abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.5. 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 541 hlasů
     Komentářů: 22, poslední 5.5. 10:06
    Rozcestník

    Občas není od věci vyslovit něco, za co se upaluje nebo ukamenovává. Nic není totiž tak jednoduché, aby byla pravda vždy jediná a na první pohled zřejmá.


    NAVRCHOLU.cz
    Aktuální zápisy

    Společná sprcha s Danou Kuchtovou

    25.8.2008 22:27 | Přečteno: 5469× | Rouhání největší | poslední úprava: 25.8.2008 22:49

    Přečetl jsem si Scheißumweltplakettenstory a také Chcete iPhone?, a dostavila se inspirace k té správné volbě. A hned vysvětlím co a jak.

    Než budete číst dál, přečtěte si prosím oba odkazované články, abyste byli v obraze. Jde to i bez toho, ale není to ono.

    D-FENS ve svém článku nepřímo doporučuje, jako prostředek ke zvýšení svého ekologického blaha se kromě nákupu ekologické plakety na auto kromě jiného také společně vysprchovat s nějakou chlupatou ekoložkou. Osobně bych pro tento účel volil Danu Kuchtovou. Není sice ekoložka, a už vůbec ne chlupatá (přinejmenším na těch částech těla, které jsou vidět). Ovšem myslím si, že by to mohl být zvlášť zajímavý zážitek.

    Proč? Protože by to byla výborná příležitost pořádně poznat někoho takového. Při společné sprše by jakákoli komunikace byla, jaksi, zcela bezprostřední, a na nějaké úhybné manévry by nebyl prostor. Mohl bych se hodně dozvědět o tom, jak lidé jako Dana Kuchtová přemýšlejí, proč dělají nebo říkají to či ono. Místo společné sprchy by se dala eventuálně použít společná sauna, ale to už by nebylo tak úplně ono, ta naprostá bezprostřednost by chyběla.

    Že to celé nemyslím vážně? Máte pravdu, nemyslím. To byla jen taková myšlenka, která mi prolétla hlavou. Celé je to samozřejmě čirá utopie - hlavně proto, že ... Dana Kuchtová asi společnému sprchování neholduje. No nic, vezmu za vděk třeba Ivonou Novomestskou...

           

    Hodnocení: 56 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Rozhodli byste se ke společnému sprchování s Danou Kuchtovou?
     (10 %)
     (21 %)
     (10 %)
     (2 %)
     (4 %)
     (33 %)
     (20 %)
    Celkem 132 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    25.8.2008 22:32 Ruth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Jseš tak vtipnej, chtěl bych se s tebou pomilovat!
    25.8.2008 22:36 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    snad vysprchovat ne?
    Luk avatar 26.8.2008 14:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    To je jedno. Každopádně má smůlu, protože s chlapem bych nedělal ani jedno, ani druhé (pro upřesnění: Danu Kuchtovou ani s trochou fantazie nemohu považovat za chlapa).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.8.2008 22:35 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Ivona mi prijde docela hezka. V porovnani s Bursikem, Rathem a freshmousem ...

    ... ale to zas takovou praci neda.
    25.8.2008 22:42 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Rozhodně s ekoložkou, ale praví nepozérští radikální a jediní opravdoví ekolozi se nesprchují! Ti počkají až na ně z vrchu něco naprší...
    Baník pyčo!
    multi avatar 26.8.2008 16:45 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    25.8.2008 23:00 boriz | skóre: 4 | Localhost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    pokud bude ekolozka dredata, pak klidne tu nejchlupatejsi :) jinak nebrat :-P rasty jeste prijmam
    I slackwaristi maji sve dny
    David Ježek avatar 25.8.2008 23:03 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    jen malý postřeh: pokud je to skutečně ortodoxní ekoložka (ať již kdokoli), tak se musí zásadně holit jen břitvou a "natvrdo". jakákoli holící pěna, el.stroje, výměnné žiletky tvoří při jejich výrobě nebo užití ekologickou zátěž :-).

    každopádně by mě zajímalo, kdo se tu hodlá sprchovat s Rathem :-D
    25.8.2008 23:08 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Těch zplodin při výrobě takové břitvy... samozřejmě, že by se neměla holit vůbec. A v ušetřeném čase vybírat peníze u metra :-D
    ^D
    David Ježek avatar 26.8.2008 00:12 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    no, pokud to doženeš až do takového extrému, tak by si ani nesměla střihat nehty, bo vyrobit nůžky taky ekologickou zátěží býti musí. takže správná ekoložka si kouše nehty. další věci raději nedomýšlet ;-).
    Max avatar 26.8.2008 07:25 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    A nebo trhat si chloupek po chloupku :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Václav 26.8.2008 17:23 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Pak je otázka kam ty chlupy vyhazovat… Přeci jen je to nebezpečný odpad.

    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    25.8.2008 23:10 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    každopádně by mě zajímalo, kdo se tu hodlá sprchovat s Rathem :-D
    Petr Tomes?
    26.8.2008 02:31 spang
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou

    Petr Tomes?

    Jsem PRO

    No aspoň že to podporuješ :-D
    26.8.2008 06:56 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Každýho ekoteroristu bych chytil a chvíli podrzel rypákem u výfuku nějakého naftového motoru.
    Max avatar 26.8.2008 07:27 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Hmm, pán je gurmán ...., a dalo by ti to něco? Nebo by jsi to dělal jen s úmyslem obdarovat danou osobu?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Dalibor Smolík avatar 26.8.2008 08:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Já mám ekology rád. Zejména, když deset let zadržovali obchvat Plzně. Co na tom, že ty výfukové plyny museli obyvatelé tohoto velkého města denně čuchat při cestě do práce a do školy, hlavně, že nebyla dálnice. Ale s Danou Kuchtovou bych se klidně vysprchoval, řekl bych jí to při tom v klidu do očí a určitě bych hovořil k věci :-D.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.8.2008 09:41 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Počkej, ony už jsou výfukové plyny zase jedovaté? :) V debatách o kouření a ekologii jsou na tomhle serveru výfukové plyny neškodné a obavy z nich zcela irelevantní. :)

    A já teď nevím jak to s nima je. :-)
    26.8.2008 07:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Rozhodně s chlupatou, ať už ekoložkou nebo ne, než na slizkou žábu vyholenou. :)

    Jestli je ekoložka, IP. gynekoložna nebo ET, to je mi fuk, nejsem ideologicky zatíženej. Asi nejraději ekoložku, možná má i ráda přírodu a nesedí jen na konferencích a nebo neprotestuje. Mohli bychom po seznámení ve sprše a posteli navázat i důvěrný vztah a jít se projít.

    Íťačku raději ne, ať už víry tuxí či linuxí. Ta by chtěla jen čumět do minitoru! :)
    Dalibor Smolík avatar 26.8.2008 08:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Ta by chtěla jen čumět do minitoru! :)
    V našem věku, chlapče, by to možná bylo lepší :-D :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.8.2008 09:31 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Hmmm, obávám se že máš pravdu. :-) No, ty procházky, kdyby šla pomalu a nesla společnej batoh, to by taky šlo. :-)

    Jo IT a na IP. :)
    26.8.2008 15:27 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Hlavne, aby to nebylo na JIP :-)
    Dalibor Smolík avatar 26.8.2008 17:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Co není, může být :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.8.2008 18:20 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Já to JIP už znám. Nic moc. To raději do sprchy s Kuchtovou, Klausem a Rathem dohromady. :-)
    26.8.2008 18:31 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Nojo, ale oni by i v té sprše asi jen mydlili schody jiným a sami zůstali špinavý.
    Dalibor Smolík avatar 26.8.2008 18:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Do té sprchy bych dal raději Ratha s Mackem. To by se mydlili navzájem. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.8.2008 10:22 Petr Rybka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Volič ODS bojící se, že přijde o doprdelelezoucího Bursíka, že?
    Luk avatar 26.8.2008 14:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Ne. Tento zápis není ani v nejmenším o tomhle. Místo Dany Kuchtové bych mohl úplně stejně (beze změny smyslu článku) napsat třeba Kateřinu Jacques, která je z Bursíkova křídla.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    26.8.2008 16:54 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Tak s tou bych se sprchovat nešel :-( Danu bych zkousl, ale tohle ne.
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    Dalibor Smolík avatar 26.8.2008 17:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Tu bych měl spíš chuť zmlátit pendrekem, a to nejsem policajt a ani u toho nemusí být její děti :-).
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luk avatar 26.8.2008 20:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Ale no tak! To snad ne... (můj názor na zákrok upřesňuji v diskusi zde)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 27.8.2008 08:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Samozřejmě, že ne. To byla metafora, nejsem zastáncem násilí. Narážel jsem na incident, který se odehrál těsně před volbami a díky němuž se dostala Strana zelených do parlamentu. Bylo potřeba se nějak zviditelnit a já osobně považuji tuto akci za předem naplánovanou. To, jak se zachoval policista, je asi diskutabilní. Ale primárně je problém jinde.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.8.2008 09:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Myslíš že onen incident byl důvod proč s dostali do parlamentu? Strana zelných má slušnou podporu stabilně (ať už to je báječným programem, manipulováním veřejností, nebo prostě proto, že ostatní strany se zdiskreditovaly a lidé hledají cokoliv jiného).

    Předvolební kejkle jsou všude, ve všech stranách a ve všech zemích. To co předvedly ostatní také moc košér nebylo. I kdybychom vzali to, že šlo o provokaci, jako fakt, což nevíme.

    Policista se zachoval špatně. Profil dotyčné na tom nic nemění. Nebo kdyby jí nechal (a třeba následně předvolal) tak hrozilo krveprolití?
    Dalibor Smolík avatar 27.8.2008 10:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Ten incident nebyl sice důvod, ale asi pomohl Zeleným do parlamentu. Před volbami se dělají různé kejkle a podpásovky, ta to jsme si již zvykli :-)
    Kdyby jí policajt nechal a předvolal, nestalo by se nic. Ale ruku na srdce: kolik lidí v republice znalo Kateřinu Jacques před incidentem a kolik po něm? Rozdíl je asi obrovský. V každém případě šla s dětmi do rizikové oblasti. To, že se zachoval policista špatně, neprofesionálně, naprosto nezpochybňuji. Jinak v řadě evropských zemí Zelení jsou v parlamentu už dlouho, takže proč by nebyli u nás ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.8.2008 11:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Při troše paranoična by šlo říct, že to byl pokus zastrašit onu dámu. Ale ne... Hvězdy v jiných oborech také musí mít svůj skandál. Nepřejali to politici vůbec jako normu? Myslím že bychom našli víc pokusů se zviditelnit ber kde ber.

    Policajti. Já chtěl napsat, že by je měli naučit co je úměrnost zásahu. Kdy napomenout, kdy předvést, kdy mávat obuškem a kdy střílet. Mají v tom kluci, zdá se, nejasno. Jenže to nejde naučit, to musí mít pod tou čepicí něco navíc.

    Vlastně bych měl mít pro policajty v tomhle pochopení. Nezvládají posoudit sociální kontext podobně, jako osoby mnou často doprovázené. Že bych šel dělat asistenta policajtům? :)))
    Dalibor Smolík avatar 27.8.2008 11:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Byl jsem svědkem před pár lety, jak policajti zastavili při běžné kontrole v Dejvicích Američana (měl i auto s SPZ USA). Ten řidič okamžitě vyskočil z auta, hodil doklady na střechu a položil na střechu auta ruce a rozkročil přesně tak, jak to vídáme v amerických krimi filmech :-)
    Ten policajt na něj nevěřícně hleděl a nevěděl, co s ním má dělat ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.8.2008 12:14 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Nojo, to je jejich tradice. V Anglii zase naopak policajti nenosili (nevím jak je to teď) zbraň.
    Luk avatar 27.8.2008 18:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Nojo, to je jejich tradice.
    Jsou to dvě věci. Jednak v USA není běžné kontrolovat řidiče "jen tak" (bez toho, aby řidič něco udělal), druhou věcí pak je chování při kontrole.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 27.8.2008 18:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Jednak v USA není běžné kontrolovat řidiče "jen tak" (bez toho, aby řidič něco udělal)
    Nejsem si s tím úplně jist. Vezl mě v Indianě šéf zákaznické firmy z restaurace, dal si tam asi dvě nebo tři piva a jeho manželka ho napomínala, aby nepil, co kdyby byla někde konrola. Tak asi tam ty kontroly bývají preventivní také, i když možná v menší míře než u nás.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.8.2008 13:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Hlasoval jsem nesprchuju se vůbec - já se totiž každé ráno koupu v řece.

    Jako Bursík
    26.8.2008 22:23 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Vlastně nevím, nemyslel jste tuhle Sprchu? Tam ovšem zajít s ekoložkou srstnatou -- dejte vědět jak to dopadlo. :-)
    Luk avatar 26.8.2008 23:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Ne. Myslel jsem takovouto sprchu ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.8.2008 06:48 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Hurá! Nejsem žádnej intoš, asi mi nepokousali (viz film, "Byl jsem mladým intelektuálem"). Zatímco mnou zmíněnou sprchu mám chuť navštívit jen při těžké nespavosti, do téhle (ve vašem odkazu), kdyby ten protivnej chlap vypadl, bych šel hned! Z ušlechtilých pohnutek, jak jinak! Pomoct té slečně s mytím, podívat se, jestli nemá na místech kam nedohlédne zakouslé klíště... :-)
    28.8.2008 09:19 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    normální : pošuci - 0 : 15
    Luk avatar 28.8.2008 13:13 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    To ne, pošuků je tady jen 5 % - to jsou ti, kteří se chtějí sprchovat s Rathem :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    28.8.2008 16:47 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    ehm, to byla narážka na film ... tedy těch 15 jsem si vycucal z prstu podle toho, že Fuka čárkuje konec třetí řádky, nenašel jsem rychle dostatečně kvalitní kopii, aby se ty čárky daly opravdu spočítat
    Luk avatar 28.8.2008 17:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    O přesná čísla nejde. Chtěl jsem říct to, že většina diskutujících je "normální".
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 28.8.2008 10:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    Tahle dáma ale není Kuchtová :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luk avatar 28.8.2008 13:13 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Společná sprcha s Danou Kuchtovou
    To přece nevadí, chtěl jsem jen ukázat, jakou sprchu jsem měl na mysli. Mohl bych sice udělat fotomontáž (v poslední době je to docela v módě, i já se občas do něčeho pustím) a zařídit, aby tam Kuchtová byla - ale to by znamenalo práci navíc, aniž by to zvýšilo informační hodnotu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.