abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    dnes 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 492 hlasů
     Komentářů: 19, poslední dnes 11:32
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / CAD / X / X
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    X

    14.1.2006 00:47 | X | poslední úprava: 6.7.2006 20:58

    X        

    Hodnocení: 33 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 14.1.2006 01:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware

    No, to bude celkem hustý. :-)

    PS: No Intel, no problem. ;-)

    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    brk avatar 14.1.2006 07:18 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Tak tohle se mi nelíbí. Já bych raději naopak něco s rozumnější spotřebou, aby to šlo celé chladit pasivně a to včetně zdroje. VIA EPIA bude asi trošičku líná a navíc jsem ještě neviděl destičku s DVI (docela dlouho jsem teď negooglil), ale pasivu by už mělo jít dosáhnout i s PentiumM a to je i pěkně živé.
    USE="-qt -kde"
    14.1.2006 11:52 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    No, 64bit procaky od AMD s integrovanym radicem nechavaj celej intel dohromady nekde daaaallleeekkoo za sebou.

    Mam celeron M 1.5 v notesu a je to des hruza. Jakmile po tom chci neco vic nez jen prehart MP3 tak je to pomaly jak pentium 200, bezesrandy.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    14.1.2006 19:13 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    A je to skutečně procesorem? Třeba když rozbaluju tarball s jádrem, tak mám CPU (celeron 850) zhruba na 10 % zátěže a "může za to" malá RAM + pomalý disk...
    Max avatar 14.1.2006 15:14 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Mno, mam R9700Pro + Bartona 2500+ @ 3200+ (2.2GHz) vodnicek chladi obe dve veci. Kdyz vypnu vetrak(mam tam jeden 120x120 na 7V) na vymeniku, tak se mi to uchladi pasivne na nejakych 65 stupnu ...
    Zdar Max
    PS:pokud jde o teplotu u novych A64, tak ta je dooost v pohode, sice asi nevydrzi vyssi teploty, ale stale je to parad ;-)
    Měl jsem sen ... :(
    14.1.2006 18:13 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Mam Zalmant Reserator, s pasivním zdrojem, nemůžu si stěžovat :)
    16.1.2006 19:42 Dan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Mohl by ses mi - ač nelinuxari (zatim - bojim se opustit kridla mocneho Billa) ozvat, planuju reserator a pasivni PCcko.. zajimaji mne Tvoje zkusenosti. Diky moc, Dan (dan.straka@post.cz nebo 199268435)
    14.1.2006 08:07 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Disk: jedině Maxtor

    Paměti: jedině Kingmax, Kingstone...

    Jinak přesně tohle jsem dělal někdy v době 15-17 let. Ale v tvém věku....hmmm no poslyš....
    14.1.2006 08:20 sewi | skóre: 21 | blog: Bunker Hill | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware

    Kingmaxy jsou problemovy. Kingstone hyperX. A vic nez dva moduly bych taky nedaval.

    And they thought they were free
    David Watzke avatar 14.1.2006 09:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Seagaty jsou super, ty bych klidně nechal. Mám s nimi nejlepší zkušenosti.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 14.1.2006 10:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Tak flámovat můžeme klidně až do zaplnění database abíčka. :-) Já mám Western Digital a Seagate a jsem s nima oběma spokojený. Vesele si jedou nonstop už skoro rok a jsou v pohodě.

    Jinak co se týče se špatnými zkušenostmi s disky (libovolné značky) v mém okolí, tak jsem se pak vždycky dozvěděl, že dotyční s nimi nezacházeli zrovna v rukavičkách. O tom, že podle některých je IDE DISK přímo určen na přenášení, jsem tu už někde psal.

    Stejně tak se můžu rozepsat o zacházení některých s optickými mechanikami.
    14.1.2006 14:06 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    I když s novými disky zacházíš v rukavičkách, stejně je to jedno - chcípaj bez ohledu na značku přibližně po třech letech +/- rok. Mám tady Western Digital, vydržel čtyři roky.

    Mám tady jiný Western Digital (850MB z doby, kdy stál dva tisíce), používal se k přenášení dat mezi počítači a funguje doteď.

    Podle mě u disků hodně záleží na tom, jakou trefíš sérii.
    Quando omni flunkus moritati
    15.1.2006 08:22 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    V mém okolí cca 30disků Maxtor od velikostí 15Gb - 2XX GB. Všechny bez chyb. Když někde něco odešlo,byl to většinou WD.
    Max avatar 14.1.2006 15:49 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Heh, tak to moc nesouhlasim, dobre je u seagate, ze ma vlastne 5 let zaruku(3r u prodejce a 2r u vyrobce), coz na jine disky neni (uz dlouho jsem na to nekoukal, ale myslim, ze se to nezmenilo). Kingmax, tak to je dobry joke. To vyjde skoro jako OEM, ma minimalni vykonove rezervy. Osobne mam dobre zkusenosti s Kingstone, GoodRam, a vyhlaseny jsou pomerem cena/vykon/OC A-DATA .... pak tu mame jeste A-DATA Viesta apod. A nakonec ty nejkvalitnejsi jako napr. Corsair, ci OCZ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    14.1.2006 09:11 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Paměti kup 500 MHz, ať můžeš taktovat ještě výš... ;) Mám tu na jednom compu 2x512 Kingston 500 MHz CL3, běží na 480 MHz CL2.5 a docela fajn. :)
    David Watzke avatar 14.1.2006 09:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Se máš. Já naběhl na nějaký čtyřkilo a výš jak na 1899.166 MHz nemůžu. :-(
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 10:52 pzad | skóre: 30 | blog: pzad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Naco 500 MHz, athlon 64 zvlada maximu 400.
    David Watzke avatar 14.1.2006 11:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    LOL, cože?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 14:02 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    neni pravda viz muj prispevek dole

    Athlon 64 nove revize podporuje pametovy radic ddr500 jen se otom moc nemluvi
    14.1.2006 14:08 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Takže bys doporučil na tuto sestavu DDR-2 na 500ti?
    14.1.2006 14:17 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    mozna by tam sli nalamat i ddr2 ;-)

    ale na to si budes muset jeste 1/4-1/2 roku pockat

    a pak spis ddr2-667 a vys
    14.1.2006 14:17 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    mozna by tam sli nalamat i ddr2 ;-)

    ale na to si budes muset jeste 1/4-1/2 roku pockat

    a pak spis ddr2-667 a vys
    14.1.2006 14:02 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    neni pravda viz muj prispevek dole

    Athlon 64 nove revize podporuje pametovy radic ddr500 jen se otom moc nemluvi
    14.1.2006 16:38 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Mám FSB 300 (původně 200), násobič 8 (původně 9), dělitel pro paměti je 10 (nastavení DDR333). Výsledná frekvence 480 MHz. Jak snadné.
    Heron avatar 14.1.2006 10:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    No, chtělo by to nějaké značkovější paměti.

    4*512 = 2GB? Nechápu, proč 4 moduly. To už bych tam dal raději 4GB = 4*1024. (Paměti není nikdy dost a v létě po přestavbě na 64b a dvoujadernej procesor pod 4GB nepůjdu.)

    TV kartu, no tu bych ve svém kompu nesnesl, ale ty nejsi já :-)
    14.1.2006 10:43 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Znackovejsi pameti? A-DATA je spickova znacka, pravdepodobne s nimi nemas zkusenosti.

    Mam tuhle desku a pameti (2x 512MB), muzu jen doporucit, i kdyz u desky bych (z hlediska rozsiritelnosti) ocenil alespon jeden dalsi PCI-E slot.
    Heron avatar 14.1.2006 10:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    S A-DATA mám docela špatnou zkušenost, ale asi to nebylo pamětí... V kompu mám dva 512MB moduly: Transcend a o tom druhým tak nějak nic nevím. Stabilní to je, velikost malá.

    Co mě ale spíš překvapuje, je to, že každý chce sestavu, která půjde přetaktovat... To je jako nějaká povinnost? Já chci sestavu, která bude rockstable a to jak bude taktovatelná je podružné.
    14.1.2006 12:29 nightfish | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    jj, kamarád byl nedávno v Břeclavi nakupovat HW na server - preferoval stabilitu, takže jako základ deska i procesor od intelu. Prodavač mu na to říká: no víte, já být váma, tak bych tu desku od intelu nebral, ona totiž nemá v BIOSu žádnou možnost přetaktování...
    Heron avatar 14.1.2006 12:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    O iluzi, že prodavači PC komponent (nebo nedejbože návrháři sestav), se v tom vyznají, jsem už dávno přišel.
    14.1.2006 14:03 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    První věc, která zajímá návrháře sestav, je, jakého hardware je přebytek na skladě a je potřeba se ho zbavit.
    Quando omni flunkus moritati
    Pavel Stárek avatar 15.1.2006 14:00 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    No to je jak kde. Stále platí (téměř v jakémkoliv oboru), že existují takzvaní "převažeči krabic" a skuteční odborníci.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    14.1.2006 12:02 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    No, chtělo by to nějaké značkovější paměti.
    WTF?

    já myslel, že je řeč o počítači a ne vo módě, kde úplně stejnej hadr je cool, když je na něm napsáno Versace, a shit, když je na něm napsáno Made in China ...???
    14.1.2006 12:20 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    1) i podlaha se musi vytirat stylove ;) 2) znackovy komponenty jsou lepsi nez neznackovy. to je FAKT. u desktopu u nekoho doma je to dost jedno, ale u serverovyho nasazeni se smonty s IBM nebo Sun serverama nedaji srovnavat.
    Heron avatar 14.1.2006 12:34 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    u desktopu u někoho doma je to dost jedno

    No já bych se asi zbláznil, kdyby se mi desktop měl restartovat každé tři dny.... Asi před půl rokem se mi z ničeho nic restartoval komp (fakt jsem nepřišel proč) a doteď jsem nervozní, že to asi nebude úplně nejstabilnější.

    14.1.2006 14:06 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    ano
    
    poruchovost nekterych sunu je legendarni
    stejne jako neochota jejich servisu
    
    takze nekup to

    a to nemluvim o necem co jsem jen slysel ;-)
    14.1.2006 19:13 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    ROFL :-D
    znackovy komponenty jsou lepsi nez neznackovy. ... se smonty s IBM nebo Sun serverama nedaji srovnavat.
    všichni si jistě pamatujeme série obzvlášť kvalitních disků, které se pod značkou IBM prodávaly asi před dvěma (či třema?) lety ...
    Pavel Stárek avatar 15.1.2006 14:13 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Nojo, to byli ty slavné IBM disky s kapacitou 30GiB vyrobené kdesi v Maďarsku. To byli sra*ky neskutečné, 9 z 10 šlo na reklamace, od té doby mám k diskům IBM odpor, a ještě k WD (ty zas pro to jejich debilní switchování).
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    Heron avatar 15.1.2006 14:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Pokoušeli se o gelové (nebo prostě ne s kovovým základem) plotny... Krátkodobě to asi fungovalo, dlouhodobě nevydržely... Stane se.
    Heron avatar 14.1.2006 12:28 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    NONAME komponenty už nechci nikdy vidět. Je to nestabilní, pomalé, nastavit se to pořádně nedá.

    Já nemluvím o komponentech JEDNÉ značky.... Mě je úplně jedno jestli mám paměti Transcend nebo Kingmax (nebo A-DATA) ... Obě jsou značkové (A-DATA neznám) a obě jsou kvalitní a mám na mě záruku.
    14.1.2006 19:34 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    NONAME komponenty už nechci nikdy vidět. Je to nestabilní, pomalé, nastavit se to pořádně nedá.
    jak se to říká, WYPIWYG? (What You Pay ...)

    když něco kupuju, tak se prvně podívám na parametry, případně na reference uživatelů ... když to koupím, ty parametry v rámci možností zkontroluju (aspoň ty co mě zajímají), když nesedí, tak to reklamuju, když se to posere, tak reklamuju ... ale to, co tímto filtrem projde, je ok - pokud podobná pravidla neuplatňuješ, tak se nediv, že je něco "nestabilní, pomalé, nastavit se to pořádně nedá"
    Obě jsou značkové (A-DATA neznám) a obě jsou kvalitní
    hm, a jak se pozná, že Kingmax je značkové a, cojávím, třeba Samsung ne?
    mám na mě záruku.
    argument jak noha ... ze zákona máš dva roky záruku na všechny komponenty ...
    14.1.2006 19:43 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    když něco kupuju, tak se prvně podívám na parametry ...
    ještě jinak, tvůj příspěvek mi připadá, jako kdyby sis koupil v SuperHyperMegaMarketu nejlevnější "masovou" konzervu značky SHMM s nadpoloviční většinou sádla a zbytkem obsahu sójou, a pak nadával, že se ty SHMM konzervy nedaj žrát, a že budeš kupovat už jenom konzervy od Kosteleckejch uzenin, protože obsahujou minimálně polovinu masa, a přitom se vedle v regálu válel jinej typ SHMM konzerv, který pro ten SuperHyperMegaMarket vyrábí Kostelec, obsahujou totéž jako jejich vlastní a lišej se jen nálepkou a trošku cenou, protože značka SHMM musí bejt v tom krámě z principu nejlevnější ...
    Heron avatar 14.1.2006 23:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Hmm, jak tak čtu tvoje příspěvky, na tebe nemá smysl reagovat, ale pokusím se.

    1) Neznáš mě! V hardwaru se celkem vyznám a nikdy jsem s HW problémy neměl. Zatímco všichni kolem mě reklamujou jako blázni, já problémy nemám a vím co kupuju. Vím, jak se mám k PC komponentám chovat, na rozdíl od ostatním lidí, kteří se chvástají, jak všemu rozumějí a pak jdou na reklamačku...

    2) Zákonná záruka je fakt moc pěkná věc. Zvlášť v čechistánu...

    3) Ano, Kostelecké uzeniny mi opravdu chutnají a sáhnu po nich raději, než po SHMM (ať už je to cokoliv). Jak to souvisí s PC HW nevím...

    4) Samsung vyrábí špičkové paměti do grafických karet, ale to ty asi nevíš.

    5) Srovnávat špatné serie IBM disků se servery IBM (nebo Sun) může opravdu jen dem*nt
    15.1.2006 12:06 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Neznáš mě!
    nikdy jsem netvrdil opak :-)
    V hardwaru se celkem vyznám a nikdy jsem s HW problémy neměl. Zatímco všichni kolem mě reklamujou jako blázni, já problémy nemám a vím co kupuju.
    fajn, jestliže tedy uplatňuješ kritéria výběru, o kterých jsem mluvil, pak nevím, kde se berou tvoje negativní zkušenosti s hardwarem, které výše prezentuješ?
    Vím, jak se mám k PC komponentám chovat, na rozdíl od ostatním lidí, kteří se chvástají, jak všemu rozumějí a pak jdou na reklamačku...
    no fajn, tak to by mě zajímalo, jaké chování bys mi poradil v případě mé poslední reklamace:

    pořídil jsem si externí firewire/usb box na IDE disk (z důvodů kapacity a ceny, zatím jsem viděl USB disk jen 80 GB a byl pekelně drahý, a také možnosti připojení čehokoliv IDE k notebooku) ... po dvou výměnách disku v něm (získání dat od kamaráda) se z jedné strany prošoupnul kabel uvnitř, po necelých dvou měsících užívání (přenášení společně s notebookem) začalo vypadávat napájení - špatný kontakt na konektoru v boxu ...

    jak jsem se k tomu měl chovat? - pracovní notebook mám přes půl roku, svůj už skoro dva (ale tolik jej netahám) a nemám s napájecími konektory problém ...

    přiznávám se, že nějakou značkovostí jsem se při nákupu nezabýval, v krámě, kam jsem si šel pro disk, to byl jediný typ, který měl firewire a byl velikostí 3,5'' ... jde o Kouwell, jediná má zkušenost s touto značkou je firewire řadič, koupený před pár lety kvůli kameře, který chodí výtečně (ještě do stařičkého Pentia MMX, zátěž procesoru minimální ...)

    p.s. co se týče toho disku, výrobce uvádí možné přepravní podmínky takové, že by je člověk nepřežil, takže teoreticky není oč se bát - prakticky se vyhýbám činnostem typu dobíhání na tramway, když to nesu
    Zákonná záruka je fakt moc pěkná věc. Zvlášť v čechistánu...
    mno, zatím jsem neměl problém - pravda, občas to chtělo trošku zdravé asertivity ...
    Ano, Kostelecké uzeniny mi opravdu chutnají a sáhnu po nich raději, než po SHMM (ať už je to cokoliv). Jak to souvisí s PC HW nevím...
    souvisí to tak, že jsem měl pocit, že užíváš stejné kritérium výběru ... proč sáhneš raději po plechovce s nápisem Kostelecké uzeniny než SHMM, i když obsah bude stejný?
    Samsung vyrábí špičkové paměti do grafických karet, ale to ty asi nevíš.
    ne, to nevím, a ještě jsem od nikoho neslyšel, že by Samsung vyráběl kvalitní paměti, spíše něco v tom smyslu "přece si nebudu kupovat komponenty od výrobce ledniček, ať se radši drží svého" ... což mi nezabránilo v tom, abych si koupil 2*DDR 512 MB PC400 CL2,5 značky Samsung (v memtestu se tváří dobře, všechny kola prošly při podstatně vyšším taktování, než při jakém je procesor (deska?) ochoten "normálně" pracovat ...)
    Srovnávat špatné serie IBM disků se servery IBM (nebo Sun) může opravdu jen dem*nt
    hm, pak mi ale poněkud uniká podstata té značkovosti ... takže jednou je IBM dobrá značka a podruhé špatná, hm, takže se opět rozlišuje podle konkrétního výrobku (či snad dokonce konkrétní série), tak k čemu mi ta informace o značce je, když ji nemohu nijak zobecnit a tím výběr zjednodušit?

    pokud mám hodnotit spolehlivost firmy, proč bych jako kriterium neměl použít například počet reklamovaných kusů vůči počtu prodaných, a jaký je v tom případě rozdíl, jestli jde o servery nebo o disky?

    se servery IBM zkušenosti nemám; se Sunem ... no, v jednom serveru (z pěti, se kterými jsem v té době pracoval) odešel paměťový modul, ještě navíc takovým způsobem, že jsme asi tři týdny lovili, proč nám mašina blbne, než se na to přišlo ...
    Heron avatar 15.1.2006 12:42 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    fajn, jestliže tedy uplatňuješ kritéria výběru, o kterých jsem mluvil, pak nevím, kde se berou tvoje negativní zkušenosti s hardwarem, které výše prezentuješ?

    Používám svoje kritéria výběru. Reference uživatelů jsou celkem na prd, protože Češi kritizují vždycky všechno (jednou jsem zažil "konstruktivní :-)" kritiku na monitory EIZO)...

    Nevím, kde jsi vzal, že mám negativní zkušenosti s hardwarem. Mluvil jsem pouze o NONAME komponentách, které jsem (z nouzových důvodů), musel pár měsíců používat, a především vím, že s nimi mají problém lidé v mém okolí. Nevím proč si nekoupí něco zdražšího, vyšlo by je to levněji...

    Dám příklad: jednou NONAME komponentou je třeba zdroj EuroCase... Hmm, kolik těch jsem viděl spálených... Měl jsem ho jednou asi tak půl roku a PC byl pořád dost nestabilní, nevěděl jsem co s tím. Teď mám FORTRON 300W a je to rockstable. Mám tu grafiku, u které je napsáno: minimal 350W PowerSource... Ten zdroj se ani nezahřeje a v klidu porazí i 400W zdroje... Takový je rozdíl mezi shitem a kvalitkou...

    no fajn, tak to by mě zajímalo, jaké chování bys mi poradil v případě mé poslední reklamace:

    To nevím a je mi to jedno. Soused si koupil 80GB USB disk, ze kterého vyndal ten IDE disk (aby do toho USB/IDE převodníku mohl zapojovat i další IDE zařízení), lehce jsme to upravili a je teď je docela spokojený.

    souvisí to tak, že jsem měl pocit, že užíváš stejné kritérium výběru ... proč sáhneš raději po plechovce s nápisem Kostelecké uzeniny než SHMM, i když obsah bude stejný?

    Protože v konzervě z Kostelce mám ten obsah zaručený... Když bych si koupil to samé od SHMM a obsah byl pak jiný, musel bych to jít reklamovat, což se mi neche.

    se servery IBM zkušenosti nemám; se Sunem ... no, v jednom serveru (z pěti, se kterými jsem v té době pracoval) odešel paměťový modul, ještě navíc takovým způsobem, že jsme asi tři týdny lovili, proč nám mašina blbne, než se na to přišlo ...

    Trochu mi to začíná připadat jako debaty o FS. Někomu se furt na XFS/reiserfs/ext3/JFS/... ztrácejí data, jiný na XFS/reiserfs/ext3/JFS/... nedá dopustit

    A to jsem nechtěl reagovat...

    17.1.2006 11:51 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Nevím, kde jsi vzal, že mám negativní zkušenosti s hardwarem.
    no, vyznělo mi to tak ze tvého komentáře: "Je to nestabilní, pomalé, nastavit se to pořádně nedá."
    no fajn, tak to by mě zajímalo, jaké chování bys mi poradil v případě mé poslední reklamace:
    To nevím ...
    hm, a já už se těšil, že bys mě mohl poučit, když ses chvástal, že "Vím, jak se mám k PC komponentám chovat" ...
    Protože v konzervě z Kostelce mám ten obsah zaručený...
    a čím?
    Když bych si koupil to samé od SHMM a obsah byl pak jiný, musel bych to jít reklamovat, což se mi neche.
    a proč by se měl obsah lišit od toho deklarovaného na obalu, a od plechovky s nálepkou Kostelec, když to má uvedené stejné parametry a vyrábí to stejná fabrika?
    Trochu mi to začíná připadat jako debaty o FS. Někomu se furt na XFS/reiserfs/ext3/JFS/... ztrácejí data, jiný na XFS/reiserfs/ext3/JFS/... nedá dopustit
    jak píše kolega ... nic není černobílé ... postupně jsem měl nějaký problém se všemi fs, co jsem vyzkoušel ... a taktéž s tím HW ...
    Heron avatar 17.1.2006 18:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    no, vyznělo mi to tak ze tvého komentáře: "Je to nestabilní, pomalé, nastavit se to pořádně nedá."

    Aha, tak to jsme si asi nerozuměli... Negativní zkušenosti s noname hw mám, ale není to můj hw. Většinou se s ním setkávám, když chodím (jsem chodil) spravovat PC různým šetřílkům, kteří si koupí nejlevnější věc a pak se diví...

    hm, a já už se těšil, že bys mě mohl poučit, když ses chvástal, že "Vím, jak se mám k PC komponentám chovat" ...

    Možná si měl citovat tu část "je mi to jedno.". Mě je opravdu jedno, že ty jsi to šel reklamovat. Jak jsme postupovaly my (v podobném případě se sousedovým USB diskem), jsem popsal.

    Jinak je opravdu zajímavé, jaké věty si vybíráš k citaci... Čekal jsem, že se vyjádříš ke srovnání výkonnějšího noname zdroje se slabším (ale ve výsledku mnohem lepším) značkovým zdrojem. Ty si vybereš konzervy...

    Skutečně, černobílé není nic. Já, na rozdíl od tebe, ještě neměl problém se žádným FS (FAT, NTFS, ext2, ext3, reiserfs, XFS, další si už nevybavím). Nikdy jsem nepřišel o data k vůli chybě žádného FS...

    20.1.2006 00:34 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    spravovat PC různým šetřílkům, kteří si koupí nejlevnější věc a pak se diví...
    hm, tak mimochodem, ty moje paměti od Samsungu byly v okamžik nákupu nejlevnější, přičemž o Samsungu ses vyjádřil jako o dobrém výrobci pamětí ... hm, hm ... jo vlastně ale tos' řek o pamětech do grafik, a já mám vobyčejný DDR moduly, já zas zapomněl, že musím rozlišovat tu "značkovost" podle konkrétního výrobku :-)
    Možná si měl citovat tu část "je mi to jedno.".
    tvůj osobní náhled na mé problémy je naprosto nepodstatný, takže nechápu, proč bych jej měl citovat ... mohl jsi klidně říct "Vím a je mi to jedno.", jenže jsi jaksi, zdá se, na chvilku vypadl z role machra, kterému by se přece něco takového nemohlo stát, neboť harddisk zásadně nepřenáší, ani v přenosném rámečku, neboť ví, jak se má k PC komponentám chovat a že IDE harddisk není určen k přenášení, z čehož zajisté plyne, že ani ten přenosný rámeček se nepřenáší, když je na IDE disk, a tudíž se neodpojuje, a když se neodpojuje, tak se ten napájecí konektor nemůže zku*vit ... :-)
    Jinak je opravdu zajímavé, jaké věty si vybíráš k citaci... Čekal jsem, že se vyjádříš ke srovnání výkonnějšího noname zdroje se slabším (ale ve výsledku mnohem lepším) značkovým zdrojem. Ty si vybereš konzervy...
    no, to kritizuje ten pravý, neb tvá selekce, nač budeš z mých otázek odpovídat, je také "zajímavá"

    ale klidně se k tomu zdroji vyjádřím - mohu k tomu například říci, že tvůj popis zkušeností se zdroji EuroCase je v přímém rozporu s tvojí větou "Negativní zkušenosti s noname hw mám, ale není to můj hw.", jelikož předtím jsi řekl "NONAME komponentou je třeba zdroj EuroCase... ... Měl jsem ho jednou asi tak půl roku" - no, ledaže bys ho měl půl roku půjčený, a tedy nebyl to tvůj hw
    Já, na rozdíl od tebe, ještě neměl problém se žádným FS (FAT, NTFS, ext2, ext3, reiserfs, XFS, další si už nevybavím).
    tak to jsi šťastný člověk; nicméně připomíná mi to trošku ten mýtus o Windows 98 připojených k Internetu bez firewallu a antiviru a fungujících bez problémů dva roky bez reinstalace ...
    15.1.2006 14:47 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    kavol

    mas moji plnou podporu

    a lepe bych to nedokazal rici

    ale coz

    jedni proste budou jist kostelecke uzeniny

    jen kvuli tomu obrazku na konzerve

    a ja je jist nebudu

    uz jen kvuli tomu

    ze jsem tam byl na brigade...

    a reiserfs/xfs/kdovijakefs?

    zase pragma

    vyzkouset a benchmarkovat

    v te dane aplikaci v te dane konf. os a hw

    svet neni cernobily

    je barevny
    Heron avatar 15.1.2006 15:03 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Kdybych jedl jídlo podle toho, kde jsem ještě nebyl na brigádě, tak už bych dávno umřel hlady...

    Btw: proč píšeš tak divně?
    15.1.2006 15:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Asi si myslí, že je Nezval… :-)
    17.1.2006 14:36 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    ne

    ja jsem japonsky basnik

    a v kosteleckych uzeninach

    jsme mleli krysi do salamu...
    14.1.2006 13:38 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Takže raději na tuhletu sestavu mám použít 2x1024 DDR-2 n a 500ti? Bude to nějak výhodnější?
    14.1.2006 14:11 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    urcite

    500ddr kup jen kdyz je bude podporovat tvuj bios

    jinak muzou byt pomalejsi nez normalni 400 cl 2.5

    hlavne kdyz je pojedes na 400 ;-)

    a ty 500ddr pokud do nich pujdes vybirej peclive - zkontroluj si latence

    a mimochodem jsou dnes vyrobci pc kteri ti to dodaji jiz odladene od cd machaniky s nejnovejsim firmware po vyladeni nastaveni biosu atd...

    a ja je navic prodavam za velkoobchodku mam totiz velkoobchodni nakupku ;-)))))))))))))
    14.1.2006 14:27 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Takže když bys ses odpíchnul od této sestavy tak co by si doporučoval za komponenty? Zkus nějak napsat. :-) Pokud by jsi byl i a budeš levnej tak klidně od tebe nakoupím... :-))
    14.1.2006 15:43 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Hustý a vymazlený

    Amd Athlon 64 X2 3800@4600+ se zarukou (2x512kb cache)
    Corsair DDR 2GB 400MHz TwinX LL, CL2 (2-2-2-5 1T)
    DFI LanParty UT nF4 SLI-DR Expert (PCIe, SATA2, FW, UV-Sensitiv)
    WinFast GeForce 7800GT 256MB 256bit (500mhz ddr3, 400mhz, 2xDVI, ViVo)
    WinFast PVR 2000 TV stereo, FM, HW MPEGII, (PCI, dálk., TXT, EPG,
    Composite video, S-Video, Video-in, funkce PIP)
    Western Digital Raptor WD740GD, 74 GB (4.5 ms, 8192 kB cache, 10000rpm)
    Eurocase Midi MDL5410, FPC/450W/12cm (front USB, 4x5,25", Black Silver)
    
    celkem 47.000,- vcetne dph
    
    
    * da se usetrit na disku

    muzes tam mit jakykoliv v jakemkoliv mnozstvi

    * da se usetrit na te tv karte ne vse bude chodit v linuxu

    navic ta tvoje puvodni tv karta moc v linuxu nechodi (philips 713x)

    tak aby jsi nebyl zklamany

    * da se usetrit na te monstrozni desce

    ale deska je grunt a procesor je spunt ...

    * da se usetrit na te graficke karte ...

    * da se pridat na procesoru pokud chces 2x1mb cache

    * da se pridat na pametech pokud chces ddr 500mhz

    * da se pridat na graficke karte GTX je jen o 2tis. drazsi a navic je muzes mit dve ;-)

    * da se pridat na disku i ty muzes mit dva

    * da se pridat na bedne pruhledna uz neni o moc drazsi

    * jen ta tv karta je nesmyslna - ber jednodussi
    14.1.2006 15:48 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    a vesel bych se i do 40.000,- vcetne DPH

    s jinou deskou a normalnim diskem
    14.1.2006 16:44 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    AMDčko je jasný. Athlon 64 X2 3800+ (1M cache) :-)

    U desky asi zustanu u MSIčka. Momentálně mám MSIčkovou desku a nemužu si stěžovat...

    Co ale nevim jestli je lepší grafická karta od Winfast než od MSI? Osobně když to budu skládat tak asi budu držet značkovou jednotu. Setkal jsem se totiž i s tím že na jedné mé desce jsem nerozjel jistou TV kartu a potom jsem ji musel s prodělkem prodat a koupit jinou. Toho se chci vyvarovat. Ale u TV karty asi dám na radu a zvolím WinFast.

    U disku zustanu na seagateu. Mám s tím dost dobré zkušenosti(3,5roku bez problémů) a nebudu pokoušet osud... :-)

    CASE, aneb moje úchylka, si hodím doracku!:-)

    David Watzke avatar 14.1.2006 16:49 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Mám od MSI geForce 5750. Slyšel jsem, že dělají jedny z nejtišších karet.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 16:53 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    A co paměti? pujdou tam DDR-2 ? deska píše že je to pouze na 400...
    14.1.2006 17:48 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    ach jo

    ddr-2 ne (pockej pul roku)

    ddr jak 400 tak 500

    hmm?
    Heron avatar 14.1.2006 17:00 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Já mám Gigabyte GeForce 6600 GT s pasivním chlazením. Tišší už to nebude :-D
    14.1.2006 17:47 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    tak se dohodnem?
    Amd Athlon 64 X2 3800+ (socket 939, Manchester)  8.990,-
    Corsair DDR 2x1GB 500MHz TwinX LL, CL3 8.065,-
    WinFast GeForce 7800GT 256MB DDR3 256bit 2x DVI 9.110,-
    WinFast TV 2000 XP dálkové ovl. TeleTXT 663,-
    Seagate Barracuda 160GB 7200,9 8MB 1.833,-
    DFI LanParty UT nF4 SLI-DR Expert 4.952,-
    
    secteno a potrzeno 40tisic
    
    
    > značkova jednota - je hloupost

    dulezite je co mas primo odzkousene a ja tohle mam odzkousene

    a protoze znam servisni oddeleni jednoho ceskeho velkoobchodu s it

    tak ty mohu rici ze jsem byl svedkem znackove nekompatability msi s msi ;-)

    > prodělkem prodat a koupit jinou - zarucuju ja

    takze u mne neprodelas

    segate - dobra volba navrhovana 160gb a 8mb cache je nejrychlejsi seagate -ma totiz nejvetsi hustotu zaznamu

    a rack ti mohu taky prodat ;-) existuji i primo racky 19" co jsou volitelne jako midi towery nebo skoro big towery

    takze to jsou racky na stul a jsou velmi tiche
    14.1.2006 18:00 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    a jestli chces dam ti tam i desku msi

    ale myslim si o tom sve

    looser je looser ale kazdej ma mit co chce
    David Watzke avatar 14.1.2006 18:03 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    LOL, ty jedeš...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 18:10 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    ha kdo se mi tu smeje

    a co z toho si mam vybrat:

    Lot Of Laught

    Laughing Out Loud

    Lentilky Odnaseji Lenina

    Lamer On Line

    ;-)

    jo a zaruka je na celou sestavu

    a zadny LOL ;-)
    David Watzke avatar 14.1.2006 18:23 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Ani jedno. Je to Lot of Laugh. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 18:43 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    hmm

    hned prvni polozka v mem seznamu

    asi se tady bavim s analfabety

    takze od toho se da odvodit uroven diskuze ;-)
    14.1.2006 18:47 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    mas pravdu

    mam tam jedno t navic

    ale opsal jsem to tady z abicka

    z nejakejch definic
    David Watzke avatar 14.1.2006 19:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Hm, ale laught AFAIK nic neznamená. Analfabet nejsem, díky. ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 18:20 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    jo ale ma to svy kouzlo - dnes je ohlasili

    K8N Diamond Plus Limited Edition Update

    s lampou

    no tou co byla v starejch televizorech
    14.1.2006 19:44 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    jo a spis nez 1mb cache to je 2x512kb (manchester core)

    existuje i varianta 2x1mb (toledo core)

    budouci generace intel procesoru budu mit narozdil od amd cache sdilenou

    a nekde je veliky rozdil mezi 512kb a 1mb cache

    znam aplikace ktere to urychli vic nez 50%
    genius2000.log avatar 14.1.2006 18:57 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    No tak při tý ceně bych tam dal si GF7800GTX s 512 MB, ať to trochu lítá.
    djhanz.cz - music is my life.
    14.1.2006 16:48 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Jen když je bude podporovat BIOS je blbost. Nebude je podporovat. Maximálně 400. 500 MHz paměti jsou dobré právě při přetaktování.
    14.1.2006 17:28 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    nevis co pises

    radic pameti v athlonech revize e6 a odvozene

    podporuje 500mhz

    ale musi to podporovat jeste bios

    proste tam mas delicku pameti 500mhz

    ach jo
    14.1.2006 17:52 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Asi ne, mám tu ještě starý Winchester a ABIT KN8 Ultra, který "podporuje" max. DDR400, ale paměti mi jedou na 480 MHz. Takže s tou podporou v BIOSu to tak žhavé asi nebude...
    14.1.2006 17:52 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Teda paměti jedou samozřejmě na 240 MHz.
    14.1.2006 17:57 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    aha uz jsem te pochopil

    to je logika

    ja nemyslel ze se daji pouzit 500mhz jen a jen tehdy kdyz je podporuje bios

    samozrejme delicka nasobic ...

    sam to tak pouzivam

    ja myslel na lidi co maji ve svem kompu 500ddr a jedou do nich 400

    pripadne 412 ;-)

    tak to jsou looseri

    protoze ty 500ddr vetsinou nejedou 400 cl 2-2-2-5-1

    ok?
    14.1.2006 17:52 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    to je tim ze jsi necetl white papery od amd

    a nehrabal jsi se primo hexadecimalne v biosu

    a nemas na stole dfi ci abit fatality (a snad nejakej asus)

    INTEGROVANY RADIC PAMETI V NOVYCH AMD 64 a X2 PODPORUJE 500DDR

    a basta fidli
    14.1.2006 17:54 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Taky jsem nečetl Bibli svatou a Main Kampf.
    14.1.2006 18:04 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    ja ano

    i koran

    a ramajanu a bhagavaghitu

    a machiavilliho

    takze z toho vypliva

    ze nemuzes delat hardware ;-)

    ale ty papery od amd jsou husty

    to bych ti doporucil
    14.1.2006 20:10 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Já raději čínskou nebo japonskou poesii. ;)
    14.1.2006 10:51 antonin chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    milackove

    v sestavovani pocitacu je najednou kazdej chytrej a pak to podle toho vypada

    druha vec je pak ze mnoho lidi vidi svet cernobile a ne pragmaticky a fuzzy

    ta znacka je super a tamta je zase na nic

    asi fakt zijeme ve svete znacek

    tak a ted konkretne

    prvni vec je ucel pro ktery ten komp stavis

    pokud budu stavet server tak ho budu stavet pro tu danou konkretni ulohu ktera na nem pobezi (io / hdd / cpu / ram)

    ale obecne pokud ches neco vykoneho

    deska -----

    zakladni desku bych doporucil dfi pro highend napriklad DFI LanParty UT nF4 SLI-DR Expert

    ale jsou i jine vyborne desky abit umrel at zije novy kral (minimalne co se tyce casu rklamaci ;-) nejvetsi prodejce desek za rok 2005 byl asus a je to videt

    od dfi i kdyz nebudete taktit tak dostanete to nejsolidnejsi co se da dostat (proc asi vyrabi i prumyslove pocitace)

    a vybavu dokupte ve forme pridavnych karet napriklad dalsi sata radic (treba marvell sata2.5 ten ma podporu v linuxu) (nebo nejakou tu lepsi zvukovku co je na msi) da se to alespon pak vymenit

    dfi podporuje i opterony pro socket 939 a pokud jste rozumnej a budete mit stesti tak si jeste jednoho single ci dual core sezenete

    druha vec je ta ze nova revize jadra opteronu/athlonu neoficialne podporuje radic pameti 250 cili 500ddr

    takze to pak zustava na biosu jestli to podporuje

    a opet na dfi je v tomto ohledu spoleh

    ostatne delal jsem mnozstvi serveru (v rack mountu ;-) zalozenych na desktopovych boardech

    takze vim co dokaze bezet na 100% neustale vytizene bez jedine chybky

    a msi mezi to rozhodne nepatri ;-)

    cpu ---

    volba jasna a chytra

    dnes ma amd technologicky navrh a navic super funguje pod linuxem coz neni uplne pravda o intelu napriklad uspora energie u 2mb pentii m versus cool and quiet

    pocet bugu v cpu ...

    jinak pentium m ulv core duo jsou hezci nez pentium 4 bohuzel priserne moc stoji

    ale na zvazeni je taky amd turion mt 25w rada je opet plne 64bitovy bohuzel jeden core a jeden radic pameti

    ja osobne jsem si ho vybral na praci ted na nem pisu

    a to ticho pasivne chlazeneho pc je k nezaplaceni

    kdyz konqueror stejne amd athlon x2 nepotrebuje

    delam jeste taky via ale to je pro fajnsmekry a vykon je vice nez dostatecny (ale chci chci a chci dvi na cesu uz bylo k videni i s c7 a kt700)

    ram ---

    nejvetsi chyba 4 moduly ti v nejhorsim pripade pojedou s t 2 nektery boardy ti to dokonce s ohledem na novejsi jadro procesoru chybne nastavi na ddr 333

    ze zkusenosti a memtestem a plikacnima testama vim ze nejvetsi vykon dosahnes 2x 1gb oboustrane pameti (kupodivu ne 512mb) cl 2 ale prave cl 2 tedy 2-2-2-5 -1

    jeste lepe si povedes s ddr500

    krom kingstonu kde meli a mozna maji jednu skutecne 2-2-2-5 a ne 2-3-3-6/5

    tak to dela napriklad corsair ktery je o hodne lacinejsi pokud si nekupejes ty blikajici pameti ;-)

    mushkin se v podstate stahnul z naseho trhu nemel ten spravnej pomer vykon/cena

    vyborny clanek o pametech s amd platformou vysel na svetuhardware

    disk ----

    jestli chces ticho tak snad samsung nebo wd

    seagate je jinak vyborna volba

    ale jestli ti nevadi hluk a vis jak odhlucnit pc - disky

    tak raptory jsou neprekonatelne

    ty seagaty ale klidne kup dva strip funguje pod linuxem dobre

    a dvd-dl na zalohy je uz taky dobry ;-)

    a nakonec rekni si sestavim ti to za velkoobchodni ceny - ty lepsi velkoobchodni

    antonin zavinac chadima tecka jcu tecka cz
    14.1.2006 10:55 Antonin chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    jo myslel jsem pentium m ulv a nove core duo

    to a vypadlo a pak to vypada blbe
    14.1.2006 11:42 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Příště prosím <ul> a <li>. ;-)
    14.1.2006 12:18 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    hmmm.

    turion se da nacpat do desktopovyho boardu? taky jsem chtel nejak vymenit pocitac (sempron 2k2+) za ani ne tak vykonnejsi jako spis za tissi.

    da se ten turion nacpat do nejaky levnejsi desky?
    14.1.2006 14:15 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    ano da se nacpat do socketu 754

    ale ne do vsech desek

    ja to cpu do velmi dobrych desek za 1.500,-

    dej kdyz tak vedet na

    antonin zavinac chadima tecka jcu tecka cz
    14.1.2006 14:27 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    uzivam si 1mb cache procesoru

    ktera je dulezita pro to co tady spoustim

    a jinak bezim na 2.0ghz

    pro hry mam jeste profil v biosu

    2.4ghz a 2.6ghz ;-) 100%stabilne

    cpuburn 48h v kuse ;-)

    to neni pretaktovani to je proste vyladeni vyuziti moznosti daneho jadra a revize

    tak se na to clovek musi divat

    mimochodem bezi mi serverovy vetsi cluster u byvaleho zamestnance

    a je cely pretaktovany ;-)

    no a ted se to bude blizit roku a ac bezi neustale vytizeny

    tak to pretaktovani tomu nijak neskodi ;-)
    14.1.2006 17:52 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    A na kolik tak muze prijit takovej Turion? Jak se zda, tak je krabicove v zadnym obchode v cechach nemaji :(
    14.1.2006 18:40 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    4.200,- s DPH

    a mene ;-)
    14.1.2006 18:40 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    4.200,- s DPH

    a mene ;-)
    14.1.2006 18:41 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    ha, zda se ze jsem byl zapomenut :))
    14.1.2006 15:46 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    ach jo

    proc tento system neumi restructured text

    nebo aspon structured text (rst/stx)

    html psani je pomaly to uz vedi vsichni
    14.1.2006 19:29 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    ach jo

    proc tento system neumi restructured text

    nebo aspon structured text (rst/stx)

    html psani je pomaly to uz vedi vsichni
    Protože píšeš jak trubka. ;-) Má to tady svoje rezervy, ale když nevyužiješ ani to, co to tady umí, tak si nemáš na co stěžovat.

    1. pomocí 2x \n se tvoří odstavce

    2. Věty se tvoří pomocí velkých písmen a interpunkce.

    3. Když potřebuješ nějaké základní tagy, stačí označit to, co má být uvnitř tagu a kliknout na "tlačítka" nad textareou

    4. Je to všechno napsané pod tou textareou

    5. bys tady neměl nic sám nabízet ;-)
    David Watzke avatar 14.1.2006 19:49 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Ještě jsi opomněl del a ins. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 20:42 trubka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    ted to pisu na mobilu

    a tam toho moc nefunguje ;-)

    a interpunkci jsem prestal pouzivat na zakladni skole ;-)

    takze nabizet jen veci dusevni podstaty - jako napady navody rady atd...
    14.1.2006 21:49 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    To ale neznamená, že by oddělování vět pomocí teček (.) místo odstavců (2x RETURN :-P) prudce nezvýšilo čitelnost tvých postů.

    PS: napadlo mě, že píšeš z něčeho, co neumí JS. ;-)
    14.1.2006 10:56 honya
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Na kolik tě tahle sestava asi příde? Já osobně bych asi dal přednost notebooku, ale jestli do toho přeci jen pudeš tak Czech National Team v BOINC poskočí o několik příček....
    David Watzke avatar 14.1.2006 11:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Notebook? Proboha...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 11:43 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Máš něco proti notebookům? ;-)
    David Watzke avatar 14.1.2006 11:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Jo.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 15:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    A co?
    David Watzke avatar 14.1.2006 15:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Nemaj výdrž, jsou pomalý, na to, co dovedou, taky šíleně drahý, ...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 15:41 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Nemaj výdrž? Takže tvůj desktop ti na baterce vydrží déle? :D
    David Watzke avatar 14.1.2006 15:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    To jsem nezkoušel. Asi by to nestihlo ani nabootovat. :-D Ale to je vedlejší. Prostě to vydrží jen chvilku (aspoň pro mě).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 16:00 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Jenže tobě nevydrží vůbec jestli si to neuvědomuješ, notebook taky můžeš připojit na adaptér tak nevím co tady kecáš.
    David Watzke avatar 14.1.2006 16:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Vím to, ale na co mi to bude? Je to slabý a drahý. Za nějakých 40 tisíc máš nabouchanej počítač.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 17:01 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Na co nabouchaný počítač, řekni? Mně osobně by stačilo v notebookovém provedění zhruba to, co mám teď, jenom víc RAM (512-1024). Nějaké Pentium M na 1.4 GHz a byl bych happy. ^_^
    David Watzke avatar 14.1.2006 17:16 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Jen6e j8 na tom po49ta4i chci takz n2co d2lat. Jenže já na tom počítači chci taky něco dělat... :-D Občas si zahraju a rychlejší kompilace taky není na škodu, ne?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 17:56 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Však já potřebuju počítač na práci, ne nějaký herní automat.
    David Watzke avatar 14.1.2006 18:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Já taky nepotřebuju herní automat, ale jak píšu, chci na tom taky něco udělat...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 20:18 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Kompilace jádra na 1.4 GHz netrvá tak dlouho. :p A bashové skripty se také spouštějí docela svižně. ;)
    14.1.2006 20:37 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Nedokážu si představit k čemu desktop když můžu mít notebook. Lepší/větší monitor je fajn, ale nepotřebuju ho, vestavěné repráky jsou nah..no v každém notebooku, ale není problém vzít si sluchátka a doma tam připojit repráky z desktopu. Procesory jsou tam výkonné dost, paměť se tam dá dát taky, disky bývají sice menší a pomalejší, ale to se dá přežít a pro větší kapacitu si koupit nějaký externí. Notebookové klávesnice jsou většinou docela dobře použitelné, myš se dá připojit taky, nestačí-li touchpad. Kde je problém, krom vyšší ceny?
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 14.1.2006 21:00 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    V tom, že by mi byl notebook na nic. :-D To jste se na mě domluvili? Jen řeknu, že nemám rád notebooky, hned taková spoušť. Jsou pomalý, drahý, nerozšířitelný, na baterii vydržej jen chvíli... Prostě bych to nechtěl... Jediný, s čím souhlasím, je notebooková klávesnice, na který teď píšu. Ta je fakt IMHO lepší než obyč. veliká. Ale to je tak vše. :/
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 21:07 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Tři hodiny by takový notebook vydržet mohl, to představuje většinou zřetelně víc než kolik času v kuse strávím bez zásuvky. Kdybych měl na notebook, fakt mě nenapadá byť jediný důvod proč bych si koupil desktop.
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 14.1.2006 21:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Fajn, tak našetři nějakou korunu, prodej desktop a kup si notebook. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 21:16 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    No já si snad v dohledné době nějaký koupím. (za tohle mi každopádně už nikdo nic nedá…)
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 14.1.2006 21:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    za tohle mi každopádně už nikdo nic nedá
    Myslíš? Já prodal krabici s deskou: grafikou 32MB, RAM 512MB, CPU 750 MHz Duron za 1000. Máš snad ještě něco slabšího?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 21:55 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    No já bych to teda asi prodal, ale to už si to radši nechám na součástky a další použití.
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 14.1.2006 21:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Další použití? Do notebooku? :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    brozkeff avatar 16.1.2006 18:04 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše To bych hned koupil,
    a to i za dva tisíce.. nevím kde to prodáváte vy, ale u nás ve vidlákově by se to dneska dalo prodat i za tři tisíce. Možná i čtyři...

    A pro představu, před rokem jsem prodal Celerona 433 se 128MB RAM a integrovanou grafikou, ale s 80GB diskem za 4000...
    14.1.2006 23:57 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Prosimtě, dneska ty použitelné notebooky nejsou tak drahé. Dřív to, co bych chtěl, bych hledal v kategorii kolem 80 tisíc, dneska i pod 40. :D

    S tou nerozšiřitelností to také není pravda. Co bys na tom chtěl rozšiřovat? Dneska mají USB 2.0, FireWire a PCMCIA... SO-DIMM paměti koupíš v lepším krámu, stejně tak lepší procesory nebo větší disky se dají vyměnit.

    A pomalý? Potřebuju, aby to rozumně rychle umělo seekovat v MPEG-4 (ASP i AVC) kvůli překladům, že se na tom něco občas zkompiluje... no určitě to bude rychleji než doposud. :D
    David Watzke avatar 15.1.2006 00:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware

    Jasně. Ale nikdo mi nemůže namluvit, že je lepší mít jenom notebook. Nedovedu si představit, že by tu místo toho kolosu funěla jen taková pixla. :-D Navíc nejsou stavěný na běh průměrně 23h/den.

    Ty bys hledal kolem 80 tisíc, já kolem patnácti. Prostě je to hodně drahý (na to, co to dovede). To mi nevymluvíš.

    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.1.2006 01:56 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Nedovedu si představit, že by tu místo toho kolosu funěla jen taková pixla. :-D
    Funěla? Odkdy harddisky nebo vysokootáčkové větráky* funí? ;-)
    Navíc nejsou stavěný na běh průměrně 23h/den.
    můj běží hodně hodin denně (> 12) a nějak jsem si nevšiml, že by mu to vadilo.
    Ty bys hledal kolem 80 tisíc, já kolem patnácti. Prostě je to hodně drahý (na to, co to dovede). To mi nevymluvíš.
    Blbost. Nový notebook ekvivalentní bedně za 15k vyjde na 25k - 30k. A pokud bys k té krabici připočítal i slušné LCD, tak to vyjde šul nul. ;-) Stolnímu PC zbyly akorát 3,5 výhody:
    • Možnost poskládat komponenty přesně podle svých představ (I když... třeba bych chtěl desku pro S939 se slušným řadičem disků - viz Eagle na SH a Jaderné noviny. Kolik jich je u nás k dispozici? ;-))
    • Víc větších disků v počítači (netrápí mě, aktuálně jedu na 10 GB a mám objednáno oo, vlastně 60 GB :-))
    • Větší monitor
    • Možnost narvat do komplu > 2 síťovky - nepočítám za celou výhodu, protože se většiny PC netýká.
    * slyším prakticky jenom při kompilaci jádra :-)
    15.1.2006 13:02 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Blbost. Nový notebook ekvivalentní bedně za 15k vyjde na 25k - 30k. A pokud bys k té krabici připočítal i slušné LCD, tak to vyjde šul nul.

    Nevyjde. Jednak nepotřebuji slušné LCD, ta jsou stále příliš předražená, takže si raději koupím pořádný monitor klasický. Za druhé notebook za 25-30K nebude zdaleka výkonově ekvivalentní klasickému počítači za 15K. Za třetí: při vyjmenovávání výhod jste zapomněl přinejmenším dvě velmi podstatné: jednak snazší (v mnoha případech jde dokonce vůbec o samu možnost) upgrade, jednak skutečnost, že disky jsou nejen větší, ale především výrazně rychlejší; vzhledem k tomu, že subjektivní rychlost dnešních desktopových systémů ovlivňuje rychlosti disku obvykle více než třeba rychlost procesoru, bych to rozhodně nepodceňoval.

    Takže můj osobní závěr: ano, notebook má smysl tam, kde ho majitel nosí s sebou. Notebook, který by byl pořád doma jako náhrada normálního počítače, jsou zbytečně vyhozené peníze navíc za horší pracovní podmínky.

    David Watzke avatar 15.1.2006 13:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Pěkný shrnutí.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.1.2006 18:49 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Takže můj osobní závěr: ano, notebook má smysl tam, kde ho majitel nosí s sebou. Notebook, který by byl pořád doma jako náhrada normálního počítače, jsou zbytečně vyhozené peníze navíc za horší pracovní podmínky.
    To byla trochu přehnaná reakce na předřečníka, který tvrdil, že notebooku za 80k se vyrovná stolní počítač za 15k. :-)

    Můj názor je takový, že mobilita se hodí vždycky, ale pokud je víc potřeba větší monitor, vysoký výkon nebo nízká cena, tak je desktop lepší.
    brozkeff avatar 16.1.2006 17:53 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Takže ty asi potřebuješ něco takovéhoto:
    Takže ty asi potřebuješ něco takovéhoto?
    14.1.2006 12:32 nightfish | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Notebook? Proboha...
    Notebook? Pro boha...?
    14.1.2006 13:35 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Notebook nebrat. Potřebuji fakt výkon. :-)
    David Watzke avatar 14.1.2006 15:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Z tvýho blogu notebookářům asi nedošlo, že nepotřebuješ kalkulačku. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 16:29 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Už vidím jak rozjíždím Pro/E na notebooku. Ukousal bych se nudou a nic-neděláním... :-)))
    David Watzke avatar 14.1.2006 16:32 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Kdepak, musel bys foukat. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 16:46 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    A nebo točit klikou! :-))))
    2.2.2006 12:20 kasparcz | skóre: 9 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Rozumim tomu dobre, ze chcete provozovat Pro/E na linuxu? Pokud ano, rad bych vedel, jak to dopadlo, pripadne srovnani s Win verzi(rychlost a pod.).
    14.1.2006 17:13 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Co na tom hodlas delat? Tohle je snad herni stanice a tu zase kombinovat s linuxem ... ;)

    Na normalni praci ti staci uplne v pohode VIA EPIA. Pro prehravani multimedii sebeslabsi plecka.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    14.1.2006 17:16 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    Sebeslabší plečka? No, na h.264 by to asi chtělo něco na 1.4 GHz (Athlon XP) a více. Na HDTV MPEG2 1920x1028 30 Mbps... nevím... 2.4 GHz (Athlon64 Winchester) a GeForce 6600 na to nestačí.
    15.1.2006 17:31 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    No procesory pro desktopy pod 2GB od AMD nebo Intelu uz snad ani nejdou sehnat, nebo jo? Samozrejme "pleckou" sem myslel nejakou bezne prodavanou sestavu.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    14.1.2006 17:22 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    CAD systémy toho potřebujou opravdu dost. To by ses divil co jde zpustit na linuxu... Ps. linux už dneska není jenom vim a konzole. :-)))
    15.1.2006 17:28 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muj vysněný hardware
    No ja jedu na 800MHz epii a jedu v eclipse, na kterej spousta lidi nadava, ze je nenazranej :) A samo je to v KDE pod Mandrivou, to snad uz ani nemusim rozebirat :)
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.