abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    10.5. 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 594 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Nové e-maily chci na:

    horním konci seznamu
    82% (934)
    dolním konci seznamu
    18% (207)

    Celkem 1141 hlasů
    Vytvořeno: 20.11.2008 12:37

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    20.11.2008 12:41 honzaB | skóre: 10 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Vždycky dole!
    20.11.2008 15:51 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Je nějaký důvod, proč? Já chci téměř vždy vidět nejnovější e-maily, takže si rád odpustím pokaždé odrolovat dolů...
    kyknos avatar 20.11.2008 16:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Protoze se cte odshora dolu? :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.11.2008 20:13 honzaB | skóre: 10 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Tak tak. I když pravý důvod budou možná začátky s muttem? ;-)
    kyknos avatar 20.11.2008 20:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    ja zacinal s pinem :) ale jak to bylo tam si uz nepamatuju :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.11.2008 20:39 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Dole.
    21.11.2008 23:49 Lynn | skóre: 16 | blog: hell | Němčice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Aha, tak proto to tak preferuju... jééé, kde jou ty doby. :-)
    To je síla televize...
    22.11.2008 07:40 kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Tak tak. I když pravý důvod budou možná začátky s muttem? ;-)
    proc zacatky, mutt je genialni klient i dnes :)
    22.11.2008 11:54 honzaB | skóre: 10 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Akorát jsem říkal, že jsem s ním začínal - to neznamená, že by nebyl geniální. On totiž fakt JE!
    21.11.2008 10:43 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    No právě. A je nějaký důvod číst staré e-maily stále dokola?
    kyknos avatar 21.11.2008 10:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    A proc by to mel nekdo delat?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.11.2008 11:01 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Protože čte shora dolů a nahoře má staré e-maily?
    kyknos avatar 21.11.2008 11:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    A kdyz se vratis k rozectene knize, ctes ji znovu od zacatku nebo ji otevres tam, kde jsi zkoncil?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.11.2008 11:20 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Jak se dá seznam doručených e-mailů otevřít tak, kde jsem skončil? Zatím jsem neviděl žádného klienta, který by umožnil vložit si do seznamu nějakou záložku a příště na ni automaticky najel.
    21.11.2008 11:39 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Přemýšlíte o tom moc složitě. Nejsou potřeba žádné explicitní záložky v seznamu. Třeba KMail se dá nastavit tak, aby
    1. Skočil na první novou zprávu
    2. Skočil na první novou nebo nepřečtenou
    3. Skočil na posledně přečtenou zprávu
    První dvě nastavení znamenají odskok dolů při spodním řazení. Třetí je závislá na tom, co člověk dělal předtím.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    AraxoN avatar 21.11.2008 21:29 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Napríklad Thunderbird to zvláda s úplnou samozrejmosťou.
    the.max avatar 21.11.2008 22:45 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    tak tak, ja si vzdycky myslel, ze to je zcela automaticka vec v kazdym postovnim klientovi. Vim ze mi to delal v dobe BBSek a FidoNetu GoldEd, vim ze to delal outlook expres, delal to The Bat! a dela to i thunderbird. Vic jsem toho pokud si vzpominam nepouzival.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    Bob Bobovich avatar 26.11.2008 09:40 Bob Bobovich | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    Dělá to třeba IMP z Horde a celkem mi to vadí, bo se občas zapomenu a čekám novou poštu a ta ne a ne dojít, protože civím třeba na 5. stránku, kterou mi to nabídne z předhozího čtení pošty ;-)

    Jinak určitě nové zprávy nahoře, protože zpráva = úkol a nedovedu si představit, že by nové úkoly měli nižší prioritu než ty staré a v seznamu by padaly na konec. Nedovedu si představit, že třeba na mobilu bych měl na home obrazovce stále staré zprávy z "logického" důvodu, že se čte od shora dolů a na nové zprávy už tam prostě nezbylo místo. Právě protože se čte od shora dolů, tak nahoře mají být věci důležité, což staré maily nejsou (a pokud jsou důležité, tak si je označím nějakým tagem, nebo jako nepřečtené).

    (Podobně třeba i v životopisu - málokoho napadne seznam praxe začít svým prvním zaměstníním ...no možná to udělá ten, komu nezáleží na tom, jestli se personalista míní prokousat k současnosti...)

    21.11.2008 11:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Protoze se cte odshora dolu? :)
    A řazení e-mailů s tím souvisí jak? ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    kyknos avatar 21.11.2008 11:22 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    No, ja je (respektive hlavne jejich seznam) chci cist chronologicky
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.11.2008 11:41 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Jasně, ale chronologicky je to v obou případech ;-). Rozdíl je v tom, zda člověk chce nejdřív vidět hlavičky novějších zpráv, nebo těch starších.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    kyknos avatar 21.11.2008 11:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Samozrejme tech starsich. Protoze pokud si nejprve prectu "tak ja prijdu nejspis o pul hodiny pozdeji" a pak "dnes v deset se u tebe stavim" je to podstatne mene prehledne, nez naopak.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.11.2008 14:59 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    No od toho jsou thready - clovek ma maily uvnitr threadu razene podle logicke navaznosti (nejnovejsi vzadu), zatimco cele thready podle casu (nejnovejsi vepredu) .
    kyknos avatar 21.11.2008 15:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    jenze logicka souvislost muze byt i napric thready. ze prijde v deset, mi muze napsat franta, ze se opozdi mi pak muze napsat uplne odjinud jeho slecna. navic nechapu, proc bych mel mit neco razene odpredu a neco jineho odzadu - nejnovejsi maily dole jsou naprosto vyhovujici a nema to zadnou nevyhodu
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    xkucf03 avatar 21.11.2008 19:14 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Používám více e-mailů a někde jsou nejnovější dole a jinde nahoře. Důležité ale je, že po přihlášení (otevření složky) se mi zobrazují ty nejnovější a nikam rolovat nemusím (bez ohledu na to, jestli jsou řazené vzestupně nebo sestupně).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    21.11.2008 20:20 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    Ano, je. Vždy zpracovávám nové maily směrem dolů od pvního nepřečteného. Kdyby se objevovaly nahoře, seznam mailů by fungoval jako zásobník. Já ale potřebuju zpracovávat maily ve frontě. Jinak to není vůči odesilatelům fair.

    To s rolováním je pseudoargument. Každý rozumný klient tohle zajistí automaticky. Buď si pamatuje minulou pozici, nebo umí rovnou skočit na „konec“.

    Je to prostě věc vkusu a osobních peferencí. Pokud dokážete mít nové maily nahoře a zároveň zajistit zpracování FIFO, všechna čest. Znám několik lidí, kteří používají LIFO a korespondence s nimi je (mírně řečeno) velmi nepravidelná.

    xkucf03 avatar 21.11.2008 21:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Jinak to není vůči odesilatelům fair.
    Aby to bylo fér, musel bys přidat ještě nějakou prioritizaci mailů – jinak můžeš ztrácet čas nějakou prkotinou, která přišla dřív a nedostat se k důležitějším věcem.
    Každý rozumný klient tohle zajistí automaticky.
    Taky mi to vyhovuje, ale pokud bych měl dělat FIFO, musel bych naopak odrolovat k těm nejstarším mailům.
    Pokud dokážete mít nové maily nahoře a zároveň zajistit zpracování FIFO
    To je přece jedno, jestli točím kolečkem myši nahoru nebo dolů, ne? Stejně tak jsem schopný číst ten seznam oběma směry.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    21.11.2008 22:38 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Aby to bylo fér, musel bys přidat ještě nějakou prioritizaci mailů – jinak můžeš ztrácet čas nějakou prkotinou, která přišla dřív a nedostat se k důležitějším věcem.

    Ano, samozřejmě se používá nějaká modifikace FIFO, která na tohle bere ohled. Důležité jsou zodpovězeny ihned, nepodstatné odloženy na později.

    Taky mi to vyhovuje, ale pokud bych měl dělat FIFO, musel bych naopak odrolovat k těm nejstarším mailům.

    Většinou nedostanu víc než cca 50 mailů za den. Tudíž nikam scrollovat nemusím. Nejstarší jsou v mém seznamu nejvýše, takže se jimi zabývám nejdřív. Kdybych měl nové maily nahoře, byly by ty nejstarší nejníž, což mi připadá nelogické.

    To je přece jedno, jestli točím kolečkem myši nahoru nebo dolů, ne? Stejně tak jsem schopný číst ten seznam oběma směry.

    O tom nepochybuji. Každý je schopen číst oběma směry. Pro mě je ale příjemnější číst shora dolů. Navíc to umím efektivněji.

    22.11.2008 11:38 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    To s rolováním je pseudoargument. Každý rozumný klient tohle zajistí automaticky. Buď si pamatuje minulou pozici, nebo umí rovnou skočit na „konec“.
    Já si nedovedu představit, jak e-mailový klient „automaticky“ pozná, kdy chci při otevření seznamu e-mailů najet v seznamu na poslední pozici a kdy na nepřečtené e-maily. Čtu nějaký e-mail a pak se vrátím na seznam – a někdy se chci vrátit k e-mailu, který jsem právě četl, a někdy chci jít na nepřečtené e-maily. Takže to „automatické“ bych spíš potřeboval nějaké „ruční“ na nějakou klávesovou zkratku. Kterou jsem ale u žádného e-mailového klienta, které jsem kdy zkoušel, rychle nenašel, takže jsem klienta vždy rychle přepnul na řazení „nové nahoře“. Pravda je, že už jsem pár let žádného klienta nezkoušel, takže pokud je ten odskok na nepřečtené e-maily relativně nová funkce, nemusel jsem ji zaznamenat. On navíc seznam e-mailů zpravidla nebyl implementován nijak optimalizovaně, takže bylo pozorovatelně rychlejší vidět hned při startu nejnovější zprávy nahoře, než čekat, až se seznam načte celý a odroluje se nakonec.

    Jinak můj dotaz neměl vyznít tak,že řazení nejnovějších zpráv na konec mi připadá hloupé, pouze jsem si opravdu nedokázal představit nějakou výhodu takového řazení. Což je ale možná také tím, že používám GMailovské seskupování e-mailů do vláken, takže uspořádání e-mailů samozřejmě nevnímám jako přísně chronologické.
    AraxoN avatar 22.11.2008 13:00 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Väčšina mailových klientov na to má strašne zložitú klávesovú skratku "N" (ako Next unread) a je to vcelku novinka, to je pravda - zaviedli to až v pine, asi 15 rokov dozadu. ;)
    Dalibor Smolík avatar 22.11.2008 18:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Jde jen o zvyk. Já mám vždy nejnovější e-maily také dole.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.11.2008 17:51 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    zajimave kolik lidi preferuje nove maily dole, nechapu to:-). V inboxu gmailu mam asi 50mailu takze bych pres to musel odrolovat dolu abych videl novy mail. Tedka me staci jednou klavesou prepnout na plochu kde je otevrene FF s gmailem a hned vidim;-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    kyknos avatar 20.11.2008 18:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    no, slusny klient zobrazuje nejnovejsi maily ve vychozim pohledu, bez ohledu, zda jsou dole ci nahore
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.11.2008 20:12 honzaB | skóre: 10 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Právě. Rolovat nikam nemusím a používám ve velké většině IMAP aplikace, ne webmaily, tak jsem na to tak zvyklý. Otázka zněla, kde je _chci_, tak jasně odpovídám dole! :-)
    Jakub Lucký avatar 20.11.2008 20:16 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Přesně tak...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Xeelee avatar 21.11.2008 21:51 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    +1
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    24.11.2008 08:12 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    Asi je tu jeste par blaznu, kteri neobjevili GUI a nechavaji si maily vysypat primo do terminalu. Samozrejme chteji na ty nejnovejsi videt a nemuset rolovat nahoru :D

    20.11.2008 13:20 Ondrej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Nove maily ve firemni poste nechci.
    vencour avatar 20.11.2008 13:51 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    +100 :-D ... ne, práci neee :-D

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Jakub Lucký avatar 20.11.2008 15:18 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Obecně nechci a když už, tak podle rozhraní (TB dole, Gmail nahoře)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    20.11.2008 15:49 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Něco na tom bude. Jinak ono by to snad mohlo být i nepatrně rychlejší v TB, když to je dole, ale zdrojové kódy jsem nestudoval a toto závisí na implementaci.
    David Watzke avatar 20.11.2008 16:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    +1 (KMail dole, RoundCube/SquirrelMail nahoře)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.11.2008 16:00 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Nová vlákna (i podvlákna) vždy nahoře.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 20.11.2008 16:49 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Všechno nahoře, maximálně občas zanadávám, že KMail má default naopak :-)
    Selmi avatar 21.11.2008 09:13 Selmi | skóre: 17 | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    dole. rolovanie nie je problem, thunderbird ma tak nastavi automaticky. a vdaka tomu ze pouzivam zoznamy podla datumu pre maily a vlakna pre mailing listy a newsgroupy tak to mam tym padom vsade rovnake. aj ked citam nejake vlakno z mailing listov vo webovom rozhrani tiez dava povodnu spravu hore a odpovede dole...
    21.11.2008 12:26 Čech Antonín | skóre: 17 | blog: CzechTony
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Nahore nebo dole, je mi jedno kde. Mam v TB 11 uctu a nektere razene dolu, jine nahoru. U diskuzi s vlakny mam nove prispevky vzdy dole.
    21.11.2008 15:42 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Tak to koukám kolik lidí chce mít nové maily nahoře a řazené od nejnovějších po starší :-O Předpokládám že řada z nich to tak chce kvůli webovým klientům, kteří neumí odskočit na nové maily, pokud jsou jinde než nahoře (nahoru skákat nemusí :D).
    otula avatar 21.11.2008 18:15 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Ta anketa je celá nějaká polámaná. Chybí tam možnost, že chci nové e-maily jen od pěkných holek. Jestli nahoře, nebo dole, to je už irelevantní. :-p
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    21.11.2008 20:51 erfe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    No já si myslím, že nové e-maily by měly být přesně uprostřed, protože se tam dívám. Starší by se měli postupně připližovat ke krajím. To je normální, přirozené a lidské.
    redu(EQ):= block([Z_gcd, Ez],z: gcd(lhs(EQ), rhs(EQ)), if (z # 0) then Ez: (factor(lhs(EQ)/z) = factor(rhs(EQ)/z)) else Ez = EQ, EQ: (num(lhs(Ez)) * denom(rhs(Ez)) = denom(lhs(Ez)) * num(rhs(Ez))), Ez: (factor(lhs(EQ) - rhs(EQ)) = 0), Ez);
    Ratoncito avatar 21.11.2008 22:23 Ratoncito | skóre: 19 | blog: Foso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Podle mě je to blbost
    OS: ArchLinux, WM: Compiz-fusion | Na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!!!
    d.f.h avatar 25.11.2008 16:42 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    Velká cedule s ještě větším nápisem: "HUMOR!"

    nooneanymore avatar 22.11.2008 10:07 nooneanymore | skóre: 14 | blog: Smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Proč vlastně řadit maily chronologicky? Což takhle podle místa odesilatele? Nebo podle důležitosti, nebo podle barvy a velikosti fontu? :-D
    xkucf03 avatar 22.11.2008 11:55 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Podle důležitosti by to chtělo. Líbilo by se mi, kdyby lidi označovali svoje maily jednak podle důležitosti (závažnosti) a jednak podle spěšnosti (jak rychle to vyřídit). Některé maily jsou důležité, ale když je vyřídíš za týden, nic se neděje. Některé zase moc důležité nejsou, ale odesílatel by chtěl znát odpověď co nejdřív (např. „Jdeš dneska na oběd?“). Myslím, že někde ve firmě by to mohlo fungovat, až se ustálí e-mailová kultura a lidi to nebudou zneužívat k neoprávněnému upřednostňování vlastních požadavků. Škoda že, že to používá tak málo lidí, jen občas někdo dá vysokou prioritu, ale většina mailů je bez jakéhokoli příznaku a musíš je hodnotit na základě obsahu.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    22.11.2008 12:36 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    To by nefungovalo, protože pro odesílatele je nejjednodušší posílat vše s nejvyšší prioritou. A pokud by tomu nějak zabraňovala interní pravidla, vždycky člověk dostává e-maily zvenčí, případně existuje vždy dostatečně vysoko postavený manažer, který může posílat cokoliv jako urgent. Takže člověku stejně nezbyde, než e-maily prioritizovat ručně.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    xkucf03 avatar 22.11.2008 12:45 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Tohle se časem ustálí – když budeš posílat všechno s nejvyšší prioritou, tak budeš za blbce, lidi tě začnou pomlouvat a tvoje maily budou ignorovat, resp. řešit je tak, jako by byly s normální prioritou. Je to jako kdybys na lidi při každém rozhovoru křičel a myslel si, že tě budou líp poslouchat. Nebudou, zvyknou si na to a nebude je to nervovat. Když budeš křičet jen někdy, budou to brát vážně :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    nooneanymore avatar 23.11.2008 16:59 nooneanymore | skóre: 14 | blog: Smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    No jo, to ale znamená, že po dobu relaxace do ustáleného stavu musí uživatel tak jako tak aktivně ty maily třídit... Nevím, zda mluvím srozumitelně. :-D 

    xkucf03 avatar 23.11.2008 17:13 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    No jo, ale pak to bude stát za to :-) A tam, kde je alespoň nějaká úroveň komunikace a slušnost mezi uživateli se to ustálí hodně rychle – dneska přece taky neposíláš všechny e-maily s nejvyšší prioritou ne? Ale věříš, že tvůj mail nepůjde do koše, i když bude mít normální prioritu.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    nooneanymore avatar 24.11.2008 11:59 nooneanymore | skóre: 14 | blog: Smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    No jo, ale to zkrátka vyžaduje aktivní zásah uživatele (přizusování důvěryhodnosti), kdežto řazení podle času se dělá "samo". Navíc na konci můžu mít fůru nejdůvěryhodnějších osob s nejdůvěryhodnějšími maily, takže se řazení stane nepřehledným, kdežto v případě řazení podle času je seznam mailů přehledný, protože málokdy se stane, že 100 lidí pošle ve stejnou sekundu mail.

    Možná bych věrohodnost odesílatelem přidělené důvěryhodnosti přisuzoval podle doby, po které jsem na mail odpověděl, protože na doopravdy důležité maily odpovím dříve než na ty, které mají příznak důležitosti, ale důležité ve skutečnosti nejsou. (To by pak ale chtělo počítat, jak dlouho mi odpověď trvala napsat a tu dobu od doby reakce odečítat atd. atd.) Určitě by to šlo, ale nevím, zda by se to všem líbilo.

    Jan Drábek avatar 22.11.2008 21:12 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Na dolním konci seznamu, přece položky seznamu na papír taky nepřipisujete na začátek.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    default avatar 22.11.2008 22:13 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    položky seznamu na papír taky nepřipisujete na začátek.
    Jenže počítač umí víc než starej dobrej papír, víš, kluku? ;-)
    Jan Drábek avatar 22.11.2008 23:49 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Jenže klasický způsob je logický, narozdíl od toho druhého, počítače nepočítače.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    23.11.2008 10:16 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Mně třeba ten „nelogický“ způsob řazení zpráviček, dotazů, článků i blogů tady na Abíčku vyhovuje. Stav, kdy bych na titulní stránce měl neustále historicky první článek, zprávičku atd. a musel bych se proklikat na poslední stránku výpisu, a tam bych teprve našel novinky, bych za „logický“ rozhodně neoznačil.
    Jan Drábek avatar 23.11.2008 13:01 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Můj mail klient standartně skáče hned na konec, takže pokud by to na nějakém serveru bylo stejně, tak nevidím důvod proč by to němělo být stejně.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    23.11.2008 13:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    Není žádné pravidlo, že způsob, jakým se píše na papír, je ten správný a pro člověka přirozený....

    23.11.2008 22:50 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    Toho "proklikávání se někam" už by to chtělo nechat. Nechci vám brát váš argument, ale on to není artument, je to nesmysl. Spíš si představte že na titulce máte první článek, který jste od minulé návštěvy serveru ještě nečetl, pod ním máte odkazy na články novější, a nad ním odkazy na články starší. Nicméně už i to srovnávání s články nepadá na úrodnou půdu, protože člověk po týdnu či měsící dovolené většinou nechce sjet všechny vydané články od nejstaršího po nejnovější, ale stačí mu se podívat co je právě aktuální, takže tam je zobrazení nejnovějšího článku jako prvního logické, na rozdíl od emailu, u kterých by člověk měl nějak řešit všechny.

    24.11.2008 08:26 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Neporovnávám články s e-maily, ale s řazením na papír. Někdo tu neustále argumentuje tím, že na papíře se vše řadí od nejstaršího po nejnovější, tudíž je logické tak řadit i e-maily. Buď mi uniká souvislost, proč se e-mailový seznam podobá papíru a seznam článků ne, nebo ten argument znamená, že se vše má řadit jako na papíře – tedy i články. Pokud to neplatí (jako že evidentně ne) a není ani nějaký důvod, proč seznam e-mailů se podobá papíru ale seznam článků ne, je neplatný celý argument o tom, že na papíře se řadí od nejstarších po nejnovější, tak se tak e-maily musí řadit taky.
    24.11.2008 21:04 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    Aha, pardon, čili v tom se shodneme. Pokud jde o počítače, papír do toho nemá co mluvit, podstatné je co člověku připadá přirozenější na počítači, takže argument "na papír se to píše tak a tak" neberu a pokud máte dojem, že je opravdu lichý, tak to potvrzuji. Kdybych dal někomu do ruky roli papíru (toaleťák by mohl vyhovovat) s tím že by ji držel v polovině, vsadím se že se najde dost lidí, kteří budou psát bodový seznam tak, že novější body budou psát nad starší, a ty starší si nechají postupně spadat k nohám. Asi jako kdyby pletli šálu, ale to se nesnažím argumentovat že to tak budou dělat proto, že při pletení šály se nové řádky naplétají nad staré, takže je tak přirozenější i psát seznam na nákup. To fakt ne.

    Josef Kufner avatar 25.11.2008 19:06 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Spadávat k nohám jim to bude tak jako tak, ale půjde to přes horní okraj ruky.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    25.11.2008 20:30 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    toaleťák by mohl vyhovovat
    Pro spoustu e-mailů by to bylo odpovídající médium… :-)
    24.11.2008 21:06 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    Mimochodem, jak vám vyhovuje řazení komentářů? Mně řazení shora dolu od nejstarších po nejnovější vyhovuje, jen odskok na "první dosud nepřečtený" by se hodil.

    24.11.2008 21:33 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    A odkaz „První nepřečtený“ vám nestačí? :-) Je vždycky pod článkem/příspěvkem/anketou/ v panýlku Nástroje.

    Tady, kde je hierarchická struktura, mi vyhovuje tento způsob řazení (s tím, že „První nepřečtený“ a „další“ (nepřečtený) jsou velice užitečné funkce). U plochého diskuzního fóra mám raději nejnovější příspěvky nahoře – dozvědět se pokaždé první diskuzní příspěvek vlákna, pak hledat skok na poslední stránku a čekat, než se zase načte, mne neláká… Hierarchickou strukturu s kořenem dole si moc nedovedu představit, asi bych to neuměl číst.

    25.11.2008 16:35 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    Díky, odkaz na první nepřečtený se opravdu hodí :)

    Josef Kufner avatar 25.11.2008 19:06 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Ono to jsou i odkazy na ty "další" :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    24.11.2008 08:22 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:

    Ty vase papirove metafory postradaji kulhaji na obe nohy. To, ze nelze text na papir pridavat odpredu je technologicke omezeni, nikoliv zadouci stav. Zadouci stav je to pouze v pripade, kdy dana informace nedava v opacnem poradi smysl(kapitoly knihy, odstavce textu). Navic existuje spousta prikladu, kdy je papir pouzivan ve forme zasobniku.

    24.11.2008 10:36 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Takže zprávičky, články, výpisy blogů, ... zde na ábíčku jsou řazeny nelogicky?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    25.11.2008 23:02 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové e-maily chci na:
    Neříká se hornímu konci náhodou začátek?
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.