abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | IT novinky

    Andrew S. Tanenbaum byl oceněn 2023 ACM Software System Award (Wikipedie) za operační systém MINIX.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:22 | Komunita

    Celkový počet stažení aplikací z Flathubu překročil 2 miliardy. Aktuální Statistiky Flathubu: Celkový počet stažení 2 002 793 783. Celkem desktopových aplikací 2 636.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    21.6. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.8.0 programu na úpravu digitálních fotografií darktable (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.6. 23:11 | Zajímavý článek

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 142 (pdf) a HackSpace 79 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.6. 18:22 | Nová verze

    Qtractor (Wikipedie) dospěl do verze 1.0.0. Jedná se o Audio/MIDI vícestopý sekvencer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.6. 14:33 | Nová verze

    Byl vydán svobodný kancelářský balík OnlyOffice Docs 8.1. Vedle četných oprav přináší několik funkcí včetně podpory editace textu v PDF a vytváření formulářů v PDF.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 37
    21.6. 12:33 | Zajímavý článek

    Daniel Stenberg, autor nástroje curl, z databáze SteamDB zjistil, že aktuálně 22 734 her na Steamu používá curl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    20.6. 19:55 | IT novinky

    Společnost Anthropic vydala Claude 3.5 Sonnet, tj. novou verzi své umělé inteligence Claude (Wikipedie). Videoukázky na YouTube. S Claude 3, stejně jak s GPT-3.5, Llama 3 a Mixtral, si lze pokecat bez přihlašování na DuckDuckGo AI Chat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.6. 16:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.8 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 126. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu a na YouTube. Vypíchnuta jsou vylepšení v integrovaném poštovním klientu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.6. 12:11 | Zajímavý článek

    Příspěvek Aukce domén – měsíc po spuštění na blogu CZ.NIC shrnuje první měsíc provozu Aukce domén .CZ. Aukcemi prošlo celkem 18 174 domén, z toho na 742 z nich byl učiněn alespoň 1 příhoz. Nejdražší aukcí byla na doménu virtualnisidlo.cz s cenou 95 001 Kč, která však nebyla včas uhrazena. Nejdražší aukcí, která byla vydražena i zaplacena je praguecityline.cz s cenovkou 55 600 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Ondrej avatar 16.5.2006 18:51 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Dutka je na 100% neopravnena ale co s tim. Precti si skolskej zakon a zjistis ze nemas jak se branit. Teda snad jen si rict "Jeste 14 dni a sbohem".
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    David Watzke avatar 16.5.2006 18:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Ještě 14 dní? Takovou školu chci taky ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.5.2006 20:25 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Dočkáš se, on totiž bude maturovat, víš? ;-)
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    16.5.2006 20:26 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    PS: Teda aspoň doufám. (že bude maturovat:-))
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.5.2006 20:28 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Ani omylem... já jsem student, co se jen díval na tu akci mat. ročníků, ne se jí účastnil.
    16.5.2006 21:10 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Pak se omlouvam za dezinformaci.
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    Ondrej avatar 16.5.2006 22:15 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Aha, tak to pak ne uz jenom
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    16.5.2006 18:51 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Ano, protože (předpokládám) ti ještě nebylo 18 a v době vyučování, jakkoliv je nudné, za tebe ručí škola a ty se nemáš co courat kdekoliv jinde.

    Jako rodič bych asi nebyl rád, kdybych se dozvěděl, že jsi se v době, kdy jsem si myslel, že jsi "v bezpečí třídy" někde coural.

    Mám něco lepšího: Mě už 18 bylo. Chodíme plavat do jednoho bazénu. Když jsem hodně unavený, tak mám po plavání vysloveně absťák, opravdu mi to pomáhá odbourat stres. Do bazénu mě odmítli pustit, protože se náš "dozor" zdržel (o hodinu), ačkoliv dráha byla samozřejmě zaplacená atd. atd. Zkrátka - i kdyby mi bylo 60, bez trenéra mě nepustí. Ale že do toho bazénu chodím 3x týdně v době pro veřejnost je nezajímalo.

    Je to sice blbej systém, ale žádnej lepší nemáme. Lidi se akorát snaží chránit sami sebe.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.5.2006 18:55 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Pokud poslední hodina odpadá, tak se na ní IMHO ve škole nezůstává. Nevím, na co by se tam čekalo.

    Nikde jsem se necoural, šel jsem prostě domů.
    16.5.2006 18:58 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?

    Takhle se to na SŠ kam sem chodil (Slov. gym. Ol.) se to tak nomrálně dělalo a nikomu to nepřišlo divný...teda jako myslím odejít ze školy, když nemáš vyučování, ne tu důtku....

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    16.5.2006 19:09 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    gymnasium není základka. každopádně, kdyby se ti něco stalo, odpovědnost nese škola (učitel/ředitel)
    16.5.2006 19:11 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Přesně tak. Pokud nám ve škole odpadá hodina, jdu buď domů (pokud už další hodinu nemáme) nebo courám po Praze a pak se do školy vrátím na hodinu další. Pokud prostě hodina odpadá (tj. není suplována), nemusím ve škole na danou hodinu být. Pokud tedy tvá hodina suplována nebyla a opravdu odpadala, podal bych stížnost.
    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.5.2006 19:16 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Suplovaná nebyla. Stížnost? Ke komu? Ředitel s tím souhlasí; prý není fér, že jsme tam nezůstali i na představení druhé třídy. Fér nefér, pro mě je rozhodující vyvěšený dokument (alias suplpapír).
    16.5.2006 19:18 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Ke komu ti asi moc neporadím, ale někdo asi nad ředitelem je. Ministerstvo školství?
    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    16.5.2006 19:53 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Nadřízeným je zřizovatel. Ale tady by měla zasáhnout Rada školy, jejíž součástí jsou také zástupci studentů a rodičů. Studenti by měli kontaktovat svého zástupce.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    16.5.2006 19:24 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    tak kdyby byl u nas takovej reditel taky, tak mam uz dvojku z chovani, posledni mesic to bylo: zatahnuti skolniho vyletu po 30 min ;), zatahnuti projektoveho dne + zatahnuti ucasti v porote po hodine a pul z celkovych 4 ;o), zatahnuti sportovniho dne -> sli jsme si hazet frisbee do parku, ... ale jinak normalniho vyucovani nemam zameskano ani hodinu (kdyz nepocitam nemoc a lekare ;))
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    16.5.2006 19:51 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Až z tohoto vyplývá, že ve škole byla akce delší než vyučování vaší třídy. V tom případě mělo být jasně řečeno, že se jí musíte zúčastnit až do konce (nebo naopak pouze v délce trvání vašeho rozvrhu). Ale celé je to nějaké divné, vypadá to na chyby v komunikaci. Když už, měli odejít|zůstat všichni, měli byste argument, že jste to pochopili stejně.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    stativ avatar 16.5.2006 18:59 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Jestli mate takhle nudne posledni zvoneni, tak vas vazne lituju. U nas na gymplu toho dne tecou hektolitry vody (vsude ca 1 cm vody) schody jsou paradni skluziste. Vsichni jsou totalne barevni a tak (letos jsem byl totalne cernej ;-) ta bruneta byla totiz dost pekna ;-) ).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    16.5.2006 19:03 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?

    My sme zase všichni smrděli jako ku**in kufr. Ale když sme pak chodili my, nebylo to jiný...taky sme vybrali docela dost penez. Kámoš si vycpal kozy a já sem dělal ouchyla a měl jsem na sobě jenom trenky a plášť do chem. laboratoře....mělo to úspěch. Zejména u žen :o)

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.5.2006 19:04 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Tohle se u nás děje na cestě do školy a před školou (škola je zabarikádovaná, čmárají na vás rtěnkou, cákají vodu a žebrají o peníze).
    16.5.2006 21:06 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    16.5.2006 21:10 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?

    Sakra toho sem si ani ve měste nevšiml :o)

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    16.5.2006 21:16 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Pamatuješ si Mgr. Lásku? My jsme ta jeho proslavená třída :-)
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    16.5.2006 21:33 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?

    Mgr. Lásku jsem myslím nezažil ... nebo me rozhodně neučil.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    17.5.2006 00:45 Billy The Pilgrim | skóre: 1 | blog: Swamp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Ale zazil... Vzpomen si na skinheada naproti Mikulkova kabinetu...
    17.5.2006 14:40 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?

    Si toho člověka nepamatuju ...

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    17.5.2006 13:40 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    LOL
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    17.5.2006 00:44 Billy The Pilgrim | skóre: 1 | blog: Swamp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Pamatujes na 4.D? Tak to jsme zase byli my ;o)
    17.5.2006 13:41 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    jj pamatuju...
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    16.5.2006 19:11 mc_bizon | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    čo je to důtka?
    16.5.2006 19:16 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    To myslíš vážně?
    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    16.5.2006 19:24 mc_bizon | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    áno. som zo Slovenska a mám len 16 rokov, takže česky neviem úplne dobre
    16.5.2006 20:44 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Důtka znamená kázeňský trest.
    Luk avatar 16.5.2006 21:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    A na SŠ většinou platí škála:
    1. napomenutí
    2. třídní důtka
    3. ředitelská důtka
    4. dvojka z chování
    5. podmínečné vyloučení
    6. vyloučení
    :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    brozkeff avatar 18.5.2006 00:06 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše :-)
    Tak já jsem nedávno neměl daleko k té šestce. Nakonec jsem v kategorii, která ani není zmíněna. Hádejte jaké...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.5.2006 19:16 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Třídní důtka je takové velké "TY TY TY" od třídního učitele, posílá se poštou rodičům.
    brozkeff avatar 18.5.2006 00:07 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše A nebo neposílá
    Záleží na domluvě s TU :-)
    Heron avatar 16.5.2006 19:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Hmm, 15 lidí. To my jsme jednou dostali třídní důtku všichni (23 lidí). Vlastně nakonec nedostali, ale byla by to dobrá recese.
    16.5.2006 19:13 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Ten původní důvod Vám byl sdělen, nebo ses jen domníval, že důtka bude za neomluvenou hodinu? Pokud výuka skutečně odpadla, poslal bych do školy rodiče...
    Math, as Barbie says, is hard.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.5.2006 19:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Dostali jsme každý papír, kde bylo napsáno, že je to za neomluvené hodiny a neoprávněný odchod ze školy. Když jsme se začali hádat, tak jsme dosali svolení škrtnout ty zameškané hodiny.

    Zároveň jsme každý dostali obálku, na kterou jsme měli napsat adresu rodičů a do ní jsme měli vložit ten papír (aby se nemusely pracně vypisovat adresy rodičů z databáze).
    16.5.2006 19:55 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Dostali jsme každý papír, kde bylo napsáno, že je to za neomluvené hodiny a neoprávněný odchod ze školy. Když jsme se začali hádat, tak jsme dosali svolení škrtnout ty zameškané hodiny.

    Hm, to se mi zdá jako amatérismus. Vypadá to na vyřizování účtů.

    Zároveň jsme každý dostali obálku, na kterou jsme měli napsat adresu rodičů a do ní jsme měli vložit ten papír (aby se nemusely pracně vypisovat adresy rodičů z databáze).

    To může být také proto, aby se ověřila platnost údajů. Databáze nemusí být aktuální (čti "při naplňování tam mohly být informace, které si studenti mohli vymyslet").
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    16.5.2006 21:07 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    kdezto ted si ji vymyslet nemohli
    16.5.2006 21:10 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    No ono se to s tou databází porovná... Málokdo si své lži pamatuje dlouho...
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    Ondrej avatar 16.5.2006 22:22 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    No tak lez opravim jinou lzi....

    BTW: Ma-li bejt lez verohodna, musi bejt dokonala ==> udaje si musim vymyslet takovy abych si je zapamatoval.

    Me to spis prijde neco jako "A to se mame jeste zdrzovat s psanim obalek? At si to napisou sami!". Se divim ze je nenechali jeste nalepit znamky a odnest to na postu
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.5.2006 19:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Rodičům je to většinou jedno. Nikdo nechce dělat zlou krev a maximálně pronesou něco neslušného o daném profesorovi.
    16.5.2006 19:57 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Rodičům je to většinou jedno.

    Přesně tak. Jejich chyba. Resp. chyba v neprospěch jejich potomků. Škola je úplně normální business - musíš mít ostré lokty. Co si neuděláš sám, nemáš. Svá práva si má každý hlídat sám - stejně jako povinnosti.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    16.5.2006 21:57 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Tak tak, přijde mi od rodičů nezodpovědné, pokud se nezastanou vlastních dětí. A ostuda učitelů to je "jakbysmet" - mají jít příkladem a ne ukazovat studentům jejich pomyslnou nedotknutelnost.

    Na druhou stranu jsou tyto důtky neuvěřitelná fraška. K čemu mají sloužit?
    Math, as Barbie says, is hard.
    16.5.2006 22:58 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Studenti že jsou nedotknutelní? Tohle celé by svědčilo spíš o opaku, ne?
    17.5.2006 00:02 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Spíš to svědčí o tom, že čeština nemusí být jednoznačná. ;-)
    msk avatar 17.5.2006 09:41 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    maximálně pronesou něco neslušného o daném profesorovi

    Ucitelovi ...
    Max avatar 16.5.2006 19:29 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Mno, my jsme odcházely ze školy i když bylo vyučování. Někdo ze třídy po předposlední hodině hrdě prohlásil : "Kašlem na to, pojďte na pivko". Celá třída se sebrala (nesměl nikdo zůstat) a šlo se ... Většinou to byly hodiny s pohodovým učitelem, takže to vždycky dopadlo dobře :). Ovšem jednou to byl celkem průser. Ale ten udělala tak napůl paní učitelka, jelikož to byl její nápad, abychom se vytratili (ta ještěrka potřebovala někam jít, něco si zařídit). Mno, vyhmát nás po cestě zástupce ředitele. Útěk byl úspěšný, ale učitelka nebyla druhý den příliš šťastná. Snažila se to uhrát na to, že nás pustila za to, že jsme byli dlouho přes vyučování jednou na prohlídce radnice (ona, když se tenkrát konala, tak jsme tam také nebyli a rozprchli se i učitelé :) ). Nojo, byly to zajímavý časy :-/.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    16.5.2006 19:58 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Hmm, znám podobnou příhodu.

    Jeden den bylo "na suplech" napsáno, že zítra odpadá poslední hodina. Druhý den už ale ne, a tak jsme se dohodli a odešli s tím, že si té změny nikdo neměl všimnout. Všichni až na výtečníka, co volal mámě, jestli může jít domů, nebo jestli se má vzdělávat...

    Tragikomické...
    16.5.2006 19:59 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    jelikož to byl její nápad, abychom se vytratili

    Nedávno jsem musel přemlouvat třídu, aby šla domů o dvě hodiny dřív, že mají volno. Hádali se, že ne. Já jsem je přesvědčil, že ano.

    Měli pravdu. Prvně dostali vynadané od třídní, která už chtěla napsat všem neomluvené hodiny. Podruhé jsem dostal vynadané já od nich. A do třetice jsem to šel žehlit k jejich třídní a pak k zástupkyni. Dost na mě zírala, ale nakonec jsme se zasmáli... Naštěstí. :-D
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    Max avatar 16.5.2006 21:07 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Nojo, to je ale dneska banda, ti učitelé :-D
    Vzor za vzorem, jeden na nás pravidelně dejchal pivko s fernetem, další usnul každých pět minut při hodině (asi ňáká nemoc, či co :-/ ), třeba zapisoval do třídnice, najednou škyt, zavřel očka a propiskou udělal pěknou čáru přes třídnici, tak to bylo vždy ... :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Luk avatar 16.5.2006 20:30 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    U nás na SŠ (průmyslovka) to bylo také na konci docela zajímavé. Poslední den před posledním zvoněním jsme měli mít 4 hodiny. Učitel na ty první dvě ráno přišel a řekl, že si nutně musí něco zařídit. Proto jsme to rozpustili - definitivně ;-) Průser nebyl, a to přesto, že pár lidí na ty zbývající 2 hodiny přišlo :-)

    Ovšem pár měsíců před tím naše třída vynechala češtinu po zrušené hodině tělocviku (já jsem tam tehdy nebyl, dělal jsem zkoušky na řidičák). Češtinářka na další hodinu připravila speciální trestnou písemku z literatury, kterou nešlo napsat jinak než za pět. Také jsme pak tuto známku všichni obdrželi - a ti, co zkusili jakkoli podvádět, vyfasovali navíc ještě důtku (a že takových lidí nebylo málo).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    16.5.2006 20:49 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    No to já jsem dneska (dva týdny před maturitou) přišel po pár dnech do školy (asi od čtvrtka minulého týdne jsem byl doma a učil se) a zjistil jsem, že tam není ani noha :o) Tak jsem to zase otočil a šel zpátky. A to ještě prosím nemáme ani svaťák. :o)
    16.5.2006 21:10 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Třídní důtka? No a? Je to jen cár papíru, nic víc. Proč to teda vůbec řešit?
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.5.2006 21:15 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Jen mě to principiálně naštvalo (stejně to skončí v koši)...
    16.5.2006 21:43 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Přesně. Víš, jak se to říká - Chuj z tym!

    Stejně z toho pak jsou nejlepší historky k ohni a do hospody. Mimochodem u nás do školy chodí zdá se mi čím dál míň lidí. A to jsme teprve třetí ročník!
    Ondrej avatar 16.5.2006 22:27 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Jasne ze je to jenom oboustrane potistena A4ka, ale tady jde o princip!
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    brozkeff avatar 18.5.2006 00:09 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Ale ale
    Tady ste všichni tak zpátečničtí! Proč by se důtka musela vůbec psát na papír? Takové plýtvání, šetřte naše lesy a dávejte jenom ústní důtky... funguje to, sám už jsem dvě takové dostal...
    16.5.2006 22:36 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Jestlis dostal dutku opravnene nebo ne, to netusim, ale jestli jsi tou dutkou nastvany, snad te trochu utesi, ze ono je to vlastne jedno. Jestli mas trochu rozumne rodice, tak jim to vysvetlis, a ta tva dutka bude uz za kratkych par let (nebo dnu?) jen historkou pro zasmani.

    Pro me osobne byla stredni skola peklo, bral jsem to hrozne vazne a pripadal si hrozne bezmocny a zdeptany, kdyz si tam na nas par "panu profesoru" lecilo mindraky. Dneska jsem (bohuzel) starsi nez ty a uz to vidim jinak.

    Nevim jestli by tve rodice potesilo, co ti ted napisu, ale neber stredni skolu moc vazne. K maturite to urcite nejak doklepes a pak teprve zacina skutecne vzdelavani. Jen se nenechat znechutit. Kdyz je nahodou i na stredni skole ucitel, ktery umi naucit... supr. Kdyz ne, brat to jako motivaci a makat na sobe, abys taky neskoncil jako takovej mizerne placenej vlastni-neuspechy-si-odreagovavajici ucitel;-)
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    16.5.2006 22:41 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Aaaa, ted jsem si teprva vsimnul toho smajliku. Takze jsi moudreho nadledu jiz dosahnul a me starecke moudrosti nepotrebujes. Supr.

    Btw, zas tak starej nejsem, bylo mi sotva 30;-)
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    17.5.2006 00:46 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Otázkou je, jestli to chceš řešit. Pokud ne, řekněte si doma, že třídní je ***** a schovejte si důtku na památku.

    Pokud chceš důtku řešit, záleží na tom, jestli jsi zletilý (bežně 18 let). Pokud ne, pošli do školy nějakého rodiče, s kterým se dohodneš, že neustoupí ukecávání od ředitele. Pokud jsi, tak bych se zajímal, osobně.
    • Proč učitel mění důvod udělení důtky. Jediná správná posloupnost je přečin->sankce. Nikdy nemůže být udělena sankce a pak hledán přečin.
    • Také bych se zajímal, jak můžu neoprávněně opustit školu, když v ní zjednodušeně podle rozvrhu nemám být.
    • I kdybys byl nezletilý, tak nad tebou škola přece nemůže vykonávat dozor, pokud není k tomu určen žádný pedagog, ne?
    • V právu platí od dob Říma zásada "In dubio pro reo" - v případě, že existují pochybnosti, se rozhoduje ve prospěch obžalovaného.
    Tohle až moc zavání svévolí pedagoga. Já bych se na ně ale mohl…
    Only Sith deals in absolutes.
    17.5.2006 09:00 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    To vubec dal neres. Ta dutka je absolutne bezcenna. Teda pokud nejsi nejakej problemovej typ, ze by ti hrozili dalsi kazensky tresty a ona te posouvala blize k vylouceni. A to asi nejsi, kdyz uz je konec roku za par a ty mas teprve jednu dutku :-)

    Myslis, ze za 10-15 let, az pujdes treba na pracovni pohovor, nekdo bude proverovat tvoje vysvedceni ze zakladni skoly? Maximalne posledni papir o vzdelani, ktery si dostal. A spis ani to ne.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    17.5.2006 10:30 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    A poslední otázka, je to jenom formalita, nedostal jste na základníé škole nějakou důtku? No, když já ... :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Max avatar 17.5.2006 12:28 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Hmm, dostal, zbořil jsem tenkrát učitelovi celou jeho síť postavenou na win3.11 :-D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    hwsoft avatar 17.5.2006 13:47 hwsoft | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    LOL, ja mel na zakladce trojku z chovani a mam takovy tuseni, ze to nezajimalo nikdy nikoho. Vsichni vedeli , ze nase tridni je <|>, a tak sem to nechal byt. (paradoxem vzdycky je, ze trest neni za to , za co by mel byt, ale za zastupny cin, ktery se skoro vzdy najde)
    Luk avatar 17.5.2006 14:28 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Nejhorší je trestání za něco, co není zakázané. To má naprosto drastické výchovné dopady, jak má mít pak takový člověk úctu k právu, když na vlastní kůži pozná, že se na něj stejně kašle.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    17.5.2006 16:22 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    A už od někoho z vás museli volat rodiče do školy, kvůli tomu, že jejich syn/dcera napsal petici proti učitelce? :-) No maminka zavolala, řekla učitelce že o tom ví už od začátku a zě mě v tom podporovala, od té doby mě třídní a mojí máti nenávidi. :-)
    brozkeff avatar 18.5.2006 00:14 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Hihi
    Toho už bylo :]

    Nejabsurdnější důvody, kvůli kterým jsem už něco nachytal (nekompletní výcuc):

    - ničení školního majetku a neúcta ke knize (roztrhaná vlastní učebnice matiky koupená v levných knihách za 5Kč) = ředitelská důtka

    - zvědavost (ta je totiž špatná, narozdíl od zvídavosti-- detaily objasní pí.Ší****) - nakouknutí na značku videa a jeho následné uhranutí = třídní důtka? (ani si už nemapatuju)

    Důvody svých dvojek, trojek z mravů, podmínek a spol. si radši nechám pro sebe :]
    19.5.2006 01:32 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Ještěže Lichťa na Jírovcovce je vcelku normální. ;-)

    A teď k věci. Kvůli podobným záležitostem se ze mě postupně stává právník-amatér. Prostudoval bych školní řád a školský zákon. Zaměřil bych se na definici „neoprávněného odchodu” ze školy. Pokud něco takového skutečně existuje, tak bych „oprávnění k odchodu” začal uplatňovat švejkovsky. Každopádně situaci bych už neřešil s dotčenou třídní učitelkou, ale rovnou s ředitelem školy.
    6.3.2007 18:09 Bari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    No nevim jak kde jinde tak ale u nas je ve skolnim radu ze zak se nesmi zdrzovat v prostorech skoly mimo vyucovaci hodiny takze pokavad bys tam zustal kdyz vam odpadla tak bys ji mel dostat taky tak at si vyberou
    24.6.2008 14:55 Jennifer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Třídní důtka - oprávněná?
    Mě se stalo to samí co tobě :( Na pedagogický poradě se eště hádali, že bych měla dostat 2 z chování ... sme si holt neuměli vybrat školu XD

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.