abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Branch Privilege Injection (CVE-2024-45332, Paper) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel. Intel jej řeší ve včerejším opravném vydání 20250512 mikrokódů pro své procesory. Neprivilegovaný uživatel si například může přečíst /etc/shadow (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | Komunita

    Dle plánu byl vývoj Firefoxu přesunut z Mercurialu na Git. Oficiální repozitář se zdrojovými kódy je na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    V terminálovém multiplexoru GNU Screen byly nalezeny a v upstreamu ve verzi 5.0.1 už opraveny bezpečnostních chyby CVE-2025-23395, CVE-2025-46802, CVE-2025-46803, CVE-2025-46804 a CVE-2025-46805. Podrobnosti na blogu SUSE Security Teamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 34
    12.5. 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    12.5. 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    10.5. 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 602 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Podporuje elektronické bankovnictví vaší banky jiné prohlížeče než MS IE?

    Ne.
    23% (181)
    Funguje (ale podpora není).
    31% (249)
    Ano.
    46% (363)

    Celkem 793 hlasů
    Vytvořeno: 27.4.2005 21:59

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.4.2005 22:26 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Podpora neni
    Kdyz tak vidim "podpora neni ale jede to", mohl bych se zeptat, o ktere banky jde, abych se na ne nasmeroval, az budu nekdy vybirat, kde zalozim ucet ?
    27.4.2005 22:35 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    Třeba Česká spořitelna, napíše že používáš nepodporovaný prohlížeč, ale všechno funguje v pohodě.
    28.4.2005 08:58 kavol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    až na to, že ČS patří imho dle zadání ankety odpoveď "Ano." a nikoliv "Podpora není ale ..." - ČS podporuje i jiné browsery, zatímco plnou funkčnost zaručuje jen s některými verzemi IE na některých verzích Window$ (viz tabulka kompatibility)

    p.s. chodí i v linksu ;-)
    28.4.2005 11:49 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    No dobře, pokud si chceš hrát se slovíčkama:
    Vážený kliente, používáte internetový prohlížeč, který není plně podporován službou SERVIS 24 Internetbanking.
    28.4.2005 16:33 kavol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    není plně podporován != podpora není, protože není plně = je částečně

    ... nebo jaks' to myslel? :-)
    1.5.2005 15:17 Jarek Šeděnka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    zajimavy usudek...
    28.4.2005 07:48 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    neznate plugin pro firefox, ktery zmeni identitu prohlizece _automaticky_ pri vstupu na urcitou domenu? ceska sporitelna porad prudi ze nemam IE...
    never use rm after eight
    brk avatar 28.4.2005 08:15 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    Použití takovéhoto pluginu by bylo již z principu špatné. Jen ať Česká spořitelna pěkně vidí, že lidé používají i něco jiného. Čím více lidí na alternativách, tím větší šance, že je přestane odsouvat do ústraní.
    USE="-qt -kde"
    28.4.2005 08:48 kavol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    doporučuju zabookmarkovat až přihlašovací stránku ;-)
    28.4.2005 11:57 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    Doporucuji Raifeisen Bank. Jedinymi pozadavky je browser HTML 4 kompatibilni a podpora JAVY verze 1.5. Vice na www.rb.cz
    Petr (DotaZ) Jakubec avatar 29.4.2005 07:32 Petr (DotaZ) Jakubec | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    odpovedel jsem ANO - a dodavam SAMOZREJME!
    copak jsem blazen abych na tak dulezitou vec nevyzadoval plnou podporu? vzdyt jde o me penize, ci spise o cele me rodinne financnictvi :-) takze jak je vyse uvedeno volte RB! (Raiffeisen Bank), protoze deklaruji podporu linuxu (sam system byl kdysi odladovan na MDK9.0)
    ...mno to by jsme meli ideu, a ted realita:
    jenom dodam, ze jsem mel problem s Javou, ale od doby co pouzivam IBM Javu je to OK. (skoda ja rad Blackdown Javu)...

    PS: nechapu, ktery hlupak by veril necemu co je jen pro W. notabene jen pro IE, kdyz jde o tak vaznou vec...
    PS: na RB i-bankingu se da sice jeste neco malinko zlepsit, ale funguje dobre. mam tam jen dve vyhrady: prvotni autorizace, by to chtelo resit "kalkulackou" tj. generatorem hesel a prvotni vytvoreni certifikatu je (se mi zda snad nemozne - na Linuxu... -> pokud se to nekomu dari dejte vedet, my jsme na to, co delam spatne, s technikem z RB neprisli)
    huh!
    Marián Kyral avatar 29.4.2005 15:14 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    Taky mám RB a prvotní vytvoření certifikátu po prvním přihlášení mi taky nefungovalo :-(

    Nakonec jsem to obešel tím, že jsem se nejprve přihlásil do certifikační autority, tam si bez problémů vytvořil certifikát a pak jej po přihlášení do banky jen zaregistroval.

    Na můj email mi odpověděli, až když jsem to měl vyřešeno, takže už jsem to dále neřešil.
    Drom avatar 29.4.2005 11:48 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    Hm, tak s Javou mi jdete nekam...
    Petr (DotaZ) Jakubec avatar 29.4.2005 20:49 Petr (DotaZ) Jakubec | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    nechapu co je na Jave tak odpuriveho, ze musis byt hruby, vecine lidi se dela nevolno s ActiveX, VB scriptu apod. prefikanosti od M$, ale java...
    29.4.2005 21:19 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    Ale Java je taky hrozná :-). Pomalá a velká obludnost, ke který nejsou dostupné zdrojové kódy, děkuji, ale pokud to jde tak se bez toho obejdu.
    30.4.2005 08:09 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    Java není pomalá. Ano je poněkud větší. A jsou k ní k dispozici zdrojové kódy (jen nejsou GPL/BSD).
    30.4.2005 10:31 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    Za běhu až tak pomalá není, ale spuštění JVM mj. právě z důvodu velikosti trvá neuvěřitelně dlouho.

    Já vím že jsou, ale k Windows taky jsou k dispozici zdrojové kódy, vždy záleží na tom komu a za jakých podmínek...
    30.4.2005 14:45 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    K windowsům jsou k dispozici zdrojové kódy poněkud méně legální cestou, než k Javě. Ti co dělají na FreeBSD a zajímají se o Javu od Sunů, tak ví, že v portech Java je. Říkám záměrně v portech -> stáhne se zdrojový kód Javy a ten se zkompiluje.

    S tou rychlostí bych to taky neviděl tak krizově. Java je (narozdíl od mnoha jiných produktů) s každou verzí rychlejší. Rozdíl mezi 1.4.2 a 5.0 je znatelný na první pohled.
    30.4.2005 10:33 MsG
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpora neni
    Tak urcine si neporizovat Komercni Banku (www.mojebanka.cz), ale to tu urcite uz padlo. Po zaslani emailu, ze mi to nejede ve FF apod., tak mi odpovedeli, ze o tim vi a ze se na tom take "pracuje" - ze by 2 roky nicnedelani?.
    27.4.2005 22:32 Drak
    Rozbalit Rozbalit vše Ne, ale neco jede :-)
    CSOB nepodporuje, a neco i jede, ale obcas blbne a nektery veci nejdou vubec. Ale tvrdili mi, ze by meli zavest podporu pro alternativni prohlizece. Letos. Zatim skutek utek.

    Jinak Ceska Sporitelna funguje bez problemu i kdyz oficialni podpora tusim neni...
    27.4.2005 23:42 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    Tak nějak, chybí mi tam možnost funguje částečně.
    28.4.2005 08:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    Co to znamená "funguje částečně"? To existuje nějaké bankovnictví, kde jdou třeba zadávat platby, ale zobrazit historii transakcí ne (nebo něco podobného v tom smyslu)?
    28.4.2005 10:15 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    Třeba ČSOB - nefungovala na podzim na (standardním) Gecku, Konq. vypisuje při každém přechodu ze stránky na stránku varování a jediná Opera to jakž-takž zvládala.
    28.4.2005 10:55 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    Funguje částečně znamená, že fungují jen některé funkce. Například IB24 od ČSOB funguje ve Firefoxu bez problémů pro pasivní operace (zůstatek, historie, neprovedené platby apod.), ale aktivní operace (např. převod) pouze přes SMS autentizaci, protože jinak to potřebuje spolupráci se čtečkou čipových karet, a ta je připravená pouze pro Windows (a nejspíš MSIE). Zatím mi to nechybělo tolik, abych si tu čtečku od nich pořídil a pokusil se ji zprovoznit i pod Linuxem.
    28.4.2005 11:01 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    Aha. Já bych takové "fungování" zařadil do kolonky "Ne" (nepodporuje). To je IMHO okleštěné za hranice rozumné použitelnosti...
    29.4.2005 10:36 Jacobs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    No, me to celkem chybelo a mel jsem to stesti ze uz jsem tu jejich ctecku shodou okolnosti mel (tusim GemPlus 400 nebo tak nejak - PCMCIA verze) a ta v linuxu teda moc nebeha. Jsou na to nejake stare pokusy o drivery, ale zprovoznit se mi to ani na nekolikaty pokus nepovedlo...
    28.4.2005 10:56 Bongo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    U CSOB funguje vse, krom zadani kodu pro potvrzeni transakce. Takze prohlizeni historie apod. bez problemu, ale poslat penize nejde. Obcas se objevi hlaska cekam na odpoved z banky a nic se nedeje, pak se musi zmacknout tlacitko reload a pozadovana stranka se zobrazi. Tak to je "funguje castecne"
    28.4.2005 15:56 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    Vsechny uzivatele CSOB potesim, i v Mozille to funguje (drive bylo potreba pouzivat Operu), tlacitko pro odeslani kodu jde "zfunkcnit" diky jednomu triku.

    Zkuste se mrknout na Internetové bankovnictví v linuxu (6) – ČSOB.
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    28.4.2005 18:12 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    Jenže to je pořád jen SMS autentizace. Ta pořádná (klíčem) použít nejde…
    29.4.2005 17:13 Richard
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    Mně zase bankovnictví od ČSOB jede jen v Konqueroru (částečně) - jde tam napsat ten autorizační kód, ale seznam bank nebo kalendář nejede.

    Richard
    28.4.2005 00:49 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    ptal jsem se primo v CSOB pri objednavani e-bankingu jak je to s podporou alternativnich prohlizecu a oficialni verze je, ze jediny prohlizec, ktery je podporovany je MSIE 5.0+, ale bez problemu pracuje i s Operou 7.23+ nebo Mozillou.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    hwsoft avatar 28.4.2005 07:57 hwsoft | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    Nesouhlasim, protoze to nejde, tak jsem CSOB opustil. Ty jejich sliby jsem poslouchal cca dva roky, pak mi dosla po vymene emailu s jejich specialisty trpelivost a jsem u Ebanky. Ta sice taky oficialne nepodpodporuje nic jineho nez MSIE, ale funguje mi vse bez problemu.
    Petr (DotaZ) Jakubec avatar 29.4.2005 07:38 Petr (DotaZ) Jakubec | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    presne tak Petre!
    ja to vydrzel do roku minuleho. a po dvou emailech s bankou dostali ode mne padaka! :) jejich prvotni IE je preci zdarma stazitelne z internetu me malem rozplakalo (jsem citle a plache povahy :-)
    dalsi jejich mozna a uvidime me uz vsak celkem rozzurilo, a po pul roce dohadovani jsem u RB!
    29.4.2005 10:18 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    eBanka vzdy podporovala iE a NS4 a vyssi (tudiz mozillu, firefox, dnes funguje i s konquim). Takze s tou podporou jen MSIE ... nevim kde ses to dozvedel.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    30.4.2005 16:31 Hari Prasad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    e-Banka nefunguje na Firefoxu, alespoň mě nefunguje menu. Oficiálně podporuje pouze MSIE a NN, ale i Mozilla mi fungovala, dokud jsem si jí neprozřetelně neodinstaloval. Často se to "zadře" i s certifikovaným prohlížečem. Přidávám odpověď e-Banky na moje dotazy včetně otázek:

    3) iBanking má problém s Firefoxem, Mozilla sice jede, ale myslím, že to není už aktuální, protože další verze už nebude. Myslete prosím na ty, kteří používají Linux, chystám se v dohledné době začít doma používat výhradně Suse.

    4) Stabilita, občas jsou problémy s přihlášením, občas aplikace vytuhne.

    (odpověď WEB@ebanka.cz) ad 3, 4) Klientsky system eBanky je oficialne pristupny z prohlizecu Netscape Navigator (4.7.x a 6.1 a vyssi) a MS Internet Explorer (5.0 a vyse) na operacnich systemech Windows 95, 98, Me, NT 4.0, 2000 a XP. Vzdy doporucujeme vyuziti novejsich verzi techto prohlizecu. Je nam lito, ale bohuzel neni mozne, abychom technicky zajistili plnou podporu vsech dostupnych internetovych prohlizecu na vsech platformach. Nejvetsi pozornost prirozene venujeme konfiguracim, ktere jsou uzivateli internetu vyuzivany nejvice. Do budoucna dalsi rozsireni podporovanych prohlizecu nevylucujeme.

    P.S. Je zajímavé, jak všichni neustále a všude zdůrazňují ta Windows, jako kdyby nic jiného pro ně neexistovalo.
    12.3.2006 09:11 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    No nevim. Sice je to uz out-of-date, ale prece: eBanku mam jeste z dob, co byla Expandia. Na Linuxu (SuSE) jedu uz cca 3 roky a Firefox pouzivam od dob, co mel na zacatku verzi nulu... A minimalne v pulce dubna 2005 vysla verze 1.0.3, kterou jsem mel 100% nainstalovanou (v SuSE) - jinak bych nemel stazenou instalaci ;-) Nikdy , opakuji NIKDY jsem s eBankou nemel ve Firefoxu sebemensi problem, stejne jako ne v Mozille, ani v Konqueroru. Chybu bych tedy hledal mezi klavesnici a zidli. A uprimne receno, jestli jste poslal do eBanky tak obecne popsany problem, jako jste tady ocitoval, nedivim se, ze vam odpovedeli stejne obecnou a nicnerikajici odpovedi.
    29.4.2005 12:05 Georgie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne, ale neco jede :-)
    CSOB ebanking jsem si zaridil teprve nedavno. Jede me bez problemu na Konqueroru a Firefox funguje, ale s problemama (musim casto stranku znovu nacist).

    Pouzivam tento Firefox: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.8b2) Gecko/20050306 Firefox/1.0+

    Je mozny ze novejsi vyvojova verze bude jeste lepsi, ale zatim jsem nezkousel.
    27.4.2005 22:34 sewi | skóre: 21 | blog: Bunker Hill | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše schází nevím

    Schazi mi pri hlasovani moznost nevim. Protoze jsme se zatim, o internetovy bankovnictvi moc nezajimal. Tusim ze u me banky podpora nebude CS. Kdyz jsem si zarizoval GSM banking tak mi ani nevytiskly manual a ja nebyl ani schopnej zjistit stav uctu natoz tak zadat prikaz k uhrade. A jsou to vyderaci.

    And they thought they were free
    27.4.2005 23:14 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: schází nevím
    Neschazi. Kdyz nevis, nehlasuj :-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Pavel Dobeš avatar 27.4.2005 23:19 Pavel Dobeš | skóre: 21 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše nacasovani
    To jste nemohli pockat s touto anketou jeste chvili? Ja kvuli nefunkcnimu bankovnictvi budu menit banku. Uz me nebavi, ze ze me delaji betatestera.

    PaD
    Windows? A kdo to ještě používá?
    27.4.2005 23:31 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nacasovani
    Ano uz jsem u Tebe byl! ;) peknej webik, spy je super, obzvlaste "jak by jsi definoval skutecne" ;) zasmal jsem se, btw je to takove krasne memento morti na bezpecnost online, ale rozlliseni mam vyssi nez to detekovalo, jinak sedi ;) hezky vecer
    28.4.2005 07:11 Neci | skóre: 24 | blog: den_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nacasovani
    Uz aj ja som u teba bol a vsimol si si v FF ako sa ti nacitava galeria...? Nieco strasne :-(
    Pavel Dobeš avatar 28.4.2005 10:02 Pavel Dobeš | skóre: 21 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nacasovani
    Nemyslim si, ze abclinuxu je zrovna vhodne misto na probirani mych stranek ;-) - zvlaste ne pod nesouvisejici anketou.

    Ano, vsiml jsem si, ze parkrat pri nacitani galerie stranka blikne. Nevim, jak je to hrozne napriklad pro modemisty. Pro http://www.lnx.cz/kontakt.php - typ pripominka k webu.

    Rad se necham poucit, jak to udelat lepe.

    S pozdravem PaD
    Windows? A kdo to ještě používá?
    28.4.2005 00:10 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše ano
    už od začátku, když se ještě jmenovala ebanka.
    28.4.2005 00:17 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ano
    Tehdy se snad jmenovala Expandia Banka.
    28.4.2005 07:25 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ano
    Vida, mam v tom zmatek :)
    28.4.2005 08:46 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše hm
    Zdravim

    No ja mam uz skoro 3 roky ebanku, protoze tehdy nebyla banka s lepsim bankovnictvim a i kdyz jsem ethdy jeste eml na desktopu wokna, tak jsme vybiral jednak podle bezpecnosti banky i podle podpory jinych prohlizeci.

    No a ted bekdy v unoru jsme si pro nasi sit poridili ucet u CS, i kdyz rve nejaky blbosti, funguje ve FF jak ma. Ale to heslo... uz se nedivim ze jsou v televizi reportaze ze je internetovy bankovnictvi nebezpecny. Ten certifikat nebo kalkulacka nebo co to nabizej prej opravdu nefunguje v nicem jinym nez msie.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    28.4.2005 10:15 Jony | skóre: 9 | Zbilidy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Ten certifikat funguje opravdu jen pod MSIE, ale kalkulator je na platforme nezavislej. Sam ho pouzivam a pokud neplatis desitky prikazu kazdej den, tak je to celkem uzitecny. Poridil jesem ho v nejaky akci za 250 Kc, myslim ze za ty prachy se to vyplati.

    Jony
    Nesnáším piloty, co vám mluví do řízení.
    Stanislav Brabec avatar 28.4.2005 17:17 Stanislav Brabec | skóre: 45 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Díval jsem se na stránky výrobce čipových karet, které snad používá ČS. Zdá se, že nabízí podporu i pro Linux.
    Ondroid avatar 28.4.2005 09:48 Ondroid | skóre: 32 | blog: Hombre
    Rozbalit Rozbalit vše Ebanka je v pohodě
    Pro mě byl menčí problém přejít k jiné bance (Ebanka) než přejít na MSIE, který v mé bývalé bance (KB) jediný fungoval. Ani nevím jak na tom je KB dnes asi bych je měl zas trochu poškádlit mailovým dotazem :@)
    Pavel Dobeš avatar 28.4.2005 10:10 Pavel Dobeš | skóre: 21 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ebanka je v pohodě
    Muzete zkusit ;-) Myslim, ze slibi a mozna i pozdeji splni. Ale pokud vypada jejich funkcni bankovnictvi tak jak vypada, nechci videt, jak bude vypadat rozjizdejici bankovnictvi v linuxu. A taky ze neuvidim.

    Ted me napadl takovy namet na serii clanku - internetove bankovnictvi v linuxu - 2. kolo. Zaktualizovat serii clanku podle aktualniho stavu.

    PaD
    Windows? A kdo to ještě používá?
    28.4.2005 10:19 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ebanka je v pohodě
    Už se stalo.
    28.4.2005 13:08 ms
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ebanka je v pohodě
    slibuji uz dlouho - bohuzel skutek utek' ... pry at se zeptam zase za rok :(
    Lolek avatar 29.4.2005 15:26 Lolek | skóre: 16 | blog: Lolkův Blog | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ebanka je v pohodě
    No co jsem se posledně díval, tak už mají dokonce nějaké demo. Jinak KB není omezena jen na prohlížeč, ale i na operační systém, viz jejjich hláška, když jsem si v opeře změnil identifikaci:
    Nemáte vyhovující operační systém. 
    Podmínkou pro spuštění aplikace mojebanka/Expresní linka Plus je operační
     systém Windows 95, 98, ME, NT nebo 2000. Pokud máte jiný operační systém,
     nemůžete aplikaci mojebanka/Expresní linka Plus používat.
    
    zajímalo by mě jestli jim to jede v XP ;-) (aktualizace nějak vázne)
    Nevíš? Tak se zeptej křišťálové koule...
    Bohumír Zámečník avatar 29.4.2005 19:53 Bohumír Zámečník | skóre: 19 | blog: bohous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ebanka je v pohodě
    Problém s KB bankovnictvím je, že používá ActiveX záležitosti, takže v linuxu nezbývá než použít celý emulátor nebo náhradní api (wine) (nezkoušel jsem). Před nedávnem (asi tak měsíc to je) jsem byl překvapen anketou, kde KB zjišťovala kromě jiného i zájem uživatelů (fuj, to je ale hnusné slovo ... = klientů) o podporu pro alternativní prohlížeče a OS. Jestli je něco nového, nevím. Ale rozhodně to bylo dost nezvyklé.
    "Dobrý den pane, nevíte, která bije?!"
    28.4.2005 16:17 FiJi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ebanka je v pohodě
    Kdyby KB opravud fungovala aspoň v MSIE... Když změní verzi appletu nebo certifikát, tak je to v zabezpečené síti (kde není každý uživatel administrátor) magie tu webovou aplikaci rozchodit. Že na tom počítači musím udržovat MSIE mě tedy taky zrovna nenaplňuje štěstím. Ale co s tím zmůžu, když jsem jenom admin? Do výběru banky nemám co mluvit...
    Mno, pouzivam Win XP, mam MSIE 6.0 a ebankovnictvi KB se mi nikdy nepodarilo rozchodit, proste se neprihlasim...a to uz jsem 4x vymenoval ten hash ci co... Uz me to preslo, zatim vyuzivam telefonicke bankovnictvi, ale casem si poridim CSOB nebo EBanku, KB uz nikdy.
    Kuk :-)
    29.4.2005 18:05 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KB
    No vždyť Windows XP nejsou mezi podporovanými OS, tak se nediv :-)
    29.4.2005 18:27 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KB
    Kazdopadne funguje s poslednim IE, javou od SUNu na ceskych XP s nebo bez SP2 celkem bez problemu.
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    28.4.2005 10:50 Dundiel
    Rozbalit Rozbalit vše Používám hned tři banky...
    ... a tohle jsou moje zkušenosti:

    1. CS - běžný sporožirový účet - ve FF a Opeře v pohodě, akorát to na začátku hodí echo, že podpora není zaručená.

    2. ING - spořicí účet - úplně v poho, funguje 100% ve všem.

    3. Reiffeisen - stavebko - ve Firefoxu trága, nejde se ani nalogovat. V IE a Opeře v pohodě.

    (všechno to bylo pod woknama, s linuchem teprve začínám)
    SLovenská sporitelna funguje pohode na vsetkom. Akurat novu verziu Opery 8.0 nema stranka zmapovanu, pise upozornenie o moznej nekompatibilite. Zrejme v Opere doslo k vyraznejsiemu prekopaniu jadra. To taka Socialna poistovna a jej podatelna je ine kafe. Dnes napriklad okrem IE sa nedalo na nu pripojit. Predtym islo aspon to.
    28.4.2005 16:03 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Podpora alternativnich prohlizecu
    No, ono to je tezke. Drtiva vetsina bank jine prohlizece nez MS IE moc nepodporuji, castecne vcetne ebanky, kterou mam celkem rad, ale kdyz jsem je v ramci serialu Internetove bankovnictvi v Linuxu zadal o zrizeni testovaciho uctu, tak to bylo odmitnuto s vysvetlenim, ze alternativni prohlizece nejsou podporovany.

    Navic, pokud si spravne vzpominam, tak je opravdu malo bank, ktere jine prohlizece nez MS IE podporuji (ebanka netscape, raiffeisenbank mozillu a dalsi -- a to je snad vsechno), ale az na vyjimky (z velkych bank jenom KB) to celkem funguje.
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    aktivne operacie v csob funguju cez konqueror
    28.4.2005 21:36 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: csob
    ano, ale tuhne to. I na to je figl, staci klepnout na ceskou vlajku, ktera to ozivi :)
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    29.4.2005 17:19 Richard
    Rozbalit Rozbalit vše Re: csob
    S tou ceskou vlajkou je to fakt, taky to delam... ale moc mne to nebavi:-(
    29.4.2005 12:52 Ales Tosovsky | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Raiffeisenbank
    Raiffeisenbank ve Firefoxu bez problémů.
    Jesus Jimenez avatar 1.5.2005 18:50 Jesus Jimenez | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raiffeisenbank
    bez problemu na vsech gecko prohlizecich
    Doaenův zákon průtahů: Čím pomaleji pracuješ, tím méně naděláš chyb. -- Murphy
    30.4.2005 16:55 Linear
    Rozbalit Rozbalit vše Dobra zkusenost - Citi
    Muzu doporucit Citibank, funguje bez problemu v Linux/Firefox kombinaci kterou mam doma.
    30.4.2005 22:21 cooler
    Rozbalit Rozbalit vše Links
    dnes som platil ucet za mobil v tatrabanke (moja.tatrabanka.sk) v linkse. (konkretne elinks)
    1.5.2005 00:12 eternit
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Links
    jasan, tatrabanka je v tomto super

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.