abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    včera 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevily v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    19.5. 23:22 | Zajímavý software

    Microsoft představil open source textový editor Edit bežící v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    19.5. 22:22 | Zajímavý software

    V Seattlu a také online probíhá konference Microsoft Build 2025. Microsoft představuje své novinky. Windows Subsystem for Linux je nově open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.5. 13:11 | Zajímavý článek

    Z příspěvku Turris Sentinel – co přinesl rok 2024 na blogu CZ.NIC: "Za poslední rok (únor 2024 – únor 2025) jsme zachytili 8,3 miliardy incidentů a to z 232 zemí a z jejich závislých území. Tyto útoky přišly od 6,2 milionu útočníků (respektive unikátních adres). SMTP minipot je stále nejlákavější pastí, zhruba 79 % útoků bylo směřováno na tento minipot, 16 % útoků směřovalo na minipot Telnet, 3 % útoků směřovaly na minipot HTTP a 2 % na minipot FTP. Dále jsme zaznamenali 3,2 milionu unikátních hesel a 318 tisíc unikátních loginů, které útočníci zkoušeli."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    19.5. 12:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 3.0.4 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.5. 12:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.4 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 136. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (60%)
     (23%)
     (9%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (6%)
    Celkem 47 hlasů
     Komentářů: 5, poslední včera 20:57
    Rozcestník

    Proč pořád hádky?

    5.7.2007 22:01

    Nemůžu pochopit jednu věc. Proč se mezi Linuxákama objevují neustále rozpory, které prostředí je lepší. Jedni říkají, že KDE má moc voleb a nevyznají se v nich. Druzí, že GNOME má málo voleb a musí si je nastavovat v konfigurácích. Poté většinou nastane FLAME, co je lepší, co se má používat, jak ti druzí mohou používat něco jiného, atd...

    A není to jen prostředí, ale například i samotná distribuce. Proč někomu nadávat, posmívat se, vždyť je to jeho volba a jemu zřejmě vyhovuje. Ať si, kdo chce, používá, co chce. Od toho přece ony distribuce jsou...

    Není snad jednou z výhod Linuxu svoboda? Proč by někdo nemohl používat něco jiného, co vám zrovna nesedí? Velká výhoda Linuxu je právě ta svoboda výběru, proto bychom si ji měli užívat a né ji hatit...

           

    Hodnocení: 58 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    5.7.2007 22:05 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Tak si představ jak by vypadala diskuse o stovce příspěvků z nichž každý by zněl ,ano, souhlasím` a uvidíš jaká je to ptákovina.
    5.7.2007 22:32 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    a to este ntusia, ze GNOME aj KDE stoji za hovno :P

    tak
    kyknos avatar 5.7.2007 23:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Nejhorsí je ale Bratislava :P
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    7.7.2007 10:50 KaiSVK | blog: kaiov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    wtf ??
    Changing mental contexts from one task to another wastes a lot of time. /Aaron Griffin/
    5.7.2007 23:15 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Nejlepší je stejně SAM Linux a Xfce :-)
    Václav 5.7.2007 23:35 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    No FUJ! ArchLinux a WMII je nejlepší kombinace, to ví i malé děcko :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    5.7.2007 23:39 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Je to váš názor a elegantně nad tím mávám rukou, jelikož sám vím, že blouzníte - gentoo a fluxbox FOREVER :D...
    Baník pyčo!
    5.7.2007 23:41 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Ale arch používám na dvou strojích, gentoo jenom na jednom..
    Baník pyčo!
    freshmouse avatar 5.7.2007 23:41 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Plácáš z hladu, nejlepší je přeci Ubuntu s GNOME! A to říkám jako nefalšovanej Ubuntu uřvanec (c)(tm)(r)(sp1)(sp2)!
    Dalibor Smolík avatar 8.7.2007 23:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Přesně tak. Také tvrdím, že nejlepší je Debian :-D
    Howgh!
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jardík avatar 6.7.2007 00:54 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Linux svobodný není. Tedy né tak úplně. Nemůžu si vzít zdrojáky a udělat si z toho nový uzavřený systém. Také si nemohu zvolit jinou adresářovou strukturu, než tu, kterou mi dává balíčkovací systém. A i kdybych žádný nepoužil a nainstaloval LFS, tak každý software, který nějak pracuje se zařízeními, má pevně daný adresář /dev/. Proč není např. nějaký syscall pro zjištění adresáře se zařízeními a nedá se nastavit? Ve Windows jde také nastavit, že chci systém v Disk:\Widle místo Disk:\Windows.
    Věřím v jednoho Boha.
    6.7.2007 01:06 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Protože by to byla naprostá kravina a úplně k ničemu?
    kyknos avatar 6.7.2007 01:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Co to je za FUD?

    Co má uzavření systému společného se svobodou? Linux je svobodný právě proto, že to nejde.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    frEon avatar 6.7.2007 02:28 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    ano je to stejne jako s demokracii, nekdy je nutne nesvobodnym zpusobem svobodu udrzet
    Talking about music is like dancing to architecture.
    6.7.2007 11:22 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    V okamziku, kdy se svobodu snazime udrzet nesvobodnym zpusobem, tak si tu svobodu nezaslouzime.
    pdp7 avatar 6.7.2007 13:31 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    6.7.2007 17:42 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    V okamziku, kdy se svobodu snazime udrzet nesvobodnym zpusobem, tak si tu svobodu nezaslouzime.
    Ta prohnila demokracie nas nuti jezdit na zelenou a ne na cervenou! kde je svoboda?!! proc si nemuzu vybrat barvu jakou chci? pryc s demokracii...HOAAAA!

    OMG! v takovychto diskusich by me uz ani neprekvapilo, kdyby tohle vzal nekdo vazne.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    pdp7 avatar 7.7.2007 12:42 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Tenhle komentar je BOMBA!!! :-D:-D
    Dalibor Smolík avatar 8.7.2007 23:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Jj, je vidět, že je okurková sezóna :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.7.2007 10:11 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Coze? Jde to. Ak si to sam naprogramujes, neni problem. Ale bude to tolko roboty, ze sa nato urcite vy*eres :))
    6.7.2007 14:21 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    "Proč není např. nějaký syscall pro zjištění adresáře se zařízeními"
    grep udev /etc/mtab | cut -f 2 -d " "

    ?
    6.7.2007 14:54 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?

    No... jen za předpokladu, že cílová mašina používá udev.

    Spíš bych jako odpověď uvedl... Protože to není v Posixu a pokud by to programátoři aplikací na Linuxu začali používat tak by to zbytečně snižovalo portabilitu aplikací napříč unixy v nichž taková funkce není.

    6.7.2007 15:14 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Linux svobodný není. Tedy né tak úplně. ... Také si nemohu zvolit jinou adresářovou strukturu, než tu, kterou mi dává balíčkovací systém.

    Tve chapani svobody je ponekud zvlastni. Za svobodne je obvykle povazovano to, ze clovek smi delat vse, co jde delat (a nezasahuje to do svobod ostatnich). To, ze nemam schopnost levitovat silou vule neni omezeni me svobody, ale pokud bych tu schopnost mel a zakon me to zakazoval, tak by to omezeni svobody bylo. Z tohoto hlediska je ten priklad s adresarovou strukturou zcela zcestny - Unixovy software proste neni navrzen s ohledem na zmenu jednotlivych cest, tudiz to ten software neumi a tedy to nelze povazovat za omezeni svobody (coz by bylo v pripade, kdyby to ten software umel, ale neco (treba licence) by zakazovalo to pouzit).
    6.7.2007 15:21 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Prvni odstavec byla citace predchoziho prispevku, zapomel jsem ji oznacit.
    6.7.2007 16:46 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Máte k tomu zdrojáky, takže můžete změnit adresář či kompletní chování /dev. V tom je ta svoboda. Nebudete dokonce ani první, specializovaná jádra pro specializovaný HW (setup boxy např) se skutečně takto tweakují. Navím mám dojem, že to nastavit lze, je na to parametr jádra při startu (bez záruky) plus by se musela upravit konfigurace UDEVu. Disk:\Windows obsahuje seznam zařízení? teda nejsem Win expert, ale tohle je nějaký zmatečný ne? Ve Windows vůbec seznam zařízení jako souborová struktura není.
    Jardík avatar 8.7.2007 19:07 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Disk:\Windows obsahuje seznam zařízení?
    Tohle jsem nikdy netvrdil. Psal jsem, že lze změnit instalační adresář Windows z Disk:\Windows na Disk:\janevimco.
    Věřím v jednoho Boha.
    8.7.2007 12:32 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Dobrej pokus o propagandu. Linux není úplně svobodný, to Widle jsou svobodnější než Linux. K Widlím samozřejmě máte zdrojáky a můžete je dokonce použít ve vlastním uzavřeném produktu. Ano, ano.

    svoboda != svévole (už mi fakt vadí, kolik lidí to chápe jako = )
    Václav 6.7.2007 01:09 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Ten příklad s Windows je úplně zcestný... jde tam třeba nastavit i vnitřek adresáře windows? Co třeba když chci mít system32 v C:\system ?

    V Linuxu jsou ty cesty nastavitelné naopak velmi dobře, viz třeba gobo linux
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 6.7.2007 01:10 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    To měla být reakce na post nade mnou :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jardík avatar 6.7.2007 11:59 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Není pravda. Gobo tam má skryté symlinky (pomocí kernel patche a userspace programu). Nebýt těch symlinků, tak to ani nefunguje, protože většina programů a skriptů třeba hojně používá /dev/null, glibc zapisuje do /dev/shm. Některé cesty jsou prostě pevně nastaveny ve zdrojácích.
    Věřím v jednoho Boha.
    6.7.2007 13:55 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Je to free software, napiš patche.
    6.7.2007 15:06 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Minimalne pritomnost /dev/null je pozadovana dokumentem 'Single UNIX specification', tudiz by tento soubor mel byt na kazdem UNIXu.
    6.7.2007 16:50 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    jeee Gobo! ono to ještě existuje? Mě tehdy ta jejich myšlenka nepřišla zase tak praštěná. Pokud se snaží vyhovět standardům (POSIX, FreeDesktop, LSB), berou svůj přístup jen jako netradiční neortodoxní IMPLEMENTACI stávajících standardů, tak mají moji plnou podporu!
    6.7.2007 08:14 guns | skóre: 4 | blog: marian | Nitra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Som rad, ze je tolko distribucii... Kazde distro sa sprava na mojom hardware inak , takze som si vlastne nasiel to, s ktorym moj komp nema problem a zostal som pri nom
    nocturne e moll, ballade F major, ...
    Marián Kyral avatar 6.7.2007 08:17 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Většinou se to zvrhne na diskuzi KDE vs. gtk+ file dialog.

    Pokud používám aplikace psané jen v jednom toolkitu, tak nemám problém, ale když jako uživatel KDE potřebuji Gimp (pod KDE zatím nic srovnatelného není) tak narazím na file fialog který vypadá a ovládá se úplně jinak než jsem zvyklý. Až se se krita dotáhne na Gimp, tak mě to přestane trápit.

    Tož asi tak.
    7.7.2007 07:50 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Od doby Kgtk môžu byť gtk dialógy užívateľom KDE ukradnuté. Našťastie :-)
    Václav 7.7.2007 14:18 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Hmm.. Ještě by to chtělo nějaké Gqt :-/
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jardík avatar 8.7.2007 19:11 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Těžko, když to neumí pracovat s utf8. Viz můj příspěvek zde.
    Věřím v jednoho Boha.
    6.7.2007 10:05 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Protože už "nefrčí" flame Emacs x Vi(m). A lidé mají jakousi zvláštní potřebu stále vnucovat svoje, mnohdy čistě subjektivní, názory, tak je flame aspoň KDE x GNOME. Přitom je úplně jedno, kdo co používá, přepsat si čistě teoreticky může každý obojí a to je hlavní.
    6.7.2007 12:12 jarda | skóre: 22 | blog: nadoraz | Chomutov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Proč pořád hádky? Ano, podobné diskuze jsou nejlepší prostředek jak utlumit zbytečné hádky. :-) Připomíná mi to jednoho mého geniálního kamaráda který z Turecka přivezl nože dlouhé pomalu jako šavle. V návalu nadšení je začal nabízet v hospodě chlapům u sousedního stolu kteří se zrovna začali dost hustě hádat, protože hráli oko o peníze a měli různé výklady pravidel. To jsou věci které mi nepřijdou jako dobrý nápad.
    Připíjím na krásu našich koní a rychlost našich žen.
    6.7.2007 13:55 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Náhodou to mohla být zajímavá podívaná.
    6.7.2007 16:16 jarda | skóre: 22 | blog: nadoraz | Chomutov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    No o mne se pokoušel infarkt, mám takové štestí na magory, že krev by tutově tekla ze mně. (seděl jsem k nim zády)
    Připíjím na krásu našich koní a rychlost našich žen.
    8.7.2007 12:28 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Taky to moc nechápu. Používal jsem KDE i GNOME i hafo dalších desktopů a správců oken, a přijde mi že rozdíly jsou vyloženě právě v té rovině, co komu víc vyhovuje, ne co je použitelnější.

    Velkou roli můžou hrát licence (oba tábory se vzájemně obviňují, že licenční model toho druhého umožňuje či neumožňuje vznik non-free software).

    Myslím, že je to jakási tradice ("války editorů" jsou dost stará věc). Btw, v jednom díle Simspsonů z půlky devadesátých let se vysokoškolští šprti (nerds) hádají přes síť s někým na MIT, jestli je lepší (tuším že) kapitán Kirk nebo kapitán Picard.
    8.7.2007 22:26 CandySan | skóre: 11 | blog: bonzacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Duvodu je vice: 1. diskuse za ucelem ziskat informace (to neni hadka) 2. nerad bych se mylil a tak vas o tom vsemi dostupnymi prostredky donutim 3. kazda liska chvali svuj ohon 4. utlacujete mne a uz mi tim vazne lezete na nervy 5. jeste neco? nevim...

    Jak to vypada: 1. ja mam rad tohle, protoze... nekdo kontruje ze jemu tam vadi to a to a zase si ceni toho a onoho - nesouhlasej, ale neco se dozvedeli (nebo mohli se dozvedet) a nikdo si nenadava do lam, urvancu atd...

    3. (2 a 3 jsou dle meho pozorovani dost blizko k sobe, ale pozoruhodne je jak daleko je 1 od 2 :-) ) Tihle nechteji nebo mozna nemohou zkusit neco jineho, nebo na to proste nemohli prijit a aniz by presne vedeli proc, tak vedi, ze nemaji to druhe radi a pritom jim hrozi, ze by byli vnimani jako lamy, takze potrebuji v diskusi trosku pritvrdit.

    2. nejnebezpecnejsi skupina, ktera jde pres mrtvoly a to jim zrejme zatemnuje mozek, takze se ve sve nepricetnosti dopousteji fatalnich chyb jako napr. uzivani ruznych nadavek. Vubec pak nejsou schopni zaznamenat, ze se tim vlastne verejne oznacuji za hloupe a kdyz jim to okoli dava najevo, tak jsou v pasti a uz nevidi jinou moznost nez jen zkouset pritvrdit jeste vice (jde-li to) a pripadne i casteji (pak uz napadaji jako prvni v jinych diskusich, protoze maji nedoresene bolistky z diskusi minulych).

    Pokud se stale casteji objevuji hlasy ze skupiny 1. tak to skupinu c.2 velmi irituje a uchyluje se k hlaskam typu "urvani ubuntaci" (ackoliv mozna ani nervou, tak jsou treba videt na kazdem kroku a to uz je pro skupinu 2. nepripustne).

    4. s touto skupinou si nejsem zcela jist. me v drivejsi dobe utlacovaly windows a dnez uz to neni pravda. Provokovalo me kdyz nekdo sel svymi nazory hlavou proti zdi a jeste k tomu navadel ostatni. Pak uz stacilo malo a mohl jsem byt take ve skupine 2, nebo aspon 3. A kdovi kde jsem kdy byl? a kde jsem ted? to se asi tezko posuzuje...
    xkucf03 avatar 9.7.2007 07:36 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Ano, KDE je lepší než GNOME. Ale nemá cenu o tom psát do internetových diskusí. Ať si každý používá, co chce. To že někdo z mých známých používá Gnome a já KDE nijak neovlivňuje náš vztah, nijak nás to nepoškozuje. (to se ale nedá říct o Jabberu versus ICQ). A stejně tak nemá moc velký smysl tenhle tvůj zápisek, pokud nemáš rád flamy, tak se do nich nezapojuj :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.7.2007 11:29 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Ano, KDE je lepší než GNOME.
    Ano, je to zcela zbytečné, ale cítím potřebu zdůraznit, za jak absurdní tento výrok považuju.

    Jo, taky myslím že on chtěl vědět, proč se vedou flamewary, to rozhodně není zapojení se do flamewaru.

    (Poškozuje váš vztah se známými, když mají Icq? Přestanete se s nima bavit, když nepřejdou na jabber? Ha ha.)
    9.7.2007 14:11 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Ano, poškozuje: buď já budu muset na svém počítači trpět ICQ* nebo on bude muset přejít na Jabber. Oproti tomu e-maily si můžeme posílat bez ohledu na to, že jeden z nás má Kontact a druhý Evolution a už vůbec nezáleží na desktopovém prostředí.

    *) nebo používat transport, každopádně jeden z nás musí udělat kompromis.
    9.7.2007 10:59 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    Není snad jednou z výhod Linuxu svoboda? Proč by někdo nemohl používat něco jiného, co vám zrovna nesedí? Velká výhoda Linuxu je právě ta svoboda výběru, proto bychom si ji měli užívat a né ji hatit...
    není problém, když někdo používá něco, co mi nesedí - problém je, když mi to začne nutit ... já příliš velkou svobodu výběru tedy nepociťuji; např. nemohu si vybrat desktopové prostředí, které bude krásně integrované, konfigurovatelné atd., a zároveň neprznící unixové principy svým čím dál větším opičením se po windows apod.

    odpověď, že mám svobodu vzít zdrojáky a udělat fork, který mi bude vyhovovat, je nesmysl - nejsem miliardář, abych uplatil odpovídající vývojářský tým

    proto flame; dát druhým najevo, že jejich názor není jediný (resp. jediný správný)
    9.7.2007 12:20 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    nemohu si vybrat desktopové prostředí, které bude krásně integrované, konfigurovatelné atd., a zároveň neprznící unixové principy svým čím dál větším opičením se po windows apod.
    hm.. jak třeba KDE (nebo co jste myslel) przní unixové principy opičením se po windows? je každé opičení se po windows nutně przněním unixových principů? (jak je przní např. minimalizační, maximalizační a zavírací tlačítko v pravém horním rohu okna? což je taky opičení se po windows.) já se rád poučím, abych svým výběrem někoho neomezoval.:)
    10.7.2007 17:50 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč pořád hádky?
    hm.. jak třeba KDE (nebo co jste myslel) przní unixové principy opičením se po windows?
    například takto

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.