abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 576 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Sledujete TV na počítači?

    analogovou
    3% (51)
    satelitní
    4% (63)
    kabelovou
    3% (51)
    pozemní digitální
    29% (478)
    ne
    61% (1010)

    Celkem 1653 hlasů
    Vytvořeno: 3.3.2010 19:50

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Vojtěch Trefný avatar 3.3.2010 20:00 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Televizní kartu sice mám (DVB-T), ale už to bude pár měsíců, co jsem si naposled něco pustil (nějak tam není nic, co by mě zaujalo).
    3.3.2010 21:21 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    +1
    4.3.2010 06:26 *Martin*
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    +1

    a este mi chyba moznost IPTV. Zeby pozemna digitalna?
    4.3.2010 19:02 radek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    ze by kabelova? :)
    svido avatar 3.3.2010 21:41 svido | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    +1 ****

    Presne, v TV je uplne kulove. Vubec netusim, proc platim poplatky, kdyz si stejne musim poustet filmy... :-D
    multi avatar 3.3.2010 21:50 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    protoze je to verejnopravni sluzba, akorat jednoduse receno by ten poplatek mel byt zahrnut uz v danich.... , vlastne by to melo vypadat tak ze je to zdarma, ale tady vedi jak drit obcana
    kyknos avatar 4.3.2010 08:54 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Jen at to plati jen ti co se na to divaji.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    4.3.2010 14:55 kbelik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    akorat jednoduse receno by ten poplatek mel byt zahrnut uz v danich....
    tak to ani náhodou, rozhodnutí mít či nemít televizi je každého věc, tak proč by za to měli platit všichni?
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 14:58 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Co takový rozhlas? Přijímač je dneska skoro v každém telefonu, věži,... Poplatky by beztak měli platit skoro všichni. S televizí to bude v dohledné době stejné, navíc televizní vysílání je i na Internetu. To je nekontrolovatelné. Leda kódovat to...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.3.2010 15:06 kbelik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    no asi jsem z tvého pohledu socka, ale já fakt nemám ("nemůžu si zatím dovolit") nic kde by se dal chytat rozhlas nebo televizní vysílání. Takže skutečně nevím proč by se něco takového mělo platit z daní, úplně mi stačí, že člověk musí platit nehorázné peníze z výdělku na důchodce a ještě aby se muselo platit na televizní povaleče...
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2010 11:51 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Vážně? Nehledě k tomu, že dneska není snadné sehnat telefon/věž/... bez rádia.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.3.2010 13:37 kbelik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    neboj, taky třeba jednou dospěješ. :-) A pochopíš že v životě není důležité mít všeho poslední model. Před 6ti lety fakt nebylo běžné mít radio v telefonu, takže mi neveř ale já ho tam prostě nemám a dokud z něj bude možné volat tak na nový prostě nemám. Ne každý žije v blahobytu jako ty...
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2010 13:56 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Checht. Zrovna tady to s tím nejnovějším modelem není tak docela na místě. ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Jakub Lucký avatar 5.3.2010 14:14 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    No, očividně máte připojení k internetu, což k poslechu rádia stačí...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jendа avatar 5.3.2010 14:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Ono k poslechu rádia dneska (no, posledních sto let) stačí i sluchátka, kus drátu a dioda. I ta dioda by se snad dala vyrobit žíháním síry (staré sirky, sirné knoty nebo tak) a olova (ze starých neEURO věcí), aby vznikl galenit…
    5.3.2010 21:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Na diodu (čili velmi primitivní dekodér AM modulace) dnes prakticky nic nechytneš...
    Jendа avatar 5.3.2010 22:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    V Praze třeba Prahu (ehm) na 639 kHz z Liblic, při troše štěstí (a použití primitivního LC obvodu) i nějaký náznak Country Rádia na 1062 kHz.
    5.3.2010 23:22 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Já a detekce na boku rezonanční křivky si myslíme svoje :-D.
    8.3.2010 12:29 kbelik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    a no to jsi přišel jak? Doma fakt nemám nic co by se připojení k internetu podobalo. Takže smůla. A jestli podle tebe má platit za poslech rádia někdo kdo třeba chodí na net do internetový kavárny tak v tom žádnou logiku nevidím. :-)
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2010 22:53 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    A taky auto bez autorádia. ^_~
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.3.2010 00:10 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    To se da snadno ziskat nejmene dvema zpusoby:

    - proste to radio do toho wartburga nenamontujete.

    - zaparkujete v Karline, na Zizkove, na sidlisti Maj, Lunik IX, nebo na nejakem podobnem miste. Po navratu k aute prelepite diru po radiu izolackou a jedete shanet na vrakac nove sklo do okna.

    Ja zvolil ten prvni, nebot jsem od zruseni radia roko (1998) neslysel v zadnem radiu nikdy nic, co by se dalo (dobrovolne) poslouchat. A to roko bylo zcela na hranici poslouchatelnosti (z meho pohledu).

    Yokotashi

    chapadla.cz
    5.3.2010 19:17 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Jednou budete taky důchodce.. A budete rád, že za vás někdo platí. ;-)
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    Jendа avatar 5.3.2010 22:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    A ty si myslíš, že až budeme staří (nevím tedy, kolik je kbelíku), tak bude nějaký důchod řekněme před 100. rokem věku? :-)
    8.3.2010 12:35 kbelik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    pěkná idea, ale skutečnost je jiná. I kdybych se důchodového věku dožila (čemuž nevěřím) tak nebude nikdo kdo bude platit, respektive i když bude tak nebudou odvádět téměř třetinu svého výdělku jako je to dnes. Jsem zastánce toho ať si každý na důchod našetří. A rád fakt nikdy nebudu :-)
    Jendа avatar 8.3.2010 14:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    A rád fakt nikdy nebudu :-)
    Si máš zvolit nick korespondující s tvým pohlavím ;-)
    9.3.2010 12:58 kbelik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    já žádný nick nemám :-D a jako jméno si můžu psát co chci, to jen tady jsou někteří co si myslí že každý je chlap :-)
    kyknos avatar 4.3.2010 15:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Já poplatky neplatím. V telefonu sice je, ale jen půlka, chybí anténa :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    5.3.2010 22:45 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    za inet vysilani se neplati.
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2010 22:50 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Což je přesně ten důvod.

    (Logika TV: Máš přijímač? Plať! Ať ČT chceš, či nechceš přijímat. Logika rozhlasu identická. Proč ne u Internetu? Pak ale ať se neplatí za přijímač (další papírování, byrokracie), ale nechť je to zahrnuto v daních. Tak jako spousta dalších věcí zahrnutých v daních.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.3.2010 00:13 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    NASRAT! Pokud nechteji, aby to prijimali lidi, co to neplati, necht to zakoduji, jako vsichni ostatni a prodavaji za penize tu dekodovaci kartu.

    Nevidim zadny duvod, proc bych mel platit za scheissdrecky pana Trosky a podobne veci. Staci mi, ze platim na duchodce (jak uz se tu nekdo zminil), ale tam v tom alespon vidim smysl, byt vim, ze ja uz zadny duchod nedostanu.

    Yokotashi

    chapadla.cz
    hankey avatar 10.3.2010 21:07 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše NE!
    Nevlastním jediný rozhlasový přijímač a nehodlám si ho pořídit s čímkoli. Nesouhlasím, aby na dezinformace a informační masáž ovcí přispívali všichni.
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    Jakub Lucký avatar 10.3.2010 23:20 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NE!
    Počítač s připojením k internetu?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    hankey avatar 14.3.2010 18:36 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NE!
    To už taky někdo zkoušel. Potom ať se to tedy platí nepřímo a bude klid. Všimněte si, jak zmizely "autorské poplatky" z výčtu cen zboží a také "recyklační poplatky". Prostě je to v ceně, tak jestli chcou, tak ať se to platí z daní. Stejně se z daní platí spousta věcí, které nejen že nechci podporovat, ale většina z nich je proti nám - o tomto nehodlám diskutovat a vysvětlovat.
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    Jendа avatar 4.3.2010 15:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Plánuješ vyčlenit z daní i další věci?
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 15:14 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    První mě napadlo zdravotnictví.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.3.2010 17:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Tak jakože daně nemám rád, tak placení zdravotním pojišťovnám je tak to jediné, co podporuji. Tady si člověk platí nějakou pojistku, za kterou doopravdy čerpá služby.

    V případě plateb ČSSZ naopak udělám cokoliv, abych se platbě jim vyhnul. Naštěstí jsem zatím tu povinnost neměl. U ČSSZ totiž nemám pocit, že se výplaty důchodové "pojistky" reálně dožiju, pokud nebudu žít tak 110 let, co to tak pozoruju. A že nechci finančně podporovat armádu nezaměstnané romské většiny, to je taky fakt.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.3.2010 17:10 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    ČT/ČRo mě nezajímá a nechci je tudíž nuceně finančně podporovat v jejich práci.
    5.3.2010 11:11 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    To je asi stejné, jako byste tvrdil, že vás nezajímají hasiči nebo záchranka a nechcete platit jejich práci. Média veřejné služby jsou službou pro celou společnost, těžko by se rozlišovalo, kdo z jejich fungování má větší prospěch a kdo menší, takže poplatky platí solidárně všichni stejné.
    5.3.2010 11:30 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Asi tak nějak. Byť nejsem zastáncem privatizací, tak možná třeba zrovna u ČT by se tolik nestalo (rozhodně to není nestranné médium s výrazně kvalitním obsahem - ale dobře, TV prakticky nesleduji, tak na to může existovat víc názorů) :-)). U ČRo (taky neposlouchám, ale co vím z doslechu) je situace jiná, co se týče třeba zpravodajství a asi i jinak. Nicméně - veřejnoprávní média tu s námi jsou, platit musí "všichni" (dá se z toho vyvázat, ale ... kdo dnes nevlastní v libovolné formě zařízení způsobilé pro příjem TV/rádia, z čehož plyne nutnost poplatky platit, přestože tato možnost zařízení není využívána nebo je využíváná pro neveřejnoprávní vysílání? :-)). Z toho pak plyne, že platit by měl asi opravdu každý a když se to vezme takhle, tak je zbytečné platit další speciální daň ve formě koncesionářských poplatků - pokud by se to promítlo jinak (např. do jiné daně), zmizela by režie s tím spojená a tudíž by se mělo ve výsledku něco ušetřit. A když už je řeč o daních, tak ty bych vůbec celkově hodně zjednodušil a zprůhlednil (pro větší přehled, větší efektivitu a menší režii).
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    5.3.2010 11:43 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Privatizace by znamenala ekonomickou závislost na zadavatelích reklamy, což je právě ta věc, které by se média veřejné služby měla vyhnout. Pokud by se média veřejné služby platila z daní, budou zase závislá na politicích – úplně stačí to, že je dnes výše poplatků závislá na schválení Parlamentem, místo aby byla automaticky valorizována podle inflace. Také nevím, kde se pořád bere ta představa, že koncentrací do jednoho místa se zmenšuje režie – pokud by to platilo, je nejefektivnější centrálně plánované hospodářství…
    5.3.2010 12:01 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Neříkám, že privatizace by tady měla za každou cenu proběhnout (jenom si nejsem 100% jistý, že by neměla) - toť vše. Že jsou ČT a ČRo veřejnoprávní prostě tak nějak beru. Ale za tím zmenšením režie si stojím, protože čím je něco jednodušší a průhlednější, tím míň lidí (rozuměj úředníků :) je na to třeba. Jde prostě o to, že ty peníze se vybrat musí tak jako tak, takže nevidím důvod, proč to rovnou neplatit z daní. A ta závislost na politicích - no jo, ale co na nich dneska vpodstatě nezávisí :-/. Tohle je jen detail, tady by bylo třeba daleko víc změn než "hloupost" typu koncesionářské poplatky.
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2010 12:34 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Úředníci jsou důležití, jinak by to byli nezaměstnaní.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.3.2010 13:28 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Úředníci jsou důležití, pokud má jejich činnost smysl. A jejich činnost nemá smysl, pokud je vyžadována jen kvůli špatné efektivitě systému. Tím neříkám, že je třeba zrušit všechny úředníky, to určitě ne. Jenom by se spousta věcí dala dělat lépe, rychleji, ku prospěchu obyčejného občana a s menším počtem úředníků (případně by po uvolnění mohli využít v jiných oblastech než doposud).
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    5.3.2010 13:27 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Čím míň se toho bude platit netransparentně z daní, tím lépe. Ostatně co je průhlednější – přímá platba na účet ČT, případně platba s jedním prostředníkem prostřednictvím inkasa, nebo výběr finančním úřadem, pak na jednu hromadu se všemi příjmy státního rozpočtu, schválení rozpočtu Parlamentem, přidělení částky do rozpočtu nějakého ministerstva, tam znova zařazení do rozpočtu, přiznání peněz médiu, pak zase čekání, až je bude ministerstvo mít „fyzicky“ k dispozici a konečně převod na médium. Navíc jsou to média veřejné služby, ne státní média, tak nevím, proč by pro ně měl peníze vybírat stát.
    5.3.2010 13:32 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Stát funkci těchto médií beztak dotuje, takže nevidím důvod, proč to nezjednodušit a lidem neubrat jednu úplně zbytečnou platbu, která se k těm médiím dostat nějak musí. Že se musí schvalovat rozpočet atd. atd. je pravda, ale jak se pak peníze přerozdělí, na tom nic moc nemění - prostě vždycky bude shora nějak rozhodnuto a ty peníze se vyberou ať v daních nebo v přímých poplatcích.
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    5.3.2010 13:39 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Stát funkci těchto médií beztak dotuje
    Ale, jak?
    takže nevidím důvod, proč to nezjednodušit a lidem neubrat jednu úplně zbytečnou platbu, která se k těm médiím dostat nějak musí.
    Za jídlo taky musí všichni platit, tak co to zjednodušit a platit to rovnou z daní?
    Dent avatar 5.3.2010 13:53 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Možná se pletu, ale každá fyzická osoba platí poplatek za TV stejný, kdežto za jídlo utratí každý jinou částku...
    5.3.2010 14:02 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Poplatek za TV nebo rozhlas neplatí fyzická osoba, ale domácnost, a nebo podnikatel. Ale neznám žádný jiný případ, kde by stát vybíral něco pro soukromou společnost, nevím, proč by zrovna tady měla být nějaká výjimka.
    9.3.2010 15:54 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Prohlásit, že Česká televize je soukromá společnost, chce hodně odvahy. ČT není nic jiného, než další polostátní moloch, který převádí peníze daňového poplatníka do soukromých kapes.

    Placení koncesionářských poplatků separátně od daní je jenom další buzerace ze strany státu. Navíc protiprávní, protože zákon nařizuje společnostem dodávajícím el. energii předat televizi seznam odběratelů, což zakazuje zákon na ochranu osobních údajů. Ale co, hlavně že máme veřejnoprávní veřejně prospěšné médium.
    Quando omni flunkus moritati
    9.3.2010 16:26 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    ČT není polostátní a nezachází s penězi daňových poplatníků. Z hlediska práva je to veřejnoprávní instituce – není státní, tj. je na stejné lodi, jako soukromé společnosti, ale není v rukou soukromých vlastníků – jednotlivců.
    Placení koncesionářských poplatků separátně od daní je jenom další buzerace ze strany státu.
    Stokrát opakovaná lež se nestává pravdou. Když vám někdo vysvětlí, že ČT není státní televize, není zrovna rozumné na to reagovat způsobem „ale já to nechci rozlišovat, holinky nebo hodinky, obojí se natahuje“.
    Navíc protiprávní, protože zákon nařizuje společnostem dodávajícím el. energii předat televizi seznam odběratelů, což zakazuje zákon na ochranu osobních údajů.
    Jenže zákon na ochranu osobních údajů zakazuje předávání v případě, že s tím nesouhlasí subjekt údajů nebo to není stanoveno jiným zákonem.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.3.2010 10:46 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Je to stejně absurdní, jako kdybych musel platit novinový poplatek za "veřejnoprávní noviny", pokud bych nebyl slepec.
    7.3.2010 10:57 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Co je na tom pořád absurdního? Společnost se dohodla, že jsou pro ni některé věci prospěšné, bez ohledu na to, zda je ta která věc prospěšná v každém okamžiku každému členu společnosti. Takže si založila některé instituce, které to zajišťují, a všichni a ně nějakým způsobem přispívají. Jednou z takových služeb je třeba zdravotnická záchranná služba nebo hasiči (k jejichž zajišťování jsme si – mimo jiné – založili stát) – tam platíte jejich provoz, aniž byste je zrovna potřeboval, protože pro vás užitečná je už samotná existence takové služby. Další takovou službou jsou média veřejné služby (k jejichž zajišťování jsme si založili ČT, ČRo a ČTK), kde také platíte jejich provoz, aniž byste zrovna konzumoval danou službu, protože je pro vás užitečná už samotná existence takové služby (existence médií, která nepodléhají ekonomickým tlakům; vysílají i pro menšiny; v určitých případech musí vysílat konkrétní obsah vysílaný ve veřejném zájmu – např. povodňové zpravodajství, předvolební šoty; vytvářejí dobový archiv).
    7.3.2010 21:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    ednou z takových služeb je třeba zdravotnická záchranná služba nebo hasiči
    Ty se ale platí z daní, ne nějakým extra poplatkem, pokud vím...
    7.3.2010 21:31 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Taky jsem to v komentáři napsal – pro některé služby jsme si zřídili stát, a ty platíme z daní, pro jiné služby jsme si zřídili média veřejné služby, které platíme z koncesionářských poplatků. Sloučit to dohromady nejde, protože média veřejné služby mají zrovna ten stát hlídat.
    10.3.2010 23:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Jak ono to vlastně je, ČT se platí od vlastnictví přijímače, nebo to platí úplně každý?
    Jakub Lucký avatar 10.3.2010 23:21 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    ČT se platí od vlastnictví přijímače
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    11.3.2010 08:11 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Dnes je to myslím tak, že platí každá domácnost, která vlastní elektrickou přípojku – pokud neprohlásí, že TV přijímač nemá (a nebo není osvobozena ze zdravotních nebo sociálních důvodů). Podnikatelé platí za každý přístroj. Vše je popsáno na webu ČT v sekci Poplatky.
    9.3.2010 15:56 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Společnost se dohodla, že jsou pro ni některé věci prospěšné, bez ohledu na to, zda je ta která věc prospěšná v každém okamžiku každému členu společnosti.
    "Společnost se rozhodla" je hezká fráze, nicméně zeptej se lidí v té společnosti a většina ti pravděpodobně řekne, že se bez ČT obejde a že poplatky platit nechce.

    Ale já vim, rozhodla se prostřednictvím volených zástupců atd. atp., hurá demokracie, to už to jednou bylo.
    Quando omni flunkus moritati
    9.3.2010 16:28 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Nejste jediný, komu se nelíbí demokracie, protože se lidi odmítají řídit jeho geniálním úsudkem.
    Kingskid avatar 10.3.2010 14:43 Kingskid | skóre: 4 | blog: GBY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    O té službě veřejnosti by se dalo polemizovat. Je docela evidentní, že tyto "služby" jsou využívány k propagandě jistých kruhů a nejsou nezaujaté, jak by člověk očekával u veřejnosprávní služby. Možná by všichni chlapy měli také začít platit na děti v dětských domovech. Vybavení na zplození takového dítěte mají, ne? Mám doma CD přehrávač s rádiem. Rádio neposlouchám, ale podle logiky našich ouřadů bych měl za příjem platit. Tenhle mafiánský přístup je opravdu znakem demokratické společnosti...
    Kolikrát vám má vysvětlovat, že poloviny jsou stejné? Jak se tak na vás dívám, větší půlka z vás to stejně nechápe.
    Grunt avatar 6.3.2010 19:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Ty poplatky si neplatíš aby si se měl na co dívat, ale aby mohlo toto médium zůstat nezávislé a to jak politicky tak na nějaké konkrétní firmě. Nezávislé a svobodné sdělovací prostředky, to je jeden ze znaků demokracie. Viz více. Není to jen u nás. To jenom v tom našem Kocourkově to bohužel platí přesně naopak, že ČT není tím čím má být, ale je korytem a hloubičem tunelů z kapes koncesionářů.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 6.3.2010 19:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Pokud tě to zajímá víc a si líný číst, tak si poslechni (třeba) toto.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Kingskid avatar 10.3.2010 14:45 Kingskid | skóre: 4 | blog: GBY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Jak potom může být na ČT reklama? Není potom ČT závislá spíše na svých inzerentech?
    Kolikrát vám má vysvětlovat, že poloviny jsou stejné? Jak se tak na vás dívám, větší půlka z vás to stejně nechápe.
    Jakub Lucký avatar 10.3.2010 23:23 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    ČT je závislá na inzerentech jen omezeně (zákon o České Televizi omezuje maximální objem reklamy)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    3.3.2010 21:56 lib | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    +1 *****
    3.3.2010 22:50 kei.101
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Tak jedině ignorant se nedívá na olympiádu... od té doby mě ale také nic nezaujalo :/
    David Watzke avatar 3.3.2010 22:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Proč bych tím podle vás/tebe měl ztrácel čas, když mě to nezajímá?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Fluttershy, yay! avatar 3.3.2010 23:17 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Je celá řada věcí, které člověka nezajímají, nicméně ztrácet čas by jimi tak nějak měl. Třeba takové všeobecné vzdělání, zahrnující záležitosti týkající se mj. jak přírodních věd, tak kultury.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Vojtěch Trefný avatar 3.3.2010 23:25 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Třeba takové všeobecné vzdělání, zahrnující záležitosti týkající se mj. jak přírodních věd, tak kultury.
    Možná bych mohl přijmout ten děsivý fakt, že sport je kultura, ale rozhodně nemohu přijmout, že když nedívám se na olympiádu, tak jsem ignorant. Ono totiž to, že se na olympiádu nedívám v televizi. ještě neznamená, že o ní nemám všeobecný přehled -- abych věděl, že Sáblíková vyhrála závod vážně nemusím za hluboké noci koukat, jak jezdí dokolečka.
    Fluttershy, yay! avatar 3.3.2010 23:34 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    To jsou pak dvě oddělené věci -- přehled (ta knížka je o tomhle, tenhle složil tohle, závod vyhrál ten a ten) a věc samotná (poslech hudby, přečtení knihy, zhlédnutí závodu). To druhé samozřejmě těžko komu nutit, ačkoliv...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 4.3.2010 08:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Na tom je nejdesivejsi to, ze zrejme "vis", ktere knizky, hudby a zavody je potreba videt...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 11:36 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Aha. Ještě horší je, že to vědí ve školách. Rvou do dětiček Shakespeara místo nějakého jiného autora tehdejší doby. Manipulace!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 4.3.2010 12:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Srovnavat Shakespeara s komercni televizni saskarnou je silne kafe.

    Ale jinak, ano, vyber ve skolach je z velke casti priserny.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 14:38 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Tvůj názor.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 4.3.2010 15:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Ano, ja ho narozdil od tebe nikomu nenutim a netvrdim o lidech, kteri se nezajimaji o to co ja, ze jsou z toho duvodu nekulturni primitivove :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 15:31 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Hahaha!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    pavlix avatar 5.3.2010 17:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Určitě to neděláš?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Amarok avatar 4.3.2010 07:53 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Je celá řada věcí, které člověka nezajímají, nicméně ztrácet čas by jimi tak nějak měl.
    A jak to souvisí s TV? Zprávy jsou i jinde.
    GNUniverse - May the source be with you...
    4.3.2010 08:40 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    A jejej. Myslim, ze byste to mel nechat na jednotlivcich. Zni to od vas, predevsim vzhledem k veku, velmi velmi arogantne. Vy jste asi student, ze mate tak nejak cas ztracet cas vecmi, ktere vas nezajimaji. Ne vsichni jimi jsou a nekteri z nas jsou v pozici, ze venuji cas pro ne daleko podstatnejsim vecem nez nejake kulture (a to jsem se zrovna na olympiadu tentokrat parkrat podival, zatimco Peking jsem z presvedceni ignoroval).
    David Watzke avatar 4.3.2010 11:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Aha, to je právě ta věc. Já spoustu věcí, který bych "tak nějak dělat měl", prostě nedělám. Pozoruhodný je, že zrovna tebe (?) jsem tuhle někde zahlíd mluvit o ovčanech.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 14:38 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Prosím nesměšovat davové držení se nakázání instituce (státu) a vzdělání/kulturu, (zvláště) jedná-li se o fakta, nikoliv hypotézy/názory.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    David Watzke avatar 4.3.2010 17:01 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Nezlob se na mě, ale kdo se dívá na olympiádu i když ho nezajímá a jen proto, aby náhodou nebyl v něčích očích ignorant, tak je u mě pako a můžeš si říkat co chceš.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 19:13 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Zajímavý důvod. Takový by mě nenapadl (a takyže nenapadl, kdybych chtěl být hnusný, mohl bych z toho vyvozovat). Spoustě věcí, které mě v zásadě nezajímají, se aspoň trošku věnuji, abych o nich něco věděl. (Ono se taky může stát, že zjistím, že mě i zajímají.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.3.2010 23:21 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Může se stát, že zjistíš, že tě ty věci zajímají. Ale Davida evidentně olympiáda nezajímá (asi už zjistil, že ho opravdu nezajímá a nemá důvod se utvrzovat o tom, že by to čistě náhodou s pravděpodobností blížící se nule mohlo být naopak) a jeho názor je naprosto legitimní. Jít s davem jenom proto, abych se nevyčlenil? Proč? Snad každý má právo na názor, na projev svojí osobnosti a nemusí se řídit jenom tím, co dělají ostatní. Já si daleko víc vážím lidí, kteří dokážou sami myslet, nechovají se jako ovečky a nejdou s davem a pokud v nějakých situacích jdou, pak proto, že mají na konkrétní věc stejný názor jako dav (ale po zralém, vlastním zvážení, ne proto, že to je "in").
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    Gilhad avatar 6.3.2010 02:00 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Abych něco věděl o olympiádě, tak na ni nemusím koukat v televizi pokaždé. Párkrát jsem ji coby dítě viděl, o kolik setin sekundy to letos kdo zaběhnul rychleji/o kolik centimetrů skočil výš, to si můžu přečíst v novinách, případně na asi milionu míst na internetu. Pokud by mě to snad zajímalo. Platit si kvůli tomu celé roky televizi fakt nepovažuju za potřebné. Že se někde pár kluků honila za míčem poznám podle vyřvávání opilců, sám si radějí zasportuju osobně, než bych jen koukal jak to dělají jiní. Pokud bych se měl pořádně věnovat jen věcem, které mě zajímají, tak bych potřeboval asi víc, než padesát hodin denně, takže necítím potřebu dávat dokola příležitost těm, které jsem už dříve shledal nezajímavými. Radši se budu věnovat tomu, co mě skutečně baví, než abych sledoval mraky nezábavných věcí v naději, že mě snad bavit začnou.

    Pokud někdo chce hledat a dosud nenašel (nenašel dost), tak nic proti tomu, ale proč bych měl kvůli konformitě s davem utrácet čas (kterého mám už tak málo) na řešení problémů co s volným časem (které nemám) a ještě za to povinně platit?

    (Totiž věcí, které by eventuálně mohly člověka zajímat je tolik, že jenom jejich výčet by stačil na slušnou knížku. A nepotřebuju ji procházet celou od začátku do konce, pokud už tak mám málo času na věci, které mě zajímají. A čučení do bedny je u mě v žebříčku zajímavých věcí až hodně hluboko pod úrovní zvládnutelnosti v realném čase.)
    Kingskid avatar 10.3.2010 14:50 Kingskid | skóre: 4 | blog: GBY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Olympiáda sice vypadá krásně, ale už jen to, že hlavními sponzory jsou Coca Cola a McDonalds naznačuje, že to není o sportu, ale o byznysu. Nehledě na staré římské "chléb a hry" pro spokojené masy. Když národ sedí u obrazovky a sleduje úžasné výkony Sáblíkové, pak to řeší u pivka a nakonec volí Paroubka, protože se s ní hned nechal vyfotit, tak mu mezitím uteče, že naše společné prašuje natekly do soukromých kapes (viz třeba OpenCard). Na takové věci ale není čas, protože už běží další přenos. A kdo se nedívá je mimo!
    Kolikrát vám má vysvětlovat, že poloviny jsou stejné? Jak se tak na vás dívám, větší půlka z vás to stejně nechápe.
    4.3.2010 13:55 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Bez urážky, ale ty až děsivě často dáváš jasně najevo své obecné neznalosti, takže bych prosil nerozumovat.
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 14:39 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Rád se poučím.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Vojtěch Trefný avatar 3.3.2010 22:54 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Tak jedině ignorant se nedívá na olympiádu...
    Proč?
    Fluttershy, yay! avatar 3.3.2010 23:14 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Možná tam chybí "sportovní/kulturní" před tím ignorantem. Ale opravdu jen možná.

    Olympiáda je vrcholem, co se týče sportovních událostí. Sport je nedílnou součástí kultury*, BTW to je umění (leč disputace na toto téma nemá na tomto webu smysl, neb je plný ignorantů ^_^). Mno, copak je za člověka člověk nekulturní?

    * třeba v Kanadě to, zvláště v případě hokeje, platí zvláště
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 4.3.2010 08:58 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    sport nema s kulturou nic spolecneho

    a olympiada mela s kulturou neco spolecneho naposledy ve starem recku
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 11:34 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Ale má. Diskuzi o tom, zda je to umění (je!), bych ještě chápal. Ovšem nehodlám ztratit týden života flejmováním -- nepochybně máš pravdu, kyknos má přece vždycky pravdu, ehm. Howgh.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Cubic avatar 4.3.2010 11:57 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Prestoze s tvym postojem k diskuzi s kyknosem souhlasim, stavim se v tomhle na jeho stranu. Ty si totiz pletes dve rozdilne veci - sport a olympiadu. Prvni muze byt nepochybne druh umeni, to druhe je kabaret pro masy ve kterem jde o predevsim o kseft (coz neznamena, ze se umelecke vykony nekonaji).

    Pro me osobne je to jak odpoledni navsteva v Louvre v ramci trideniho zajezdu do po kulturnich pamatkach Parize. Umeni pritomno, ale kulturni zazitek se, v tech trech hinach za ktere je nutne projit vsechny expozice, nekona. (prirovnani trochu kulha, ale je myslim jasne co jsem myslel)
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 14:52 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Olympiáda je největší, nejvýznamnější soutěž ve spoustě sportů. Pro spoustu sportovců je to vrchol kariéry.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    belisarivs avatar 6.3.2010 01:16 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Jasne. Treba pro toho gruzinskeho sankare ze zacatku olympiady.

    Kdepak. Olympiada je prachsprosta komerce.

    Sportovci si huntuji zdravi kvuli jakemusi imaginarnimu vysledku. Delaji ze sebe pouze hrace dalsiho opakujiciho se dilu telenovely.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Gilhad avatar 6.3.2010 02:11 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Nepochybně je to pro spoustu profesionálních sportovců vrchol kariéry. Pro spoustu profesionálních prostitutek zase může být vrcholem kariéru role v 3D pornofilmu. Pro spoustu profesionálních řezníků může být vrcholem kariéry světová soutěž v bourání hovězího.

    Nic proti tomu, ale proč by kterékoli z výše jmenovaných mělo být pro mě nepostradatelným kuturně-uměleckým zážitkem? A proč bych měl upřednostnit zprostředkovaný obraz z takovéto akce před vlastními zájmy? To si vážně radši zasportuju amatérsky sám, potěším se s přítelkyní a nakrájím maso na grilovačku s kamarády - ano, budou to sice ryze amatérské výkony, ale přinesou mi více potěšení, než pouhé sledování pár profesionálů, se kterými mám, jen stěží víc společného, než příslušnost k biologickému druhu.
    belisarivs avatar 6.3.2010 09:51 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Jasna paka.

    Miliony citaci milionu vedcu v nejprestiznejsich casopisech ti jasne potvrzuji.

    Sorac, nemohl jsem si pomoci.
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.3.2010 13:21 Murděj Ukrutný | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Souhlasím, věčina sportu je už jen o penězích. Na olympiádu jsem nečuměl, jít si zacvičit mi přišlo užitečnější :) .
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 14:41 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Souhlasím, věčina filmů je už jen o penězích. Na televizi jsem nečuměl, jít si film natočit mi přišlo užitečnější :) .
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 4.3.2010 15:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    TAk televize je taky zabava poro fetaky a duchodce :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 15:33 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Souhlasím, věčina hudby je už jen o penězích. Hudbu jsem neposlouchal, jít si nějakou složit a zahrát si mi přišlo užitečnější :) .
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 4.3.2010 15:33 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    To te slechti. Ja ty komercni sracky taky nepoosloucham :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 15:38 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Souhlasím, věčina literatury je už jen o penězích. Literaturu jsem nečetl, jít si nějakou napsat mi přišlo užitečnější :) .
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 4.3.2010 15:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Super. Jeste prestan chodt k McDonaldu, a snad ti prestane meknout mozek :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 19:14 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Eh, kdy jsem tam byl podle tvého naposled? (Zřejmě to docela přesně víš.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.3.2010 02:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Souhlasím, věčina hudby je už jen o penězích. Hudbu jsem neposlouchal, jít si nějakou složit a zahrát si mi přišlo užitečnější :) .
    Tak s tím nemůžu než souhlasit.
    Od jisté doby jsem vymněnil sluchátka za vysedávání u klavíru a poslušně hlásím naprostou spokojenost. Sice si kvůli nedokonalým schopnostem zahraju zlomek toho, co jsem dřív poslouchal, ale o to větší radost z toho mám...
    Každému můžu jedině doporučit.

    Hudba bývá opensource a pro zbytek máme zdroje...
    Fluttershy, yay! avatar 3.3.2010 23:08 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Tady je ignorantů plno. ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Jendа avatar 4.3.2010 00:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    A já jsem další!
    4.3.2010 07:54 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Hrdě se hlásím k tomu, že jsem ignorant, který se nedívá na olympiádu. Ba co víc - jakékoliv sportovní přenosy na kanálech kam nepatří mě velmi otravují.
    Proč s tím opruzují i na ČT 2, když má tato komunita celý svůj vlastní veřejnoprávní kanál? Proč tedy neudělají např. i kanál pro příznivce svazu zahrádkářů a nebo hobby elektroniky a radioamatéry (což by se mně určitě líbilo)?
    Přesvědčení těch trhlých TV sportovců, že každý musí sdílet jejich hobby je úžasné.
    4.3.2010 10:08 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    +1 zcela souhlasím. Kdyby tu byl nějaký pořádný kanál zaměřený na kutilství, tak snad tu TV občas zapnu, jenže tu jaksi nic pořádného není (a jak je to na kabelových TV netuším, nemám tu možnost).
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 11:29 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    ČT _musí_ nabídnout něco pro každého. I buzny tam prý něco mají. Ale ČT4 zatím asi oficiálně není všude. Nehledě k tomu, že ČT2 je mixem ČT24, ČT4 a kulturních méně mainstreamových věcí -- těch v zásadě nejvýznamnějších.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.3.2010 12:26 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Už dlouho nedávali startrek na ČT :-D.
    kyknos avatar 4.3.2010 12:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Musí? Kdy nabídne i něco pro mě?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 4.3.2010 14:41 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Zkus jim napsat.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.3.2010 17:11 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Přidávám se jako další ignorant, a taky hrdě. Nezajímá mě to, nemá to pro mě žádný přínos (ostatně si myslím, že reálný přínos to asi nemá skoro pro nikoho), tak proč bych se na to díval. A že si někdo myslí, že jsem tím pádem ignorant? No prosím, nemám s tím problém, ale měl by se pak vážně zamyslet nad tím, jestli se on sám svým postojem nestaví do role ignoranta :)
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    5.3.2010 00:55 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Tak to jsem taky ignorant - z letošních ZOH jsem viděl jen sestřih zahájení, kusy dvou hokejových zápasů a závěrečnou exhibici krasobruslení.

    Přitom je zvláštní, že když prohlásíte, že nechodíte do kina, tak to nikoho nepřekvapí (obzvlášť v místech, kde mutiplexy zlikvidovaly malá kina), stejně když prohlásíte, že nečtete knížky nebo třeba že nechodíte do divadla. Ale jakmile prohlásíte, že nesledujete sport, tak vás mají za mimoně, ignoranta nebo dokonce za ne-chlapa (a to jsem se tenkrát ani nezmínil o tom krasobruslení :-) ).

    Typoval bych to na důsledek poměru velikosti skupiny vůči celku. Pokud neexistuje výrazná majorita, tak minoritní/alternatní postoje jsou považovány za běžné. Ale jakmile je jeden postoj opravdu majoritní (řekněme 90%+}, tak jsou minoritní postoje považovány za něco podivného (a to v lepším případě, v tom horším na vás pořádají pogromy ...).

    Například když prohlásíte, že nekouříte, nikdo se nebude divit, protože nekuřáků jsou cca. dvě třetiny. Když prohlásíte, že jste abstinent, diví se skoro všichni, protože abstinentů jsou jen procenta. Nikdy jsem se nesetkal, že by mi někdo nutil cigaretu, ale několikrát jsem čelil pokusům vnutit mi alkohol. O podobných postojích v IT snad tady nemusím nic vysvětlovat ...

    A rovnítko mezi sportem a kulturou? V nejlepším případě jsou to množiny s neprázdným průnikem. A znám bohužel příliš mnoho lidí, kteří se zajímají o sport (často jen o sport) a zbytek (snad s vyjímkou politiky) ignorují mnohem dokonaleji než my "sportovní ignoranti" sport.
    Jendа avatar 5.3.2010 01:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Přitom je zvláštní, že když prohlásíte, že nechodíte do kina, tak to nikoho nepřekvapí (obzvlášť v místech, kde mutiplexy zlikvidovaly malá kina)
    No, jak kde. Přímé odmítnutí (s tím, že v multiplexu dávají jenom hovadiny) občas vyvolá „a tebe to nezajímá?“.
    stejně když prohlásíte, že nečtete knížky nebo třeba že nechodíte do divadla
    Nečíst knihy je v dnešní společnosti, obzvláště mezi mladými, ten standard. Chodím do prváku čtyřletého gymplu a údiv vyvolalo naopak právě předložení mého čtenářského deníku…

    Nechození do divadla je už dnes také celkem obvyklé.
    Například když prohlásíte, že nekouříte, nikdo se nebude divit, protože nekuřáků jsou cca. dvě třetiny. Když prohlásíte, že jste abstinent, diví se skoro všichni, protože abstinentů jsou jen procenta. Nikdy jsem se nesetkal, že by mi někdo nutil cigaretu, ale několikrát jsem čelil pokusům vnutit mi alkohol. O podobných postojích v IT snad tady nemusím nic vysvětlovat ...
    Jé, my jsme oba abstinenti :-). Ano, také mě občas někdo někam zve :-). A taky mi občas vnucují Windows :-).

    PS: tipoval
    Jakub Lucký avatar 5.3.2010 01:55 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Nechození do divadla je už dnes také celkem obvyklé.
    Ale divadlo je trochu specifická záležitost, pro masy (pomineme divadlo Hibernia a Hudební divadlo Karlín) není už od té doby, co se ve velkém začala objevovat kina... Film je pro normálního člověka stravitelnější... U divadla se musí občas i, nedejbože, myslet...

    A tak do divadla chodí jen někteří specifičtí úchylové (jako třeba já)... Ale ti jsou vedle dvou vlastních divadelních zkoušek (jako herci) ještě 2x týdně chodit do divadla (v poslední době už tolik ne, ale na podzim to bylo peklo...), takže zase průměr zvyšují...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jakub Lucký avatar 5.3.2010 01:51 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Tomuhle se odborně říká "spirála mlčení"... Minoritní názor je považován za divný, tudíž se k tomuto názoru hlásí čím dál tím méně lidí... A čím méně lidí se k tomu hlásí, tím je názor minoritnější a tím více je považován za divný...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    5.3.2010 09:17 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Těší mě, že jsem tady mezi svými (i když jsem asi starší než řada z čtenářů tohoto Webu a moje gymnaziální dcera je možná u mnohých vrstevnicí) :-)
    Také mně pořád nutí alkohol a Windows a nemohou pochopit, že odmítám. Zatímco v případě Windows dokážu vidět i jejich některé přednosti a u své volby její místy otravné nedostatky, v případě alkoholu jsem nikdy nepochopil co na tom většinová populace má. Chlastat nápoje plné technické kapaliny - lihu, kterou používám třeba na omývání plošných spojů či jako desinfekci - aby mně pak bolela hlava - mně přijde absurdní.
    Časem jsem se některé lehčí společenské projevy, spojené s touto "společensky nutnou" konzumací naučil úspěšně emulovat tak, že je sešlá se společnost spokojena. Když jsem se třeba před lety ucházel o manželku, pomohly mně tyto emulace lépe zapadnout mezi její jinak úplně normální známé.
    Opravdu nechápu, proč je pití alkoholu jakousi společenskou nutností. Že by lidé podvědomně věděli, že jim to neprospívá a snažili se to přeřvat tlakem na ty, u kterých to není jen v podvědomí? Zatím mně to nikdo uspokojivě nevysvětlil.
    Jakub Lucký avatar 5.3.2010 11:12 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Chlastat nápoje plné technické kapaliny - lihu, kterou používám třeba na omývání plošných spojů či jako desinfekci - aby mně pak bolela hlava - mně přijde absurdní.
    Pokud to bereš takhle, tak ano... Nicméně ne každý pije alkohol tak, že se opije a pak ho bolí hlava a spoustu druhů alkoholu jsou opravdu věci, kde jde o chuť, třeba víno, kvalitní koňak...

    Ale neber to tak, že ti alkohol nutím, jen nabízím protipohled člověk, který se nikdy neopil a alkohol pije...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    5.3.2010 11:25 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?

    Na druhou stranu je dobré se zamyslet (zjistit), kolik lidí by holdovalo „kvalitnímu“ alkoholu, kdyby neobsahoval žádný alkohol.

    Jistě že by se takoví našli. Osobně se ale domnívám, že by výrobci dotyčných nápojů rychle zašli na úbytě, nebo by se museli přeorientovat na bílou, žlutou a červenou limonádu, jejíž kvalitativní rozdíl je schopen posoudit i běžný pian.

    Jakub Lucký avatar 5.3.2010 12:20 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Tak pochopitelně i u toho kvalitního alkoholu se počítá s určitým efektem, (před spaním na dobré usnutí, když člověka bolí žaludek, tak třeba Fernet (originální receptura jsou žaludeční kapky) ), nehledě na to, že je to dost spekulace, protože lihovina bez alkoholu prostě nebude mít tu chuť...

    alkohol není "prostě špatný", určité dávky působí relativně pozitivně, alkohol je špatný až v okamžiku, kdy se užívá nesmyslně...

    A já osobně bych třeba nealkoholické víno bral, na degustacích bývá s tím alkoholem dost nechtěná potíž

    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jendа avatar 5.3.2010 14:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    A já osobně bych třeba nealkoholické víno bral, na degustacích bývá s tím alkoholem dost nechtěná potíž
    Oddestiluj si :-). Pokud se bojíš rozkladu aromatických látek při 78˚C, použij vývěvu.
    Jakub Lucký avatar 5.3.2010 15:00 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    bojím se, že předestilované víno asi už nebude úplně ono...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jendа avatar 5.3.2010 14:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    bílou, žlutou a červenou limonádu, jejíž kvalitativní rozdíl je schopen posoudit i běžný pian
    Myslíš tím takovou tu obarvenou kapalinu v plastových lahvích za 2,5/litr s cukrem, (polo)syntetickými aromaty a velikým obrázkem šťavnatého ovoce, se kterým nemá vůbec nic společného, na obalu? Vzhledem k tomu, že to lidi pijí, bych o nějaké schopnosti odlišit kvalitu pochyboval.
    5.3.2010 18:42 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Myslel jsem socialistické limonády, které se nekupovaly podle značky, ale podle barvy. A přesně takhle jsem myslel kvalitu. Barva je kvalitativní veličina.
    Jendа avatar 5.3.2010 22:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Ale dneska se (mainstream) taky limonády nekupují podle značky (pravda, asi ani podle barvy, ale podle ceny). Najdi si někdy v hypermarketu regál se zmíněnými kapalinami a proveď pozorování.
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2010 22:17 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Mno, naši jedou podle značek (třeba mezi minerálkami jsou radikální chuťové rozdíly) a já bych jel podle obsahu cukru (co nejvíc na úkor těch umělých sraček), jenže preferuji vodu z vodovodu/studny + sirup (+ sifon).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    pavlix avatar 5.3.2010 22:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Taky jsme to tak mývali. Dneska mi chybí vědět jakej sirup koupit, aby to nechutnalo jako z chemický laboratoře... a ten sifon už taky nemáme.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2010 22:42 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Starý sifon se rozbil... a to by jeden nevěřil, kolik dneska stojí nový!

    U sirupů je to celkem jedno (bereme Jupí konvenčních příchutí), pokud to není aspartamová sračka -- takže spíš dražší.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.3.2010 22:52 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Mal som podobny problem so sirupmi. Vyriesil som to prekvapivo jednoducho: pijem len cistu vodu a som spokojny.
    5.3.2010 23:27 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    +1 jsem rád, že nejsem sám :-D
    6.3.2010 22:39 merlin111 | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    K tomu jsem dospěl také. Má to samé plusy, i ten hrnček se méně špiní :-)
    Každá ulice je slepá jen do té doby, než si opatříš buldozer.
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2010 20:16 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Cukr v lepším případě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.3.2010 12:45 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Alkohol je skodlivy len vo vacsich mnozstvach(presnejsie vacsich nez malych) a tie su oblubene hlavne u pubertiakov a im podobnym.
    Nevidim nic zle na tom, ak vas niekto pozve na pivo, aby ste si s nim mohli pokecat(samozrejme pokial to neskonci tym, ze domov pojdete po styroch). Je to proste spolocenska konvencia, ktora je celkom vynimocne aj celkom prakticka(mate miesto, kde sa mozete pozhovarat).
    Dalsi dovod, preco sa alkohol tak hojne pouziva je, ze je to v podstate starter rozhovoru(vhodne napr. pokial sa chcete stretnut s davnym kamaratom a pod.), proste nic divne.
    Myslim, ze priamo uchlastanie sa k smrti od vas nikto len tak nebude ocakavat, ale je slusne ponuku na pivo prijat, aj ked si date podmienku, ze si date napr. len dzus(v podstate napoj nie je az tak dolezity ako samotne stretnutie).
    5.3.2010 23:04 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Vy jste tady vsichni tak uzasni. Pouzivate linux, nedivate se na televizi a dokonce nepijte lihoviny. Jste tak jini a uzasni. Ja se tak stydim... :-(
    pavlix avatar 5.3.2010 17:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Taky se připojim mezi místní skupinu "ignorantů", tedy lidí, kteří nepovažují za účelné strávit hodiny pozorováním sportovních výkonů úplně cizích lidí.

    Pravda, dřív mě občas nějaká ta disciplína zlákala, ale letos jsem měl na práci jiné věci, pro mě v tu chvíli zajímavější.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.3.2010 12:17 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Jedine ignorant nesleduje nejnovejsi pokroky v termonuklearni fuzi, kvantove fyzice a vyzkumu vesmiru. A jedine ignorat totalni a nejvetsi nevi jak uvnitr vypada alphaserver a neumi opravit genialni trivalcovy motor Wartburg 353.

    Stejna logika ...

    -------

    Yokotashi

    chapadla.cz
    David Watzke avatar 3.3.2010 20:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Nesleduju TV nikde.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    3.3.2010 20:23 Shafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    +1
    3.3.2010 21:01 claudius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    +1
    Drom avatar 4.3.2010 09:39 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    +1, oni uz tam davaji neco zajmavyho?
    mikirc avatar 5.3.2010 12:52 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    No jak pro koho, treba ja sleduji formule, nebo ted History channel a jeste Discovery channel, tam byvaji velice zajimave veci, ale nesleduji to na PC, ale na 40" tv pres satelit ve full HD
    Byl jednou jeden...
    5.3.2010 23:05 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    A to se chlubis?
    6.3.2010 09:45 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Bereš si osobně, že někdo nemá televizi?
    3.3.2010 20:16 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Pokud nekdo sleduje analogove satelitni vysilani, tak ma hlasovat pro analogove, nebo pro satelitni? (Tedy ne ze bych to sledoval.)
    3.3.2010 21:12 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Ono se nekde na satelitu jeste vysila analogove?
    gtz avatar 3.3.2010 21:44 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Ještě něco málo ...

    19,2°E Astra 19,2E

    13,0°E Hot Bird 6/8/9

    05,0°W Atlantic Bird 3

    Je toho málo, pomalu to umírá. Viz zde za parabole parabola-analog
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Max avatar 3.3.2010 20:23 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Od jisté doby, co jsem zaktualizoval kernel, už si moc věcí nepřehraju (moc jsem TV nesledoval, tak ani nevím, při který verzi jádra to šlo úplně do kytek). Resp. asi nic. Trochu jsem pogooglil a našel i vyjádření autora driveru. No, nakonec jsem to i přestal řešit, jelikož jsem TV vůbec nesledoval a ani nesleduji a teď to i vypadá, že je ta tv karta i napůl cesty do křemíkovýho nebe.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Fluttershy, yay! avatar 3.3.2010 20:29 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Ne. Ale na DVB-T si už nějakou dobu brousím zuby. K rozběhání půjčené hybridní karty jsem se ještě nedokopal (sic! byla olympiáda) a taky jsem se ani nedostal k zakoupení vlastní DVB-T karty (nejlevnější do USB, @ eBay). Už je pomalu na čase, protože doma (analog + odcházející televize) ČT4 není a ČT2 je mizerná.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    3.3.2010 23:46 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Hehe, to s tím nákupem na eBayi mi připomíná můj argument když otec chtěl koupit neoprénový obal na notebook (cca 5 dolarů vč. poštovného) a já mu odvětil, že je to moc drahé a ať počká až slevní tak na 3 dolary :-)
    5.3.2010 23:15 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2010 23:25 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    To nějak odporuje obsahu mého komentáře? (Možná je to ale jen další z těch případů, kdy evidentní spojitosti (v narážkách) vidím jen já.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Cubic avatar 3.3.2010 20:43 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    dal jsem ne, sice mi bezi mythtv ale zivou televizi jsem nevidel ani nepamatuju(klasickou telku nemame), peclive si vybiram co si dam nahrat (i tak na to potom nemivam cas)
    3.3.2010 20:57 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Bohužel ano, ATI 3D Rage Pro all in wonder.
    3.3.2010 21:04 __I__
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    chýba možnosť - stream cez internet
    Prcek avatar 4.3.2010 19:00 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Jo, když už chci na něco koukat, tak je to většinou sport a koukám na živé vysílání ČT přes internet. I když ta olympiáda jim dala zabrat, padalo jim to a sekalo se to...
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    multi avatar 3.3.2010 21:45 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    A pod jakou moznost patri sledovani nahrane TV? Radsi totiz vecer pracaju a vubec si radsi vybiram ja kdy na TV budu koukat, koor kdyz nahodou mam zajem o neco na nove, tak ozelim reklamy.
    5.3.2010 01:12 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Anot, to je dobrá otázka. Od jisté doby sleduju pravidelně v "reálném čase" jen zprávy, protože programy, které mně zajímají, se často vyskytují pro mně v nevhodnou dobu - například dopoledne, pozdě v noci, když jsem pryč nebo když vůbec nemám náladu se na televizi dívat, ale program vidět chci.

    Navíc má tento způsob mnoho výhod - přehrávání můžu kdykoliv zastavit (nebo vrátit zpět) a hlavně můžu přeskakovat reklamy (pokud je dopředu nevyříznu při převádění z transport streamu). A na přehrátí většiny věcí ani nepotřebuju počítač (resp. HTPC), protože můj set-top box umí přehrávat MPEG2 i z USB flashdisku.
    3.3.2010 21:55 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    V možnostech chybí IPTV, kterou mám od poskytovatele internetu
    carnero avatar 3.3.2010 22:32 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Analogovou i pozemní digitální. Podle toho, kde s notebookem jsem, USB tuner zvládá obojí.
    3.3.2010 22:47 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Sleduji, ale nemohu si vybrat, uplně tu chybí online IPTV streamy :-S
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    m.florian avatar 3.3.2010 22:59 m.florian | blog: McFeeblog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    ja sleduju tv větsinou normalne a na pc pouze pres archiv CT.
    tak abych se vrátil, já sám jsem tedy na chalupu jezdil...
    3.3.2010 23:44 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Kdyby na to v baráku bylo vhodné místo, tak velerád nahradím 42" Samsung 50" noname krbem :-)
    Jendа avatar 4.3.2010 00:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Můžeš na ní spustit nový simulátor lesních požárů.
    5.3.2010 01:24 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Divím se, že nikdo nevyrábí krabičku, která by z televizoru něco podobného udělala - ať už krb nebo třeba akvárium s rybami. Případně se to může provozovat přímo na procesorech uvnitř TV, ty na to dnes mají výkonu dostatek. Možná, že se v budoucnu dočkáme programu, kde něco takového budou kontinuáklně vysílat (nebo alespoň prodávat předtočené na Blu-Ray), třeba taková smyčka s košíkem hrajících si koťátek by byla naprosto skvělá pro uklidnění :-)
    4.3.2010 00:20 MartinK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    V serveru mám DVB-T tunery a stream do sítě - takže IPTV.
    Nicky726 avatar 4.3.2010 06:41 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    V šuplíku mám starou analogovou roky nepoužívanou. Uvažoval jsem, že si koupím digitální, ale nějak váhám, protože na tv koukám velmi málo a něco co bych si chtěl zaznamenat dávají ještě méně (i když nedávno šlo zas něco od Kurosawy). No a na koleji tvkartu stejně nepotřebuju.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    4.3.2010 07:30 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    no ja pozeram obcas video podcasty cez Miro TV, co mi do ziadnej kategorie nesedi; inak na pocitaci iba filmy; ziadnu TV v mojom byte zavedenu nemam, iba co chytim 5 programov cez DVBT
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.3.2010 10:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Od 2.6.31 mi nefunguje DVB-T karta do USB, starý externí ovladač je nekompatibilní a na in-kernel podpoře se pracuje... Každopádně bych ocenil nástup DVB-H, to bych se díval mnohem častěji :-)
    Jakub Lucký avatar 4.3.2010 15:10 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    TV už přes rok nemám a jsem velmi spokojen... Pokud něco hodně nutně chci vidět (tak 2x do roka), je to obvykle v archivu ČT...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    4.3.2010 18:12 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Ano, na stream.cz se koukám na pořad "Ano, šéfe!". Co mám zaškrtnout?
    8.3.2010 14:58 dfd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    škrtni koulema o mraky
    4.3.2010 19:03 freedom or FIRE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Televizi nemám, já tu věc nesnáším. Je to jeden velký brainwash vštěpující lidem vzory chování podobající se zvířecím.
    Jakub Lucký avatar 4.3.2010 20:00 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Kdyby zvířecí... Nastudujte si teorii sociální konstrukce reality, to se teprve budete divit...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Drom avatar 4.3.2010 20:55 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Nebyl by nejaky odkaz na neco k precteni o tomhle tematu?
    Jakub Lucký avatar 4.3.2010 21:18 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    No, asi nic moc nemám, my to měli jako součást "úvodu do studia médií"... Asi nejlépe by bylo přečíst si samotného guru, mají ho i v MLP
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    4.3.2010 23:17 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    To souhlasím, hlavně zpravodajství na Nově je super. Ale ona to není jen televize, to je zpravodajství obecně, reklamy a tak různě - bohužel lidi většinou berou rovnou za pravdu všechno, co se jim "oficiálně" sdělí a už moc nepřemýšlí o tom, že to může být (úplně) jinak. Navíc je třeba lidi zaměstnávat neustálým přísunem rádoby-informací, aby moc nad ničím pokud možno nekoumali. A taky je to jeden z důvodů, proč na TV prakticky nekoukám (a vždycky, když se v úterý a ve čtvrtek zbytek rodiny přesune k bedně na pravidelné vymývání mozku à la Ordinace v růžové zahradě, tak je mi z toho poněkud nevolno a jenom mě to v tom názoru utvrzuje).
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    Saljack avatar 4.3.2010 19:10 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Když mě DVB ruší vlaky bydlím hned u dráhy (no 300m to bude). Je to fakt na houby běží mi to krásně a najednou jede vlak a rozkostičkuje se to.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    4.3.2010 21:01 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    proc nejsou checkboxy? V pocitaci mam strceny jak analogovy tuner, tak i dvb-t. Ne ze bych to nejak vyuzival, ale funguje to a tak bych rad hlasoval pro oboji
    5.3.2010 09:40 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Tv kartu mam v krabici a uz hodne dlouho jsem ji nevybalil, na druhou stranu, TV nesleduji ani na TV :)
    5.3.2010 23:26 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Wow. 99.9% linuxaku nema televizi nebo i kdyz ji ma tak se na ni nediva nebo ma tv kartu v supliku :-D jj je s vami sranda.
    Fluttershy, yay! avatar 5.3.2010 23:28 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    To jsi vysledoval odkud? (Ne -- 62 %, navíc jde jen o TV v PC)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    7.3.2010 20:15 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    z teto diskuze
    belisarivs avatar 8.3.2010 13:54 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Mrkni na pocet hlasu a pak na pocet komentaru.

    Ktere cislo myslis ze bude reprezentativnejsi?

    Min psat a vice premyslet.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Jendа avatar 8.3.2010 14:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Tak to by mě zajímalo, jak jsi ve 148. komentáři došel k číslu s odchylkou od kraje intervalu 1/1000 :-).
    5.3.2010 23:31 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Na co se koukáš ty? :-/
    7.3.2010 20:18 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    nechapu otazku
    14.3.2010 13:32 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Pokud nepatříš k těm 99.9%, tak by mě zajímalo, na které pořady koukáš.
    hankey avatar 10.3.2010 21:14 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Linux totiž nepoužívají úplně běžné ovce, víš? A když to ovečkám dáš, že to je stabilní a bez virů a běhá to jako nezmar a je to bezpečné a zadarmo, tak pindají, pomlouvají a nadávají, to je rozlišovací znamení. No a televize je určena též primárně pro ovečky, tak si v tom najdi souvislost...
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    5.3.2010 23:34 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Televizi nesleduju zhruba od doby, kdy na OK3 zacali davat reklamy do filmu. Zadny HW na sledovani televize nemam (asi od roku 1996 do 2006 jsem mel prehistoricky cernobily merkur, ale pak jsem se zbavil IQ151, takze jsem ho nekomu daroval) a netrapi me to.

    Ale kdyz uz se tu nasla tahle diskuse - nedoporucite nekdo nejakou (levnou) kartu, ktera by mela free drivery v Linuxu a umela digitalizovat data z PALove kamery? Drivery nemusi byt ve vanilla kernelu, ale musi behat na ppc, arm a alpha -> musi byt free, zadny binarni blob. Asi je mi jedno, zda to bude ISA, EISA, PCI, 64-bit PCI, PC/104, SCSI nebo USB. Dal by se i FW a v nejhorsim i pci express, turbochannel, S-Bus, neba ta sbernice, co je ve VAXu ... Pokud by umela vic kanalu paralelne, tak to jen uvitam.

    Diky

    Yokotashi

    chapadla.cz
    5.3.2010 23:42 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    <nevazne>Bellard jednou udělal video vstup přes LPT :-D </nevazne>

    Jinak rozhodně ne ATI AIW (čipy rage) ty jsou dost zanedbaný a winfast usb dongly.
    6.3.2010 00:43 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Nikdy jsem to nezkoušel, tak to je možná blbost, ale na ebay jsem viděl PCI karty, co se používají pro kamerové systémy a bylo to cosi na bázi Bt878, čili pod linuxem by to mělo běhat (vzpomněl jsem si na to při zmínce o více kanálech paralelně). Pravda, nevím, jak to je s kvalitou, zejména při nahrávání z více vstupů najednou. Já jen kdyby se ti náhodou ta informace hodila :).
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    6.3.2010 00:44 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Zapomněl jsem dodat, že ty karty byly celkem za pár peněz, což je celkem důležitý - jinak bych to ani nezmiňoval :).
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    6.3.2010 12:17 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Diky, kouknu se po nich.

    ---------

    Yokotashi

    chapadla.cz
    6.3.2010 21:33 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Ano, chipy Brooktree/Rockwell/Conexant Bt8x8 jsou v Linuxu velmi dobře podporované, nepotřebují žádné binární bloby a vyskytují se jak na běžných analogových TV kartách, tak na specializovaných "capture" kartách bez analogového tuneru (tj. bez té "plechové krabice").

    Protože tyto chipy podporují až čtyři vstupy (čtyři Composite, nebo tři Composite a jeden S-video), tak se dají sehnat karty až ze čtyřmi vstupy (teoreticky i více, pokud se použije externí multiplex), dokonce jsem viděl i karty s více chipy pro více vstupů zároveň. Viz např. www.bttv-gallery.de, kde jdou najít všechny možné karty postavené okoko Bt8x8.

    Multiplexování více vstupů na jednom chipu funguje, jen se musí vypnout autogain, se kterým trvá ustálení vstupu okolo půl sekundy..
    Josef Kufner avatar 7.3.2010 01:26 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Tyhle ankety jsou trošku zavádějící. Vedle "Ne" by tam mělo být ještě "Ne a ani nikde jinde", protože samotné "ne" podstrkuje variantu, že sleduju TV někde jinde.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    hankey avatar 10.3.2010 21:10 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    +1
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    8.3.2010 13:21 vita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujete TV na počítači?
    Ne, ale mám externí televizní tuner, kterým čas od času místo počítače krmím LCD.
    hankey avatar 10.3.2010 21:10 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše televizi? ani náhodou.
    Nemám televizi, a když ji náhodou někde zaslechnu, vždy mě už jen zvuková stopa z dálky ujistí, že dělám dobře.
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.