abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 27
    včera 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    15.3. 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.3. 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    15.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1098 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / / nic /  
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

     

    14.7.2007 23:37 | nic | poslední úprava: 31.12.2018 15:53

    Cupiditate sit voluptatibus architecto minus voluptatem quia et in. Facere repellendus natus ullam sunt eius non. Tempore inventore et nihil alias. Possimus sequi voluptates repellat odio quia suscipit dolores. Et nihil nihil dolore nemo harum qui quidem excepturi. Sit ut ipsa eum.

           

    Hodnocení: 62 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    14.7.2007 23:52 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Není to špatný přehled, ale na článek podle mě příliš krátký a subjektivní. Což nic nemění na tom, že se ti někdo mohl ozvat...věřím, že se jen někde stala chyba - přístup redakce ábíčka mi zatím vždy přišel férový.

    PS: To je vážně Kaffeine o tolik rychlejší než Amarok? Pravda, u sebe to asi nezpozoruju, a to mám už skoro tři roky starý stroj...
    I am Jack's wasted life.
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 00:01 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    PS: To je vážně Kaffeine o tolik rychlejší než Amarok? Pravda, u sebe to asi nezpozoruju, a to mám už skoro tři roky starý stroj...

    Amarok mi nabíhal až 8 sekund (tj. o 1,5 sekundy méně než Firefox). Kaffeine téměř okamžitě.

    Není to špatný přehled, ale na článek podle mě příliš krátký a subjektivní. Což nic nemění na tom, že se ti někdo mohl ozvat...věřím, že se jen někde stala chyba - přístup redakce ábíčka mi zatím vždy přišel férový.

    Krátký -- víc bych napsal tak o Amaroku, o ostatních nevím, co bych víc psal. Ze sedmi mi dva nefungovaly, jeden byl primitivní, jeden byl Amarok (o tom by šlo psát dlouho) a dva se zaměřovaly na video. Technickými ohledy se zabývat nemohu.

    Subjektivní -- jak v čem (co je subjektivního na tom, že nemá ekvalizér?), ale u některých věcí mi to jinak nešlo. Každopádně souhlasím.

    Redakce -- mohlo dojít k chybě, ale takhle si toho určitě někdo všimne.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.7.2007 13:58 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Subjektivní je to v tom, že celý článek píšeš o sobě - mi se líbí, mé požadavky, mi připadal, mně se nelíbí apod. Pro blog se to hodí, je to přehled něčeho obohacený o tvůj názor, ale pro článek tento styl (podle mně) moc vhodný není.

    Jinak bych řekl, že mi Amarok startuje podobnou dobu, co tobě (já za dlouhou dobu považuju 20 - 30 s : - ) , ale nežere mě to - používám hibernaci (na desktopu). Je to tak prostě pohodlnější.
    I am Jack's wasted life.
    David Watzke avatar 15.7.2007 00:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    K čemu je rychlej start audio přehrávače? Taky jsem se zkoušel zbavit amaroKu (na to, co po něm chci, je zbytečně moc náročnej na CPU), ale vždycky jsem se po chvíli vrátil (Kaffeine, FALF player, mpd [mpc, gmpc])...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 00:06 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Je lepší rychlý nebo pomalý start? Rychlý. Proč? Protože je rychleji nastartováno a je možné zabývat se jinými věcmi. Ne každý má takový super hardware jako ty.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    David Watzke avatar 15.7.2007 00:26 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Do super hardware má můj počítač opravdu hodně daleko, o to nejde. Já to řeším tak, že si amarok přidám do ~/.kde/Autostart a vypíná se až při rebootu do novýho jádra... a tak to jde pořád dokola. K čemu rychlý start, jako kdyby ho člověk zapínal každých 5 minut? Důležitější je IMHO co umí a co za to chce :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 00:31 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Já používám notebook a ten vypínám i několikrát denně (nevím, jestli se k němu vrátím nebo ne). V autostartu jenom prodlouží dobu startu, což mně hodně vadí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    David Watzke avatar 15.7.2007 00:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Ne, prostě se spustí amaroK až naběhne KDE... ještě před tím stihneš spustit další 3 věci.

    Jinak když jde o notebook, tak to je trochu jiná... můj názor na notebooky asi znáš :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 00:40 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Jinak když jde o notebook, tak to je trochu jiná... můj názor na notebooky asi znáš :-D

    Momentálně si jej nevybavuji, ale asi nebude moc pozitivní. Nutno ovšem podotknout, že desktop si jen obtížně ponesu do školy. Stejně obtížně budu programovat sedíc na záchodě. Nebo se špatně poslouchá hudba (sleduje anime) ve vaně.

    Ne, prostě se spustí amaroK až naběhne KDE... ještě před tím stihneš spustit další 3 věci.

    To jsem už vyřešil -- mám Debian + XDM + Xfce.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    David Watzke avatar 15.7.2007 00:45 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Momentálně si jej nevybavuji, ale asi nebude moc pozitivní.
    Správně...
    Momentálně si jej nevybavuji, ale asi nebude moc pozitivní. Nutno ovšem podotknout, že desktop si jen obtížně ponesu do školy. Stejně obtížně budu programovat sedíc na záchodě. Nebo se špatně poslouchá hudba (sleduje anime) ve vaně.
    Do školy asi ne, to je fakt. Programování na záchodě? Nechtěl bych vidět ten kód. Poslouchání hudby ve vaně? Dám si to nahlas v pokoji nebo dám bedny do koupelny a zapojím je do kapesního přehrávače :-) No a anime prostě nesleduju :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 01:00 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Poslouchání hudby ve vaně? Dám si to nahlas v pokoji nebo dám bedny do koupelny a zapojím je do kapesního přehrávače :-) No a anime prostě nesleduju :-D

    Zaprvé mi jde taky o kvalitu zvuku. Zadruhé nemám kapesní přehrávač. Zatřetí o hodně přicházíš.

    A zapomněl jsem válení se v posteli s notebookem na briše/polštáři.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    David Watzke avatar 15.7.2007 01:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Kvalita zvuku ve vaně... jaký bedny k tomu notebooku máš připojený? Válet se u kompa v posteli bych stejně nemohl, protože je to pro mě hrozně nepohodlný (nemůžu si ani pořádně číst v leže, zlatý PDF) a navíc bych pokaždý hned usnul ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 01:51 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Kvalita zvuku ve vaně... jaký bedny k tomu notebooku máš připojený?

    Nějaké levné (ale kupodivu celkem dobré) Geniusy. Ale to bylo kvůli tomu, že z pokoje by to šlo přes zeď a dveře.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    David Watzke avatar 15.7.2007 02:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Hmm, tak jak tě napadlo naznačovat, že mám špatnou kvalitu zvuku? :-/
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 16:00 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    O tobě nemluvím, ale já mám mezi desktopem a vanou stěnu. To "o hodně přicházíš" bylo o anime.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    frEon avatar 15.7.2007 15:55 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    nevim jakou mas koupelnu ale vetsina koupelen ma takovou akustiku ze kvalitu ktera leze z beden resit netreba...
    Talking about music is like dancing to architecture.
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 15:58 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Viz výše.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.7.2007 01:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Další, kdo neví, k čemu je v jádře software suspend?
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 01:48 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE

    To spíš hibernace, protože:

    • ráno vstanu, zapnu notebook a jdu na AbcLinuxu, pak jej na dvě hodiny vypnu
    • přijdu do školy, zapnu notebook a pustím stahování, ukončím stahování a s docházející baterkou notebook vypnu
    • odpoledne přijdu domů, zapnu notebook a jdu hrát na kytaru, vrátím se, něco dělám, jdu pryč, vrátím se,... a vypnu jej na noc

    Na to ale nepotřebuji hibernovat (práci vždy dodělám/uložím/...). Suspendovat leda odpoledne, ale to spíš jenom vypnu displej a nechám běžet třeba hudbu, když u toho sedím.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.7.2007 02:35 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Zkus si zapřemýšlet, co v tom názvu "software suspend" znamená to slovíčko "software", a co z toho vyplývá. ;-)
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 08:19 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Aha, já ho úspěšně přehlédl.

    Tipl bych si, že se suspenduje software. Nevím, jak to funguje, ale hádám, že se uloží záznam programu v paměti na disk a pak se z něj načte zpět do paměti. Vidím tam urychlení o inicializační procesy, ale stejně se musí roztočit (pomalý) disk.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.7.2007 10:37 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Ne, to je hibernace. Suspendem se většinou myslí to, že se ponechá obsah v paměti a neukládá se na disk. Ovšem mimo s2disk (hibernace) a s2ram (suspend) má uwsusp ještě s2both, který by měl umět oboje - jak ponechat data v paměti, tak je uložit na disk.

    Při probuzení ze suspendu nejvíce času zabírá reinicializace hardware, data jsou v paměti, takže se znovu nenahrávají.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 11:36 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Takže když to aplikuji na původní problém, je to zbytečné.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.7.2007 13:51 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Je původní problém toto?
    V autostartu jenom prodlouží dobu startu, což mně hodně vadí.
    Protože přesně to suspend a hibernace řeší. Nastartování systému z s2ram je v řádu jednotek sekund bez ohledu na to, kolik programů máš spuštěných. V případě s2disk je to asi závislé na velikosti dat, které se musí z harddidku obnovit, ale i to je mnohem rychlejší, jak start systému.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.7.2007 08:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    P.S. Původně jsem si říkal, že by to asi mělo vyjít jako článek, ale pan šéfredaktor můj e-mail ignoroval, ačkoliv nebyl na dovolené
    Muhehe!

    Pan šéfredaktor si email přečetl v pátek ráno (byl odeslán ve čtvrtek v 19:22) a článek, který byl u mailu přiložen, si prohlédl v pátek odpoledne, přibližně kolem 16. hodiny (ač je to jistě opovrženíhodné, tak pan šéfredaktor v pátek pracoval i na jiných věcech).

    Protože však měl článek výrazné nedostatky, takže nebylo možné jej rovnou připravit k vydání, začal pan šéfredaktor psát autorovi email, ve kterém se snažil vysvětlit, co by bylo potřeba upravit, přidat a vynechat. Byl však pátek odpoledne, přijela návštěva a milá ho nalákala na výtečný salát a otevřenou lahev vína. I rozhodl se pan šéfredaktor odložit dokončení mailu pro autora na neděli (ukrojit si z víkendu a nečekat na pondělí, aby měl autor připomínky k dispozici hned v pondělí ráno).

    Ufff. Strpeníčko, prosím.
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 08:34 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Pohoda.

    Já jenom, že jsem nevěděl, co se děje (proto jsem to pustil sem).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    jose17 avatar 15.7.2007 20:51 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    dobrý článek musí zrát. jako víno. j
    Ja vim, on vi, ty nano!
    15.7.2007 09:25 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    +1
    chybí třeba FALF Player - přehrávač pro KDE a další....
    Jan Drábek avatar 15.7.2007 08:36 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Kaffeine má video i audio ekvalizér! ;)
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 08:38 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Tak já ho teda nenašel. Kde?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Jan Drábek avatar 15.7.2007 16:13 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    kontextová nabídka myši v ploše videa nebo klávesouvá zkratka e. U videa se to dělá přes efekt pluginy kl. zkratka X.
    http://kaffeine.sourceforge.net/index.php?page=features&id=12
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    15.7.2007 09:18 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    kaffeine je podla autora najlepsim prehravacom aj napriek dalsej vete, ze ho pozna viac-menej len z diskusii.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 10:05 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    ...aj napriek dalsej vete, ze ho pozna viac-menej len z diskusii.

    Pokud to nebylo pochopitelné, tak znova: Kaffeine by měl podle diskusí (já přehrávám pouze mp3/ogg a avi/mkv, což nejsou příliš exotické formáty) přehrát téměř cokoliv, mně vyhovuje rozhraní.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.7.2007 09:23 Ivanhoej | skóre: 26 | blog: ss2_Debian | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Myslim ze tam chyba najlepsie GUI pre mplayer.
    15.7.2007 09:25 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    +100
    15.7.2007 09:47 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    To však není KDE program - je to čisté Qt.
    15.7.2007 10:02 Ivanhoej | skóre: 26 | blog: ss2_Debian | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Ano ale ved to je len vyhoda :)
    15.7.2007 11:06 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Záleží na tom, z jakého pohledu se to bere. Srovnáváme-li přehrávače _pro KDE_, tak je to nevýhoda, protože ten program nevyužívá možnosti KDE a nezapadá tak dobře mezi ostatní. Například Qt file dialog je příšerný.
    15.7.2007 11:27 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    To bych až tak netvrdil Roberte, do SMPlayer se dá implementovat podpora pro KDE (make PREFIX=/opt/kde KDE_PREFIX=/opt/kde KDE_SUPPORT=1) , teď jej navíc portují do QT4 (v QT4 tato možnost zatím chybí).
    15.7.2007 14:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    do SMPlayer se dá implementovat podpora pro KDE
    Tak to jsem netušil - díky za tip. O verzi pro Qt4 vím - ten port už je myslím dávno hotový a je doporučován.
    15.7.2007 14:59 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    ee, právě se portuje do QT4. Předtím to byla jen nějaká náhražka :-)
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 10:08 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Nevěděl jsem o něm, vypadá hezky. Poznamenám ale, že článek byl o hudebních přehrávačích.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.7.2007 12:40 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Dokonalý Amarok ... Vypadá krásně a není nic, co by neuměl: skiny, ekvalizér ...
    muhehe, pán je vtipálek ... větší sračku než je v Amaroku jsem ještě neslyšel, já chci zpět XMMS :-(
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 12:41 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Když se to tak vezme, ekvalizér je vůbec sračka. Kazí původní nahrávku.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.7.2007 13:48 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    větší sračku než je v Amaroku jsem ještě neslyšel
    <rejp>Ale Amarok přeci nemůže za to, že v něm přehráváš sračky ;-)</rejp>
    já chci zpět XMMS :-(
    No v tomto případě je jediná možnost se zapojit do jeho vývoje. V Debianu je jakýsi Xmms2, co je to za přehrávač? Případně jsem kdysi zkoušel Beep Media Player, který vypadá dobře ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.7.2007 15:11 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Xmms2 je tuším klient/server potvůrka ne nepodobná mpd/mpc. Vyšel o něm článek na rootu.
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    15.7.2007 18:34 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Pozor, nezaměňovat dnešní BMP se starým, jehož fork pokračuje jako audacious. ;-)
    kotyz avatar 15.7.2007 17:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    a kde mate noatun? to je taky jednoduchy prehravac do kde, ale neni tak primitivni jako kaboodle, ma i jakys takys playlistu.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 17:39 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Je tam, ale nevím o něm mnoho, protože mi od pádu nefunguje.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.7.2007 17:41 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Což takhle zkusit ho spustit z emulátoru terminálu a podívat se na chybové hlášky?
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 17:46 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE

    Tam jsem se díval, vyhodí to, že je spuštěn, ale pak program vyhodí chybovou hlášku. Problém má být v konfiguraci artsd, ale důvod jsem nenašel.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kotyz avatar 15.7.2007 17:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    s arts sou jenom problemy. prvni vec co zakazuju kdyz prvne otevru v cerstve nainstalovanejch kdeckach kcontrol ...

    alsa samotna uplne staci.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.7.2007 19:46 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    I artsd by měl vypisovat chybové hlášky.
    kotyz avatar 15.7.2007 18:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    no mohlo by pomoct smazat mu konfiguraky v /home/uzivatel/.kde/share/apps/noatun aby si je vytvoril znova a najel s vychozi konfuguraci jakou mel pred tim padem. zkuste to, za to nic nedade. ale predtim se ujistete ze nebezi ani na pozadi pomoci killall noatun.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    |🇵🇸 avatar 15.7.2007 18:01 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE

    To jsem udělal, ale chyba je někde v arts, proto nefungoval ani JuK.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kotyz avatar 15.7.2007 17:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    a jo, je tam. asi sem ho prehlid ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    unknown_ avatar 15.7.2007 21:58 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Nepříjemně mě překvapila nemožnost přidávat do databáze hudbu v "oggu", je to možné jen pro "empétrojky"
    Nesouhlas, používám výhradně Juk a nemám s přídáváním ogg problém.
    18.7.2007 16:03 xm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hudební přehrávače pro KDE
    Tak stupidní "recenzi" (to se ani recenzí nedá s čistým svědomím nazývat) jsem už dlouho neviděl. O přehrávačích a jejich skutečných vlastnostech, výhodách a nevýhodách se člověk nedozví prakticky nic. Také se nic nedozví o problematice ARTS serveru (který je s KDE spojený). Ostatně s problémy ARTSu se autor setkal a ani nebyl schopen je vyřešit. Recenze opravdu uplně na nic.

    Jinak osobně stupidní přehrávače jako Kaboodle a Noatun jsou u mě automaticky diskvalifikované právě kvůli jejich závislosti na ARTSu, což je první věc kterou po instalaci KDE vypínám. Už aby tu bylo finální KDE 4 a zombie jménem ARTS se konečně odebral do věčřných lovišť.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.