abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | IT novinky

    Společnost Apple slaví padesáté narozeniny. Založena byla 1. dubna 1976.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    FreeTube, desktopový klient pro YouTube využívající lokální API, byl vydán ve verzi 0.24.0. Toto velké opravné vydání implementuje SABR (Server-Based Adaptive Bit Rate), což řeší část nedávných problémů s načítáním videí z YouTube, a aktualizuje základní komponenty jako Electron nebo přehrávač Shaka Player.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Humor

    Je tu opět apríl. O víkendu zmizel kamion s 12 tunami tyčinek KitKat. Firmy to využívají k aprílovým žertům. Groupon má super akci. Koupíte 1 tyčinku a dostanete 100 zdarma. Ryanair si přelepil letadla. Šéf Outlooku se ptá, proč mají v baráku 14 beden tyčinek KitKat (𝕏). Prusa Research představuje Prusa Pro ACU a vysvětluje proč přílišné sušení škodí vaším filamentům. Telefon Sony Xperia má miliónnásobný zoom (𝕏). PC.net představil Super Ultrabox 2600 se zajímavými parametry. Další aprílové novinky například na April Fools' Day On The Web.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost OpenAI, která stojí za chatovacím robotem s umělou inteligencí (AI) ChatGPT, získala od investorů 122 miliard USD (2,6 bilionu Kč). Hodnota společnosti tak dosáhla 852 miliard dolarů (více než 18 bilionů Kč). Nejnovější kolo investování se stalo největší, jaké zatím firma uskutečnila, a peníze mají posílit ambiciózní plány rozšíření výpočetní kapacity, datových center a nábor talentů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 13:11 | IT novinky

    Nástroj k identifikaci občanů v on-line komunikaci s úřady byl dnes dopoledne zhruba dvě hodiny částečně nedostupný. Problém se objevil kolem 09:00 a podařilo se ho vyřešit kolem 11:00. Částečně nedostupná byla služba Národní identitní autority (NIA), problémy podle DIA (Digitální a informační agentura) ovlivňovaly přihlašování například i přes bankovní identitu. „Dostupnost NIA byla plně obnovena, přihlášení k digitálním službám

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 13:00 | IT novinky

    Eben Upton oznámil další zdražení počítačů Raspberry Pi kvůli růstu cen pamětí a představil Raspberry Pi 4 s 3 GB RAM za 83,75 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Humor

    Anthropic patrně omylem zveřejnil celý zdrojový kód svého CLI nástroje Claude Code prostřednictvím přiloženého sourcemap souboru v npm balíčku. Únik odhalil doposud nijak nezveřejněné funkce jako je například režim v utajení, autonomní agent 'KAIROS', orchestrace multi‑agentů, režim snění nebo dokonce virtuální mazlíček Buddy. Zajímavostí je detekce naštvání uživatele pomocí obyčejného regexpu. Anthropic rychle odstranil sourcemap a vydal opravu, nicméně kopie kódu se již stihly na GitHubu rozšířit mezi prostým lidem.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 12
    31.3. 14:33 | Humor

    Copilot automaticky vkládal do pull requestů 'propagační tipy', reklamní text se na GitHubu objevil ve více než jedenácti tisících pull requestech. Po vlně kritiky byla tato funkce zablokována a produktový manažer Tim Rogers připustil, že umožnit Copilotovi upravovat cizí pull requesty bez vědomí autorů byla chyba.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    31.3. 12:55 | Upozornění

    Je 31. března a tedy Světový den zálohování (World Backup Day). Co by se stalo, kdyby Vám právě teď odešel počítač, tablet nebo telefon, který používáte?

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    31.3. 12:44 | Upozornění

    Digitální a informační agentura (DIA) přistupuje ke změně formátu důvěryhodného seznamu České republiky z verze TLv5 na verzi TLv6, která nastane 29. dubna 2026 v 00:00 (CET). Ke změně formátu důvěryhodných seznamů členských států (tzv. Trusted Lists) dochází na základě změn příslušné unijní legislativy. Důvěryhodné seznamy se používají v rámci informačních systémů a aplikací zejména pro účely ověřování platnosti elektronických

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (5%)
     (1%)
     (14%)
     (23%)
    Celkem 1203 hlasů
     Komentářů: 29, poslední 31.3. 11:17
    Rozcestník

    Používáte Firefox?

    9.4.2005 19:30 | Přečteno: 2680× | První linie

    Já ano. Nicméně pokud v rozhovoru říká jeden z vývojářů, Blake Ross, toto:

    I don't use Linux (www.linux.org) and would not recommend it in its current state. Every Linux distribution I've used feels like it is tailored to the people who made it. There is nothing wrong with making software you love to use, but you have to acknowledge that the world has different needs. Getting people to switch is not impossible, though. People are giving up Internet Explorer and that's the most frequently used application. But Linux vendors need to deliver something worth switching to first.

    Tak nevím, nevím. Je-li tohle názor všech vývojářů Firefoxu…

    Mimochodem, u toho Kazehnuse (ne, vím dobře jak se to jmenuje, ale je to fakt fuj jméno :-)) to po mě chce do adresového proužku napsat adresu i s http:// jinak hledá v Googlu. To je normální chování nebo chyba? Každopádně mi to absolutně nevyhovuje.

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.4.2005 19:48 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše kazehakase
    taky jsem myslel, ze je to chyba, ale nekde ve FAQ je to vysvetleno

    klikni pravym na adresni radek a dej editovat "smart bookmarks" a pridej do prvniho regexpu cz a je to ;-) ... imho hodne blba vlastnost
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    9.4.2005 19:58 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kazehakase
    Aha, už to chápu. Ale s tím cz bych si moc nepomohl, to bych tam musel narvat všechny TLD :-( Takže to holt vyházím a případně si napíšu regexy vlastní, nu což.

    Tohle nevypadá jako blbá vlastnost, naopak, ale to výchozí nastavení debilní jistojistě je.
    Copak toho není dost?
    10.4.2005 21:55 kavol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kazehakase
    hm, jestli rozumím o co jde, tak mám takový dojem, že to akorát reflektuje blbnutí současnejch uživatelů, který do vyhledávacího políčka na seznam.cz píšou www.centrum.cz apod. - fakt nechápu, jak někdo může tyto praktiky podporovat ... ale pro google je dobrý asi každý hit :-(
    9.4.2005 20:13 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Další
    Nepoužívám. Používám Mozillu, považuji ji za krok zpět oproti Galeonu 1.2 a asi už přejdu jedině na něco, co nejede pod MS Windows...
    9.4.2005 20:29 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další
    Galeon se mi nelíbí ani 1.2 ani 1.3, a Mozilla, hm, co bych si pomohl, to už raději ten Firefox :-( Docela se mi líbí Epiphany :-) Je to s tím Kazehnusem tak 1:1 (i co do pitomosti jména).
    Copak toho není dost?
    Vašek Lorenc avatar 9.4.2005 20:37 Vašek Lorenc | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další
    Jo, Epiphany není tak úplně špatný prohlížeč.. ne že bych z něj byl nadšený, ale chybí mi snad jedině možnost mít košatější hierarchii bookmarků. Nad Galeon1.2 asi zatím není, nový mi dělá čím dál tím větší hnusy.. a Kazehakase.. no.. asi tomu někdy dám další pokus, ale zatím fakt Epiphany vede.
    ...včetně majestátného loosa
    Vašek Lorenc avatar 10.4.2005 01:04 Vašek Lorenc | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další
    Tak opravím sám sebe -- zanořit složky v bookmarcích do hloubky jde. V editoru to Epiphany zobrazí jako plochou strukturu, ale položky pojmenované jako "složka->podsložka" pak v reálu opravdu vytvoří podsložku.

    Takže -- sice to nic moc neumožňuje nastavit, ale funguje to rychle a vcelku se to snaží, takže další bod pro epiphany :)
    ...včetně majestátného loosa
    9.4.2005 20:40 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další
    Epiphany jsem už dlouho nezkoušel, ale nešlo v něm o ,hlavně proboha nezatěžovat uživatele nějakými featurami`?
    9.4.2005 20:44 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další
    Ano, šlo. Je na tom něco špatného? ;-)
    Copak toho není dost?
    9.4.2005 20:47 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další
    Já tedy nevím, kdybych fakt nechtěl žádné featury, tak doteď používám telnet somewhere.org 80...
    9.4.2005 20:52 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další
    Žádné zbytečné featury :-) telnetuju doteď, občas.

    Moje nejoblíbenější desktopového aplikace jsou ty z Gnome a některé v Javě, fígl je v tom, že tyhle věci mají všehovšudy většinou deset tlačítek, fungují a vypadají pěkně (no, tak tohle bohužel jenom o těch prvních). Co víc? Featury jsou v terminálu (který mám mimochodem taky moc pěkný, asi vám o něm napíšu :-)).
    Copak toho není dost?
    9.4.2005 20:58 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další
    Mh, jenže třeba Galeon má (měl) automatické bookmarky. To bych si sice v terminálu naskriptoval, kdybych používal ten telnet, jenže když používám GUI, tak v tom to nenaskriptuji (XULJSXPCOM neumím).
    9.4.2005 21:04 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další
    Hm, jak to přesně funguje? Každopádně, budu si volit takový prohlížeč, který mi vyhovuje. Nějak mě moc nebaví používat něco kvůli vlastnostem, které nepoužívám. Samozřejmě, pokud je někdo chce, nejspíše použije jiný software.
    Copak toho není dost?
    9.4.2005 21:33 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další
    I na telnet dojde... Když jsem si nedávno spustil links a chtěl ho pak vypnout, tak po zmáčknutí F10, Enter (midnight) mi normálně spustil další xterm s linksem, jakože "Nové okno" :-)
    9.4.2005 20:18 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Úlet
    Bez ohledu na to, co si Blake Ross doopravdy myslí, říct tohle coby vývojář Firefoxu mi přijde dost politicky nekorektní.

    Asi jako kdyby někdo ze SUSE/Redhatu/Mandrake řekl, že sice distribuují Mozillu a Firefox, ale doporučují uživatelům stáhnout si Operu.
    Asi jako kdyby někdo ze SUSE/Redhatu/Mandrake řekl, že sice distribuují Mozillu a Firefox, ale doporučují uživatelům stáhnout si Operu.
    heh, a co by na tom bylo spatneho? spatne by to bylo, kdyby to bylo oficialni stanovisko rekneme debianu..

    To mi pripomina, jak jsem se kdysi podivoval proc jeden 64-bitovy notebook (s modrou ledkou od bluetooth prelepenou naplasti) bootuje do debianu, kdyz je jeho majitel placen od jine distribuce. Bylo mi vysvetleno, ze nechape, jak muze SUSE vubec nekdo pouzivat ;)

    Nechapu proc by nekdo nemohl rict v rozhovoru svuj nazor jenom proto, ze je vyvojar toho a toho..
    vencour avatar 9.4.2005 20:24 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Mozillu
    Zatím používám výhradně Mozillu, kde to jde, v Mandrake mam kompletní instalaci v 10.1, tak občas kouknu, zda stránky vypadají v jiném prohlížeči jinak - pro ujištění, jinak z Mozilly "nevylezu dokud nebudu muset", jako svého času z Netscapa. Firefoxe jsem zkusil, těší mne, že tu je, ale zatím jde mimo mne. S názorem zde uvedeným od onoho vývojáře souhlasím v tom, že se považuji za fanouška a pozoruji, že nejsem sám s takovým postojem.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    9.4.2005 20:33 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozillu
    Ja FireFox, ale musim rict, ze jsem si ho musel notne upravit, jelikoz je v holy instalaci stejne na dve veci jako Windows (krome her, tam nema konkurenci ;).

    Mozna kdyby Mozillu/FF vyvyjeli uzivatele linuxu, tak by Mozilla stale pokracovala a FF zkoncil na propadlisti dejin ;)
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    9.4.2005 21:07 Fiji
    Rozbalit Rozbalit vše Mozilla -> Firefox, a Firefox statečně používám :-(

    Používám teď několik měsíců na svém počítači Windows XP (protože notebook*), a když bylo velké haló okolo toho, jestli Mozilla Suite končí nebo ne, tak jsem si říkal - OK, z Mozilly používám většinou jen browser, občas e-mail, tak zkusím Firefox. Zatím ho statečně používám, ale nevím, jak dlouho to vydržím - už se mi jednou při automatické aktualizaci sesypal úplně a musel jsem vytvořit nový profil; tak jednou za den mi Firefox spadne; samostatnému políčku na vyhledávání jsem pořád nepřišel na chuť; konfigurační panel se čtyřma ikonkama mě taky moc nenadchnul; princip "každý toolbar na jeden řádek" nesnáším, nevím, proč mám kvůli 1/6 řádku ikon přijít o plochu zobrazené stránky (takže mám většinu lišt povypínaných, což asi není jejich původní účel :-)

    Jestli by opravdu nebylo lepší, aby hlavní vývojáři Firefoxu byli unixáci, asi by měli jiný vztah k tomu, když jejich program padá...


    * a s těma Windows už to nemůžu vydržet. Tu padá systémová služba, tu počítač po přihlášení zamrzne, programy a ovladače ke speciálním fíčurkám notebooku jsou zprasené... (Mimochodem, viděl už někdy někdo dobrý software od výrovce hardwaru? Na to by snad měl být zákon, že výrobci hw nesmí programovat software...)
    9.4.2005 21:11 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla -> Firefox, a Firefox statečně používám :-(
    Já mám u Firefoxu vypnuté úplně všechny lišty, čudlíky a proužek mám natahané vedle menu. Jedna z mála věcí, která mi vadí na všech alternativách je nemožnost udělat v nich něco takového.
    Copak toho není dost?
    10.4.2005 22:09 Fiji
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla -> Firefox, a Firefox statečně používám :-(
    čudlíky a proužek mám natahané vedle menu.
    Jak?! To na Linuxu umí a na Windows ne, nebo je na to nějaký plugin, nebo jsem úplně praštěnej a nevidím, za co mám tahat? V mém Firefoxu 1.0.2 pod WinXP je každá lišta na samostatném řádku, a tahat si můžu za co chci... Nejde ani změnit pořadí lišt, natož dát dvě lišty vedle sebe. Kdo mi prozradí, jak na to, ná u mě jedno velké bezvýznamné plus :-)
    10.4.2005 22:24 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla -> Firefox, a Firefox statečně používám :-(
    Huh, to jako, že nemůžeš vzít čudlíky a natahat je tam? S lištama se hejbat nedá, ale můžeš chytnout třeba proužek na adresu a šoupnout ho vedle menu. Mluvíme o něčem takovém, tedy.
    Copak toho není dost?
    11.4.2005 09:59 Fiji
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla -> Firefox, a Firefox statečně používám :-(
    To jako po jednotlivejch tlačítkách někam tahat? No to je komfort. Vyzkouším to až dostanu zpět z reklamace svůj notebook, teď mám v práci očistec s Internet Exloderem :-(
    9.4.2005 21:57 jm
    Rozbalit Rozbalit vše No comment
    To nema smysl, ostatne nic noveho pod sluncem - na FF je videt katastrofalni vliv woknousaru celou dobu...
    9.4.2005 22:06 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Hloupá otázka
    Fakt blbá otázka. Firefox na linuxu se používat nedá. Kdo tvrdí opak, pak skoro jistě lže. Zkoušel jsem různé verze, na různých distribucích, na mnoha počítačích. Padá všude. Průměrná délka života je tak hodina.
    deleted
    9.4.2005 22:24 Vašek | skóre: 2 | blog: IDIC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hloupá otázka

    Já používám Firefox pod SuSEma a musím uznat, že starší verze nebyly příliž stabilní. Nicméně stabilnost se neustále lepší a verze 1.02 se zdá být, tedy alespoň mně stabilní.

    U prohlížeče mmě nejvíce zajímá dodržování webových standardů. A Firefox je dodržuje, ne méně, než Mozilla, ale ta je pomalejší (při najíždění).

    9.4.2005 22:26 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hloupá otázka
    Hm divné, já Firefox používám na Slackware 10 a na WINXPHome od verze 0.8 a ještě mě nespadl. Asi to bude tím že jsem absolutní lama a živím se v úplně jiné oblasti než je IT. No a Galeon se mě taky líbí a asi bych ho používal radši jenže tak nějak chci mít stejné programy jak na linuxu tak na windows (možná staromódní ale jsem takovej).
    9.4.2005 23:24 Lukáš Cirkva | skóre: 10 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hloupá otázka
    Pouzivam Firefox jak ve windows, tak i v Debianu (jen z balicku) k plne spokojenosti od verze 0.9. Lepsi prohlizec jsem zatim nepotkal - rychly, stabilni, graficky pomerne cisty.
    Pouzival jsem galeon, na ovladani mi vyhovoval nejlepe, ale nemel tak rychly vyvoj. Plna mozilla se mi zda pomalejsi, opera mi nevyhovovala reklamou, konqeror toho neumel tolik a o IE ve voknech neni ani treba psat.
    9.4.2005 23:36 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hloupá otázka
    Firefox je prima, jen kdyby mi v nem fungovala java na 100% a ne jen na 90 :-(

    Kvuli jave jsem musel po delsi dobe ozivit mozillu.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    10.4.2005 22:16 Fiji
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hloupá otázka
    Pouzivam Firefox jak ve windows, tak i v Debianu (jen z balicku) k plne spokojenosti od verze 0.9. Lepsi prohlizec jsem zatim nepotkal - rychly, stabilni, graficky pomerne cisty.

    tak schválně, test: zkuste najít mapy.centrum.cz, vyhledat nějakou mapu s popisnými čísly (třeba vyhledat "Koněvova 60, Praha") a přepnout mapu na větší nebo největší. Moje zkušenost - při každém posunutí obsahu okna se to zdloooouhavě překresluje. Odkaz "tisk" nefunguje vůbec (poprvé Firefox vytuhl úplně, po sestřelení a otevření pouze této jediné stránky odkaz "pouze" nic nedělá).

    Docela by mě zajímalo, jak se v tomhle případě chová Firefox ostatním - třeba je to špecifikum mé instalace, tak abych Firefoxu nekřivdil :-)

    10.4.2005 23:09 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hloupá otázka
    Se zapnutým javascriptem mi to v Mozille a Firefoxu funguje v pohodě, můžu si klidně zapnutout smooth scrolling. Po kliknutí na "vytisknout" je pak potřeba zadat File -> Print, vytiskne se to hned (ale tisk na Windows funguje jinak než na unixech).
    $ mozilla -version; firefox -version
    Mozilla 1.7.6, Copyright (c) 2003-2004 mozilla.org, build 2005032312
    Mozilla Firefox 1.0.2, Copyright (c) 2004 mozilla.org
    
    10.4.2005 00:04 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hloupá otázka
    Ac zatvrzely uzivatel Mozilly, znam ze sveho nejblizsiho okoli nekolik dalsich uzivatelu, kteri jedou na Firefoxu od doby, co jsem jim doporucil nespoustet IE a zatim si v celku pochrochtavaji blahem. Provozuji posledni verzi, temer bez pluginu, kazdopadne co ja vim tak rock stable.
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    10.4.2005 02:19 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hloupá otázka
    Používám Firefox na Linuxu už asi půl roku. Ale podle vás stejně lžu, takže je vlastně jedno, co napíšu, že?
    10.4.2005 08:20 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hloupá otázka
    Taky tvrdím opak, a tedy skoro jistě lžu. Sice není FF můj primární prohlížeč (to je Konq.), ale i tak ho mám spuštěný téměř neustále, protože v něm pořád kontroluji, jak vypadají změny, které provádím. Nepamatuji si, že by mi od verze 1.0 někdy spadl.
    10.4.2005 11:16 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hloupá otázka
    Firefox na linuxu se používat nedá.
    S tim by se dalo skoro i souhlasit :-). Mno, sice to jde, ale...
    Kdo tvrdí opak, pak skoro jistě lže. Zkoušel jsem různé verze, na různých distribucích, na mnoha počítačích. Padá všude. Průměrná délka života je tak hodina.
    To zase ne - bazmek je to sice strasnej, ale nepada, aspon na mem stroji.
    10.4.2005 12:17 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hloupá otázka
    tak tomuhle se rika "zabijak diskuse". tvrdim "AAA" a kdo tvrdi opak, tak skoro jiste lze... smarjapano! no, napsal bych ti, jak FF pouzivam na Windows i na Linuxu, casto mnoho hodin, k naproste spokojenosti. ale proc bych se bavil o svych nazorech s nekym, kdo me stejne predem oznaci za lhare?
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    10.4.2005 16:37 3018736794024648 | blog: plathel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hloupá otázka
    no, prijdte na linuxexpo, a pockejte si hodinu. Firefox na linuxu tam urcite bude...
    10.4.2005 13:33 x
    Rozbalit Rozbalit vše Používám Operu
    Firefox nepoužívám, používám Operu (nyní 8,0b), občas Konqueror. OS - SuSe LINUX 9,1.
    10.4.2005 18:41 Crewman
    Rozbalit Rozbalit vše Názor si musí každý udělat sám
    Vaše názory náměty a komentáře jsou pro mě irelevantní.Používám to co mi nejvíce vyhovuje a připadá mě nejrychlejší nebo nějak pro mě nejlepší.Každý si to musí zkusit sám a otestovat na vlastní kůži.Názory jako "padá mi to každou hodinu" nebo je to nejlepší prohlížeč na světe jsou fakt k ničemu.Celá tadle diskuze je k ničemu.
    10.4.2005 19:53 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Názor si musí každý udělat sám
    Tak proč se píšeš? Tvoje názory jsou pro mě taky irelevantní.
    11.4.2005 15:52 zabza | skóre: 52 | blog: Nad_sklenkou_cerveneho
    Rozbalit Rozbalit vše Padá!
    Používal jsem Mozillu, ale když se psalo, že už nebude, tak jsem zkusil Firefoxe. Celkem rychle jsem si zvykl, hlavně díky tomu, že je o moc rychlejší! Tedy ne že bych to měl změřeno, ale prostě je rychlejší...

    Jenže... Firefox pod Linuxem prostě padá (v práci pod Win přitom ani jednou)! Jak listí na podzim. Je to prostě padavka! Takže jsem teď tak trochu schizofrenní, jestli je lepší pomalá Mozilla nebo padací Firefox. Grrrr, to jsou věci. Radši bych volil mezi rychlou Mozillou a stabilním Firefoxem...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.