abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    10.5. 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 592 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    David Watzke avatar 4.3.2009 22:00 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Nejčastěji sedím u amd64, takže kabelem (UPC). Jinak používám GPRS (T-Mobile) a Wi-Fi (hospody, a tak) na mobilu (SE P990i).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.3.2009 07:47 Pavel Vymetálek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Mohu se zeptat čím logujete http://amd64.watzke.cz/uptime.php? Ne a ne to najít. Díky
    7.3.2009 11:55 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    uprecords (1)
    Jendа avatar 7.3.2009 11:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    4.3.2009 22:11 SKooDA | skóre: 3 | blog: Jen_tak_mimochodem | Velké Přílepy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Nejčastěji wifi a nejradši kabel, jinak po celém rodinném domku nám svítí 4 APčka a nejspíš, právě proto všechny neskutečně packetlostí.
    MyEgo@server:/home/www/myego.cz$ rm -r ./*
    5.3.2009 01:37 slush | skóre: 9 | blog: slushuv_koutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Prave jsem v byte na notebooku napocital vice jak 25 WiFi siti :). Je to absolutni tragedie, kazdy pouziva defaultni nastaveni AP a pali to do eteru jako o zivot. V ramci setrnosti vuci sousedum jsem zkousel snizovat vykon sveho APcka - notebook mam typicky do peti metru od nej. Bohuzel jakmile jsem jakkoliv snizil vykon, zacalo to packet-lossit :(. Takze jsem nucen chovat se stejne jako ostatni a poustet to do eteru na plny kule.

    5.3.2009 09:56 kapo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    A to jsou rovnomerne pokryty vsechny kanaly? U me sice chytam daleko mene siti, ale jsem na kanale 5 sam (vsichni ostatni na defaultnim 11). Takze problem vubec nemam ;)
    7.3.2009 16:40 slush | skóre: 9 | blog: slushuv_koutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Je to hodne nahňácaný kolem pár hodnot, to je pravda. Já našel kanál 4, který šlape relativně OK, protože nás tam je jen pár :-).

    5.3.2009 20:43 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    U nas jsem jaksi urcil ze domaci APcka budou na kanale 6, coz je default ve vetsine krabicek a zda se ze to vicemene dodrzujou i ostatni instalateri domacich APcek. Vysledkem je jeden kanal zabitej a jinak volno, jinak by byly zabity vsechny.

    Vykon davam temer vzdy na minimum a pokud si nekdo bez zeptani koupi jakesi AP (coz je poruseni pravidel nasi site . nejdriv se ptat, potom kupovat), tak casto reknu at si to AP strcej do skrine a koupej nami doporuceny typ s regulaci.

    S rusenim od silnych sousedu jsem se nikdy nesetkal. Spis se pokus usmernit APckare okolo.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    7.3.2009 16:43 slush | skóre: 9 | blog: slushuv_koutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Já si jaksi můžu určovat kanály jak chci. Ale v domě, kde bydlím je 450 bytů, v domě naproti odhadem kolem 900. Většina lidí s WiFi má UPC a Wifi jen na domácí síť - takže ani není možnost je jakkoliv kontaktovat například přes místního WiFi poskytovatele. Jinak jsou ale Vase predstavy hezke :).

    7.3.2009 15:39 lamák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    mikrovlny jsou vlnění šířící se éterem. http://en.wikipedia.org/wiki/Luminiferous_aether

    4.3.2009 22:14 Fuzzy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Ani jedna odpoved mi nesedi. Pul dne v praci jsem pripojen kabelem a zbytek dne mam doma bezdrat...

    Salamek avatar 4.3.2009 22:54 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    na wifi zadara :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    deyia avatar 4.3.2009 23:15 deyia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    V Brně (na privátě + ve škole) Wi-Fi a doma kabel
    6.3.2009 00:50 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    To samé :-) - v Brně na privátě i ve škole Wifi, na obou místech to mám již druhým rokem zadarmo ;-) a doma kabelovka od UPC. Občas si jen vyzvednu stažená data z domácího serveru...

    9.3.2009 11:22 Spajk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    V Brne na koleji kabel, ve skole a doma wifi. Ve skole ale jenom pres telefon, notase tam netaham.
    hankey avatar 5.3.2009 00:02 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše optika je luxus
    Závidím těm lidem, co je denně připojuju do internetu (na optiku). Nevědí co, co je megabit a ještě mají blbé otázky. Běžně jim to běhá přes 30Mb. Že já nebydlím v paneláku. Ach jo... :-(
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    Luk avatar 5.3.2009 01:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: optika je luxus
    Běžně jim to běhá přes 30Mb. Že já nebydlím v paneláku. Ach jo...
    Než bydlet v paneláku, to bych se radši spokojil i s modemem ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.3.2009 01:21 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: optika je luxus
    Náhodou... Člověk se třeba zpravidla nemusí starat o teplou vodu a topení (i když to není jejich specialita).
    5.3.2009 10:49 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: optika je luxus
    Když sousedům vyteče pračka, tak máš teplou vodu všude. Sám jsem z králíkáren, tak to znám :-(.
    make menuconfig, not war!
    5.3.2009 10:52 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: optika je luxus
    Zapomněl jsem dopsat: …, i tu vodu, i ty zarušené WiFi, takže já jedině kabelem.
    make menuconfig, not war!
    hankey avatar 5.3.2009 11:00 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: optika je luxus
    Však já jim taky závidím jen tu rychlost, ne panelák ;-)
    Nejhorší na tom je, že vůbec netuší, jakou raketu doma mají (IE+seznam = internet pro většinu lidí)
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    5.3.2009 14:21 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: optika je luxus
    Ono to neni jen vina IE a Seznamu, spousta stranek se vam i na 100mbit optice nacita pomalu, protoze to prislusny hosting rychleji proste nezvladne. Obzvlast, kdyz se ruzne veci tahaji z ruznych serveru (jako napr. na Idnes) a navic se tam cpou skripty z reklamnich a monitorovacich serveru, ktere jsou casto pretizene (nebo jsou alespon pretizene prenosove cesty k nim) a maji pomale odezvy. IE to uz jenom zhorsuje - ceka (casto zbytecne) na CSS a skripty, takze se muze stat, ze kvuli jedinemu pretizenemu serveru se stranka natahuje nekolik sekund, i kdyz by se za tu dobu stejny objem dat stahlnul nekoliksetkrat.
    hankey avatar 5.3.2009 21:18 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: optika je luxus
    To je pravda s těmi stránkami, ale při stahování velkých souborů je to šílenost, jak to lítá.
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    corsse avatar 5.3.2009 19:02 corsse | skóre: 6 | Klánovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: optika je luxus

    +1

    xkucf03 avatar 5.3.2009 00:18 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Téměř pořád po drátě. Občas na wifi – ve škole. Ale kvůli spolehlivosti a rychlosti dávám přednost ethernetu.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.3.2009 14:47 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Ja bych se vzdal dratu jen kdyby to opravdu jinak neslo - radeji bych prosekaval diry do panelu rucne sekackem (jeste ze mam vrtacku s priklepem), nez abych si dobrovolne degradoval 100Mbit pripojeni v lepsim pripade na polovinu (802.11g, ale musel bych kupovat nove AP a sitovky), v horsim na devitinu (802.11b). Ta to ani nemluvim o tom, ze uz ted chytnu na 3dB antenku asi deset siti, ze WiFi je jen half-duplex a jeho zpusob (ne)reseni kolizi se TCP/IP vubec, ale vubec nelibi.

    Jedina bezdratova technologie, kterou bych akceptoval, je 802.11n, ale zatim je to jen draft (mozna do vanoc stihnou vydat finalni verzi) a musel bych koupit novy AP a do vsech stroju nove sitovky. Nebo mozna rozvod po napajeni (75 a vice Mbit/s), ale minimalne radioamateri na to straslive nadavaji ... Tazke radeji zustanu u dratu, ktery si muzu sam nakripmovat jak potrebuju. Navic jediny stroj (notebook), ktery by to opravdu vyuzil, mam stejne porad pripojeny do napajeni, takze uz je jedno, jesli tam jsou jeden nebo dva draty.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 7.3.2009 21:48 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Jedina bezdratova technologie, kterou bych akceptoval, je 802.11n, ale zatim je to jen draft (mozna do vanoc stihnou vydat finalni verzi)
    Ten draft implementuje uz tolik zarizeni (ja mam Nko uz v MacBooku z konce 2007), ze bych tohle nepovazoval vubec za argument...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    5.3.2009 01:26 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Nejčastěji doma bezdrátově (přes ADSL2 router), ve škole také bezdrát.
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2009 02:52 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Doma ethernet, plánuji ho předělat na Wi-Fi (tři sedíme v kuchyni kolem stolu s laptopy a vyměňujeme si jeden kabel ^_^).

    Jinak přes telefon a to k laptopu kabelem, k internetovému tabletu přes Modrozub(TM).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.3.2009 08:55 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    tři sedíme v kuchyni kolem stolu s laptopy a vyměňujeme si jeden kabel

    :))
    5.3.2009 09:40 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    A co si koupit switch? ;-)
    vencour avatar 5.3.2009 10:06 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Obvykle mají dnes noťasy wifinu a ethernet, pokud se koupí ještě jedna karta pro jeden noťas do pcmcia, tak maj tři vystaráno ... jeden jako wan a další se připojí přes ten jeden noťas.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    5.3.2009 10:07 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Huh? Wifi? Možná jako dočasné řešení pro návštěvy, rozhodně ne k dlouhodobému užívání, ethernet je ethernet...
    Ilfirin avatar 9.3.2009 07:54 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Huh? Ethernet? Možná jen k dočasnému řešení pro milovníky zakopávání o a vyškubávání si kabelu, rozhodně ne k dlouhodobému užívání, wifi je wifi...
    9.3.2009 08:00 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Pokud si tupoun co si neumí pořádně natáhnout kabeláž tak jistě, my co máme všechno zasekané a nejdelší volný kabel máme dlouhý 2m nás tohle netrápí...
    Ilfirin avatar 9.3.2009 08:06 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Jasně, budu po bytě sekat šest nemobilních kabelů jen kvůli tomu aby... kvůli čemu vlastně? Nevidím ani ten nejmenší důvod.
    9.3.2009 08:08 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Bezpečnost, odolnost, stabilita, propustnost, nestačí? (Jenom 6? :-) )
    Ilfirin avatar 9.3.2009 08:11 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Nákladnost, náročnost, needitovatelnost, nulová mobilita, nulové schopnosti rozšíření.

    Bezpečnost - WPA2
    Odolnost - ?
    Stabilita - dobrá
    Propustnost - dobrá

    Nestačí? - NE
    9.3.2009 08:18 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Bezpečnost - WPA2
    Tohle poskytuje ochranu proti DDoSu? Jak prosím? Nějaký speciální jammer štít?
    Odolnost - ?
    Odolnost proti rušení z jiného zdroje, které není přímo cíleným útokem je také mizerná.
    Stabilita - dobrá
    Pěkný vtip, už to umí full duplex, nebo když budu updatovat pár mega, tak mi download úplně chcípne, případně naopak?
    Propustnost - dobrá
    Jako vtip hezké, ale fakt to chceš srovnávat s mým gigabitem? :-)
    Nákladnost
    Hmm 9kč/m... Jak hrozná to suma, myslím že někdo kdo si nemůže dovolit pár mětrů ethernet kabelu tento problém nemusí řešit, protože nemá ani na to aby si pořídil nějaké ápéčko, a kde by teprv vzal na nějaký počítač, nebo připojení k síti.. :-)
    náročnost
    Náročnost na co, na zasekání kabelu? S pneumatickým kladivem je to otázka pár hodin a navím má ještě k tomu důvod přijednom udělat i renovaci elektroinstalace.
    needitovatelnost
    Ale kdeže? Úplně v pohodě.
    nulové schopnosti rozšíření
    Chtěl si říct 100% možnosti rozšíření, ne? Nebo on je problém vyměnit 8 portový switch za 20 portový?
    Ilfirin avatar 9.3.2009 08:28 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    DDos, u mě doma? A proč? To chceš přijet nebo co?


    Cílený útok - hmm to se ti stává denně?
    Stabilita - Bavíme se o internetovém připojení ne? To stíhá i s rezervou. Na velkodatovou LAN bych si vzal něco jiného, samozřejmě.
    Ostatní

    Ahoj Karle, pojď dál. Jak se vede.. hmm, koukám že máš novou hračku. Jo jo, mám, ale čéče, potřeboval bych na chvilku na net. Nemáš wifi nebo tak něco? Nee, tamhle je obchod, Tady máš 35 korun na kabel, cestou zpátky se převlíkni do montérek a jelikož je vše krásně rychlé a jednoduché, tak už za hodiny špíny a práce budeš online. Ale.. co ale. Málem jsem ještě zapomněl na switch. Ale ... Co zas? .. Já na tom nemá Ethernet... To si snad ze mě děláš prdel ne, Karle? Co to máš za krám? .. Tak já asi půjdu.. No to bys teda měl!
    9.3.2009 08:37 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Nee, tamhle je obchod, Tady máš 35 korun na kabel,
    Chtěl si říct.. jak dlouhý potřebuješ kabel, tady jich mám plnou krabici, ne?
    9.3.2009 09:55 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Panove, panove, ja Vas tady tak chvili posloucham a nestacim se divit. :-)

    Wifi je dobra na nizke (relativne) rychlosti. Pokud mate nejcastejisi vyuziti linky s notebookem na xmpp a mail , tak wifi plne vyhovi a na propojeni (pod)stolnich pocitacu je zase asi lepsi natahnout (se o) kabel. Cele to zacalo uz blbe formulovanou otazkou toho pripojeni - jestli je to primo pc nebo az domaci/firemni sit ven... nechme toho. V obou pripadech bude dost priznivcu. Rada s pneumatickym kladivem v panelaku, kde nejsilnejsi matros je sadros je prehnana, naopak v nejake stredni kotovicove usedlosti se s wifi budete dostavat tezko... Odlozte cernobile bryle a zkuste to vzit s troskou nadhledu. :-) Uznejte si vzajemne argumenty, vyuzivejte si co chcete, ne?

    (ale zase s tim kangem v panelaku... takhle ve 2 rano.... no zajimava myslenka, ja to v maldi nedotahl dal nez po nejaky vysavac :-) )

    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2009 11:09 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Mám, ale ta kabeláž... ne-e. Vždy, když jdu do kuchyně, zakopnu o nějaký. Navíc mám pokoj na opačné straně domu a i tam by se mi hodilo připojení.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.3.2009 11:14 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Navíc mám pokoj na opačné straně domu a i tam by se mi hodilo připojení.
    A to je problém si tam ten kabel natáhnout? :-) První věc, kterou dělám, když se někam stěhuju (a že jsem se za poslední rok hodněkrát stěhoval :D) je, že natáhnu jedno až 2 útepéčka do každé místnosti kde by se mohlo hodit... Takže každá místnost kromě WC :D Jako druhou věc připojuju APčko pro návštěvy :-)
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2009 15:45 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    A to je problém si tam ten kabel natáhnout?

    Ano, je.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Luk avatar 5.3.2009 16:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Takže každá místnost kromě WC
    Zrovna na WC je síť důležitá ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2009 16:59 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Asi tak.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    David Watzke avatar 5.3.2009 17:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Tam si člověk vystačí s PDA - vzít si tam notes, tak by se mu taky mohlo stát, že se tam na pár hodin zapomene :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2009 17:57 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Nezapomene, po necelé hodině se odkrví nohy, začnou mravenčit a není možné vstát. Osobní zkušenost.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    David Watzke avatar 5.3.2009 18:05 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Tak vidíš, ještě hůř - zůstane tam na věky. Teda pokud mu tam někdo bude nosit jídlo a pití.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    6.3.2009 12:08 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Slysel jsem o cloveku, ktery v opilosti usnul v noci v kadibudce (ktera nemela prkynko) a rano nebyl schopen v dusleku zdrevenelych nohou vstat. Po obeveni musel byt odnesen, aby i ostani mohly pouzit kadibudku.
    Luk avatar 5.3.2009 17:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Já tam nejradši chodím s papírovými novinami. Notebook jsem tam tedy ještě neměl :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2009 18:21 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Já tam nejradši chodím s papírovými novinami.

    K vytření se hodí...

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Luk avatar 5.3.2009 18:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Ale fuj. Takhle si ničit citlivou část těla... :-(
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.3.2009 17:50 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Na záchodě jsem laptop už měl, ale ležet ve vaně s laptopem a něco tam datlovat, na to jsem slabá povaha a mám hluboko do peněženky. Mno, ale svět není jenom PC, že? Taky bych mohl mít v koupelně třeba webkameru. Ta by se mohla hodit.

    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    xkucf03 avatar 5.3.2009 19:11 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Koukni na film Hackers 2, tam si to datlování ve vaně celkem užívá :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    8.3.2009 23:45 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Zrovna na WC je síť důležitá ;-)
    Mnohdy jsem od kamarádů slýchával, že jdou na záchod "položit kabel". Teprve diskuse pod touto anketou mi pomohla pochopit, že se vlastně jednalo o ethernetovou síťařinu...
    David Watzke avatar 9.3.2009 00:43 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    To záleží jestli to byli informatici. Protože my o kabelech nežertujem.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Daniel Kvasnička ml. avatar 7.3.2009 21:57 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Tvuj vzor? :-) Co se ti na tech kabelech tak libi? S kvalitnim Nkovym hardwarem (a ovsem taky s dobrymi drivery) nevidim duvod mit byt jak pavucinu...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Jendа avatar 7.3.2009 23:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Hehe, tak to jsem na tom ještě docela dobře :-)
    Luk avatar 8.3.2009 00:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Kdybys měl třičtvrtě metru tlusté kamenné zdi, tak bys ještě rád tahal kabely, přestože to není legrace. On totiž přes ty tlusté zdi signál WiFi (nejen ten, např. u GSM je to totéž) prochází hodně špatně. Samozřejmě, přes sádrokarton nebo desítkovou příčku z duťáků to projde hladce ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.3.2009 06:28 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Trictvrte metru silne zdi doma mame a wifi lita bez problemu. Mam to v prvnim patre a signal chytam i ve sklepe (obycejny Ovislink 5470, akorat jsem tam napalil jihoamericky firmware a vymacknul tak z toho o pet decibelu vic). Preferuji kabel, ale u notebooku me obtezuje.

    Luk avatar 9.3.2009 06:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    akorat jsem tam napalil jihoamericky firmware a vymacknul tak z toho o pet decibelu vic
    Tohle je přesně to, co bych nedělal. Přinejmenším proto, že chci brát ohled na lidi v domech okolo (nemluvě o tom, že je za to pokuta až 100 tisíc).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    14.3.2009 18:09 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Když na to všichni kašlou tak už je to asi jedno.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Luk avatar 14.3.2009 19:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Hmm, takže když si to někdo zvedne o 5 dB a zaruší mi to, tak to mám zvednout o 10, abych mohl zase fungovat? Jedno to samozřejmě není - jestli chceš, inspektoři z ČTÚ tě mohou přesvědčit, jaký na to mají názor.

    Ono by bylo vcelku jedno, s jakým výkonem se vysílá. Jenže každá technologie je navržena na určité použití, kterému pak odpovídá i výkon, který by se měl používat. Např. Bluetooth je navržen pro použití do několika metrů, proto má velmi malý výkon. WiFi má výkon větší, CDMA (EV-DO) ještě větší atd. Pokud se na to obecně kašle a výkony se nastavují dle libosti, technologie ztrácí své typické vlastnosti a přestává být použitelná v praxi. Přesně tohle se u WiFi do značné míry stalo.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    14.3.2009 21:02 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    No právě že wifi už je tak zarušená že kdybys to nenapálil na maximum tak ti to nebude dobře fungovat :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Luk avatar 14.3.2009 21:37 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Takže jsou na tom biti ti, kdo nemohou zvyšovat výkon. Kvůli dobytkům, co to přepalují, pak leckomu nezbývá než tahat po bytě kabely.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    15.3.2009 10:13 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Vítej ve světě lidí :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    xkucf03 avatar 15.3.2009 11:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Luk avatar 15.3.2009 13:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    V tomto případě jde spíš o vohnoutismus. Například tenhle citát je úplně přesný:

    Černej jezdec jede tmou. Cyklista na neosvětleném kole jedoucí v noci po setmělé silnici a orientující se instinkty nočního ptáka je bezesporu vohnout. Uvažuje asi takhle : proč já bych se víc namáhal a roztáčel dynamo, případně vybíjel baterky, když mne snadno uvidí jiní? Vohnout v tomto případě přenesl elegantně svoji povinnost být viděn na někoho jiného s povinností vidět.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    15.3.2009 19:07 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Hodně dobrý :-) úplně to sedí na jednoho člověka ;-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Luk avatar 15.3.2009 13:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Ano, lidé (zřejmě většina) mají raději, když je někdo k něčemu donutí násilím (třeba tak, že budou inspektoři ČTÚ jezdit ulicemi, hledat WiFi AP se zvýšeným výkonem a ukládat stotisícové pokuty), než aby přemýšleli v širších souvislostech a řídili se podle toho.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    8.3.2009 00:17 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    On už ten kvalitní Nkový hardware umí gigabit?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 8.3.2009 21:53 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    No neumi. Pokud provozujes na sve siti neco, co takovy prutok vyzaduje, tak pak je to jina... (mit gigabit jen pro ten pocit je hloupost, zejo)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Selmi avatar 5.3.2009 06:35 Selmi | skóre: 17 | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    jedine kabel, sem tam bluetooth cez usb adapter (z handheldov). wifi ked pozeram tu naokoli nemam ziadne siete, vidno ze v bytovke kde byvam som asi najmladsi :)

    Honza Soukup avatar 5.3.2009 09:15 Honza Soukup | skóre: 11 | blog: just_asking | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše připojení v ČR
    Docela mě v téhle souvislosti překvapily výsledky projektu ČTÚ - Projekt Monitoring služeb elektronických komunikací podle kterého má 52% českých domácností internet (a nejčastěji wi-fi). Myslíte, že je to reálné?

    Podle průzkumu ČSÚ to v roce 2007 bylo 32%, takže by to znamenalo docela razantní nárůst...
    Kiss my shiny metal ass!
    Luk avatar 5.3.2009 09:23 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: připojení v ČR
    Myslíte, že je to reálné?
    Je. Třeba u nás ve městě (a to je celkem vidlákov) má bezdrát každý druhý barák. Např. místní komunitní síť má přes 2000 členů při cca 8000 domácnostech v KH (je pravda, že síť už zasahuje i některé okolní vesnice, ale stejně).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Salamek avatar 5.3.2009 09:38 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: připojení v ČR
    no u nás ve středu města , když otevřu network manager tak list nalezených sítí je nekonečný ... z toho polovina je nechráněna a čtvrtina nemá zaheslované AP , a dají se tu najít zajímavé rychlosti třeba 8MB DOWN 4MB UP ale je tam nasranejch hodně lidí cizích na té síti takže stačí nastavit mac filtrování nechat povolené PC a NTB originálního majitele (tím mu v podstatě vzdáleně pomůžete , třeba jak jsem opravoval cizí AP když poskytovatel přešel z pevných IP na DHCP :-D)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    5.3.2009 09:59 kapo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: připojení v ČR
    LOL :D

    aneb co clovek neudela, aby se dostal na sve oblibene rychle AP :)
    hankey avatar 5.3.2009 11:03 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše default heslo? :-D
    Nevíte někdo náhodou, jaké je defaultní heslo do Prestige 660HW-T3 ? :-D
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    hankey avatar 5.3.2009 11:05 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: default heslo? :-D
    Aha. Google- první klik - heslo: 1234
    :-D
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    gtz avatar 5.3.2009 11:48 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Aktuálně přes kabel  ADSL , večery WIFI , občas GPRS - T-Mobile.

     

    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    5.3.2009 12:48 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Dřív jsem sice používal takovou malou blbou krabičku od Linksysu co jsem kdysi vyhrál, ale ta mi nedávno shořela (skoro doslova, plameny sice nebyly ale i tak smrděla dost) a nové AP ještě nemám, takže zase zpátky ke kabelu...

     

    5.3.2009 13:50 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    ja su asi blby, ale mysli se pripojeni stroje nebo lokality? Bo doma mam roztahanou metaliku, tak je dvouma wifi ven a z toho jedno pokracuje wifinou dal a druha adslkem.... :-/ Budu tedy v kategorii nehlasujicich.

    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    5.3.2009 13:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    WiFi u nás na dědině. Rychlost není zázrak, ale je stabilní a připojení funguje spolehlivě.
    Při hlasování jsem se bohužel překlik, takže tam bude nějaká ta statistická chyba...
    kyknos avatar 5.3.2009 15:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    nejcasteji bezdratove (wifi/gprs), ale i tak naprostou vetsinu dat stahnu pres drat :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    grubber avatar 5.3.2009 16:17 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Nápodobně :-) U mě doma není kabel pohodlný, takže jsem většinou připojený přes wifi, ale když potřebuju přesouvat větší objem dat, tak si sednu ke stolu a připojím se kabelem.

    WIFT avatar 5.3.2009 16:07 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Upřímně řečeno z mého pohledu nerozumím otázce, takže jsem nehlasoval. Pokud se myslí koncové PC, pak kabelem - ethernetovým. Pokud se myslí barák jakjo celek, pak taky kabelem a taky ethernetovým. Ale pokud se myslí uzel, který mám v baráku, ale který už není můj, ale patří do našeho občanského sdružení, tak ten je k centrále připojen bezdrátem - 5GHz talířem na vzdálenost několika málo kilometrů. Takže já asi kabelem, WiFinu mám pro návštěvy, ale co se týče přístupu k internetu, v tom není rozdíl - ten 10Mbit ta WiFina protáhne taky ;-).

    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
    5.3.2009 17:54 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    A navíc to vágní "nejčastěji". TO se počítá připíchnutí kabelu, zapnutí počítače, zapnutí wifi, connect wifi, vytočení PPP, nebo co se jak počítá? Ále co, je to pitomá anketa...

    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    Max avatar 5.3.2009 17:58 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Kdo není náročný, tak jede v Phe(a nejen tam) zadara na wifině. Zjistil jsem, že aby se BFU připojil na wifi, tak je pro něj nejtěžší zjistit, kde se na notebooku zapíná wifina. Toto je skutečnost, až jsem zíral :).
    Jinak znám nemálo lidí, jenž jedou na nějaké nezabezpečené wifi síti. Jednou z nejlepší volbou je snad CZFREE.NET. Net mají většinou rychlý, MAC filtraci vyplou a šifrování taktéž. Mluvil jsem o tom s jedním členem, co se stará o jeden 20Mbit bod a říkal mi, že je to zbytečný, všechno se dá hacknout. Tento přístup mně opravdu fascinuje :D.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    xkucf03 avatar 5.3.2009 19:15 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Free jako zadarmo

    Jak potom donutí členy, aby přispívali na infrastrukturu a nepřipojovali se taky zadarmo?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Luk avatar 5.3.2009 20:05 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Free jako zadarmo
    Pokud vím, tak to bylo v czfree.net řešeno tak, že kdo byl připojen zdarma, měl rychlost omezenu na 32 Kb/s (čili rychlost pomalejšího modemu). Možná už to neplatí, nevím...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Max avatar 5.3.2009 21:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Free jako zadarmo
    Ano, to bylo pro neplatiče. Všechno mají pěkně vošéfovaný, ale přípojný body nekrytý :). Samozřejmě né všude, asi existují světlé výjimky, hehe :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    xkucf03 avatar 6.3.2009 11:09 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Free jako zadarmo
    To ale nejdřív musí poznat, kdo je připojený legálně a kdo jim síť hacknul.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    6.3.2009 12:19 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Free jako zadarmo
    Což s openvpn není nic těžkého :)
    xkucf03 avatar 6.3.2009 15:37 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Free jako zadarmo

    To ne, ale moc mi to nekoresponduje s tím, co píše Max. Buď totiž člověk (legálně) využívá pásmo, které dává provozovatel k dispozici zdarma (třeba těch 32 Kb/s), a pak ale nic nehackuje a není na tom nic moc zvláštního. A nebo využívá službu (a rychlost) určenou pro platící uživatele, což IMHO nemůže být většinou* tak snadné, protože pak by poskytovateli neplatil nikdo a všichni by se připojovali zadarmo.

    *) neříkám, že někdy ne :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    6.3.2009 16:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Free jako zadarmo
    No já nevím, u mě v baráku a asi i v nedalekém okolí se všichni na 30Mb/s můžou připojit přes wifi (vynechme, že po wifi jim to nikdy tak kvalitně nepůjde, ale řekněme, že ta krabička co má tu wifi kartu a vysílá je připojena na linku, který poskytuje stabilních 30Mb/s) a stejně to nikdo kromě několika občasných kolemjdoucích s mobilem nedělá... Když se juknu do logů, tak se na to připojují návštěvy kterým vyhovuje pohodlí DHCP serveru a občas někdo jiný, zhruba tak jednou týdně a nepřenese víc než 20MB dat... Ostatně celý provoz na wifi za týden u mě nepřesáhne 1GB.
    5.3.2009 22:05 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Jako CZfree je fajn, ale pripojoval sem se na 2,4ku asi kilak v Praze, dost zaruseny, hlavne po vecerech a jeste dost casto padalo APcko na strane CZfree, tak jediny uz co zbyvalo bylo poridit si O2 Internet ADSL, kterej je snad jeste horsi nez zarusena wifina, po vecerech dost nepouzitelny...

    Proste celej zivot mam polofunkcni nebo nefunkcni internet :-(
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Max avatar 5.3.2009 22:18 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    A proč nejdeš do UPC? Fakt je v dnešní době ADSL tak strašný? Mně se nějak nezdá, ale je pravda, že v Phe s ním zkušenost nemám.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 5.3.2009 22:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    s UPC mam nekdy i pres 90% packetloss - pravda, po te co jsem se odstehoval z holesovic uz spis vyjimecne, tam to ale bylo pravidlem
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Max avatar 5.3.2009 22:31 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Já mám UPC přes dva roky a nemohu si stěžovat. Teď jedu v klidu 10Mbit/1Mbit a fakt to jede těch 1,3MiB/s. Odezvy 10ms na seznam. Občas malinký výpadek (jednou za dlouhý čas). Jinak asi 3 za tu dobu jsem pozoroval delší výpadek (několik hodin), ale to se dá přehlídnout, žádný spojení nejni dokonalý.
    Ještě bych se měl dočkat navýšení až na 18Mbit/1,5Mbit. To už bude krásný :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    14.3.2009 21:05 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    No je to dost špatný, teď jsem v Harrachově, kde máme připojení wifi za 300 jen tak na víkendy a je to lepší než to ADSL, technici říkali že to je kabelem, já jim říkal že to spolehlivě jde do kytek když je špička večer třeba a on říkal že to bude tím kabelem, koukal sem divně, prej to opravili ale nevim no trochu lepší to asi je...

    A UPC je asi jenom na sídlištích...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Luk avatar 14.3.2009 21:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    A UPC je asi jenom na sídlištích...
    Nejen na sídlištích, ale obecně všude tam, kde se to vyplatí. Jinak ale UPC má dost debilní smluvní podmínky (už jsem o tom mluvil mockrát), takže pokud je možnost řešit to jinak, je lepší se jim vyhnout.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    15.3.2009 10:12 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Tak asi uz nic dalsiho neni kdyz Wifi 2,4 je zarusena 5Ghz neni, ADSL je polofunkční a UPC neni :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Luk avatar 15.3.2009 13:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    A kde to konkrétně je? Totiž i v našem vidlákově pořád zbývá několik technologií, které lze použít (konkrétně CDMA a "Premium Sky", asi i něco dalšího).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    15.3.2009 20:09 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Praha 6 - Břevnov, mobilní operátory ani zkoušet nebudu :-) Co už sem zvyklej na to že to jde jenom někdy, aspoň nebudu na počítači závislej jako někteří :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Luk avatar 15.3.2009 21:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Praha 6 - Břevnov
    Co WiMax od Radiokomunikací?
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    16.3.2009 00:50 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Nevim, neznám nezkoušel sem, jsem upsanej telefonice Ou tů...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    otasomil avatar 5.3.2009 21:39 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    No i u nas v male vsi je tak cca 5 siti od lidi co maj doma AP.

    Jinak domaci wifi je spis nouzovka na net. Pro nejaky prenosy souboru mezi PC jsem to zcela zavrhl uz kvuli packetloss a podstatne nizsi rychlosti.

    WiFi site provideru kde jsou pevne dane a spravne nasmerovane anteny na net v poho staci.

    Nez wifi k notebooku tak si raci natahnu UTP i do zahradniho domecku.

    Lidi v bytovkach na sidlistich se utopi v 2,4 GHz smogu.

    Navic se pres wifi neda bootovat - viz etherboot -  teda nevim ze by to slo.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    5.3.2009 22:42 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Ono ten domaci bezdrat ma docela sve kouzlo. Ne, ze bych byl jeho velkym zastancem, ale mam ho doma. Ono je prijemne rozvalit se s notebookem v obyvaku na gauci a cist si clanky. Proste jen tak relaxovat na deset minut a nemuset se prat s nejakym hnusnym kabelem... Jinak samozrejme u seriozni prace u stolu neni co resit, tam je imho kabel dobra volba.
    5.3.2009 22:39 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Doma pripojen bezdratem, potom kabely + bezdrat po domu, v praci vetsinou kabel, skola, hospoda gprs :-) Takze asi vede ten bezdrat...
    6.3.2009 17:22 mikky | skóre: 25 | blog: Ghlog | M. L. - Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Router s maškarádou mam k Internetu připojenej 100Mbitem (tedy ethernet). Počítače k němu připojuju povětšinou bezdrátově, ty už ovšem nejsou připojeny "k Internetu", tedy volím první možnost.

    -miky
    Je vám méně než 30 ? (jsme vrstevnící => budeme si tykat) : (jsem pro vás bažant => můžete mi tykat);
    kotyz avatar 6.3.2009 23:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Na kabelu doma od rana do vecera kazdej den. Bezdratove na mobilu jednou dvakrat mesicne (jabber pres gprs), mam totiz drahy data (30 haliru/kB).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 6.3.2009 23:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Ikdyz ty draty vedou jenom do routeru na pude, z toho de potom ven kabel od anteny na wi-fi na strese. Takze ono se to da brat tak i tak ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kozzi avatar 7.3.2009 02:16 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Dost blbě položená otázka :-D. Pokud je to bráno jako poslední zařízení, to na kterém pracuji tak v podstatě vždy bezdrátově. Pokud je to bráno jako konektivita, tak doma bezdrát, ve škole a na privátě ethernet.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    7.3.2009 04:30 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    9.3.2009 06:32 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    V ustavu pro vyzkum a vyvoj(nebo jak to vlastne je) jazyka ceskeho jsou podle me mene kompetentni urcovat v tomto smeru pravidla, nez prumerny ctenar abclinuxu.

    9.3.2009 11:52 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Spousta lidi si mysli, ze kdyz maji pravo napsat nejakou hovadinu, tak ji taky napsat musi.

    Ratoncito avatar 7.3.2009 19:35 Ratoncito | skóre: 19 | blog: Foso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen
    Kabelem přes několik routerů(nebo co to je) k Wifině
    OS: ArchLinux, WM: Compiz-fusion | Na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!!!
    9.3.2009 11:50 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejčastěji jsem k internetu připojen

    Kabelem, ale o chlup.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.