abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 883 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    OpenOffice.org 3.0 developer snapshots

    28.4.2008 17:57 | Přečteno: 3115× | Enterprise stories

    Přišel jsem k závěru, že nedávno vyšlé OpenOffice 2.4 jsou tak akorát pro máčky a sraby a začal jsem na sobě v produkčním prostředí testovat 3.0. Popravdě řečeno považuju build m9 za nejlepší OpenOffice vůbec. Proč?

    Tímto děkuji OOo týmu za jejich práci. Stahovat můžete třeba odtud, nezapomeňte co je slušnost a hlaste zpět chyby.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    OpenOffice.org 3.0 developer snapshots, obrázek 1 OpenOffice.org 3.0 developer snapshots, obrázek 2

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    28.4.2008 18:07 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Otevře OpenXML soubory. Není to sice dokonalé, ale funguje to. Už žádné "pošli mi to ve formátu Office 2003
    "Pošli mi to ve formátu ODF". Všechno ostatní je blbé.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    xvasek avatar 28.4.2008 18:18 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Když si účtuješ €80 za hodinu, musím filosofie stranou. Je to cynické, ale je to tak.
    28.4.2008 18:24 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Já vím, já vím, účtuju jenom 8€, a často musí stranou taky... ale je to blbé.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    xvasek avatar 28.4.2008 18:34 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Neřekl bych, že je to "blbé". Naopak jsem použitelností OOo v takovém prostředí celkem nadšen - před dvěma, třemi lety by to bylo něco nemyslitelného. Až vyjde ostrá trojka, tak to Microsoftu IMHO pěkně natře - do dvou let ukousne aspoň polovinu trhu - a pak přijde čas správné filosofie a ODF.
    28.4.2008 18:41 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Já vím, já vím, OO je dobře použitelné i na blbé formáty. Nejsem nadšen, jenom rád. A ODF, to není zdaleka jenom filozofie. Rozumní lidé mi posílají ODF. Ostatní sem tam bojují s rozházeným formátováním, což je blbé, protože to někdy svádějí na mě. A přitom si za to můžou sami (ne, MS Office opravdu v tomto nepomáhá). Poslední zakázku mi dával chlápek na flashku v .doc. Přitom mu AVG našlo vira a nakonec přišla modrá smrt. A i přesto si pak dovolil brblat, že používám OpenOffice, což mu (prý) rozhodilo odstavce. Prd, nejspíš mu OO Writer ten soubor jenom odviroval.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    28.4.2008 18:44 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Jo a ten vir to hlásilo ještě před zasunutím mojí flashky, kdyby se někdo ptal :-).
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    xxxs avatar 28.4.2008 20:03 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    a co ked to bol nedockavy virus?
    29.4.2008 09:51 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    No pokud se OpenOffice podari to co Firefoxu, co bude nasledovat dal? Neco, co trumfne treba Outlook a Exchange ? To by bylo jenom dobre :-)
    4.5.2008 17:55 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    v mem pripade tyhle dva uz trumfnul google mail + talk, google calendar, sem tam google notebook ... je to on-line, je to vsude, je to multiplatformni, je to zdarma...
    4.5.2008 19:21 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Jan Zahornadsky avatar 28.4.2008 23:42 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Je problém si při této sazbě koupit software, který zákazník očekává? Navíc ze snímků obrazovky nevidím problém v tom ho provozovat.

    Osobně bych obě odpovědi "prosím ala 2003" i "prosím ala ODF" považoval za stejně otravné.
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    xvasek avatar 29.4.2008 11:39 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Je a není. OOo mají (zatím) dvě killer features - regulární výrazy a otevřít csv soubory ve formátu tuším "anglicky", což zajistí správnou interpretaci čísel - obě hojně využívám. Holt svobodný software... Je fakt, že potřebuji hlavně číst, méně už vytvářet, kdyby to bylo naopak, tak bych asi neměl jinou možnost.
    29.4.2008 16:11 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Hmm, myslel jsem, že MS Office mají také regulární výrazy. Sice s divnou syntaxí, pravda, ale ještě před pár lety určitě fungovaly jako regulární výrazy. :-)
    xvasek avatar 29.4.2008 16:58 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    "regexp excel" mi vrací jenom odkazy na VisualBasic nebo externí programy. Jestli to tam mají, tak je to dobře schované.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2008 18:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Rychlost vítám! Celý to vypadá moc hezky, tak mně to prohlížení obrázku vtáhlo, že jsem dokonce tahal za lištu :-D :-D :-D
    freshmouse avatar 28.4.2008 19:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Ty "nové" ikonky nejsou nové. Už nějakou dobu jsou výchozí např. v Ubuntu i jinde. Nastavit by měly jít všude.
    Luk avatar 28.4.2008 20:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Stejně by to chtělo s tím ksichtem něco udělat. Je na úrovni MS Office 97, takhle OOo díru do světa neudělá.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    belisarivs avatar 28.4.2008 20:14 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Ja jsem pro Oxygen.
    IRC is just multiplayer notepad.
    freshmouse avatar 28.4.2008 20:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Já bych tam nechal Tango styl. Nicméně Luk podle mě nemluvil o ikonkách...
    belisarivs avatar 28.4.2008 20:28 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    No, ja to pochopil jako ze mluvi o celkovem vzhledu. A na nem se ikony podepisi docela dost.

    Ja taky nejsem pro zruseni Tango. Jeno jsem pro Oxygen. Proste dalsi theme at to zapadne do KDE4.

    Vim, ze se ti Tango libi. A urcite i dalsim. Ale Oxygen se zas libi mne. A urcite nejsem taky jediny.
    IRC is just multiplayer notepad.
    freshmouse avatar 28.4.2008 20:39 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Oxygen tam není, ale motiv z KDE 3 ano. A má stejnou váhu jako Tango -- jedná se o sekundární motiv ikonek. Hlavním motivem je ten označený jako Výchozí.
    belisarivs avatar 28.4.2008 20:52 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Ja vim. Everaldo je machr. Ale prece jenom ... Oxygen je fakt hezky.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Luk avatar 28.4.2008 21:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    No, ja to pochopil jako ze mluvi o celkovem vzhledu. A na nem se ikony podepisi docela dost.
    Přesně tak. Jde mi o celkový vzhled a v něm ikony hrají dost velkou roli.
    Ja taky nejsem pro zruseni Tango. Jeno jsem pro Oxygen.
    Mně se nelíbí ani Tango ani Oxygen. Bohužel. Působí na mě příliš syntetickým dojmem, sterilně, bez šťávy. Tango navíc ještě amatérsky.

    Velmi zajímavé mi připadají například ikony Alien OSX, ale sada je dost nevyvážená, některé ikony jsou dost bídné (ty lepší jsou možná převzaté přímo z MacOS-X ;-)) - chtělo by to dopracovat.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    freshmouse avatar 28.4.2008 21:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Podle mě ikonky Tango naopak vypadají skvěle. Jsou příjemné na oči a nejsou tak příliš detailní jako ikonky z OS X. Ale samozřejmě je to subjektivní.
    Algi avatar 28.4.2008 22:01 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Tak jsem se právě podíval na ty Tango ikonky a nevypadají vůbec špatně. Rozhodně jsou hezčí, než ty co jsou výchozí. Osobně držím vývojářům OOo palce. Sice to zatím vypadá dost "oškubaně", ale už aspoň nepotřebují X11 (na Macu). Rychlost je rozhodně dobrá, teď ještě dodělat GUI a myslím, že čtvrtý office balík pro Mac bude na světě. Jen tak dál, čím větší konkurence, tím lépe :-)

    Btw. na Linuxu vypadá pěkně. Já na něj koukal u sestry na Ubuntu a docela závidím ;-)
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    JiK avatar 28.4.2008 22:23 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    co pouzivas na tom Macu? ten Aqua port oo.org nebo neo? Ja mel dojem, ze ten port je straslive nedodelanej, ale mozna se pletu, rozepis se prosim trochu, at vim co a jak. Ja nainstalil za hrisnych $7.99 (Black Friday Deal) koupeny MS Office 2008 (abych byl kompatibilni se zbytkem planety) a je to des a bes. Pomaly, vosklivy, startuje to dyl nez jsem ochotny cekat, je to proste hnus!
    Algi avatar 28.4.2008 22:35 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    No, na Macu standardně používám iWork 08 ;-) Levné a mě postačující. Ale zpátky k OpenOffice. Tam jsem si stáhl nejnovější betu OOo a frčí to vcelku v pohodě. Rychlost dobrá, otevírání dokumentů jsem sice nezkoušel ale vcelku jim důvěřuju, že to bude fungovat stejně dobře jako ve dvojce. Pokud překousneš místy trochu divné GUI, tak je to nyní již dobře použitelný balík.

    Podrobnějšímu testování jsem OOo 3 nepodrobil, takže nemůžu posoudit, jak si poradí s různými komplikovanými dokumenty. Kdybych já jenom věděl, odkud jsem to stáhnul... Ale co je na tom pozitivní - nepoužívá to X11 :-) Tzn. že to startuje o fous rychleji. Dokonce to používá i správné klávesové zkratky, tzn. žádné Ctrl-O, ale Cmd-O apod.

    Zkus si to stáhnout a uvidíš. Btw. to jsem teda myslel, že se Microsoft trochu polepšil. Ale jak tak koukám, tak starý Office pro PowerPC byly teda asi prej lepší :-D
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    Algi avatar 28.4.2008 22:55 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Udělal jsem ti i screenshot, abys měl představu, než to začneš stahovat. Ikony jsem přehodil na již zmíněné Tango. Ty výchozí mě z nějakého důvodu připomínaly Windows ;-)

    OpenOffice Writer - Mac OS X 10.5.2
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    JiK avatar 29.4.2008 16:10 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    jo, iWork taky muzu, jen se mi az tak moc nelibi ten jejich tabulkac. Jenze kdyz pisu neco co pak sef desetkrat upravuje, a dela tam ruzne revize, bez MS Wordu se neobejdu. Ta beta se mi prevelice libi. A co se tyka starych PPC office od Microsoftu, byly lepsi urcite, ne mozna. A snad i rychlejsi. Vazne uvazuju o tom, ze bych je pouzival i na macbooku s intelem, i pres rosettu, coz samo o sobe myslim dost svedci o mem zoufalstvi...
    Algi avatar 29.4.2008 16:19 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Numbers mě přijdou spíš jako hračka pro manažery, než na skutečnou práci. Ale to může být tím, že jsem si nikdy tabulkové programy neoblíbil. Co se týče Rosetty: zkoušel jsem si sehnat PowerPC aplikaci a shodou náhod jsem narazil na Frozen Bubble. Pomalá mě nepřijde, akorát start je takovej trochu delší, asi jako když ti startuje poprvé Java :-D Já ty staré MS Office měl na disku ještě když jsem měl Tigera. Jenže v té době jsem byl ještě plný elánu a tak jsem je rituálně hodil do koše. Ale ony prej stejně nějak rozhasily "systémové fonty". Nevím přesně o co šlo, ale kvůli tomu jsem je radši nespouštěl.
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    JiK avatar 29.4.2008 17:28 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    pomluvu o rozhaseni fontu potvrzuju, ale to je asi vlastni vsem 'vyrobkum' od microsoftu. Novy officy mi to myslim posraly taky. Zaprve si instalator rekne o root heslo, aby ho cert spral. Predpokladam ze proto, aby mohl nejak skodit. Zadruhe bez ptani drze prepise Applove fonty (unicode s funkcni cestinou) fonty se stejnym jmenem a BEZ diaktitiky. Bez varovani a bez zalohovani. A bez toho aby ti to byt i jen oznamil. Takze pak kouknes na cesky internet a naraz kosticky. Zlomit ruce by jim meli. Pocitam, ze microsofti sotware musel psat nejaky ind s peti tridama zakladky a po frontalni lobotomii. Je to pro mne naprosto nepochopitelne, jak muze FIRMA ktera ma vcelku komplexni a solidni reseni (treba ten excel) mit zaroven tak nedbaly a liny pristum k instalatoru, updatovani, a vubec celemu look & feel.
    Algi avatar 29.4.2008 17:43 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Huh, tak to je vcelku špatné chování instalátoru. Jako pomoc může posloužit log - pomocí ⌘L, nebo popř. v Console. Rootovské heslo ale chtějí i jiné instalátory. Krom toho, MS Office sice neznám, ale RDC (Remote Desktop Connection) je také od Microsoftu a přitom se jedná o hezký a funkční program. Co se týče look & feel, tak to bych řekl, že to Mac BU neovlivní - podle mě to vymyslel nějaký manažer a oni to museli naimplementovat jak na Windows, tak i na Macu. Ostatně, soudě podle jejich blogu to vypadá na vcelku rozumné lidi, kteří občas i naslouchají prosbám zákazníků. Ale ber to jako názor člověka, který není poznamenán instalací Office for Mac 2008 :-D
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    28.4.2008 20:38 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Slovniky sajou uz par let, zlaty MS Office.
    belisarivs avatar 28.4.2008 20:54 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Takjsem si installnul verzi dev300 n10 nebo jak to bylo znacene.

    Zda se mi, ze Calc tam vypada jak z 2.4. Grafy se tam delaji stejne. A rychlost? Na CoreDuo s 2 GB RAM nemuzu posoudit.

    I OO.o 2.4 mi nabihaji velmi rychle.
    IRC is just multiplayer notepad.
    28.4.2008 21:13 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    m10
    kotyz avatar 28.4.2008 21:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    je to jenom v .deb a .rpm balickach. jak to dostat do archlinuxu a nerozbit?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    28.4.2008 22:36 Robertek | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    pacman -S rpmextract

    použij něco podobného jako v dalším přispěvku s rpmextract.sh místo rpm2tgz, no a pokud máš čas tak napiš PKGBUILD :) neni to zas tak těžký, stačí si stáhnout nějakej officovej už předdělanej a upravit.
    28.4.2008 21:57 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Teď jedu na dev300_m10 a jsem spokojený. Ale pozor, v nějakých release notes nebo na wiki jsem se dočetl, že OO.o 3.0 vyrábí ODF verze 1.2, které starší verze neotevřou. Zatím jsem to nezkoušel, ale chystám se na to.

    A taky jsem si připravil instalační skript pro Slackware (zatím neřeší jestli už tam OO.o je) - vychází z tohohle článku.
    #! /usr/bin/bash
    
    cd /opt
    tar -xvzf $1
    
    cd RPMS/
    rpm2targz *.rpm && rm -f *.rpm
    
    for i in *.tar.gz; do 
    	tar -C / -xzf $i
    done
    
    cd .. && rm -rf RPMS/
    
    cd /usr/bin
    ln -s /opt/openoffice.org3/program/soffice
    chmod -R a+rx /opt/
    
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    28.4.2008 22:00 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    A zapomněl jsem doplnit, spouští se s jménem balíčku (*.rpm.tar.gz) jako argumentem. Tedy

    $ ./oo-install.sh bla_bla_bla_m10.rpm.tar.gz
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    28.4.2008 23:46 Jaroslav Šmíd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Má to ale jeden háček, není tam 64bit verze, ani pro Windows, ani pro Linux. Asi žijí 100 let za opicemi. No nic, instalovat kvůli tomu 32bit knihovny nebudu.
    Jardík avatar 29.4.2008 00:09 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Nebyl jsem zalogovanej, opravdu jsem to psal já.
    Věřím v jednoho Boha.
    Jardík avatar 29.4.2008 00:33 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Tak jsem nakonec neodolal a nainstaloval tu 32bit verzi na Vistu x64. Rychlost je opravdu úžasná. Splash se objeví sotva maximálně na 1s (první spuštění, po dalším jenom problikne (quick starter je vypnutý!)). Vadí mi ale to menu, které má do systémové podoby daleko, ale rapidně se zrychlilo i jeho vykreslování.
    Věřím v jednoho Boha.
    Jardík avatar 29.4.2008 00:35 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    BTW, mám 8GB RAM, Intel Core 2 Q6600.
    Věřím v jednoho Boha.
    29.4.2008 01:47 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Za sekundu mi OO.org naběhne bez quickstartu i ve verzi 2.4 na notebooku. ;-) Na to člověk nepotřebuje IBM Blue Gene.
    29.4.2008 09:56 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    takova konfigurace mi nekoho pripomina...
    Metal smajdalfe, METAL!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 29.4.2008 11:43 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Mají mnoho společného :-)
    Jardík avatar 29.4.2008 19:25 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Můžu vědět, o koho jde? Nějak to nechápu.
    Věřím v jednoho Boha.
    29.4.2008 20:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Hulán?
    Ku8aZ avatar 29.4.2008 12:25 Ku8aZ | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Taky jsem je zkoušel a přijdou mi celkem super, akorát jsem zjistil takovou nemilou věc. Že při práci s tabulkou ve writeru mi nejde nastavit styl vnitřních čar buněk, pokud jich mám označených víc. Ve 2.4 ve vlastnostech ohraničení je na výběr takový ten kříž mezi buňkama, ale ve 3.0 mám prostě jenom okrajové čáry. A teď nevím, jestli je to bug nebo feature :-( V panelu pro tabulku sice na výběr ten kříž je, ale stejně nefunguje :-(
    Čeho se vlastně člověk bojí, když se bojí tmy...? jabber: ku8az AT jabbim.cz
    29.4.2008 18:41 spectrum | skóre: 29 | blog: spectrumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Mno, "Otevře OpenXML soubory", to je nějaká novinka? Jestli se tím OpenXML rozumí "ten" OpenXML od MS, tak ten otviram i ve starší verzi OpenOffice.org, tady jsem byl kompatibilnější než samotný MIcrosoft, ale možná jsem extrém. :-)
    Luk avatar 29.4.2008 18:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    možná jsem extrém
    Asi ano. Mně se totiž ještě žádný OOXML dokument v OO.org otevřít nepodařilo (tedy kromě těch, které jsem v tom přímo vytvořil) - vždycky to hlásilo, že je poškozený.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    belisarivs avatar 29.4.2008 19:35 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Pouzivas nejspis OO.o od Novellu.
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.4.2008 21:26 spectrum | skóre: 29 | blog: spectrumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Tak to by mě mrzelo ... Ale je to OO.org co je v Debianu ..
    29.4.2008 22:51 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    i přesto je to OOo od Novellu
    30.4.2008 09:20 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.0 developer snapshots
    Ano, to je on. S tym cervenym progress barom na splash screene. Original ma modry.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.