abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:33 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 141 (pdf) a HackSpace 78 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 2.0.0 programovacího jazyka Kotlin (Wikipedie, GitHub). Oficiálně bude představena ve čtvrtek na konferenci KotlinConf 2024 v Kodani. Livestream bude možné sledovat na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 27.0 programovacího jazyka Erlang (Wikipedie) a související platformy OTP (Open Telecom Platform, Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.8.0 svobodného multiplatformního softwaru pro konverzi video formátů HandBrake (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.5. 21:55 | IT novinky

    Microsoft představil nové označení počítačů Copilot+. Dle oznámení se jedná se o počítače poskytující funkce umělé inteligence. Vedle CPU a GPU mají také NPU (Neural Processing Unit). Uvnitř představených Copilot+ notebooků běží ARM čipy Qualcomm Snapdragon X Elite nebo X Plus.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.5. 17:55 | Zajímavý článek

    Příspěvek na blogu Codean Labs rozebírá zranitelnost CVE-2024-4367 v PDF.js, tj. mj. prohlížeči PDF souborů ve Firefoxu. Při otevření útočníkem připraveného pdf souboru může být spuštěn libovolný kód v JavaScriptu. Vyřešeno ve Firefoxu 126.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    20.5. 12:55 | Nová verze

    Lazygit byl vydán ve verzi 0.42.0. Jedná se o TUI (Text User Interface) nadstavbu nad gitem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.5. 12:22 | IT novinky

    K open source herní konzole Picopad přibyla (𝕏) vylepšená verze Picopad Pro s větším displejem, lepšími tlačítky a větší baterii. Na YouTube lze zhlédnout přednášku Picopad - open source herní konzole z LinuxDays 2023.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (80%)
     (5%)
     (8%)
     (7%)
    Celkem 444 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Používáte GnuPG?

    e-mail
    29% (194)
    IM komunikace
    10% (67)
    jinde
    16% (108)
    vůbec
    64% (434)

    Celkem 679 hlasů
    Vytvořeno: 12.1.2006 18:20

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Johny z Podoli avatar 12.1.2006 18:27 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    nepoužívám :-(
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    15.1.2006 18:25 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Musím, nová verze APT pro debiany vyžaduje ověření balíků (pokud nechci aby mi to vždy při instalaci házelo chyby)...
    Jiří Němec avatar 12.1.2006 18:40 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Emaily pouze podepisuju, ale na jabberu kecám s jedním kámošem převážně šifrovaně, snad brzy přibydou další. Škoda, ze psi nemá nejaký system na jednoduchou výměnu klíčů.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    12.1.2006 19:23 tfrais | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Ověření "pravosti" veřejného klíče by imho měla být natolik netriviální operace, že je myslím dobře, pokud různé aplikace nenabízejí funkci "snadné" výměny klíče.
    12.1.2006 19:51 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Co treba SIM? Tam je to na jedno kliknuti (Zprava > Pozadavek zabezpeceneho kanalu). I kdyz se pak teda klic posle v plaintextu, ale aspon to neni slozity :)

    Tohle jsem parkrat zkousel, jinak ani nemam moc duvod GPG pouzivat.
    .. avatar 12.1.2006 19:59 .. | skóre: 4 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    No je sice pekne, ale takhle ziskate bezpecne pouze nejaky klic. Nezaruci Vam to, ze je to klic nekoho/neceho jineho. Tak si potom muzete bezpecne s nekym psat, aniz by to byl on (moznost ziskani informaci). Nebo jeste horsi - nebrani to utoku Man in middle.

    Tak asi tak
    12.1.2006 20:24 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Toho jsem si bohuzel vedom :-( Proto nesifruju vubec ;-)
    13.1.2006 09:56 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Ty jsi ale debil!
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    13.1.2006 14:12 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Zas tak hrozny to snad nebude :-)

    Proste nemam potrebu sifrovat, neposilam nic natolik soukromyho nebo dulezityho, ze by bylo nutny, aby to nikdo jinej necet.
    14.1.2006 11:19 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    no, jsou vpodstatě dvě možnosti:

    a) ty věci nejsou natolik důležitý, aby člověku stály za to se šifrováním se namáhat (i když to žádná námaha není, ale víme, jak je to s leností ... radši dvě hodiny o tom kecat než si to za deset minut nakonfigurovat ;-))

    b) člověku je jedno, že mu někdo čte poštu (ovečky si zvykají, máme bigbrothera, kameru na každém rohu, proč ne kontrola pošty ...)

    pokud platí b), souhlasím s označením "debil"
    14.1.2006 14:32 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Tak pozor -- rekneme, ze z velke casti je to za a), ale i becko ma svuj podil.

    Neni to ovsem tak, ze je mi to jedno, ale tak, ze nemam pocit, ze budu nekomu stat za tu namahu, aby se celej den zabyval odchytavanim paketu obsahujicich diskusi o webdesignu s kamaradem.

    Nesifruju, ale co se tyce zabezpeceni obecne, povazuju se za stredne paranoidniho a co muzu mit vypnuty, tak taky mam.
    15.1.2006 17:01 Jiří 'Luge' Mačát | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Ale, kdepak jste ziskali tu jistotu, ze mate pravo posuzovat nekoho, kdo ma jinou predstavu o soukromi nez vy, titulem debil?

    Popravde, proc by mi melo vadit,ze nekdo posloucha, kdyz s nekym diskutuju o tom, co se bude dit zitra ve skole, jestli v patek vecer nekam pujdem a pod. Kazdy nemusi citit potrebu utajit svuj "soukromy zivot" jestli se tak daji nazvat tyto informace. Sifrovani je ciste osobni vec a nikomu neni nic do toho, jestli sifruje nebo ne, a castovat nekoho debilem kvuli tomu, ze se chova jinak, nez ja, je ubohe.
    Kovář David avatar 15.1.2006 22:27 Kovář David | skóre: 2 | Telč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Naprostý souhlas. Ono je někdy těžší akceptovat názor druhého, než si udělat vlastní.
    Šifruju jen to co považuju za nutné šifrovat...
    12.1.2006 19:14 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Do ted sem nevedel co to je :-) Tak to asi nepouzivam (uz vim co to je a vim ze to nepouzivam) http://www.abclinuxu.cz/clanky/show/86854 mno a asi bych mel taky zacit pouzivat to :-)
    ...kolikrat sem sem napsal "to"?
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.1.2006 19:24 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Šifruju, co se dá...jediná nepříjemná věc v Psi je, že nevím jak nastavit, aby se šifrování používalo automaticky a já/kamarád vždycky nemusel kliknout na zámeček :-(
    13.1.2006 00:05 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Moje řeč :)
    13.1.2006 11:02 nano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    a co gajim, je podobny psi ten by to vedet mohol
    David Watzke avatar 12.1.2006 19:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Ne. Nebudu kvůli tomu používat Thunderbird (pokud jde o e-maily). Nějak mi to nechybí...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.1.2006 19:56 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Proč jen mám pocit, že neexistuje skoro žádný poštovní klient, který by to neuměl? Třeba takový KMail to má integrované.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.1.2006 20:05 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    A proč mi KMail vyhodí, že nemůže dešifrovat zprávu, když mi někdo nějakou šifrovanou pošle? Protože se mě ani nezeptá na heslo...

    KDE 3.5
    12.1.2006 20:21 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    No já třeba v Evolutionu nemám problém…
    Copak toho není dost?
    12.1.2006 20:35 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    já ti napovím - máš to lozbitý ;-)

    ... chyba bude mezi klávesnicí a židlí, netvrdím, že zrovna jenom tvojí, anžto mě pinentry taky blbne :-(
    12.1.2006 22:32 Boris
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    google("kmail gpg")[0]
    A funguje to.
    David Watzke avatar 12.1.2006 20:50 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Je to tak... Moc jich není.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    13.1.2006 12:25 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Nějak si spíš nemohu vzpomenout na něco co to neumí (kromě webových klientů). Mutt, pine, KMail, Evolution, Thunderbird a Sylpheed to určitě umí a momentálně mě žádný další klient nenapadá :-).
    David Watzke avatar 13.1.2006 14:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    No dobře, jako kdybych byl jedinej, co se někdy spletl. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Josef Kufner avatar 13.1.2006 17:58 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Telnet.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    13.1.2006 22:10 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    No ten stejně neumí TLS, takže je pro maily nepoužitelný :-).
    Josef Kufner avatar 13.1.2006 22:43 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    No chtěls nějakého, který to neumí, ne? ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    16.1.2006 11:13 Pihhan | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Mno, Opera M2 mailer bohužel neumí ani S/MIME ani PGP podpisy.
    12.1.2006 20:57 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Thunderbird snad není jedinej MUA s implementovaným GPG :) já s KMailem (a poslední dobou i s Evolution) podepisuju, ověřuju, šifruju, dešifruju...
    12.1.2006 20:21 Ricardo | skóre: 27 | blog: Ricardo | Horní Suchá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    To mi teda lidičky řekněte, co posíláte, že to musíte šifrovat?
    My mind may be raving, my words may be void, but I am not afraid of being moderated below threshold!
    12.1.2006 20:32 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    píšou si s více milenkama najednou a nechtějí, aby se jim na to přišlo - btw, k tomu je dobrá volba (aspoň v kmailu) šifrovat i pro sebe, aby to nemohla číst manželka (či právě přítomná milenka ;-))
    Prcek avatar 12.1.2006 20:52 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Taky jsem si to myslel, ale nedavno jsem s hruzou zjistil (proc jsem to tak dlouho nevedel ksakru?!), ze jde pomoci etherealu nebo nejakych podobnych srandicek odchytavat napriklad komunikaci pres ICQ apod. :-( A kdyz pak nekdo vi, o cem si povidate, tak to neni nic prijemneho ("top secret" temata konverzace se urcite najdou u kazdeho).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.1.2006 21:24 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    To vím už dávno. Při total výpadku brány mýho ISP jsem si nastavil IP brány, nastavil jsem maškarádu a připojil GPRS*)... pak se mi divte, že šifruju, když vím jaký kejkle se dají dělat ;-)

    *) každý člověk tu má vlastní mini-rank, takže se na mě směroval traffic jen jednoho člověka -> GPRS se neucpalo.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.1.2006 21:25 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Poznámka: vím, že u Jabberu je TLS, ale proč by měl mít šanci číst zprávy i provozovatel Jabber serveru?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.1.2006 21:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Nic extra, ale já se na to dívám obráceně: proč nešifrovat, když to jde?
    Dalibor Smolík avatar 12.1.2006 21:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Jsou to obchodní informace. Ceny, kalkulace,návody... proč to má vidět někdo cizí?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.1.2006 08:18 Penguin_007 | skóre: 2 | Duchcov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Překvápivě se šifrují třeba přístupové údaje k web aplikacím, nebo na hosting, zasílají-li se zákazníkovi mailem. Nedá-li mi svou veřejnou část klíče, pošlu mu část mailem a část SMSkou.
    Amatéři si konkurují, profesionálové spolupracují; můj web
    13.1.2006 20:09 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Co děláte v případě, že dotyčný nemá mobil?
    ...
    13.1.2006 21:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Zajímavá otázka. Nevím jak kolega, ale osobně jsem takový problém ještě řešit nemusel…
    12.1.2006 21:25 petr_p
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    V ankete chybi volba software. Nejen ze vyvojari podepisuji sve zdrojaky, ale i spousta distribuci ma podepsane balicky.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.1.2006 21:26 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Proto je tam volba jinde ;-)
    12.1.2006 22:51 petr_p
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    To by tam ale taky nemusely byt ty dalsi dve predchozi :D
    12.1.2006 23:28 Numira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Nejsou ty procenta nejaky divny? Prosty soucet mi dal 118% :)
    12.1.2006 23:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Že by zcela překvapivě někdo používal GPG k více účelům? Rozdíl mezi checkboxem a radiobuttonem znáte?

    Tohle už by snad zasloužilo položku do FAQ…

    12.1.2006 23:38 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Je to v pořádku.
    Tahle anketa umožňuje více hlasů, takže prostý součet nemusí být roven 100 %.
    12.1.2006 23:30 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Nepoužívám GnuPG, ani nic podobnéno.
    Přece si nebudu psát sám se sebou, když všichni kolem mě mají Outlook nebo něco, do čeho lezou přes WWW. :-(
    David Watzke avatar 13.1.2006 14:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nepoužívám GnuPG, ani nic podobnéno.
    Jj, IMHO to má cenu jen když máš hodně kamarádů Linuxáků. Aspoň mi to tak přijde...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 15:14 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nepoužívám GnuPG, ani nic podobnéno.
    A to mi chceš namluvit, že šifrujou jen linuxáci?
    David Watzke avatar 14.1.2006 15:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nepoužívám GnuPG, ani nic podobnéno.
    Jo, to ti chci namluvit. Převážně.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.1.2006 00:07 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nepoužívám GnuPG, ani nic podobnéno.
    Mno ja pouzivam gmail a sifruju (pokud potrebuju) oklikou - zasifruju to rucne v konzoli. Neni to tak pohodlne, ale take to funguje.

    btw. opravdu mnoho uzivatelu windows (opravdu jen windows, protoze mezi lidi zvane obecne "sileni linuxaci" bych zaradil i ruzne cokolivBSDckare, Solaristy (ne ted nemam na mysli Chrise Kelvina, Sartoria ani Snauta ;)) apod), kteri by si nejak lamali hlavu s tim, ze se nekomu muze hodit jejich korespondence. I kdyz tihle windowsari jsou tak divni, ze si daji do anonce inzerat na prodej palenych "originalnich" cd ;), ale jen proto, ze si tito lide mysli, ze to je hovadina, tak se nemusi lidi kteri sifruji povazovat za nejake dementy.

    he he, ted jsem si vzpomnel na podpis jednoho typka co tu chodi: "to že jsem paranoidní neznamená, že po mně nejdou" :)
    15.1.2006 09:01 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nepoužívám GnuPG, ani nic podobnéno.
    Aaa, vidíš, nad něčím takovým jsem přemýšlel. Ještě kdyby to šlo nějak zautomatizovat nějakým rozšířením Firefoxe. Viděl jsem akorát GreaseMonkey script pro S/MIME. To bylo docela zajímavé, ale nikdo to prakticky nepoužívá.

    Poznámka na okraj: Pro šifrování XMPP (např. Jabber ^_~) by se podle příslušného RFC mělo používat taktéž S/MIME... Tak nějak přemýšlím, proč se standardizovalo něco, co nikdo nepoužívá, možná tak na vnitrofiremní úrovni. Zrovna XMPP "zvítězilo" jako RFC nad SIMPLE také proto, že SIMPLE nemá žádnou rozšířenou fungující implementaci, prostě je to celé na papíře.
    David Watzke avatar 15.1.2006 10:01 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nepoužívám GnuPG, ani nic podobnéno.
    Nic o dementech jsem nepsal. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.1.2006 10:23 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nepoužívám GnuPG, ani nic podobnéno.
    Ja jsem to taky nemyslel tak, zes to psal. To je moje domenka. :)

    Jenom jsem napsal takovy postreh a napsal jsem to tak jak si myslim, ze uvazuji uzivatele windows o uzivatelich neceho jineho.
    David Watzke avatar 15.1.2006 10:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nepoužívám GnuPG, ani nic podobnéno.
    Uživatelé Windows uvažují? Nech si ty žerty. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.1.2006 10:04 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nepoužívám GnuPG, ani nic podobnéno.
    Podle mě ani linuxáci moc nešifrujou. Z těch, které znám osobně (ti by se dali spočítat na prstech jedné ruky (no možná obou, teď si nejsem jist :-))), nešifruje nikdo.
    15.1.2006 10:28 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nepoužívám GnuPG, ani nic podobnéno.
    Heh, tak ja to mam jeste tezsi. Znam jednoho skorolinuxaka :-D, tzn. linux nepouziva, ale ma ho rad :). A pak mozna 3 dalsi z toho nesifruje ani nepodepisuje nikdo, krome me :-)) a to jenom kdyz to je treba. Na co taky podepisovat mejl typu: "OK, tak zitra 11 v hospe." :), myslim, ze s tim by si nikdo praci nedal aby zpravu podvrhl a chtel tam napsat: "OK, tak zitra v 10 v hospe." Jednak nevim k cemu by to nekomu bylo a hlavne vsichni vime ze tam oba budeme uz v 8 ;).

    Ale pokud posilam neco do skoly, nebo zakaznikum, tak to prinejmensim podepisu. Pokud po mne nekdo chce treba vyridit hosting, tak ho donutim GPG pouzivat, pokud to nejde osobne.
    13.1.2006 09:25 koulinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Ja mam nakonfigurovane pro pouziti GPG jen mutt, thunderbird a psi, ale to neznamena ze bych to nejak prekotne pouzival, maily teda podepisuju, nektere prilohy obcas sifruju, semtam i nejaka ta jabber komunikace.
    13.1.2006 12:38 Ľubomír Host | skóre: 19 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše sifrovanie prijatych mailov
    A co takto zasifrovat si vypisy zaslane z banky svojim vlastnym gnupg klucom?

    mail-gnupg-encrypt.pl
    15.1.2006 16:10 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    E-maily nešifruju, i když vím, že by to někdy bylo lepší. Nicméně, v Thunderbirdu už mám patřičné rozšíření, ale nějak se v něm nevyznám. Jednou navštívím nápovědu. ;-)

    IM komunikaci nešifruji a ani nevím, jestli to Gaim umí... Kdo by ty chaty chtěl číst? Nějaký úchyl? :-D
    Valoun avatar 15.1.2006 19:11 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Gnupg pouzivam na

    - automaticke podepisovani VSECH emailu v Thunderbirdu (enigmail)

    - na obcasne sifrovani mailu (vetsinou prijemci o digitalnim podpisu/sifrovani nikdy neslyseli, takze zridka)

    - na sifrovani Jabber komunikace (bohuzel znam jen jednoho clobrdu kdo ma taky zaroven gpg, jabber a Psi/Gajim)

    - na sifrovani crypto-disku (respektive mam pomoci gnupg zasifrovany jen velmi dlouhy klic k pouzite AES sifre)

    Obecne lze prakticky vsechno nastavit tak aby clovek nemel zadnou praci navic s podepisovanim/sifrovanim. Ja mam nastaveny seahorse-agent, takze po zadani gnupg hesla do Psi se nacachuje, a pouziva se rovnou i pro enigmail. Heslo tedy nikde na disku ulozene neni.

    Bohuzel Gajim to zatim nepodporuje. Stejne tak u toho crypto disku se me to pta znova, zatim netusim proc (asi v souvislosti s jinymi subklici pro sifrovani/podepisovani).

    Jeste by to chtelo aby jabber klienti dokazali poznat, zda ma druha strana dostupny svuj soukromy klic, a sestavila sifrovane spojeni automaticky. Bojim se, ze to jabber protokol zatim nepodporuje ...
    15.1.2006 20:44 Ondrej Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte GnuPG?
    Jeste by to chtelo aby jabber klienti dokazali poznat, zda ma druha strana dostupny svuj soukromy klic, a sestavila sifrovane spojeni automaticky. Bojim se, ze to jabber protokol zatim nepodporuje ...
    Gabber to dela. Pouziva myslenku, ze druhe strane mohu automaticky sifrovat posilane zpravy, pokud ma podepsanou presenci.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.