abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 14:22 | Komunita

    Na YouTube je k dispozici videozáznam z včerejšího Czech Open Source Policy Forum 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Fossil (Wikipedie) byl vydán ve verzi 2.24. Jedná se o distribuovaný systém správy verzí propojený se správou chyb, wiki stránek a blogů s integrovaným webovým rozhraním. Vše běží z jednoho jediného spustitelného souboru a uloženo je v SQLite databázi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 124. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu. Vypíchnout lze Spořič paměti (Memory Saver) automaticky hibernující karty, které nebyly nějakou dobu používány nebo vylepšené Odběry (Feed Reader).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.4. 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    24.4. 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.4. 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (73%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 763 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    freshmouse avatar 4.3.2007 16:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Dej tomu jiné jméno.
    4.3.2007 16:25 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    +1
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    Luk avatar 4.3.2007 16:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Třeba H...nci :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Václav 4.3.2007 16:58 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Loool :) Ale to by chtělo ještě fotku.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Luk avatar 4.3.2007 17:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Třeba tady ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.3.2007 00:26 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Já bych to pojmenoval Lolánci a nechal bych tam pobihat tuxe (plyšovýho) :D
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    Vaclav Lesek avatar 5.3.2007 08:20 Vaclav Lesek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Díky za ranní smích :-D :-D
    kozzi avatar 4.3.2007 16:15 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Popravde receno Bulanky jsem mel rad a v linuxu mi neco takoveho chybelo a premyslel jsem ze si neco takoveho taky sbastlim, ale koukam ze to necham na tobe. Jinak drzim ti palce at to dokoncis. Jinak pokud by jsi hledal beta testera tak vis nakoho se obratit ;-)
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    4.3.2007 18:05 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Pekne. Nenechte se strhnout okolim a zustante u C :-) Jeste dodelat umirani Bulanku, a uz to pujde i hrat :-)

    Jen drobna rada pro priste: Kdyz clovek pise nejaky svobodny software, je moudre pouzivat anglicke nazvy funkci, promennych a komentare - kdyz pouzivame svuj rodny jazyk, prichazime o spoustu potencialnich vyvojaru, kteri by nam jinak treba s kodem pomohli.

    Ja uz, od te doby co jsem videla kod komentovany korejsky, pisu anglicky i tak jednoucelove a nerecyklovatelne programy, jako jsou zapoctaky :-)

    (A v tom kodu se hrabu, abych si vylepsila ovladani (nemam numerickou klavesnici), ne protoze bych mela v planu hned do nej ryt :-))
    ^D
    4.3.2007 23:17 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Ja uz, od te doby co jsem videla kod komentovany korejsky, pisu anglicky i tak jednoucelove a nerecyklovatelne programy, jako jsou zapoctaky
    Závidím, já viděl jen kód s komentáři ve Francouzštině a s jejich překladem mi pomohla kamarádka. :-)
    xvasek avatar 5.3.2007 00:07 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Já teď ujíždím na německém ERP. Na to, že to má být komplet přeložené, už jsem si pěkně prosfištěl německá slovíčka. :-)
    oroborus avatar 5.3.2007 17:06 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    >Jeste dodelat umirani Bulanku, a uz to pujde i hrat
    Zomieranie som prave teraz dorobil [verzia 0.01], este by to chcelo "tabulku vitazov"
    bulanci verzia 0.01 [1.3 MB]
    David Watzke avatar 5.3.2007 19:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Super :-)

    Btw: křížek, kterej se objeví po zabití, by měl být IMHO průchodnej...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    oroborus avatar 5.3.2007 19:45 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    >Btw: křížek, kterej se objeví po zabití, by měl být IMHO průchodnej...
    
    v subore interface.c
    funkcia int koliziaBulancov(bulanec *p,int px,int py)
    riadok 225 obsahuje :
    if(p!=armadaBulancov[i])
    zmen na :
    if(p!=armadaBulancov[i] || armadaBulancov[i]->mrtvy==0)
    
    v programe je mala chyba:
    ked je bulanec mrtvy a stlaci sa nejaka klavesa namiesto
    mrtveho bulanca sa pohne kriz.
    
    oprava:
    
    v subore interface.c
    funkcia void klavesaAkcia(bulanec *p,int s)
    riadok cca 413 obsahuje :
    obsahuje :
    #endif
    if(s!=STREL && p->otoceny != s)
    
    pomedzi tie dva riadky dajte toto :
    if(p->mrtvy!=0)return;
    
    bude to vyzerat takto:
    #endif
    if(p->mrtvy!=0)return;
    if(s!=STREL && p->otoceny != s)
    
    program potom prekompilujte pomocou "make"
    
    BTW: v blizkej buducnosti dam na to patch
    
    David Watzke avatar 5.3.2007 20:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    V adresáři s bulánky:
    ( wget -qO- http://rafb.net/p/7brcqU28.txt ; echo ) | patch -p1
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 5.3.2007 20:14 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    No, kříž se po smrti nehejbe, ale průchodnej pořád není...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    oroborus avatar 5.3.2007 20:31 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    oops, to bola teda chyba.
    
    Najskor som tam dal :
    if(p!=armadaBulancov[i] && armadaBulancov[i]->mrtvy==0)
    
    potom som zafilozofoval/zazmetkoval a nahradil som to :
    if(p!=armadaBulancov[i] || armadaBulancov[i]->mrtvy==0)
    
    a pri poslednom skusani som zabudol co som chcel dosiahnut.
    
    zhrniem to :
    
    namiesto :
    if(p!=armadaBulancov[i] || armadaBulancov[i]->mrtvy==0)
    ma byt
    
    if(p!=armadaBulancov[i] && armadaBulancov[i]->mrtvy==0)
    
    ludsky povedane :
    ak bulanec s ktorym zistujem koliziu nie som ja a sucastne bulanec nie je
    mrtvy tak zistuj ci sme v zajomnej kolizii, tym sa mrtvy bulanci ignoruju.
    
    PS: kriz == bulanec 
    
    PS2:
    diky za patche, zrejem som lenivy robit patche a radsej 
    pracne pisem ako upravit zdrojak. :)
    
    8.3.2007 18:13 botanicus | blog: Botanicusovi povzdechy | Prachatice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Ale no tak, Aničko, jako bys nevěděla, že co je objektové, to je hezké ;)

    botanicus = RubyProgrammer.new
    ... mam chut na jablicka ;)
    Filip Dominec avatar 4.3.2007 18:17 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Určitě by bylo hezké a snad i proveditelné, kdyby bulánčí arény byly normální obrázky SVG. To by umožňovalo tvorbu velkého množství nejrůznějších vlastních arén a myslím, že by to oproti současným bulánkům bylo velké +.

    Nešlo by kontaktovat současné vývojáře Bulánků, nejen co do spolupráce a zkušeností, tak i ohledně licence na název?
    5.3.2007 13:48 Jiri Bajer | skóre: 34 | blog: Sarimuv koutek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    http://cz.sleepteam.com/spoluprace.html
    4.3.2007 18:39 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Nezkoušel někdo ty originální bulánky rozchodit pod wine?
    kozzi avatar 4.3.2007 19:03 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    zkousel ale neuspel
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kozzi avatar 4.3.2007 19:03 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    zkousel ale neuspel
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    4.3.2007 19:12 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    :-D
    4.3.2007 19:42 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Trošku jsem si pohrál v Gimpu. Zabalený adresář image je zde.
    kozzi avatar 4.3.2007 19:59 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    husty
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    oroborus avatar 4.3.2007 20:38 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    >Trošku jsem si pohrál v Gimpu. Zabalený adresář image je zde

    Velmi _ti_ _pekne_ _dakujem_ Paci sa mi, ze si zachoval velkosti obrazkov.
    4.3.2007 20:44 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    No jinak by se to bez úpravy LEVEL1 chovalo asi dost divně. :)
    oroborus avatar 4.3.2007 21:19 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Moju stranku pre nemoznost uploadovania (problem servera)
    nemozem uploadovat (ale stahovat sa da).
    
    tak tu je navod :
    
    obsah suboru data/LEVEL1 zmente na :
    SETPLOCHA TRAVA.PNG
    ADD -1 -1 175 87 30 30 1 KLOBUK.PNG
    ADD 50 150 173 35 40 140 0 STOPKA.PNG
    ADD 420 170 125 100 380 130 1 KRIK.PNG
    ADD 170 290 116 31 150 280 0 DREVO.PNG
    
    v subore interface.c :
    riadok 243 obsahuje :
    if(koliziaObdlznikov(x,y,w,h,teraz->x,teraz->y,teraz->w,teraz->h)==1)return 1;
    zmente na :
    if(teraz->x!=-1 && koliziaObdlznikov(x,y,w,h,teraz->x,teraz->y,teraz->w,teraz->h)==1)return 1;
    
    riadok 312 obsahuje :
    if(terazStrela->x > terazPrekazka->x && terazStrela->x <terazPrekazka->x+terazPrekazka->w &&
    zmente na :
    if(terazPrekazka->x!=-1 && terazStrela->x > terazPrekazka->x && terazStrela->x <terazPrekazka->x+terazPrekazka->w &&
    
    v subore strela.h
    
    riadky 6 a 7 obsahuju
    #define STRELA_SIZE_X 2
    #define STRELA_SIZE_Y 2
    zmente na
    #define STRELA_SIZE_X 5
    #define STRELA_SIZE_Y 5
    
    PS:
    
    >Btw, pochopil jsem ty level soubory správně?
    ADD X Y W H N F
    X - suranica neprehladnej oblasti X
    Y - suranica neprehladnej oblasti Y
    W - sirka neprehladnej oblasti
    H - vyska neprehladnej oblasti
    N - vrstva (najskor sa zobrazi vrstva 0 potom bulanci a nakoniec vrstva 1)
    F - subor
    
    ano viem hodil by sa patch
     
    
    4.3.2007 21:08 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt

    Btw, pochopil jsem ty level soubory správně?

    ADD <X souřadnice neprůchodné oblasti> <Y souřadnice neprůchodné oblasti> <šířka neprůchodné oblasti> <výška neprůchodné oblasti> <X souřadnice obrázku> <Y souřadnice obrázku> soubor
    oroborus avatar 4.3.2007 21:23 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Hups, zabudol som par parametrov.
    
    >Btw, pochopil jsem ty level soubory správně?
    
    ADD X Y W H X_IMG Y_IMG N F
    
    X - suranica neprehladnej oblasti X
    Y - suranica neprehladnej oblasti Y
    
    W - sirka neprehladnej oblasti
    H - vyska neprehladnej oblasti
    
    X_IMG - suradnice obrazka X
    Y_IMG - suradnice obrazka Y
    
    N - vrstva (najskor sa zobrazi vrstva 0 potom bulanci a nakoniec vrstva 1)
    
    F - subor
    
    4.3.2007 21:29 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Jo jo, zapomněl jsem na tu vrstvu. :)
    kozzi avatar 4.3.2007 20:59 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Uplne jsem si ted vzpomel na sva leta prozita na zakladni skole. Temkrat jsem napsal neco podobneho ale jako postavicky jsem pouzival vojaky, s grafikou mi pomahal jeden spoluzak. Dospelo to do docela slusne faze podobne te tve jen o kousek dal(hlavne v oblasti interakce). No skoda ze jsem si ten kot nikam neulozil, jen tak po porovnani. Bylo to psano v MS Visual Basic :-).
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Jan Drábek avatar 4.3.2007 21:02 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Zrovna na to taky myslím, teď honem překompilovat directfb (ten se mi kousne hned při načítání), abych mohl pomoct.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    4.3.2007 21:39 Rezza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    A jak to vypada s tim skoro ofic. portem origos Bulanku co se tu nedavno resil?
    4.3.2007 22:19 shady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    v tej povodnej grafike sa mi paci to drevo :P a ta nova je uzasna :)

    oroborus - aj tu mas tu fotku? :\\\\
    xsubway avatar 5.3.2007 14:23 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Nezapomen dat odkaz na hru na happypenguin.org a soubory s projektem napr. na sourceforge.net ;-)
    5.3.2007 17:51 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Zmenšil jsem archiv s grafikou na zhruba poloviční velikost, adresa zůstává stejná.
    oroborus avatar 5.3.2007 18:11 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    >Zmenšil jsem archiv s grafikou na zhruba poloviční velikost, adresa zůstává stejná.
    Diky - uz som to pridal do novsej verzie [0.01.01]
    BTW: namiesto "TRAVA.PNG" som pouzil "TRAVA.JPG" a upravil som subor "LEVEL1"
    
    5.3.2007 19:24 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    To jsem zkoušel taky, ale hře se to nějak nelíbilo a pozadí bylo černý.
    oroborus avatar 5.3.2007 19:50 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    >To jsem zkoušel taky, ale hře se to nějak nelíbilo a pozadí bylo černý.
    Ked si skusal TRAVA.JPG asi si zabudol zmenit subor ./data/LEVEL1
    z SETPLOCHA TRAVA.PNG
    na SETPLOCHA TRAVA.JPG
    
    5.3.2007 20:09 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Ne, změnil jsem to.
    helb@woodpecker /tmp/bulanci $ ./bulanci
    Unsupported image format
    
    Asi se tomu prostě nelíbil ten JPEG.
    oroborus avatar 5.3.2007 20:34 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Hmm, radej budem do buducna pouzivat _iba_ _png_ _format_
    
    >Ked si skusal TRAVA.JPG asi si zabudol zmenit subor ./data/LEVEL1
    >z SETPLOCHA TRAVA.PNG
    >na SETPLOCHA TRAVA.JPG
    
    ked som pisal tento prispevok, zabudol som na to, ze
    som sa o zmene ./data/LEVEL1 zmienoval vyssie a ty si svojim
    prispevkom myslel aj tieto zmeny, _sorry_ .
    
    oroborus avatar 6.3.2007 17:10 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Uz som to opravil,  vsetky obrazky su vo formate PNG
    bulanci_0.02.tar.bz2
    
    5.3.2007 19:19 guns | skóre: 4 | blog: marian | Nitra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    mas moju psychicku podporu , daj vediet ked bude nieco nove :)
    nocturne e moll, ballade F major, ...
    Přemek Vyhnal avatar 7.3.2007 19:02 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Brouci:

    1) kdyz prijdu uplne k druhymu bulankovi (nezustane mezi nima mezera - tak blizko nejde prijit vzdy (?)) a vystrelim tak to tomu co by mel umrit nevadi a strela proleti pod nim

    2) jde odejit z mapy (za okraj) a vypise to
    X Error of failed request:  BadValue (integer parameter out of range for operation)
    Major opcode of failed request:  148 (MIT-SHM)
    Minor opcode of failed request:  3 (X_ShmPutImage)
    Value in failed request:  0x1e1
    Serial number of failed request:  5899
    Current serial number in output stream:  5900
    Jinak je to super a fandim ti .-) Planuje se hra po siti?
    NO RAPTORS!
    oroborus avatar 7.3.2007 21:59 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Diky za informacie o chybach.
    
    1)to, ze sa vzdy nemozes priblizit na taku malu vzdialenost je dane tym,
    ze sa suradnice bulancov vyberaju nahodne a potom sa od suradnic pri pohybe pricituje
    a odcituje konstanta 4
    
    Chyba bola v tom, ze streli sa najkor pohli a _potom_ sa kontroloval zasah,
    teraz sa kontroluje zasah ned ako sa streli vytvoria.
    
    2)Tato chyba nastava, vtedy ked chcem prepisat tie casti obrazovky,
    ktore su mino rozmerov okna. Tieto prepisy som kontroloval ale pri Y>WINDOW_SIZE_Y
    mi to nejak uslo. Opravil som aj chybu "ujdenia z obrazovky".
    
    
    Tieto dve chyby som, uz opravil, ale mojmu www poskytovatelovi zase
    vypadol upload, takze novu verziu nemozem zverejnit.
    
    
    >Planuje se hra po siti?
    Ano planujem, ale prvy experimentalny pokus sa skoncil neuspechom - hra trhala.
    (zombie siet.c a siet.h)
    
    7.3.2007 22:55 Krakonoš | skóre: 17 | Nová Ves v Horách
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Nevim jestli se to nekomu povedlo, ale prave se mi objevil bulanek uprostred muchomurky :D

    Navrhuji proto pri vkladani bulanka do mapy overovat, zda ho nahodou nechci vlozit do nepruchodne oblasti, pripadne vygenerovat nove umisteni,.. :-)

    Doufam, ze nemam nejakou zastaralou verzi,...Az budu mit cas, tak se na to kouknu a treba prispeju troskou kodu :-)
    oroborus avatar 7.3.2007 23:17 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Diky za info o tejto chybe.
    O tejto chybe uz viem (men sa to podarilo niekolkokrat), ale zabudol
    som ju napisat v mojom predchadzajucom prispevku.
    Zajtra ju planujem opravit, ta chyba tam je od prvej verzie (0.01) :(
    BTW: pre zaujamvost, ta chyba sa nachadza vo funkcii "koliziaObdlznikov"
    
    BTW2: dakujem, ze ma informujete o chybach.
    
    
    7.3.2007 23:23 Krakonoš | skóre: 17 | Nová Ves v Horách
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Ok,..jenom tak,.nebylo by lepší udělat nějakej SVN repozitář? ;-)...Rád bych pomohl, ale příjde mi to dosti zmatečné ve stavu jako je to teď :-)...Myslím tím diskuzi :-)
    oroborus avatar 7.3.2007 23:45 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Co sa tyka kolizii :
    
    funkciu "koliziaObdlznikov" najdete vo verzii 0.01 a 0.01.01 v subore interface.c
    vo verzii 0.02 v subore hraSa.c
    
    vyzera takto:
     
    int koliziaObdlznikov(int x1,int y1,int w1,int h1,int x2,int y2,int w2,int h2)
    {
    	if(x1+w1>=x2 && x1+w1<=x2+w2 && y1+h1>=y2 && y1+h1<=y2+h2)return 1;
    	if(x1>=x2 && x1<=x2+w2 && y1+h1>=y2 && y1+h1<=y2+h2)return 1;
    	if(x1+w1>=x2 && x1+w1<=x2+w2 && y1>=y2 && y1<=y2+h2)return 1;
    	if(x1>=x2 && x1<=x2+w2 && y1>=y2 && y1<=y2+h2)return 1;
    
    	if(x2+w2>=x1 && x2+w2<=x1+w1 && y2+h2>=y1 && y2+h2<=y1+h1)return 1;
    	if(x2>=x1 && x2<=x1+w1 && y2+h2>=y1 && y2+h2<=y1+h1)return 1;
    	if(x2+w2>=x1 && x2+w2<=x1+w1 && y2>=y1 && y2<=y1+h1)return 1;
    	if(x2>=x1 && x2<=x1+w1 && y2>=y1 && y2<=y1+h1)return 1;
    
    	return 0;
    }
    
    nahradte ju :
    
    int koliziaObdlznikov(int x1,int y1,int w1,int h1,int x2,int y2,int w2,int h2)
    {
    	return (x1<x2+w2 && x2<x1+w1 && y1<y2+h2 & y2<y1+h1);
    }
    
    (podstivo som to opisal z knihy "vyvoj hier v jazyku Java")
    Moji bulanci su robeny v C, tu je citat z tej knihy :
    "Tato kniha vlastne ani neni o vytvareni javovskych her - ve skutecnosti je
    o tvorbe her, ktere su nahodou napsane v Jave"
    
    Tuto opravu berte _prosim_ _z_ _rezervou_ je 23:44 a ja som spravnost tejto
    one-line funkcie zistoval na zaklade pozorovania diskety a CD-obalu :)
    
    >Ok,..jenom tak,.nebylo by lepší udělat nějakej SVN repozitář?
    hmm, ked z programu vychytam / _vychytame_ vsetky "detske chroby" planujem
    dat to na tuxportal
    maju tam hosting open-source (neviem ci sa ma dat medzi open-source pomlcka)
    mozno tam casom pribudne aj sprava verzi CVS / SVN / hocico_ine
    
    7.3.2007 23:51 Krakonoš | skóre: 17 | Nová Ves v Horách
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Co takhle:

    http://opensvn.csie.org/

    pokud vim, lze vytvorit volny repozitar,...Manualni patchovani je opravdu nevyhovujici, kdyz to za nas neco muze udelat :-)
    oroborus avatar 7.3.2007 23:55 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    opps
    
    namiesto
    
    int koliziaObdlznikov(int x1,int y1,int w1,int h1,int x2,int y2,int w2,int h2)
    {
    	return (x1<x2+w2 && x2<x1+w1 && y1<y2+h2 & y2<y1+h1);
    }
    
    ma byt :
    
    int koliziaObdlznikov(int x1,int y1,int w1,int h1,int x2,int y2,int w2,int h2)
    {
    	return (x1<x2+w2 && x2<x1+w1 && y1<y2+h2 && y2<y1+h1);
    }
    
    BTW:
    Keby chce niekto so mno prebrat nieco ohladom Bulancov
    som na jabbery Oroborus@Jabbim.sk
    
    7.3.2007 23:57 Krakonoš | skóre: 17 | Nová Ves v Horách
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    A ja jsem si rikal, proc to tam je, zda to neni nejaka specialni finta :-)
    oroborus avatar 8.3.2007 14:38 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Upload naskocil, nova verzia je uz dostupna : Bulanci 0.03
    PS: clanok v blogu pouzivam ako nastenku.
    8.3.2007 18:18 botanicus | blog: Botanicusovi povzdechy | Prachatice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Fakt dobry, super prace :) Tesim se, az to bude hotovejsi a nejlepe dostupny jako balicky (hlavne pro Arch ;) )
    ... mam chut na jablicka ;)
    8.3.2007 20:44 Krakonoš | skóre: 17 | Nová Ves v Horách
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Hlavne at je bezici kod :-)
    Martin Stiborský avatar 15.3.2007 00:14 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    RSS čtečka mi hlásí tuxánky v AURu :) by Paces .. děkujeme :)
    Kvík ..
    8.3.2007 23:39 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt

    Vytvořil jsem SVN repozitář.

    Pokud se někdo chce podílet na vývoji, nechť mě kontaktuje na helb@jabber.cz.

    9.3.2007 02:33 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt

    Zdravím,
    trošku jsme zapracovali a zde je výsledek: menu a hra. Změny nejsou jen v grafice, ale i v kódu. Také se po menších problémech povedla kompilace na win32.

    O názvu ještě není rozhodnuto, za každý návrh budeme moc rádi.

    oroborus avatar 9.3.2007 13:11 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Pozrel som, Super!
    Vsetko som to sklbil, este nie su vychtane vsetky chyby preto to davam ako 0.03.9
    bulanci_0.03.9.tar.bz2
    Nedal som to do SVN, az ked sa to odladi, vydame to ako 0.04
    oroborus avatar 9.3.2007 18:04 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Mame tu verziu 0.04
    dakujem ludom, ktori mali so mnou strpenie pri uploade na _tuto_ _verziu_ :
    stahujte z repozitraov SVN svn co http://opensvn.csie.org/linbulanci/
    10.3.2007 02:39 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Začal jsem pracovat na druhém levelu. Vývoj hry jde také docela slušně dopředu. :)
    11.3.2007 18:27 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Osobně bych se spíše zaměřil na samotnou grafiku, animaci a vůbec hratelnost - jednotlivé levely bych pak už bral jako třešničky na dortu. ;-)
    Kryptoměny a bločenka.
    12.3.2007 01:46 Pačes | skóre: 3 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Ahoj,

    já bych jen rád dodal, že nejaktuálnější dění co se týče vývoje LinBulánků, je možné sledovat v systému CIA, konkrétně na tomto odkazu.

    Shrnutí aktuálního stavu hry:
     - funkční menu s možností zadání vlastních jmen bulánků
     - pohyb po mapě, sbírání zbraní, vyřešené kolize
     - střelba, počítání skóre, zápis do tabulky nejlepších hráčů po skončení zápasu
     - dva vytvořené, jeden hratelný level
     - funkční zvukový systém (SDL_mixer), zvuky při střelbě, sebrání věci, výbuchu miny a smrti
    
    Pokud jsem na něco zapomněl, budu rád, když mě zbytek týmu doplní. Mám radost, že spolupráce mezi vývojáři problíhá relativně bez problémů a vývoj hry jde skutečně dopředu.

    Na závěr -- kdyby někoho napadl nějaký originálnější název pro hru, neváhejte se o vaše návrhy podělit.
    12.3.2007 16:19 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Já bych navrhoval název Lulánci... :)))

    Jinak musím říct, že je to nadějný projekt, který vypadá velmi pěkně. Kdybych uměl programovat, určitě bych pomohl...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    12.3.2007 16:33 Pačes | skóre: 3 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    O tom názvu se uvažovalo, ale nějak se mi/nám to nezdá... A působí to dosti neoriginálně. :-)
    12.3.2007 18:02 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt

    Taky se mi ten název moc nezdá, ale nic lepšího mě nenapadá. Jo a kdyby mi někdo chtěl třeba připomenout heslo k č. 9984, byl bych moc vděčný. Možnost poslání hesla e-mailem mi je k ničemu, tu doménu mi vyfoukli. :(

    12.3.2007 18:20 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Je divný, ale nic mě nenapadlo. Taky se může udělat název, který by nijak neupozorňoval, že se jedná o klon Bulánků, tj že by neměl v názvu pozůstatek slova bulánci. Ale i tak mě žádný název nenapadá... :-/
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    12.3.2007 18:59 Pačes | skóre: 3 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Právě něco v tomhle smyslu jsem myslel, že by někoho mohlo napadnout. Ale těžko říct, ono je vymýšlení originálních názvů těžší, než se může zdát. :-)
    12.3.2007 19:50 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    a co Tuxánci? :D
    Metal smajdalfe, METAL!
    12.3.2007 21:38 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    To není špatný. Místo polštářů by byl tučňák. Nebo by mohli bojovat proti sobě distribuce. Kulaté logo Ubuntu proti SUSE ještěrce... :)))
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    12.3.2007 21:58 Pačes | skóre: 3 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Mně osobně by se ten název docela i líbil. Kromě toho, už byly i nějaké návrhy, že místo polštářů budou bojovat Tuxové, takže proč ne...

    Musí se ale ještě vyjádřit zbytek týmu, jestli by tento přijali jako nový název. Snad to vyjde. :-)
    oroborus avatar 12.3.2007 22:02 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Mne sa tiez paci nazov "Tuxánci"
    Len neviem, ci by Helb dodal grafiku tucniakov.
    12.3.2007 22:57 Pačes | skóre: 3 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Nedovolím si odpovědět za něj, ale aspoň dle mého názoru ji dodá. Ať by tam byli tučňáci, jiná zvířata, polštáře nebo cokoliv jiného, stejně by grafiku dodal pravděpodobně Helb. Takže to zkrátka asi padne na tučňáky.
    13.3.2007 06:00 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Ty už to víš, ale pro ostatní - tučňáci budou (vlastně už jsem cosi lehce tučňákoidního v noci commitnul).
    12.3.2007 23:30 Pačes | skóre: 3 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Tak ještě jedna důležitá informace. Ode dneška máme pro náš projekt také IRC kanál. Jedná se o #tuxanci @ irc.freenode.net a vítáni jsou nejen vývojáři (Kraki a Dušane, vy jste tam důležití :-)), ale i všichni, kteří se o projekt nějak zajímají.

    Kromě běžné diskuse o LinBuláncích, tedy už Tuxáncích, jsou k dispozici v reálném čase také commity do SVN repozitáře, takže budete čerstvě informováni o změnách. :-)
    14.3.2007 21:28 Pačes | skóre: 3 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bulanci, moj domaci projekt
    Sice to vypadá, že už tu jsem sám, ale kdyby náhodou, tak dodám novou homepage Tuxánků, aktuálně se nachází zde. Je jednoduchá, ale snad se bude líbit. :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.