abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 583 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    Ano
    13% (140)
    Ne
    87% (939)

    Celkem 1079 hlasů
    Vytvořeno: 5.5.2009 09:39

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    5.5.2009 09:41 Zopper
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Mě to nevadí, na ulici přece nechodím nahý a do oken nekoukají... btw: první!! :D
    5.5.2009 10:06 Rudolf Klusal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    Asi tak ;) Myslím, že lidi ale dělají postupy; dříve vadilo, že jsou satelitní snímky zahrady na mapách, později už vadit nebudou ani online snímky z družice aktualizované třeba i po 30 s ;) ;)

    unknown_ avatar 5.5.2009 11:51 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Nj, a nakonec lidem nebude vadit ani kdyz je budou kontrolovat ve sprse... lidi ale delaji postupy :-D
    Bilbo avatar 5.5.2009 14:57 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Vzhledem k obeznym draham druzic pouzitych na snimkovani je to dost nerealne. Tyhle druzice maji vetsinou spise nizsi obeznou drahu, takze snimkuji zemi postupne v "pruzich", nez se dostane jedna druzice na stejne misto jako byla predtim, tak potrebuje nekolik obehu, cili radove desitky hodin az dny (Landsat obiha v 700 km a ma 16denni cyklus). Na 30 sec intervaly by bylo potreba asi 40000 druzic na obezne draze, coz je nerealne drahe. Slo by sice nacpat par druzic na geostacionarni drahy, ale tam zase bude mizerne rozliseni (Ze 35000 km je videt mnohem hur nez z nejakych cca 700 km)
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    vlk avatar 8.5.2009 19:59 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    jo a to este nehovoriac o slozitom spracovani snimkov, ktore sa este stale robi rucne a dlho aj bude :)
    You don't exist, Go away !
    8.5.2009 21:33 pdoric | Trnava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    A dufajme že nebudú pridávať fotky keď je zamračené, ako teraz Trnava.

    m1c4a1 avatar 6.5.2009 01:54 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    Tak tak, zvykneme si. Spějeme k Velkému bratrovi. Všichni to víme, na fórech se to furt probírá, ale nedělá se s tím nic, možná ani nechceme, aby se dělalo. Možná to ani nejde, možná to patří k technologickému vývoji.

    8.5.2009 10:49 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Jak to, že se s tím nedá nic dělat? Každý může začít u sebe a nevyžaduje to alespoň v prvním kroku žádné větší úsilí.
    Takže pro začátek stačí prostě nekupovat nesmysly jako jsou telefony s Google Android bez možnosti lokální synchronizace a zálohování, aby vám Velký Bratr nemohl strkat rypák do vašich soukromých poznámek, dokumentů a kalendářů, neposkytovat mu soukromá data do různých těch Gmailů, Gkalenaru a jak se ty kraviny jmenují...Totéž udělat případne s Palmem Pre, který bude v tomto směru možná úplně stejný ne-li ještě horší.
    Pokud nedáte najevo své znechucení alespoň jako spotřebitel, budou vám ty své nosy strkat do soukromí čím dál víc a víc...Souvisí to s pohodlností a chutí nechat se oblbovat. Do značné míry to záleží právě na nás a nikoliv na "nich".
    8.5.2009 10:58 ivan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    asi tak

    dayvee avatar 5.5.2009 10:16 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Neaktualni snimky ulic na GSW mi nevadi, ale civilistum vypujcene druzice NORADu, z toho moc nadseny nejsem.
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    6.5.2009 15:59 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    Zase kdyz jsou pujceny tak si muzes bejt jistej, ze jsou aspon 2 dve generace starsi, nez co to se tam posila tedka. :-D Nemam o tom zadny info, ale na verejnost se vzdycky dostavaj veci o nekoli generaci starsi nez ty, ktery se pouzivaj. Lepsi nevedet jak vypadaj dnesni nejmodernejsi satelity a co umej.

    dayvee avatar 6.5.2009 22:33 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    to byl jen pokus o vtip navazujici na the big bang theory. ve skutecnosti samozrejme neverim tomu, ze by nekdo "propujcil" hracku noradu verejnosti. ale pokud tomu tak skutecne je a deje se, ze nekdo znamy pujci nejakemu znamemu ... nevidim duvod, proc by to melo platit jen pro nejmodernejsi stroje :-)
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    carnero avatar 5.5.2009 11:24 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    Nevadí. Je úplně jedno zda mě vidí lidi na ulici nebo lidi doma... pokud by mi to vadilo, že mě nekdo uvidí, nedělám to (ať je "to" cokoliv) na ulici ale v soukromí.

    5.5.2009 12:12 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Hlasoval jsem pro ano, vadi me to, stejne jako me vadi ruzne bezpecnostni a podobne kamery na ulici(jo vim ze gsv je neco trochu jineho). Ale i podle vysledku teto ankety se tolerance lidi ke sledovacim systemum zvysuje, casem treba bude kazdy met statem instalovanou kameru v obyvaku a v koupelne a vsichni si budou lebedit jak se mame krasne a bezpecne :-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    carnero avatar 5.5.2009 16:04 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    On je ale hodně zásadní rozdíl zda Tě fotí GSV někde, kde Tě může vidět naprosto každý (stačí jít kolem) nebo doma v soukromí kde jsi Ty, maximálně rodina nebo spolubydlící. V čem je rozdíl zda Tě vyfotí GSV nebo kolemjdoucí turista kterého zaujalo cosi za Tebou? Tak jako tak má někde někdo fotku a téměř určitě ji umístí na net s popisem nebo GPS souřadnicí, kde přesně to bylo.

    6.5.2009 07:54 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Hlasoval jsem pro ano, vadi me to, stejne jako me vadi ruzne bezpecnostni a podobne kamery na ulici(jo vim ze gsv je neco trochu jineho).
    Zásadný rozdiel je v tom, či systém dokáž zostaviť nejakú dejovú líniu a či má perfektnú pamäť. Ak na rohu stojí strážmajster, tak po týždni si nepamätá, či som tadiaľ išiel alebo nie - ak sa niečo závažné neudialo. Ak je tam kamera, tak aj po roku tie záznamy možno vytiahnuť a skúmať. Je pravda, že napr. mestská polícia u nás to skladuje tuším len týždeň, ale kamery nemá len polícia, resp. zo zákona nevyplýva povinnosť ničiť staršie záznam (myslím). GSV - podobne ako ten strážmajster nedokáže určiť, či ráno odchádzam z domu pravidelne o siedmej, alebo o ôsmej. Nedokáže povedať, či som sa stretol s XY pod gaštanom 25. februára 2008 a ako dlho som s ním hovoril. CCTV to dokáže. Preto GSV skôr vidím, ako príležitosť na vtípky tohto druhu.
    6.5.2009 12:24 Radek | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

     

    ... Preto GSV skôr vidím, ako príležitosť na vtípky tohto druhu.

    Souhlasím. Jediná cesta, jak se bránit, je udělat z celého mapování recesi. Bylo by vtipné, když by na GSV lidé třeba mávali jak na 1. máje. Nebo nesli nějaké transparenty či cokoli jiného. Pomohlo bořit mýtus „co je na Googlu, to musí být realita.“ (viz diskuze pod odkazovaným článkem).

     

    Škoda jen, že se taková akce dá zorganizovat jen velmi těžko...

    7.5.2009 23:48 walley walleyovic | skóre: 4 | blog: walley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    ten obrazek je fake

    8.5.2009 11:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Update: It looks like they restored the original image. Maybe they do not want to encourage copy cats. After all they are trying to show a realistic view of earth and not a collage of events.
    8.5.2009 16:27 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Použij vlastní mozek: na jakožeúspěšné satelitní fotce svítí slunko. Na fotkách z události je zataženo a prší. Má smysl aktualizovat, když na snímku "události" je vidět pouze bílý horní povrch mraků?
    Jendа avatar 5.5.2009 12:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Ačkoliv rozhodně nejsem příznivcem sledování, když to není live streamování, tak mi to ani moc nevadí. BTW na norc.cz je to už dlouho.
    5.5.2009 12:57 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    Na to nemám jednoznačnou odpověď. Záleží na tom, zda bych zrovna šel tou ulicí ožralý a poblitý z hospody nebo ne.

    dayvee avatar 5.5.2009 13:01 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    ... a pokud bys byl jednoznacne identifikovatelny i v tomto stavu a s rozmazanym ksichtem
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    5.5.2009 13:30 Zopper
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    No a? Tak nemá být ožralý, já bych opilství na veřejnosti postavil mimo zákon a byl by klid.
    quad avatar 5.5.2009 17:59 quad | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    Tedka uz staci jen rozhodnout, jestli do hospod nainstalujeme transportery, nebo je napojime na letaxovou sit;-)

    starý počítač? asz486.org
    5.5.2009 18:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty hospody a opilce zakázala.
    dayvee avatar 5.5.2009 18:20 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    +1
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    hankey avatar 5.5.2009 19:41 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    A někoho báječně živí :-D
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    5.5.2009 22:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Podotýkám jen, že to byla ironie, sarkasmus, oxmóron nebo jak se tomu říká.
    Samozřejmě jsem jinak pro neomezenou konzumaci alkoholu kdekoli1, kdykoli2 a kýmkoli3 všema deseti :-D

    pozn:
    1) kdekoli kromě za volantem
    2) vč. víkendů a státem uznávaných státků
    3) kýmkoli nad 18 let
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2009 22:20 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Bilbo avatar 9.5.2009 22:11 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Realita je jen iluze způsobená nedostatkem alkoholu.
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    dayvee avatar 5.5.2009 18:25 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    ja ne. toho lze dosahnout prakticky jen prohibici, coz by se mi nelibilo. nejen, ze bych prisel o legalni moznost se napit, ale dost mozna by to zpusobilo podobny problem, jako byl v minulem stoleti v americe ...
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2009 18:35 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Ostatně, od prohibice se upouští už i ve Skandinávii.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    dayvee avatar 6.5.2009 10:08 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    diky bohu za to ... zacinam uvazovat o zivotu ve finsku :-)
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    5.5.2009 19:12 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Nikoliv, postavit opilství na ulici mimo zákon lze zcela jistě a prakticky i bez prohibice :)
    dayvee avatar 6.5.2009 10:12 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    tezko. nedovedu si predstavit, jak ochotne budou lide v ruznych podnicich konzumovat vetsi mnozstvi alkoholu s tim, ze dokud nevystrizlivi, nemohou ven ...
    ano, vim ze nas vsechny napada spousta teorii, jako taxistanoviste pred kazdou hospodou, zakaz konzumace pouze vetsiho mnozstvi alkoholu nebo osobni teleportacni moduly, ale prakticky vzato to proste nepujde.
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    6.5.2009 10:25 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    O to by právě šlo, aby nekonzumovali (ať už ochotně nebo neochotně) větší množství alkoholu. U nás vznikají i absurdnější zákony, takže nějaká pokuta za překročení povolené hladiny alkoholu pro pěší by imho nebyl problém protlačit, kdyby na to přišlo (poslanci by měli samozř. imunitu).
    6.5.2009 11:15 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Já bych tomu státu, co by to zavedl, potom nepřál ty žaloby od lidí, co by měli potvrzení od lékaře, že jim taková a taková hladina alkoholu pomáhá zvládat stres, který si sami nezpůsobili atd.
    6.5.2009 15:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    K čemu jako by takovej zákon byl dobrej? Co je špatnýho na konzumaci alkoholu (špatnýho pro druhé, ne pro konzumenta)?
    xkucf03 avatar 6.5.2009 15:20 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    +1 Tady je krásně vidět, rozdíl mezi kouřením a pitím.

    • kouřím = zamořuji ostatním vzduch a oni to musí dýchat
    • jsem opilý = jsme trochu mimo, ale na ostatní to nemá vliv

    Negativní vliv opilosti (na okolí) je patrný až když se člověk rozhodne někomu škodit nebo něco ničit -- ale na to nepotřebujeme zvláštní paragraf (proti opilství), na to stačí existující zákony, které chrání cizí majetek a zdraví bez ohledu na to, zda útočník požil alkohol nebo ne.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    6.5.2009 15:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Negativní vliv opilosti (na okolí) je patrný až když se člověk rozhodne někomu škodit nebo něco ničit -- ale na to nepotřebujeme zvláštní paragraf (proti opilství), na to stačí existující zákony, které chrání cizí majetek a zdraví bez ohledu na to, zda útočník požil alkohol nebo ne.
    Přesně tak. Vono by bylo daleko lepší víc vymáhat tyhle existující zákony a víc trestat prohřešky jako vandalismus, agrese, rušení nočního klidu apod. než zavádět nějaký obskurní nový zákony proti chlastání na ulici, když to stejně 1)nic neřeší, pokud není dostatečná vymahatelnost 2)lidi budou dozajista nějak obcházet.
    6.5.2009 17:19 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    +1

    Podle mě zákaz něčeho, co neškodí ostatním, je zkrátka nesmysl. Je to zásah do svobody jednotlivce. Kromě toho, jak mi někdo zabrání chlastat na ulici? Praha už na to má nějakou vyhlášku, ale s úsměvem se ptám: Když si naplním dvoulitrovku od zázvorové limonády pivem, kdo na to přijde? Když si zase do jiné lahve místo červené sodovky naplním griotku, co je komu do toho? Pokácím se jako deštný prales a zbořím se jako starý hrad, vyhláška nevyhláška.

    Pokud jde o výše zmíněný nápad s dechovou zkouškou u chodců, to už je totalitní výmysl, který snad nemá ani Severní Korea.

    Když už je řeč o nesmyslných nařízeních, mám takový pocit, že naši zákonodárci poslední dobou řeší kraviny a některé ožehavé problémy zametají pod koberec.

    Rodiče, kteří kouří v domácnosti u svých dětí, by měl někdo odvést v poutech a zavřít na měsíc nepodmíněně. Pokud by se situace ani potom nezlepšila (což lze prokázat lékařským vyšetřením těch dětí), měl by těm lidem soud děti odebrat. Narkomanům nebo alkoholikům je většinou nakonec odebere, zatímco kuřák je smí klidně v toxickém prostředí vychovávat dál, celé roky! Tohle je podle mého názoru český problém číslo jedna, pokud jde o návykové látky.

    A co na to Posranecká sněmovna? Diskutuje, jestli se smí kouřit v hospodách. Je to snad podstatné??? Napřed ať zajistí, aby žádné dítě nevyrůstalo v odporném kouři. Těmi nepodstatnými detaily, například zda se bude kouřit v hospodách, se může zabývat až potom. Nejlepší by bylo nezabývat se tím vůbec. Do hospody jdu dobrovolně. Když se mi nelíbí kouření, můžu dobrovolně jít do jiné, nekuřácké.

    S chlastáním na ulicích je to podobné. Nikoho nezajímá, že se v hospodách týden co týden ožírají patnáctiletí školáci. Místo toho se řeší zbytečná otázka, zda smí plnoletý svéprávný člověk chlastat na ulici. Proč by nesměl?

    9.5.2009 13:03 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    > Pokud by se situace ani potom nezlepšila (což lze prokázat lékařským vyšetřením těch dětí), měl by těm lidem soud děti odebrat.

    Ono je otazka, zda pro deti je mensi zlo vyrustani v rodine kuraku, nebo v detskem domove. Osobne tipuju, ze prvni.

    12.5.2009 13:49 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    V žádném případě jsem neměl na mysli dětský domov. To je v podstatě jedna z nejhorších variant. Při odebrání dětí se vždy napřed hledají příbuzní, kteří by měli zájem a možnost se jich ujmout. Teprve v případě krajní nouze, kdy se nikdo takový nenajde, přichází na řadu nějaký ústav.

    dayvee avatar 7.5.2009 10:36 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    muj nazor na problematiku kuractvi je na delsi povidani. fakt je ten, ze pokud se kurak snazi neobtezovat sve okoli, neni to problem. napr. ja, kourim pomerne hodne, ale: pri cekani zastavkach si zapalim vzdy mimo zastavku; chci-li si zapalit doma, jdu na terasu; v restauraci si zapalim pouze pokud v me bezprostredni blizkosti nikdo neji... jsem pritez pro sve okoli ?

    problem ovsem je, ze dostatecne opily clovek (cti "na mol") muze take obtezovat sve okoli. potaci se, vydava ruzne zvuky pri pokusu komunikovat nebo "rozdychat stav jeho zaludku". v horsim pripade ani neudrzi obsah zaludku vnitr sveho tela... na to stavajici zakony nejsou prilis stavene. a vymahatelnost ? nulova ...
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    xkucf03 avatar 7.5.2009 11:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    v restauraci si zapalim pouze pokud v me bezprostredni blizkosti nikdo neji

    I to je problém, protože když jdu do hospody* je celkem jedno, jestli někdo kouří vedle mne, nebo u vedlejšího stolu, nebo na druhém konci místnosti. Vzduch je tam zkažený všude -- člověk to v tu chvíli necítí, protože si postupně zvykne, ale smradlavé oblečení od kouře druhý den je jasným důkazem. Pravda, nemusím do té hospody chodit vůbec, ale to už je jiná debata.

    *) nebo jakéhokoli uzavřeného prostoru

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    dayvee avatar 11.5.2009 14:20 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    doufam, ze je jasny rozdil mezi zakourenym prostorem a tim, kdyz vedle tebe sedi kurak, ktery ma prave zapaleno.
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    7.5.2009 12:08 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Nesnáším lidi co "chodí kouřit na terasu" případně na balkon, či k oknu, či do "rohu místnosti" kde jak se oni mylně domnívají nikoho pomalu nezabíjejí :) Problém je že v prvním, druhém a třetím případě toho jejich kouře plnej byt, ve čtvrtém plné oblečení. O plících nemluvím, to se rozumí samo sebou. Ale jinak v pohodě, žijte si ve své iluzi že nikoho neobtěžujete :D
    7.5.2009 12:10 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Měl jsem samozřjemě na mysli můj byt a moje oblečení :/ Ono úplně stačí si zapálit před domem a chvíli tam postávat, můžete pak slyšet takové postupné bouchání, to je jak nekuřáci zavíraj okna.
    9.5.2009 09:13 Tomáš Šimek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    Nepřeháníte to už trochu kolego? Jetli tímhle tempem bude společnost postupovat dále, pak budete cigaretu cítit o blok dále a pak na druhém konci města?

    Kde ste nechali grilování na zahrádce? Při tom se uvolní kouře jako z 10000 cigaret. Nebudeme evakuovat?

    9.5.2009 09:25 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Nepřehání. Grilování na zahrádce nesmrdí běleným papírem a špatným tabákem a neděje se každý den několikrát. Ergo je to zhruba o dva řády menší opruz, než když sousedi kouří "ohleduplně" na balkoně pode mnou.
    9.5.2009 10:11 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    jak se počítá míra vopruzu?
    9.5.2009 11:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Vr = ∫t0t p ⅆt / Nl
    
    Kde p je funkce krevního tlaku v čase a Nl počet lidí, kteří jsou opruzováni.
    (Jak známo, krevní tlak s nasraností stoupá ;-))
    9.5.2009 12:17 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Kolego opravdu to nepřeháním, a to ani trochu. Je mi jasné že jakožto kuřák máte čich již značně adaptovaný (=degenerovaný), ale věřte že ten smrad opravdu obtěžuje a leze lidem do bytů. Naopak mám každý druhý den pocit, že to už fakt přehání ti kuřáci svou bezohledností. Bohužel, ohleduplný kuřák je oxymoron. Nekuřákům je jejich chování asi stejně příjemné, jako by kuřákům bylo, kdyby ostatní chodili jim pod okna například obden čistit nábytek ředitly, nebo pálit (byť v malém množství) odpad.
    9.5.2009 12:19 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Nicméně je mi jasné že jsou to lidé nemocní, protože když vidím těhotné maminky ideálně ještě tlačící kočárek a u toho hulit, je mi jasné že toto nelze vysvětlit prachobyčejnou lidskou blbostí, ale že to musí být nemoc.
    dayvee avatar 11.5.2009 14:27 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    wow, tak tomu rikam komplex :-)
    kdyby to co jste rekl platilo i o konzumaci alkoholu, kazdy, kdo alespon jednou pozil jakekoliv mnozstvi alkoholu, muze byt oznacen za alkoholika, verejnost pohorsujici a obtezujici prase, vandala, hrozbu spolecnosti atd...
    klobouk dolu :-)
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    11.5.2009 15:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Huh? Ash snad napsal, že kdo alespoň jednou kouřil cigaretu, může být označen za alkoholika atd. atd.?
    Když už jsme u toho přirovnání k alkoholu, představte si třeba chlapa jak tlačí kočár s dítětem a u toho chlastá třeba lahev vodky. Taky by to nevypadalo zrovna normálně...
    xkucf03 avatar 11.5.2009 19:33 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Cigarety vs. alkohol

    Ono by to sice vypadalo zvláštně, ale dejme tomu, že by měl místo vodky pivo – pak je rozdíl mezi alkoholem a cigratami zřejmý – konzumace alkoholu se týká jen konzumenta, zatímco konzumace cigaret znečišťuje ovzduší i ostatní a tedy i tomu dítěti.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    dayvee avatar 11.5.2009 22:17 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Ne, ale globalizaci k "nejhorsi" moznosti provadi...
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    9.5.2009 15:05 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    mluvíte za všechny nekuřáky?
    9.5.2009 23:04 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Minimálně za mě ano.
    Fluttershy, yay! avatar 9.5.2009 23:51 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Přidávám se.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    xkucf03 avatar 10.5.2009 01:04 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Další nekuřák.

    +1

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.5.2009 12:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    +1 ač jsem hodně tolerantní...
    10.5.2009 15:20 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Je to asi poprvé, co v diskusi tohle použiju, ale nedá mi to:

    +1
    Shadow avatar 10.5.2009 17:22 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    +1

    Také se přidám.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    6.5.2009 19:07 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Nemám na to názor, jen jsem vyvracel tezi že pro to aby bylo opilství postaveno mimo zákon je nutné zavést prohibici.

    Jinak je to v každém případě represivní opatření které by mělo za cíl fungovat preventivně (tedy ne trestat následky, ale předcházet jim), smysluplnost tohoto ale nehodnotím, na to se necítím.
    6.5.2009 19:13 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Jinak ale pokud má někdo dojem že alkoholismus není společensky nebezpečný jev, a že alkoholici "jsou jen chvíli trochu mimo", tak by měl věci asi vidět v širším pohledu :) V každém případě je to i otázka toho kolik procent populace jsou alkoholici, kolik procent z toho jsou děti, a v jakém stádiu alkoholismu se nachází, podle toho se pak i zavádí nebo nezavádí různá opatření represivního/preventivního charakteru.
    6.5.2009 21:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Imho alkoholismus, hlavně třeba alkoholismus mládeže (do 20 dejme tomu), není příčinou úpadku společnosti, ale jeho ukazatelem.
    Myslim si taky, že ač mládežníci alkohol pijou, alkoholismus to ve velké většině případů není...
    Fluttershy, yay! avatar 6.5.2009 21:10 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Třeba v Kozziho případě. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.5.2009 23:36 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Jistě, alkoholismus je potřeba nějaký čas pěstovat, aby se rozvinul a záleží na více faktorech. Úpadek/neúpadek je mi celkem u paty, mluvil jsem fakt jen o společenské a osobní nebezpečnosti.
    dayvee avatar 7.5.2009 10:29 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    problem je, ze dostatecne mlade telo je k alkoholismu mnohem nachylnejsi, nez telo i treba o trochu starsi. 14ti lety pijak se muze stat alkoholikem mnohem snadneji, nez treba 18ti lety. ps: s kralykovym prispevkem souhlasim ve vsech bodech :-)
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    7.5.2009 11:11 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Myslíte, že by zákaz opilství na veřejnosti nějak přispíval k řešení problému alkoholismu? (Netvrdím, že to naznačujete. Zajímá mě, jestli si to myslíte.)
    7.5.2009 12:05 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Jak jsem se už vyjádřil, nemám na to názor, jinými slovy nevím jestli by to mělo nějaký efekt, ať už pozitivní nebo negativní. Opakuji že to považuji za represivní opatření řešící problémy třeba s vandalismem a kriminalitou která se váže na nadměrné požívání alkoholu, případně s špatným vlivem na okolí/mládež, ale jestli by to nějak řešilo problém alkoholismu jako takový to opravdu nevím.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.5.2009 20:28 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Tohle se mi stát, tak na to s úsměvem budu sám odkazovat :-) Člověk to musí brát s humorem :-)
    5.5.2009 14:39 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Mně se sice už z principu nelíbí jakékoliv fotografování a natáčení lidí bez jejich vědomí (oznamuje někde Google, kdy a kde bude své snímkování provádět?), ale tohle považuju za mnohem menší zlo než např. filmování mobilními telefony. U GSV se jedná jen o statické snímky a alespoň je nějaká kontrola nad tím, jak budou upraveny a použity, kdežto pokud vás někdo natočí na ulici mobilem a umístí to na nějakž zahraniční server, nemužete dělat skoro nic.

    Takhle je bohužel nutné zachovávat jednoduché pravidlo - nedělejte na ulici nic, co by mohlo způsobit nepříjemnosti, pokud by to bylo nafoceno či natočeno a následně vystaveno.
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2009 15:04 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Až si budu chtít vyfotit nějakou katedrálu, mám se zeptat všech těch lidí okolo, jestli jim to nevadí?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.5.2009 15:52 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    To je trochu rozdíl - zaprvé katedrála je objekt, u kterého se dá předpokládat, že bude fotografován, zadruhé pokud někdo nefotí metodou namiř-vyfoť, ale obraz alespoň trochu komponuje, tak mají okolojdoučí dost času fotografa obejít, pokud nechtějí být vyfotografováni.
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2009 15:56 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    I když fotím z dálky a kolem objektu se prostě pohybují lidé? Náměstí mi kvůli mým fotografickým choutkám nevyklidí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    carnero avatar 5.5.2009 16:06 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    Fotím MHD, na fotkách mám hromady lidí. A nikdo z nich s tím nic neudělá. A nikde není katedrála, kompozice ani možnost aby odešli ze záběru :D

    PS: A všechny ty fotky jsou na netu.

    5.5.2009 20:37 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    To zadruhé platí pouze pro střední ohniskové vzdálenosti. U krátkých není tak úplně jednoduché vymajznout ze zorného úhlu a u dlouhých kolemjdoucí má problém vůbec zjistit, že na něho nějaký foťák míří. ;-)
    5.5.2009 18:48 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    Pokud nefotíte čistě pro osobní potřebu, tak teoreticky ano.

    Prakticky se to zatím uplatňuje třeba, když fotograf dělající reklamu chce použít konkrétního člověka.

    Nicméně když si vás někdo jen tak mimochodem vystaví na webu, tak se to prý už nepovažuje za osobní potřebu a nepřiměřeně tím zasahujete do soukromí jedince.

    Jak se tu snaží vysvětlit pan Jirsák, je nutné vzít na zřetel, že móda dávat vše na web je docela nová věc, a ani lidi samotní, natož zákonodárci nebo soudci, v tom ještě neumí chodit a neuvědomují si všechna rizika.

    Pokud si vás vyfotí kamarád na pařbě, jak kouříte trávu, tak vám to asi vadit nebude. Pokud začne fotku ukazovat svým přátelům, tak budete dělat, že to je přece normální. Pokud ji bude posílat mailem, tak už se budete cítit nepříjemně, protože se to může dozvědět někdo, kdo by to raději vědět neměl. A když to vystaví na webu, tak si to může prohlédnout kdokoliv – třeba váš potenciální zaměstnavatel nebo vaše současná holka.

    A to vůbec neuvažujeme, že v budoucnu se dostane vyhledávání v obrazu na stejnou úroveň, jako dneska umíme prohledávat web. Pak už můžeme jen doufat, že daný web přijde při havárii o data nebo že dvacet let stará fotka nebude nikoho zajímat.

    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2009 18:52 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Takže nesmím vyfotit náměstí, na němž jsou lidé, posléze si tu fotku hodit na web... Absurdní!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    hankey avatar 5.5.2009 19:47 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Na veřejnosti mohu podle zákona fotografovat kohokoli a vystavovat či prodávat fotografii, jak se mi zlíbí. Fotografování v uzavřených a soukromých prostorech jen se svolením. P.S.: To o čem píšete v nejdelším odstavci je zrovna druhý případ, který je a) postihnutelný, b) je vecí každého, aby nikde nikdy nedělal nic, co by nechtěl, aby někdo věděl. Pokud někdo něco takového dělá, nejdřív si to musí srovnat sám v sobě, protože kdo žije v souladu sám se sebou, nikdy nědělá takové věci, které by vedly k podobným "incidentům".
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    5.5.2009 22:17 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Na veřejnosti mohu podle zákona fotografovat kohokoli a vystavovat či prodávat fotografii, jak se mi zlíbí. Fotografování v uzavřených a soukromých prostorech jen se svolením.

    To je jen taková praktická poučka, protože se předpokládá, co píšete na konci.

    Nicméně teoreticky je podstatné, zda někomu narušujete soukromí. A čím je míra vyšší, tím se po tom tvrději jde. Jistě že se předpokládá, že lidé na veřejném prostranství budou muset strpět určitý zásah do soukromí, protože prostě na veřejnosti nejste z definice sám.

    Kdyby totiž platila vaše teze, tak si můžete bez svolení blejsknout třeba páreček v parku a postavit na tom reklamu na kondomy.

    5.5.2009 17:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Jestli ty fotky má google tak tajný služby je maj už hodně dlouho, takže to je imho jedno...
    Salamek avatar 5.5.2009 20:13 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    za narušení soukromí považuji jen uveřejnění fotografie kde zrovna klátím přítelkini :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2009 20:25 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Přítelkini podle vzoru bikini? ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Salamek avatar 5.5.2009 22:05 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Tahni s tim už do řiti;-) nebo spiš do ignorlistu ...
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2009 22:06 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Já si to nemohl odpustit. ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Salamek avatar 5.5.2009 22:09 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Vy si nemůžete pomoci nějak často :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    6.5.2009 10:15 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Podívejte, zpět k tématu... Jestli nechcete, aby se vám lidi smáli na google street view/webu, tak se neztrapňujte na ulici/webu :)
    6.5.2009 11:17 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Jste mě definitivně přesvědčil, abych příštímu maloměšťákovi, co na mě bude pořvávat, že vypadám jako krakonoš, vrazil pěstí:)
    Salamek avatar 6.5.2009 13:05 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    :-D :-D :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    xkucf03 avatar 5.5.2009 21:42 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše ani moc ne

    Že si jednou za čas google vyfotí ulici mi vadí rozhodně méně, než když ji permanentně snímá bezpečnostní kamera.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2009 21:44 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ani moc ne
    Nejseš ty terorista nebo pedofil?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.5.2009 22:41 Anarcha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ani moc ne

    My vsichni budeme raz pedofilni teroriste - kdyz po nas pujdou...

    AsciiWolf avatar 6.5.2009 13:00 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ani moc ne

    Jak už na webu někdo zmínil: "Boj proti terorismu je jen moderní verze Upalování čarodějnic." ;-)

    5.5.2009 22:44 CCTVnation
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    5.5.2009 23:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Nj, Banksy je týpek...
    Michal Fecko avatar 5.5.2009 23:32 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    whois google.com
    Jendа avatar 5.5.2009 23:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    IMHO LOL. WTF? (vyjadřuji se ve zkratkách)
    Michal Fecko avatar 5.5.2009 23:45 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    ok, tak inac...
    debian-server:~# whois google.com
    
    Whois Server Version 2.0
    
    Domain names in the .com and .net domains can now be registered
    with many different competing registrars. Go to http://www.internic.net
    for detailed information.
    
       Server Name: GOOGLE.COM.ZZZZZ.GET.LAID.AT.WWW.SWINGINGCOMMUNITY.COM
       IP Address: 69.41.185.195
       Registrar: TUCOWS INC.
       Whois Server: whois.tucows.com
       Referral URL: http://domainhelp.opensrs.net
    
       Server Name: GOOGLE.COM.ZZZZZ.DOWNLOAD.MOVIE.ONLINE.ZML2.COM
       IP Address: 64.28.187.63
       Registrar: DIRECTI INTERNET SOLUTIONS PVT. LTD. D/B/A PUBLICDOMAINREGISTRY.COM
       Whois Server: whois.PublicDomainRegistry.com
       Referral URL: http://www.PublicDomainRegistry.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.ZOMBIED.AND.HACKED.BY.WWW.WEB-HACK.COM
       IP Address: 217.107.217.167
       Registrar: DOMAINCONTEXT, INC.
       Whois Server: whois.domaincontext.com
       Referral URL: http://www.domaincontext.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.ZNAET.PRODOMEN.COM
       IP Address: 62.149.23.126
       Registrar: DIRECTI INTERNET SOLUTIONS PVT. LTD. D/B/A PUBLICDOMAINREGISTRY.COM
       Whois Server: whois.PublicDomainRegistry.com
       Referral URL: http://www.PublicDomainRegistry.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.WORDT.DOOR.VEEL.WHTERS.GEBRUIKT.SERVERTJE.NET
       IP Address: 62.41.27.144
       Registrar: KEY-SYSTEMS GMBH
       Whois Server: whois.rrpproxy.net
       Referral URL: http://www.key-systems.net
    
       Server Name: GOOGLE.COM.VN
       Registrar: ONLINENIC, INC.
       Whois Server: whois.onlinenic.com
       Referral URL: http://www.OnlineNIC.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.UY
       Registrar: DIRECTI INTERNET SOLUTIONS PVT. LTD. D/B/A PUBLICDOMAINREGISTRY.COM
       Whois Server: whois.PublicDomainRegistry.com
       Referral URL: http://www.PublicDomainRegistry.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.UA
       Registrar: DIRECTI INTERNET SOLUTIONS PVT. LTD. D/B/A PUBLICDOMAINREGISTRY.COM
       Whois Server: whois.PublicDomainRegistry.com
       Referral URL: http://www.PublicDomainRegistry.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.TW
       Registrar: WEB COMMERCE COMMUNICATIONS LIMITED DBA WEBNIC.CC
       Whois Server: whois.webnic.cc
       Referral URL: http://www.webnic.cc
    
       Server Name: GOOGLE.COM.TR
       Registrar: DIRECTI INTERNET SOLUTIONS PVT. LTD. D/B/A PUBLICDOMAINREGISTRY.COM
       Whois Server: whois.PublicDomainRegistry.com
       Referral URL: http://www.PublicDomainRegistry.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.SUCKS.FIND.CRACKZ.WITH.SEARCH.GULLI.COM
       IP Address: 80.190.192.24
       Registrar: EPAG DOMAINSERVICES GMBH
       Whois Server: whois.enterprice.net
       Referral URL: http://www.enterprice.net
    
       Server Name: GOOGLE.COM.SPROSIUYANDEKSA.RU
       Registrar: MELBOURNE IT, LTD. D/B/A INTERNET NAMES WORLDWIDE
       Whois Server: whois.melbourneit.com
       Referral URL: http://www.melbourneit.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.SERVES.PR0N.FOR.ALLIYAH.NET
       IP Address: 84.255.209.69
       Registrar: GODADDY.COM, INC.
       Whois Server: whois.godaddy.com
       Referral URL: http://registrar.godaddy.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.SA
       Registrar: OMNIS NETWORK, LLC
       Whois Server: whois.omnis.com
       Referral URL: http://domains.omnis.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.PLZ.GIVE.A.PR8.TO.AUDIOTRACKER.NET
       IP Address: 213.251.184.30
       Registrar: OVH
       Whois Server: whois.ovh.com
       Referral URL: http://www.ovh.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.MX
       Registrar: DIRECTI INTERNET SOLUTIONS PVT. LTD. D/B/A PUBLICDOMAINREGISTRY.COM
       Whois Server: whois.PublicDomainRegistry.com
       Referral URL: http://www.PublicDomainRegistry.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.IS.NOT.HOSTED.BY.ACTIVEDOMAINDNS.NET
       IP Address: 217.148.161.5
       Registrar: ENOM, INC.
       Whois Server: whois.enom.com
       Referral URL: http://www.enom.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.IS.HOSTED.ON.PROFITHOSTING.NET
       IP Address: 66.49.213.213
       Registrar: NAME.COM LLC
       Whois Server: whois.name.com
       Referral URL: http://www.name.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.IS.APPROVED.BY.NUMEA.COM
       IP Address: 213.228.0.43
       Registrar: GANDI SAS
       Whois Server: whois.gandi.net
       Referral URL: http://www.gandi.net
    
       Server Name: GOOGLE.COM.HAS.LESS.FREE.PORN.IN.ITS.SEARCH.ENGINE.THAN.SECZY.COM
       IP Address: 209.187.114.130
       Registrar: TUCOWS INC.
       Whois Server: whois.tucows.com
       Referral URL: http://domainhelp.opensrs.net
    
       Server Name: GOOGLE.COM.DO
       Registrar: GODADDY.COM, INC.
       Whois Server: whois.godaddy.com
       Referral URL: http://registrar.godaddy.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.COLLEGELEARNER.COM
       IP Address: 72.14.207.99
       IP Address: 64.233.187.99
       IP Address: 64.233.167.99
       Registrar: GODADDY.COM, INC.
       Whois Server: whois.godaddy.com
       Referral URL: http://registrar.godaddy.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.CO
       Registrar: NAMESECURE.COM
       Whois Server: whois.namesecure.com
       Referral URL: http://www.namesecure.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.BR
       Registrar: ENOM, INC.
       Whois Server: whois.enom.com
       Referral URL: http://www.enom.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.BEYONDWHOIS.COM
       IP Address: 203.36.226.2
       Registrar: TUCOWS INC.
       Whois Server: whois.tucows.com
       Referral URL: http://domainhelp.opensrs.net
    
       Server Name: GOOGLE.COM.AU
       Registrar: PLANETDOMAIN PTY LTD.
       Whois Server: whois.planetdomain.com
       Referral URL: http://www.planetdomain.com
    
       Server Name: GOOGLE.COM.ACQUIRED.BY.CALITEC.NET
       IP Address: 85.190.27.2
       Registrar: ENOM, INC.
       Whois Server: whois.enom.com
       Referral URL: http://www.enom.com
    
       Domain Name: GOOGLE.COM
       Registrar: MARKMONITOR INC.
       Whois Server: whois.markmonitor.com
       Referral URL: http://www.markmonitor.com
       Name Server: NS1.GOOGLE.COM
       Name Server: NS2.GOOGLE.COM
       Name Server: NS3.GOOGLE.COM
       Name Server: NS4.GOOGLE.COM
       Status: clientDeleteProhibited
       Status: clientTransferProhibited
       Status: clientUpdateProhibited
       Status: serverDeleteProhibited
       Status: serverTransferProhibited
       Status: serverUpdateProhibited
       Updated Date: 18-nov-2008
       Creation Date: 15-sep-1997
       Expiration Date: 14-sep-2011
    
    >>> Last update of whois database: Tue, 05 May 2009 21:43:16 UTC <<<
    
    NOTICE: The expiration date displayed in this record is the date the
    registrar's sponsorship of the domain name registration in the registry is
    currently set to expire. This date does not necessarily reflect the expiration
    date of the domain name registrant's agreement with the sponsoring
    registrar.  Users may consult the sponsoring registrar's Whois database to
    view the registrar's reported date of expiration for this registration.
    
    TERMS OF USE: You are not authorized to access or query our Whois
    database through the use of electronic processes that are high-volume and
    automated except as reasonably necessary to register domain names or
    modify existing registrations; the Data in VeriSign Global Registry
    Services' ("VeriSign") Whois database is provided by VeriSign for
    information purposes only, and to assist persons in obtaining information
    about or related to a domain name registration record. VeriSign does not
    guarantee its accuracy. By submitting a Whois query, you agree to abide
    by the following terms of use: You agree that you may use this Data only
    for lawful purposes and that under no circumstances will you use this Data
    to: (1) allow, enable, or otherwise support the transmission of mass
    unsolicited, commercial advertising or solicitations via e-mail, telephone,
    or facsimile; or (2) enable high volume, automated, electronic processes
    that apply to VeriSign (or its computer systems). The compilation,
    repackaging, dissemination or other use of this Data is expressly
    prohibited without the prior written consent of VeriSign. You agree not to
    use electronic processes that are automated and high-volume to access or
    query the Whois database except as reasonably necessary to register
    domain names or modify existing registrations. VeriSign reserves the right
    to restrict your access to the Whois database in its sole discretion to ensure
    operational stability.  VeriSign may restrict or terminate your access to the
    Whois database for failure to abide by these terms of use. VeriSign
    reserves the right to modify these terms at any time.
    
    The Registry database contains ONLY .COM, .NET, .EDU domains and
    Registrars.
    -----------------------------------------------------------------------
    MarkMonitor, the Global Leader in Enterprise Brand Protection
    
    Domain Management
    Online Trademark Protection
    Online Channel Protection
    AntiPhishing Solutions
    -----------------------------------------------------------------------
    The Data in MarkMonitor.com's WHOIS database is provided by MarkMonitor.com
    for information purposes, and to assist persons in obtaining information
    about or related to a domain name registration record.  MarkMonitor.com
    does not guarantee its accuracy.  By submitting a WHOIS query, you agree
    that you will use this Data only for lawful purposes and that, under no
    circumstances will you use this Data to: (1) allow, enable, or otherwise
    support the transmission of mass unsolicited, commercial advertising or
    solicitations via e-mail (spam); or  (2) enable high volume, automated,
    electronic processes that apply to MarkMonitor.com (or its systems).
    MarkMonitor.com reserves the right to modify these terms at any time.
    By submitting this query, you agree to abide by this policy.
    
    Registrant:
            Dns Admin
            Google Inc.
            Please contact contact-admin@google.com 1600 Amphitheatre Parkway
             Mountain View CA 94043
            US
            dns-admin@google.com +1.6502530000 Fax: +1.6506188571
    
        Domain Name: google.com
    
            Registrar Name: Markmonitor.com
            Registrar Whois: whois.markmonitor.com
            Registrar Homepage: http://www.markmonitor.com
    
        Administrative Contact:
            DNS Admin
            Google Inc.
            1600 Amphitheatre Parkway
             Mountain View CA 94043
            US
            dns-admin@google.com +1.6506234000 Fax: +1.6506188571
        Technical Contact, Zone Contact:
            DNS Admin
            Google Inc.
            2400 E. Bayshore Pkwy
             Mountain View CA 94043
            US
            dns-admin@google.com +1.6503300100 Fax: +1.6506181499
    
        Created on..............: 1997-09-15.
        Expires on..............: 2011-09-13.
        Record last updated on..: 2008-06-08.
    
        Domain servers in listed order:
    
        ns2.google.com
        ns4.google.com
        ns1.google.com
        ns3.google.com
    
    
    
    
    -----------------------------------------------------------------------
    MarkMonitor, the Global Leader in Enterprise Brand Protection
    
    Domain Management
    Online Trademark Protection
    Online Channel Protection
    AntiPhishing Solutions
    -----------------------------------------------------------------------
    --
    
    Jendа avatar 5.5.2009 23:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Já jsem si všiml, že to vypadá jak 31337 h4xNuTé...
    -----------------------------------------------------------------------
    MarkMonitor, the Global Leader in Enterprise Brand Protection
    
    Domain Management
    Online Trademark Protection
    Online Channel Protection
    AntiPhishing Solutions
    -----------------------------------------------------------------------
    
    To má být sranda z "ochranných" firem? Sorry, nějak nechápu...

    BTW ke zkratkám
    Michal Fecko avatar 5.5.2009 23:55 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Ty si zacal skratkami :( Ja som dal komplet prikaz :D
    David Watzke avatar 5.5.2009 23:49 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Ne, nepovažuju. Dokud mě nebudou fotit na záchodě nebo v posteli, je mi to vcelku jedno :-D (brát s nadsázkou...)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Michal Fecko avatar 5.5.2009 23:55 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Pride lepsia optika - termokamerky kombinovane s baaaarscim a razom sluzba napr. Google@Home bude mat iny vyznam :) Proste dockas sa :)
    David Watzke avatar 8.5.2009 20:13 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    No... teď mě tak napadá, že by to mělo i svý světlý stránky, hihi :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    gtz avatar 6.5.2009 09:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    Na veřejnosti at si fotí jak chtějí... , ale zatím bude pokryta pouze Praha a ostatní města třeba Brno .. kdoví kdy se toho dočkáme.. Proč nepokryje třeba památky UNESCO u nás , to by možná mělo větší přínos.

    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    dayvee avatar 6.5.2009 10:18 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    podle me by malo vyznam pokryti kazde jakkoliv vyznamne oblasti. jak prahy jako hlavniho a turisticky rusneho mesta, tak pamatek unesco (ze zrejmeho duvodu), tak napr. plzne (pivovar je pivovar) ... a nakonec i toho brna, preci jen i ta pravotociva zatacka na viden je do urcite miry vyznamna.
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    6.5.2009 10:20 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Dyk jo, vždyť právě pokrývá památky Unesco, to znamená:
    1) Praha
    2) Český Krumlov
    ...Telč
    ...Kutná Hora
    ...kus Kroměříže a Litomyšle
    ...
    ...
    ...kousek Brna :)
    Shadow avatar 7.5.2009 10:20 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    Musel jsem hlasovat "ano", neb otázka zní, zda-li GSV za narušení soukromí považuji, což považuji. O jak vážné narušení soukromí v porovnání s jinými typy narušení soukromí se jedná a do jaké míry mi to vadí či nevadí, na to se anketa neptá. Přiznám se, že tohle nepovažuji za nějaké přílišné narušení soukromí (jako třeba šmírování u ISP a data retention), pokud se to týká pouze veřejných prostranství, ale že by mi to nevadilo vůbec, to také nemohu říci.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    8.5.2009 10:23 xhc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?
    odkedy su ulice sukromnééééé :O
    8.5.2009 11:21 Tomaqa | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete Google Street View za narušení soukromí?

    Také mám ten názor, že pokud vám třeba někdo přímo nefotí obličej, tak by neměl být žádný problém, když už lezete na ulici tak proč by se na vás nemohl podívat kdokoli jiný než ti lidi co sou zrovna na té ulici.. a bezpečnostní kamery by byli spíš přínosem než omezováním

    Zacinal jsem s Ubuntu

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.