem si udělal proxynu doma…

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Heron avatar 19.1.2009 15:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Když začali filtrovat veřejné proxyny, tak jsem si udělal proxynu doma…

    A když bude každý dostupný ISP (pro tvé domácí připojení) filtrovat tak uděláš co? Natáhneš si linky na každý filtrovaný server? To co píšeš není řešení, to je prostě ústup. :-(

    Já se fakt děsím toho jak to bude celé pokračovat. Zatím se filtruje asi jen nepatrný zlomek obsahu. Ale filtruje se (a IT laici jsou i rádi, protože jsou naočkovaní tím, že se filtrují pouze závadné weby - ať už je to cokoliv) a nic už nebrání to rozšířit. A pokud bych byl pesimista (jako že z toho vývoje za posledních pár let jsem), tak myslím, že to nakonec skončí nikoliv filtrací, ale naopak povolováním obsahu a co nebude úředně povolené, to bude trestné (jak pro vydavatele, tak pro čtenáře).

    Grunt avatar 19.1.2009 17:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    A když bude každý dostupný ISP (pro tvé domácí připojení) filtrovat tak uděláš co?

    <imbecilní rýpanec>Připojím se do NIXu. Když nechci cenzuru, tak si musím připlatit.</imbecilní rýpanec> Ale asi už pomalu začíná opravdu dobrý čas na vymýšlení co s tím.

    To co píšeš není řešení, to je prostě ústup. :-(

    Ale ustupovat se bude dat furt, dokud se nedostaneme k moři.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.1.2009 17:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Ne ne... ustupovat se bude tak dlouho, dokud nevytáhneme zbraně... Podívej se na Izrael, ty taky chtěli zahnat do moře a ne k hranici moře...
    Grunt avatar 19.1.2009 17:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Aha, tak to jsem fakt zvědav co chceš vytahovat? A nebo snad vlastníš někde 40 075,004 km klubko drátu a jen si skromný se s ním pochlubit?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.1.2009 21:21 mkmm | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Nevyznam se ve vecech kolem ISP, tak se ptam: kdybych mel vlastni server v nejakem hostingu v Cechach, taky by ho nekdo filtroval? Maji hostingy nad sebou nejakeho ISP? Jestli ne, tak by stacil server pro partu lidi a VPN.
    15.1.2009 21:26 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    No hostingy většinou bývají připojeny přímo do NIXu a tak každý provozovatel hostingového centra je vlastně ISP... Nicméně ty se můžeš klidně stát taky členem/zákazníkem NIXu, jen je to docela drahé a tak by se nás muselo složit poměrně hodně a museli bychom koupit na tu VPNku pořádnou mašinu/cluster. :-)
    15.1.2009 21:32 mkmm | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    To by mozna stalo za uvahu, az to dorazi i k nam. Kdyby ten server nebyl verejne pristupny, tak by nemusel vest logy.
    15.1.2009 21:36 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Já s oblibou loguju do /dev/null :-) Pokud by se u nás něco takového zavedlo byl bych ochotný platit 500 - 1000 kč měsíčně...
    15.1.2009 21:48 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Členové/zákazníci nesmějí provozovat nelegální aktivity přes NIX.CZ.
    A jsme v pídeli. protože až to zavedou, tak samozřejmě označí jakoukoli metodu obcházení tohoto filtrování za nelegální, případně to zavedou hned jakmile se naše služba alespoň trošku rozšíří...
    15.1.2009 22:01 mkmm | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Tak to chodi. Kdyby ten zakon zavedli (coz se asi stane), tak by to obchazeni sice tezko dokazovali, ale kazdy soud by takovou partu polozil.
    Grunt avatar 16.1.2009 12:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Ještě by to šlo obejít privátním peeringem, což se ale asi opravdu rovná vytváření druhého internetu.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.1.2009 13:04 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Ještě by to šlo obejít privátním peeringem, což se ale asi opravdu rovná vytváření druhého internetu.
    Ono by to nemuselo být zase tak špatné, vyhnuli bychom se několika chybám v současném internetu, mohli bychom hned nasadit IPv6, nepřipojovali bychom vládní instituce, prohlásili bychom náš internet za velice nebezpečné místo na kterém nemohou instituce ani jednotlivci počítat se státní ochranou a tak by nebyl důvod ke vzniku internetové policie a podobných hloupých institucí.. :-) Tomu říkám sen :D
    m1c4a1 avatar 16.1.2009 01:03 m1c4a1 | skóre: 2 | Kobylnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Existuje sice nix, ale pokud by musel zákonem filtrovat provoz i ten, tak ti žádnej vlastní server nepomůže.

    15.1.2009 21:25 ALOIS A KLARA HITLEROVI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ES KOMMT DER TAG !!!
    a ciste nahodou budou filtrovat anti new world order sites

    v cesku budou urcite blokovat www.blisty.cz

    jinak v australii, kanade a po vsech univerzitnich knihovnach a uradech us uz blokuji

    PRISONPLANET.COM

    INFOWARS.COM

    THEZEITGEISTMOVEMENT.COM

    atd..

    ES KOMMT DER TAG

    NEW WORLD ORDER - ONE WORLD TOTALITARIAN SOCIALIST STATE
    Grunt avatar 15.1.2009 23:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ES KOMMT DER TAG !!!

    Musím se omluvit, Turzine. Nad těmi keci o NWO jsem vždycky kroutil jen hlavou, ale jak to tak zatím vypadá. Radši vyklop, kde bereš to divotvorný bejlí, protože až si přijdou, tak při smyslech být určitě nechci.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.1.2009 02:34 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ES KOMMT DER TAG !!!
    Ani jedna z těch stránek není v Austrálii blokovaná.
    Kamil Páral avatar 15.1.2009 21:26 Kamil Páral | skóre: 13 | blog: Kamil Páral | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Ta dětská pornografie, to je tak hrozně příšerná věc... že je až s podivem, že jsem na ni ještě nikdy nikde nenarazil. Pryč s ním, s tím neviditelným zlořádem!

    15.1.2009 21:34 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Jojo taky by mš zajímalo kde na to pořád choděj. Asi se dám k německý policii a nechám se platit za vyhledávání těch stránek a jejich posuzování. :-D

    15.1.2009 21:55 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Za to tě asi nezaplatí. Kdybys ji náhodou našel, pravděpodobně by se ukázalo, že to jsou většinou obyčejné fotky nahých dětí, na kterých toho moc závadného není, což nikdo nepotřebuje. Lepší jsou nepodložené skazky o obrázkách, které nikdo neviděl, a kvůli kterým se děti údajně příšerně zneužívají - to se použije jako argument pro cenzuru a fízlování. Je to podobné jako s Al Kajdou - protože ji nikdo nikdy neviděl, je dobrou záminkou k útokům na nejrůznější muslimské země.

    Jinak celý problém s pedofilií je nejspíš uměle nafouklý - v antice patřila k dobrým mravům, a narušených dětí z toho dle všeho moc nebylo.

    16.1.2009 20:21 merlin111 | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Možná nebylo tolik narušených dětí, ale o to více bylo narušených nebo spíše kvalitnějších otroků. Horší už je to se skutečným pedofilem, kladu-li tuto odchylku na stejnou úroveň jako homosexualitu. kdysi jsem četl názor, že dříve se mohl sexuelně ukojil u monitoru ale za téhle situace mu nezbyde nic jiného než vyrazit světa. Jak z toho ven... možná zavést příslušné obrázky na předpis u příslušného odborníka, protože jak každý ví, tak "porucha osobnosti" se nedá léčit. Nevím jestli je to příliš naivní, ale vyřešilo by to asi problém s černým obchodem.
    Každá ulice je slepá jen do té doby, než si opatříš buldozer.
    kyknos avatar 16.1.2009 20:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    problem s cernym obchodem by vyresila jen legalizace, ne nejake predpisy u odbornika
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Xeelee avatar 16.1.2009 20:50 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Žádejte dětské porno ve své lékárně!

    Pouze na předpis. Čtěte pozorně příbalový leták.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    19.1.2009 13:45 lada1234
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Ty ****! Aby se ale mohl ukojit u toho monitoru, tak někde někdo to děcko musí zneužít, víš?

    Heron avatar 19.1.2009 15:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Co je lepší? Když se 1000 lidí ukojí nad jedním videem (a, zřejmně na rozdíl od tebe, jsem jich pár těchto videí již viděl a podle mého názoru se tam těm dětem neděje nic hrozného), nebo když vyrazí na lov a zneužijí 1000 dětí?
    19.1.2009 18:45 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    To není pravda. Některým pedofilům by třeba stačilo kreslené/3D dětské porno. Ale i to je v Austrálii, Británii a já nevím kde všude ještě nelegální (co už je opravdu na hlavu padlý nesmysl a omezování svobody).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    19.1.2009 22:47 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Narozdíl od místních hvězdičkovacích uřvanců pár pedofilů znám, sem tam i osobně. Všichni jsou to zcela bezúhonní lidi, veřejnost to o nich neví, někteří pracují s dětmi (a děti je za to milují), nikomu neubližují...

    ...a kromě toho vedou tajný život na webu, kde píšou své pedofilní povídky, prohlížejí si fotky dětí na plážích rozeseté po komunitních webech, kreslené obrázky, počítačově generované porno a podobné věci - podílet se na něčem, při čem někdo zneužíval děti, by jim přišlo mnohem nechutnější než místním moralistům, protože ty děti mají rádi víc, než si páni moralisté dokážou byť jen představit.

    Všechny tyto věci už jsou zakázané. (I když za ty kreslené obrázky, povídky apod. samozřejmě ještě nikoho nesoudili. Ale nebyl by to problém.)

    Zatímco někteří místní chytráci, když to na ně přijde, mohou obskočit svoji Mařku a mají klid, pedofilové mají jen ty obrázky. Seberte jim je... jak dlouho to bude trvat, než s nimi hormony začnou mlátit tak, že půjdou hladit nějaké opravdové dítě? jenom trochu? vždyť to nikdo nepozná? (Což tak bohužel často dopadne. Je daleko snazší lapit neškodného pedofila na síti...) Jen pak to dítě jaksi v dospělosti nebude fungovat...

    Samozřejmě si pak nezaslouží, aby se jich někdo zastával - ale o to nejde, jde o ty děti. S podobným zákonem budou trpět mnohem víc než bez něj, protože každý nemá povahu, která by mu umožnila život mnicha. Ale komu jde o ty děti, že... už nás neopijí vírou v Boha, tak budeme věřit na teroristy, hackery a dětské porno...

    Mimochodem, taky jsem měla na prahu puberty nádherný kamarádský vztah s někým, o kom bych dneska řekla, že byl nejspíš pedofil. Nikdy mi neublížil, hodně mi pomáhal, měla jsem ho opravdu hodně ráda. Proto věřím, že zvládnutá pedofilie může být dětem prospěšná. Nedělejme vše proto, abychom těm lidem zvládnout svou poruchu zcela znemožnili...
    ^D
    Jendа avatar 19.1.2009 23:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Heron avatar 20.1.2009 08:41 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    V podstatě souhlasím (jak by ne, také mám v okruhu známých pár takto zaměřených lidí), ale nemohu souhlasit s jednou věci:

    Samozřejmě si pak nezaslouží, aby se jich někdo zastával

    Zaslouží. Obzvláště, pokud jsou okolnostmi dohnáni k tomu, že na to dítě sáhnou, tak si pomoc zaslouží. Kdo by měl dostat palicí přes hlavu jsou lidé, kteří podobné zákazy (tím myslím i držení dětského porna) vymýšlejí. Protože tím způsobí daleko více škody než užitku. Ale já rozhodně nejsem ten, který bude mít snahu potrestat člověka, který ze své přirozenosti (bohužel) neměl jinou možnost (protože vše ostatní má zakázané, filtrované, logované :-() než udělat něco špatného. I když je otázkou, jestli a z jaké příčiny je to vlastně špatné. Bavil jsem se o tom s jedním psychologem (což zamozřejmně není záruka správného pohledu na věc) a z naší debaty v podstatě vyplynulo, že je to špatné proto, že si to tak společnost určila. Jinými slovy (a podle mě), to dítě je traumatizované nikoliv tím činem samotným (vždyť často ani neví co to je a na co to je (třeba penis), pocity u toho nejsou v tomto věku též), ale naopak tím, že je do něj (do každého) vtloukáno, že to je špatné a hlavně poté tím vyšetřováním, rodiči (kteří chtějí z toho strýčka vytřískat duši) apod.

    20.1.2009 09:45 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Bavil jsem se o tom s jedním psychologem (což zamozřejmně není záruka správného pohledu na věc) a z naší debaty v podstatě vyplynulo, že je to špatné proto, že si to tak společnost určila. Jinými slovy (a podle mě), to dítě je traumatizované nikoliv tím činem samotným (vždyť často ani neví co to je a na co to je (třeba penis), pocity u toho nejsou v tomto věku též), ale naopak tím, že je do něj (do každého) vtloukáno, že to je špatné a hlavně poté tím vyšetřováním, rodiči (kteří chtějí z toho strýčka vytřískat duši) apod.
    Takhle je to u obrovského množství "zločinů"...
    Heron avatar 20.1.2009 10:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    To je, no. Ale co s tím? Já nechci žít ve společnosti, kde se budu bát na Internetu hledat informace. Ano informace, protože Internet nic jiného neobsahuje - jak může být prohlížení posloupnosti bitů trestné (teď prosím nemám na mysli autorský zákon, já autorství ctím, a pokud někdo chce za své autorské dílo zaplatit - já třeba chci, tak buď zaplatím nebo se nepodívám)? Jak může někoho napadnout (a hlavně schválit) trestat jiné za držení média s daty (v rámci této diskuse tedy třeba video s dětským pornem)? Uvedením toho zákona do praxe se ze spousty lidí stali kriminálníci (31.12.07 nebyli, 1.1.08 už jo).
    kyknos avatar 20.1.2009 09:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    souhlasim, ja mam sve prvni sexualni zkusenosti z doby kdy mi patnact jeste zdaleka nebylo a necitim se (ani ma tehdejsi partnerka) nijak traumatizovany, ba naopak, ty vzpominky patri urcite k tem nejlepsim, co mam :) pravda je, ze ma partnerka byla jeste mladsi nez ja, ovsem nevim proc by mel byt nejaky zasadni rozdil v tom, zda se prvni sexualni experimenty, zcela dobrovolne, odehravaji s osobou takoveho ci jineho veku

    navic je zcela absurdni predstava, ze by nejakou magickou uredne stanovenou vekovou hranici z traumatizujiciho zazitku byl ze dne na den nadherny sex :)

    myslim, ze jedine na cem zalezi, je zda to clovek dela dobrovolne a rad

    nejabsurdnejsi na tom je, ze, vzhledem k tomu ze jsem o neco starsi nez ma zminena kamaradka, to co jsme delali bylo nejdriv pravne zcela v poradku (nebo aspon nepostizitelne) ale v den mych 15 narozenin by me za to mohli i zavrit :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Heron avatar 20.1.2009 10:25 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    navic je zcela absurdni predstava, ze by nejakou magickou uredne stanovenou vekovou hranici z traumatizujiciho zazitku byl ze dne na den nadherny sex :)

    A ještě absurdnější je, že jeden z těch dvou (ten starší), vlastně určitou dobu páchá trestný čin (což se vlastně stane téměř vždy). Zkrátka, pokud je jeden o půl roku mladší, tak dejme tomu od 13 do 14.5 let toho mladšího je vše v pořádku, to spolu mohou sexuálně žít, vše je ok. Jak jde čas, ten starší už má 15 půl roku spí s člověkem mladším 15 let, takže půl roku páchá trestný čin. Jenže později, kdy je tomu mladšímu už také 15+, trestný čin opět páchán není. :-D To je prostě šílené a zcela mimo mé chápání toho, jak by mělo právo fungovat.

    Jůů až teď koukám, že to jsi napsal v posledním odstavci, no co už, mazat to nebudu :-D.

    myslim, ze jedine na cem zalezi, je zda to clovek dela dobrovolne a rad

    Tak to rozhodně. Na pohlaví, věku a počtu partnerech v takovém případě nezáleží.

    kyknos avatar 20.1.2009 10:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    ano ano, v den mych patnactych narozenin se ze me stal sexualni deviant zneuzivajici dite :DDD vzhledem k tomu, ze me svedomi bylo a je naprosto ciste, byl to jeden z klicovych momentu, kdy jsem si uvedomil, ze zakony nejsou posvatna krava a je na nich neco zatracene spatne
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Heron avatar 20.1.2009 10:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    stal sexualni deviant zneuzivajici dite

    Ty to máš ještě relativně dobrý, ale víš co to je být 1/4 roku homosexuální pedofil? :-D :-D :-D

    vzhledem k tomu, ze me svedomi bylo a je naprosto ciste, byl to jeden z klicovych momentu, kdy jsem si uvedomil, ze zakony nejsou posvatna krava a je na nich neco zatracene spatne

    Přesně. No já to poznal (shodou okolností ve stejné době, tj. cca v 15 letech) i jinak. Od té doby si o policii, státní moci a médiích myslím své.

    20.1.2009 22:05 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Tomu se v elektronice říká statický hazard :-D.
    20.1.2009 10:35 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Zaslouží. Obzvláště, pokud jsou okolnostmi dohnáni k tomu, že na to dítě sáhnou, tak si pomoc zaslouží.

    Pokud to fakt udělá, můžeme ho samozřejmě politovat... a nezávisle na dalších okolnostech, nevím, za co už bys chtěl lidi zavírat, když ne za tohle.

    Shodou okolností se mi (byť naštěstí jen jako vrbě) dostalo i pohledu z druhé strany... ne, tohle nechceš zažít. Stačí jednou třeba v osmi letech a jsi-li slabší povaha, budeš mít problém na celý život.

    Prznit holčičky je momentálně obvyklé snad jen u některých muslimů a jak se tam pak těm holkám žije, raději nekomentovat... byť s tím samozřejmě souvisí i spousta dalších věcí.
    ^D
    kyknos avatar 20.1.2009 10:39 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    za co už bys chtěl lidi zavírat, když ne za tohle.

    za znasilneni, zneuziti, ublizovani ... ne proste za to ze nekdo ma sex s nekym komu je tolik a tolik. z toho veku totiz automaticky nevyplyva jakekoliv ublizeni. stejne tak jako nevyplyva z dosazeni magicke hranice 15 let, ze odted uz se to cloveku musi libit
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 20.1.2009 11:10 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    abych to jeste konkretizoval, pokud si napriklad nekdo nasilim, psychickym natlakem, manipulaci atd. vynuti sex na diteti, mel by byt samozrejme potrestan. stejne tak by mel byt potrestan, pokud to provede dospelemu.

    pokud se ale trestaji partneri ve fungujicim milostnem vztahu jen na zaklade veku, nebo pokud zavrou nekoho, za to ze se vyspal s holkou ktera sla ve 14 balit na diskoteku chlapy a chtela nekoho dostat do postele, tak je to naprosto absurdni
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Heron avatar 20.1.2009 11:05 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Pokud to fakt udělá, můžeme ho samozřejmě politovat...

    No tím se vyřeší věcí... Pokud to udělá, tak to má nějaký důvod. Pokud je tím důvodem to, že mu někdo sebral obrázky, tak (alespoň v mých očích) jeho vina výrazně klesá (protože se prostě nedokázal ovládnout) a přesouvá se na ty, kdož mu ty obrázky sebrali. Btw tohle je to, co zde různí diskutéři (typu freshmouse) nechápou. Totiž že okolí může vytvořit (pro jedince nebo i menšinu) takové podmínky, kdy je zlý čin toho člověka (který by jinak vůbec nechtěl udělat) jeho jedinou možností - no a pak titíž lidé samozřejmně ukazují prstem na ty (takto uměle vytvořené) zlé.

    Stačí jednou třeba v osmi letech a jsi-li slabší povaha, budeš mít problém na celý život.

    Ale proč? To mě zajímá, všude se jen píše jaké je to trauma na celý život, ale nikde jsem nenarazil na popis, proč tomu tak je (krom toho, že to společnost odsuzuje - jak jsem psal někde jinde).

    20.1.2009 12:55 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Ale proč? To mě zajímá, všude se jen píše jaké je to trauma na celý život, ale nikde jsem nenarazil na popis, proč tomu tak je (krom toho, že to společnost odsuzuje - jak jsem psal někde jinde).

    Nevím, jak to chodí u chlapů.

    Když jsi holka a nemáš mimořádné štěstí, tak to poprvé zatraceně bolí... bolí to už při prvním lehkém průniku dovnitř a pokud není ta holka pořádně vzrušená, je to dost nesnesitelné. A jen tak na to nezapomeneš.

    Udělej tohle malému dítěti a bude mít nadosmrti strašné problémy se sexem, i když už si možná ani nebude pamatovat (pro jistotu, psychika tohle umí), že je to proto, že mu tam kdosi kdysi strkal pracky nebo něco jiného.

    Navíc to udělá strašné věci s Tvojí sebejistotou a sebevědomím. Obvykle své tělo považujeme za výsostné území... najednou přijde někdo... DOVNITŘ... a dělá s Tebou takové věci... přijdeš i o pocit bezpečí sám v sobě. To už je občas i na sebevraždu.
    ^D
    20.1.2009 13:00 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Já myslím, že zrovna herona to poprvé mohlo taky docela bolet... :-)
    20.1.2009 13:06 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    No. To je fakt. Když si představíš, že ti tohle někdo udělá nedobrovolně, možná bys mohl dostat něco podobného jako pohlavní zneužití panny.
    ^D
    Heron avatar 20.1.2009 14:02 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Kušuj :-D
    20.1.2009 14:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    :-p
    kyknos avatar 20.1.2009 13:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    mou slecnu to nebolelo - tedy rozhodne ne tak, aby z toho mela trauma. dokonce se ji to libilo tak, ze to chtela brzy znovu. ani jednomu z nas tehdy nebylo 15 let. oba na to mame krasne vzpominky.

    naopak jsem si jisty tim, ze uderem patnactych narozenin se pripadna bolest nijak zazracne nezazene

    s vekem to totiz nema nic spolecneho. ale treba s tim, zda to delaji lidi co se maji radi a duveruji si, nebo zda nekdo nekoho k necemu donuti nasilim
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 20.1.2009 13:34 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    a jeste abych nezapomnel, ani jeden z nas nema strasne problemy se sexem
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Heron avatar 20.1.2009 14:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Co jsem viděl ty filmy, tak tam (téměř) nikdy nešlo o soulož. A pokud ano, tak ta dívka již byla dostatečně vyspělá a evidentně ji to nevadilo.

    Ale možná se bavíme každý o něčem jiném. To co mám na mysli a co jsem viděl já, tak nemělo s násilím vůbec nic společného. Vše probíhalo velmi klidně, ti pánové si dávali pozor, aby to nebolelo atp. Zkrátka nechtěli ublížit a nijak nenutili.

    Naopak, pokud někdo surově znásilní kohokoliv, má být za to potrestán. A věk oběti by mohl být přitěžující okolností (protože 8 letá dívka se nemá šanci ubránit, 30letá žena už trochu jo), ale určitě bych nestanovovat umělé hranice nemající nic společného s fyzickým ani psychickým stavem těch lidí.

    Jo, takže pokud jde o dobrovolný akt ze strany všech zúčastněných a nikomu to nevadí ani neubližuje, tak nevidím problém. Naopak, pokud je to z donucení, tak by se to mělo trestat vždy.
    kyknos avatar 20.1.2009 14:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    +1

    problem je, ze ma kazdy druhy pocit, ze jediny spravny pristup k sexu je ten, ktery zastava on, a vsechno ostatni je spatne a musi se to regulovat. nekdy je to spis usmevne, treba kdyz nam s mou prvni laskou zacali zakazovat spat spolecne v posteli, protoze zacali mit pocit, ze uz se to "nehodi". bylo to v dobe, kdy jsme spolu davno meli pravidelne sex :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Heron avatar 20.1.2009 14:57 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    zakazovat spat spolecne v posteli, protoze zacali mit pocit, ze uz se to "nehodi". bylo to v dobe, kdy jsme spolu davno meli pravidelne sex :)

    No my jsme se to pravda snažili utajit - naši rodiče by asi jen těžko v roce 1994 (kurnik to už je let) rozdýchali pohled na dva (a ještě 13 leté) kluky v jedný posteli :-D. Mno, nějak jsme se od toho filtrování Internetu vzdálili, koukám :-).

    20.1.2009 19:32 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    problem je, ze ma kazdy druhy pocit, ze jediny spravny pristup k sexu je ten, ktery zastava on, a vsechno ostatni je spatne
    Tohle se přesně vztahuje i na tebe.
    Quando omni flunkus moritati
    kyknos avatar 20.1.2009 19:34 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    opravdu? a ty znas nekoho komu jsem prikazoval, zakazoval apod. kdy, jak a s kym ma provozovat sex?

    povidej, prehanej :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.1.2009 19:38 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Přečti si ještě jednou citovanou část: "problem je, ze ma kazdy druhy pocit, ze jediny spravny pristup k sexu je ten, ktery zastava on, a vsechno ostatni je spatne"

    Přesně to jsi tady převedl v některé z nedávných diskuzí, kterou pak už ani nešlo sledovat, protože se příspěvky stěhovaly mimo monitor. Tuším, že to mělo něco společného s církvemi a se zdrženlivostí, proti čemuž jsi velmi důrazně brojil.

    Quando omni flunkus moritati
    kyknos avatar 20.1.2009 19:41 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    ukaz mi prosim prispevek, ve kterem nekomu beru jeho zdrzenlivost :) a nevymlouvej se na monitor, porid si lepsi nebo si precti zdrojak. na cirkvich mi vadi prave to, ze tu svou oblibenou zdrzenlivost vnucuji tem, kteri o ni nestoji
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.1.2009 21:37 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    a nevymlouvej se na monitor, porid si lepsi nebo si precti zdrojak.
    No monitor se nevymlouvám, diskuze, kde se příspěvky nevejdou na 1280 pixelů šířky, je v 99% případů flamewar jako prase a číst to nemá cenu.
    na cirkvich mi vadi prave to, ze tu svou oblibenou zdrzenlivost vnucuji tem, kteri o ni nestoji
    Kdežto ty jim vnucuješ nezdrženlivost s tím, že zdrženlivost je nesmyslná. Jo, principiálně opravdu velký rozdíl...
    Quando omni flunkus moritati
    20.1.2009 23:19 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Kdežto ty jim vnucuješ nezdrženlivost s tím, že zdrženlivost je nesmyslná. Jo, principiálně opravdu velký rozdíl...
    Nechci vyvolávat nějaký další flamewar, ale co jsem tak četl Kyknosovi příspěvky, nikdy jsem si nevšiml, že by někomu něco vnucoval. On tu svojí "nezdrženlivost" nikomu nevnucuje, stejně tak nikomu nebere jeho "zdrženlivost". A v tom je právě lepší než naprostá většina "křesťanů" a podobných zfanatizovaných individuí, kteří by svůj subjektivní žebříček "morálních" hodnot chtěli vnucovat (a vnucují, stačí se podívat třeba hned k sousedům do Polska) ostatním.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    20.1.2009 15:58 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Ale tak já s Tebou souhlasím, že by se to nemělo podmiňovat věkem. Ale něco jako pohlavní vyspělost celkem dává smysl, dobrá hranice ověřená celými věky jsou první měsíčky.

    Slečnu to nebude bolet nijak tragicky, když to bude doopravdy chtít.

    Když se jí to stane, aniž by věděla, co se vlastně děje, aniž by byla ve věku, kdy do ní proudí hormony, které jí umožňují, aby se jí to líbila, je to v háji... zavřít ho pak, až zčerná.
    ^D
    kyknos avatar 20.1.2009 19:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    problem je, ze se to tim vekem podminuje, okolo nej se vse toci. pokud nekoho pristihnou, jak spi se ctrnactkou, usporadaji na nej hon jako na zleho pedofila, a nikoho nezajima, ze se ti dva treba meli radi a ze pokud tomu "diteti" neco ublizi, tak to, ze mu vezmou partnera a zavrou ho do vezeni. a navic je ta hranice v kazdem state jinak, takze prejedes hranice a z vyvrhela a zleho devianta je sporadany bezuhony obcan ci naopak :) je to takovy novodoby hon na carodejnice.
    Ale něco jako pohlavní vyspělost celkem dává smysl, dobrá hranice ověřená celými věky jsou první měsíčky.
    Určitě je to hranice lepší než X let, ale taky to bude často dost mimo. Někdo je má velmi opožděné, nekdo je nedostane nikdy. Někdo jiný zase fyzicky vyspěje poměrně brzo, ale psychika, která je tim podstatnym, zustane pozadu. Sakra pokud nekdo neco dela dobrovolne a rad, nemel by se do toho zadny zakon plest. To je skutecna zvrhlost. Dnes mame na svou prvni lasku krasne vzpominky, ale nevim jak bychom ja ci ona vzpominali, kdyby nas kvuli nasi lasce tahali po soudech.
    zavřít ho pak, až zčerná.
    zavrit kohokoliv, kdo ublizuje tem, co se nemohou branit. to zda je poskozeny dite ci nemohouci duchodce ci zda je motivem ublizovani sex ci neco jineho je uplne vedlejsi

    nejsem pravnik, ale urcite existuje zpusob, jak nahradit zakaz sexu s osobou mladsi X let necim, co skutecne vystihne podstatu problemu
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.1.2009 19:36 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    nejsem pravnik, ale urcite existuje zpusob, jak nahradit zakaz sexu s osobou mladsi X let necim, co skutecne vystihne podstatu problemu
    Moc práce a ve sněmovně by to mohl navrhnout jenom politický sebevrah. (Protože argument, že současná úprava podstatu problému nevystihuje, bude překřičen obviněními z podpory pedofilů.)
    Quando omni flunkus moritati
    20.1.2009 21:10 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    jak spi se ctrnactkou

    Technická: odst. 1 § 187 nového Trestního zákoníku, kterému už zbývá jen podpis prezidenta, snižuje hranici na 14 let.

    kyknos avatar 20.1.2009 21:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    to je ale prece uplne jedno, kazde cislo bude v mnoha pripadech nesmyslne
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.1.2009 21:39 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Což platí jak pro souložení, tak pro hranici trestní odpovědnosti, kterou ten zákon taky mění.
    Quando omni flunkus moritati
    Heron avatar 19.1.2009 15:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Jojo taky by mš zajímalo kde na to pořád choděj.

    Když se NOVA chtěla (kolem roku 1999) zalíbit KDU-ČSL tak snad každý měsíc v pořadu Na Vlastní Oči pořádala hon na pedofily. Chtěl jsem si tehdy sehnat nějaké dětské porno - to abych věděl o co jde a měl tak přehled i z druhé strany (nova samozřejmně předkládala 100% negativum). No za pár dnů (bylo to velice rychlé), jsem měl doma CD s filmy tohoto žánru. Na Internetu jsem to pravda nehledal, ale přes google to půjde jen těžko - dokonce i najít třeba jen obyčejné zoo-porno je čím dál tím těžší.

    19.1.2009 17:40 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    dokonce i najít třeba jen obyčejné zoo-porno je čím dál tím těžší.
    pornbay ho má dost :D
    Heron avatar 19.1.2009 18:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Ale nic moc kvalita :( (Nemyslím technická ale obsahová)
    15.1.2009 21:35 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    A to si představ, že já jsem se to dokonce i snažil všemožně hledat! :-)
    15.1.2009 22:11 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Aspoň je vidět, že to filtrování skutečně funguje! :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Grunt avatar 16.1.2009 13:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Definice zahrnuje nejen vizuální díla (fotografie, kresby, filmy, sochy), ale i literární nebo zvuková zobrazení (fantazijní povídky, záznam dětského hlasu apod.).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.1.2009 21:40 mycz | skóre: 1 | blog: kecykecy
    Rozbalit Rozbalit vše Ministerstvo pro rodinu?

    Ministerstvo pro rodinu mi pripomina Ministerstvo Lasky z 1984...

    15.1.2009 23:36 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ministerstvo pro rodinu?

    no minimalne vi alespon pani ministryne o cem mluvi, kdyz ma sama 7 deti.

    17.1.2009 20:44 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ministerstvo pro rodinu?

    Ale ani jedno z nich nevidela nahe :-)

    18.1.2009 20:48 CiV | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ministerstvo pro rodinu?
    hehe
    m1c4a1 avatar 16.1.2009 01:34 m1c4a1 | skóre: 2 | Kobylnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Je načase začít vytvářet úplně novou síť, který bude mít povinné šifrování zahrnuto ideálně už na fyzické vrstvě modelu ISO/OSI. Jinak se můžeme (nebo příští generace) se svobodou rozloučit.

    16.1.2009 06:06 wo | skóre: 2 | blog: wo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    A klíč bude povinně uložen u ÚŘADU :)
    16.1.2009 14:26 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Sveho casu jsem cetl o navrhu projektu jehoz cilem bylo transparentni end-to-end kryptovani internetu, ale bohuzel to zda se nejak nepostupuje dopredu. Dost by se to hodilo.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    16.1.2009 10:17 Clarke
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Spolokova policie = Ideopolicie :-(

    16.1.2009 18:52 louda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Vážené soudružky, vážení soudruzi,

     než zavládne nad světem ideopolicie nakupte dost pásek a mechanických strojů na psaní, nejlépe staré knihkařské stolice a inkoust. Budeme se muset smířit se samizdatem. Mimochodem Česká Republika v tom má dlouholetou praxi, tak co... ;-)

    16.1.2009 22:03 Andrej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    1984?

    17.1.2009 13:55 bukazka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    Dříve nebo později se najde řešení, jak to obejít. Buď nějaké z těch jednodušších jako je používání jiných portů a ssl nebo nějaké složitější typu alternativního DNS s omezeným přístupem poskytovaným na základě důvěry mezi uživateli (něco na způsob PGP).  Zajímavý je i tenhle nápad - http://www.ietf.org/rfc/rfc5387.txt.

     

    17.1.2009 17:41 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Better Than Nothing – dobrý přístup. Připomíná mi to ZRTP.
    18.1.2009 22:29 JF | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu

    No co,  Vodafone už cenzuruje jak po másle i bez příkazu Německé vlády.

    gtz avatar 18.1.2009 23:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německo se blíží k povinnému filtrování webu
    Zdravím ,

    no něco podobného se již děje v Itálii , žádné anonymní připojení v kavaárnách , když tam přijdete , povinná registrace přes nějaký doklad. Filtrace obsahu tam již je celkem v plném proudu. Již od roku 2005 se provádí povinná registrace oscanováním dokladu a posláním někam .. Itálie

    Možná jste někdo četl , jak itálie blokuje The Pirate Bay , více zde Odkaz

    Omlouvám se , že tohle není o Německu, ale je to dost podobné ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.