abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    15.3. 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.3. 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    15.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1096 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník

    Jabber

    20.5.2006 16:40 | Přečteno: 1344× | Linux

    Dneska se JXP navážel do všech co používají cokoli jiného než ICQ nebo Skype. Tak jsem si řekl, že negativní reklama je taky reklama a šel jsem vyzkoušet Jabber :)

    O Jabberu jsem slyšel chvíly po tom, co jsem z win partišny udělal nuly. Hrozně dlouho jsem si ho přál vyzkoušet. Tak jsem dneska napsal do Konqueroru jabber.cz a začal pročítat jejich wiki. Docela mě to překvapilo, tak jsem si stáhnul Psi a zkoušel se připojit. Chvíly mi trvalo než se mi podařilo zjistit, že bych měl zaškrtnout to register account :) Tady mi tedy chybělo nějaké blbuvzdorné HowTo. Po připojení mě překvapilo jak to je rychlý. Hned jsem to napsal známému, aby to taky zkusil. Tak se připojil. Psaní je u Jabberu velmi svižné, na nic se nečeká, zpráva je odeslánka v mžiku. Druhá věc co mě iritovala na ICQ (u mě tedy SIM) bylo posílání souborů. I když jsem si otevřel porty tak to nejelo. Tady absolutně bezproblémů oběma směry. Pak jsem našel posílání smsek a pohodlnou RSS čtečku. Další super službou je ukládání souborů na Jabber server private i public a jak říká náš ředitel "..a to je sqelý hoši ne?".

    Pomalu si vyberu seznam důležitých lidí z ICQ, abych si je uložil do svého Jabber účtu:) Začnu šířit víru o Jabberu, tak jako jí šířím o OpenSource :)

    Snad jen jedna věc. Když mi někdo napíše na ICQ a já budu za transportem...příjde mi ta zpráva, když toho někoho nemám v kontakt listu?

           

    Hodnocení: 71 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Používám
     (79 %)
     (16 %)
     (2 %)
     (0 %)
     (4 %)
    Celkem 113 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    20.5.2006 16:47 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Hlasoval jsem pro "Něco jiného" - žádného kecálka totiž nepoužívám.
    Dneska se JXP navážel do všech co používají cokoli jiného než ICQ nebo Skype.
    To není pravda.
    Začnu šířit víru o Jabberu, tak jako jí šířím o OpenSource :)
    Další! :-(
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    20.5.2006 17:00 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber

    To je pak lepší nehlasovat vůbec.

    Příjde mi, že to je pravda. Prostě to už v JXP vidím. Vynáší kvalitu ICQ do nebe jen podle toho, že v tom jdou hledat lidi. Pak naznačí, že jsou všichni ti co prosazují otevřené protokoly fanatici a řekne, že by měly freemaily mít jabber servery, aby si to vyžehlil.

    Ano, další. Další z těch co doporučí známému Jabber nebo Linux. Budu je prostě propagovat, protože chci, aby měl každej možnost volby a věděl, že je i něco jiného než win nebo ICQ.

    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    20.5.2006 17:07 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    To je pak lepší nehlasovat vůbec.
    ?? Hlasoval jsem pro "Používám Něco jiného." Což je jistě pravda. Např. telefon, sms, mms, papírové dopisy, e-mail, osobní kontakt, vzkazy...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    20.5.2006 17:09 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Měl jsem na mysli něco jiného, ale proti tomuhle se argumentovat nedá..
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    mkoubik avatar 20.5.2006 19:39 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Mě přijde, že se do nich (lidí používajících Jabber) naváží spíš proto, že Jabber tady propaguje každej a proto to neni IN. </FLAME>
    Filip Dominec avatar 20.5.2006 18:43 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Začnu šířit víru o Jabberu, tak jako jí šířím o OpenSource :) Další! :-(
    To začne každý, kdo si o tom něco přečte, zorientuje se a pochopí o co tu jde. Jestli nechceš, aby se něco takového stalo i tobě, rozhodně nic nečti!!! :D
    20.5.2006 18:51 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Číst to klidně můžu, protože i kdybych to náhodou pochopil :-), tak jsem natolik pasivní, že bych to rozhodně nikde nešířil...

    BTW ten tvůj web je drsná propaganda a žádný korektní srovnání...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Filip Dominec avatar 20.5.2006 18:59 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Propaganda: navrhni, co zlepšit. Považuji se za čestného člověka a můžu s čistým svědomím říct, že na současném zaměření webu neshledávám nic špatného. Jsou tam věci, u kterých je třeba, aby je každý uživatel věděl.

    Propagovat otevřené protokoly není jako říkat: "Volte [konkrétní_strana]", ale "Jděte při volbách za plentu a volte svobodně". A to je rozdíl.
    20.5.2006 19:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    no namátkou třeba kapitolka o operačních systémech : nikde tam nevidím jedinou zmínku o problémech "alternativních" operačních systémů, ale je fakt že ten web se jmenuje getthetruefacts ne getalltruefacts

    podle mě jasná propaganda - zamlčuješ negativní stránky u sebe a u konkurence je naopak vyzdvihuješ
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Filip Dominec avatar 20.5.2006 19:10 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Buď konkrétnější, ať můžeme diskutovat na úrovni. Opravdu, jestli je tam něco nekorektního, mám zájem na tom to opravit (kdybys na tom měl zájem ty, už bys to dávnou udělal).
    20.5.2006 19:13 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    ne, nemám na tom pražádný zájem

    víc konkrétnější než
    nikde tam nevidím jedinou zmínku o problémech "alternativních" operačních systémů
    no tak třeba nedostatek specializovaného software, neuspokojivá podpora hw
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Filip Dominec avatar 20.5.2006 19:19 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Na tom něco je a připsal jsem to tam.

    Víc než čehokoli jiného je to ale důsledek jejich malé rozšířenosti a uzavřených formátů/protokolů/specifikacíHW.
    20.5.2006 19:24 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Cena aut je taky důsledkem toho, že každej z nás nemá před barákem dva kousky :-) Na malou rozšířenost se dá svalit fakt hodně věcí (a proto bych se na tak tenkej led nepouštěl)
    Filip Dominec avatar 20.5.2006 19:29 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Máš v principu pravdu, ale uznej, že kdyby měl (řekněme) Linuch přes 10% rozšíření, vyplatilo by se pro něj jak udělat širokou nabídku specialisovaného software, tak i vydávat ovladače. Čili za argumentem si stojím, nezastávám ho zdaleka sám a tenký led to není (ano, vím že to říkalo mnoho bruslařů přede mnou :).
    20.5.2006 19:35 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Teď máš v principu pravdu ty, ale osobně si myslim, že v současný době rapidního vývoje, kdy se nejrůznější současti systému (kernelem počínaje, KDE a GNOME konče) měněj skoro ze dne na den, se nevyplatí vyvíjet pro linux komerční aplikace skoro vůbec. A osobně si myslim, že to tak ještě chvíli zůstane.
    Filip Dominec avatar 20.5.2006 19:45 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    S tím souhlasím - nicméně to považuji za menší překážku než to, že se firmě prostě nevyplatí dělat linuxový port (jiná věc je předělat win aplikaci na jiné os a od začátku ji vyvíjet multiplatformně). Jedná se především o hry, zde by se mezi mládeží mohla vytvořit dostatečná zákaznická skupina docela rychle.

    Udělat linuxové ovladače (které nezáleží na Gnome/KDE) už by takový problém nebyl - přitom je to podle mého důležitější. Neřešme to, mám práci, kdyžtak někdy prodiskutuju na filip.dominec@jab.undernet.cz.
    clipper avatar 20.5.2006 16:49 clipper | skóre: 23 | blog: Nic než tohle
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Nelze hlasovat neboť zatím používám jak jabber tak icq.
    Když selžou všechny pokusy uvést zařízení do provozu, je dobré přečíst si návod.
    20.5.2006 16:50 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    A to mě nenapadlo..
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    22.5.2006 15:05 Lynn | skóre: 16 | blog: hell | Němčice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Nemůžu hlasovat :-(
    ICQ, AIM, MSN, Jabber, SIP (gizmo)
    To je síla televize...
    20.5.2006 16:50 Jarek Čecho | skóre: 13 | blog: Jarcec_Zone | Koprivnice
    Rozbalit Rozbalit vše ICQ zprava od "neznameho"
    Jo, prijde
    20.5.2006 16:50 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ICQ zprava od "neznameho"
    Super, dík :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    20.5.2006 16:52 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Dneska se JXP navážel do všech co používají cokoli jiného než ICQ nebo Skype.

    A kde? Vždyť sám napsal, že jabber sám používá. Tak proč by se do někoho navážel. Jestli se tu někdo do někoho naváží, jsi to ty.

    Já si naopak myslím, že Jindřichův zápis o Skype a ICQ byl jeden z jeho nejkultivovanějších kousků a má hlavu a patu.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    20.5.2006 17:01 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Snažil se, sice si nějaké rýpnutí neodpustil, ale jinak to bylo OK.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    20.5.2006 17:07 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber

    Napsal jsem o JXP pravdu podle toho jak se dívám na jeho dnešní blogpost. Zvláště první odstavec. Vkládá něco "linuxákům" do pusy a přitom to není pravda.

    Souhlasím, že má hlavu a patu, ale to nic nemění na obsahu..

    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    20.5.2006 20:07 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Navážel, prvních několik vět byly urážky a nápis zněl "Ubrečánkové" nebo tak nějak. Po tomto postu to zkorigoval. :-P
    20.5.2006 20:17 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Ubrečánkové byla reakce na tenhle blog. Myslím si, že název byl adekvátní.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Filip Dominec avatar 20.5.2006 20:52 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Potom to mělo být jednoznačně patrné.

    Hele, já se nechci stavět do role poučovatele, ale i pro tebe by bylo výhodnější volit seriózní, nekonfliktní, věcný styl a být považován za seriózního, nekonfliktního a věcného člověka?

    Nebo opravdu myslíš, že je třeba vyvracet těm ubohým poblouzněným sektářů (mezi něž mě možná též řadíš) jejich bludy trvalým šťoucháním? Nebo tě těší velká vlna ohlasu po některých tvých výtvorech? Potom by možná bylo lepší v hezkém počasí chodit nahý - vzbuzovalo by to taky pobouření, a navíc bys tím nekazil atmosféru na serveru. :) Tvé počínání mi přinejmenším přijde jako škoda času i námahy.
    20.5.2006 21:14 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Teď se musím Jindry zastat, protože v tomto zápisku je skutečně nekonfliktní a věcný. Že provokuje je věc druhá, a že osobní výpady stáhnul až po mým postu do diskuse je třetí, nicméně na věcnosti jeho současného blogpostu to nic nemění.
    Filip Dominec avatar 20.5.2006 22:26 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Tak jo. Trochu jsem se nechal unést, ale kdybychom si dali záležet (možná i moc ne), našli bychom příspěvky, na které by to pasovalo...

    Nic ve zlém.
    21.5.2006 09:11 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    ... ale kdybychom si dali záležet (možná i moc ne), našli bychom příspěvky, na které by to pasovalo...
    Tak se rozohňuj u těch, na které to pasuje, poučovat, jak psát seriózně a věcně v reakci na seriózní a věcný post vypadá přinejmenším ... divně. ;-)
    20.5.2006 17:20 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Až budu mít po matuře (= až zase zapnu IM) tak mi nezapomeň připomenout že jsem si zapoměl vzpomenout na to, abych ti připomenul, abys nezapoměl i na moje jabber ID. Ale vlastně ho mám na www, tak na to zapomeň. A nezapomeń si na mě taky vzpomenout!
    20.5.2006 17:23 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Třeba pak budeš i normálně mluvit :) Ale nezapomenu ...:)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    Shadow avatar 20.5.2006 17:57 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Zlom vaz u matury!
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    21.5.2006 11:07 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    I forgot to remember to forget her ...
    20.5.2006 17:46 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Heh, dneska mel Jindra pravdu, to tys' dneska ten spatnej. BTW hlasoval sem jabber, protoze je mi sympatictejsi svymi funkcemi, ale pouzivam i ICQ:-)
    20.5.2006 17:52 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    No jo, co nadělám...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    20.5.2006 18:17 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    ale jako jinak bezva;-)
    20.5.2006 18:29 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
       Používám jak ICQ, tak Jabber. Protože bývám často v Liberci a neteře se mnou chtějí kecat a mávat si a jiný blbosti, tak jsem si domů a do Liberce koupil webkameru a kecáme přes Skype.

       Co se týče Jabberu, nikdy jsem jeho funkce nesnižoval a vždy jsem propagoval myšlenku, která by Jabber prosadila na českých Freemailech tak, jak ho propaguje Gmail. Osobně používám Gaim a jsem připojen jak na ICQ, tak na Jabber. Bohužel ICQ používá daleko více kamarádů, dokonce i Linuxáků. Nikdy jsem neříkal že Jabber je špatnej a právě proto asi nemám rád hesla, že ICQ je špatnej, když se mi v určitých ohledech zdá lepší. Faktem ale zůstává to, že možnost nalést uživatele podle jména, bydliště, ... mi v Jabberu chybí. Skype mi v tomhle směru přijde nejpropracovanější. Uživatel nemusí nikam líst, jen spustí vyhledávač a ten mu něco, ne vždy přesně, najde. Možnost integrovaného vyhledávání existujících uživatelů n decentralizované sítí přímo na klientovi mi nepřijde nijak nemožná. Když to umí eMula a jiné decentralizované sítě, proč by to nemohl umět Jabber. Jde přeci o uživatelskou přívětivost.

       Jinak vlastně ani nevím, co Jabber běžnému uživateli přinese něco tak extra, že bude chtít na něj přejít a řekne si prdím na ICQ. Já mám na Jabberu spuštěné služby, které mě informují o počasí, televizním programu, ale vlastně je ani nepoužívám. Na Gmailu se mi líbí, že mám jeden účet a na něm všechno. Taky že pro kecání nepotřebuji žádného klienta a vystačím si s webovým prostředím a že všechno se zaznamenává na serveru.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Filip Dominec avatar 20.5.2006 18:50 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Co ti přinese, že se vzdálíš od soudku s nitroglycerínem (...jododusíkem, oxidem manganistým, oktonitrokubanem...)?

    Přechod na otevřené protokoly je investice, která se navrátí až za dlouho, podle mého ovšem nepochybně. Bohužel, mnoho lidí to nechápe (nepřemýšlí o možných dopadech)...
    20.5.2006 18:52 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Protože přemýšlet o takových hovadinách je totální míčovina a ztráta času!!!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Filip Dominec avatar 20.5.2006 19:03 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Sorry, asi opravdu nejsem člověk tvého typu. Podporuju OSS a otevřené formáty, snažím se jezdit co nejméně autem, zajímá mě dění ve světě, platím za tramvajenku a dokonce i třídím odpad. Možná jsem podle tebe hloupý idealista, který se zabývá podobnými totálními míčovinami a ztrátami času, ale nepřestanu s tím. Kdyby takových věcí nechali úplně všichni, pochopil bys za nějakou dobu, že to opravdu k něčemu bylo, ale to by bylo pozdě.

    Sorry. Nemám k tomu víc co dodat.
    20.5.2006 19:08 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    nejezdím autem
    platím za tramvajenku
    třídím odpad
    nezabývám se prkotinami jako je software
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    20.5.2006 19:10 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    jinak můj typ by mě docela zajímal
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Filip Dominec avatar 20.5.2006 19:11 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Stoupls v ceně! Tak teď ještě vkročit do 21. století! :)
    21.5.2006 15:19 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jabber
    Blbuvzdorný tutoriál na Wiki je, ale nebyl odkaz na správném místě. Už jsem ho přidal do stránky o Psi.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.