Vývojáři dekompilátoru rev.ng otevřeli jeho backend revng-c. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.
Poněvadž Redis už není svobodný, konsorcium Linux Foundation a Amazon Web Services (AWS), Google Cloud, Oracle, Ericsson a Snap Inc. společně představili svobodný fork Redisu s názvem Valkey.
Sam Bankman-Fried, zakladatel zkrachovalé kryptoměnové burzy FTX, byl dnes odsouzen k 25 letům vězení [Yahoo Finance].
Proxmox oznámil, že usnadňuje migraci z VMware ESXi do Proxmoxu.
Byla vydána nová verze 2.53.18.2 svobodného multiplatformního balíku internetových aplikací SeaMonkey (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Na blogu programovacího jazyka Swift byl publikován příspěvek Psaní aplikací pro GNOME v programovacím jazyce Swift. Používá se Adwaita pro Swift.
egui je GUI knihovna pro programovací jazyk Rust běžící na webu i nativně. Vydána byla verze 0.27.0.
Byla vydána nová verze 6.1 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.13. Thunderbird na verzi 115.9.0.
Linka STOPonline.cz v roce 2023 přijala 3700 hlášení závadného obsahu na internetu, 22 bylo předáno PČR, 23 bylo předáno ISP a 944 závadových domén zobrazujících dětskou nahotu či pornografii bylo nahráno do mezinárodního systému ICCAM, který je spravován asociací INHOPE.
Byla publikována podrobná analýza v upstreamu již opravené bezpečnostní chyby CVE-2024-1086 v Linuxu v nf_tables.
Tiskni Sdílej:
Vítejte v moderním věku.Choďte po schodech.
zásadně chodím pěškyono vyjit takovych 16 pater je celkem dobra rozcvicka
Schody do garazi tam neexistuji
Má to nějaký hlubší smysl? Normy, bezpečnost?
Nasrat lidi Ja tomu obcas rikam "test trpelivosti". Porad cekam na nejakou gorilu, ktera jim tam prokopne dvere, ne kazdy ma na to nervy.Schody do garazi tam neexistujiMá to nějaký hlubší smysl? Normy, bezpečnost?
dá se to shrnout na pár řádekTak dokonce jenom do tří:
- NESVÍTÍ - dveře se OTEVŘOU samy - tlačítko NEMUSÍ mačkatKdybych jezdil víc metrem, vytiskl bych si to a lepil na každé dveře.
- SVÍTÍ - dveře se NEOTEVŘOU samy - tlačítko MUSÍ zmáčknout
- BLIKÁ - dveře se mu v příští stanici samy OTEVŘOU, tlačítko už někdo zmáčknul - NEMUSÍ ho mačkat
... a ani by ovládací část nebyla tvarově zvýrazněna.Chudáci nevidomí. Bude se jim to po hmatu pěkně blbě hledat. Sice mají obvykle v kapse vysílačku s dálkovým ovládáním, ale obvykle není vždy a každý.
takže výměna se stejně řídí podle těch krajních dveří.to pak dava smysl pouzivat selektivni otevirani dveri
první a poslední dveře se otevírají vždy (kvůli nevidoucím)V metru? To neodpovídá pozorování. Nevidoucí mívají dálkové ovládání, díky kterému strojvůdce dostane signál a otevře všechny dveře.
Na tramvajové logice je špatné to, že tlačítko ve stavu, kdy má či nemá být stisknuto, se snaží být co nejvíce nenápadné.IIRC v Praze platí pouze zevnitř. Zvenku se rozsvítí poté, co řidič dá pokyn, že se dveře můžou otevřít.
a co jenom jedine tlacitko na vagonech v metru... to je teprv kvízPřesně. Já to zmáčku obvykle dlouho dopředu a čekám opřen o dveře (typicky cestou na hlavák) a když přijede vlak do stanice, tak přestože tlačítko viditelně bliká, stejně se přiženě jak velká voda kupa lidí a prostě si to musej netrpělivě zmáčkout ještě jednou nebo několikrát. To mě skutečně vytáčí...
P.S. to "nevykat" je málo výrazné, všiml jsem si toho až na konci a nemám sílu to přepsatNevadí , někdy mám pocit, že to funguje kontraproduktivně. Zase se mě ale nechce používat křičící velká písmena v patičce :-/.
Nikdo to číst nebude.Nesmysl. Lidi v metru čtou úplně všechno. Nudí se.
No jo, ale to je chyba váhy ve výtahu (nebo programátora, který to programoval).Hlavně protože panely, které v každé stanici umožňují vybrat si cílové patro, porušují princip KISS
Hu... to ani nevím, že můj mobil dělá...Tak to si dej pozor a nezapomeň EXIF odstranit, až budeš provádět nějakou tajnou činnost.
Dnešní lidé nejsou schopný pochopit ani ten obrázek přeškrtnutý cigarety uvnitř výtahuSpíš z něj mají ještě legraci. To je na úrovni těch kuřáků, co kouří v době, kdy někdo jiný jí a ještě to "vtipně" komentují větou: "Nevadí ti, že mi k tomu kouření jíš?"
Když čekám například v -3 a někdo zároveň čeká v -2, tak ze shora přijede výtah a místo aby sjel až do -3, tak zastaví v -2, člověk tam nastoupí, sjede do -3, kde nastoupím já, mezitím někdo nový příjde do -2, takže opět stavíme v -2No pokud dany clovek cekajici v -2 take zmackl obe tlacitka (jak nahoru tak dolu), tak neni divu, ze mu vytah zastavil i pri ceste dolu.
sedmischodový půlpatra
- Proč je tady tak nízký strop? - Nižší strop, nižší nájem.
Další věc je programování všech výtahů. ... Tlačítko stále zhasíná a musí se znovu mačkat nebo výtah vesele jezdí sem tam, ale do mého patra už nesjede,
Ale kdeže programovanie! Nesjede... ale prečo? No, niekto nastúpi a "otočí si šípku". Nevieš ako sa to robí? Jó, to je know-how. A keď to urobia viacerí po sebe, toho chudáka na prízemí (u nás v práci) resp. v garáži (u vás) môže aj poraziť.
V příměstském vlaku je tlačítko na otvírání dveří. Když nesvítí, tak se dveře neotevřou. Když svítí, tak jej může cestující stisknout, pak se dveře otevřou. Vždycky za sebou slyším nějaké to skřípání zubama a funění, že jsem si dovolil počkat na to, až vlak zastaví a tlačítko se rozsvítí a teprve pak to tlačítko stisknu.
Řeším to tak, že než vlak zastaví a tlačítko se rozsvítí (to ovládá stroj-vůdce), tak na tlačítku doslova ležím. I tak někteří spolucestující nechápou, že já nejsem schopný ovlivnit, kdy se dveře otevřou, když tlačítko nesvítí (leda že bych použil jiné prostředky )
Nakonec je nejlepší nevystupovat jako první. Nebo tento závažný celospolečenský problém neřešit, prostě se na něj vyprdnout.
Mimochodem, v příměstských Elephantech je ještě jeden "zádrhel", který má bohužel vliv i na zpoždění vlaku. Jedním tlačítkem se otvírá jen jedna polovina dveří. Pokud vystupuje jen jeden, dva lidi, neměli by otvírat obě křídla kvůli lepšímu udržení teploty ve voze. Bohužel někteří to chápou tak, že druhá polovina dveří nefunguje a začnou to rvát rukama. Samozřejmě tím dveře rozbijou a než to průvodčí obejde a opraví, uběhne i pět, deset minut.
Já to dělám tak, že vyjdu schody do prvního patra, tam dám přivolat výtah a přijede mi ten nejbližší, což je ten který je v přízemí. A mohu jet nahoruTak tomu říkám pořádny hack