abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:44 | Komunita

    Sovereign Tech Agency (Wikipedie), tj. agentura zabezpečující financování svobodného a otevřeného softwaru německou vládou, podpoří GFortran částkou 360 000 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:00 | IT novinky

    Microsoft hodlá zrušit zhruba tři procenta pracovních míst. Microsoft na konci loňského června zaměstnával kolem 228.000 lidí. Tři procenta z tohoto počtu představují téměř 7000 pracovních míst.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 13:33 | IT novinky

    V říjnu loňského roku provedl Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) místní šetření u společnosti Seznam.cz. Krajský soud v Brně tento týden konstatoval, že toto šetření bylo nezákonné.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Branch Privilege Injection (CVE-2024-45332, Paper) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel. Intel jej řeší ve včerejším opravném vydání 20250512 mikrokódů pro své procesory. Neprivilegovaný uživatel si například může přečíst /etc/shadow (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 14:22 | Komunita

    Dle plánu byl vývoj Firefoxu přesunut z Mercurialu na Git. Oficiální repozitář se zdrojovými kódy je na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    V terminálovém multiplexoru GNU Screen byly nalezeny a v upstreamu ve verzi 5.0.1 už opraveny bezpečnostních chyby CVE-2025-23395, CVE-2025-46802, CVE-2025-46803, CVE-2025-46804 a CVE-2025-46805. Podrobnosti na blogu SUSE Security Teamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 41
    12.5. 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    12.5. 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 611 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Kabeláž pod mým pracovním stolem:

    to už nikdo nerozplete
    11% (146)
    je to chaos, ale já ho zvládám
    73% (999)
    úhledná a spořádaná
    16% (215)

    Celkem 1360 hlasů
    Vytvořeno: 7.8.2007 20:03

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 7.8.2007 20:05 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Jo, byl jsem, ale nenapíšu to :-D

    No, samozřejmě že je to fatální bordel :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Vojtěch Trefný avatar 7.8.2007 21:54 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Tak to napíšu za tebe - David Watzke tu byl první :-D.
    jose17 avatar 8.8.2007 09:12 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    prvni tady byl ten, co tuto anketu pridal. ale nepodepsal se.
    Ja vim, on vi, ty nano!
    David Watzke avatar 8.8.2007 13:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Jenže nehlasoval první, ale až druhej. A byl to Doli :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.8.2007 20:09 Brumla01 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    To ja to napisu, bo jsem to stesti jeste nemnel: 2 :-D, jinak chaos, ale s macetou to zvladam.
    Konqui avatar 7.8.2007 20:15 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Nozatím to zvládám, LCD napájím přímo z PC takže kabel odpadá, je tam jen modem, PC a.....dalších tisíc věcí možně i nemožně spletených do sebe....
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    vencour avatar 7.8.2007 20:15 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:

    Dá se to, nejhorší jsou audio kabely od subwooferu k satelitům.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Balu avatar 7.8.2007 20:28 Balu | skóre: 25 | blog: Ja a Linux | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Úhľadná a a usporiadaná, ktorú ale už nikto nerozpletie
    Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.
    mess avatar 7.8.2007 20:30 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Moje kabeláž je úhledně zavřená do elektrikářské lišty, kde je tak propletená, že výměna jakékoliv periferie je vyloučená :-).
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    Josef Kufner avatar 7.8.2007 20:34 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Mno, pod stolem mam akorat jedno utp, ktere vede k reprakum a obcas tam zaleze pes, ale jinak je tam celkem poradek... Kdezto na stole a tesne vedle stolu... to je teprv neco :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Limoto avatar 7.8.2007 20:59 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    pod stolem jenom čouhá to co je moc dlouhý, ale na stole, to je teda bordel
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2007 21:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Pokud nejsou na stole kromě kabelů slupky od banánů, neumyté hrnky od kafe a rozsypané papírky od děrovače tak je to ještě dobré :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2007 21:25 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Hej, proč dáváš můj stůl jako negativní příklad? :)
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2007 21:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    To není tvůj stůl! To je můj!
    Ještě jsem zapomněl politou klávesnici kávou :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2007 22:18 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Ne, ten popis skoro přesně odpovídá mému stolu. Akorát, že já nemám fleky od kafe, ale od Tanku, čaje a dalších tekutin...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    10.8.2007 11:21 Jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    A sakra, to vypadá jako můj stůl... Až na to, že klávesnice byla polita pivem a vodkou.
    7.8.2007 21:26 Lubos Kopecky | skóre: 32
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    kabelaz pod stolem byl jeden velky shluk kabelu, ve kterym sem se s vypetim vsech sil dokazal probrat pouze ja, takze sem se jednoho dne rozhodl vzit pasku a pekne vsechno, co bylo zbytecne dlouhy, smotat a oblepit, aby se to tam jen tak nevalelo a nepromotavalo s ostatnima kabelama jako driv - byste neverili, jaka to byla zmena se zachovanim stejneho poctu kabelu, az sem si musel promnout oci, zda mne zrak neklame :-)
    7.8.2007 21:28 Lubos Kopecky | skóre: 32
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    ale nechtejte videt, jak to vypada na stole, to je sekec mazec :-)
    nemo avatar 7.8.2007 21:58 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Ja to take tak udelal. Peclive vsechno "zaizolovat"... Bylo to super, dokud jsem z toho (jako naschval) o tri dny pozdeji nepotreboval nutne odpojit jeden USB kabel...
    "Laughter is the best tech support!"
    8.8.2007 09:57 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    A z tohoto důvodu jsem na všechny tyto snahy rezignoval. Pořádek je skvělá věc (no, zas až tak moc ne, ale ...) dokud není potřeba do něj zasáhnout. :-)
    7.8.2007 21:39 Georgo10 | skóre: 14 | blog: Deset hříchů | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Kabeláž pod stolem? Dva napájecí kabely - jeden pro monitor, druhý pro notebook :-)
    -- Georgo
    7.8.2007 21:52 KaiSVK | blog: kaiov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Tych, co maju to "uhlednea sporadane" naozaj obdivujem a trosku zavidim :) na to nie je cas... :/ celkom fajn ale taky notebook "setri bordel" v kabelazi (aspon u mna)

    Kaio
    Changing mental contexts from one task to another wastes a lot of time. /Aaron Griffin/
    7.8.2007 21:53 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Premyslim, ze si poridim potkanka, takze se to vyresi samo (takove zviratko se o kabelaz postara z neskutecnou radosti :)) Jinak mam samozrejme kolem kazdeho stroje uplne neskutecny binec :)
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    Věroš avatar 8.8.2007 11:34 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Zkus králíky, to taky funguje.
    Školím Ansible
    8.8.2007 12:42 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    A mrtvi kralici (kopnuti elektrickym prudom) sa potom daju pekne upiect ak bude este treba.
    9.8.2007 08:07 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    To by mozna slo i s tim potkanem :-D
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    Dalibor Smolík avatar 8.8.2007 14:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Dcera přišla ráno k auto a měla kompletně překousané kabaly od elektriky od kuny ... a to jsme Pražáci :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    freshmouse avatar 8.8.2007 14:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Jedna známá jedné známé (prostě nějaká ženská :-)) měla felicii a v autě se jí zabydlela krysa. Nemyslím přímo v interiéru, ale nějak nad kolem, nevím přesně. Pak krysu vypudila a ona se tam pro změnu usídlila kuna. :-D Prostě zvěřinec. :-)
    frEon avatar 8.8.2007 15:24 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    jojo, nam chodi v zime jedna kuna bydlet k motoru, je ji tam hezky teplicko.... jednou sem prisel k autu, stopy vedly pres kapotu, predni sklo, strechu do zadu k antene, ta byla prekousana, od ni pak vedly stopy po zadnim skle na zem.... ale antena, to je prd, proti vasi elektrice...
    Talking about music is like dancing to architecture.
    11.8.2007 13:40 Georgius | skóre: 24 | blog: jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Spolužák na gymplu měl kdysi králíka a prý je to zcela bezpečné, neboť to zvíře pozná napájecí kabel po čuchu a žere jenom datové. Strašně dlouho tenkrát řešil, proč mu nejde internet. Nakonec ten přehryzaný kabel od modemu našel ;-)
    Vojtěch Trefný avatar 7.8.2007 21:53 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Mám notebook, takže to docela jde, ale i tak je to docela změť...
    7.8.2007 22:01 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Mam doma jeden ntb, ktery uz pres ty kabely nejde ani otevrit :-D
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    7.8.2007 23:38 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Kabeláž pod mým pracovním stolem: -- mě odpuzuje a může za to že se mi nehojí kotník... (ale tahle volba tam nebyla :)
    8.8.2007 00:22 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    No jak tuhle možnost mohli opomenout...
    Quando omni flunkus moritati
    8.8.2007 00:49 UFO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Kabely jsem narval pod koberec, takze ta splet neni zas tak videt.
    8.8.2007 01:05 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    No trochu nepořádek v tom je, těžko by to někdo rozpletl (1), ale podle mě je ten chaos, na který ještě stačím (2), úhledně uspořádán (3). :-D
    Horší to je s kabely ve "skříni"..
    Max avatar 8.8.2007 07:36 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Já mám dokonalý přehled, pořádek, lehkou rozebiratelnost a rozpletenost všeho. Nikde ani kapku od kávy, nikde ani kousek prachu, všechno pěkně vyčištěný, vyleštěný apod. ......., no a pak jsem se vrátil do přítomnosti :-/
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.8.2007 11:09 Trinom | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Asi tak nějak. Hlasoval jsem pro zvladatelný chaos, protože když tahám kompa na různý akce, tak nemůžu mít moc velkej bordel v kabelech. Ale kabely, co vedou k (od) serveru jsou skutečně chaos úspěšně neorganizovaný už přes 3 roky. Maximálně tak prošmějděný vysavačem...
    8.8.2007 11:53 Tomáš Crhonek | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Ja mam poradek, ale jenom v tom, co je videt. Stul vycisteny, nikde ani kapka kavy nebo jineho napoje. Ale kdyz se podivam za stul, pod kterym je server a hned na stole je workstation, tak je to maximalni chaos... Hlavne napajeci kabely k VOIP, switchum, tiskarne, pocitacum apod. Taky je tam par USB kabelu (tiskarna, skener...), ktere vedou v workstation na stole. O sitovych kabelech ani nemluvim :-). Toto vse je vedeno asi v 20cm za dlouhym stolem. Takze, kdyz clovek potrebuje neco zmenit, tak je to veliky problem.
    Nebezpecna_sit avatar 8.8.2007 08:32 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Já to jednoho dne všechno krásně zaizolovala a přilepila k lištám u zdi. Druhý den přišel technik od providera a komplet moji práci zničil. Nedostal dýško, šmejd :)
    Linux is sexy :o)
    8.8.2007 08:39 bobbin | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Říkal jsem si: "Koupíš si noťas, přerovnás kabely u kompu, a jediné s čím budeš hýbat bude maximálne kabel od napájení pro notebook."
    Jaká je realita? Přibyl mi další notebook (z práce), ke zprovoznění bezdratové sitě jsem se ještě nedostal a kabely jsou všude možně, jen ne spořádaně vedené u zdi pokoje.

    Jediné, čeho se děsím je den, kdy Roastbeef (moje kočka) vleze pod stůl mezi ten bordel a začne z dlouhé chvíle okusovat dráty.
    To pak jistě velmi rychle skončí jako Griswoldovic kočka o vánočních prázdninách...
    8.8.2007 08:40 pj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    pouze napajeci kabel, mam notebook se kterym se presouvam ruzne po byte, na jinym miste pak dsl modem+wifi ap, takze vse ciste a usporadane... :o)
    8.8.2007 10:03 Xaint
    Rozbalit Rozbalit vše vyzkouseny navod, jak se donutit si usporadat kabelaz
    No, panove, chcete reseni jak si udelat dobrou kabelaz, hezky vsechno kryte a obalene, vedene v husich krcich? Poridte si POTKANA! Ja mam dve potkani slecny a uz me nebavilo po roce kupovat kazdych 14 dni nova sluchatrka, kazdy mesic nove repraky a kazdy ch 14 novou klavesku nebyo mys. Vse je krasne zabalene, nikde nic necni, dokonce jsme byl nucen prekonat svou nenavist k bezdratove mysi... ... ty mrsky si ale cesticku stejne najdou, jak skodit :-)
    AsciiWolf avatar 8.8.2007 10:15 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Heh,radši nechtějte vědět,jaký mám já bordel v kabeláži... :))

    mno,pokud rozchodím můj "digitální foťák" za 450kč tak tu hodím foto :)

    Jendа avatar 8.8.2007 10:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    To už nikdo nerozplete. Takže nejdřív síť:

    Koax z UPC do rozbočovače podle frekvencí. Z toho koax do modemu a z modemu UTP do routeru (má uvnitř malý switch). Z routeru 3 UTP: jeden ke mně do PC, druhý vede na stůl a slouží když třeba instaluju nějakou jinou stanici a třetí ke druhému switchi.

    Teď napájení: Modem, router, switch, LCD, počítač.

    A od mého počítače na zadní straně od shora: Napájení, PS/2 na klávesnici, PS/2 (redukce) USB myš, síť, reproduktory v LCD, VGA k LCD. A zepředu: Infraport a sluchátka

    To vše je narváno v méně než metru čtverečním zasypáno prachem (mezi kabely se blbě luxuje, posledně jsem "povytáhl" (takže to nebylo vidět) koaxiál z modemu a pak jsem zkoumal, proč nejde síť.
    8.8.2007 11:25 Tesla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    8.8.2007 11:34 Xaint
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    To by si potkanci smlsli :-) a moje pritelkyne by te prohodila skrz zavrene dvere.
    8.8.2007 11:57 Tesla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    To hej... Mam macku ale tu akble nezaujimaju... A podla mna je to poriadok, bordel u mna vyzera predsa len trochu inac :)
    Pavel Půlpán avatar 8.8.2007 12:30 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Ideal pracovniho prostredi... akorat by s tim asi par mych blizkych nesouhlasilo. :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    8.8.2007 13:05 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Predpokladam, ze mys mas nastavenu na maximalnu citlivost, aby si s nou nemusel prilis hybat :)
    xxx avatar 8.8.2007 18:16 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Je me se taky pod stolem vali trafopajka.
    Please rise for the Futurama theme song.
    e.lisak avatar 8.8.2007 21:16 e.lisak | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Tak takhle vypada jeste slusne uklizene pracoviste :-)
    8.8.2007 23:18 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Dobrej je ten plyšovej medvídek za monitorem... to je integrovaný MPM ?
    Quando omni flunkus moritati
    freshmouse avatar 8.8.2007 23:28 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Nebo ta špinavá stěna vpravo dole.
    9.8.2007 20:25 Majkls
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    No. škoda že nemám fotoaprarát. Taky se pochlubím
    • jedna ústředna USR 1/10
    • 2x pes 6 zásuvek
    • 1x UPS
    • 1x 8miportový swišť
    • k tomu jako bonus hafo UTPček, z nichž některý vedou do ústředny, jiný do switche
    • nějaký ten zvonkáč
    • audio kabely (2ks)
    • 9x napájecí kabel
    Nutno podotknout, že do toho nešahám, protože se neodvážím. Ne snad proto, že bych se nevyznal, ale proto, že mám obavy, že jakmile na něco šáhnu, tak pohnu s kabelem do switche a něco přestane fungovat.
    Není umění napsat 10000 řádků, ale napsat na 10 řádků, co by jiný psal na 1000 řádků.
    11.8.2007 14:12 bk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    To je hnus, velebnosti, jdu blejt.
    pushkin avatar 8.8.2007 12:07 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Asi takhle: už rok se chystám jí rozplést a vytřít pod ní. Ještě jsem se k tomu nedonutil. :-)
    freshmouse avatar 8.8.2007 12:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Tohle není nepořádek, ale FUTURISMUS. :-P
    8.8.2007 13:46 bobbin | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Celkem ti to do té definice Futurismu pasuje.
    Kolik jim za to takhle v kostce v galeriích platí?
    freshmouse avatar 8.8.2007 13:54 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Platí podle toho, jak moc je přesvědčíš, že to, co děláš, je umění. Pro někoho je jedna věc jen neopracovaným šutrem, pro druhého je to symbolistická socha symbolizující roztržitost. :-) Je to jen o umění přesvědčit. :-)
    Zdeněk Molík avatar 8.8.2007 14:01 Zdeněk Molík | skóre: 14 | Znojmo - Oblekovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Stejně to vypadá u mě :)
    Stačí přisunout stůl a kabely se zmáčkou. Tím,že jsou na menší ploše tak to jde méně vidět a vypadá to lépe nežli toto
    9.8.2007 13:15 outtony
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    toto sa mi ako umenie paci viac http://jan.kallo.sk/images/prehladna_kabelaz.jpg
    Limoto avatar 9.8.2007 13:29 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    tak toto je teda umění :-)
    9.8.2007 14:22 Rickcz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Viděl jsem hodně, ale tohle by jsi měl vydat knižně :o) (LOL)
    Dalibor Smolík avatar 10.8.2007 08:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    No, takhle podobně to vypadá za mojí hudební věží, poskládanou z dílů (mimochodem, je to dvacet let starý Pioneer a pořád fachčí :-))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.8.2007 21:06 Ladislav Jancik | skóre: 16 | Červený Kostelec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    no teda tam bych nechtel delat zpravce site !!
    Bolest je jen jiné území a strach, strach je neřest.
    freshmouse avatar 9.8.2007 23:24 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Není síť jako síť. :-D
    8.8.2007 17:04 kabakov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    no u me je to velmi sporadane, jeden kabel pro externi disk, dalsi pro napajeni notebooku a posledni nabijecka na telefon ... jo to u PC, ktery vyuzivaji hlavne rodice, to je jina, tam se nevyzna vubec nikdo. Dokonce jsem tam nedavno nasel i par kabelu co nebyly nikam zapojeny (ani z jedne strany)
    8.8.2007 20:00 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    u me je to podobne...cca pred rokem jsem delal ve dratech poradek a nasel jsem 2 napajeci kabely k pc a jeden kabel jack-jack, nezapojene.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    8.8.2007 21:26 lol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    +1
    8.8.2007 23:20 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Naštěstí mám počítač na stole, takže kromě napájecího kabelu pro LCD všechno visí ve vzduchu...
    Quando omni flunkus moritati
    8.8.2007 23:32 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    ehm ... kdyz jeden oceni moznosti 16ti portoveho switche, tak uz tam prece nemusi mit prehledno, ne? Jedna vec je jak to vypada, druha je, ze to funguje.
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    8.8.2007 23:49 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Pod stolem se kabeláž nevyskytuje, maximálně tak za stolem a vedle stolu. A 6 kabelů se dá rozplést bez jakékoliv námahy. ;-)
    9.8.2007 01:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Nejvýstižnější by byla odpověď "ani nevím, dokud nemusím, radši se tam nedívám" :-)
    vlk avatar 9.8.2007 07:48 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    no, s notebookom pripojenym cez wifi a bezdratovym hlodavcom toho bordelu vela navznikne - jediny napajaci kabel aj rozne pohodeny bude tazko vyzerat ako bordel :)
    a to nevravim ked si zabudnem nabijacku v praci, a fungujem na baterky, ... aka kabelaz? :D
    You don't exist, Go away !
    freaz avatar 9.8.2007 14:05 freaz | skóre: 4 | blog: freaz | Zdiby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Ja to ted uz mam v pohode, protoze jsem se prestehoval, ale predtim to bylo strasne. Taky jsem rozpletanim stravil asi hodinu a obcas jsem mel blizko k tomu abych si uz dosel pro nozky a zachranil jen par kabelu, ale nakonec to dopadlo dobre. Ale jen se bojim za jak dlouho se mi opet vytvori kabelovy dread. ;)
    11.8.2007 13:43 Georgius | skóre: 24 | blog: jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    V kabeláži se vyznám, protože každé léto dělám akci "chalupa", t.j. vezmu počítač, LCD, tiskárnu a podstatné kabely + trafa (=99% těch co jsou pod stolem), kabely smotám do igelitky a vyrazím ...
    Dalibor Smolík avatar 11.8.2007 17:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    Jé, tak to já mám na chalupě kabely, myš a klávesnici náhradní. Přinesu jen počítač a už se zapojuje :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.8.2007 19:30 Georgius | skóre: 24 | blog: jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    a co monitor ;-) ?
    Dalibor Smolík avatar 11.8.2007 22:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kabeláž pod mým pracovním stolem:
    monitor tam mám taky, jeden starší, čtrnáctku. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.